KNMG: Moslims mogen mannelijke arts weigeren

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Loopt goed zo.

Na het apartheidszwemmen nu ook de apartheidszorg!

Moet ik veronderstellen dat er nu ook weer aparte subsidies zullen moeten verstrekt worden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

De moslims zijn best in staat zelf invulling te geven aan hun limieten.
Als ik geen mannelijke dokter wil zoek ik gewoon een vrouwelijke, dat is toch te organiseren? Natuurlijk is het van de gekke om in noodsituaties medische hulp te weigeren omdat het geslacht niet zoals wenselijk is.
Wil ik niet gemengt zwemmen en een zwembad biedt dit aan, prima ga ik daar zwemmen en niet ergens anders. Zelfde voor fitnessen, halal vlees, kapper, lening, etc.

De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.

Jullie houden jezelf lekker bezig door op 2 pagina's het roerend met elkaar eens te zijn. Terwijl jullie kletsen hebben moslims al lang hun eigen oplossingen gezocht en gevonden.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:De moslims zijn best in staat zelf invulling te geven aan hun limieten.
Als ik geen mannelijke dokter wil zoek ik gewoon een vrouwelijke, dat is toch te organiseren? Natuurlijk is het van de gekke om in noodsituaties medische hulp te weigeren omdat het geslacht niet zoals wenselijk is.
Wil ik niet gemengt zwemmen en een zwembad biedt dit aan, prima ga ik daar zwemmen en niet ergens anders. Zelfde voor fitnessen, halal vlees, kapper, lening, etc.

De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.

Jullie houden jezelf lekker bezig door op 2 pagina's het roerend met elkaar eens te zijn. Terwijl jullie kletsen hebben moslims al lang hun eigen oplossingen gezocht en gevonden.
Ik vind het ook allemaal best hoor. Zolang het ongemengd zwemmen in smurfenpak maar niet gesubsidieerd wordt uit de staatskas en het niet ten koste gaat van de openingstijden voor het zwemmen van normale mensen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Jullie houden jezelf lekker bezig door op 2 pagina's het roerend met elkaar eens te zijn. Terwijl jullie kletsen hebben moslims al lang hun eigen oplossingen gezocht en gevonden.
Dat moslims een apartheidsstaat nastreven hebben we allen al in de gaten.

Het probleem is echter dat vb. een fitnesscentrum dat zich afficheert als: moslima's apart, een gratis advertentie krijgen op het nieuws van 7 uur, waar die zaak als opening van het NIEUWS wordt gepresenteerd... jaja iedereen is welkom en jaja de vrouwen fitnessen apart.

Nu bestaan er dus wetten in Belgie waarbij je niet mag discrimineren op basis van sexe, van afkomst, van religie en van weetikveelwatnog allemaal.

Ik wacht nu op de eerste gratis advertentie voor de positieve inbreng van Discotheek Tijl en Nele waar iedereen binnenmag en waar de moslims worden ondergebracht in een aparte zaal!

Zien hoe lang het duurt vooraleer dié uitbater een veroordeling wegens racisme aan zijn been heeft.
(tenzij hij zelf moslim is natuurlijk!)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Aminah schreef:De moslims zijn best in staat zelf invulling te geven aan hun limieten.
Als ik geen mannelijke dokter wil zoek ik gewoon een vrouwelijke, dat is toch te organiseren? Natuurlijk is het van de gekke om in noodsituaties medische hulp te weigeren omdat het geslacht niet zoals wenselijk is.
Wil ik niet gemengt zwemmen en een zwembad biedt dit aan, prima ga ik daar zwemmen en niet ergens anders. Zelfde voor fitnessen, halal vlees, kapper, lening, etc.

De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.

