Ramadan Moebarak ...

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb geen medelijden met je kippen, maar ik heb medelijden met een kip die zijn kop afgehakt wordt.
Daar zou ik nooit naar willen kijken. Wat dat betreft ben ik hypocriet, want ik eet soms wel kip. Maar die is dan al dood.... :oops:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:Lieve Ketter,


Voorts, noemt de Koran een aantal feiten en zegt dan 'als je hier meer van wilt weten, en als twijfelt wat hier staat, dan moet je naar degenenen met de kennis gaan.' Dit is een verassende benadering.
Ik noem dit eerder een gevaarlijke benadering. Hiermee wordt indirect bedoeld dat je naar de z.g. "schriftgeleerden"moet gaan die vervolgens hun interpretatie geven aan de koran. Met andere woorden, niet zelf onderzoeken maar het aan de zogenaamde experts overlaten. Nou dan zijn we dr toch weer, nablaten wat anderen je voorkauwen.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Lieve Ketter,

Aan een religie zijn nou éénmaal een leer, riten, gedragsregels en een gemeenschap te onderkennen.
Beste Chaimae,

En het zijn vooral die riten en gedragsregels waar jij de nadruk op legt. Je gelooft bvb. dat het naleven van de riten tot gevolg heeft dat alle zonden worden vergeven. Meer nog, je ziet het niet volgen van de riten als een zonde.

Maar dat is precies ook de mentaliteit van wat jij een kruisvaarder zou noemen. Deze zal ook z'n oorlogsdaden verantwoorden door ze te omgeven door riten (kruisen op z'n schild, bidden op het juiste moment, enz.)

Wat loopt er dan mis, denk je?

Ik zal je een hint geven: één van de grote principes van Jezus was dat obsessie met regels en riten niet alleen onbelangrijk waren (ja, de Katholieken doen het dus mis), meer nog: ze leiden tot hypocrisie. -- Maar ja, te veel volgelingen binnen de Islam tegenwoordig loopt echt met de illusie rond dat ze niets van het Christendom te leren heeft --
Chaimae schreef:De Koran vereist niet dat de mensen blind geloven. Het richt zich tot degene die nadenken, die nadenken over hetgeen wat zij horen en zien, hetgeen ze over zichzelf en de wereld om zich heen waarnemen. Kortom, de Koran legt de nadruk op het feit dat kennis en verstand een deugdelijke manier zijn om tot het geloof en godsbewustzijn te zijn.
Ik weet dat de Koran geloven vooropsteld, en dat aangegeven wordt dat mensen die geloven verstandig zouden zijn. Niet omgekeerd. Dus mij komt het over als "wat de rest ook zegt, ze zijn dom".
Chaimae schreef:Denken zij niet na over de Koran? Dit is een duidelijk uitdaging voor zowel de moslims als niet-moslims. Het nodigt ons letterlijk uit om een fout te vinden.
Tja, en je weet wat mijn besluit is, he. Enkel en alleen het gegeven van de hel (los van alle andere dingen), heeft m'n onderschrift tot gevolg. Laat staan de andere foute dingen (zoals algoritmische fouten).

Dus, waarom denk je dat onmiddelijk na die uitnodiging een helledreiging volgt? Hoe kan je nu als gezond, maar beperkt, mens z'n gezond verstand gebruiken als je niet eens de tijd of de gelegenheid krijgt om je grondig -maar eerlijk- te vergissen?

Waarom zegt de Koran niet eerder als: en je zult beoordeeld worden zuiver op je intentie, en elke dwaling bij goede intentie zal vergeven worden. Neen, je mag zelfs niet dwalen?! (of dat is wat de huidige Islam interpretaties, vooral die van de "zuivere koran" je willen doen geloven)

Maar ik respecteer mensen ten diepste die werkelijk en inderdaad ook denken over de Koran. Dat probeer ik in jou bvb. los te maken met de vraag:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ht=#147439
Chaimae schreef:Voorts, noemt de Koran een aantal feiten en zegt dan 'als je hier meer van wilt weten, en als twijfelt wat hier staat, dan moet je naar degenenen met de kennis gaan.' Dit is een verassende benadering.

De Koran noemt de oorsprong van de mens en voeg er min of meer meer aan toe 'onderzoek het.'
Is dat zo? Waarom doet men dat dan niet in de Islam? De Islam is de religie met de meest verstarde blik op een geschrift: het is het onveranderlijke woord van God dat -let goed op- letterlijk moet geinterpreteerd worden (dat terwijl iedereen me op het hart drukt dat het bijna niet te interpreteren valt "behalve in het Arabisch"), maar stel nu, gewoon stel:
Alles in het geschrift is symbolisch (want alleen dan kan een religie zich aanpassen aan de wijzigende menselijke sociale noden).
Verwittigt de Koran niet dat als je dingen letterlijk interpreteert die symbolisch zijn (en omgekeerd), dat je een probleem hebt? Maar - pas op- de Koran zegt nooit wat symbolisch en wat letterlijk is.

Bedenk: Waarom is je meest favoriete Islamitische denker dan niet dezelfde als de mijne: Averroës, in plaats van de "moderne" Islamitische reflex van zich vast te pinnen aan regeltjes, juiste een volledig rationele benadering van de teksten deed (en hij kwam tot het besluit dat alles een symbolische, niet letterlijke betekenis had)? Had deze laatste de benadering waarvan bepaalde Christelijke theologie zeiden: "ho maar, wacht 's ..." en wat uiteindelijk leidde tot een meer menselijk Christendom? Waarom liep de Islam die vernieuwing mis?
Chaimae schreef:Binnen de islam heeft niet alles te maken met logica naar menselijke individuele maatstaven.
DAT is vreemd, want nu gebruik je het woord "individuele maatstaf", wat zowat het omgekeerde is van "rite" en "gedragsregel".
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

Ariel schreef: ..... Maar die is dan al dood.... :oops:

Dat is wel handig, ja. Als je kip eet. Anders wordt het zo'n rommel op tafel. :lol:



:wink:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Ik heb geen medelijden met je kippen, maar ik heb medelijden met een kip die zijn kop afgehakt wordt.
Daar zou ik nooit naar willen kijken. Wat dat betreft ben ik hypocriet, want ik eet soms wel kip. Maar die is dan al dood.... :oops:
In Cuba doen ze het wat beschaafder. Ze pakken de kip bij de kop en slingeren haar dan de rondte in. Of ze houden de kop vast en draaien haar vastgepakt aan de veren in de rondte. Het is ook alweer een tijd geleden.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op do sep 11, 2008 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:De gebedstijden voor het ochtendgebed kloppen niet.
Wat klopt er dan wel? Vijf keer per dag op een zeer onbeschofte islam gecultiveerde manier je achterwerk richting een zelfbedachte god uit de mohammed-religie tonen? Valt me nog mee dat die moslims hun jurk niet optillen en hun blote reet aan die zelfbedachte god laten zien. Islam is een vunzige misdadige oorlogszuchtige religie vol onhebbelijkheden. Jaarlijks zien we het bewijs hiervan, door dat ze enthousiast, godsdienstwaanzinnig gemotiveerd van heinde en ver komen om lekker de kans te lopen vertrapt en gedood te worden in het mekka van de islam. - - - ehhh, in Mekka dus! Klopt dit dan wél, in de ogen van Chaimae, onze pr-dame, als het om de fratsen van het islam geloof gaat?

Een antwoord is overbodig. Want dit is een retorische vraag voor de op de hoogte zijnde mens van koran, islam en van al die gekke krankzinnige geloofswaanzinnige rituelen van moslims. Je kan wel een halfwas moslim zijn. Maar toch zie je hun vrouwen nog met schaamlappen om hun haar rondlopen. Alsof het de gewoonste zaak van god is. Islam blijft voorlopig nog een topper als het om de achterlijkheid van de mens gaat.

