Meer van islaminside

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Wij kijken niet naar de persoon maar naar de uitspraken van die persoon.

Dus de profeet (vzmh) zei en jullie zullen veel meningsverschillen zien. J
moet je dus aan mijn soenna houden en aan de soenna van de rechtgeleide kaliefen na mij; klamp je daar stevig aan vast." Zelfs al is het met je tanden (Boecharie).

De profeet (saws) zei: "De islam begon als iets vreemds en zal weer tot iets vreemds worden, zoals het is begonnen. Dus is Tooba (een boom in het paradijs) en goede tijden voor de vreemden". Er werd gevraagd: "Wie zijn de vreemden?" Hij (vrede zij met hem) antwoordde: "diegene die zuiveren en corrigeren wat de mensen hebben
veranderd aan mijn soennah".

Ik waarschuw je voor nieuwigheden (in de religie), en elke nieuwigheid is een innovatie en ieder innovatie behoort tot dwaling, en elke dwaling is in de hel.(An Nisaa’ee)

Kijk ik heb een kort filmje :

http://www.youtube.com/watch?v=IN4lFNbA ... ed&search=


Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Ahmadiyyah en haar leugens over ALLAH


Naar aanleiding van wat ons ter oren is gekomen via de Nederlandse media inzake de nieuwste Koranvertaling met een eigentijdse, verdraaide en bedrieglijke uitleg van de Ahmadiyyah-beweging, waarin zij openlijk leugens verspreiden over Allah, willen wij graag reageren. Temeer dit niets anders is dan een openlijke poging de waarheid over de Islam te vertekenen, om zodoende de volgelingen van de Islam in Nederland te misleiden en enkele mensen die haatdragend zijn tegenover de Islam te behagen.

Wij zien het als onze plicht deze vertekende vertaling en interpretatie van de Koran te onthullen en een licht te werpen op een aantal werkelijkheden hieromtrent voor onze broeders en zusters in de Islam en voor eenieder die de waarheid zoekt.

Ten eerste:

De Ahmadiyyah-beweging is op basis van consensus onder de moslimgeleerden een groepering die buiten de Islam valt. Zij dragen het kleed van de Islam, maar in feite zijn zij uit op het vernietigen van de fundamenten van de Islam. Dit sinds de dag dat zij zijn opgericht zo’n anderhalf eeuw geleden door Mirza Ghoelaam Ahmad. Op basis hiervan alleen al zijn zij alleszins ongeschikt en onbetrouwbaar als het gaat om het interpreteren van de Koran.

Onder hun voornaamste overtuigingen, die in strijd zijn met de Islamitische geloofsovertuiging, vinden wij hun weigering de Profeet Mohammed ibnoe cAbdillah, de Qoerayshiet, de Haashimiet te erkennen als zijnde de laatste der Profeten en Boodschappers, en de bewering dat Mirza Ghoelaam Ahmad al-Qadiaaniy al-Hindy een profeet was die openbaringen ontving. Dit is een duidelijke verloochening van de volgende Woorden van Allah (interpretatie van de betekenis):

“Moehammad is niet de vader van één van jullie mannen, maar hij is de Boodschapper van Allah en de laatste der Profeten. (Soerat Moehammad: 40 )

Verder is het een verloochening van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem), die zei: 'Ik ben de laatste der Profeten. Na mij komt er geen profeet meer.

Het is niet toegestaan voor de moslim om de door hen geslachte dieren te eten, met hun vrouwen te huwen, het gebed in hun moskeeën of achter hen te verrichten. Noch is het toegestaan hun boeken te lezen, behalve in het geval dat dit bedoeld is hun verzinselen over de Islam te weerleggen.

Ten tweede:

Allah heeft voor ons het geloof vervolmaakt en Zijn Gunst voor ons volledig gemaakt. Derhalve is niets toegestaan, behalve datgene wat Hij heeft toegestaan en is niets verboden, behalve wat Hij heeft verboden. Buiten datgene wat Hij heeft voorgeschreven in Zijn Boek en bij monde van Zijn Boodschapper Mohammed (vrede zij met hem), bestaat er geen geloof. Wie met Allah, wat betreft deze zaken, wenst te wedijveren heeft ongeloof begaan. Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

“Vandaag heb Ik jullie godsdienst vervolmaakt en heb Ik Mijn Gunst voor jullie volledig gemaakt en ben Ik tevreden met de Islam als godsdienst voor jullie. (Soerat al-Maa’idah: 3 )

“En Hij laat niet één deelgenoot in Zijn Oordeel toe. (Soerat al-Kahf: 26 )

“Vervolgens plaatsten Wij jou (O Mohammed) op een juiste Weg van de godsdienst. Volg deze dan en volg niet de begeerten van degenen die niet weten.(Soerat al-Djaathiyah: 18 )

“En Voorwaar, de satans fluisteren hun vrienden in om met jullie te redetwisten en als jullie hen gehoorzamen, dan zullen jullie zeker veelgodenaanbidders zijn. (Soerat al-Ancaam: 121 )

Met andere woorden door hen te volgen in datgene wat zij toegestaan verklaren, terwijl Allah dit verboden heeft gemaakt en andersom. Dit is nu precies wat de Ahmadiyyah-beweging vandaag de dag probeert te doen met haar nieuwe vertaling van de Koran.

Ten derde:

Als de djinn en de gehele mensheid zich zouden verenigen om te komen met het gelijke aan de Koran, dan zouden zij hierin niet slagen. Dit omdat de Koran het Woord van Allah is, dat vrij is van elke tekortkoming en een wonder op zich is. Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

“Zeg (O Mohammed): ,,Als de mensen en de djinn zich zouden verzamelen om met het gelijke van deze Koran te komen, dan kunnen zij niet met het gelijke hieraan komen, zelfs al zouden zij elkaar tot hulp zijn.(Soerat al-Israa’: 88 )

Zelfs als zij pogen om de betekenissen van de woorden van de Koran te verdraaien en zijn waarheden te verdoezelen, dan zullen al hun inspanningen op niets uitlopen. Dit omdat Allah het waken over de Koran aan geen van Zijn schepselen heeft overgelaten, maar Zichzelf hierover als Waker heeft aangesteld. Hij zegt (interpretatie van de betekenis):

Waarlijk, Wij zijn het Die de Vermaning hebben neergezonden. En waarlijk, Wij zijn daarover zeker de Wakers.(Soerat al-Hidjr: 9 )

“De valsheid bereikt hem (de Koran) niet, niet van voren en niet van achteren. Het is een neerdaling van de Allerwijze, de Geprezene. (Soerat Foessilat: 42 )

Wij zij er dan ook van overtuigd dat deze leugenachtige zwendelaars, die het lef hebben om de Woorden van Allah te verdraaien, niets anders zullen oogsten dan bittere teleurstelling en onherstelbaar verlies zullen lijden in dit wereldse leven alvorens het Hiernamaals. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“O wee zij die de schrift met hun eigen handen schrijven en vervolgens zeggen: ,,Dit is afkomstig van Allah. Om het te verruilen voor iets van geringe waarde. O wee zij vanwege wat hun handen geschreven hebben en O wee zij vanwege wat zij verrichtten. (Soerat al-Baqarah: 79 )

“Waarlijk, degenen die over Allah de leugen verzinnen, zullen niet welslagen. (Dat is) een kleine genieting en voor hen is er een pijnlijke bestraffing. (Soerat an-Nahl: 116 )

Ten vierde:

Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. Dit om zo de waarheid te verduidelijken en onze plicht tegenover Allah te vervullen.

Ten vijfde:

Het is voor de moslims verboden om deze valse interpretatie van de Koran te kopen, verkopen en distribueren. Dit leidt immers tot het doen afdwalen van de moslims, het verspreiden van de valsheid en het bijdragen aan de zonde. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“En helpt elkander niet in (het begaan van) de zonde en agressie.(Soerat al-Maa’idah: 2 )

Verder is het zelfs verboden om het aan te nemen als het gratis wordt aangeboden, behalve voor de bezitters van kennis die op de hoogte wensen te raken van de onwaarheden en leugens die daarin staan vermeld.

Tot slot vragen wij Allah, de Verhevene, om ons te leiden naar de waarheid en om ons weg te houden van de valsheid. Ook vragen wij Hem om ons te helpen bij het leren, reciteren en volgen van en het handelen naar de Koran.

Met vriendelijke groeten mohyouknow19 islam van binnenin 8)
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Monique schreef:
Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. Dit om zo de waarheid te verduidelijken en onze plicht tegenover Allah te vervullen.
Die "toegestane middelen".
Zijn dat middelen die "toegestaan" zijn door de Nederlandse wet of door de "islamitische wet"?

