'Onzedelijk gedrag' Iraanse president

sprot
Contacteer:

'Onzedelijk gedrag' Iraanse president

Bericht door sprot »

Bron: ANP

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich felle kritiek van ultra-orthodoxe moslims op de hals gehaald. Voor televisiecamera's kuste hij dinsdag de hand van zijn vroegere basisschoollerares en omarmde hij de 70-jarige vrouw.

De Iraanse krant Hezbollah, niet te verwarren met de gelijknamige Libanese groepering, wist Ahmadinejads hartelijkheid niet te waarderen. Het blad beschuldigde de president er woensdag van dat hij met zijn ''onzedelijke gedrag'' religieuze waarden geweld heeft aangedaan. Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is. De vrouw droeg overigens handschoenen tijdens het 'incident'.

Hoewel Ahmadinejad in het Westen vaak als zeer orthodox wordt beschouwd, heeft hij in eigen land vaker kritiek op zijn vermeende lichtzinnigheid gekregen. Eerder gebeurde dat, toen hij voorstelde vrouwen in het voetbalstadion toe te laten.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Persian_revenge

Bericht door Persian_revenge »

Die kan zijn grootmoeder zijn in godsnaam. Idioten zijn die Hezbollahis. Perverten zijn die.... het is gewoon oneerbiedig zo over een bejaarde vrouw te spreken.
Ik kan trouwens begrijpen waarom hij haar hand heeft gekust gezien de speciale plaats van leerkrachten in de Iraanse psyche. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze goed betaald zijn. Bij lange niet.

BFA

Bericht door BFA »

Ik kan trouwens begrijpen waarom hij haar hand heeft gekust gezien de speciale plaats van leerkrachten in de Iraanse psyche.
Mooi gezegd. Leerkrachten zijn continu aan het betogen, handkus om de onrustige psyche tot rust te brengen. Kost niets.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

nadia

Bericht door nadia »

Tja, orthodoxe moslimas hebben het nu ook voor het zeggen he.
wat zullen ze genieten in de hemel want dan gaan de moslimannen toch veel verder dan het onschuldige handje kussen, laat ze maar eerder gaan denken over hun lot (waar zij heilig in geloven).
als ze in de hemel als neukkanon mogen dienen en steeds de eraving van maagd zijn opnieuw mogen ervaren.

De president van iran is waarschijnlijk geen orthodoxe van het hart, wel waneer het hem uitkomt (het volk achter zich te krijgen) en volgens mij waren ze van plan om in het openbaar de vrouwen links van de weg te laten lopen en mannen rechts..
Zoiets absurds kan hij invoeren en ondertussen wel zelf in de buurt van de vrouwtjes blijven.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

handje kussen, laat ze maar eerder gaan denken over hun lot (waar zij heilig in geloven).
als ze in de hemel als neukkanon mogen dienen en steeds de eraving van maagd zijn opnieuw mogen ervaren.

Ik heb je al een keer gezegd dat de Moslim-vrouwen niet als de maagden gaan dienen in de Hemel. Allah SWT heeft de maagden al gemaakt en ze verblijven al in de Hemel. De maagden heten trouwens Ain el hur.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

nadia

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
handje kussen, laat ze maar eerder gaan denken over hun lot (waar zij heilig in geloven).
Ik heb je al een keer gezegd dat de Moslim-vrouwen niet als de maagden gaan dienen in de Hemel. Allah SWT heeft de maagden al gemaakt en ze verblijven al in de Hemel. De maagden heten trouwens Ain el hur.
chaimae,

wat is hun taak dan volgens jou.
zulllen ze prinseskokkinnen worden ??

sorry chaimae maar ik kan het me nog steeds niet voostellen en niemand van jullie (serdar, ajax, rust, jij) en de rest komt met het juiste of bijna juiste antwoord PLUS DE BRON.
Laatst gewijzigd door nadia op do mei 03, 2007 8:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BFA

Bericht door BFA »

Ik heb je al een keer gezegd dat de Moslim-vrouwen niet als de maagden gaan dienen in de Hemel.
Och kom Chaimae, je weet toch: Allah maakt die uitgedroogde vrouwen terug sappig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Serdar

Bericht door Serdar »

nadia schreef:
Chaimae schreef:
chaimae,

wat is hun taak dan volgens jou.
zulllen ze prinseskokkinnen worden ??

sorry chaimae maar ik kan het me nog steeds niet voostellen en niemand van jullie (serdar, ajax, rust, jij) en de rest komt met het juiste of bijna juiste antwoord PLUS DE BRON.
Een niet-Moslim(a) moet aan Moslims niet om een bron vragen, daar waar het gaat om religie en godsdienst.
Ik neem aan dat je dan "onze bron" wel kent? En dat is juist datgene wat jij hebt verworpen.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Serdar: Ze denkt dat de Moslimvrouwen straks in het Hiernamaals als maagd gaan dienen. Niet wetend dat Allah SWT de maagden al gemaakt heeft en zich al in de Hemel bevinden. Deze maagden heten ook: ain el hur.

Dit zegt al genoeg. Haar kennis over de Islam is gering. Ik als 17-jarige weet nog meer over de Islam dan dat zij ooit in haar hele leven zou te weten komen.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Serdar

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:Serdar: Ze denkt dat de Moslimvrouwen straks in het Hiernamaals als maagd gaan dienen. Niet wetend dat Allah SWT de maagden al gemaakt heeft en zich al in de Hemel bevinden. Deze maagden heten ook: ain el hur.

Dit zegt al genoeg. Haar kennis over de Islam is gering. Ik als 17-jarige weet nog meer over de Islam dan dat zij ooit in haar hele leven zou te weten komen.
Het resultaat bij nadia is toch alom bekend? :razz:

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:Serdar: Ze denkt dat de Moslimvrouwen straks in het Hiernamaals als maagd gaan dienen. Niet wetend dat Allah SWT de maagden al gemaakt heeft en zich al in de Hemel bevinden. Deze maagden heten ook: ain el hur.

Allah heeft maagden gemaakt en deze bevinden zich in de hemel.
Wat denk je, Chaimae?
Lijken die maagden een beetje op jou?

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:

Wat denk je, Chaimae?
:roll: .. not funny.

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:

Wat denk je, Chaimae?
:roll: .. not funny.
Hoe zien die maagden er dan uit, Chaimae, jij bent toch een expert?
Jij als 17-jarige weet toch zo veel over de islam.
Nou, Chaimae, deel je kennis met ons.
En waarom is het eigenlijk niet leuk als jijzelf op een 'ander schepsel van allah' lijkt?

Dutch

Bericht door Dutch »

Chaimae, wat is de rol van de moslima dan in de jennah ?
Zou dat graag precies weten...

Manon

Bericht door Manon »

Hoezo moslima's in de hemel? Zaten die vrouwen volgens Mohammed niet allemaal in de hel omdat ze zo ondankbaar waren?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Serdar

Bericht door Serdar »

Dutch schreef:Chaimae, wat is de rol van de moslima dan in de jennah ?
Zou dat graag precies weten...
Verschilt niet dan die van de moslim(man).

Monique

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Ik heb je al een keer gezegd dat de Moslim-vrouwen niet als de maagden gaan dienen in de Hemel. Allah SWT heeft de maagden al gemaakt en ze verblijven al in de Hemel. De maagden heten trouwens Ain el hur.
Zijn jouw maagden ook al gemaakt?
Waarvoor dienen die maagden van je?
Amorele atheistische nitwit

Polleke

Bericht door Polleke »

Monique schreef:
Chaimae schreef: Ik heb je al een keer gezegd dat de Moslim-vrouwen niet als de maagden gaan dienen in de Hemel. Allah SWT heeft de maagden al gemaakt en ze verblijven al in de Hemel. De maagden heten trouwens Ain el hur.
Zijn jouw maagden ook al gemaakt?
Waarvoor dienen die maagden van je?
Ja, misschien zijn er ook eunuchen in de hemel. De besnijdenis op aarde is een beproeving - in de hemel gaat het hele geslachtsdeel er af, anders worden natuurlijk de maagden onrein. Onrein el hur... dat kan natuurlijk niet.....

nadia

Bericht door nadia »

Serdar schreef:
nadia schreef:
chaimae,

wat is hun taak dan volgens jou?
zulllen ze prinsses-kokkinnetje worden ?

