Marokkanen in Gouda

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door birdie »

Mahalingam, Belgie vind ik heel er heftig, samen met GB. Er komt steeds meer naar buiten! Laat moslims maar hun echte gezicht zijn, dat is blijkbaar nodig om mensen wakker te maken. Ik las net een bericht over Birmingham, een anti-moslimdemonstratie. Ook Engeland komt in opstand.
De moedige directrice van de school in Belgie, waar de hoofddoeken geweigerd worden, is ook een teken aan de wand.
Europa moet wakker geschud worden!
† 14 september 2012.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Hayat »

Spoiler! :
Ariel schreef:Elsevier, 15 juni 2002. 6 jaar verder.
Wat is er verbetert in deze afgelopen jaren. PvdA-burgemeester Wim Cornelis was onthutst toen hij deze zaken vernam. De burgemeester stond een hardere aanpak voor. Het begon eindelijk te dagen op het gemeentehuis en politiebureau.
En nu ? Hoe denkt de PVDA burgemeester nu ? Daagt het nog steeds ?
Volgens mij niet...

De Goudse burgemeester Wim Cornelis bestrijdt dat een lange reeks incidenten met Marokkaanse reljongeren voor Connexxion de reden is geweest om zijn buschauffeurs niet meer door de probleemwijk Oosterwei te laten rijden.
"Het betreft een beroving die voor de chauffeurs aanleiding is geweest om een stukje om te gaan rijden. Als er meer aan de hand zou zijn, had ik dat wel van de politie gehoord.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/1920" onclick="window.open(this.href);return false; ... tml?p=10,2
Marokkanen in Gouda

''Over tien jaar zijn wij hier de baas'', zeggen Marokkaanse jongeren in Gouda. ''En dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit.''


Ze spugen op de grond. In Gouda woedt een stammenstrijd. . Het is een conflict dat jaren is ontkend. Altijd werd er gesust: met opmerkingen als ''het is een kleine groep'', ''het zijn incidenten''. De politiek had geen oren voor de zorgen van de bevolking.

Nu begint het te dagen op het gemeentehuis en politiebureau. Twee maanden geleden verschenen twee rapporten waarin voor het eerst onomwonden werd gesteld dat de problemen in Gouda vooral Marokkaanse problemen zijn. ''Ten opzichte van de Nederlandse jongeren zijn de Marokkaanse bijna zeven keer oververtegenwoordigd in de politiestatistieken,'' schrijft de Arnhemse advies- en onderzoeksgroep Beke in het rapport Jeugdcriminaliteit onder allochtonen in Gouda. Wat iedereen op straat allang tegen elkaar zei, zeggen nu ook politici, beleidsmakers en de politie.

PvdA-burgemeester Wim Cornelis (53) trad aan in november 2001. Hij was onthutst. ''Gouwenaren voelen zich niet meer veilig en daar moetje wat aan doen. Het maakt niet uit of het een objectief of een subjectief gevoel is.'' De burgemeester staat een hardere aanpak voor. De politie, die tot nu toe niet altijd hard optrad, begint met een offensief onder het motto ''respect en repressie''. Wie niet luistert, krijgt een bon. Dat is lang niet zo geweest. De politie concentreert zich intensief op zogenoemde veelplegers en leiders. Heel vaak wisten ouders niet wat hun kinderen uitspookten. Ze wisten zelfs niet eens dat hun kinderen met de politie in aanraking waren geweest. De politie gaat ook proberen overtreders met meer dan één delict op hun naam naar de rechter te sturen, zodat zij zwaarder worden gestraft. Jailmiles wordt dit spottend genoemd in de gemeenteraad. De burgemeester denkt er daarnaast over om de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (FIOD) onderzoek te laten doen naar de verworven rijkdommen van Marokkaanse jongeren. ''Hoe kom je aan je scooter, aan je auto? Dat zijn speeltjes die status verlenen'' zegt Cornelis. En ze zeggen: "Jij bent gek, want ik verdien in een dag meer dan jij in een maand."

Het is de vraag of beleidsmakers en ordehandhavers tijdig hebben ingezien wat ze door hun onachtzaamheid hebben veroorzaakt. De Marokkaanse jongeren wanen zich nu al de baas. Gouwenaren voelen zich geïntimideerd. Ouderen durven nauwelijks meer hun huizen uit. ''We zien een ontwikkeling,'' zegt commissaris Jaco van Hoorn (40), plaatsvervangend districtschef van Gouwe Dssel. ''Een groeiend aantal Marokkaanse jongeren gedraagt zich steeds grimmiger. Ze schelden, spugen en provoceren.'' Als de Vrijgemaakte Gereformeerde Kerk uitgaat, worden leden aangevallen door Marokkanen die rondhangen bij de skatebaan naast de kerk.

In drie wijken zijn Marokkaanse jeugdbendes actief. Ze breken in, halen auto's leeg en handelen in drugs. In de afgelopen vier maanden werden in Gouda 180 inbraken gepleegd en 931 auto's opengebroken. Dat is veel voor een gemeente van 72 duizend inwoners. Ook hangen Marokkanen, niet per se als bende, op straat rond. Ze intimideren voorbijgangers, gooien ruiten in en maken lawaai tot diep in de nacht. Bewoners die durven te klagen, worden geïntimideerd. Honden worden met stenen bekogeld.

''Ik laat ze maar begaan,'' zegt Engel Oskam (56). Ze woont dertig jaar in Korte Akkeren, een wijk met 19 procent Marokkaanse bewoners. Voor haar deur is een wijkcentrum waar ongeveer elke week de ruiten worden ingegooid. ''Ik ben niet bang op straat, want ik heb net zo veel recht op de stoep als ieder ander.'' Maar ze zegt nooit wat tegen de Marokkaanse jongens voor haar deur. ''Dan gooien ze een steen door mijn ruit.''

