Kerstfeest door de jaren heen.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Re: Kerstfeest door de jaren heen.

Berichtdoor Ariel » Zo Dec 03, 2017 2:16 pm

:smile7:

Afbeelding
Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Dec 03, 2017 3:56 pm

Mijn Kerstcadeau dit jaar voor onze beschaving.

Afbeelding
Ter gelegenheid van ‘International Day of Persons with Disabilities’ probeert Acces Israel meer bewustwording te creëren rondom parkeerplekken voor mindervalide mensen. Acces Israel is een organisatie die zich inzet voor betere toegankelijkheid in Israël voor mensen met een beperking.

Dit Israëlische initiatief bracht mij op het idee om in dichtbevolkte moslimwijken in Europa op het einde van de straat dit verkeersbord te plaatsen. Om moslims, die behoren tot de mislukte mensensoort Islam, omdat zij al meer dan 1400 jaren last hebben van een geestelijke beperking, te verplichten voorrang te verlenen aan de niet mislukte mensensoorten waarop zij parasiteren, de niet-moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Dec 04, 2017 3:50 am

Het is bijna Kerstmis!

Afbeelding

Glühwein? – check
Boom en lichtjes? – check
Kalkoen en pudding? – check
Betonblokken, barricades en andere geschenken van de islamitische gemeenschap? – check
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Dec 04, 2017 9:53 am

Dat Jezus niet op 25 december was geboren . . . nou en? Hij was in ieder geval wel degelijk geboren in dat jaar. Welk jaar? Dat was volgens mij het jaar nul.

Hoe dan ook kan dit moslims geen reden geven zich hieraan te ergeren. Immers, Jezus wordt genoemd in de Koran. Dat is heel erg triest omdat hier geen toestemming voor gevraagd is. Hieruit blijkt ook duidelijk dat de profeet maar wat aan rommelde met zijn gegevens van horen zeggen. Vandaar dat er in de Koran nergens jaartallen te vinden zijn. Mohammed blonk uit door niet te kunnen lezen en schrijven. Met recht mag dan ook gesteld worden dat de Arabische woestijnchef een typische plagiaatprofeet was van de ergste soort die eigenlijk nooit succes heeft gehad met zijn Allah-verhaal.
Logisch, zelfs geen enkele Arabier die hier op zat te wachten. Mensen hebben hun eigen geloof. Maar omdat Mohammed een indringend zeer vervelend heerschap was die niet tegen zijn verlies kon, begon hij geweld te gebruiken om zijn geloofsovertuiging kracht bij te zetten. Uiteindelijk hebben bijna alle Arabieren zich bij hem aangesloten. Men koos voor het scenario om te overleven - dus niet voor de heldere overtuigende geest van Mohammed die ten enenmale ontbrak vanaf zijn geboorte. Zij zwichtten voor de angst voor zijn vlijmscherpe kromzwaard waarmee menig hoofd van de romp werd geslagen omdat die persoon zich niet in het geloof van de geestelijk zieke profeet kon vinden.

De wijsheid van de Arabische baggerprofeet Mohammed openbaart zich bij moslims al meer dan 1400 jaren door hun mohammedaanse parasietengedrag op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Dec 04, 2017 12:38 pm

In Lyon is een Kerstmarkt geannuleerd omdat men geen 20.000 euro kon vinden voor de beveiliging , en in Bari in Italie is een Kerst Nachtmis geannuleerd omdat het voor gezinnen en ouderen te gevaarlijk is om 's avonds naar buiten te gaan vanwege gevechten tussen de afrikaanse clans die de wijk bevolken.

Local criminality has shut down Christmas. In Bari, in Libertà district, the traditional Christmas Eve mass, celebrated at midnight, has been brought forward by the curia because of the curfew. Too dangerous, for families and elderly people, to leave their house in the evening due to the fighting between the clans that populate the district.

“It is useless to hide the fact that there are particular concerns in the district,” explained Don Vincenzo Auciello, the parish priest, in an interview with Gazzetta del Mezzogiorno. “At that time there are shots fired and bangs, the elderly people are afraid and families with children perhaps prefer to remain at home and remember the birth of Jesus within the family.”

Don Auciello speaks calmly about his decision, but the choice to bring forward the mass to 6.30 pm has provoked some indignation. The Libertà district is one of the most populous in the city of Bari, with around 60 thousand inhabitants, and it is also one of the most problematical. High rates of crime, dealing, drugs and prostitution. In the evening people are afraid to go out. Immigrants and local clans continue fighting one another and the demands of local citizens for more controls count for nothing.
I Stand with Israel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Dec 04, 2017 1:29 pm

Niks met Islam te maken. :no1: Echt niet....