Een niet-Moslim(a) moet aan Moslims niet om een bron vragen, daar waar het gaat om religie en godsdienst.
Ik neem aan dat je dan "onze bron" wel kent? En dat is juist datgene wat jij hebt verworpen
Serdar schreef:
Dit zegt al genoeg.
Haar kennis over de Islam is gering.

Ik als 17-jarige weet nog meer over de Islam dan dat zij ooit in haar hele leven zou te weten komen.
Het resultaat bij nadia is toch alom bekend? :razz:
Chaimae en Serdar,

leuk Serdar dat je komt helpen.
chaimae, ik vertel je wat men op marokkoforum beweerd "moslimvrouwen dienen in de hemel als sexkannon, ik het ze geen sexprinsesje noemen want de hele gedachte hierachter is nu eenmaal onmenselijk.

vrijheids van meninguiting weet je nog.
iets wat hij hoort te respecteren, doe je dat dan zouden we nog eens een fatsoenlijk discussie kunnen voeren en er samen uitkomen, op zijn minst vredig en wetende.
dus alsnog zou ik willen weten waar jij jou bron vandaan hebt dat er al hemelse maagden zouden zijn gemaakt, kun jij mij die tonen dan geloof ik je, heel simpel.
dus geen kinderspel over mijn geringe kennis want ik heb meer kennis als jij in je kleine teen.

echte kennis is iets wat je zelf hebt onderzocht en met een kritisch blik tegenover staat, dan pas krijg je de juiste kennis die je nodig hebt om te zijn wie je moet zijn.
jullie hebben niet de juiste kennis om de heel simpele reden "jullie mogen niet zelf kritisch kijken naar jullie geloofsleer" en dus blokeer je ieder ander kennis en maak je rustig aan je ziel dood omdat ze niet hetgeen doet waar ze voor gekomen is, GROEIEN EN EVOLUEREN !

waneer je andermans leer klakkeloos overneemt en niet vanuit je menselijk zijn kritiek mag geven is het fout, alles wat je iets ontnemen wil is fout.
omdat ik zo ben en dus zo denk ben ik vrij gekomen, in mijn geval ben ik al heel lang geen moslim, ik heb mezelf nooit een etiket gegegevn, altijd al verworpen want ik wist al heel vroeg dat verdeeldheid niet goed is.
hier heb ik geen koran of bijbel voor nodig.

het feit dat mohammed met een kind aisha in combinatie met zijn leeftijd, ook toen des tijds is voor mij in en in onmenselijk.
een man van zijn kaliber zoals jullie hem ervaren mag niet zo zijn, hij zou de beste vriend voor kinderen moeten zijn, hij zou zichzelf niet hoogmoedig mogen gedragen, alles in het voordeel voor het volk, gelijkhied en de liefde.
dit zijjn maar een paar punten die voor mij essentieel zijn voor een "zogenaamde boodschapper".
mohammed voldoet naar mijn inziens niet aan deze voorwaarden en dat is de reden dat ik geen moslim wil zal, nooit gewild.
geloven in god is altijd bij mij geweest, mohammed had ik daar niet voor nodig.

hoe ik vandaag de dag naar de islam aankijk net zoals het maagdenDien verhaal in de hemel.
dit zijn punten waar ik nooit eerder van gehoord had dan de afgelopen jaren.
maar vergeet niet, ik was al geen moslim voordien.
dus om mij te gaan beoordelen zoals jullie beide zijn gaan doen zie boven is onterecht.
als je de juiste inzicht hebt dan zul je gaan begrijpen dat ik om etische gevoels redenen niet in mohammed geloof, aangezien hij de islam heeft ontvangen vervalt ook zijn leer.
hij in persoon en zijn leer ! duidelijk nu.
of de koran buiten dat beter uir zou zien maakt voor mij niet uit, de funderingen zijn rot, dan zijn pijlers ook, kan niet anders.

