Gekke Saudis

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Rust schreef:
Monique schreef: Wat heeft buikdansen met hoererij te maken?
Hoe.erij is toch ook gebruik van de natuur (hun lichaam en hun kunnen) wat genetisch is mee-gegeven :razz:
Bij poepen maak je ook gebruik van de natuur wat genetisch is meegegeven.
Wanneer je zit te poepen doe je aan hoererij? :roll:
Of zie ik dat verkeerd.... trouwens wat in de Bijbel staat intresseert mij niet echt veel ;)
Kennelijk wel.... je quote er constant uit.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

nadia schreef:wie weet heeft jou (sorry) over over over over over over over over over over over over over over over over over over over over overgroot moeder wel de rest van haar prille leven als sexslaaf mogen dienen.
het kan ook de mijne zijn geweest maar we zulen het nooit precies te weten komen.
Of misschien wel je dochter of dochter van je dochter.. wie mag het zeggen hé? Denk daar eens goed over na? Weet jij hoeveel vrouwen in Nederland en België in de hoe.erij werken, en veelal gedwongen ook....

Denk daar eens goed over na :razz:

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Rust schreef:[ Weet jij hoeveel vrouwen in Nederland en België in de hoe.erij werken, en veelal gedwongen ook....

Denk daar eens goed over na :razz:
En wie dwingt ze daartoe?
Vrouwen?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Rust schreef:
Monique schreef:
Rust schreef: Weet je hoe de Bijbel dat noemt, zonder enige schaamte :razz:
Hosea 1:2
Er was een begin van het woord [dat] Jehovah [sprak] door Hosea, en Jehovah zei nu tot Hosea: "Ga, neem u een vrouw van hoererij en kinderen van hoererij, want door hoererij keert het land zich er beslist van af Jehovah te volgen."


Groetjes,
Rust
Wat heeft buikdansen met hoererij te maken?
Hoererij is toch ook gebruik van de natuur (hun lichaam en hun kunnen) wat genetisch is mee-gegeven :razz:
Of zie ik dat verkeerd.... trouwens wat in de Bijbel staat intresseert mij niet echt veel ;)
Groetjes,Rust
als allereerst staat hoererij voor zowel de man als de vrouw.
en hoererij staat oorspronkelijk voor OVERSPEL.
zoek maar op in de bijbel, daar komt het woordje hoererij vandaan.."gij zult geen hoererij plegen" en vergeet niet, dit geldt voor zowel de man en vrouw, met andere woorden WEES TROUW, tegenwoordig gebruikt men vaak het woordje MONOGAAM.

ten tweede is echt sexen vanuit zijn oorsprong een vorm van de LIEFDE BEDRIJVEN en pas waneer men laat betalen om sex te krijgen dan heeft de man of vrouw een job als hoer/prostituee.
hoer zijn is dus een vrouw en mannen JOB en waneer hij/zij ontslag neemt van zijn job dan is hij/zij ook geen hoer/prostitue meer.
een dief blijft ook geen dief als hij niet meer steelt.

deze dames op de video die aan het buikdansen zijn, dansen net als alle andere vormen van dansen.
bijna elke men op aard doet aan dansen (zit in ons) en waneer men danst dan doen ze dat thuis (voor de spiegel of door het huis),op straat (bijvoorbeeld streetdance), in een discotheek maar mensen dansen ook voor geld dus als hun job als professionele dansers.
zoals dancing on ice wat je vast en zeker wel kent,tango, stijldansen en zo zijn er nog honderd manieren van prof dansen tot streetdance aan toe.

zijn al deze mensen (dansers) hoeren.NEE.
dansen is een vorm van EXPRESSIE dat ten eertse voor de meeste een manier van plezier beleven en soms doen ze het ook in privesfeer in een disco of zoals wij kennen op bruiloften.

nu over het aangezicht oftewel plezier voor het oog.
men neukt niet, men danst en de OOGJES mogen zo vrij zijn om te kijken en zich vermaken.

wees nu eens eerlijk.
jij zag toch liever mijn filmpje dan die van jou rust en jij ook.
waarom is dat zo?
het AANGEZICHT van mijn filmpje waar jij ook naar kijkt is AANGENAMER om naar te kijken dan naar dat vette zooi want dat was gewoon te erg om aan te zien, gatver.
mijn reactie over dat hele vette vrouwtje is heel menselijk,zelfs voor een vrouw, niet om aan te zien vind ik en daarbij als je zo vet bent dan ben je wel erg ver gegaan met het inproppen.

onthou dit maar eens misschien dat je dat kunt onthouden.
gouden regel: kijken is voor het oog en oogjes neuken niet/grijpen niet en vallen om geen enkel schoonheid, hoe mooi iemand ook kan zijn nooit en tenimmer niemand lastig, waar arabische mannen heel erg veel moiete mee hebben!!!

kijken is kijken en kopen is kopen.
prositues/hoeren verkopen sex en betaalde profesionele dansers en danseressen verkopen hun danskwaliteit en dat bedoel ik met HUN KUNNEN, kwaliteiten en talenten zou beter verwoord zijn denk ik.

stom voorbeeld maar misschien dat je het dan beter kunt begrijpen.
als jij een oud fiatje rijd en een week later koop je een golfje, het golfje ziet er MOOIER uit, niet voor je piemel maar voor je OOG.
Laatst gewijzigd door nadia op za apr 28, 2007 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ik wist niet dat je een Nederlandse moeder had.

Rust schreef::lol:

Culturen imiteren mekaar eenmaal, die saoudi's proberen kunst te schaatsen net als ze hier in Nederland doen.

En zie ook deze Nederlandse vrouw die probeert buik te dansen op Marokkaans muziek :razz:

Click hier

Ps: alleen bovend de 18 ;)

Groetjes,

Rust
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

@nadia ik heb geen filmpje geplaatst
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Ik wist niet dat je een Nederlandse moeder had.

Rust schreef::lol:

Culturen imiteren mekaar eenmaal, die saoudi's proberen kunst te schaatsen net als ze hier in Nederland doen.

En zie ook deze Nederlandse vrouw die probeert buik te dansen op Marokkaans muziek :razz:

Click hier

Ps: alleen bovend de 18 ;)

Groetjes,

Rust

Je verwart je met je lieve vrouw
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ajax kom eens op MSN. Ik heb je gemist mijn schatje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:@nadia ik heb geen filmpje geplaatst
sorry ajax,

een foutje, in verwarring geweest :oops: .

het was rust die dat filmpje met die enorme vette dame geplaatst heeft, ik heb het al aangepast.
jij was er ook niet zo kapot van geloof ik.

met jou was ik aan het praten over berberse vrouwen, sorry dat ik geen filmpje voor je heb gevonden.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

nadia schreef:ten tweede is echt sexen vanuit zijn oorsprong een vorm van de LIEFDE BEDRIJVEN en pas waneer men laat betalen om sex te krijgen dan heeft de man of vrouw een job als hoer/prostituee.
Hoe.erij is zowel een beroep van man als vrouw. Dat noemen wij OVERSPEL. En dat is een zonde die zowel man als vrouw kan plegen.

Ten tweede vanuit de Bijbel is zelfs sex met je echtgenote als GENOT verboden. Laat staat hoe jij erover denkt ;)

Binnen het Christendom is sex alleen bedoeld om kinderen te baren. Weet je waarom de kerk moeite heeft met condoom? De RK heeft nog steeds daar moeite mee.

In de Islam LIEFDE BEDRIJVEN tussen de echtgenoten als goed gezien en zelfs als een zegening. Overspel wordt zwaar afgekeurd. In de Islam is daarom alles toegestaan (met je eigen echtgenote) behalve sodemie natuurlijk wordt afgekeurd, daar is het lichaam niet voor gemaakt.

Begrijp je het nu?

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:@nadia ik heb geen filmpje geplaatst
sorry ajax,

een foutje, in verwarring geweest :oops: .

het was rust die dat filmpje met die enorme vette dame geplaatst heeft, ik heb het al aangepast.
jij was er ook niet zo kapot van geloof ik.

met jou was ik aan het praten over berberse vrouwen, sorry dat ik geen filmpje voor je heb gevonden.
Geen probleem hoor
Waarom maak jij geen video?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

In Islamitsche Iran is duidelijk te zien hoe het aantal van mannen en vrouwen die aan drugs verlslaafd zijn en daardoor ook d.m.v. prostitutie aan geld moeten komen, met de dag aan het groeien is.
Wie zit hierachter? Ayatollahs en Islam of westen?
Monique schreef:
Rust schreef:[ Weet jij hoeveel vrouwen in Nederland en België in de hoe.erij werken, en veelal gedwongen ook....

Denk daar eens goed over na :razz:
En wie dwingt ze daartoe?
Vrouwen?
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:Ajax kom eens op MSN. Ik heb je gemist mijn schatje.
Zo zo, schatje nog wel... :razz:
Bloeit er iets moois???
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:Ajax kom eens op MSN. Ik heb je gemist mijn schatje.
Zo zo, schatje nog wel... :razz:
Bloeit er iets moois???
MSNen met een jongen voor het huwelijk? Is dat wel haram?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:Ajax kom eens op MSN. Ik heb je gemist mijn schatje.
Zo zo, schatje nog wel... :razz:
Bloeit er iets moois???

Nee, relatie is HARAM en afspreken is ook HARAM. Ik hou van Ajax omwille van Allah SWT. Ik kan altijd zo smakelijk okm hem lachen. Hij is zo grappig he. Lig soms echt in de deuk achter mijn pc.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Rust schreef::lol:

Culturen imiteren mekaar eenmaal, die saoudi's proberen kunst te schaatsen net als ze hier in Nederland doen.

En zie ook deze Nederlandse vrouw die probeert buik te dansen op Marokkaans muziek :razz:

Click hier

Ps: alleen bovend de 18 ;)

Groetjes,

Rust

Mijn God. Dat wijf moet eens op dieet en dansen kan ze ook niet. Nederlandse meiden kunnen zowieso niet buikdansen en soepel bewegen met hun heupen. Laat dat maar een de Arabische meiden over. :cool:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Mijn God. Dat wijf moet eens op dieet en dansen kan ze ook niet. Nederlandse meiden kunnen zowieso niet buikdansen en soepel bewegen met hun heupen. Laat dat maar een de Arabische meiden over. :cool:
arabische meiden (moslima's??) als lustobject? :shock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Mijn God. Dat wijf moet eens op dieet en dansen kan ze ook niet. Nederlandse meiden kunnen zowieso niet buikdansen en soepel bewegen met hun heupen. Laat dat maar een de Arabische meiden over. :cool:
arabische meiden (moslima's??) als lustobject? :shock:
Sinds wanneer zijn alle Arabieren moslims?
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ze is jaloers. Ze kans vast en zeker niet buikdansen zoals de meeste Nederlandse/Belgische meiden. :lol:


Laat haar.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ChechenMaga schreef:
Monique schreef:
Chaimae schreef:Mijn God. Dat wijf moet eens op dieet en dansen kan ze ook niet. Nederlandse meiden kunnen zowieso niet buikdansen en soepel bewegen met hun heupen. Laat dat maar een de Arabische meiden over. :cool:
arabische meiden (moslima's??) als lustobject? :shock:
Sinds wanneer zijn alle Arabieren moslims?
Het woordje "moslima's" staat toch tussen haakjes? Heb je de haakjes niet gezien of weet je niet wat dat betekent?

Je wilt dus zeggen dat alleen kafir arabische vrouwen kunnen buikdansen?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Monique schreef:
ChechenMaga schreef:
Monique schreef: arabische meiden (moslima's??) als lustobject? :shock:
Sinds wanneer zijn alle Arabieren moslims?
Het woordje "moslima's" staat toch tussen haakjes? Heb je de haakjes niet gezien of weet je niet wat dat betekent?

Je wilt dus zeggen dat alleen kafir arabische vrouwen kunnen buikdansen?
Ja heb het gezien. Anyway.
Dat weet ik niet. Ik heb niet veel vrouwen zien buikdansen.
Maar ik denk niet dat moslima's voor publiek zo zullen dansen...? :lol:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ChechenMaga schreef:
Monique schreef:
ChechenMaga schreef: Sinds wanneer zijn alle Arabieren moslims?
Het woordje "moslima's" staat toch tussen haakjes? Heb je de haakjes niet gezien of weet je niet wat dat betekent?

Je wilt dus zeggen dat alleen kafir arabische vrouwen kunnen buikdansen?
Ja heb het gezien. Anyway.
Dat weet ik niet. Ik heb niet veel vrouwen zien buikdansen.
Maar ik denk niet dat moslima's voor publiek zo zullen dansen...? :lol:
Ze hebben het nochtans lang gedaan. De Islam is lang niet altijd zo kneuterig geweest als de huidige saudi haat-mullah's ze willen beknijpend en verstikkend maken, hoor. Da's juist het probleem.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

In Islamitsche Iran is duidelijk te zien hoe het aantal van mannen en vrouwen die aan drugs verlslaafd zijn en daardoor ook d.m.v. prostitutie aan geld moeten komen, met de dag aan het groeien is.
Wie zit hierachter? Ayatollahs en Islam of westen?
Kortstondige huwelijken, tegen betaling van bruidsschat en met % voor Imams, maken van Islam de grootste pooierorganisatie ter wereld.

Wapens, explosieven, terroristen en slavinnen voor de Europese bordelen gaan langs hetzelfde netwerk.

Islam is waarlijk de grootste criminele organisatie ter wereld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

@ Chechen Maga,

Excuseer me, had je verward met Chaimae.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie