Speciaal voor Rust, Ajax, Souhaila, Chechenmaga en Rania....

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Rust schreef:
Ketter schreef:VOLLEDIG CITAAT
Johannes 18:36 Jezus antwoordde: Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld. Indien Mijn Koninkrijk van deze wereld ware, zo zouden Mijn dienaren gestreden hebben, opdat Ik den Joden niet ware overgeleverd; maar nu is Mijn Koninkrijk niet van hier..
Wat bedoelt hij met "Mijn dienaren" :?
Hem slaven
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

nadia

Bericht door nadia »

ajax schreef:
Rust schreef:
Ketter schreef:VOLLEDIG CITAAT
Johannes 18:36 Jezus antwoordde: Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld. Indien Mijn Koninkrijk van deze wereld ware, zo zouden Mijn dienaren gestreden hebben, opdat Ik den Joden niet ware overgeleverd; maar nu is Mijn Koninkrijk niet van hier..
Wat bedoelt hij met "Mijn dienaren" :?
Hem slaven
het is zijn slaven :wink: hihi.

voor deze ene ga ik je terugprikkelen met taalfouten.
ik maak zelf ook zo vaak fouten hoor dus maakt niet uit..

Rust

Bericht door Rust »

ajax schreef:Hem slaven
Zie de hypocrieten.... hierover hoor je christenen niet praten.

De kern van het christendom is ziek. Hoe kan je een dienaar zijn van Jezus. En hij zegt ook "zouden ze" alsof hij ze in hun macht heeft :?

Ewa, de christenen zijn ver verdwaald. Moge Allah (swt) hun leiden naar het rechte pad..

De Koran

إِنْ هُوَ إِلاَّ عَبْدٌ أَنْعَمْنَا عَلَيْهِ وَجَعَلْنَاه ُُ مَثَلا ً لِبَنِي إِسْرَائِيلَ

43:59 "Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël."

Click hier om het gericiteerd te horen

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Ketter

Bericht door Ketter »

Rust schreef:
Zie de hypocrieten.... hierover hoor je christenen praten.

De kern van het christendom is ziek. Hoe kan je een dienaar zijn van Jezus. En hij zegt ook "zouden ze" alsof hij ze in hun macht heeft :?
Rust, jongen, stel je niet aan!

Ajax praat, en nu blijkbaar houdt rust zijn woorden voor die van de Christenen. En dan, dan begint rust weer de Christenen te beledigen. Mij goed hoor, rust, geef je nog maar ens bloot. Echter, de hypocrisie is de haat in je hart die jij niet wil onderkennen. Onderken dat je een supremacist bent, rust. Onderken je gevoel van meerwaardigheid en het feit dat je op ons, andersdenkenden, neerkijkt.

En doe er dan iets aan.

Nu, met "mijn dienaren" worden waarschijnlijk de apostelen en de andere volgelingen van Jezus bedoeld. Het was Mohammed die slaven hield, niet Jezus. Het was Mohammed die de gelovigen in de oorlog stortte, niet Jezus.

mvg,
Ketter
Laatst gewijzigd door Ketter op wo apr 25, 2007 6:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:
Rust schreef: Wat bedoelt hij met "Mijn dienaren" :?
Hem slaven
het is zijn slaven :wink: hihi.

voor deze ene ga ik je terugprikkelen met taalfouten.
ik maak zelf ook zo vaak fouten hoor dus maakt niet uit..
Mag altijd hoor maar je moet niet op veel rekenen :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Anneke

Bericht door Anneke »

Rust schreef:
Zie de hypocrieten.... hierover hoor je christenen niet praten.

Ewa, de christenen zijn ver verdwaald. Moge Allah (swt) hun leiden naar het rechte pad..

De Koran

إِنْ هُوَ إِلاَّ عَبْدٌ أَنْعَمْنَا عَلَيْهِ وَجَعَلْنَاه ُُ مَثَلا ً لِبَنِي إِسْرَائِيلَ

43:59 "Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël."

Click hier om het gericiteerd te horen

Assalaam Aleykoum,
Ik dacht dat jij arabisch kon.. wat betekent islam? Overgave toch?? Wat zit je dan te zieken over het christendom? :roll: Triest..

Rust

Bericht door Rust »

Anneke schreef:Ik dacht dat jij arabisch kon.. wat betekent islam? Overgave toch?? Wat zit je dan te zieken over het christendom? :roll: Triest..
Hoi Anneke,

Mijn Arabisch is perfect. Islam is afgeleid van "Istislaam" wat betekent overgave.. De Islam is overgave aan de Wil van Allah (swt).

Een mens past niet om te zeggen Mijn dienaren.. Alleen Allah (swt) zegt Mijn dienaren. En Jezus, wiens echte naam Easa (as), is ook een dinaar van Allah (swt) en dat ware alle profeten en boodschappers en rechtvaardigen en rechtschapenen.. Wij zijn niemand dienaren behalve van Allah (swt) en dat waren Alle profeten, vrede zij met hen allen.

Zie bovenstaande Heilige Aya uit de Koran, daarin kan je lezen dat Easa (as) een dienaar van Allah (swt) net als alle andere profeten, vrede zij met hen. En het past een dienaar niet om een dienaar te hebben...

Jezus, wienst echte naam Easa (as) was, aanbad één God en gaf zich over aan één God.. en hij noemde zijn Heere Allah (swt)..

Click hier voor een kort filmpje

Bovenstaande komt van de film Passion of Christ, de makers hebben de originele Bijbel in het Armeens bestudeerd...

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Ketter

Bericht door Ketter »

Rust schreef:
Anneke schreef:Ik dacht dat jij arabisch kon.. wat betekent islam? Overgave toch?? Wat zit je dan te zieken over het christendom? :roll: Triest..
Hoi Anneke,

Mijn Arabisch is perfect. Islam is afgeleid van "Istislaam" wat betekent overgave.. De Islam is overgave aan de Wil van Allah (swt).

Een mens past niet om te zeggen Mijn dienaren.. Alleen Allah (swt) zegt Mijn dienaren. En Jezus, wiens echte naam Easa (as), is ook een dinaar van Allah (swt) en dat ware alle profeten en boodschappers en rechtvaardigen en rechtschapenen.. Wij zijn niemand dienaren behalve van Allah (swt) en dat waren Alle profeten, vrede zij met hen allen.
Weinig overtuigend, want Mohammed hield slaven.

En kijk:
2:221 schreef:SHAKIR: And do not marry the idolatresses until they believe, and certainly a believing maid is better than an idolatress woman, even though she should please you; and do not give (believing women) in marriage to idolaters until they believe, and certainly a believing servant is better than an idolater, even though he should please you; these invite to the fire, and Allah invites to the garden and to forgiveness by His will, and makes clear His communications to men, that they may be mindful.
en oooooo, kijk nu toch 's:
018.060 schreef: SHAKIR: And when Musa said to his servant: I will not cease until I reach the junction of the two rivers or I will go on for years.
Servant? Dienaar?

Rust, hoe noem je dat altijd? HYPOCRISIE?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Chaimae

Bericht door Chaimae »

nadia schreef:
Chaimae schreef:Teva teff ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten. Deze topic is namelijk speciaal voor mijn broeders en zusters bedoeld om ze er even op te attenderen dat ze binnekort kunnen vasten en er een grote beloning van Allah SWT is ruil voor staat.

Dus nu opzouten.

MVG.
chaimae, vasten moet je niet doen voor een hemelse beloning (egoistisch).
vasten doe je uit je hart voor je medemens.

wat zijn dat "witte dagen" waar heeft dit mee te maken, sorry maar ik heb er nooit van gehoord.

Je vroeg me wat die ''witte dagen'' nou zijn. Dit: dat zijn de dagen/nachten dat de maan vol is.De zijn de nachten van de maanmaand.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
nadia schreef:
Chaimae schreef:Teva teff ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten. Deze topic is namelijk speciaal voor mijn broeders en zusters bedoeld om ze er even op te attenderen dat ze binnekort kunnen vasten en er een grote beloning van Allah SWT is ruil voor staat.

Dus nu opzouten.

MVG.
chaimae, vasten moet je niet doen voor een hemelse beloning (egoistisch).
vasten doe je uit je hart voor je medemens.

wat zijn dat "witte dagen" waar heeft dit mee te maken, sorry maar ik heb er nooit van gehoord.

Je vroeg me wat die ''witte dagen'' nou zijn. Dit: dat zijn de dagen/nachten dat de maan vol is.De zijn de nachten van de maanmaand.
Dat is ook weer zoiets achterlijks. Een onhandige jaarberekening van zoveel maanden i.p.v. 1 volledige baan van de aarde om de zon.

nimda

Bericht door nimda »

Typisch voor de aanbidders van een maangod.
Scientia vincere tenebras

Falastine

Bericht door Falastine »

Teva Teff schreef:Goed plan.
Het staat in mijn agende.
Ik zal aan jullie denken als ik zelf lekker aan het eten ben.
Waar komt die haat tegen Moslims allemaal vandaan joh?

Hahaha heb jij problemen gehad met moslims kon je dat mooie moslim meisje niet versieren kreeg je klappen van een moslim omdat je weer eens stoer deed vertel eens?
Sharia mooiste wat er is!

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Falastine schreef:
Teva Teff schreef:Goed plan.
Het staat in mijn agende.
Ik zal aan jullie denken als ik zelf lekker aan het eten ben.
Waar komt die haat tegen Moslims allemaal vandaan joh?

Hahaha heb jij problemen gehad met moslims kon je dat mooie moslim meisje niet versieren kreeg je klappen van een moslim omdat je weer eens stoer deed vertel eens?
Hahaha met zoveel goedkope dompraat kan het niet anders of je bent zelf een domme moslim.
Dan doe je toch lekker mee, jôh.
Met het achterlijke hongergroepje.

ChechenMaga

Bericht door ChechenMaga »

nimda schreef:Typisch voor de aanbidders van een maangod.
Deed het deugd? :)

Opmerking: Prima, doe zo voort!
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)

nimda

Bericht door nimda »

ChechenMaga schreef:

Welk woord in de zin "Typisch voor de aanbidders van een maangod"
heb je niet goed begrepen?

ChechenMaga

nimda schreef:
ChechenMaga schreef:

Het doet deugd, he?
Ik ken een christen en die heeft veel respect voor Islam/moslims.
Hij vindt mensen als jij belachelijk...
Trouwens, hij is heel erg religieus, hij gaat in de toekomst iemand worden (in de katholieke kerk).

Hoe dan ook. Er bestaan nog mensen als u. :)
Door die onnozele reacties ga ik niet kwaad worden. :smile:
Ik heb geduld. :razz:
We zullen zien wie zal treuren als we doodgaan.
Jij die alle vuile dingen zegt, of ik, die christendom ook respecteer.

WaAllahi we zullen zien.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)

nimda

Bericht door nimda »

ChechenMaga schreef:
nimda schreef:
ChechenMaga schreef: Deed het deugd? :)

Het doet deugd, he?
Ik ken een christen en die heeft veel respect voor Islam/moslims.
Hij vindt mensen als jij belachelijk...

Als het van normale mensen kwam zou ik me zorgen maken, in het geval van relidwazen dus degelijk niet.

Trouwens, hij is heel erg religieus, hij gaat in de toekomst iemand worden (in de katholieke kerk).

Paus?

Hoe dan ook. Er bestaan nog mensen als u. :)

Gelukkig!

Door die onnozele reacties ga ik niet kwaad worden. :smile:

Het zou trouwens ook niet helpen, want mijn reactie was helemaal niet onnozel maar terecht.

Ik heb geduld. :razz:
We zullen zien wie zal treuren als we doodgaan.

Ahh, de moslieten met hun doodscultus weer!

Jij die alle vuile dingen zegt, of ik, die christendom ook respecteer.

Wat is er vuil in wat ik zeg, is de waarheid misschien vuil?

WaAllahi we zullen zien.

Je zou er beter aan doen van nu reeds te zien en eindelijk je ogen te openen.
Je zou er beter aan doen om nog wat meer idiote emoticons aan je tekst toe te voegen, dat zal hem zeker nog meer geloofwaardig doen overkomen.

Rust

Bericht door Rust »

nimda schreef:Je zou er beter aan doen om nog wat meer idiote emoticons aan je tekst toe te voegen, dat zal hem zeker nog meer geloofwaardig doen overkomen.
Als je niks met respect kan zeggen ga dan van deze topic weg.... :razz:

ChechenMaga

Rust schreef:
nimda schreef:Je zou er beter aan doen om nog wat meer idiote emoticons aan je tekst toe te voegen, dat zal hem zeker nog meer geloofwaardig doen overkomen.
Ja, eigenlijk.
Ga weg, verloren schaap. :lol:

Ik dacht dat je christen was, ben je niet... ?

Anyway, het is bedoeld voor mij, Rust, ajax en anderen.
Niet voor jou.
Daarom hoef je hier ook niet te reageren.
Moge Rabb il-`alamin je leiden.

Rust

Bericht door Rust »

ChechenMaga schreef:
Rust schreef:
Ja, eigenlijk.
Zo is dat ;)

Afbeelding

:razz:

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Speciaal voor Rust, Ajax, Souhaila, Chechenmaga en Rania....

Nimda, ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten.

MVG.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Serdar

Bericht door Serdar »

Niet voor mij dus... :(

nimda

Bericht door nimda »

Rust schreef:
Respect moet je verdienen en kan je niet afdwingen.

BTW, dit forum is opgericht door mensen die de islam afgewezen hebben, en in feite hoor jij hier helemaal niet thuis. Opzouten dus.

Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Speciaal voor Rust, Ajax, Souhaila, Chechenmaga en Rania....

Nimda, ik verzoek je vriendelijk mijn topic te verlaten.

MVG.
Chaimae,

Zoals je al hebt kunnen lezen bij de reactie van Nimda is dit een site opgericht door ex-moslims.
Dat jij en je collega's hier mogen kijken en schrijven is voor jullie een gunst. Je bent gast!!!

Hoe kun je in het kader van het bovenstaande in vredesnaam zeggen dat Nimda van jouw topic af moet!!!

Jouw opmerking slaat echt nergens op.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

nimda

Bericht door nimda »

ChechenMaga schreef:
Rust schreef:
Ja, eigenlijk.

Waarom vervang je je avatar niet door een foto van de school van Beslan

Ik dacht dat je christen was, ben je niet... ?

Laat het denken maar over aan de mensen die dat kunnen, ok?

Anyway, het is bedoeld voor mij, Rust, ajax en anderen.

Al was het bedoeld voor Pipo de Clown, nog zal ik mijn commentaar blijven geven.

Niet voor jou.
Daarom hoef je hier ook niet te reageren.

ik moet helemaal niks.

Moge Rabb il-`alamin je leiden.

fgrrx wr enoo vy-`nynzva znne yrxxre va wr errg!

Plaats reactie