D8 een moment dat je je verstand terug had gevonden.Chaimae schreef:Haten is een groot woord. Ik haat jullie niet. In de Islam is het niet toegestaan anderen te haten. ( dat is soms moeilijk om je eraan te houden). Ik hoop alleen dat jullie gauw de dood zullen proeven.Ariel schreef:Waarom haat je ons Chaimae?Chaimae schreef: Neen. Dit meen ik serieus.
En als je kon zien wanneer de onrechtvaardigen in doodsangst verkeren als de engelen naar hun handen reiken.
De gelovige voelt in deze dagen , vrees. Want hij zal morgen veilig zijn, omdat hij de les heeft geleerd en tijdens zijn leven goede daden verricht. We leven in een wereld waar Allah ons dag en nacht, aan ons Zijn gunsten verleend, maar de ongelovigen verknoeien het door anders te doen dan waar we voor geschapen zijn. (Het aanbidden van Allah). Daarom zullen de ongelovigen, als de dood plotseling komt hiervan schrikken. Zie de volgende Koranversen:
Maar wanneer de dood tot één van hen komt, zegt hij: '' Mijn Heer! Stuur mij terug.''
Maar dan is het te laat. Er is geen weg meer terug. Je had de kans en die heb je verspeeld. Waarom zouden jullie dan willen terugkeren?
Zodat ik goed kan doen in datgene wat ik heb achtergelaten!'' Nee.''
Jammer.
Thomas