Speciaal voor Rust, Ajax, Souhaila, Chechenmaga en Rania....

Chaimae

Speciaal voor Rust, Ajax, Souhaila, Chechenmaga en Rania....

Bericht door Chaimae »

SELAAM ALEYKOUM ZUSTERS/BROEDERS.

Ik weet dat het nu warm is en de maghreb erg laat is, maar proeer het. Niet geschoten is altijd mis.

Het is namelijk bijna weer zover. De 13,14 en 15e dag van de maand volgens de Islamitische jaartelling. Oftewel de ''witte dagen.''

''De profeet raadde ons aan om 3 dagen van elke maand te vasten en wel op de 13e, 14e en 15e dag van elke maand en zei vervolgens dat het vasten op deze dagen gelijk was aan het heel jaar vasten.''

Je moet jezelf niet beproeven met meer dan je gemakkelijk kan volbrengen. Allah (swt) zal niet moe worden doordat je te veel van jezelf vergt. Allah (swt) houdt van datgene waarin wij regelmatig kunnen zijn."

MVG.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Het is trouwens op 30 april en 1& 2 mei.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Goed plan.
Het staat in mijn agende.
Ik zal aan jullie denken als ik zelf lekker aan het eten ben.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:Goed plan.
Ik zal ook aan je denken als je straks in je graf ligt of je door mensen naar je graf gedragen wordt en je de voetstappen van de mensen hoor. Ik zal aan je denken als ik samen met Rust, Ajax, Mechenmaga, Souhaila en Rania aan het genieten ben in de Hemel insa'Allah Ya Rabbie. Ik zal aan je denken hoe moeilijk je het wel hebt in de Hel. De pijnlijke straf. Bereid je voor nu het nog kan.

Ik vast voor Allah SWT, mijn Heer, de Schpper en de Alwetende. Omdat ik weet dat ik hiervoor beloond ga worden insa'Allah. Allah SWT is Barmhartig. Zie:
''Bij Degene in Wiens hand mijn ziel is, de onaangename geur uit de mond van een vastende persoon is beter in de ogen van Allah dan de geur van musk. De vastende persoon zal twee momenten van geluk hebben: wanneer hij zijn vasten verbreekt en de ander wanneer hij zijn Heer ontmoet; dan zal hij tevredengesteld worden vanwege zijn vasten.''
Mohammed VZMH zei: ''alle goede werken worden beloond met het 700-voudige. Allah zegt: ''Behalve het vasten, het vasten is voor Mij en Ik geef de vastende zijn beloning, hij heeft zich onthouden van eten en drinken om Mij te behagen.''

weda
Contacteer:

Bericht door weda »

enkele dagen achter elkaar vasten (niet eten en drinken) is slecht voor het lichaam. jammer dat je allah dat niet wist.

bovendien: hel en hemel bestaan niet. als je de eigenschappen van god kent, dan kom je tot de conclusie dat hel en hemel niet bestaan. maar daarvoor moet je logisch en eerlijk kunnen denken.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Deze is pas mooi. Kan wel huilen als ik deze citaten lees. Zo Barmhartig is Allah SWT. Hij heeft echt gendade voor ons. Masa'Allah.
''Een van de poorten van het Paradijs wordt de ''Poort van Riyan'' genoemd, de ''Poort der verfrissingen''. Slechts zij die vasten kunnen erdoor naar binnen gaan. Er zal gezegd worden : ''Waar zijn degenen die vasten ?'' Zij zullen dan opstaan en naar binnen gaan. Niemand anders zal erdoor naar binnen gaan. Zij zal voor altijd gesloten worden.''
Of deze he...
''De engelen vragen vergevenis bij Allah voor de vastende totdat zij hun vasten verbreken.''
Lief he. Te mooi voor woorden.

Wacht deze is nog mooier..
''Voorzeker een ieder die 1 dag vast voor Allah’s welbehagen, Allah zal zijn gezicht van het hellevuur weghouden voor 70 lentes.''
70 lentes is 70 jaar voor het geval je het niet weet.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:Goed plan.
Ik zal ook aan je denken als je straks in je graf ligt of je door mensen naar je graf gedragen wordt en je de voetstappen van de mensen hoor. Ik zal aan je denken als ik samen met Rust, Ajax, Mechenmaga, Souhaila en Rania aan het genieten ben in de Hemel insa'Allah Ya Rabbie. Ik zal aan je denken hoe moeilijk je het wel hebt in de Hel. De pijnlijke straf. Bereid je voor nu het nog kan.

Ik vast voor Allah SWT, mijn Heer, de Schpper en de Alwetende. Omdat ik weet dat ik hiervoor beloond ga worden insa'Allah. Allah SWT is Barmhartig. Zie:
''Bij Degene in Wiens hand mijn ziel is, de onaangename geur uit de mond van een vastende persoon is beter in de ogen van Allah dan de geur van musk. De vastende persoon zal twee momenten van geluk hebben: wanneer hij zijn vasten verbreekt en de ander wanneer hij zijn Heer ontmoet; dan zal hij tevredengesteld worden vanwege zijn vasten.''
Mohammed VZMH zei: ''alle goede werken worden beloond met het 700-voudige. Allah zegt: ''Behalve het vasten, het vasten is voor Mij en Ik geef de vastende zijn beloning, hij heeft zich onthouden van eten en drinken om Mij te behagen.''
Kinderachtige helledreiginkjes horen bij kinderachtige mensjes.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Oh Teva Teffffffffffffffffffffffffffffffffffffff... lees dan.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:Oh Teva Teffffffffffffffffffffffffffffffffffffff... lees dan.
Kinderachtig, om een herhaling bedelen.

Ketter

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef: Ik zal ook aan je denken als je straks in je graf ligt of je door mensen naar je graf gedragen wordt en je de voetstappen van de mensen hoor. Ik zal aan je denken als ik samen met Rust, Ajax, Mechenmaga, Souhaila en Rania aan het genieten ben in de Hemel insa'Allah Ya Rabbie. Ik zal aan je denken hoe moeilijk je het wel hebt in de Hel. De pijnlijke straf. Bereid je voor nu het nog kan.
Inderdaad, de koran vermeld dat gelovigen mogen neerkijken op ongelovigen in de hel. En dat die om water zullen smeken en zo.

Misschien moet je eens oefenen: kijk toe hoe mensen gemarkteld worden op TV en zie of je wel genoeg wreedheid in je hart hebt om zoiets te doorstaan. Ik denk het niet, tussen ons. Ik denk dat je even gek zou worden in de hemel als de mensen in de hel.

Ondertussen niet verwonderd zijn, echter, Chaimae, als ik dat hele concept, Islam, belacherlijker en belachelijker vind:
De mond zegt "God is Barmhartig", maar de woorden klinken als "Mijn God is zooooo wreed, je zult wel zien, hoe wreeeed mijn God is en dan heb ik mijn wraaaaaak"

Hoe weet jij zo zeker dat Allah niet de duivel is, die wil aanbeden worden als een God?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Misschien gaat zij wel soppen als zij aan vuurmartelingen denkt.
Ze gaat zich in ieder geval met de dag achterlijker gedragen.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Teva teff ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten. Deze topic is namelijk speciaal voor mijn broeders en zusters bedoeld om ze er even op te attenderen dat ze binnekort kunnen vasten en er een grote beloning van Allah SWT is ruil voor staat.

Dus nu opzouten.

MVG.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Ketter schreef:
Chaimae schreef: Ik zal ook aan je denken als je straks in je graf ligt of je door mensen naar je graf gedragen wordt en je de voetstappen van de mensen hoor. Ik zal aan je denken als ik samen met Rust, Ajax, Mechenmaga, Souhaila en Rania aan het genieten ben in de Hemel insa'Allah Ya Rabbie. Ik zal aan je denken hoe moeilijk je het wel hebt in de Hel. De pijnlijke straf. Bereid je voor nu het nog kan.
Inderdaad, de koran vermeld dat gelovigen mogen neerkijken op ongelovigen in de hel. En dat die om water zullen smeken en zo.

Misschien moet je eens oefenen: kijk toe hoe mensen gemarkteld worden op TV en zie of je wel genoeg wreedheid in je hart hebt om zoiets te doorstaan. Ik denk het niet, tussen ons. Ik denk dat je even gek zou worden in de hemel als de mensen in de hel.

Ondertussen niet verwonderd zijn, echter, Chaimae, als ik dat hele concept, Islam, belacherlijker en belachelijker vind:
De mond zegt "God is Barmhartig", maar de woorden klinken als "Mijn God is zooooo wreed, je zult wel zien, hoe wreeeed mijn God is en dan heb ik mijn wraaaaaak"

Hoe weet jij zo zeker dat Allah niet de duivel is, die wil aanbeden worden als een God?

In al je tijd op aarde kreeg je uitnodigingen naar Islam en heb je het constant geweigerd en Islam belachelijk gemaakt.
Waarom zou ik jou dan nog respect geven?

Dit zou ik zeggen:I told you so
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Ajax: heb je het gelezen? En ga je die witte dagen vasten? Doe me AUB een plezier en vast ze. Je ziet hoe groot de beloning is he. Moge Allah SWT je belonen met Djenna Firdaus.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:Teva teff ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten. Deze topic is namelijk speciaal voor mijn broeders en zusters bedoeld om ze er even op te attenderen dat ze binnekort kunnen vasten en er een grote beloning van Allah SWT is ruil voor staat.

Dus nu opzouten.

MVG.
Ga je van dit soort moslimagressie ook soppen?

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Chaimae schreef:Teva teff ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten. Deze topic is namelijk speciaal voor mijn broeders en zusters bedoeld om ze er even op te attenderen dat ze binnekort kunnen vasten en er een grote beloning van Allah SWT is ruil voor staat.

Dus nu opzouten.

MVG.[/b]quote]
Ga je van dit soort moslimagressie ook soppen?

Moet ik je mijn lenzen geven?

Ketter

Bericht door Ketter »

ajax schreef: In al je tijd op aarde kreeg je uitnodigingen naar Islam en heb je het constant geweigerd en Islam belachelijk gemaakt.
Waarom zou ik jou dan nog respect geven?

Dit zou ik zeggen:I told you so
Jongen, ik maak me geen zorgen over de hel, ik maak me zorgen hoe mensen die met zo'n mentaliteit rondlopen zich in deze wereld gedragen.

Jullie vinden wreedheid blijkbaar heel normaal.

En waarom zou ik de Islam belachelijk maken? Ik denk eerder, dat jullie zelf op deze manier God willen belachelijk maken. Jullie schilderen hem af als een narcistische psychopaat en vragen me in "hem" te geloven.

Bewijs me maar 's dat je de duivel niet volgt, die aanbeden wil worden als God. Je zult zien dat je dat niet kan.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Dus nu opzouten.
Maak ik zelf wel uit.
Als jullie met je knorrende moslimmagen genieten van je zielige onderwerping aan je armzalige godje, staat Teva Teff in de keuken de heerlijkste geurende gerechten voor zijn vriendin te bereiden.

Rust

Bericht door Rust »

Chaimae schreef:Ajax: heb je het gelezen? En ga je die witte dagen vasten? Doe me AUB een plezier en vast ze. Je ziet hoe groot de beloning is he. Moge Allah SWT je belonen met Djenna Firdaus.
Masha'Allah..

Weet je zuster wat onze profeet zegt over iemand die een ander aanspoort om een goede daad te verrichten, hij krijgt dezelfde beloning als diegene die de goede daad doet..

57:21 "Wedijvert om vergiffenis van uw Heer (te verkrijgen) en voor het paradijs, waarvan de breedte gelijk is aan de breedte tussen hemel en aarde, bereid voor degenen, die in Allah en Zijn boodschappers geloven. Dat is de genade van Allah. Hij schenkt deze aan wie Hij wil en Allah is de Heer van grote genade."

30 april dus.. hmmm het is warm en de fajr is om 4.00 snachts en dan pas om 20:54 het vasten verbreken verbreken. Maar de vergeving van Allah(swt) en het paradijs, waarvan de breedte gelijk is aan de breedte tussen hemel en aarde... wow

Moge Allah (swt) ons al onze zonden vergeven en ons het aller hoogste paradijs schenken en ons kracht en liefde te blijven geven.. Amien

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik denk dat ik dan een kleine rijsttafel ga maken.

Steffi

Bericht door Steffi »

salaam aleykum zuster,

Choukran voor me er aan te doen herrineren.
hopelijk ist die dagen juist wa frisser :wink:
salaam aleykum,
*Souhaila*
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..

Chaimae

Bericht door Chaimae »

souhaila schreef:salaam aleykum zuster,

Choukran voor me er aan te doen herrineren.
hopelijk ist die dagen juist wa frisser :wink:
salaam aleykum,
*Souhaila*

Le soukran schat. Ik hoop het ook. En zoals Rust al zei: ''fajr is om 4.00 snachts en dan pas om 20:54 het vasten verbreken.''

Maar dat heb ik er wel voor over. De beloning is namelijk velen malen groter dan de honger/dorst.

MVG.

Manon

Bericht door Manon »

Het gaat nu niet over die aparte vastendagen, maar wat gaan de moslims in Noord-Europa in feite doen als ramadan in hoogzomer valt?

Ergens is het toch niet eerlijk van Allah dt hun broerkes en zuskes in Afrika of Arabia dan allang mogen gaan eten, terwijl hier de zon nog niet onder is en ze nota bene ook nog eens een pak vroeger opgaat?

Gaan de moslims dan massaal naar het zuiden trekken in die periode? Zal dat geen probleem leveren voor hun jobs dan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Ik denk dat ik dan een kleine rijsttafel ga maken.
Dan doe ik meestal maar 2 vleesgerechten.
Smoor kip, dat is kip met veel uien (en veel knoflook).
En daarbij Roedjak of Rendang.
Dat zijn rundvleesgerechten, de ene smaakt een beetje zoetig door de kokos.
Als ik er aan denk, het water loopt me in de mond.

Rust

Bericht door Rust »

Manon schreef:Het gaat nu niet over die aparte vastendagen, maar wat gaan de moslims in Noord-Europa in feite doen als ramadan in hoogzomer valt?
Je bedoelt wanneer je om 2uu 's nachts met vasten begint tot na middernacht het vasten mag verbreken?

Maak je niet druk om ons.. Wij krijgen an Allah (swt) genoeg kracht.

En het antwoord op je vraag staat in de Koran.

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Plaats reactie