Jullie houden jezelf lekker bezig door op 2 pagina's het roerend met elkaar eens te zijn. Terwijl jullie kletsen hebben moslims al lang hun eigen oplossingen gezocht en gevonden.
Als wij jullie beu zijn zullen de ondernemingen die dhimmi doen onderhevig zijn aan brandstichting.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aminah schreef:De moslims zijn best in staat zelf invulling te geven aan hun limieten.
Als ik geen mannelijke dokter wil zoek ik gewoon een vrouwelijke, dat is toch te organiseren? Natuurlijk is het van de gekke om in noodsituaties medische hulp te weigeren omdat het geslacht niet zoals wenselijk is.
Wil ik niet gemengt zwemmen en een zwembad biedt dit aan, prima ga ik daar zwemmen en niet ergens anders. Zelfde voor fitnessen, halal vlees, kapper, lening, etc.
Waarom willen moslims deze dingen afdwingen in een niet islamitisch land? In Islamitische landen kan je vrij doen en laten wat je wil toch? Waarom moet dat hier gebeuren vraag ik me af.
De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.
Weer deze vraag..Waarom hier.. Waarom komen al de moslims naar het westen om economische druk uit te oefenen. Al deze "goeie"dingen bestaan namelijk al in Moslim landen.
Naar mijn idee wordt het westen niet beter van deze zaken. Wij willen dit namelijk niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:
Waarom willen moslims deze dingen afdwingen in een niet islamitisch land? In Islamitische landen kan je vrij doen en laten wat je wil toch? Waarom moet dat hier gebeuren vraag ik me af.
De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.
Weer deze vraag..Waarom hier.. Waarom komen al de moslims naar het westen om economische druk uit te oefenen. Al deze "goeie"dingen bestaan namelijk al in Moslim landen.
Naar mijn idee wordt het westen niet beter van deze zaken. Wij willen dit namelijk niet.
Inderdaad, vraag schept aanbod.
Bij voldoende belangstelling zullen reguliere aanbieders het in hun assortiment opnemen.
De meerkosten worden gelijkelijk afgewenteld op het totale assortiment.
De 'gewone' gebruikers gaan dus meer voor hun produkt betalen om de speciale voorzieningen te bekostigen.
Onder het mom van solidariteit onstaat er een geldstroom van 'gewoon' naar 'ongewoon'.
Zo'n geldstroom is er nu al, bv van gezonden naar gehandicapten en die is algemeen geaccepteerd.
Het wordt anders als de geldstroom niet alleen naar behoeftigen, maar naar eisers gaat.
Dat is geen solidariteit maar een vorm van jizya.
RTFM
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Aminah schreef:De moslims kunnen door hun aantal best economische druk uitoefenen waardoor het aantrekkelijk voor instellingen/ondernemingen/uitbaters wordt moslim vriendelijk zaken aan te bieden.
Kapitalisme wordt toch afgewezen in islam?

Kapitalisme is toch kafir-drek?
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In Australië maakt men vorderingen met wat geopperd werd:
moslim vriendelijk zaken aan te bieden.
Een anonymous heeft een bericht gezonden dat nergens in de media ter plaatse is vermeld. Dus of het waar is, het kan zijn van niet.
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/a ... 019714.php
A report from Australia: lockdown at Liverpool hospital Sydney