je mag me noemen wat je wil.
besef goed dat ik geestelijk bevrijd ben, zo ervaar ik dit, als gevolg daarvan kan ik intens en zeer natuurlijk, wn to earth et mezelf in reine en harmonie leven en jullie kunnen dat niet, echt niet en dat is niet denegrerend bedoeld.
vele onder het moslimgemeenschap heeft het nog niet door dat zij zich eigenlijk in een geestelijk gevangen kooi bevinden.
ullie zitten in een geestelijke kooi, en je ziel wil verder, soms geeft ze signalen maar door het leer van de islam kun je niet vrij zijn, je gevoelens gaan steeds weg, je meegegeven genetisch etisch geweten mag niet zijn zoals hij wil zijn.
dat is de waardheid voor jezef, daar haal je uit wat je weten moet, we zijn eigenlijk perfect gemaakt maar vele zien dat niet.
vandaar mijn zoveelste kreet ` het is heel moeilijk voor deze slachtoffers om erachter te komen dat ze er midden in zitten`pas waneer ze hun ziel gaan volgen zullen ze bevrijd worden, deels door hunzelf en deels anders.

een zeer moeilijke taak voor mensen zoals ik om ze dit duidelijk proberen te maken.
het feit dat ik weet dat het niet jullie zielen zijn die soms onliefdevol kan spreken maar dat er iets achter jullie zit die je geestelijk in de macht heeft.

het ergste van het verhaal is dat jullie juist denken te doen voor god en dat is grootste beroving van een boodschapper, ook dit heeft mohammed bij zijn volgelingen uitgevoerd.
ach ja,
er komt een dag dat je het begijpen.
ik hoop dat we nu verder kunnen gaan met het issue `maagden in de hemel`.

mvg nadia

Rust

Bericht door Rust »

nadia schreef:chaimae, ik vertel je wat men op marokkoforum beweerd "moslimvrouwen dienen in de hemel als sexkannon, ik het ze geen sexprinsesje noemen want de hele gedachte hierachter is nu eenmaal onmenselijk.
Jouw voorbeeld is het voorbeeld van een dwaas die niks anders doet dan na-schreeuwen van wat andere dwazen hebben gezegd :D

Gebruik je gezond verstand dame... :cool:

Op internationaal FFI zeg ik het ook: Wanneer je ziel leeg is en je spiritueel failliet bent dan zul je welke religie dan ook niet begrijpen. Dan kan je beter niet met religie bezig gaan houden. Je hoeft geen rook uit je oren te produceren. Bespaar jezelf de moeite.

En trouwens kan je bewijs geven van bovenstaand uiting. Indien niet dan is je uitspraak nietig :razz:

Doei,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Ketter

Bericht door Ketter »

Rust schreef: En trouwens kan je bewijs geven van bovenstaand uiting. Indien niet dan is je uitspraak nietig :razz:
Kan jij bewijs geven dat god wansmakelijk sadistisch is?
Neen? Dan is Islam nietig!
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

nadia

Bericht door nadia »

Rust schreef:
nadia schreef:chaimae, ik vertel je wat men op marokkoforum beweerd "moslimvrouwen dienen in de hemel als sexkannon, ik het ze geen sexprinsesje noemen want de hele gedachte hierachter is nu eenmaal onmenselijk.
Jouw voorbeeld is het voorbeeld van een dwaas die niks anders doet dan na-schreeuwen van wat andere dwazen hebben gezegd :D

Gebruik je gezond verstand dame... :cool:

Op internationaal FFI zeg ik het ook: Wanneer je ziel leeg is en je spiritueel failliet bent dan zul je welke religie dan ook niet begrijpen. Dan kan je beter niet met religie bezig gaan houden. Je hoeft geen rook uit je oren te produceren. Bespaar jezelf de moeite.

En trouwens kan je bewijs geven van bovenstaand uiting. Indien niet dan is je uitspraak nietig :razz:

Doei,

Rust
bla bla bla.....

waar haal jij uit dat mijn ziel leeg is, de rest van je gekraam is namelijk op dat oordeel gebouwd zegt domme leeghoofd nadia tegen ons geleerde en vol liefde en vreugde rust.

en nu antwoord graag !!
kun je niet, dan moet je je oordeel bij je houden, gooi er pas uit waneer je weet hoe je deze ontvangen hebt, wat het is en waar het vandaan komt wijs kind.
mijn moeder zei altijd, jij bent mijn engeltje, zie deze wijsheidsleer maar als een engeltje.
achter het pc zul je te horen krijgen wat je niet vrij mag zeggen, helaas...
dat komt niet door mij maar doordat het feitelijk zos is dat de islam veelal dominatie en onliefde predikt, in tegen¨spraak met de 2 belangerijke platen en tevens de gewoonste normen die wij kunnen ontvangen.
de islam laat je dus niet vrij, de islam zorgt ervoor dat ik mezelf niet mag uitspreken in alle vrede en en dat weet jij rust heel goed.
afvallige moeten gedood worden als ze een gevaar vormen voor de leer van islam, niet alleen fysiek maar ook geestelijk en dat is de reden dat mohammed een vers heeft gemaakt wat zijn leer nog langer in leven blijft.
zijn leer houd je dus op allerlei manieren weg van de juiste weg.
jammer voor ons om steeds zo tegen een trieste mensheid te moeten aankijken en daarom ben ik internet veel dankbaar, we kunnn veilig praten en hopen dat er mensen zijn die wat doen met kennis die ze aangereikt krijgen, vele leden doen het steeds op keer maar je merkt aan het antwoord dat ze niets gelezen hebben.

nadia

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Nadia:

Umm Salama vroeg aan Mohammed VZMH: "Wie zullen hoger in rang zijn? De vrouwen die het Paradijs zullen binnengaan of de hur al- 'ayn?"

Hiermee is jouw stelling in principe al weerlegd. De aarde vrouwen zullen niet als de maagden dienen. Maar ik zal eens even verder gaan. We moeten verder kijken dan ons neus lang is.

Mohammed VZMH heeft ook gezegd: ''zoals de bovenkleding beter is dan de onderkleding, zo zijn de aardse vrouwen hoger in rang dan de hur al- 'ayn. Waarop Umm Salam vroeg hoe dat nou kan? Mohammed VZMH zei toen: ''Door hun gebeden, vasten en andere vormen aanbidding tot Allah. Allah zal hun gezichten verlichten met Zijn (licht) en Hij zal hen kleden met zijde. En als ze het Paradijs binnentreedt is ze als een prinses verheven boven de hur al- 'ayn. De aardse vrouwen zullen in het Paradijs prachtige sieraden dragen. Hun halskettingen zullen van parels zijn en hun kam zal van goud zijn.

Kortom de aardse vrouwen zullen niet als de maagden dienen. Dat zijn de hur- al ayn.

Polleke

Bericht door Polleke »

Kortom de aardse vrouwen zullen niet als de maagden dienen. Dat zijn de hur- al ayn.
Nee, maar ze moeten alleen maar concurreren met 72 sexslavinnen. Ga jij in je volgend leven lekker met je sieraden frommelen en je kapsel opmaken terwijl je halal mannetje loopt te stoeien met 72 maagden?

Ik ben benieuwd!

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:
Nee, maar ze moeten alleen maar concurreren met 72 sexslavinnen. Ga jij in je volgend leven lekker met je sieraden frommelen en je kapsel opmaken terwijl je halal mannetje loopt te stoeien met 72 maagden?

Ik ben benieuwd!

Het gevoel van jaloezie zal in het Paradijs niet bestaan. Net zoals de dood in het Paradijs niet bestaat. Dus de vrouwen zullen niet jaloers zijn op de mannen.

Plaats reactie