Lijkt me wel belangrijk om te weten?
Sorry dat ik zo laat andtwoord ik had het druk met leren.
Natuurlijk door de islamitische wet maar die is er momenteel niet in geen 1 land .
Dus dan kijken we naar de koran en de suna van de profeet (vzmh) waarin staat het volgende :

Een groep heeft Hij leiding gegeven en voor een ander groep is hun dwaling terecht. Voorwaar, zij namen de Satans als beschermers, naast god, en zij dachten dat zij waarlijk rechtgeleiden waren. Quran (7:30 )

God laat dwalen wie hij wil en leidt wie hij wil .

Kijk wat de profeet vrede en zegeningen zij met hem zei:

Najd is in de richting van het oosten en zit in de stad van de hooglanden van de Iraakse steppe. Haar richting is ten oosten van de mensen van Madinah; en de wortel van het woord ‘najd’ betekent: datgene wat vanuit de aarde is opgerezen.” Ad-Dawudi heeft verder ook gezegd: “Najd verwijst naar het land van Irak.”

Zoals door de Profeet (saws) is gezegd, de mensen van het land van Irak hebben een geschiedenis van fitnah en groepen die twist veroorzaken. Zij zijn hierom zo berucht dat `Amr ibn al `As over hen heeft gezegd:

Mensen van verdeelheid en hypocrisie”


De afgedwalden werden daar instaat gesteld om vruchtbare grond te vinden voor hun misleide concepten. Vanwege het gevaar die zij stellen aan de veiligheid en welzijn van de Ummah(gemeentschap), is het ook noodzakelijk om hen te bevechten. De profeet (saws) heeft ons dat opgedragen in vele hadiths.


Daarom beste Moniqeu de tijd van de Vreemdelingen is al begonnen er staan mensen op die de islam puur verkondigen om de mensen niet te laten afdwalen van de koran en de suna en wij (vreemdelingen) worden van alle kanten aangevallen.


Kijk wat de profeet zegt :

“Na mij zullen er mensen van mijn Ummah(gemeentschap zijn die de Qoran zullen reciteren en dit zal niet voorbij hun kelen gaan. Zij zullen uit de religie gaan zoals een pijl door het lichaam van een prooi. Daarna zullen zij niet meer ernaar terugkeren. Zij zijn het slechtst van de creatie en schepselen.”


Er zal in een andere tijd mensen van mijn Ummah(gemeentschap) komen die tegen jullie zullen spreken over datgene waar jullie en jullie vaderen niet over hebben gehoord, dus wees op jullie hoede en pas op voor hen!”


“Er zal in mijn Ummah(gemeentschap) verschillen en divisie zijn. Een groep mensen zal goed spreken en zij zullen zondige daden begaan. Ze zullen de Qoran reciteren en het zal niet voorbij hun kelen gaan. Zij zullen uit de religie gaan zoals een pijl door een prooi. Zij zullen niet terugkeren totdat een deel afvallig wordt. Zij zijn het slechtst van de schepping en schepselen. Dus zegeningen en goede tijdingen voor degenen die hen dood en door hen wordt gedood.”



Elk subversiefe groep (dat ontstaan is uit een flits) is ontstaan uit een daad of geloof dat haar beweging opgang heeft gezet. Iets heeft ervoor gezorgd dat haar aanhang op een bepaalde manier reageerde zodat zij afdwaalde van de Ahl us-Sunna walJama`ah( volgelingen van de profeet(vzmh) .

Kijk wat de profeet(vzmh) zegt over deze afgedwaalde groep zegt :

“Zij zijn het slechtste van Allah’s scheppingen en deze mensen namen sommige verzen die van toepassing waren op de kuffar (ongelovigen) en interpreteerden deze alsof ze toegepast konden worden op de mu’minun (gelovigen).” Deze goeppen hebben een enorm kwaad begaan en de fitnah(onrust of onheil) die zij veroorzaakten was zeker groot, maar zij zijn niet de ergste van de bid`a (afgedwaalde groepen).



Daarom moniqeu waarschuwt de profeet hij zegt Ik waarschuw je voor nieuwigheden (in de religie), en elke nieuwigheid is een innovatie en ieder innovatie behoort tot dwaling, en elke dwaling is in de hel.(An Nisaa’ee)

Hij de profeet overlevert dit weet je niet wat met het volk van Jezus (vzmh) is gebeurt dan ?.
Zij zijn allemaal afgedwaalt van het rechterweg en daarom zullen zij gestraft worden .


Kijk wat de God zegt in de koran :

Jullie metgezel (de Profeet) dwaalt niet en hij is niet misleid. En hij spreekt niet uit begeerte. Het is niets anders dan een Openbaring die aan hem geopenbaard is. Een machtige in kracht (Djibril) onderwees hem. Een bezitter van wijsheid. (53:2-6)


jullie gelovigen, gehoorzaamt Allah en gehoorzaamt de Boodschapper 4:59.

Wij moeten alleen de koran en suna volgen en geen mensen die wat beweren wat tegenstrijdig is met de koran en suna (vzmh).


De islam begon als iets vreemds en zal weer tot iets vreemds worden, zoals het is begonnen. Dus is Tooba (een boom in het paradijs) en goede tijden voor de vreemden". Er werd gevraagd: "Wie zijn de vreemden?" Hij (vrede zij met hem) antwoordde: "diegene die zuiveren en corrigeren wat de mensen hebben
veranderd aan mijn soennah".Nee! Voorwaar, het is een Vermaning(dekoran)laat wie hij wil er lering uit trekken. (Geschreven) op edele bladen. Verheven en gereinigd. Door de handen van schrijvers (Engelen). (30:11-15 )



Met vriendelijke groeten Islaminside










Nee! Voorwaar, het is een Vermaning. Laat wie het wil er lering uit trekken. (Geschreven) op edele bladen. Verheven en gereinigd. Door de handen van schrijvers (Engelen). (30:11-15 )
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Monique schreef:
Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. Dit om zo de waarheid te verduidelijken en onze plicht tegenover Allah te vervullen.
Die "toegestane middelen".
Zijn dat middelen die "toegestaan" zijn door de Nederlandse wet of door de "islamitische wet"?

Lijkt me wel belangrijk om te weten?
Sorry dat ik zo laat andtwoord ik had het druk met leren.
Natuurlijk door de islamitische wet maar die is er momenteel niet in geen 1 land .
Dus dan kijken we naar de koran en de suna van de profeet (vzmh) waarin staat het volgende :

Een groep heeft Hij leiding gegeven en voor een ander groep is hun dwaling terecht. Voorwaar, zij namen de Satans als beschermers, naast god, en zij dachten dat zij waarlijk rechtgeleiden waren. Quran (7:30 )


Kijk wat de profeet vrede en zegeningen zij met hem zei:

Najd is in de richting van het oosten en zit in de stad van de hooglanden van de Iraakse steppe. Haar richting is ten oosten van de mensen van Madinah; en de wortel van het woord ‘najd’ betekent: datgene wat vanuit de aarde is opgerezen.” Ad-Dawudi heeft verder ook gezegd: “Najd verwijst naar het land van Irak.”

Zoals door de Profeet (saws) is gezegd, de mensen van het land van Irak hebben een geschiedenis van fitnah en groepen die twist veroorzaken. Zij zijn hierom zo berucht dat `Amr ibn al `As over hen heeft gezegd:

Mensen van verdeelheid en hypocrisie”


De afgedwalden werden daar instaat gesteld om vruchtbare grond te vinden voor hun misleide concepten. Vanwege het gevaar die zij stellen aan de veiligheid en welzijn van de Ummah(gemeentschap), is het ook noodzakelijk om hen te bevechten. De profeet (saws) heeft ons dat opgedragen in vele hadiths.


Kijk wat de profeet zegt :

“Na mij zullen er mensen van mijn Ummah(gemeentschap zijn die de Qoran zullen reciteren en dit zal niet voorbij hun kelen gaan. Zij zullen uit de religie gaan zoals een pijl door het lichaam van een prooi. Daarna zullen zij niet meer ernaar terugkeren. Zij zijn het slechtst van de creatie en schepselen.”

Er zal in een andere tijd mensen van mijn Ummah(gemeentschap) komen die tegen jullie zullen spreken over datgene waar jullie en jullie vaderen niet over hebben gehoord, dus wees op jullie hoede en pas op voor hen!”

“Er zal in mijn Ummah(gemeentschap) verschillen en divisie zijn. Een groep mensen zal goed spreken en zij zullen zondige daden begaan. Ze zullen de Qoran reciteren en het zal niet voorbij hun kelen gaan. Zij zullen uit de religie gaan zoals een pijl door een prooi. Zij zullen niet terugkeren totdat een deel afvallig wordt. Zij zijn het slechtst van de schepping en schepselen. Dus zegeningen en goede tijdingen voor degenen die hen dood en door hen wordt gedood.”


Elk subversiefe groep (dat ontstaan is uit een flits) is ontstaan uit een daad of geloof dat haar beweging opgang heeft gezet. Iets heeft ervoor gezorgd dat haar aanhang op een bepaalde manier reageerde zodat zij afdwaalde van de Ahl us-Sunna walJama`ah( volgelingen van de profeet(vzmh) .

Kijk wat de profeet(vzmh) zegt over deze afgedwaalde groep zegt :

“Zij zijn het slechtste van Allah’s scheppingen en deze mensen namen sommige verzen die van toepassing waren op de kuffar (ongelovigen) en interpreteerden deze alsof ze toegepast konden worden op de mu’minun (gelovigen).” Deze goeppen hebben een enorm kwaad begaan en de fitnah(onrust of onheil) die zij veroorzaakten was zeker groot, maar zij zijn niet de ergste van de bid`a (afgedwaalde groepen).
Er zijn er meer teveel om op tenoemen.

Daarom moniqeu waarschuwt de profeet hij zegt Ik waarschuw je voor nieuwigheden (in de religie), en elke nieuwigheid is een innovatie en ieder innovatie behoort tot dwaling, en elke dwaling is in de hel.(An Nisaa’ee)

Hij de profeet overlevert dit weet je niet wat met het volk van Jezus (vzmh) is gebeurt dan ?.
Zij zijn allemaal afgedwaalt van het rechterweg en daarom zullen zij gestraft worden .

Kijk wat de God zegt in de koran :

Jullie metgezel (de Profeet) dwaalt niet en hij is niet misleid. En hij spreekt niet uit begeerte. Het is niets anders dan een Openbaring die aan hem geopenbaard is. Een machtige in kracht (Djibril) onderwees hem. Een bezitter van wijsheid. (53:2-6)

Met vriendelijk groeten Islaminside



Met vriendelijke groeten Islaminside
Laatst gewijzigd door Islaminside op ma jun 25, 2007 3:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Islaminside schreef:
Monique schreef:
Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. Dit om zo de waarheid te verduidelijken en onze plicht tegenover Allah te vervullen.
Die "toegestane middelen".
Zijn dat middelen die "toegestaan" zijn door de Nederlandse wet of door de "islamitische wet"?

Lijkt me wel belangrijk om te weten?
Sorry dat ik zo laat andtwoord ik had het druk met leren.
Natuurlijk door de islamitische wet maar die is er momenteel niet in geen 1 land .
Dus dan kijken we naar de koran en de suna van de profeet (vzmh) waarin staat het volgende :
Bedankt voor je uitleg islaminside.
Ik vraag me echter af wat er dan bedoeld wordt met "Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. ".
Waar komt dit praktisch op neer?
Wat zeggen ze nu eigenlijk?
WAT moeten islamitische personen (jij dus) nu eigenlijk concreet doen?
Islamitische personen moeten handelen volgens de "islamitische wet".
Zoals je zelf zegt is die er niet.
Dus.... WAT STAAT DAAR DAN?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Bedankt voor je uitleg islaminside.
Ik vraag me echter af wat er dan bedoeld wordt met "Het is de plicht van alle Islamitische organisaties en personen in Nederland alle toegestane middelen aan te wenden om deze misdadige handeling van de Ahmadiyyah-beweging te bestrijden en hun valse interpretatie van de Koran af te keuren. ".
Waar komt dit praktisch op neer?
Wat zeggen ze nu eigenlijk?
WAT moeten islamitische personen (jij dus) nu eigenlijk concreet doen?
Islamitische personen moeten handelen volgens de "islamitische wet".
Zoals je zelf zegt is die er niet.
Dus.... WAT STAAT DAAR DAN?
De islamitische wet is er wel maar wordt bijna nergens toegeapast behalve in Saudi arabie dan meschien dat weet ik niet met zekerheid.
Maar wat ik wil zeggen wij moeten niet kijken naar personen maar wat zij zeggen en doen .
Een heleboel groeperingen die beweren moslim te zijn doen en zeggen dingen wat tegenstrijdig is met de koran en de suna van de profeet .
Zij interpeteren de koran op hun eigen manier net zoals sommige hier op deze site doen zoals Roelof met zijn doden en zo .
WIj moeten de koran volgen VOLGENS de interperatie van de profeet vrede en zegenigen zij met hem .
Dus wij moeten de biografie van de profeet bestuderen hij was een vrome man rechtvaardig voor iedereen hij bezocht zieken gaf altijd alles aan armen streefte naar vrede .
Hij was een man van normen en waarden en heldere gedragscode .
Hij was nooit bij mensen die spotten en mensen beledigen hij keerde zich van hen af .
Hij streefte naar een samenleving waar iedereen gelijk is hij verworp al het gene wat slecht is en hij bracht al het goede .
Hij was barmhartig en een genadde voor iedereen een vrome rechtvaardige man.
Maar hoe moeten wij de dwalenden en ongelovigen bestrijden zoals Allah zei tegen de profeet mohammed vrede en zegenigen zei met hem:

Dus volg de ongelovigen en dwalenden niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.
WIj moeten aan de hand van de koran en de suna van de profeet duidelijk maken dat zij in dwaling verkeren en dat doen wij ook .
Behalve sommige moslims die denken dat het met geweld moet maar zij hebben geen koran gelezen of bestrudeert zij volgen slechts wat hun leider zegt vermoodt de soenieten vermoord de sjieten vermoordt die doe dat is goed .
Als je de koran leest dan weet je dat het fout is wij moeten oorlog voeren aan de hand van de koran .
Want niemand kan tegen de koran op het is een boek van god.
Allah zei tegen zijn profeet :

En Wij hebben u slechts gezonden als drager van blijde tijdingen en als waarschuwer gezonden.

en niet als verderf brenger, onruststokker , onrechtpleger noem maar op .

Nee alleen als gezonden voor blijde tijdingen en waarschuwer tegen een bestraffing die erger is dan welke bestraffin dan ook namelijk de hel .

in de bijbel staan tal van bewijzen die leiden naar de profeet Mohammed (vzmH0 van krijgsheer tot de geest van de waarheid hij zal het recht verkondigen alleen beste Moniqeu we leven in een tijd van Onwetendheid .
Mensen gebruiken en interpeteren dingen op een hele vreemde manier .

Laatste zij iemand tegen mij(zogenaamd moslim) je mag van ongelovigen stellen .
Ik zij tegen hem ben je gek geworden het is verboden om aan het bezit van een ander tekommen er is geen grotere zonden dan dat .
Hij was verbaast komt door onwetendheid ik legte hem uit aan de hand van de koran en de suna .

Laatste kwam ik iemand tegen die zei je mag wel een slokje proeven alcohol .
Ik zei tegen hem ben je gek geworden een slokje kan aanleiding zijn tot het drinken van een glas en een glas kan aanleiding zijn tot het drinken van een krat en een krat kan aanleiding zijn tot verslaving .
Duidelijk dwaal je weg van de koran en de suna .

Ik heb in mijn leven zoveel rare dingen gezien zelfs moslims demonstaties waarbij ze winkels gaan vernielen , auto's noem maar op.
Als de profeet dit gezien zou hebben zou hij deze gemeenstschap gelijk stop zetten .
Dit is niet van Allah(sbht) wil dit is niet wat de profeet (vzmh) wil .

De profeet en allah wil dat je niet gaat verlagen tot een nivo van een ongelovige van een onwetende van een dwalende .

Jullie moeten juiste leiding volgen en nooit doen wat de merendeel doet want zij kunnen je laten dwalen volg de koran en de suna en wees niet tot de dwalenden en geloof in god en de laatste dag in zijn profeten , boeken en lotsbestemming en zeg oprecht ik geloof in mijn hart.

Dus moniqeu wij moeten nooit degene bedriegen die ons bedriegt .
maar afstand nemen van diegene .

Zijn vrouw zij het gedrag van de profeet was de koran .

de profeet(vzmh) wenst en waar ik op hoob is dat uit hun lendenen mensen voortkommen in de toekomst die god alleen aanbidden en hem geen deelgenoten toekenen waar het hem omging is namelijk het realiseren van Tawhied ( het geloven in een god ) op aarde.
daar gaat het om. hij was niet gekommen om zijn eigen belangen te behartigen zoals de meeste moslims deze dag doen als moslims aangevallen wordt dan voelt ie zich gelijk gekwets je moet jezelf zien als uitnodiger naar god je bent in dienst bij god dus als je bezig bent met dahwa ( preek) dan moet je zelf wegcijferen jij telt niet jij stelt niks voor , als mensen jouw uitschelden dan moet je er niet zoveel van aantrekken want wat jij wenst te bereiken is dat zij Geleid Worden NaaR Het Rechte Pad De Waarheid en het UUr De dag en de Beslissing

De profeet verlaagde zich nooit naar het nivo van een ongelovige en ongelovige doet wat hij wil hij heeft geen regels .Je mag doen en zeggen wat je wilt .
De profeet zei degene die doen en zeggen wat ze willen zullen of zijn ver afgedwaalt van het rechter pad .
Wij moeten ons niet verlagen tot onwetenden , dwalenden en ongelovigen wij moeten god en de profeet volgen hij is toch niks voor niks een boodschapper hij bracht het licht naar ons.


Met vriendelijke groeten Islaminside een Vreemdeling
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

BFA schreef:
Dus volg de ongelovigen en dwalenden niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.
Als je de koran leest dan weet je dat het fout is wij moeten oorlog voeren aan de hand van de koran .
Jij hebt duidelijk geen Nederlands gehad op school .


Dus volg de ongelovigen en dwalenden niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

WIj moeten aan de hand van de koran en de suna van de profeet duidelijk maken dat zij in dwaling verkeren en dat doen wij ook .

Behalve sommige moslims die denken dat het met geweld moet maar zij hebben geen koran gelezen of bestrudeert zij volgen slechts wat hun leider zegt vermoodt de soenieten vermoord de sjieten vermoordt die doe dat, dat is goed .

Als je de koran leest dan weet je dat het fout is(wat is fout datgene wat hier boven vermeld wordt voor BFA.)
wij moeten oorlog voeren aan de hand van de koran .
Want niemand kan tegen de koran op het is een boek van god.
Allah zei tegen zijn profeet :


Ik hoop dat je hebt begrijpt met vriendelijke groeten Islaminside of doe je gewoon zo .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Ik vraag geen koranverzen e.d...ik vraag wat er nu in de PRAKTIJK van JOU verwcht wordt.
In je eigen woorden graag.
Dat zeg ik de hele tijd beste Moniqeu je moet de strijd met hen aangaan met de koran en de suna van de profeet vrede zij met hem .

Ik geef voorbeelden uit de koran ik wil niet dat de mensen dwalen van het rechterpad.

Als zij de Ahmadja of de ongelovige of de Alvatien of wie dan ook iets beweerdt wat tegen de koran en de suna is dan moeten wij het duidelijk maken aan de hand van de koran en de Suna.
Waarom wij bekommeren ons om het geloof wij willen niet dat mensen afdwalen net zoals zij en uiteindelijk in de hel belanden .

Wij kunnen niet aanvallen als zij ons niks hebben aangedaan .
Wij mogen nooit onrechtvaardig zijn maar wij moeten juist de mensen leiden naar de waarheid .
Ik ken persoonlijk en heleboel mensen die dat doen aan de hand van lezingen in de moskee de waarheid verkondigen van de vrome voorgangers .

Ik wijs iedereen naar deze site het heet terugnaarhet geloof .

Kijk maar http://www.terugnaardedien.com

Terug naar het geloof volgens de vrome voorgangers de Sahaba's van de profeet degene die hielden van de profeet die streden voor de profeet die geliefd waren die vooral een goed hart hadden .

Met vriendelijke groeten islaminsde .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Mahalingam schreef:Ja, en ik wil nog steeds weten wie die 'ons' zijn, immers je schrijft:
Naar aanleiding van wat ons ter oren is gekomen via de Nederlandse media

Weet je niet wie die ons zijn jij iedere geval niet .
Natuurlijk degene de koran en de suna van de profeet vrede en zegenigen zij met hem volgen zij wijken niet af van wat de profeet overgeleverd heeft .

KIjk wat de profeet vrede en zegenigen met hem zei :

En jullie zullen veel meningsverschillen zien.
Je moet dus aan mijn soenna houden en aan de soenna van de rechtgeleide kaliefen na mij; klamp je daar stevig aan vast." Zelfs al is het met je tanden (Boecharie).

De profeet (saws) zei: "De islam begon als iets vreemds en zal weer tot iets vreemds worden, zoals het is begonnen. Dus is Tooba (een boom in het paradijs) en goede tijden voor de vreemden". Er werd gevraagd: "Wie zijn de vreemden?" Hij (vrede zij met hem) antwoordde: "diegene die zuiveren en corrigeren wat de mensen hebben
veranderd aan mijn soennah".


Ik waarschuw je voor nieuwigheden (in de religie), en elke nieuwigheid is een innovatie en ieder innovatie behoort tot dwaling, en elke dwaling is in de hel.(An Nisaa’ee)

Kijk ik heb een kort filmje :

http://www.youtube.com/watch?v=IN4lFNbA ... ed&search=


Met vriendelijke groeten mohyouknow19
Laatst gewijzigd door Islaminside op ma jun 25, 2007 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

BFA schreef:
Jij hebt duidelijk geen Nederlands gehad op school .
Excusez-moi. Ici, les leçons Neerlandais ont seulement lieu l'apres-midi.
Tu pense que c'est si gaie de vivre dans la cambrousse plein de sangliers et autre porcs sauvages, hein.
veronschulding aanvaard en ik leef niet tussen zwijnen en wilde varkens.
Ik zal hen leiden naar het ware geloof de koran en de suna .

Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

BFA schreef:
zwijnen en wilde varkens.
Ik zal hen leiden naar het ware geloof de koran en de suna .
Over een maand gaat de sluipjacht open. Als je hen nu eens voor de loop van het geweer zou leiden. Jong everzwijn is lekker, na de laatste electriciteitspanne (cambrousse) hoeft mijn diepvries terug gevuld.

Soms heb ik wel zin om met pijl en boog te gaan jagen.

Ik kan je zeggen ga dit jaar op vakantie naar frankrijk of naar een groot woudt met een pijl en boog .
Sla je karavaan op en begin op te jagen
Jaag zoveel je wilt en kom terug met vakrens en everzijn's.
eten voor een hele maand .

Wens je veel plezier met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Ik was even vergeten hoe aanmatigend Mohammedanen kunnen zijn in hun denken. Ons is de hele Ummah. Ammehoela. De groenteboer om de hoek (een hadji) heeft vast en zeker nooit gehoord van de Ahmadiya. Dus je verondersteld maar dat als jij met dat stukje tekst bij hem komt dat die dan op slag zal weten wat hem te denken staat.
Aangezien ik niet tot die 'ons' behoor, waarom pleur je dan nog zoveel tekst over die 'onzen' bijeen die voor mij totaal irrelevant is? Dawa bedrijven? Hoe voelt dat als je die stukken tekst bijeen grabbelt en aaneen rijgt in vele valse en oogbedervende kleurtjes? Goed?

Bedankt voor je mening maar ik blijf de ware islam verkondigen namelijk de koran en de suna om van die Satanistsiche Aithiestiche leugenaars af te kommen .
Die denken dat ze verstand hebben van de islam en het gaat jou daadwerkelijk niks aan bemoei je er dan gewoon niet mee .
Ik plaats zo veel ik wil, moet wel als ik tegen afgedwaalde domme mensen praten die alleen vervult zijn met haat , jaloerzie en leugens .
Ik kan er niks aan doen .
Dus bemoei je er niet mee en als je wat tezegen heb zeg het maar als het tegenstrijdig is met de koran en de suna dan zullen we je weerlegen en tegen spreken .
En trouwens ik ben 19 jaar ik ben geen loop jongen ik heb de koran goed doorgelezen , ik heb vele lezingen gevolgd , ik heb 12 jaar les gevolgd bij de moskee , ik heb vele verhalen gelezen van verschillende groepeperingen .Ik heb boeken gelezen van wonderen van de koran tot hoe je het gebed moet verrichten.
Ik heb de biografie en de overleveringen (ahadith) van de profeet gelezen .

En trouwens waar ze je 1 grap van mij ?? ik maak bijna nooit grapjes , echt raar .
Wat wil je weten wie de mensen afleiden van het rechterpad doe?
Maar laat ik mijn vraag verduidelijken.
De tekst die je geplaatst heb onder het hoofdje: "Ahmadiyyah en haar leugens over ALLAH" heeft een consistentie van opbouw, een logische structuur en bevat geen typografische grappen en grollen. Dat is heel anders dan de stukjes tekst die normaal van jezelf komen.
Vandaar mijn vermoeden dat je het niet zelf geschreven hebt maar in zijn geheel ergens vandaan hebt geknipt/plakt.
Jij ben slechts de boodschapper (of de loopjongen van een sekte).
Mijn vraag naar het 'ons' is dus een vraag naar: waar komt deze tekst vandaan? Wat is de bron en wie heeft het eerder gepubliceerd?
De tekst ademt zo de stijl van de Koraan dat het wel geschreven moet zijn door een schriftgeleerde
.

Ten eerste wij zijn geen sekte soenieten nog nooit van gehoord of zo ? Wij volgen slechts de koran en de suna en als er iets wordt gezegd wat tegen de koran en de suna is dan zullen we dat weerlegen en tegenspreken .
Het geloof bij Allah is de islam en degene die een andere geloof zoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en behoort in het hiernamaals tot de verliezers .
En dit is maar 1 imaan van de vele die dit heeft bewerkt en dit zijn geeneens alle leugens van de Ahmadija beweging.
Jij bent geen moslim dus het gaat jou niks aan.
Je bent al verdwaalt dus er valt niks meer te verdwalen als je moslim was geweest dan had ik je alles gegeven alles uitgelegd van punt 1 tot 10.
Maar ik leg het alleen aan mensen uit die open staan voor anderen en jij duidelijk niet ik heb veel teksten gelezen van je allemaal onzin over ons geloof .ik vertrouw alleen Allah (sbht) en ik heb niet alleen de leugens van de Ahmadija beweging maar van alle groeperingen en geloven die afwijken van de koran en de suna .
Ik heb de leugens van de Sjieten, Alvatien , noem maar op .
En nog hier boven op de leugens van degene die in de evolotietheorie geloven .
De leugens van de christen .
De leugens van de ongelovigen net zoals jij .

Wat wil je


Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

"Mahalingam"]"tunnelvisie' komt meestal tot stand bij gelovigen als ze op de heilloze zoektocht gaan naar de juiste de ware en de zuivere vorm van hun geloof. De groep van de juiste gelovigen wordt tijdens de 'vooruitgang' steeds kleiner en kleiner tot ze alleen staan in hun gekte.
Maar laat ik toch reageren.
Het ware geloof bij allah is de islam en degene die een andere geloof zoekt dan de islam het zal niet van hem geacepteerdt worden en hij behoort in het hiernamaalst tot de verliezers .

en de islam groeit sneller dan wie dan ook denkt ,
ik ken persoonlijk 20 Nederlanders die tot de islam bekeerdt zijn laat staan Surnienamers , Antillianen , Duitsers , Yoegoslaven we kommen er wel Binnenkort Insallah .

EN kijk alleen hier al naar hoeveel bekende mensen tot de islam zijn bekeerdt Masallah Allah redt wie hij wil en laat dwalen wie hij wil hij is almachtig alwijze .

http://www.turntoislam.com/forum/forumdisplay.php?f=6

En moet je nagaan ken je hem niet Van der Ven en nog vele bekeerde Nederlanders en Belgische moslims die zelfs les geven over de islam aan moslims . Massalah .

Dus kom niet steeds praten met jou leugens daar hebben we niks aan .
Wat ik al zei: aanmatigend. De vanzelfsprekendheid waarmee IslamInside de grenzen bepaalt waarbinnen ik zou mogen discussiëren. Alleen als ik hem de gelegenheid bied om knip/plak te doen met citaten.
Dat je zoveel tijd van je leven hebt verspild aan gedoe met Islam: wat jammer. Zoveel gelezen met als enigste resultaat: je weet snel waarvandaan passende teksten bijeen te grabbelen voor elke gelegenheid.
Nee, grappen en humor zijn aan IslamInside niet besteed. Wat dat betreft is die een ware volgeling van de Sjiïtische tophaan Khomeiny: 'Er is geen lol in de Islam'. De Talibanners vinden lachen ook zeer verdacht.

Juist ik weet precies wat ik nodig heb is nog ALTIJD beter dan leugens en eigen interperaties waarbij de mensen afdwalen van het ware geloof namelijk de koran en de suna .
EN ik ben zo blij dat ik moslim ben , ik zou geen 1 stuk goud willen inruilen voor dit geloof geef mij tien biljoen euro ik laat dit geloof niet vallen wat er ook gebeurt .
Ook al zou je de hele wereld verliezen als je gebed weet te onderhouden dan behoort je nog steeds tot degene die zullen slagen
En het klopt ik maak geen grappen en ik vertel geen leugens alleen de waarheid namelijk de koran en de suna is nog altijd beter dan jou .

Kijk wat de profeet zei : De islam begon als iets vreemds en zal weer tot iets vreemds worden, zoals het is begonnen. Dus is Tooba (een boom in het paradijs) en goede tijden voor de vreemden". Er werd gevraagd: "Wie zijn de vreemden?" Hij (vrede zij met hem) antwoordde: "diegene die zuiveren en corrigeren wat de mensen hebben
veranderd aan mijn soennah".

Ik waarschuw je voor nieuwigheden (in de religie), en elke nieuwigheid is een innovatie en ieder innovatie behoort tot dwaling, en elke dwaling is in de hel.(An Nisaa’ee)


Er zal een groep van mijn oemmah niet ophouden te triomferen met de waarheid. Zij die hen tegen willen werken, zullen hen niet kunnen schaden (stoppen), noch zij die hen verstoten; tot de opdracht van Allah komt voor de Dag des Oordeels, zullen zij in die staat verkeren. Zij zullen de vreemdelingen zijn, degenen die in vorige ahadieth genoemd worden. Zij zullen degenen zijn die anderen zullen wijzen op hun fouten, wanneer de mensen zijn geworden. Zij zijn degenen die zullen rectificeren wat de mensen hebben besmet van de Soennah. Zij worden de vreemdelingen genoemd, omdat zij slechts een kleine groep zullen zijn. Moge Allaah, Soebhana wa ta'ala ons tot de groep van de vreemdelingen laten behoren, die standvastig het voorbeeld van de boodschapper van Allaah (saws) en de sahabah zullen blijven volgen, en mensen zullen waarschuwen tegen het besmetten van de Soennah, tegen het begaan van Ishirk, biddah en koefr en tegen het volgen van begeertes en twijfels en andere zaken die niet thuis horen in de Islaam ….. amien.


Wie zijn zij ?

Degenen die zich vastklampen aan de koran en de suna .

En wat ik het meest voor mijn moslim broeders en zusters vrees wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten.


Om mensen klamp je vast aan de koran en de suna van de profeet.
Je vertelt me dat er diverse mensen aan die tekst gewerkt hebben. En je blijft die 'ons' noemen: Soenieten.
Ik blijf mijn vraag herhalen (dat antwoord moet toch niet zo lastig zijn?)
Waar komt deze tekst vandaan? Wat is de bron en wie heeft het eerder gepubliceerd?
Dit gaat je niks aan je geloof niet dus het gaat je niks aan .
Je bent dwalende Jij bent dit zoals Allah (sbht) het in de koran zegt >

Zij verkiezen het wereldse leven terwijl het hiernmaals beter is en blijvender eeuwig .

Vervloekt zijn degene die geld aanbidden , vrouwen aanbidden en hun werk aanbidden

Dit zal allemaal vergaan behalve het geen wat jij placht te doen voor Allah (sbht0 niks zal je baten op de dag des oordeels wat sneller zal kommen dan je denkt .

Geeft niet hoor, dat je niet in evolutie gelooft. Het geloof van de Mohammedanen blijft desalnietemin evolueren. (Zwaartekracht bestond al voordat Newton de desbetreffende wetten ontdekte) Jij toont je alhier op dit forum als een vermenging van westers denken en Mohammedaanse denkpatronen, om een voorbeeld voor evolutie te
nemen dicht bij huis.
Zwaartekracht bestond al toen Allah(sbht) de de aarde in 2 dagen schiep toen bestond jij niet en newton niet die zogenaamd de wetten ondekt .
Wat ik heb ondekt is de waarheid en dat is belangrijker dan de rest .


De leugens van de ongelovigen net zoals jij .

