Muslim Rave Party Sensation
Jaaaah, nodig mij en Sil uit!! Wij willen ook lachen! (voor zover we dat aan de hand van dit filmpje nog niet hebben gedaan :lol: )
In Februari komen jullie naar Enschede he?
Nou dan gaan we gelijk even de Moskee bezoeken.
Met zn allen.
Dit is nog leuker en enthousiaster dan onze evangelische kerk! Ik dacht dat die bewegelijk waren :lol:
Oee,meid.
Arabieren kunnen dansen weet je nog. 8)
"Our patience will achieve more than our force."
Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA schreef:Dansen mannen en vrouwen gescheiden?
Op een gemengde bruiloft niet.
Er wordt dan volop ''geshaket.''
Eigenlijk is het haram om voor een man te dansen.
Buikdanseressen zijn Haram?
Jaa dat is haram.
Tenzij je alleen voor vrouwemn danst.
Zoals op een Technoparty?
Je bent kennelijk nog nooit op een Marokkaans bruiloft geweest.
Nee er wordt volop met de heupen en kont gedanst.
De handen niet vergeten.
Zovele dingen zijn haraam bij een gemengd publiek, MAARRRR de islamitische cultuur is wel een PARADIJS voor lesbiennes. Verduidelijking : tussen vrouwen is alle contact mogelijk en toegelaten, in het hammam kan je kiezen en keuren zoveel je wil, verleidelijk dansen onder vrouwen is doodnormaal, lichamelijk contact onder vrouwen is zelfs uitgebreider dan in de westerse cultuur, vrouwen die samen slapen is geen uitzondering, ...Jaa dat is haram.
Tenzij je alleen voor vrouwemn danst.
Nu beweer ik niet dat alle moslima's lesbiennes zijn (ze zijn bedoeld als wandelende vagina's voor de mannen) MAAR ik ken persoonlijk verschillende lesbo-moslima's die gelukkig samenleven zonder dat er een haan naar kraait... :D :D :D
En dat is het nou.Zovele dingen zijn haraam bij een gemengd publiek, MAARRRR de islamitische cultuur is wel een PARADIJS voor lesbiennes.
Cultuur en geloof zijn twee verschillende dingen.
Die niet uit elkaar worden gehoud.
Hamam is eigenlijk haram.Ik heb er wel een hadith over.Verduidelijking : tussen vrouwen is alle contact mogelijk en toegelaten, in het hammam kan je kiezen en keuren zoveel je wil, verleidelijk dansen onder vrouwen is doodnormaal, lichamelijk contact onder vrouwen is zelfs uitgebreider dan in de westerse cultuur, vrouwen die samen slapen is geen uitzondering, ...
Ik vind een hamam erg vies.
Ben er in Marokko heengeeweest,maar heb wel mijn bikini aangehouden.Ben niet gek. :lol:
Nou nou,lichamelijk contact?
Lesbo-moslima's?Nu beweer ik niet dat alle moslima's lesbiennes zijn (ze zijn bedoeld als wandelende vagina's voor de mannen) MAAR ik ken persoonlijk verschillende lesbo-moslima's die gelukkig samenleven zonder dat er een haan naar kraait... :D :D :D
Dat kan niet.
Als je als vrouw Moslim bent en vervolgens achter komt dat je lesbie bent, dan ben je geen Moslim meer.
dat is toch niet eerlijk...??Lesbo-moslima's?
Dat kan niet.
Als je als vrouw Moslim bent en vervolgens achter komt dat je lesbie bent, dan ben je geen Moslim meer.
bij ons wordt ook veel gedanst :D maar binnen de perken....
gaat nie zo ver als bij jullie denk ik...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Muslim zijn is te suggereren.Als je als vrouw Moslim bent en vervolgens achter komt dat je lesbie bent, dan ben je geen Moslim meer.
Geen man die registreert wat in de vrouwenvertrekken gebeurt.Niets aan de hand.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Hahahahah.Heel provocatief.
Of is het met een ingebeelde partner?
Nee er wordt gewoon volope gedanst op ritme van het muziek.
Meestal dans ik dan gewoon met vriendinnen, er zijn dan wel manne op de bruiloft.
Maar dat boeit me niet zo.
Ik kan toch harstikke goed Arabisch dansen dus.
Die gluren heel onopvallend tussen hun wimpers door?
Vast en zeker.
Die zien dan allemaal vrouwen sierlijk bewegen met hun heupen.
Ieder man zal dan stiekem gluren.
Alles valt te combineren.Ik heel goed techno. valt dat te combineren met Arabisch?
Dus dat dan ook wel.
Op een Arabische bruiloft.BFA schreef:Kunnen we eens een nachtje gaan dansen.Alles valt te combineren.
Dus dat dan ook wel.
Dutch schreef:Zozo Chaimae, dus volgens jou bestaan er geen lesbo-moslima's ? Hopelijk horen ze jou niet... Ze hebben zelfs verenigingen enzo. Google maar even, zie wat je vindt!
Er zijn ook mannelijke homo-moslims, waarom dan geen lesbiennes ? Weeral de vrouwen achterstellen ?
Ze bestaan wel.
Je kunt ze alleen geen Moslims meer noemen.
Hetzelfde gedlt voor de homo's.
Die kun je ook geen Moslims noemen.