Ook de politie wordt bedreigd. ''We weten waar je kinderen op school zitten,'' zeggen ze als een agent ze aanspreekt op hun wangedrag. Politieauto''s worden gesloopt. Niet alle agenten zijn onder de indruk. ''Als ze me bedreigen, doe ik gewoon aangifte,'' zegt hoofdagent Tristan Brouwer.
De Zuid-Hollandse provinciestad heeft een relatief kleine, maar prominent aanwezige Marokkaanse gemeenschap: 5300 Marokkanen. De helft is jonger dan 24 jaar en dat is precies de groep die het meest in aanraking komt met de politie. Ze zijn gefrustreerd, mogen alles, kansen genoeg , maar ze willen niets. Ze uiten hun onvrede in vernielzucht en intimidatie. Ook andere steden kennen het probleem van groepen jonge allochtonen die de straat terroriseren. Bestuurders en ordehandhavers zijn onmachtig.

Demissionair D66-minister van Integratie en Grotestedenbeleid Roger van Boxtel (D66) wees onlangs zestien gemeentes aan die op extra steun mogen rekenen bij bestrijding van deze allochtone overlast. Naast Gouda zijn dat Alkmaar, Almere, Amersfoort, Capelle aan den IJssel, Delft, Hoorn, Lelystad, Nieuwegein, Purmerend, Roosendaal, Spijkenisse, Vlaardingen, Zaanstad en Zoetermeer.

De politiek heeft lang gehoopt dat de problemen vanzelf zouden verdwijnen. De afgelopen tien jaar stelde Antoon Wassenaar (65) van Gemeentebelangen Gouda de Marokkaanse problemen aan de orde in de gemeenteraad. Hij was de enige. Al eind jaren tachtig zag hij Marokkaanse jongeren ontsporen. In 1998 voerde hij campagne met de slogan ''Gedogen, een teken van zwakte''.
Als hij het woord nam in de raad, verliet de PvdA-wethouder Gea Gravensteijn-Witvoet de zaal omdat zij niet naar ''racistisch geklets'' wilde luisteren. Ook buiten de raadszaal wordt zijn kritiek niet door iedereen op prijs gesteld. Op bijeenkomsten wordt hij uitgescholden voor ''teringlijer'' en bespuugd. Soms wordt hij tot aan zijn huis achtervolgd.
De ''multiculturele samenleving'', het is allemaal prachtig, vindt hij. ''Maar ik kan geen respect hebben voor iemand die mijn vrouw een ***** noemt,'' zegt Wassenaar. ''En hoe komt een kind van 10 erbij om tegen mij te zeggen dat ze ons allemaal in de oorlog hadden moeten afmaken?'' Zijn vrouw zegt: ''Ik hoop dat er niks gebeurt met ons in de flat.'' Als Wassenaar dagen later met de Elsevier-fotograaf een rondje rijdt door de wijk Oosterwei, wordt zijn auto klemgereden door drie auto's met Marokkanen.

Het ongenoegen onder de autochtone bevolking groeit. Elke dag krijgt Wassenaar post en telefoontjes van verontruste Gouwenaren. Ze geloven niet meer in het zoveelste ''buurtpreventieproject'' . En ze zijn verongelijkt: wel subsidie voor het Marokkaanse inloophuis, en niet voor de zangvereniging. Bij de laatste verkiezingen steeg Gemeentebelangen van één naar vijf zetels. Het is nu de vierde partij in Gouda, na CDA, VVD en PvdA, die alle drie zes zetels hebben. Wassenaar krijgt geen plek in het college.
De sfeer in Gouda is in sommige wijken grimmiger dan in landelijk bekende probleemwijken in Amsterdam en Rotterdam.
Oosterwei, ''Klein Marokko'' in de volksmond, is voor meer dan een kwart Marokkaans. Het beeld van de wijk is dat van portiekflats, wasgoed en schotels op de balkons. De deuren zijn kaal. Onlangs sloot weer een Nederlandse winkelier zijn nering. Vrijwel alle middenstand in de wijk is nu Marokkaans.

Elsevier, 15 juni 2002
http://www.volkertvandergraaf.net/Alloc" onclick="window.open(this.href);return false; ... _gouda.htm
Een studiegenootje van mij woont in Gouda, nou ben er één keer geweest en NOOIT MEER. Alleen maar Marokkaanse hyena's daar zo!
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door hans van de mortel »

birdie schreef:Op een dansfeestje, afgelopen weekend in Hoek van Holland, zijn door de politie schoten gelost, en terecht. Als het op deze manier moet, dan moet het maar.
Er is een dode te betreuren, maar als er niet geschoten was, was het een nog grotere veldslag geworden. Ook deze situatie is ontstaan, door het falen van de mensen die de touwtjes in handen zouden moeten hebben.
Zie mijn actuele posting bij ’NEDERLAND’ onder ’Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Ariel »

Goudse wijk Oosterwei nog steeds probleemkind

GOUDA - De verbetering van de wijk Oosterwei gaat met kleine stapjes. Er worden resultaten geboekt, maar het is nog te weinig, zegt Edgar de Mol van de Bewonersgroep Gouda-Oost Veilig.

Tevreden is De Mol over het cameratoezicht. ,,De jongeren zorgen wel dat ze nu buiten het zicht van de camera blijven.'' Ook positief is hij over de straatcoaches.

,,Die gaan, niet alleen in Oosterwei, in twee groepen van drie man de straat op. Ze lijken erin te slagen contacten te leggen met de jeugd.'' Andere oplossingen zetten nog te weinig zoden aan de dijk. ,,Er zijn gezinsmanagers (die indringend aanwezig zijn in gezinnen die overlast veroorzaken, om ze op het goede spoor te brengen, red.) gekomen, maar die zijn nog maar bij twee gezinnen actief.''

Er valt ook op straat nog genoeg te doen. ,,Ik denk aan het schoonhouden van de wijk. Een schone wijk is de basis voor veiligheid. In een vervuilde wijk heb je geen behoefte je netjes te gedragen.''

Wat nog moet veranderen is de manier van verslaglegging over hoe het in de wijk gaat. ,,Er wordt vooral gerapporteerd over zaken die in de spotlights staan. Er is geen compleet overzicht meer, geen geïntegreerd beeld waaruit duidelijk wordt dat de gemeente de regie voert.''

De Mol vraagt zich ook af of de politie een goed overzicht heeft van wat er in de wijk gebeurt. ,,We hebben pas een overleg gehad. Dan komt de politie met cijfers die niet verder gaan dan mei. Wat ook vervelend is, is dat we nu de zoveelste wijkmanager hebben. Die moet je steeds weer bijpraten. Vervolgens worden ze enthousiast, gaan ze plannen bedenken en na enige tijd komt er weer een nieuwe wijkmanager.''

De problemen in Oosterwei zijn één ding, het (media-)circus dat neerdaalde in de wijk is een ander. ,,Ik heb dat niet als negatief ervaren. Er waren wel berichten in de krant die 'doorschoten', maar er kwam wél aandacht voor wat er in de wijk speelde. Het heeft geholpen. Dat ik zelf in Oosterwei woon, daar koketteerde ik zelfs een beetje mee.''
Youssef Kalai, jongerenwerker in buurthuis 't Wiel, is minder positief over alle media-aandacht van vorig jaar. ,,Mensen zijn wantrouwiger geworden. Ze begrijpen niet waarom de hele nationale pers over hen heen is gevallen, terwijl een vergelijkbaar busincident vorige week in Breukelen veel minder aandacht krijgt.''

Zelf constateert hij vooruitgang in de wijk. ,,Er wordt minder gehangen dan vorig jaar. Of dat komt door de verscherpte maatregelen van gemeente en politie? Ik denk eerlijk gezegd dat de jongeren daar nauwelijks van op de hoogte zijn.''

Wat dan wel de verklaring is? ,,Misschien dat de groep die destijds overlast veroorzaakte, wat ouder is geworden. Maar vooropgesteld: zo erg was het vorig jaar ook echt niet. Het busincident is volledig uit zijn verband getrokken en dat heeft voor aardig wat imagoschade gezorgd voor de wijk. En dat terwijl de stad Gouda toch al niet zo'n beste naam had.'' De politie zegt ze een wisselend beeld over Oosterwei heeft. Er is, aldus een woordvoerder, een latente vorm van spanning. Ze zit er wel bovenop. als er een melding komt uit Oosterwei.

Busbedrijf Connexxion zegt dat incidenten nu niet anders zijn dan gemiddeld in Nederland. Er is nog regelmatig overleg met de gemeente, de politie en de provincie. (ANNE KOMPAGNIE EN RUUD F. WITTE)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... kind.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moslims in Gouda

Bericht door hans van de mortel »

Het probleem met die Marokkaanse jochies is niet dat ze bus-incidenten veroorzaken, maar dat ze als moslim zijn groot gebracht met analfabeet en sadist Mohammed als vredelievende profeet en daar nog trots ook op zijn. Trouwens, denk je nu echt dat een van die rot jochies zal zeggen: ik ben GEEN moslim?

Als Marokkaanse of Turkse jeugd af en toe rottigheid veroorzaakt heb ik daar beslist geen moeite mee. De leeftijd brengt dit soort zaken met zich mee. En zeker in Nederland waar zo’n beetje alles is toegestaan wat niet is toegestaan. Het probleem doet zich echter voor vanwege het feit - ik herhaal - dat zij moslims zijn.

Want, het vernielen van bus-interieurs en molesteren van de chauffeur is niet iets typisch dat is voorbehouden aan Marokkaanse en Turkse jongeren. Ik kende iemand die vroeger buschauffeur was in Almere. Bijna niet één chauffeur wilde nog op de disco-nachtbus rijden van Hilversum naar Almere. ’s Avonds ging de disco-bus van Almere naar Hilversum. En midden in de nacht reed de chauffeur weer terug naar Almere.

Nu was Jan, de chauffeur die ik ken, een uit de kluiten gewassen Amsterdammer, die niet zo gauw bang is uitgevallen, maar ook hij gooide het bijltje er bij neer. Het werd hem te link. Hij kreeg geen assistentie van politie, niks. Almere had ook weinig of niks te bieden. De gemeente was bang dat hun jeugd teveel overlast zou bezorgen in dat van God verlaten gehucht Almere. Dat zal nu wel veranderd zijn, maar in die tijd (20 jaar geleden) had Almere geen discotheek, niks. Vandaar die gratis busdienst naar Hilversum.

Elk weekend was het raak in de disco-bus. Vechtpartijen, gegooi met flessen, dronken kotspartijen en ga zo maar door. KOMPLETE BANKEN WERDEN GESLOOPT EN UIT DE RIJDENDE BUS NAAR BUITEN GEGOOID. Onvoorstelbaar maar waar gebeurd. Een enkele keer lukte het hem onderweg te stoppen en een paar gasten de bus uit te zetten. Die konden toen verder 6 of 8 kilometer naar huis lopen. Daar heeft Jan flink gesodemieter door gekregen. Want dat had hij niet mogen doen. Jan, een robuuste Amsterdammer en beresterk, is er toen mee gestopt. Ze konden de klere krijge . . .

Ik hoop dat moslims ooit eens zullen leren begrijpen dat Mohammed verworden is tot een ranzige naam met een reputatie van geweld, moord en doodslag. Moslims, LAAT GOD MET RUST. Als God al zou bestaan dan is het juist de moslimgemeenschap die de reputatie van God keer op keer door het slijk haalt. Dat Allah een reputatie geniet dat weten we allemaal. Zijn reputatie is alom bekend als fascistisch barbaars en achterlijk, thuis horend in het slijk der aarde.

Het is niet voor niets dat de halve moslimwereld de naam van Mohammed draagt, waaronder aardig wat criminelen.
Een verstandige vader geeft zijn kind niet de naam Mohammed mee, noch een islamitische naam. Hij noemt zijn kind in Nederland Jan, Piet of Klaas. Zodat zij voortaan, zolang Balkenende nog aan het bewind is, zonder problemen in de stadswijk vernielingen kunnen aanrichten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Ariel »

.Het blijkt weer dat Nederlanders niet te porren zijn als er gedemonstreerd moet worden. Maar 40 mensen kwamen er opdraven terwijl men toch op zijn minst op 100 deelnemers had gerekend.

Betoging voor veiligheid in Gouda

GOUDA - Circa veertig mensen hebben vrijdagavond in Gouda onder grote politiebegeleiding gedemonstreerd voor meer veiligheid in hun stad. De voornamelijk jonge betogers zijn het spuugzat dat in de wijken Oosterwei en Korte Akkeren onder meer autobanden worden lek gestoken, meisjes worden lastig gevallen en ouderen worden bespuugd. Ze eisten van burgemeester Wim Cornelis dat politiebureaus die in de afgelopen jaren zijn gesloten, weer opengaan.

De betogers noemden zichzelf 'Gouda's Glorie'. Ze scandeerden tijdens hun tocht leuzen als 'Recht, orde, veiligheid', 'Wat doen criminelen hier?' en 'Nederlanders staan op wacht'. Ook hadden ze een spandoek bij zich met daarop de tekst 'Meer veiligheid nu'. Ze zwaaiden bovendien met Nederlandse vlaggen. Een politiewoordvoerster bevestigde na afloop dat de demonstratie zonder noemenswaardige problemen verliep. Er waren dan ook geen aanhoudingen.

Meer dan een jaar geleden ontstond in Gouda grote onrust na incidenten met probleemjongeren van Marokkaanse afkomst. Het politiekorps Hollands Midden, waaronder Gouda valt, kreeg extra rechercheurs om zaken (vooral overvallen en geweldplegingen) op te lossen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4873 ... uda__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Het blijkt weer dat Nederlanders niet te porren zijn als er gedemonstreerd moet worden. Maar 40 mensen kwamen er opdraven terwijl men toch op zijn minst op 100 deelnemers had gerekend.
Dat hangt van het soort Nederlanders af. Linkse Nederlanders zijn volgens mij altijd te porren want dat zijn echte beroepsdemonstraten. :|
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Mahalingam »

Linkse massademonstraties zijn gezins-vriendelijk. Met clowns en zo.
Wie wil er nu met zijn kinderen in zo'n protestmars gaan meelopen? Zelfs al zouden er duizend deelnemers zijn, het is niet in te schatten hoeveel agressie er los komt bij de tegendemonstranten tijdens de ramadan.

Afbeelding
Politie te paard en op de fiets hield provocerende jongeren, die de Hitlergroet brachten, op een afstand.
http://www.nufoto.nl/fotos/114996/prote ... gouda.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Manon »

Er valt ook op straat nog genoeg te doen. ,,Ik denk aan het schoonhouden van de wijk. Een schone wijk is de basis voor veiligheid. In een vervuilde wijk heb je geen behoefte je netjes te gedragen.''
wat is er gebeurd met die mooie Nederlandse spreekwoorden of zegswijzen?

Zo van: "ALS IEDEREEN VOOR ZIJN EIGEN DEUR VEEGT IS DE HELE STRAAT PROPER, OOK DE STRAAT WAAR DE MAROKKANEN IN WONEN"



Misschien moeten we dit eens doorsluizen naar de gemeente Gouda: kunnen ze aan zulke borden hun soepsiediegeld gaan besteden in plaats van weer maar eens nederlandse werkslaven te gaan inschakelen om de marokkaanse vuilnisbelten schoon te vegen!
(oops, nu ben ik weer verkeerd bezig zeker MDI?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Dhana »

Ik heb zelf jaren in Gouda gewoond. En ik kan stellen dat overlast en crimineel gedrag zich niet tot de wijken Oosterwei en Korte Akkeren beperkt. In de wijk Bloemendaal waar ikl gewoond heb zijn je spullen alleen maar veilig als je een poort in je achtertuin hebt die verankerd is. Meisjes kunnen zomers alleen maar zwemmen zonder betast te worden als er op ieder 2 volwassen mee gaan. In het zwembad moet er altijd iemand achterblijven om op de spullen te passen anders ben je die gegarandeerd kwijt. Als je voordeur openstaat voor een verhuizing moet je ervoor zorgen dat er constant iemand in de gang de wacht houdt anders worden je spullen en zelfs jassen van de kapstok gestolen.

Ik heb een vriendin wonen in Korte Akkeren. Op een dag ging ik naar haar toe op de fiets. In de wijk kwam me een marokkaans jochie van nog geen 8 jaar tegemoet op de fiets, die recht op me af kwam fietsen. Ik moest je stoep op om hem te ontwijken. Het ergste was de blik in zijn ogen. Om van te huiveren.

Een vriendin van mij stond met dochter van 18 samen op de fiets in het centrum te wachten voor het stoplicht. Op een gegeven moment werd de dochter van achteren aan haar borsten betast door een achter haar wachtend Marokkaantje van een jaar of 12.

Bij hetzelfde stoplicht ben ik zomers op klaarlichte dag eens door de Marokkaanse bestuurder van een busje op mijn blote onderbenen gespuugd en vervolgens voor hoer uitgemaakt. Buiten dat dat heel smerig en vernedend was, had ik mijn zoontje van 10 jaar bij me. Die was helemaal overstuur en heeft het nog maanden lang op een rennen gezet als die een baardman tegenkwam.

Een andere vriendin in Korte Akkeren kwam eens thuis van boodschappen doen, parkeerde haar fiets in de achtertuin tegen de gevel om de spullen uit te laden. Ze moest eerst even naar het toilet en je raadt het al. Toen ze terug kwam was haar fiets met alle inkopen verdwenen. De fiets stond niet op slot en aan de bos zaten ook de huissleutels met alle gevolgen van dien.

Eerste kerstavond een jaar of 15 geleden is in Korte Akkeren geheel verpest doordat Marokkanen in auto's en op scooters tot diep in de nacht schreeuwend en toeterd rondjes rijdend.


Een kennisje van me was vrijwilligster in een project dat er voor moest zorgen dat Marokkaanse vrouwen tot een beter begrip kwamen vwb de Nederlandse samenleving. Op zekere dag kwam het onderwerp samen buiten spelen aan de orde. Een van de vrouwen vertelde dat ze haar dochtertjes vanaf de eerste menstruatie niet meer buiten liet spelen. Waarop mijn kennisje vroeg hoe de vrouw erover dacht dat Nederlandse meisjes daar gewoon mee doorgingen na de eerste ongesteldheid. Antwoord was en alle vrouwen stemden daar volledig mee in: "Nou ja, je weet zelf toch ook wel dat alle Nederlandse meisjes en vrouwen hoeren zijn?" Mijn kennisje die er daarvoor van overtuigd was dat het allemaal echt goed ging en de vrouwen meer begrip voor de Nederlandse samenleving begonnen te krijgen, is daarna volkomen ingestort en heeft de groep aan een andere Nederlandse over moeten dragen.

In een park vlakbij bevindt zich een kleine vijver. In de zomer vallen de eenden daar bij bosjes neer omdat het water totaal vervuild raakt door kilo's brood die daar gedumpt worden omdat het binnen de islam haram is om overgebleven brood weg te gooien. Er is daar nog eens een eend gevangen en heeft een spuitje gekregen in de maand december die met een ontplofte snavel rondzwom. Oorzaak: een stelletje Marrokaantjes die stukjes brood in het water gooide met daarin een aangestoken rotje verstopt.

Bij de kinderboerderij is een imkerij. Een van de imkers vertelde de kinderen alles over de bijen en ze mochten hem helpen de bijen te verzorgen in de zomer. Toen er 's winters ijs lag en het dus vriezend koud was zijn er een stelletje Marokkaanse ettertjes die heel goed wisten dat bijen 's winters bij die temperatuur niet kunnen overleven over het ijs gekomen en hebben de bijenkasten vernield. Jonge dieren werden gepest en mishandeld. Loslopende pluimvee met stenen bekogeld en dat terwijl de moeders erbij zaten zonder ook maar een waarschuwing richting hun kroost. De opbrengst van de moestuintjes werd er verkocht voor een prikkie en de opbrengt daarvan kwam ten goede aan de kinderboerderij, maar de Marokkaantjes en zelfs soms moeders stalen alsnog tassen met groente en fruit weg.

Zomers is het in de vakanntie en in het week-end een drukte van belang aan de Reeuwijkse plassen. Ik werd er zelf echt misselijk van als er op zondag kuddes Marokkaanse mannen en jongens langs het strandje drentelden zich openlijk vergapend aan dat al dat vrouwelijk bloot. De vrouwen thuis in de hitte van het huis zich een slag in de rondte werkend om de maaltijd op de tafel te brengen voor al die vrome moslimmannen en de heren zich onderhand maar opgeilen aan de plassen.

Zo kan ik nog wel 3 pagina's doorgaan. Geen van alle Gouwenaren die ik ken is er niet een die op een of andere manier in aanraking gekomen met het vunzige en criminele gedrag van dat "kleine te verwaarlozen groepje Marokkaantjes" dat zeker niet representief is voor het gedrag van de gemiddelde Marokkaan in Gouda.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:.Het blijkt weer dat Nederlanders niet te porren zijn als er gedemonstreerd moet worden. Maar 40 mensen kwamen er opdraven terwijl men toch op zijn minst op 100 deelnemers had gerekend.

Betoging voor veiligheid in Gouda

GOUDA - Circa veertig mensen hebben vrijdagavond in Gouda onder grote politiebegeleiding gedemonstreerd voor meer veiligheid in hun stad. De voornamelijk jonge betogers zijn het spuugzat dat in de wijken Oosterwei en Korte Akkeren onder meer autobanden worden lek gestoken, meisjes worden lastig gevallen en ouderen worden bespuugd. Ze eisten van burgemeester Wim Cornelis dat politiebureaus die in de afgelopen jaren zijn gesloten, weer opengaan.

De betogers noemden zichzelf 'Gouda's Glorie'. Ze scandeerden tijdens hun tocht leuzen als 'Recht, orde, veiligheid', 'Wat doen criminelen hier?' en 'Nederlanders staan op wacht'. Ook hadden ze een spandoek bij zich met daarop de tekst 'Meer veiligheid nu'. Ze zwaaiden bovendien met Nederlandse vlaggen. Een politiewoordvoerster bevestigde na afloop dat de demonstratie zonder noemenswaardige problemen verliep. Er waren dan ook geen aanhoudingen.

Meer dan een jaar geleden ontstond in Gouda grote onrust na incidenten met probleemjongeren van Marokkaanse afkomst. Het politiekorps Hollands Midden, waaronder Gouda valt, kreeg extra rechercheurs om zaken (vooral overvallen en geweldplegingen) op te lossen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4873 ... uda__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat het ooit eens tot een soort van burgeroorlog zal uitlopen in Gouda tussen allochtonen en de Nederlandse bevolking is altijd mijn overtuiging geweest. En extra rechercheurs inzetten is niet echt een oplossing. Als die ventjes gepakt worden, staan ze echt binnen de korste keren weer op straat, een lange neus trekkend tegen de agenten en de Nederlandse rechtstaat. Ze hebben lak aan en erger nog minachting voor alles wat kuffar is. Die kuffar is er alleen maar om er voor te zorgen dat ze zelf wel, of niet legaal zoveel mogelijk kunnen innen en de Nederlandse meisjes/vrouwen zijn niet meer of minder dan islamitische slavinnen die op ieder gewenst moment seksueel benaderd/gepakt mogen worden. Die vragen er toch zeker om. Moeten ze maar netjes thuisblijven of van boven tot onder ingepakt over straat gaan.

Maffiapraktijken beginnen in Gouda al op de middelbare scholen. Onder bedreiging moeten de Nederlandse kinderen dagelijks hun eetgeld afstaan en soms zelfs hun fiets en huissleutels. Geen politie-agent of mentor die daar ook maar enige weet van heeft. En dan die grote onderwijsfabriek de Goudse Waarden. Die is zo massaal dat het onmogelijk is om daar toezicht te houden. Je hebt als leerling en ouder puur geluk als je kind daar op loopafstand van woont of zo ver dat er met de bus gereisd moet worden, want een gestalde fiets is daar ondanks cameratoezicht binnen de kortste keren tot een wrak omgetoverd of gewoon verdwenen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Ariel »

Wat een vreselijk verhaal Dhana. Ik begrijp mensen dit niet meer pikken. Het is onmogelijk wonen daar, en wat mij betreft mag de bevolking het recht in eigen handen nemen. Deden ze het maar. Alhoewel ik bang ben dat binnen de kortste keer de gewone burgers dit zelf optreden tegen dit schorem zullen bezuren, want de moslims zullen het niet pikken als iemand van hun broeders te grazen genomen zullen worden door Nederlanders. Dus wat is wijsheid.
Denk jij dat veel mensen bang waren om met de demo mee te doen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Manon »

we zijn al murw geslagen de laatste dertig jaar Ariel.
Het enige wat zal gebeuren is dat de autochtone kaasboer zijn schup afkuist en het afbolt!

Raar toch dat ze écht niet begrijpen waarom wij zo weinig kinderen maken hé?

Après nous le déluge!

misschien dat de mohammedaantjes dit nog steeds niet begrepen hebben, nochtans zouden ze het kunnen weten: het overkomt hen opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw telkens ze menen een nieuw wingebied te hebben aangesneden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Wat een vreselijk verhaal Dhana. Ik begrijp mensen dit niet meer pikken. Het is onmogelijk wonen daar, en wat mij betreft mag de bevolking het recht in eigen handen nemen. Deden ze het maar. Alhoewel ik bang ben dat binnen de kortste keer de gewone burgers dit zelf optreden tegen dit schorem zullen bezuren, want de moslims zullen het niet pikken als iemand van hun broeders te grazen genomen zullen worden door Nederlanders. Dus wat is wijsheid.
Denk jij dat veel mensen bang waren om met de demo mee te doen?

Wijsheid zou zijn als er al streng en onverbiddelijk opgetreden wordt op basisscholen, zwembaden en dergelijke tegen crimineel en onzedelijk gedrag. Ouders zouden verplicht moeten worden kinderen van zeker basisschoolleeftijd nadat de lantaarnpalen aangegaan zijn binnen te halen. Het is toch van de gekke dat jochies vanaf zes jaar 's winters op koopavond tot sluitingstijd rondhangen in een winkelcentrum? Het kwaad moet bij de wortel aangepakt worden en niet pas als het tuig al jaren niet anders kent en weet dan crimineel op straat en op school geleerd gedrag. Een andere reden is nog dat de gemiddelde Nederlander te laf is om maar wat te zeggen als zich er voor hun ogen de meest vunzige en misdadige zaken afspelen. Zo'n jochie die op klaarlichte dag in onder het oog van 10-tallen Nederlanders een meisje aan haar borsten zit, moet toch ter plekke afgedroogd worden? Maar er wordt helemaal niets gezegd... iedereen kijkt een andere kant op en thuis en op het werk wordt er ach en wee gesproken over hoe vreselijk het allemaal wel niet is met die Marokkanen en waar dat naar toe moet.

Nou ik toch op mijn praatstoel zit... mijn zoontje van toen een jaar of 12, 13 werd in het winkelcentrum Bloemendaal belaagd en geintimideerd door een groepje van dat gajes. Hij wist zich los te rukken.. en kwam volkomen overstuur thuis. Je wilt niet weten hoe druk het daar altijd is. Geen mens die zich ook maar bemoeid had met wat er zich voor zijn ogen afspeelde. Zijn vader en oudere broer zijn met hem terug gegaan en achter hem aan gelopen het winkelcentrum in. Binnen 2 minuten werd hij werd hij weer door hetzelfde groepje in de kraag gevat. Geduwd, uitgescholden en hem werd toegeschreeuwd dat ie moest maken dat ie weg kwam, omdat ZIJ anders..... nou ja vul maar in. Mijn man greep de grootste van het groepje daarop aan de jas vast, en draaide zijn jas om zijn hals vast en tilde hem zo omhoog tegen een winkelpui. De moedige knaap en kennelijk aanvoerder van de bende, leegde zijn blaas ter plekke. Mijn andere zoon moest ingrijpen anders had mijn man het kreng echt iets aangedaan. Enfin, toen hij losgelaten werd en op veilige afstand was, werd mijn man uitgescholden voor smerige hond en meer van dat fraais. Toen zette mijn oudste zoon een sprint in en pakte greep hem alsnog stevig vast. De rest van het groepje stond aan de grond genageld van angst. Om een lang verhaal kort te maken, zoons en man hebben de hele bende het winkelcentrum hardhandig het winkelcentrum uitgwerkt. Maar dan het commentaar van alle Nederlanders (mannen dus ook) die dus te laf zijn om maar een vinger uit te steken of ook maar een woord van afkeuring te uiten richting dat tuig.. Goh... goed hoor.. eindelijk iemand die dat gajes een koekje van eigen deeg geeft.. en meer van dat gebla, bla, bla. Wat ik nu wil zeggen is dat dit en op deze manier opkomen voor een kind door vader en broer de enige taal is door die Marokkaantjes begrepen wordt. Zo zullen ze ook begrijpen dat het betasten van Nederlandse meisjes niet getolereerd wordt door de Nederlandse omgeving als ze daar meteen door omstanders een flinke draai voor om de oren krijgen. Nederlanders in het algemeen zijn gewoon te slap zijn om te voorkomen dat een groepering het zover voor elkaar krijgt dat ze een hele stad terroriseren.

Op school worden er door mentoren en dergelijke goede gesprekken gehouden met de grootste branieschoppers. Daarna wordt er verheugd en overgelukkig gerapporteerd hoe vruchtbaar die wel niet verlopen zijn. De dames en heren leraren hebben kennelijk geen notie van de islamitische cultuur van ja en amen knikken en vervolgens als de kust veilig is gewoon doorgaan. Zo doen ze ook tegen hun eigen ouders en andere volwassenen. In Korte Akkeren werden (of misschien nog steeds) oudere moslims ingezet om toezicht te houden op het zootje ongeregeld. Als een moslimoudere er eentje in de kraag vatte en hem zn vet gaf, werd er schuldbewust gereageerd, maar eenmaal de hoek om ging alles vrolijk door.

En voor de kaffir is er helemaal geen respect. Als je als Nederlander bij de marokkaanse bakker in de buurt van de El Nour moskee een brood koopt, betaal je een veelvoudige van wat er voor een broeder of zuster gerekend wordt. Waarmee ik maar duidelijk wil maken dat die minachting niet iets is van alleen de losgeslagen jeugd. Het wordt er door de ouderen met de paplepel ingegoten.

Demonsteren heeft geen enkele zin als het kwaad er al zo diep in verankerd zit, noch zal het ook dan maar iets oplossen. Dat is zoiets als bij een dubbele longonsteking na een week eindelijk een aspirientje toedienen en dan verwachten dat de ziekte daarmee succesvol bestreden kan worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Marokkanen virusdragers van islam

Bericht door hans van de mortel »

Wat is er nu mis met al die moslims? Wat is de oorzaak van al die agressiviteit?

De kenners onder ons die de islam van voren naar achteren hebben uitgespit en alle viezigheid daaruit op een rijtje hebben gezet - alles dus - begrijpen dat de islamziekte waarvan moslims de virusdragers zijn, voortkomt uit de walging en minachting die moslims hebben voor onze beschaving. Want wij doen namelijk alles wat Mohammed verboden heeft.

En de voornaamste reden waarvoor de moslim ons haat is dat wij GEEN ANGST kennen. Geen angst voor het varken dat zij Allah noemen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Adinah »

Dhana schreef:Een andere reden is nog dat de gemiddelde Nederlander te laf is om maar wat te zeggen als zich er voor hun ogen de meest vunzige en misdadige zaken afspelen. Zo'n jochie die op klaarlichte dag in onder het oog van 10-tallen Nederlanders een meisje aan haar borsten zit, moet toch ter plekke afgedroogd worden? Maar er wordt helemaal niets gezegd... iedereen kijkt een andere kant op en thuis en op het werk wordt er ach en wee gesproken over hoe vreselijk het allemaal wel niet is met die Marokkanen en waar dat naar toe moet.
Nou, het spijt me toch werkelijk, maar als dat MIJN dochter was geweest bij wie zo'n ventje dat had geflikt, dan hád ik 'm ook afgedroogd.
Mijn mening is altijd dat je ze met hun eigen wapens moet bestrijden. Als een Marokkaans meisje betast zou worden door een Nederlander, dan heb je de hele familie op je dak en mag je blij zijn als je het er heelhuids vanaf brengt. Ik vind gewoon ook dat wij net zo met hen om moeten gaan: blijf van onze vrouwen en dochters af, want anders zwaait er wat. Dat is namelijk de enige taal die ze begrijpen!

Helaas hebben de Nederlanders tegenwoordig gewoon geen ruggengraat meer. Niemand durft wat, niemand doet wat. Net als een paar maanden geleden in Amsterdam, toen die twee meisjes het ziekenhuis in geslagen werden door een Marokkaan op een scooter omdat ze niet op zijn versierpogingen in gingen. Het gebeurde gewoon vlakbij het Leidseplein en niemand schoot te hulp! Dat is toch schandalig?

Als het ooit zou mogen gebeuren dat mijn dochter een relatie zou hebben met een moslim, dan pak ik dat ook echt grondig aan. Niet via haar, want dat heeft toch geen enkele zin als het kind blind van verliefdheid is. Het verbieden maakt het dan alleen maar aantrekkelijker. Nee, ik zou het anders doen: precies op de manier waarop zij het ook doen als iemand een relatie begint met één van hun meisjes. Je maakt de hele familie het leven zuur, inclusief het desbetreffende moslimvriendje, en je maakt zo'n kabaal en toestand met zoveel dreigementen dat het hem vanzelf te ingewikkeld gaat worden met haar. Voor haar immers tig andere kaffirmeisjes bij wie het allemaal 10 x simpeler gaat omdat haar ouders wél blind zijn, nietwaar?
Dan ben ik maar een 'tokkie', maar dat is nog altijd beter dan mijn dochter vrijwillig over te dragen in de klauwen van een moslim-echtgenoot. Over mijn lijk.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Chaimae »

Het merendeel van de Hollandse mannen zijn mietjes. Het is meer dan logisch dat de Nederlandse vrouwen massaal naar de Marokkaanse heren weglopen. Het gaat er in Marokko anders aan toe! Je hoeft als vrouwzijnde maar lastig gevallen te worden en er staan gelijk een handjevol heren klaar die voor je in de bres springen en de desbetreffende dader bij de lurf pakken. En dan heb je nog de straatpolitie die ook heel hard (genadeloos met houten knuppels) optreedt. Is dat mischien niet een optie? A lá Marokkaanse manier, gewoon dat soort ventjes flink toetakelen met een houten knuppel, zoals dat in Marokko gedaan wordt.

Het zal vast licht bevreemend klinken, maar ik voel me veiliger wanneer ik in het holst van de nacht in Marokko loop dan op het station te Zwolle.
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo sep 20, 2009 2:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Adinah »

Ik zeg het niet graag, maar ik moet je in dit geval gelijk geven, Chaimae. Als je hier in Nederland lastig gevallen wordt, doet niemand wat. Ook in Israël is dat overigens heel anders. Daar zou echt geen vent het in zijn hoofd halen om midden op straat een meisje af te tuigen, want hij komt echt niet heelhuids weg!
Toen ik het verhaal van die meisjes op het Leidseplein in Amsterdam vertelde aan vrienden van mij van de zomer, zaten die me echt aan te kijken van: dat méén je niet :ohmy:

Maar Nederlanders zijn wat dat betreft gewoon mietjes. Al denk ik ook wel dat het grotendeels aan justitie ligt. De meeste mensen weten gewoon "als ik ingrijp, dan ben ík straks degene die in de bak zit, en niet de dader". En dat werkt natuurlijk ook aardig ontmoedigend. Met zo'n vooruitzicht kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt "daag, het is mijn probleem niet".
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Chaimae »

Inderdaad, Adinah. Dat soort ventjes moeten ze gewoon afleveren bij de Marokkaanse straatpolitie. Die weten wel raad met ze. Wedden dat ze het nooit meer in hun hoofd halen om een dame aan te spreken of berispen?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Adinah »

Het zou idd een goeie zaak zijn om dat hier ook in te voeren. Dan leren ze het wel af.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Chaimae »

Adinah schreef:Het zou idd een goeie zaak zijn om dat hier ook in te voeren. Dan leren ze het wel af.
In Nederland prevaleert van oudhser toch het Lockeaanse model? Wel, beoogt dat model niet dat soeverniteit bij de burgers ligt wanner de regering in gebreke is gebleven? Ik zou het wel hebben geweten als ik daar in de Tweede Kamer zou zitten, en dan ben ik maar een nestvervuiler.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Ariel »

Chaimae, ik wil je even mijn complimenten maken over je reactie op FN. Geweldig hoe jij dit hoofddoek probleem verwoord hebt.
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/in ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

Fijn suikerfeest toegewenst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door hans van de mortel »

Adinah schreef:I
Maar Nederlanders zijn wat dat betreft gewoon mietjes. Al denk ik ook wel dat het grotendeels aan justitie ligt. De meeste mensen weten gewoon "als ik ingrijp, dan ben ík straks degene die in de bak zit, en niet de dader". En dat werkt natuurlijk ook aardig ontmoedigend. Met zo'n vooruitzicht kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt "daag, het is mijn probleem niet".
Nederlands zijn beslist geen mietjes. Je legt zelf de vinger op de zere wonde. Wie een onruststoker c.q. dief te lijf gaat loopt de kans dat te bezuren. Hij wordt meegenomen naar het bureau en voor een lange tijd vast gehouden en ondervraagd. De crimineel zit al lang tevreden en goedgemutst thuis zich kapot te lachen.

Maar ik kan er niks aan doen. Laat dit volk maar creperen. Laat iedere dief maar inbreken en de boel daar vol schijten. (400.000 inbraken per jaar in Nederland) Laten de ouden van dagen maar beroofd worden op een laffe manier. TIP: wanneer ik met een honkbalknuppel een inbreker zijn hersens insla, weet ik mij bij de verrantwoording voor de rechter natuurlijk niks meer te herinneren. De stoppen vlogen door, de angst sloeg toe, ik was in paniek, edelachtbare. En die honkbal knuppel? Die heb ik al heel lang in huis. Toevallig van de week bij het opruimen in huis tegen gekomen. Ik had vroeger ooit de intensie te gaan honkballen, maar het is er nooit van gekomen, edelachtbare.

Iedereen weet hoe ik over politie denk. Niet de burger is een mietje, want zijn handen zijn vastgebonden, maar de politie is een mietje. Die hebben de wapenstok en een blaffer. En wat denkt u? Ja ja, zij moeten zich in hun gezicht laten spugen, tot op het bot laten vernederen en ga zo maar door. En dan zijn het ook nog eens de grootste lafaards die ik ken. Dat soort mensen noem ik met recht mietjes, waardeloze lul-de-behangers. Als dat nog niet genoegzaam bekend is bij iedereen dan is dat diep en diep treurig. Het volk heeft er toch zelf voor gekozen? Waarvoor? Voor dit afschuwelijke achter de feiten aanhollende pacificatie kabinet, geleid door de Calvijn-kontlikker Balkenende.

Enne . . . niks doen is tenslotte ook een optie; daar zit hem de uitzonderlijke kracht van dit kabinet in.

Oriana Fallaci: “The moment you give up your principles, and your values, you are dead, your culture is dead, your civilization is dead”.

Met dank aan Balkenende en zijn bende volksverlakkers!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door BFA »

maar de politie is een mietje. Die hebben de wapenstok en een blaffer.
Fout, hun politieke meesters zijn mietjes.
Bij gebruik van pistool of wapenstok lopen ze op hetzelfde probleem als de burger die zichzelf verdedigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door BFA »

Chaimae, ik wil je even mijn complimenten maken over je reactie op FN. Geweldig hoe jij dit hoofddoek probleem verwoord hebt.
Mooi gedaan.
Laat je niet onderwerpen en blijf kritisch meid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie