Ariel schreef:
Verhuizen is geen optie, zegt M. geëmotioneerd. "We zijn hier geboren en opgegroeid en laten ons niet wegjagen. Laten de gemeente en de politie de rotte appels eruit halen."
En zo is het. Weg wezen! Rotte appels hun Nederlands paspoort afnemen. Dat tuig dat de islam aanhangt heeft niet voor niets dubbele paspoorten. En denk nou niet dat het alleen mis is in Culemborg, Gouda, Ede of waar dan ook waar Marokkaanse moslims wonen. Ik had net de opzichter van de woningstichting waar ik mijn huis van huur, over de vloer. Mijn tuin wordt opgehoogd. Jiepie! Van het een kwam het ander en vanzelf op Marokkanen terecht. Hij vertelde mij dat hij met niemand problemen heeft, alleen altijd met Marokkanen. Daar zijn constant toestanden mee. Hij zei dus niet
af en toe' of
met sommige, maar
altijd problemen met Marokkanen. Dus lieve mensen, wees maar blij als er GEEN Marokkanen bij je in de buurt wonen. Met een of twee gezinnen zal het wel meevallen, maar zodra er teveel op een hoop komen te wonen gaat het alras mis. Je kan als buurman ze groeten en ze groeten terug. Maar zodra er een probleem ontstaat moet je er rekening mee houden dat je hen dient te respecteren. De fout ligt immers NOOIT bij Marokkanen, maar altijd bij de ander. De christelijke mens, de jood en de atheïst. Het zijn immers deze groepen die niet in Allah geloven en dus als vanzelfsprekend niet deugen in Allah's ogen. Hoe je het ook wendt of keert of goed bedoelt, ze kunnen vriendelijk tegen je lachen, maar in hun hart weten ze dat je eeuwig gehaat wordt door Allah en voor altijd gefolterd zult worden in zijn exclusief voor ongelovigen toebereide heilige braadvuur. Dus waarom zouden ze jou ook niet haten en in hun binnenste lachen zonder dat direct te laten merken? Want lachen, muziek maken en alles wat leuk is in het leven van de jood, de christen, de atheïst, is in de islam verboden terrein voor de gelovige Mohammed-aanhanger.
Daarom moeten wij de Mohammed-aanhangers respecteren omdat zij ONZE kennisbeschaving verachten en vanzelfsprekend NIET respecteren.