Relaties voor het huwelijk!

Polleke

Bericht door Polleke »

Dat klopt ja - heel veel moslims hebben verkering voor het huwelijk!

Heel verstandig, zo krijgen ze een lang en gelukkig huwelijk.... en dat vindt Allah fijn, niet de salafitische Allah, maar dat is een andere.

En ook nog eens een fijn leven, met twee leuke kindertjes. De statistieken wijzen nu al uit dat Marokkanen buiten de salafistische wijken gewoon twee kindertjes krijgen. Niet die happy dwangbuis salafi moeders uit A'dam West of Oost die kijken of ze elke morgen geslagen worden door het leven. Zombies zijn het.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Dat klopt ja - heel veel moslims hebben verkering voor het huwelijk!

Heel verstandig, zo krijgen ze een lang en gelukkig huwelijk.... en dat vindt Allah fijn, niet de salafitische Allah, maar dat is een andere.
HAHAHAHAHAAHAH! Laat ze dat maar zeggen als ze straks in hun graf liggen. Jaa heel verstandig Allah SWT dat ik een HARAMRELATIE ben aangegaan en overspel heb gepleegd! Één van de grootste zondes.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Polleke

Bericht door Polleke »

Sjeemaa toch, dat is jouw Allah: Salafi Allah.... da's een andere Allah... die van de woestijn........ die van de oliedollarsislam.

Je weet toch dat er verschillende islams zijn? Jij hebt je bekeerd tot de dwangbuis islam, laat de anderen hun keuze.

Leven en laten leven, ook jij kan dit leren!

Polleke

Bericht door Polleke »

Nou ik er over nadenk... salafi Allah is voornamelijk een Puber Allah....

Mijn Marokkaanse buurman heeft twee honden... Wafa, een goede vriendin, is getrouwd met een Nederlandse atheist... , een collega, moslima, woont samen met een Ned. jongen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Tja, de Marokkaanse gemeenchap in Nederland is aan het veranderen, da's duidelijk....
Laatst gewijzigd door Polleke op vr apr 20, 2007 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ketter

Bericht door Ketter »

Polleke schreef:Nou ik er over nadenk... salafi Allah is voornamelijk een Puber Allah....

Mijn Marokkaanse buurman heeft twee honden... Wafa, een goede vriendin, is getrouwd met een Nederlandse atheist... een collega, moslima, woont samen met een Ned. jongen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Tja, de Marokkaanse gemeenchap in Nederland is aan het veranderen, da's duidelijk....
Ah, ik zie voor het goede, dan toch wel, gelukkig. :)
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:Nou ik er over nadenk... salafi Allah is voornamelijk een Puber Allah....

Mijn Marokkaanse buurman heeft twee honden... Wafa, een goede vriendin, is getrouwd met een Nederlandse atheist... een collega, moslima, woont samen met een Ned. jongen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Dat is hun probleem. Allah SWT zal ze straffen. Oh en wat zal Zijn straf pijnlijk zijn op De Dag Des Oordeels.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ketter schreef:

Mijn Marokkaanse buurman heeft twee honden... Wafa, een goede vriendin, is getrouwd met een Nederlandse atheist... Zoulie, een collega, woont samen met een Ned. jongen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Zulke meisjes hebben geen zelfrespect, noch een eer!

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:Sjeemaa toch, dat is jouw Allah: Salafi Allah.... da's een andere Allah... die van de woestijn........ die van de oliedollarsislam.

Je weet toch dat er verschillende islams zijn? Jij hebt je bekeerd tot de dwangbuis islam, laat de anderen hun keuze.

Leven en laten leven, ook jij kan dit leren!

Contact met mannen/afspreken/relaties zijn allemaal HARAM. Dat is in elk Islamitische stroming zo. Het staat er namelijk duidelijk in de Koran.

Ketter

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
Ketter schreef:

Chaimae, het gaat slecht met jou.

Jij veroordeelt mensen zonder meer. Jij verliest gewoon je respect voor mensen.

Jij sluit je op binnen de haat van een discriminerende visie op de wereld en verklaart alles wat niet in dat nauwe straatje past als "zonder eer".

Fascisme werkt ook zo, meid.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ketter schreef:
Chaimae schreef:
Ketter schreef: Ah, ik zie voor het goede, dan toch wel, gelukkig. :)
Chaimae, het gaat slecht met jou.

Jij veroordeelt mensen zonder meer. Jij verliest gewoon je respect voor mensen.

Jij sluit je op binnen de haat van een discriminerende visie op de wereld en verklaart alles wat niet in dat nauwe straatje past als "zonder eer".

Fascisme werkt ook zo, meid.
Oordelen is haram, net als relaties voor het huwelijk!

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Moslimfascisme is slecht.

Raszlik

Bericht door Raszlik »

Chaimae schreef:

Mijn Marokkaanse buurman heeft twee honden... Wafa, een goede vriendin, is getrouwd met een Nederlandse atheist... een collega,moslima, woont samen met een Ned. jongen en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Dat is hun probleem. Allah SWT zal ze straffen. Oh en wat zal Zijn straf pijnlijk zijn op De Dag Des Oordeels.
Van waar die behoefte om steeds weer god te beledigen?

Waarom zou god iemand pijnlijk straffen die twee honden bezit en deze goed verzorgd?
Waarom zou god een vrouw pijnlijk straffen die getrouwd is met een atheist?
Enz...........

Straft god oprechte liefde en vriendschap????
Freedom in danger!

Polleke

Bericht door Polleke »

Ik heb geen behoefte om god te beledigen. Ik betoog dat de Allah van Chaimae niet die van alle anderen is, da's alles.

Als perfectie al bestaat wordt het gedragen door liefde, en zegt elk heilig schrift niet dat de schepping volmaakt/perfect is?

Een gelovige die voortdurend aan straf denkt begrijpt de boodschap van haar schepper niet.

Raszlik

Bericht door Raszlik »

Polleke schreef:Ik heb geen behoefte om god te beledigen. Ik betoog dat de Allah van Chaimae niet die van alle anderen is, da's alles.
Mijn vraag "van waar de behoefte om god te beledigen?" was niet aan jouw gericht Polleke maar aan Chaimae.
Freedom in danger!

Rust

Bericht door Rust »

De Koran

6:108 "En scheldt degenen, die zij naast Allah aanroepen niet uit, anders zullen zij uit nijd in hun onwetendheid Allah uitschelden. Zo hebben Wij voor elk volk hun daden schoon doen schijnen. Dan zullen zij tot hun Heer terugkeren en Hij zal hen inlichten over hetgeen zij plachten te doen."

Hadith

Abu Hurayrah vertelde dat de Profeet van God zei: "Wie gelooft in God en de Laatste Dag, laat hem zeggen wat rechtschapen is, of zwijgen. Wie gelooft in God en de Laatste Dag, laat hem vriendelijk zijn voor zijn buur. En wie gelooft in God en de Laatste Dag, laat hem vrijgevig zijn voor zijn gast." (Uitspraak van Profeet Mohamed, in Saheeh Muslim)

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:Moslimfascisme is slecht.
Islamhaat is slecht voor de hart.

Tip v/d week: jezelf ontdoen van haat!

Rust

Bericht door Rust »

Chaimae schreef:Islamhaat is slecht voor de hart.

Ik noem hem eerder tip van de eeuw ;)

Kan je hun ook vertellen hoe ze zichzelf van haat kunnen ontdoen? (hoop zelf ook ervan te leren)...

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Rust schreef:
Chaimae schreef:Islamhaat is slecht voor de hart.

Ik noem hem eerder tip van de eeuw ;)

Kan je hun ook vertellen hoe ze zichzelf van haat kunnen ontdoen? (hoop zelf ook ervan te leren)...

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
Dankje broeder. Ik heb wel een aantal suggesties, weet alleen niet of ze het wel gaan opvolgen. Nou ik plaats ze toch! Lief van me he. Van Chaimae voor de niet-Moslims. Lieve Chaimae ben ik toch.

Tot de grootste oorzaken van liefde is de voortdurende gedachtenis aan Allah swt die gezegd heeft:

''Weet, door het gedenken van Allah komen de harten tot rust.''(13:28)

Moet ik nog wat anders bedenken?

Rust

Bericht door Rust »

Chaimae schreef:Dankje broeder. Ik heb wel een aantal suggesties, weet alleen niet of ze het wel gaan opvolgen. Nou ik plaats ze toch! Lief van me he. Van Chaimae voor de niet-Moslims. Lieve Chaimae ben ik toch.

Tot de grootste oorzaken van liefde is de voortdurende gedachtenis aan Allah swt die gezegd heeft:

''Weet, door het gedenken van Allah komen de harten tot rust.''(13:28)

Moet ik nog wat anders bedenken?
Masha'Allah...

Ya Allah bescherm mijn zuster... Gedachtenis aan Allah (swt) brengt je dichter bij Hem.... Zie deze hadith Qudsi Zuster.. Ik krijg er geen genoegen van:

Aboe Hoeraira (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd: De boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd:

‘Allah, de Verhevene, heeft gezegd: ‘Als iemand zich vijandig opstelt tegenover één van Mijn vrienden, dan zal Ik hem de oorlog verklaren. Niets doet Mij een groter genoegen - als middel voor Mijn dienaar om in Mijn nabijheid te geraken - dan is hij bezig metde religieuze verplichtingen die Ik hemheb opgelegd. Mijn dienaar komt steeds dichter bij Mij door vrijwillige daden en vroomheid, net zolang tot ik hem liefheb. En als ik hem liefheb dan ben ik het oor waarmee hij hoort en het oog waarmee hij ziet en de hand waarmee hij slaat en de voet waarmee hij loopt. Als hij Mij om iets zou vragen, dan zou Ik het zeker aan hem geven. En als hij Mij om bescherming vraagt, dan zal Ik die zeker geven‘.’

[Overgeleverd door Boecharie]

Moge Allah (swt) ons zegenen met Zijn Liefde en Zijn Barmhartigheid... Ya Rabbie

Asslaam Aleykoum,

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Masa'Allah. Heb tranen in mijn ogen van het huilen. Vind het echt een mooie 7adith. :$!

Deze vind ik ook mooi:

''Allah heeft barmhartigheid in honderd delen geschapen en slechts één deel naar de aarde gezonden. Vanwege dit ene deel is er wederzijdse liefde onder de schepping, zoveel dat een dier zijn hoef opheft voor zijn jong uit vrees dat het hem zal schaden. Allah heeft de rest van deze barmhartigheid bewaard om Zijn gelovige dienaren te begunstigen op de Dag des Oordeels.''

P.S:dankje voor je mooie woorden/dua's.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:Masa'Allah. Heb tranen in mijn ogen van het huilen. Vind het echt een mooie 7adith. :$!

Deze vind ik ook mooi:

''Allah heeft barmhartigheid in honderd delen geschapen en slechts één deel naar de aarde gezonden. Vanwege dit ene deel is er wederzijdse liefde onder de schepping, zoveel dat een dier zijn hoef opheft voor zijn jong uit vrees dat het hem zal schaden. Allah heeft de rest van deze barmhartigheid bewaard om Zijn gelovige dienaren te begunstigen op de Dag des Oordeels.''

P.S:dankje voor je mooie woorden/dua's.
Het is wel gelul, maar heel mooi, hoor.
Als je niet goed meer in je hoofd ben vanwege overdosis islam.

Ruth

Bericht door Ruth »

leuk hoor, 2 "ware"gelovigen die elkaar aan t bewierroken zijn. Maarre volgens mij ging de discussie over relaties voor t huwelijk.

Ik heb ook nog een vraagje voor Chaime. Al t dan zoooo haram is om ontmaagd te worden voor je huwelijk (geldt vlgs Chaime ook voor de man)
waarom worden al die meidenverslindende vrijgezellen niet op hun vingers getikt door hun familie/imaam/etc.??? Wordt er ooit wel eens een jongen voor slet/hoer uitgemaakt omdat ie met een meisje stond te praten of te sjansen? :evil:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ruth schreef:leuk hoor, 2 "ware"gelovigen die elkaar aan t bewierroken zijn. Maarre volgens mij ging de discussie over relaties voor t huwelijk.

Ik heb ook nog een vraagje voor Chaime. Al t dan zoooo haram is om ontmaagd te worden voor je huwelijk (geldt vlgs Chaime ook voor de man)
waarom worden al die meidenverslindende vrijgezellen niet op hun vingers getikt door hun familie/imaam/etc.??? Wordt er ooit wel eens een jongen voor slet/hoer uitgemaakt omdat ie met een meisje stond te praten of te sjansen? :evil:
Tsjah. Het is voor zowel de man als voor de vrouw haram. Dus deze regels gelden voor beide.

Ruth

Bericht door Ruth »

komop Chaimae, is dat je antwoord.... tsjah??? Als het dan zo duidelijk in de Koran staat, waarom worden meisjes er dan wel aan gehouden en jongens niet?? Is t niet omdat mannen hun gang mogen gaan, al eeuwen lang en dat het gewoon geaccepteerd wordt ?? Sorry, ik begrijp daar werkelijk niets van.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ruth schreef:komop Chaimae, is dat je antwoord.... tsjah??? Als het dan zo duidelijk in de Koran staat, waarom worden meisjes er dan wel aan gehouden en jongens niet?? Is t niet omdat mannen hun gang mogen gaan, al eeuwen lang en dat het gewoon geaccepteerd wordt ?? Sorry, ik begrijp daar werkelijk niets van.

Nogmaals het geldt voor zowel de man als voor de vrouw. De Koran maakt hier geen onderscheid in.

Dat bepaalde manne zich er niet aan houden dat is hun probleem. Zei zullen er voor gestraft worden.

Plaats reactie