De wandelende dood, de parasiterende schaduw van islam, als demonstratie van afkeuring
voor het bestaan van leven en vooruitgang in ONZE kennisbeschaving.
KevinB schreef:Dit had ik er misschien moeten bijvertellen... de "misdaad" van deze man was dat hij zich tot het christendom bekeerd had.
Als je niet die gluipende zwarte schaduw bedoelt: was het maar zo icon_wtf.gifAriel schreef:Het meisje op deze bovenstaande foto lijkt een beetje op onze Schepsel.
Nee,nee lieverd. :lol: Dat mooie meisje op de foto. Zij heeft iets mysterieus, net zo al jij.Schepsel schreef:Als je niet die gluipende zwarte schaduw bedoelt: was het maar zo icon_wtf.gifAriel schreef:Het meisje op deze bovenstaande foto lijkt een beetje op onze Schepsel.
Mijn complimenten voor de duiding en het vinden van de foto in deze post Hans.'Hans van de Mortel' schreef:
De wandelende dood, de parasiterende schaduw van islam, als demonstratie van afkeuring
voor het bestaan van leven en vooruitgang in ONZE kennisbeschaving.
Hallo maatje! De duiding door mij valt wel mee. De foto heb ik trouwens overgenomen uit het gratis dagblad METRO. Wat ik wel sterk vind is jouw extra speurwerk en interessante commentaar hierop.silkyboxershortXL schreef: Met tineye heb ik de locatie van de foto gevonden; Bahrein
En dan kan er aan de duiding nog iets worden toegevoegd; De afgebeelde westerse vrouw is hier de belofte van vruchtbare akkers in het Dar al harb. Propaganda voor de islamitische soldaat.
Het rudimentaire brein van de moslim man moet toch haast ontploffen door al de prikkels die het te zien krijgt in het Westen ? Hij MAG niet naar begeerlijke objecten kijken maar hij wordt er in zijn nieuwe( nou ja, nieuw, ze zitten hier al volop 40 jaar) constant mee geconfronteerd. Overla ziet hij verleidingen die stukken smakelijker zijn dan de vormeloze hobbezakken die hij thuis aantreft. Wanhopig strijdt de moslim man tegen die aandriften maar het lukt hem niet. Vandaar de aanrandingen, fluitpartijen, betastingen door de bruine klauwtjes van de woestijn aapjes.'Hans van de Mortel' schreef: Want geen mens kan nog ontsnappen aan de seksuele vrijheid van het oog. Nu zijn de meeste islamitische vrouwen niet om aan te zien, maar daar gaat de geile voorkeur van de mohammedaan ook niet naar uit.
Ik heb de door jou bedoelde foto ergens van internet geplukt. Weet het niet meer. Ik ben in de war met plaatje van luchtg geklede vrouwen op terras. Dat plaatje stond in Metro, niet die van Bahrein!silkyboxershortXL schreef: Mijn complimenten voor de duiding en het vinden van de foto in deze post Hans.![]()
Met tineye heb ik de locatie van de foto gevonden; Bahrein
Inderdaad! Met als goed mens door het leven te gaan neem je een groot risico.Schepsel schreef:
Kijk, dit is wat er met je gebeurt als je een goed mens bent en besluit anderen te helpen.
Schepsel schreef:http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/09/28/zo ... ensureerd/
:lol: treurig hoor.Dhana schreef:Schepsel schreef:http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/09/28/zo ... ensureerd/
Ik zie het al voor me. Al die geile haardbaarden daar ruziënd over wie die dag met de blauwe stickers aan de gang mag gaan.
Sorry, ik begrijp het weer niet. Je krijgt iets niet omdat het niet gratis is. Omdat je zegt helaas, wek je de indruk dat je het graag wil hebben. Maar omdat je een armoedzaaier bent hoefde je dus niet te vragen wat het kostte. Begrijp ik dit goed?Pilgrim schreef:Helaas zijn ze niet gratis dus ik kreeg hem niet.
Communisme=uitdelen'Hans van de Mortel' schreef:Sorry, ik begrijp het weer niet. Je krijgt iets niet omdat het niet gratis is. Omdat je zegt helaas, wek je de indruk dat je het graag wil hebben. Maar omdat je een armoedzaaier bent hoefde je dus niet te vragen wat het kostte. Begrijp ik dit goed?Pilgrim schreef:Helaas zijn ze niet gratis dus ik kreeg hem niet.