Brussel
Afbeelding

Parijs
Afbeelding

Berlijn
Afbeelding

Manchester
Afbeelding
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Dec 04, 2017 1:35 pm

Ik weet bijna zeker dat heel veel (Marokkaanse) moslims zich zitten te verkneukelen met oplopende binnenpret wanneer ze deze plaatjes zien. Ze kunnen hun lol niet op. Dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Wie? Die paar aan de profeet Mohammed getrouwe mohammedaanse terroristen die hun leven waagden voor de wijsheid van de profeet.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Dec 04, 2017 3:23 pm

Zelfs ‘Abdij’ bier Leffe geeft toe aan politieke correctheid. Kerstbier verdwijnt en wordt Winterbier... Wordt Leffe-bier nu minder ‘haram’?

Ik wist niet dat moslims tijdens de kerstdagen wel eens een Leffe Kerstbier drinken.

Afbeelding
I Stand with Israel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 06, 2017 3:09 pm

Prins Charles uit Engeland heeft een goed idee.....“Let’s remember Muhammad on Christmas”

While speaking on the British radio show “Thought for the Day,” the future King of Britain, Prince Charles, said that Christians should be more mindful of Islam and Muhammad during the holidays.

“NORMALLY AT CHRISTMAS WE THINK OF THE BIRTH OF OUR LORD JESUS CHRIST. I WONDER THOUGH IF THIS YEAR WE MIGHT REMEMBER HOW THE STORY OF THE NATIVITY UNFOLDS, WITH THE FLEEING OF THE HOLY FAMILY TO ESCAPE VIOLENT PERSECUTION. AND WE MIGHT ALSO REMEMBER THAT WHEN THE PROPHET MUHAMMAD MIGRATED FROM MECCA TO MEDINA HE WAS SEEKING THE FREEDOM FOR HIMSELF AND HIS FOLLOWERS TO WORSHIP.

Whichever religious path we follow, the destination is the same – to value and respect the other person, accepting their right to live out their peaceful response to the love of God,” he said.
I Stand with Israel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Dec 07, 2017 1:17 am

Kribbe-ontwijding: Maria in de rubberboot!

Geplaatst op 6 december 2017

Afbeelding

In de Italiaanse stad Castenaso in de buurt van Bologna wordt het kerstverhaal ten gunste van Middellandse Zeemigranten herschreven.

In een levensgrote voorstelling van een kribbe op een openbare plek zit Maria met haar Jezus-kind in een rubberboot om te herinneren aan de illegale immigranten uit Afrika.

De Italiaanse bisschop Ernesto Vecchi vindt dat helemaal niet grappig en veroordeelt de rubberboot-kribbe: “De centrale kern van het geboortetafereel is het in doeken gewikkelde kind dat in de kribbe ligt en dat zou gerespecteerd moeten worden”, aldus de bisschop.

Ook niet alle van de bijna 15.000 inwoners van Castenaso zijn enthousiast over de rubberboot-Maria. Ze delen foto´s van de kribbe op Facebook en beschimpen hun burgemeester, die volgens hen “de traditie doodt”.

De burgemeester van de stad had de rubberboot-kribbe laten plaatsen om te herinneren aan de 3.086 migranten, die tijdens hun bootreis over de middellandse Zee dit jaar zijn verdronken. Van januari tot november echter lukte het 117.042 van hen de Italiaanse kusten te bereiken.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/06 ... ubberboot/

Ariel

Re: Prettige multiculturele Kerstdagen en jaarwisseling.

Berichtdoor Ariel » Do Dec 07, 2017 1:48 am

Vorig jaar had men in een ander Italiaans dorp ook een bijzondere kerstkribbe . Ook iets met asielige en zo....

Ariel schreef:In Imola ( Italie) heeft men de Christelijke geschiedenis herschreven. Maria is gekleed in een niqab, en de wijzen uit het oosten komen aan per boot. I

Afbeelding

Afbeelding
I Stand with Israel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Dec 07, 2017 1:51 am

Dan heb ik maar liever Trump!! :wink2:

Donald Trump: “All I want for Christmas”...
Maestro Ziikos - Gepubliceerd op 13 nov. 2017

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Dec 07, 2017 9:55 am

Pilgrim schreef:
Kribbe-ontwijding: Maria in de rubberboot!

In de Italiaanse stad Castenaso in de buurt van Bologna wordt het kerstverhaal ten gunste van Middellandse Zeemigranten herschreven.

In Italië heeft de Communistische Partij altijd een enorme aanhang gehad. Vooral van een stakende protesterende meute rooien. Die club met dictatoriale links extreme ideeën is nog altijd niet uitgeroeid. [icon_lol.gif]

King George

Berichtdoor King George » Do Dec 07, 2017 12:41 pm

Kraamvisite moderne stijl in de kerststal: De Islam komt naar je toe.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Dec 07, 2017 1:10 pm

LEUK!

Gevoel voor humor zonder bloedvergieten. Wonder boven wonder!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Dec 07, 2017 3:32 pm

:thinking: Heeft dit nog wat met Kerst te maken?

Twee Duitse kerstcommercials . Eén van Edeka, en één van Lidl.

I Stand with Israel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Dec 07, 2017 4:38 pm

Aanslag op Oostenrijkse kerstmarkt verijdeld

De politie in Oostenrijk heeft een 25-jarige man opgepakt die een aanslag wilde plegen op een kerstmarkt. Volgens Oostenrijkse media wilde hij met een vrachtwagen een markt oprijden zoals eind vorig jaar gebeurde bij de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn.

De man zou een geradicaliseerde Bosniër zijn die in een opvang voor daklozen woonde. Hij is afgelopen weekeinde al gearresteerd in de stad Graz. De politie heeft acht getuigen gehoord die onder meer vertelden dat de man geregeld naar filmpjes van aanslagen met vrachtwagens zat te kijken. „Ik doe het net als in Berlijn”, zou hij zich daarbij hebben laten ontvallen.
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Dec 07, 2017 5:39 pm

Artikel 46 Wetboek van Strafrecht (NL)
1. Voorbereiding van een misdrijf waarop naar de wettelijke omschrijving een gevangenisstraf van acht jaren of meer is gesteld is strafbaar, wanneer de dader opzettelijk voorwerpen, stoffen, informatiedragers, ruimten of vervoermiddelen bestemd tot het begaan van dat misdrijf verwerft, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert of voorhanden heeft.
2. Het maximum van de hoofdstraffen op het misdrijf gesteld wordt bij voorbereiding met de helft verminderd.
3. Geldt het een misdrijf waarop levenslange gevangenisstraf is gesteld, dan wordt gevangenisstraf opgelegd van ten hoogste vijftien jaren.
4. De bijkomende straffen zijn voor voorbereiding dezelfde als voor het voltooide misdrijf.
5. Onder voorwerpen worden verstaan alle zaken en alle vermogensrechten.

Grappig! De politieke linkse terrorist en moordenaar van Pim Fortuyn kreeg maar 20 jaar. De straf werd niet met de helft verminderd, maar het leek er verdomd veel op toen hij na 12 jaren fluitend, brutaal en zonder een spoortje van berouw de gevangenis verliet. Het recht moet zijn loop hebben, beter is laten zegevieren. Maar Volkert van der Graaf is nog altijd niet omgelegd.

Volkert van der Graaf - gelet op punt 3 - werd door de betreffende corrupte rechter Frans Bauduin veroordeeld als zou de aanslag door Volkert verijdeld zijn.
Tja . . . na 12 jaren alweer op vrije voeten. Waarom horen we nooit meer iets over deze linkse GroenLinks stemmer? Ach maar natuurlijk, De Wereld Draait Door.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 08, 2017 1:45 am

I Stand with Israel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 08, 2017 3:16 pm

Kerstboom aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen wordt verwijderd wegens ''klachten over ideologische overwegingen''.

Afbeelding
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Dec 08, 2017 3:26 pm

Het secretariaat vraagt om jullie begrip . . .

Ik zou dat secretariaat maar eens flink in elkaar gaan slaan. Hoezo dat? Als eerbetoon van begrip aan het secretariaat. [icon_lol.gif]

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Dec 08, 2017 5:38 pm

In Japan hebben ze helemaal geen behoefte aan Merkel Lego. Ze zouden niet weten waarom. Hoe zou dat nu komen?
Hier zie je wat obstakels van de verkeersgeleiding:

Afbeelding
Andere variant:
Afbeelding

https://www.google.nl/maps/@41.8032572,140.7917002,3a,67y,354.48h,92.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1spvngR_FWfYXoG38a1R4sNw!2e0!7i13312!8i6656
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Dec 08, 2017 6:06 pm

"Kerstboom aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen wordt verwijderd wegens ''klachten over ideologische overwegingen''. "
De kerstboom blijft staan. Een paar studenten hebben het briefje opgehangen om te zien hoe men in de gordijnen klom.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 08, 2017 6:39 pm

Mahalingam schreef:"Kerstboom aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen wordt verwijderd wegens ''klachten over ideologische overwegingen''. "
De kerstboom blijft staan. Een paar studenten hebben het briefje opgehangen om te zien hoe men in de gordijnen klom.

Ja, grapje... [icon_lol.gif]

Grap pakt verkeerd uit: HAN verwijdert kerstboom niet uit 'ideologische overwegingen'

Een grappig bedoeld A4'tje dat studenten van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) op een kerstboom in de school plakten, pakte vrijdagmiddag verkeerd uit. De tekst op het briefje, dat namens het secretariaat van de school geschreven leek te zijn, impliceerde dat de kerstboom uit 'ideologische overwegingen' verwijderd zou worden.

Iemand maakte een foto van de kerstboom in Nijmegen die binnen korte tijd op social media werd gedeeld. Zo deelde ook Yernaz Ramautarsing, kandidaat van Forum voor Democratie in de gemeente Amsterdam de foto op Twitter. Zijn tweet riep veel reacties op en werd tientallen keren gedeeld.

'Ironie, want de kerstboom heeft niks te maken met het christendom, dus je gaat je afvragen waarom ze eigenlijk naar die 'ideologische' klachten luisteren', luidde een van de reacties op Twitter. Een ander dacht dat de foto nep was: 'Yernaz ik zeg het maar even, maar ik denk dat je in de poep getrapt bent, want ik ruik bullshit.'

De foto toonde een A4'tje met de volgende tekst erop: 'Wegens verschillende klachten die wij hebben ontvangen over ideologische overwegingen wordt deze kerstboom 9-12-2017 van de HAN verwijderd. Het secretariaat vraagt om jullie begrip. Het secretariaat.'

'Op verkeerde been zetten'
Rian van den Hout, woordvoerster van de HAN, laat weten dat het om een grap ging. ,,Een aantal studenten volgt de minor Creativiteitsontwikkeling. Ze hebben overal in de school ludieke briefjes opgehangen om mensen op het verkeerde been te zetten.’’ Zo zouden studenten volgens Van den Hout bijvoorbeeld in de gang van het schoolgebouw een briefje hebben gehangen met de tekst: 'Je kunt hier lopen, maar je mag hier ook hinkelen'.

Van den Hout betreurt het dat de 'kerstboomgrap' verkeerd uit heeft gepakt. ,,Dat was natuurlijk niet de bedoeling." Ook zegt ze dat het A4'tje inmiddels is verwijderd.

Na ongeveer een uur verwijderde ook Ramautarsing zijn tweet en plaatste hij een nieuwe: 'Ik heb mijn tweet over de kerstboom verwijderd omdat het geen actie van de directie zelf was. De foto was echt en dus geen photoshop en de grap van student of medewerker is dus enorm geslaagd! Het feit dat zoveel mensen dachten dat het klopte zegt meer dan de foto zelf.'
I Stand with Israel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Dec 08, 2017 6:47 pm

Mahalingam schreef:"Kerstboom aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen wordt verwijderd wegens ''klachten over ideologische overwegingen''. "

Ik vond de tekst 'ideologische overwegingen' al een vraagteken waard. Als er had gestaan 'multiculturele overwegingen' was ik er volop ingetrapt.

Maar . . . willen we integratie bevorderen . . . Waar? In Nederland mag ik verwachten. Welnu, als ik een moslimhuis binnentreed, doe ik automatisch mijn schoenen uit.

AUTOMATISCH!

Alleen de mislukte mensensoort moslims, die zich al 1400 jaren ver verheven voelt boven onze cultuur, beschaving en manier van vrijzinnig denken, stelt eisen. Ook al stelt dat zooitje ongepaste parasieten helemaal, maar dan ook helemaal geen fluit van een Arabische cent voor, toch stelt dat zooitje mislukkelingen van de natuur hoge eisen. Slechts De Euro en de Dollar heeft waarde, zeggingskracht en telt dus mee. Niet de Arabische munteenheid die - hoe kan het ook anders - door Allah als heilige munteenheid is vastgesteld en van nul en gener waarde door niet-moslims en moslims wordt erkend.

Terug naar “Samenleving & Integratie”