God heeft gaven gelegd in mensen. Wonderbaarlijk. Dat missen we bij dieren. De vogels kunnen allemaal een huisje bouwen, maar geen stofzuiger maken. Moslims kunnen allemaal de koran oplepelen (niet zo moeilijk met zo’n kinderachtig dun flodderboekje) en een eenvoudig huisje bouwen, maar voor de rest zijn zij met hun arrogante betweterigheid aangewezen op de stofzuigmaker, de vijand van hun zelfbedachte god.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Averroës, in plaats van de "moderne" Islamitische reflex van zich vast te pinnen aan regeltjes, juiste een volledig rationele benadering van de teksten deed (en hij kwam tot het besluit dat alles een symbolische, niet letterlijke betekenis had)? Had deze laatste de benadering waarvan bepaalde Christelijke theologie zeiden: "ho maar, wacht 's ..." en wat uiteindelijk leidde tot een meer menselijk Christendom?
Alle Christelijke theologen hadden Aristoteles gelezen, voor Averroes ermee op de proppen kwam. De reactie van de Christelijke theologen was dat Averroes Aristoteles corrumpeerde. Deze Christelijke theologen hebben daarom Averroes verworpen.
De weg van Paganisme naar openbaring is een lang proces.
Je kan het Christendom krediet geven voor het feit dat ze in het jaar 800 met het vertalen van Griekse filosofie en wetenschappelijke kennis begonnen zijn. Eeuwen voor Averroes geboren was.

Deze vertalingen hebben veel meer bijgedragen tot het menselijker worden van onze maatschappij, of de verlichting dan één letter die uit de Islamterritoria kwam. Integendeel, je kan stellen dat de corruptie van de werken uit de oudheid, Corruptie gepleegd door Mohammedanen, hier tot een reeks vervolgingen geleid heeft om de werken hun originele status te bewaren.

De bron waar Averroes zijn inspiratie gehaald heeft. De school van Toledo, was door Syriakse Christenen gesticht.

Geef ere wie ere toekomt. Draai het niet om.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Gert,

De Ramadan nadert helaas rond 1 oktober zijn einde.

Zij die het balen vinden, kunnen de maand na Ramadan: Shawaal, gedurende zes dagen vasten. Het is sterk aanbevolen.

Mohammed (vrede zij met hem) zei:

Voor wie gedurende de maand Ramadan vast en daarbij zes dagen in de maand Sjawaal, is het alsof hij het hele jaar heeft gevast.

De dame dient uiteraard eerst haar menstruatie dagen in te halen, alvorens ze de zes aanbevolen kan vasten.

Dus beste Gert, het vasten is voor mij nog lang niet voorbij; 6+6= 12 dagen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Chaimae
Dus beste Gert, het vasten is voor mij nog lang niet voorbij; 6+6= 12 dagen.
Jij "vast" helemaal niet Chaimae, jij neemt gewoon de dag voor de nacht en vice versa...'s avonds en 's nachts eet jij je buik lekker rond met vanalles en nog wat, zoveel je maar wil, zelfs veel lekkerder en uitgebreider eten dan de rest van het jaar. Waar zie jij je daarin "vasten" beste meid ?

Als je dan nog het geluk hebt dat je zelf niet moet koken (wegens mama enz.) dan kan je gerust de dag voor het grootste deel al slapend doorbrengen, zoals dat in moslimlanden ook gebeurt.
In de ramadan wordt er helemaal niet gevast, dan wordt er dubbel en dik geschranst ja ! 's Nachts weliswaar, maar schransen wordt het toch.

Bovendien is de ramadan ook een vermoeiende maand qua sex (vooral voor de vrouwen dan, die moeten bovendien ook nog koken snappie), elke nacht je heer en meester behagen die zich kiplekker voelt en wel zin heeft in een verzetje, terwijl jij als vrouw juist snakt na wat rust na de maaltijd, de afwas en het vele koken. Je hebt trouwens ook hoofdpijn (nieren en bloedsuikerspiegel zie je) en na de sex moet je nog zo snel mogelijk een grondig bad nemen, uitputtend allemaal. Heb trouwens s'morgens nog nooit zoveel vrouwen met natte haren zien rondlopen als tijdens de ramadan :D

Ramadan = gewoon dag en nacht verwisselen en extra veel en rijk eten dan ook nog. Trouwens nog nooit eraan gedacht om de ramadan, het zon- en maangedoe in verband met eten in verband te brengen met de oude maangod Illah ????


Voor mij en alle woordenboeken heeft "vasten" een andere betekenis...
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Gert,

De Ramadan nadert helaas rond 1 oktober zijn einde.

Zij die het balen vinden, kunnen de maand na Ramadan: Shawaal, gedurende zes dagen vasten. Het is sterk aanbevolen.

Mohammed (vrede zij met hem) zei:

Voor wie gedurende de maand Ramadan vast en daarbij zes dagen in de maand Sjawaal, is het alsof hij het hele jaar heeft gevast.

De dame dient uiteraard eerst haar menstruatie dagen in te halen, alvorens ze de zes aanbevolen kan vasten.

Dus beste Gert, het vasten is voor mij nog lang niet voorbij; 6+6= 12 dagen.
Chaimae is gewoon een ordinaire tempel prostituee. Kijk maar naar haar avatar. Waar komt dat gebruik van schaamhaarlappendoekjes namelijk vandaan? Dat is toch niet normaal? Welke vrouw draagt nu elke dag verplicht een schaamhaarbedekking? Dat was de tempel prostituee in de tijd van de Soemeriërs, lang voordat pedofiele achterlijke Mohammed geboren was. De mens leert van zijn voorganger, zo ook de pedofiele viezerik Mohammed. Niets lekkerders om je eigen vrouw als hoer te beschouwen. Tenminste, in de psyche van de islamaanhanger.

Voor de oorlog droegen de hoeren in Amsterdam rode kousen. Terug in de tijd van de vroege beschaving, de Soemeriërs, die de uitvinders van het Spijkerschrift waren, moesten de tempel prostituees een hoofddoekje dragen. Zo kon men de hoeren herkennen. Tja . . . dat moest niet voor niets opvallend zijn. Een man moest wel onderscheid kunnen maken tussen eerbare vrouwen en vrouwen die zich als hoer positioneerden. Hoeren moeten sowieso opvallen willen zij de hoer kunnen spelen. Net zoals al die moslima’s met hun klassieke oudheidkundige traditionele onderscheiding van het anders zijn. Namelijk HOER ZIJN! Waarom toch in godsnaam? Tja . . . religie beste mensen. Religie. Het heeft alles met religie te maken. En in religie horen nu eenmaaal tempel prostituees. De islam heeft dat als geen andere religie begrepen. Hoeren zijn nu eenmaal onderdanig aan de man. En om onderscheid te maken tussen fatsoenlijke vrouwen en hoeren dragen moslima’s nu tegenwoordig hoofddoekjes. Als privé-hoer van hun eigenaar. Geheel in de traditie van de klassieke geschiedenis. Het is toch de islam die vasthoudt aan de oertraditie van hun geloof?

Ik heb niks tegen hoeren. Maar wel tegen die religieuse tempel prostituees uit een ver verleden tijd. Ik kies voor moderne, lekkere frisse gezond uitziende hoeren en niet voor die verlepte gerimpelde doodenge Marokkaanse tempel prostituees.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Ariel,

Begrijpend lezen. Het gaat me niet om het tijdstip, maar dat het tijdstip simpelweg niet klopt.
Dan zet je je wekker toch anders? Of mag dat alleen op bevel van de shamaan dan wel gabriel?
De imaam atwoordde dat je de Fajr pas dient te verrichten, wanneer je een beetje licht ziet in het oosten.
Er zijn tientallen zo niet honderden progs die je exact de zonsopgang vertellen. Gratis te downloaden. Bezoek de knmi site. Lees de krant. Doe je ogen open. Gebruik een goede (halal) wekker. Gebruik dat wat door gaat voor je verstand!
Allah, voor Hem heb ik alles over.
Oh, dat was ik bijna vergeten. Allah vertelde mij dat hij me 1500 Euro geeft. Dat is jouw pententie, vertelde hij me. Stort je even? :wink:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:De dame dient uiteraard eerst haar menstruatie dagen in te halen, alvorens ze de zes aanbevolen kan vasten.
Ik ben bang dat je het verschil niet weet tussen dame en vrouw en tussen man en heer. Hoe kan in islam nu een vrouw een ’dame’ zijn? De kans om een ’dame’ in islam tegen te komen is nihil. Zij is een minderwaardig product van slavendrijver en ziek in de geest pedofiel Mohammed. Dat geldt ook voor ’heer’. Islam heeft namelijk geen beschaving en kent daarom geen dames en heren zoals in geciviliseerde landen gebruikelijk. Mannen zijn er om vrouwen te bezitten als eigendom en beschouwen haar als minderwaardig. Hoe kan zo’n man nu een ’heer’ zijn? En als je het weer eens niet begrijpt zoek je het maar even op in het woordenboek.

"Met een allahtobe islamaanhanger valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Gert,

De Ramadan nadert helaas rond 1 oktober zijn einde.

Zij die het balen vinden, kunnen de maand na Ramadan: Shawaal, gedurende zes dagen vasten. Het is sterk aanbevolen.

Mohammed (vrede zij met hem) zei:

Voor wie gedurende de maand Ramadan vast en daarbij zes dagen in de maand Sjawaal, is het alsof hij het hele jaar heeft gevast.

De dame dient uiteraard eerst haar menstruatie dagen in te halen, alvorens ze de zes aanbevolen kan vasten.

Dus beste Gert, het vasten is voor mij nog lang niet voorbij; 6+6= 12 dagen.
Lieve Chaimae,

Mocht ik je vader zijn, dan zou ik met jou een eerlijk en open, maar lang, gesprek voeren over "matigheid"... en op de zin of onzin van rekenkunde op jouw persoonlijk welzijn.

Maar ik ben jouw papa niet en dit forum is geen geschikte plaats, dus stel ik je een andere vraag aan een verstandige vriendin:
Wat is nou de zin om een hele maand te vasten in de maand "Ramadan", als je in de maand "Sjawaal" een significatief superieur effect kunt krijgen in amper 6 dagen? Of zijn rekensommetjes en zieleheil eigenlijk slechte vrienden?

groetjes,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ketter schreef: Wat is nou de zin om een hele maand te vasten in de maand "Ramadan", als je in de maand "Sjawaal" een significatief superieur effect kunt krijgen in amper 6 dagen? Of zijn rekensommetjes en zieleheil eigenlijk slechte vrienden?

groetjes,
Ketter

Lieve Ketter... Ik heb deze vraag heel, heel lang geleden eens aan Chaimae gesteld. Maar nooit antwoord gekregen. Ik hoop dat ze jou wel een antwoord zal geven.
Ik hoor zo vaak dat er dagen zijn waarop al de zonden vergeven worden.
Bijvoorbeeld als men de shahada zegt, en moslim wordt.
Als je op hadj gaat.. Dan worden ook al je zonden vergeven..

En dan hebben we nog de Lai-La-Toel Kadr
Over de Lai-La-Toel Kadr is in de Koran beschreven, dat het in één deze nachten werd geopenbaard. Wat is de Lai-La-Toel Kadr . Het blijkt dat de Lai-La-Toel Kadr beter is dan 1000 maanden. de engelen en Gabriël daalde op aarde met toestemming van hun Heer n.l. Allah neder met de vredes boodschap tot het aanbreken van de ochtend.

En volgens de overlevering van Hazrat Aisja heeft de Mohammed gezegd: "U moet de Lailetoel Kadr in de oneven nachten van de laatste 10 dagen in de maand Ramadan zoeken.

Waarlijk, Wij hebben dien in de grootse nacht geopenbaard. En wat zal u doen begrijpen, wat de grootste nacht is? De grootse nacht is beter dan duizend maanden. De engelen en de inspiratie dalen daarin, met het verlof van hun Heer, voor iedere zaak neder. Vrede! Die duurt tot het aanbreken van de ochtend.

Mijn arme hersens kunnen deze informatie niet bevatten. Ze kraken ervan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

Chaimae schreef:
Gert,

De Ramadan nadert helaas rond 1 oktober zijn einde.

Zij die het balen vinden, kunnen de maand na Ramadan: Shawaal, gedurende zes dagen vasten. Het is sterk aanbevolen.

Mohammed (vrede zij met hem) zei:

Voor wie gedurende de maand Ramadan vast en daarbij zes dagen in de maand Sjawaal, is het alsof hij het hele jaar heeft gevast.

De dame dient uiteraard eerst haar menstruatie dagen in te halen, alvorens ze de zes aanbevolen kan vasten.

Dus beste Gert, het vasten is voor mij nog lang niet voorbij; 6+6= 12 dagen.

Dat was me bekend Chaimae, evenals het bestaan van de 'bonusdagen'.


:wink:
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Distantie

Bericht door Gert »

hans van de mortel schreef:
Chaimae is gewoon een ordinaire tempel prostituee. Kijk maar naar haar avatar. Waar komt dat gebruik van schaamhaarlappendoekjes namelijk vandaan? Dat is toch niet normaal? Welke vrouw draagt nu elke dag verplicht een schaamhaarbedekking? Dat was de tempel prostituee in de tijd van de Soemeriërs, lang voordat pedofiele achterlijke Mohammed geboren was. De mens leert van zijn voorganger, zo ook de pedofiele viezerik Mohammed. Niets lekkerders om je eigen vrouw als hoer te beschouwen. Tenminste, in de psyche van de islamaanhanger.
Chaimae post volgens mij op een vrij beschaafde wijze, derhalve verdient ze niet zulke reacties als deze. Bovendien behelst de definitie van een hoer niet alleen het dragen van bepaalde kledingstukken. De heer Van de Mortel verdient zeker zo weinig respect als bepaalde fundamentele moslimbreedbekapen, welke regelmatig op het internet zijn aan te treffen.


:evil:
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ja Gert, ons Chaimae wenst een heel land (Israël) van de kaart te vegen...op een héél erg beschaafde manier weliswaar!

Ook bij de zoveelste beelden van moslimterreur is haar zéér beschaafde reactie "Allah is de beste rechter"

Om maar te zwijgen wat de 'beschaafde' reacties zijn als het gaat over executeren van 'kinderen' in moslimitische landen, want haar zéér beschaafde reactie is dan dat je 'volwassen' bent als je gemenstrueerd hebt. Dus keurt ze het executeren van 'kinderen' eigenlijk niet af, want op een zéér beschaafde manier verklaart ze dat het niet om kinderen gaat, want in diezelfde moslimitische landen ben je volwassen.

Allemaal zéér 'beschaafde' hersenkronkels.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

SDX schreef: ... Allemaal zéér 'beschaafde' hersenkronkels.



Ik ken niet al haar bijdragen, maar voor zover ik ze ken komen ze op mij over als vrij beschaafd. Mensen kunnen verschillen van mening wat beschaafd is. Kijk je naar de geschiedenis hier in Europa, dan zul je moeten erkennen dat die leeftijdgrens hier nog niet eens zo heel erg lang gelden is bij gesteld. Waar deze aanvankelijk op dezelfde leeftijden waren gebaseerd. Zo kon iemand van 12 jaar al beslissingrecht uitoefenen in de functie van koning van een land als Frankrijk. Wat denk je dat de meest voorname oorzaak was van al die oorlogen in het niet eens zo verre verleden?

Zoals ieder ander verdient Chaimae het 'normale' respect als ieder ander.


8)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik ben het met Gert eens dat sommige mensen te hard zijn tegen Chaimae. Deze site is opgericht om de Islam terug te dringen en dat kan o.a. door twijfel te zaaien bij moslims. Er is een groeiende trend naar afvalligheid onder moslims en dat moeten we stimuleren. Daarom moeten we met ze in debat blijven en ze niet gelijk wegjagen door ze grof te bejegenen. Daar schieten we immers niets mee op. :wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr sep 12, 2008 3:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Gert schreef:verleden?
Inderdaad...je geeft het al zelf aan...het verleden!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

SDX schreef:
Gert schreef:verleden?
Inderdaad...je geeft het al zelf aan...het verleden!
NABIJE verleden ......... :P



:razz:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

maar voor zover ik ze ken komen ze op mij over als vrij beschaafd
C. is zeer beschaafd. C. is ook alles wat haar religie wil dat ze is. Wat is zij in een ideologie die de vrouw enkel geschikt ziet als een akker om te bewerken. Een akker die de Imam zijn percentjes oplevert.
Net wat Hans heel duidelijk aangeeft. Hij had het voorzetsel beschaafd kunnen gebruiken, was de duiding correcter geweest.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

Pilgrim schreef:Ik ben het met Gert eens dat sommige mensen te hard zijn tegen Chaimae. Deze site is opgericht om de Islam terug te dringen en dat kan o.a. door twijfel te zaaien bij moslims. Er is een groeiende trend naar afvalligheid onder moslims en dat moeten we stimuleren. Daarom moeten we met ze in debat blijven en ze niet gelijk wegjagen door ze grof te bejegenen. Daar schieten we immers niets mee op. :wink:

Mijn doel is anderen van informatie te voorzien, niet om ze het een of het ander voor te schrijven, ook moslims zijn best in staat hun eigen leven in te richten, en wanneer voorzien van de juiste informatie, kunnen zij dat ook nog eens doen op zo'n wijze dat anderen er geen aanstoot aan zullen hoeven te nemen.


:razz:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

NABIJE verleden ....
Hoe abij?
Voor sommigen is 1400j gelden zo nabij dat het ogenblik nog niet vervlogen lijkt.
Voor anderen is een paar eeuwen een hele weg terug in de geschiedenis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Pilgrim schreef:Ik ben het met Gert eens dat sommige mensen te hard zijn tegen Chaimae. Deze site is opgericht om de Islam terug te dringen en dat kan o.a. door twijfel te zaaien bij moslims. Er is een groeiende trend naar afvalligheid onder moslims en dat moeten we stimuleren. Daarom moeten we met ze in debat blijven en ze niet gelijk wegjagen door ze grof te bejegenen. Daar schieten we immers niets mee op. :wink:
Ach Pilgrim, ik hoop het met jou, maar denk je nu écht dat wij met zn allen in staat zijn om Chaimae te bekeren of moslima-af* te maken. Volgens mij is ze stiekem maar ál te blij dat ze een aanhanger is van die oorlogszuchtige, satanische doodscultus. Geeft een hoop excuses om jezelf te rechtvaardigen...zoiets van..."mijn religie schrijft dat voor en hier is toch vrijheid van religie"

* met moslima-af te maken, bedoel ik natuurlijk niet letterlijk afmaken, maar ex-moslima.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Plaats reactie