gevolgd door

Met vriendelijke groeten islaminside
Gevolgd door
Inderdaad met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Ben ik blij dat ik geen vlieg ben. En ik vindt het best sympatiek van je dat je een helle-ganger zoals ik, vriendelijk groet.
Ik ben vriendelijk tegen iedereen lees dit dan weet je genoeg over de vreemdelingen de profeet Ik zweert het bij Allaah! Het is geen armoede wat ik voor jullie vrees. Echter, wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten. Dit kwam nadat ze broeders waren geweest, die elkaar steunden en liefhadden. Het kwaad van begeertes werd normaal en geaccepteerd door het merendeel van de mensheid. Het test de mensen in het wereldse leven met zijn genoegens. Dit wereldse leven met zijn genoegens is het doel van streven geworden voor vele mensen. Mensen zoeken naar de genoegens van het wereldse leven en houden ervan, en vanwege deze begeertes haten ze elkaar, bestrijden ze elkaar en houden ze van elkaar. Hiervoor willen zij soms zelfs familiebanden verbreken en verspillen zij elkaars bloed. En omwille van hun begeertes zijn zij ongehoorzaam aan Allaah Het kwaad van de twijfels en ijdelheid, werd voornamelijk veroorzaakt doordat Moeslims verdeeld werden en sektes gingen vormen, waar sommige groepen elkaar uitmaakten voor ongelovigenHierdoor werden zij vijanden van elkaar, die zich weer onderverdeelden in groepen. Dit alles gebeurde nadat men broeders van elkaar was geweest. Dus niet al deze sektes worden gered uit het vuur van de Hel. Er is slechts één de beschermde sekte (de volgelingen van de koran en de suna Zoals vermeld wordt in een overlevering van de boodschapper van Allaah (saws): Er zal een groep van mijn oemmah niet ophouden te triomferen met de waarheid. Zij die hen tegen willen werken, zullen hen niet kunnen schaden (stoppen), noch zij die hen verstoten; tot de opdracht van Allah komt voor de Dag des Oordeels, zullen zij in die staat verkeren. Zij zullen de vreemdelingen zijn, degenen die in vorige ahadieth genoemd worden. Zij zullen degenen zijn die anderen zullen wijzen op hun fouten, wanneer de mensen zijn geworden. Zij zijn degenen die zullen rectificeren wat de mensen hebben besmet van de Soennah. Zij worden de vreemdelingen genoemd, omdat zij slechts een kleine groep zullen zijn. Moge Allaah, Soebhana wa ta'ala ons tot de groep van de vreemdelingen laten behoren, die standvastig het voorbeeld van de boodschapper van Allaah (saws) en de sahabah zullen blijven volgen, en mensen zullen waarschuwen tegen het besmetten van de Soennah, tegen het begaan van Ishirk, biddah en koefr en tegen het volgen van begeertes en twijfels en andere zaken die niet thuis horen in de Islaa

De meeste mensen vinden mij vreemd ze zegen ik leef in mijn eigen wereld welke wereld bedoelen ze dan .
Ik zal niet ophouden met het verspreiden van de koran en de suna tot dat de groepen bij elkaar komen en we weer 1 Ummah vormen net zoals de vrome voorgangers .

wie zijn zij (de vreemdelingen)?'' Hij antwoordde: ' oftewel zij die zich terugtrekken van hun eigen mensen.

(diegenen die zich terugtrekken) heeft twee betekenissen:

1. Zij die zich volledig van hun eigen stammen en familiegewoontes en tradities terugtrekken.
2. Zij die hun land en hun verblijfplaatsen verlaten voor Jihaad ( tegen de vijanden van Allah strijden).

Wat wil je
Simpel antwoord op de vraag "waar komt deze tekst vandaan? Wat is de bron en wie heeft het eerder gepubliceerd?"
En alstjeblieft dankjewel zonder dawa geleuter.
Ik geef het je als je zegt waarom je geen moslim wilt worden alleen dat dan geef ik je de bron vermelding plus schrijver er van oke .

Allah zegt namelijk kom je belofte na want over de belofte wordt je op de dag des oordeels ondervraagt .

een wees is waarachtige net zoals de profeet hij was onder de mensen. Hij sprak ware woorden, geen schone schijn. Nooit of te nimmer vergreep hij zich aan leugens, niet uit ernst, noch uit jok. Hij heeft zelfs het liegen verboden en de zijnen verootmoedigd. Hij (vrede zij met hem) zei namelijk: “Waarlijk, waarachtigheid leidt naar goedheid. En waarlijk, goedheid leidt naar het Paradijs. En een man blijft niet de waarheid spreken en de waarheid nasporen of hij wordt bij Allah genoteerd als zijnde een waarachtige .

Met vriendelijk groeten islaminside je wist het he DAWA haha
Laatst gewijzigd door Islaminside op di jun 26, 2007 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

anna schreef:Oslaminside

Donder op met je Koran - wij zijn NIET geinteresseerd! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ga geiten hoeden in Marokko en lees die geiten de Koran voor want misschien dat die wel toehappen :razz: :roll: :roll: :roll:

als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.

Ik ga me niet verlagen tot jou nivo Anna en ik bepaal zelf wat ik doe daar hoef ik geen advies voor nodig ik heb de koran en de suna .

Ik volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

En beste Anna je stelt ons geen vraag of Wij geven u de waarheid en een uitmuntende uitleg.


Met vriendelijke groeten Islam van binnen in .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Roelof schreef:Onze islamfundi solliciteert weer naar de dierentuin zo te zien... 8)
Roelof soms vindt ik je best grappig :D 8) jammer dat je hart vervult is met afgunst en haat anders mocht ik je zeker wel .
Je volgt de verkeerde mensen die verdeeltheid willen .
Wat ik wil is juist dat mensen bij elkaar gebracht worden .

Hoe zou je het vinden als de 3 wereld oorlog zou uitbreken .
Amerika die heel irak en de landen er omheen plat bombadeert indonesie een oorlog start , rusland een oorlog start china komt er bij noord korea wie weet wat de duisters dan gaan doen .
De iraniers , terroristische aanlagen , mensen die op straat worden vermoordt niemand is meer veilig .
En op straat lopen nog miljoenen christenen , moslims , ongelovigen , joden , hindoestijnen wat gaan die met elkaar doen uitmoorden kijken wie overwint .
Straks kommen er nog organistaties en bendes , MAFIA .
Ku klux klan of wu tang clan of terroristische aanslagen .
de geschiedenis herhaalt zich steeds toch of wil je beweren van niet.

dit betekent gewoon het einde van deze wereld en het einde van de mensenheid .

Is dit wat je wilt ik vraag het me af jij streeft naar haat ik streef naar vrede .
Iedereen mag belijden wat hij wil als hij maar het geloof van een ander respecteert .
Wij moeten juist de mensen leiden naar de waarheid , iedereen zijn rechten en plichten .
En 1 van de grondbeginselen van de wet is de vrijheidt op godsdients .

Er is geen dwang in het geloof hopelijk mag je ooit leiding volgen .

Met vriendelijke groeten Islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Roelof schreef:
Islaminside schreef:En beste Anna je stelt ons geen vraag of Wij geven u de waarheid en een uitmuntende uitleg.
Wanneer ga je de onbeantwoorde vragen op dit forum dan beantwoorden jongen?
Ik ben maar 1 persoon hoe moet ik duizend leugens gaan tegen werken is wel een beetje moeilijk he maar ik doe me best dat weet je denk wel kijk maar is bij de dierentuin hoeveel daar geplaats is wegens afgunst en jaloerzie .

Ze kunnen er namelijk niet tegen

Met vriendelijke groeten islaminside .


Is dit niet het tijdloos bezig houden van de moslims maak niks uit ik heb doorzettings vermogen en geduldt .
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Gebruikersavatar
Islaminside
Berichten: 696
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 6:39 pm

Bericht door Islaminside »

Citaat:
Ik volg liever mijn eigen kop.
Ja daarom hebben we zoveel verdeelheidt en hyprocrieten .
Citaat:
Dan zul je toch een andere religie moeten zoeken jongen, want als er iets is dat voor tweedeling zorgt dan is het de islam wel met de tot discriminatie jegens niet en anders gelovige aanzettende passages uit de koran.
Helemaal niet het komt doordat jij het niet begrijpt jij leest niet door kijk maar ik plaast het bewijs onder die van jou .
Van roelof :
Citaat:
2.221: En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

3.110: Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

3.118: O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden[/u]; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.[/b]

2.120: En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

3.85: En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

4.34: Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God is Verheven, Groot.

8.22: Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8.55: Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
Islaminside
Beste mensen trap niet in in die haatzaaiers en onruststokers ze komen van alle kanten .

Allah(sbht) zegt dit in de koran:

Voorwaar, Allah gelast u goed met goed (te vergelden) en wel te doen aan anderen en te geven als aan verwanten; en verbiedt onbetamelijkheid, kwaad en opstand. Hij raadt u aan dat gij er lering uit trekt. (Koran 16: 90)

Bovendien behoort hij (die dit doet) tot hen, die geloven en elkander aansporen tot geduld en die elkander aansporen tot barmhartigheid. Dezen zullen aan de rechter hand zijn. (Koran 90: 17-18 )[/color ]

LEES MAAR VERDER

Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij de gehele mensheid had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken…(De Koran 5: 32 )

Het verwijt is slechts tegen hen, die de mensen onrecht aandoen en ten onrechte in het land opstand veroorzaken. Dezen zullen een pijnlijke straf ontvangen. (Koran 42: 42

En degenen, die het verbond van Allah breken nadat zij het hadden bevestigd en hetgeen Allah heeft bevolen verenigd te zijn, afsnijden en op aarde wanorde stichten, hen treft de vloek en zij zullen een slecht tehuis hebben. (Koran 13: 25 )

En toen Mozes om water voor zijn volk bad zeiden Wij: "Sla op de rots met uw staf" en er ontsprongen twaalf bronnen aan, waardoor elke stam zijn drinkplaats kende. Eet en drinkt van wat Allah heeft voortgebracht en wandelt niet op aarde, onheil stichtende. (Koran 2: 60 )

En schept geen wanorde op aarde, nadat zij is geordend en roept Hem met vrees en hoop aan. Voorzeker, de Barmhartigheid van Allah is de goeden nabij. (Koran 7: 56 )

Voorwaar, Allah laat het werk der kwaadstichters niet gedijen. (Koran 10: 81 )

Wanneer hij gezag heeft, gaat hij in het land rond, om er wanorde te stichten en de oogst en het nageslacht (van de mens) te vernietigen, maar Allah houdt niet van wanorde. En wanneer er tegen hem wordt gezegd: "Vrees Allah", dan spoort de trots hem aan tot verdere zonde. Daarom is de hel goed genoeg voor hem en voorzeker, deze is een kwade rustplaats. (Koran 2: 205-206

…En doe goed (aan anderen) zoals Allah u goed gedaan heeft; en schep geen wanorde op aarde, want Allah heeft hen, die onheil stichten, niet lief. (Koran 28: 77 )

En Wij hebben de hemelen en de aarde en al hetgeen er tussen is in waarheid geschapen en het Uur zal zeker komen. Wend u daarom op passende wijze (van hen) af. (Koran 15: 85)

…en bewijst vriendelijkheid aan ouders, verwanten, wezen, de behoeftigen en aan de nabuur, die een vreemdeling is en de nabuur die een bloedverwant is en aan de metgezel, de reiziger en aan degenen die onder uw macht zijn. Voorzeker, Allah heeft de pochers en de opscheppers niet lief. (Koran 4: 36 )

…En helpt elkander in deugdzaamheid en vroomheid maar helpt elkander niet in zonde en overtreding. En vreest Allah. Waarlijk, Allah is streng in het straffen. (Koran 5: 2 )

Wie een goede daad verricht zal tienmaal zoveel ontvangen, maar wie een slechte daad verricht zal alleen een daaraan gelijke vergelding ontvangen; hun zal geen onrecht worden aangedaan. (Koran 6: 160)

O, gij die gelooft, weest voorstanders der rechtvaardigheid, getuigen voor Allah, zelfs al was het tegen uzelf, of ouders en verwanten. Hetzij rijk of arm, Allah is beter dan beiden. Volgt niet de begeerten, opdat gij niet onrechtvaardig zult zijn. En als gij de waarheid omzeilt of er u van afwendt, Allah is goed op de hoogte van wat gij doet. (Koran 4: 135 )

O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend. (Koran 49: 13 )

O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet. (Koran 5: 8 )

Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in Allah gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. Allah is Alhorend, Alwetend. (Koran 2: 256 )

Vermaant hen daarom want gij zijt slechts een vermaner; Gij zijt geen waker over hen. (Koran 88: 21-22 )

Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272 )

Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst. (Koran 109: 6)

En indien uw Heer had gewild, zouden allen die op aarde zijn, zeker tezamen hebben geloofd. Wilt gij de mensen dan dwingen, gelovigen te worden? (Koran 10: 99)

En luister als we kijken naar het verleden de moslims dwalen bijna allemaal af behalve degene die zich vastklampen aan de koran en de suna van de profeet (vzmh).
In 1492 werden de joden die weigerden tot de christelijkheid te bekeren, verbannen uit Spanje door Koning Ferdinand en Koningin Isabella . De joden werden opgevangen in de Ottomaanse Rijk, een haven van de islamitische rechtvaardigheid en tolerantie.

Ik kan je nu 10000 koran teksten geven dat wij ons niet naar het nivo mogen werken van een ongelovige , dwalende , terroristen noem maar op maar we leven in een tijd van onwetendheid geld is belangrijker dan geloof vrouwen zijn belangrijker dan geloof werk is belangrijker dan geloof.

Moslims en mensen denk na zoek kennis , kennis is macht kijk naar de metgezellen van de profeet de vrome voorgangers hoe zij handelen volgen geen mensen die onheil stichten .
Osama bin laden is slecht hij heeft meer stuk gemaakt dan goed gedaan .

dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders. (Koran 5: 32 )

En zij die geen andere goden naast Allah aanroepen noch iemand doden, wat Allah heeft verboden, tenzij met recht, noch overspel plegen; en hij die dat doet zal een straf ondergaan. (Koran 25: 68 )

"Wat heeft u in de hel gebracht?" Zij zullen antwoorden: "Wij behoorden niet tot hen die plachten te bidden.Noch voedden wij de armen. (Koran 74: 42-44 )

Grijpt hem en boeit hem. Werpt hem dan in de hel. Bindt hem vervolgens met een ketting vast waarvan de lengte zeventig armlengten bedraagt; Want hij geloofde niet in Allah, de Grote. Noch moedigde hij aan, de armen te spijzigen (Koran 69:30-34 )

Hebt gij hem gezien die deze godsdienst loochent? Het is degene die de wees verstoot, hij wekt anderen niet op de armen te voeden. (Koran 107: 1-3 )

Noch spoort elkander aan, de armen te voeden. (Koran 89: 18 )

Het goede en kwade zijn niet gelijk. Daarom weerstaat (het kwade) door hetgeen best is. Dan ziet, degene met wie gij vijandschap hebt, hij zal als uw boezemvriend worden". (Koran 41: 34)

Doch de vergelding van het kwade is het daaraan gelijke; maar wie vergeeft en verbetering voor ogen houdt, zijn loon rust bij Allah. Voorzeker, Hij houdt niet van de onrechtvaardigen". (Koran 42: 40

Zij, die in voorspoed en in tegenspoed wel doen en zij, die toorn onderdrukken en mensen vergeven; Allah heeft hen die goed doen, lief". (Koran 3: 134 ).

Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan. Degenen die ten onrechte uit hun huizen werden verdreven alleen omdat zij zeiden: "Onze Heer is Allah." … (Koran 22: 39-40 )

En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief. (Koran 2: 190 )

Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief. Maar Allah verbiedt u vriendschap te betonen aan degenen, die tegen u gevochten hebben om de godsdienst, en die u uit uw huizen hebben verdreven of geholpen hebben u te verdrijven…(Koran 60: 8-9 )

O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet. (Koran 5: 8 )

En pleeg geen zelfmoord…" (Koran 4:29 )
Vele kruisvaarders waren zelfs op het slagveld verbaasd van de rechtvaardige, tolerante en barmhartige houding van de moslims. Later drukten ze hun bewondering in hun memoires uit. In de bovenstaande plaatje zien we de tweede Kruisvaart door Louis VII.

Ik verwijs zowel moslims als niet moslims naar de site terugnaarhet geloof van de vrome voorgangers voor dat iedereen afdwaalt hier de site .

http://www.terugnaardedien.com

Kijk wat Allah mijn god en de god van de mensen zegt in de koran onvoorspelbaar hij is echt almachtig alwijze .

De woestijn-Arabieren zijn de hardnekkigsten in ongeloof en huichelarij en het meest geneigd de geboden, die Allah tot Zijn boodschapper heeft nedergezonden niet na te komen. Allah is Alwetend, Alwijs. (Koran 9:97 )

En volgt niet datgene waarvan gij geen kennis bezit. Voorwaar, het oor, oog en het hart - al deze zullen worden ondervraagd. (Koran 17:36 )

En laat de vijandschap van een volk, omdat zij u de toegang tot de heilige Moskee verhinderen, u niet tot geweld aansporen. En helpt elkander in deugdzaamheid en vroomheid. (Koran 5:2 )

Doch spreekt tot hem op welwillende wijze, opdat hij er lering uit moge trekken, of vrezen. (Koran 20: 43,44 )

Voorwaar, Allah gebiedt u het u toevertrouwde over te geven aan hen die er recht op hebben en dat, wanneer gij tussen mensen richt, gij rechtvaardig handelt. En waarlijk, voortreffelijk is datgene, waartoe Allah u maant. Voorzeker, Allah is de Alhorende, de Alziende. (Koran 4:58 )

"…Abraham was uiterst zachtmoedig, verdraagzaam" (Koran 9: 114 ).

Zij, die in voorspoed en in tegenspoed wel doen en zij, die toorn onderdrukken en mensen vergeven; Allah heeft hen die goed doen, lief (Koran 3: 134 )

Zijn de gelovigen het niet te weten gekomen dat, indien Allah het wilde, Hij het gehele mensdom zou hebben geleid. (Koran 13: 31 )

En indien uw Heer had gewild, zouden allen die op aarde zijn, zeker tezamen hebben geloofd. Wilt gij de mensen dan dwingen, gelovigen te worden. (Koran 10: 99 )

Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze. Voorzeker uw Heer weet het beste wie van Zijn weg is afgedwaald; en Hij kent degenen goed die juist geleid zijn.(Koran 16: 125 )

…En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn. (Koran 5:82 )

Best mensen ik hou het even hierbij heb nog veel meer maar wordt teveel en het is alteveel maar ja .

Best moslims wees als een vreemdeling zeg:: "Dit is mijn weg: ik roep tot God in zeker weten, ik en mijn volgelingen. Heilig is God en ik behoor niet tot de afgodendienaren."
En Wij zonden vóór u slechts mensen uit de inwoners der steden, die Wij inspireerden. Hebben zij dan niet op aarde gereisd en gezien wat het einde was dergenen die vóór hen waren? En het tehuis van het Hiernamaals is voorzeker beter voor degenen, die vrezen. Wil je dan niet begrijpen?
Totdat, wanneer de boodschappers wanhoopten en zij dachten dat zij voor leugenaars verden gehouden, Onze hulp tot hen kwam en dan werd gered, wie Ons behaagde. En Onze kastijding wordt van een zondig volk niet afgewend.
Er is in hun verhaal gewis een les voor mensen van begrip. Het is niet iets, dat is verzonnen, doch een vervulling van hetgeen er vóór is en een uiteenzetting van alle dingen en een leiding en een barmhartigheid voor een volk, dat gelooft.

Citaat:
Het spijt me jongen, maar ik denk liever na over het bereiken van wereldvrede, dan over een derde wereldoorlog.


dat bereik je zo niet geloof mij maar beste Roelof .
Door geloven te gaan verlagen , beledigen , haat te verpreiden maak je het alleen maar erger .
Je kan beter eerst kennis zoeken over de islam en dan pas beginnen met discussieren tegen moslims .
Want nu maken ze je van alle kanten af je begrijpt de koran geeneens .

http://www.terugnaardedien.com

Een goede site voor kennis is van een belg die tot de islam bekeerdt is .

Citaat:
Jij kennelijk niet. (is ook niet zo verwonderlijk voor iemand die een sekte aanbid die aanzet tot strijd en het gebruik van geweld...)



Mijn heert beveelt vrede en ik mag niemand onrecht aandoen totdat hij mijn geloof aanvalt en mijn van mijn woonplaats verjaagd.

Citaat:
Hoe kan iemand die naar vrede streeft een sekte aanbidden die aanzet tot strijd?



Makkelijk mijn geloof zet niet aan tot haat dat maak jij er van .
Jij wil juist dat het aanzet tot haat maar dat is niet zo als je de koran en de suna heb bestudeert dan weet je dat wel .

Ons uiteindelijke doel met het behagen van Allah, soubhanahou wa ta'ala, en het betreden van het paradijs ( in de vorm van groene vogels –zoals beloofd is voor de martelaar) kan alleen volbracht worden wanneer wij het slechte verbieden en stevig op het juiste pad staan in een tijd wanneer de mensen zo verdorven worden. Met betrekking tot dezelfde overlevering, zei Imaam Ahmad: ''Zij (de vreemdelingen) zijn degenen die stijgen (in imaan) wanneer de mensen afnemen (in imaan).''

In dezelfde hadith maar dan verhaald door Abdullah ibn Mas’oud, radiallahou 'anhu, werd aan de Profeet, sallallahou 'alayhie wa salaam, gevraagd: ''Oh Rasoul-ullaah, wie zijn zij (de vreemdelingen)?'' Hij antwoordde: ''An-nuzzaa' min al-qabaa-il'' oftewel zij die zich terugtrekken van hun eigen mensen.

1. Zij die zich volledig van hun eigen stammen en familiegewoontes en tradities terugtrekken.

Citaat:
Iedereen mag belijden wat hij wil als hij maar het geloof van een ander respecteert .

Citaat:
Ieder mag geloven wat hij wil zolang hij daar een ander niet mee lastig valt.


Juist niet je moet elkaar van elkaars geloof leren en vertellen kennis opdoen naar de waarheid met goede opgebouwde argumenten en bewijzen .

Citaat:
Onder "respecteren" verstaan moslims dat we alles maar moeten slikken van de islam, zo werkt dat helaas niet jongen.
In onze democratische wereld hebben we in tegenstelling tot de islamitische dictatuur gelukkig wel de vrijheid om een eigen mening (kritiek) te hebben.



Wij hebben genoeg kritiek gehad en die krijgen we nog steeds en de leugens en haat die tot onze geloof toekommen.
En dan moeten wij nog er nog bij stl staan gaan slikken .

Ik weet niet waar jij geboren bent maar jij bent zeker niet rechtvaardig geloof mij maar .

Citaat:
Jij moet je geloof voor jezelf houden, en niet proberen om anderen die door de strot te duwen!


Ik ga het geloof verspreiden de waarheid en de enigste waarheid die gelodt op de dag des oordeels of de ongelovigen dit nou wel willen of niet .
En daar heb ik recht op het probleem is ik verlaag me niet naar een nivo om leugens te gaan verzinnen over een geloof of iets tezeggen wat ik niet begrijp wat gewoon jaloerzie is afgunst .


Citaat:
En 1 van de grondbeginselen van de wet is de vrijheidt op godsdients .


Citaat:
Dat is een artikel uit onze grondwet, heeft niets met de islam te maken.



Juist wel je mag geloven wat je wilt .

Citaat:
Er is geen dwang in het geloof hopelijk mag je ooit leiding volgen
.
Citaat:
Dank je, maar ik ben geen zwakkeling die leiding nodig



Nee je leidt je jezelf naar de hel lees wat de profeet (vzmh) zie als je waarachtig bent:
Hij zweert het bij god lees verder beste roelof :

Ik zweer bij Allah! Het is geen armoede wat ik voor jullie vrees. Echter, wat ik het meest vrees voor jullie, is dat de genoegens van deze wereld aan jullie gepresenteerd worden, zoals zij gepresenteerd werden aan zij die voor jullie waren. En jullie zullen elkaar ervoor beconcurreren, zoals zij elkaar beconcurrerden. En het zal jullie verwoesten, zoals het hen verwoestte. Dus toen het merendeel van de mensen ten prooi viel aan deze beide kwaden, begonnen ze de banden met elkaar te verbreken en ze begonnen elkaar te haten. Dit kwam nadat ze broeders waren geweest, die elkaar steunden en liefhadden. Het kwaad van begeertes werd normaal en geaccepteerd door het merendeel van de mensheid. Het test de mensen in het wereldse leven met zijn genoegens. Dit wereldse leven met zijn genoegens is het doel van streven geworden voor vele mensen. Mensen zoeken naar de genoegens van het wereldse leven en houden ervan, en vanwege deze begeertes haten ze elkaar, bestrijden ze elkaar en houden ze van elkaar. Hiervoor willen zij soms zelfs familiebanden verbreken en verspillen zij elkaars bloed. En omwille van hun begeertes zijn zij ongehoorzaam aan Allaah . Het kwaad van de twijfels en ijdelheid, werd voornamelijk veroorzaakt doordat Moeslims verdeeld werden en sektes gingen vormen, waar sommige groepen elkaar uitmaakten voor ongelovigen. Hierdoor werden zij vijanden van elkaar, die zich weer onderverdeelden in groepen. Dit alles gebeurde nadat men broeders van elkaar was geweest. Dus niet al deze sektes worden gered uit het vuur van de Hel. Er is slechts één de beschermde sekte namelijk degene die vastklampen aan de koran en de suna van de profeet (vzmh).


Met vriendelijke groeten islaminside
Het is hun het even of het oneven of je hen waarschuwd of niet zij zullen niet geloven .

http://hor3en.com/bath/huda_english=tv.html
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Islaminside schreef:Ahmadiyyah en haar leugens over ALLAH
Naar aanleiding van wat ons ter oren is gekomen via de Nederlandse media inzake de nieuwste Koranvertaling met een eigentijdse, verdraaide en bedrieglijke uitleg van de Ahmadiyyah-beweging, waarin zij openlijk leugens verspreiden over Allah, willen wij graag reageren. Temeer dit niets anders is dan een openlijke poging de waarheid over de Islam te vertekenen, om zodoende de volgelingen van de Islam in Nederland te misleiden en enkele mensen die haatdragend zijn tegenover de Islam te behagen.
[...]
Waarom zoveel Mohammedaanse haat tegen die beweging?
Hier moest ik aan denken toen ik heden een bericht las in de Welt:
http://www.welt.de/berlin/article100448 ... nden_.html
Polizei schließt Vertrag mit muslimischen Gemeinden
Misscien een zaak van: de vijand van mijn vijand is mijn vriend?
Zie dit vrouwtje met tekst:
Afbeelding
Protest gegen die Moschee der Ahmadiyya Muslim Gemeinde in Heinersdorf: Die Polizei will den Gegnern der Gemeinde zeigen, dass von Aktivitäten radikaler Kräfte in der Moschee nicht auszugehen ist
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie