Wie is de baas in Katendrecht?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Wie is de baas in Katendrecht?

Berichtdoor Ariel » Do Mei 08, 2008 11:30 am

Marokkaanse kinderen verjagen Prem

AMSTERDAM - FILMPJE
http://www.dumpert.nl/mediabase/101141/ ... allen.html

Schokkend geweld van overwegend
Marokkaanse jongetjes van zo'n twaalf jaar tegen programmamaker Prem. Kijk de ontluisterende beelden. Wie is de baas in Katendrecht?

Afbeelding

Afbeelding

Prem ging voor zijn programma de Rotterdamse 'prachtwijk' Katendrecht in om te laten zien welke problemen de bewoners hebben.

Maar al snel werd hij zeer agressief benaderd door vooral Marokkaanse en Antilliaanse jongetjes van rond de twaalf, dertien jaar. De fors uit de kluiten gewassen programmamaker werd uitgescholden en dusdanig bedreigd door jongens van nog geen anderhalve meter hoog dat hij moest stoppen met de opnames.

Een vrouw die heel netjes wat zegt van het gedrag van een klein knaapje wordt op beeld voor 'hoer' en 'gangster' uitgemaakt.

Verder werden er stenen naar Prem en zijn cameraman gegooid. Toen een klein joch met een stok de cameraman wilde gaan slaan, blies Prem de aftocht. 'Ik sta hier met trilende benen', zei hij.

Het plaatselijke jeugdhonk was vanwege ziekte van een jongerenwerker gesloten. Ouders van de criminelen waren in geen velden of wegen te bekennen.

De uitzending ging vooral over de hoop van achtergebleven bewoners die de strijd proberen aan te gaan met de kleine allochtone straatterroristen die voor galg en rad en kennelijk zonder enige begeleiding opgroeien.

Eén van de weinige hoopvolle straatprojecten wordt, zo bleek uit Premtime, binnenkort gesloten.

Oordeel zelf ! Of kijk naar een samenvatting van de meest schokkende beelden..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3951 ... rem__.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

stropke

Re: Wie is de baas in Katendrecht?

Berichtdoor stropke » Do Mei 08, 2008 5:51 pm

Ariel schreef:
Marokkaanse kinderen verjagen Prem

AMSTERDAM - FILMPJE
http://www.dumpert.nl/mediabase/101141/ ... allen.html

Schokkend geweld van overwegend
Marokkaanse jongetjes van zo'n twaalf jaar tegen programmamaker Prem. Kijk de ontluisterende beelden. Wie is de baas in Katendrecht?

Afbeelding

Afbeelding

Verder werden er stenen naar Prem en zijn cameraman gegooid. Toen een klein joch met een stok de cameraman wilde gaan slaan, blies Prem de aftocht. 'Ik sta hier met trilende benen', zei hij.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3951 ... rem__.html

Dat had die bij mij eens moete proberen... :twisted:
Die had zo een schop onder zijn kont gekregen dat hij linea recta bij zijn moeder thuis de keuken invloog.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 08, 2008 8:25 pm

PvdA bezorgd over overlast jongeren KatendrechtANP

gepubliceerd op 08 mei 2008
ROTTERDAM - De PvdA in Rotterdam maakt zich grote zorgen over de overlast en intimidatie van een groep kinderen in de wijk Katendrecht. Dat zei fractievoorzitter Peter van Heemst donderdag.

Aanleiding was een uitzending woensdagavond van het televisieprogramma Premtime over de problemen op het Rotterdamse schiereiland. Daarin was te zien hoe kinderen in de leeftijd van 9 tot en met 15 jaar veel overlast veroorzaken, buurtbewoners intimideren en vernielingen aanrichten. Het zou gaan om kinderen uit zo'n twintig gezinnen.

De filmploeg moest de opnames enkele keren staken, omdat die door de jongeren werd belaagd. Mensen die daar wat van zeiden, werden onder meer uitgemaakt voor ‘gangster’ en ‘hoer’. ‘Het is onaanvaardbaar dat kleine etterbakken de dienst uitmaken’, aldus Van Heemst.

Bewoners van Katendrecht verklaren de jongeren niet meer te durven aanspreken, omdat ze bang zijn dat hun ruiten worden ingegooid. ‘Ik erger me aan de beperkte mogelijkheden die de politie heeft om de kinderen aan te pakken. De ouders moeten veel meer verantwoordelijkheid voor het gedrag van hun kind nemen.’

De fractievoorzitter dringt bij het college van burgemeester en wethouders aan op stevige en langdurige opvoedingsondersteuning voor de ouders van de jonge raddraaiers. Ook zou Van Heemst graag zien dat jonge kinderen, naar Utrechts voorbeeld, ‘s avonds van straat worden gehaald.

BRON!!!!!!!!
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Do Mei 08, 2008 9:12 pm

DIe kindeen worden gawoon gebruikt om de boel klaar te maken voor een nieuwe stukje -voor ongelovigen ontoegankeijk- Islamterritorium.
In Molenbeek begon het ook zo.
Tegen de kinderen mag de politie niet optreden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ruth

Berichtdoor Ruth » Do Mei 08, 2008 9:32 pm

volgens mij is dit heel simpel op te lossen. Ze weten snel genoeg wie de ouders van die kleine etters zijn, gelijk kinderbijslag stopzetten en boven dien fikse strafkorting op de uitkering van paps. Eens zien of ze hun lieverdjes dan nog hun gang laten gaan.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 08, 2008 9:40 pm

Ze hoeven naar mijn inzien alleen maar een wetje te maken, die het mogelijk maakt om een Nederlands paspoort te ontnemen, een paar van deze kliertjes met familie en al uit te zetten, en je moet eens kijken hoe snel de rest van de ouders hun kinderen aanpakken.
Het is even lastig om deze wet er doorgedrukt te krijgen, en het commentaar van de EU zal even zeer doen, maar daarna heb je ook wat.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 08, 2008 11:35 pm

Nou, ze gaan actie ondernemen. De kids mogen 's avonds niet meer de straat op. Ik ben benieuwd. Rare dingen gebeuren er in Nederland. Wie had 25 jaar geleden kunnen denken dat we dit soort toestanden gingen meemaken. En kind van 12 was 's avonds thuis en ging om een uur of half negen naar bed.

Avondklok terreurjeugd Katendrecht
AMSTERDAM - Jongeren die zich misdragen op Katendrecht, moeten 's avonds van de straat worden gehaald, net zoals dat in Utrecht gebeurt.

Fractievoorzitter Peter van Heemst van de PvdA heeft gisteren bij het college van B en W van Rotterdam de eis neergelegd, dat de overlast en intimidatie van allochtone kinderen tussen de 9 en 15 jaar op Katendrecht een halt wordt toegeroepen.

Het tv-programma PREMtime op Nederland 2 liet woensdagavond beelden zien van de liederlijke kinderterreur. Veel buurtbewoners zijn doodsbang van de jongeren. Ze durven de jongeren niet meer op hun gedrag aan te spreken, omdat anders de ramen worden ingegooid. Van Heemst zegt zich te ergeren aan de beperkte mogelijkheden die de politie heeft om de kinderen aan te pakken

BRON!!!!!!!!

naar boven

Berichtdoor naar boven » Vr Mei 09, 2008 12:10 am

Ariel schreef:Nou, ze gaan actie ondernemen. De kids mogen 's avonds niet meer de straat op. Ik ben benieuwd. Rare dingen gebeuren er in Nederland. Wie had 25 jaar geleden kunnen denken dat we dit soort toestanden gingen meemaken. En kind van 12 was 's avonds thuis en ging om een uur of half negen naar bed.

We gingen nog in 't bad, haartjes nat
Nog even op, totdat vader zei: "Vooruit, naar bed"
Dan kregen we een kruik mee
Gezichten in 't behang
Maar niet echt van binnen bang
Toen was geluk heel gewoon
RTFM

Miep

Berichtdoor Miep » Vr Mei 09, 2008 12:32 am

Ja en voor de hulk deed ik nog een kussen voor mijn ogen.

Nu kijken de kids naar super coole films over o.a.:

Onthoofdingen , elkaar maar dood schieten, darmen vliegen alle kanten
op.
Lekker veel seks op de buis, ook goed voor hun ontwikkeling.
Te gek goeie muziek met half blote draaiende konten.
Hierdoor leren ze heel veel over stiekume polygamie......

Programma's met informatie over breezer seks, zo zie je maar weer.

Nou ik kijk liever naar de dieren van het groene woud, dat was toen al spannend genoeg.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

Terug naar “Samenleving & Integratie”