The accident victim died of his injuries, and it seems he and his hijab-wearing girl friend had been celebrating "Bid" marking the end of Ramadan -- this was the third day of "'Eid".
At roughly 2.00pm to 2.30pm at the request of three or more Muslim men calling incessantly on their mobiles, scores of Muslims began descending on the hospital's emergency department. Hospital patients and staff were treated to an unimaginable spectacle: the hospital's emergency section was now In the process of lockdown. They [Muslims] arrived by private cars, panel vans, taxis, etc. There must have been hundreds of calls made.
In one hour approximately one hundred and fifty angry Muslims were confronting a confused and petrified nursing and security staff. The nurses especially were visibly shaken and fearful. Some nurses unsuccessfully tried to reason with them above the wailing: "Please, can you keep the noise down, there are sick patients inside", "everyone who isn't a patient must go outside." Of course they wouldn't listen. At that stage there was about thirty of them.
Somewhere in that time frame as the numbers of Muslims increased dramatically, the police made an appearance. Six squad cars arrived containing twenty or so police. They were armed and in uniform. Of course the security was totally inadequate.[...]
The police deliberately displayed their pistols without drawing them, to show they meant business. [...]
"We have a problem here, the police are refusing us to take the body and they want to investigate his body for alcohol and drugs", some comments from assembled Muslims inside the emergency ward, under explanation that blood samples were required the Muslims vented their anger, refusing any drug tests on the body, "It's against Islam" .[...]
e ordered the women to surround the bed of the deceased, so as to stop the body being taken to the hospital mortuary, or whatever. The Muslim women abused the nurses for trying to carry out their tasks, "You haven't any feelings like us; we have a dead man here" they said as they -- the twenty or so women in the small cubicle -- by sitting on or standing around the bed in tight formation effectively cordoned it off in aggressive defiance.[...]
The deal accepted by the police commander correlated to Shariah law and not Australian law. It certainly wasn't a compromise position at all, it was capitulation. A family member was allowed to stay overnight with the deceased, to ensure that the blood samples or any other forensic testing would not occur. As stated many times in the melee that took place, a Muslim wouldn't need testing, it's an insult to suggest otherwise because drug taking and alcohol is not condoned in Islam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ook Marokkaan wil goede zorg
30-01


Marokkaanse jongeren hebben acht keer zo vaak als Nederlandse jongeren schizofrenie en 10 procent van de Marokkaanse mannen heeft suikerziekte.


Circa vijftig artsen en studenten geneeskunde hebben zich deze week in het Rotterdamse Erasmus MC aangesloten bij AMAN, de Associatie Marokkaanse Artsen Nederland.

We horen u steunen, maar neen. De leden van de associatie willen géén verzuild Marokkaans clubje worden.

Wel willen ze Nederlandse, en trouwens ook Turkse, Chinese, Poolse, Iraanse en Surinaamse artsen en verpleegkundigen de hand reiken om Marokkaanse patiënten beter te helpen. Want dat is nodig, vinden ze bij AMAN.

Mhamed El Abdouni, een van de oprichters van AMAN en als arts verbonden aan het Medisch Centrum Rijnmond-Zuid is bedroefd over de eerste reacties op zijn AMAN.

Bij de eerste officiële bijeenkomst van de associatie, afgelopen zondag in het Erasmus MC in Rotterdam, was een cameraploeg van TV Rijnmond aanwezig voor opnamen. De beelden verschenen die avond op televisie waarna op de site een storm van negatieve reacties opstak.

‘Laat deze artsen lekker in hun eigen land hun werk doen. En de eerste generatie gelijk mee terug dan hebben ze ook geen problemen met dokters bezoeken.’ Dat werk.

Mhamed zucht. ,,Dat is nou precies wat we níet willen. De gezondheidszorg in Nederland is goed georganiseerd. Wij willen niet opnieuw het wiel uitvinden. En we willen ook geen eilandjes creëren. Zo’n islamitisch ziekenhuis als in Rotterdam is gepland. Ik vraag me af of dat wenselijk is. Een Marokkaan wil op de spoedeisende hulp goede zorg krijgen. Of dat in een islamitisch ziekenhuis is of een gewoon ziekenhuis, maakt hem niets uit, aldus Ad.nl.

Maar wat wil AMAN -met leden in heel Nederland- dan wel?

,,We willen problemen aankaarten. We zien bijvoorbeeld dat Marokkaanse jongeren acht keer zo vaak als Nederlandse jongeren schizofrenie hebben. Mogelijk komt dat doordat Marokkanen zich ontheemd voelen. We zien ook dat tien procent van de Marokkanen suikerziekte heeft en dat relatief veel Marokkaanse mannen roken.


,,Wij willen al die dingen aankaarten bij directies van ziekenhuizen en medische faculteiten. Proberen te zorgen dat er meer onderzoek naar komt. Liefst nu. Niet in 2020, als zich onder Marokkanen een piek aan hartinfarcten en beroerten voordoet. Want daar kun je op wachten.

Als arts in het MCRZ wordt Mhamed al geregeld aangesproken op zijn Marokkaanse afkomst. Door patiënten en door collegas. Geen enkel probleem.

,,Ik vind dat juist leuk. Een verpleegkundige vertelde bijvoorbeeld dat haar patiënt zijn pillen niet wilde slikken vanwege de ramadan. Daaruit blijkt een gebrek aan kennis bij de patiënt. Want als je ziek bent, komt vasten op de tweede plaats. Ik kan praten met zo’n patiënt. Desnoods laat ik een imam aanrukken.’’

Het plannetje van het Erasmus MC om studenten een contract te laten tekenen waarin ze verklaren de Nederlandse grondbeginselen van de zorg te eerbiedigen, heeft volgens El Abdouni weinig zin.

,,Je kunt daar beter gewoon over praten met studentes. Je wijst ze erop dat ze in een Nederlands ziekenhuis gaan werken en dat ze het niet kunnen maken om op de spoedeisende hulp te zeggen: van die vijf wachtende patiënten behandel ik alleen de vrouwen.’’

AMAN, beklemtoont El Abdouni, is een progressieve club mensen.

,,We gaan er vanuit dat onze leden zich al tijdens hun studie geëmancipeerd gedragen. Dus: wij geven elkaar gewoon een hand. Vrouwen behandelen mannen. Je religie mengt niet met het werk. In Marokkaanse ziekenhuizen is dat trouwens niet anders.

,,Wel heeft de patiënt keuzevrijheid. Als een vrouw niet door een man wil worden aangeraakt, mag ze naar een vrouwelijke arts. Maar als de situatie acuut is, heb je natuurlijk weinig keuze.’’
http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=9270
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

We zien bijvoorbeeld dat Marokkaanse jongeren acht keer zo vaak als Nederlandse jongeren schizofrenie hebben. Mogelijk komt dat doordat Marokkanen zich ontheemd voelen.
Als ze zich na drie generaties nog steeds ontheemd voelen, dan lijkt het me hoogtijd om gewoon een enkeltje terug naar Marokko te nemen! ACHT KEER ZOVEEL!!!! waar gaan ze die allemaal steken bij de volgende generaties?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
rudy12
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jan 25, 2008 4:20 am
Locatie: België

Bericht door rudy12 »

Persoonlijk vind ik het allemaal erg jammer dat het zo moet lopen. Ik heb niets tegen mensen van welk land ze dan ook mogen zijn. Maar dat sommige moslims medische hulp weigeren van mannelijke artsen (in noodsituaties) vind ik niet meer normaal.

Vorig jaar werd daarover nog gesproken in de media, zowel in Nederland als in België: http://nl.youtube.com/watch?v=noPefnUVQ3Y

Die tweede arts in het filmpje bemerkt overigens dat het gaat over een klein aantal moslims maar zegt er bij dat dit aantal wel stijgt.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Waarom hier?

Bericht door Aminah »

ARIEL

Waarom hier is simpel, ik woon hier, ik werk hier, ik mijn mijn kinderen hier en ik ben hier geboren. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om weg te gaan dus waarom niet proberen de maatschappij waarin ik leef beter te maken, op een volledig normale manier.
Teva Teff

Re: Waarom hier?

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:ARIEL

Waarom hier is simpel, ik woon hier, ik werk hier, ik mijn mijn kinderen hier en ik ben hier geboren. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om weg te gaan dus waarom niet proberen de maatschappij waarin ik leef beter te maken, op een volledig normale manier.
Je maakt de maatschappij niet beter door nadrukkelijk moslima te zijn.
Integendeel.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: Waarom hier?

Bericht door weda »

Aminah schreef:ARIEL

Waarom hier is simpel, ik woon hier, ik werk hier, ik mijn mijn kinderen hier en ik ben hier geboren. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om weg te gaan dus waarom niet proberen de maatschappij waarin ik leef beter te maken, op een volledig normale manier.

beste Aminah,

kun je vertellen wat je bedoelt met "proberen de maatschappij ....beter te maken, op een volledig normale manier/.

toen ik in 1980 naar nederland kwam was er "rust" men had niet veel last van moslims. heden is de last enorm. de autochtone nedelanders zijn in eigen land een soort "tweederangs burger". de nederlandse wet wordt door de fanatieke moslim niet gerespecteerd.

als je bedoelt dat de maatschappij beter wordt door maatregelen zoals Wilders het wil, dan ben ik met je eens. ik denk dan aan: verbod op importhuwelijken, sluiten van de grens, geen dubbele nationaliteit, harder straffen etc. (ik zou willen dat de koran verboden werd, maar lijkt mij niet haalbaar)

graag je mening.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

Weda, jij kwam in 1980 naar Nederland? Ben je dan niet hier geboren? Ben je dan een allochtoon?

Ik ben autochtoon Weda, hier geboren en NL nationaliteit.

Ik denk dat iedere nederlander de plek waar hij/zij woont wil verbeteren, dat is ons eigen. Een ieder doet dat naar eigen inzicht met de middelen die er tot zijn/haar beschikking staan.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:Weda, jij kwam in 1980 naar Nederland? Ben je dan niet hier geboren? Ben je dan een allochtoon?

Ik ben autochtoon Weda, hier geboren en NL nationaliteit.

Ik denk dat iedere nederlander de plek waar hij/zij woont wil verbeteren, dat is ons eigen. Een ieder doet dat naar eigen inzicht met de middelen die er tot zijn/haar beschikking staan.
Nogmaals naar mijn beleving doe je de gezamenlijke plek waarop wij leven niet verbeteren door nadrukkelijk moslima te zijn.
Een beleving die ik trouwens deel met een groeiend aantal andere dezelfdeplekdelers.
Het lijkt er meer op dat moslims bezig zijn eigen plekjes te creeëren die ten koste gaan van de gemeenschappelijke leefruimte.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Beste Aminah,
ik sluit mij aan bij Teva Teff. ik ben niet hier geboren. nederland heeft mij genoeg kansen en mogelijkheden gegeven om te ontplooien. ik heb ingezien dat de wetgeving goede bedoeling heeft met een ieder. helaas is het de moslim, die misbruikt maakt van de wetgeving en steeds eisen stelt en verwijt geen respect te hebben, voor hun geloof als aan de eis niet wordt voldaan. daardoor voelen de autochtone nederlanders zich als "tweede rangs burgers". dat is een gevaarlijke ontwikkeling.

als je de koran kent en de geschiedenis van de islam en de islam krijgt het hier voor het zeggen, dan is de toekomst slecht voor NIET moslims. de eventuele bekeerde moslims zullen het ook zwaar hebben. let op mijn woorden.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarom hier?

Bericht door Ariel »

Aminah schreef:ARIEL

Waarom hier is simpel, ik woon hier, ik werk hier, ik mijn mijn kinderen hier en ik ben hier geboren. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om weg te gaan dus waarom niet proberen de maatschappij waarin ik leef beter te maken, op een volledig normale manier.
Oké meisje. Je hebt al het recht in de wereld om hier te wonen , werken en te leven, maar, je hebt GEEN recht om de wereld op een Islamitische manier te verbeteren.
Als je wilt dat Europa Islamitische wordt, omdat dat beter voor jou en je soortgenoten is ,dan kan je maar beter verhuizen naar een Islamitische paradijs, want wij zullen NIET toestaan dan Islam de overhand krijgt.
Ik heb er goede moed in, want ik lees steeds vaker op het forum van de PVDA ( de enige echte hoe pamper ik de moslims partij ) dat ook daar het gewone volk begint te morren. De achterban begint het zat te worden. Ze komen zelfs op voor de standpunten van Wilders. Dat geeft me inderdaad moed en hoop.
Ik vind het trouwens van een zeer grote arrogantie getuigen om te denken dat Islam de wereld een betere plaats zal maken.
Heb je wel eens over de grens gekeken? Naar de rest van de islamitische landen? Heb je gezien wat een ELLENDE daar heerst? Heb je gezien wat een armoede daar is? Zie je de dood en verderf daar niet?
Islam zou een beter land van België en Nederland maken. Laat me niet lachen.

Maar draag jij je schaamdoek maar met trots meisje. Het is je goed recht. Maar houd er wel rekening mee dat deze schaamlap straks als een echte schaamlap word bekeken. Met minachting vanuit de niet moslim kant. Zo van “ Gevaar…..daar gaat er weer een die de wereld Islamitisch wil maken. Goed dat ze die lap opheeft, dan weten wij tenminste op wie we moeten letten” De schaamlap, soepjurken, en baarden zullen een teken van minderwaardigheid worden.
Mark my words.

En waarom wil jij deze post niet beantwoorden Aminah. Kan je het niet? Heb je geen woorden? Is je geloof niet sterk genoeg?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 585#124585

Jouw citaat....
Destiny gaat er overigens vanuit dat je alles doet in je vermogen om je leven in te vullen. Het is dus niet de bedoeling dat je apathisch gaat wachten wat Allah swt in petto heeft voor je.
Mijn antwoord.

Naar mij idee kan je alleen maar apathisch wachten wat Allah voor je in petto heeft.
Volgens de Koran, leidt en misleidt God zoals het hem behaagt.

"Allah laat mensen het verkeerde pad opgaan of leidt ze op de goede weg, zoals het Hem behaagt." Surah 14:4

Bij diegenen die God wil leiden, opent Hij hun borst voor de Islam; bij diegenen die hij het verkeerde pad op wil sturen, sluit Hij hun borst en trekt hem samen alsof zij moeten klimmen naar de hemel." Surah 6:125


Ik laat het nog maar even aan je zien. Misschien wil je alleen dit beantwoorden? Want je kan namelijk niet ontkennen dat Allah een sadist is.
Ik had trouwens gedacht dat ik met een intelligent persoon te maken had. Een die weet waarom ze moslim is.
Het blijkt niet te zijn. Jammer.

PS… weet je hoe je de wereld kan verbeteren? Door je in te zetten voor de mensheid. Door humanist te worden.

Vriendelijke groet,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Aminah schreef:Weda, jij kwam in 1980 naar Nederland? Ben je dan niet hier geboren? Ben je dan een allochtoon?

Ik ben autochtoon Weda, hier geboren en NL nationaliteit.

Ik denk dat iedere nederlander de plek waar hij/zij woont wil verbeteren, dat is ons eigen. Een ieder doet dat naar eigen inzicht met de middelen die er tot zijn/haar beschikking staan.
Ik ben 100% allochtoon. 7 jaar in Belgie.

En ik vind het moslimgedrag een schande.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In Duitsland heeft men ook een cultuurprobleem in de zorg. het begint al gelijk over de grens, in Keulen:
http://www.ksta.de/html/artikel/1211091244850.shtml
Massenschlägerei im Krankenhaus
Kort vertaald komt het er op neer: Turkse vrouw overlijd in het ziekenhuis door natuurlijke oorzaak. Er zijn 15 treurenden die amok lopen. De politie werd geroepen en die werd vooral aangevallen door woeste wijven. Er kwamen (via het mobieletjes opgeroepen) hulptroepen zodat zo'n 40 burgers vochten met de politie die ook versterking kreeg van 10 politieauto's en vele bussen pepperspray.
Hier is de impressie van het gevecht door een tekenaar (cartoonalarm!):

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

We moeten nu dus ook alle allochtonen in leven houden, want anders breken daar weer rellen over uit. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie