Marokkanen in Gouda

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Chaimae

Re: Marokkanen in Gouda

Bericht door Chaimae »

De oplossing is zo simpel als het maar kan. Geef burgers wat meer soeverniteit om tegen dit soort tuig op te treden, zonder bang hoeven te zijn dat er een straf boven je hoofd zal hangen. Als de staat het niet doet, dan doen wij het wel. Maargoed, dat zal pas gebeuren als Wilders een moslim wordt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

hans van de mortel

Politie in de boot genomen!

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
maar de politie is een mietje. Die hebben de wapenstok en een blaffer.
Fout, hun politieke meesters zijn mietjes.
Bij gebruik van pistool of wapenstok lopen ze op hetzelfde probleem als de burger die zichzelf verdedigd.
Ook dat is waar. Maar wat ik wilde uitleggen is dat je je niet als een mietje moet laten behandelen. Zoek een andere baan. Meld je ziek. Praat met de bedrijfspsycholoog. Slim zijn. Laat je als politieman bekeren tot moslim. Al is het maar tijdelijk.

Maar tja . . . zie jij moslims en de overheid waaronder de politie ressorteert ooit nog veranderen bij deze koers van onze politieke scheepsmaatschappij?
Om in de beeldspraak van Wilders te blijven: De boot van justitie waarop zich onze politie bevindt wordt door kapitein Balkenende rechtstreeks aangestuurd op de islamitische klippen van onze samenleving. De agenten staan erbij, kijken er naar en gaan rustig door met adem halen. Bedenk hierbij wel dat de kapitein zijn agenten verplicht heeft in hun ondergoed op het dek te staan om zijn bevelen op te volgen.
Een potsierlijke vertoning. Typisch behorend bij mietjes in willekeurige volgorde van onbelangrijkheid. Hun teleurstelling is dat wij hen elke keer weer van een daverend applaus onthouden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED

Dhana

Bericht door Dhana »

Het merendeel van de Hollandse mannen zijn mietjes. Het is meer dan logisch dat de Nederlandse vrouwen massaal naar de Marokkaanse heren weglopen. Het gaat er in Marokko anders aan toe! Je hoeft als vrouwzijnde maar lastiggevallen worden en er staan gelijk een handejevol heren klaar die voor je in de bres springen en de desbetreffende dader bij de lurf pakken.

Het zal vast licht bevreemend klinken, maar ik voel me veiliger wanneer ik de holst van de nacht in Marokko loop dan op het station te Zwolle.
Ja hoor, Chaimea. In Marokko is het allemaal zo veel beter. Nou, ik ben daar op klaarlichte dag als 50+er notabene, tijdens een solowandelingetje van nog geen half uur constant lastig gevallen door geile Marokkaanse mannen en zelfs groepen jochies van nog geen 18. De enige reden waarom buitenlandse vrouwen niet lastig gevallen worden is dat de Marokkaanse politie er in het zomerseizoen streng op toe ziet dat dat niet gebeurt. Helaas voor mij was ik daar hartje winter, dus buiten het seizoen. Nederlandse mietjesmannen hebben geen politietoezicht nodig om van vrouwen af te blijven, de slechterikken onder hen even buiten beschouwing gelaten. Nederlandse mietjesjongetjes randen geen meisjes aan. Die krijgen in hun opvoeding ingebakken dat ze met hun jatten van meisjes af moeten blijven. Mijn inmiddels volwassen mietjeszoons en al hun vrienden hebben,en daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken, nooit en dan ook echt nooit ook maar één vunzige vinger uitgestoken naar een meisje. En mocht dat wat mijn zoons betreft ook ook maar een keer gebeurd hadden ze het in de eerste plaats zwaar met mij aan de stok gekregen. En had ik niet gedacht/gezegd dat het aan het zedeloze gedrag van dat meisje had gelegen. Dat is het verschil, mijn beste. Kinderen en vooral jongens niet opvoeden met een dubbele moraal. Mietjes zijn mannen en jongens die zich seksueel uitleven met alle meiden die ze onder hun handen kunnen krijgen, ze vervolgens dumpen onder het mom van, t zijn toch maar hoeren en vervolgens een verse maagd van de plank laten halen om mee te trouwen.

Vrouwen in Marokko in overvolle bussen klagen steen en been dat er voortdurend tegen ze aan gereden wordt en in het gunstigste geval “slechts” betast worden. En dat verzin ik niet ter plekke.. dat heeft in Marokkaanse kranten gestaan.

En wat die Marokkaanse non-mietjes “heren” van jou betreft, dat moet je dan maar eens aan de vriendin van mijn moeder vertellen wiens dochter ``van de trap gevallen is`` (en drie dagen later begraven) tijdens een bezoekje van vrienden van haar verse Marokkaanse ex-echtgenoot. Reden van de scheiding was dat hij zijn vrouw bont en blauw sloeg, haar verkrachtte en meer van dat fraais waar de heren Morokkanen zo geliefd om zijn bij Nederlandse vrouwen en meisjes.
Maar ja hij had zelf geen tijd om haar met dat bezoekje te vereren, want het was zijn week-end om hun dochtertje dat aan haar moeder toegewezen was over de vloer te hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Dhana

Bericht door Dhana »

Chaimae schreef:De oplossing is zo simpel als het maar kan. Geef burgers wat meer soeverniteit om tegen dit soort tuig op te treden, zonder bang hoeven te zijn dat er een straf boven je hoofd zal hangen. Als de staat het niet doet, dan doen wij het wel. Maargoed, dat zal pas gebeuren als Wilders een moslim wordt.

Nee Chaimae, dan is het al te laat. Zolang moslimkinderen opgevoed worden met een dubbele moraal door Nederlanders in een inferieur vakje te plaatsen, zal het gros zich als tuig blijven ontwikkelen. Want Nederland is alleen maar goed om ze van alle voordelen die dit land te bieden heeft te laten profiteren en voor de rest zijn wij Nederlanders kuffartuig waar je geen greintje respect voor hoeft op te brengen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

hans van de mortel

Goudse en andere Marokkanen, luizen in onze beschavingspels

Dhana schreef:
Chaimae schreef:De oplossing is zo simpel als het maar kan. Geef burgers wat meer soeverniteit om tegen dit soort tuig op te treden, zonder bang hoeven te zijn dat er een straf boven je hoofd zal hangen. Als de staat het niet doet, dan doen wij het wel. Maargoed, dat zal pas gebeuren als Wilders een moslim wordt.
Nee Chaimae, dan is het al te laat. Zolang moslimkinderen opgevoed worden met een dubbele moraal door Nederlanders in een inferieur vakje te plaatsen, zal het gros zich als tuig blijven ontwikkelen. Want Nederland is alleen maar goed om ze van alle voordelen die dit land te bieden heeft te laten profiteren en voor de rest zijn wij Nederlanders kuffartuig waar je geen greintje respect voor hoeft op te brengen.
Conclusie: Chaimae belazert weer eens de boel als draaikont en onzekere eeuwige psychotica.
Trouwens wat Dhana ons vertelt is niet echt nieuws. Dat gebeurt in alle islamitische landen. Maar moslims zijn van de wereld vervreemd en achterlijk groot gebracht en willen daarom niet leren vanwege de angst een uitzondering te vormen in hun achterlijke familie bestaan van analfabeten en de zwakzinnig geschoolde islamitische leer. Kennis vergaren is een vloek in islam. Want waar dient anders Allah voor? Het onderdrukken van hun seksuele geaardheid leidt tot een onbeheersbare zelfcontrole. In Marokko is daar de knuppel des polities voor. In een beschaafd land als Nederland de rede, het overleg, het welwillende tolerante tegenover een wilde horde van intolerante primitievelingen die zich niet voor niets moslim noemen. Hun wereldwijd algemeen aanvaard excuus voor onwetendheid!

Vandaar dat men niet goed raad weet met al die opdringerige parasiterende moslims. Zij zijn anders dan anderen. In alle opzichten recalcitrant, respect eisend, onbetrouwbaar, aan een achterlijke cultuur gebonden, overheersend in hun denkbeeldige alwetendheid namens Allah. En in alles letterlijk contra onze beschaving.

Moslims passen niet in een 21ste beschaving van kenniseconomie en vooruitgang. Zij zijn de luis in de pels van onze beschaving.

Maar Chaimae heeft geloof ik wat met luizen. Nu geloof ik niks meer en probeer alles te begrijpen. Begrijpt iemand misschien Chaimae? Ik niet in ieder geval. Dat is ook moeilijk met zo’n eeuwige draaikont.

Ariel

Bericht door Ariel »

Protestwandeling Gouda

INGEZONDEN - 20 SEPTEMBER 2009

Op vrijdagavond 18 september heeft in Gouda de stadswandeling plaatsgevonden. Het aantal deelnemers viel een beetje tegen, ongeveer 50 man, maar daar tegenover stonden veel enthousiaste Gouwenaren om de deelnemers aan de wandeling een hart onder de riem te steken door langs de route te klappen en hun goedkeuring uit te spreken. Vanzelfsprekend waren er ook tegenstanders die probeerden de wandeling te verstoren door te doen waar ze goed in zijn: ¨overlast¨ veroorzaken. Denk hierbij aan doodsbedreigingen en het brengen van de hitler-groet, hetgeen door Geenstijl onder de aandacht gebracht is. Er waren geen zuid-mediterrane medelanders die tegen het geweld, de intimidatie, aanrandingen en overige criminele activiteiten wilden protesteren.

We mochten van de burgemeester de wandeling lopen door het centrum van Gouda. Niet de geplande route door de wijk Oosterwei, maar het is wellicht het grootste gebaar dat deze burgermeester wilde maken. Het voordeel was wel dat we een mooie pittoreske route konden nemen en tevens het marktplein aan hebben kunnen doen. Op de markt werd een toespraak gehouden, waarbij de rol van de burgemeester werd aangehaald en gewezen werd op de onveiligheid en hoe beide eigenlijk met elkaar verweven zijn, dat er niet langer goed en positief gedaan moet worden richting die Marokkaanse jongeren die zoveel verzieken en dat er nu maar eens moet worden opgetreden.
Afbeelding
De wandeling had sterk het karakter van een demonstratie. Voorop liepen mensen met een spandoek en er werden leuzen geroepen. Dit kon ik eerlijk gezegd wel waarderen want een zwijgzame tocht waarbij iedereen verslagen naar de grond staart geeft geen hoop op verbetering. De mensen in het centrum van Gouda hebben ons gehoord, er waren aanzienlijk meer positieve dan negatieve reacties (rellende kansenjeugd daargelaten) dus wat mij betreft was dit een geslaagde actie.

Iedereen die deelnam heeft dankzij de overweldigende politiemacht en de ordedienst het einde veilig gehaald. De volgende keer lopen er hopelijk meer mensen mee nu ze weten dat ze niet hoeven te vrezen voor geweld, al is dat nooit zeker omdat een rancuneuze PvdA burgemeester zijn achterban wel eens vrij spel zou kunnen geven tegen de wandelaars … wacht even, de mensen uit Gouda worden al dagelijks lastig gevallen of erger door de achterban van Cornelis. Laat je niet langer tegenhouden want door te zwijgen maak je je omgeving niet beter!
Afbeelding
Ik wacht af wat de volgende acties zijn van Burgercomité Gouda´s Glorie en ik zie er naar uit weer de straat op te gaan!

--------------------------------------------------------------------------------

Op YouTube vonden we de volgende video van de demonstratie. (Redactie).

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9255" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Bericht door Manon »

protesteerde de politie mee? of dienden die om de hele meute in bedwang te houden? :cool:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Welnee, die hadden het veel te druk. Met de andere kant op kijken. Anders zouden ze hun geliefde marokkaantjes moeten arresteren wegens het brengen van de Hitler groet. :mad:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Bericht door Manon »

HA JA! ik zie het

HIER KLIKKEN

Dhana

Bericht door Dhana »

Zooo. Ik neem zwaar mn petje af voor die Gouwenaars. Je moet maar durven zonder bivakmuts op die manier de knuppel in het hoenderhoek te gooien. Lees je mee, Chaimea? Deze Nederlandse mietjesmannen en misschien ook wel vrouwen demonstreren met open vizier tegen het Marrokaanse geweld dat steeds grimmiger vormen gaat aannemen. Enig idee hoe het voor ieder van hen uit kan pakken als ze alleen in een steegje, en die zijn er te over in Gouda, een groep Marokkaantjes tegenkomen dat hen herkent van die demonstratie?

BFA

Bericht door BFA »

Chaimae rebelleert op haar eigen manier. Met hetzelfde risico, alleen in een steegje.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Deze vrouw deed rebels op een plek in Milaan waar rammadannende Moslims zich verzamelden en, daar ging het om, vrouwen in burka's. Even later werd ze naar het ziekenhuis afgevoerd , maar gelukkig is Daniela Santanchè niet blijvend beschadigd. Je moet wel gek zijn om zo iets aan te durven op die plek en op die tijd. Ze is niet naar een psychiatrische inrichting afgevoerd.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

BFA

Bericht door BFA »

Je moet wel gek zijn om zo iets aan te durven op die plek en op die tijd.
Het verschil tussen moed en gek is niet altijd duidelijk zichtbaar.
Hulde voor deze dame heer grote moed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Bericht door Ariel »

Buschauffeurs uit Gouda nog altijd een favoriet doelwit

Gouda-Oost werd anderhalf jaar geleden opgeschrikt door een overval op een buschauffeur en stenen gooiende jongeren. De verloedering is niet gestopt.

Buschauffeur H. rijdt nog regelmatig lijn 3. ‘Ze lopen je uit te dagen, steken net voor de bus over. Als je toetert, wordt tegen je bus getrapt en geslagen.’ Een half jaar geleden belandde de laatste chauffeur in het ziekenhuis. ‘Hij stapte uit om er iets van te zeggen. Moet je nooit doen!’ Dit voorjaar raakte een bus van lijn 3 een auto waarin opgeschoten knapen zaten. ‘Mijn collega kreeg een klap op zijn oog. Hij zit nog steeds thuis.’

De eindbestemming van lijn 3 is Gouda-Oost, een wijk met saaie naoorlogse bouw. ‘Hier is het Mozaïek Wonen’, meldt een groot bord van de woningbouwcoöperatie – een prozaïsche omschrijving voor een hedendaags getto: aangeveegde straten, satellietschotels gericht op Mekka en overlast van allochtone jongeren.

Schande
In 2008 werden de stadsbussen van Connexxion bekogeld met stenen en werd een chauffeur overvallen. Heel Nederland sprak schande en er gingen stemmen op militairen de buurt in te sturen. Sindsdien is er weinig verbeterd, zegt de chauffeur van lijn 3 hoofdschuddend: ‘Het is meer naam dan daad.’

In de bus van chauffeur H. hangt nog steeds geen camera. ‘Als ’t misgaat, heb ik een noodknop. Kunnen ze op de verkeersleiding meeluisteren. Zelf heb ik nog geen stuk hout.’

Bij de halte aan de Dunantsingel passeert een man in een trainingspak. Trekkend aan zijn oorlel met ringetje zegt hij dat hij tevreden woont: ‘Voor de Lidl supermarkt in de fl ats met 500 tot 600 euro huur.’ Daarachter heb je het winkelcentrum aan de Rijkestraat. Daar moet je niet wezen. We noemen het ‘de Klaagmuur’ met beroepswerklozen die intussen een Mercedes rijden.’

Wereldberoemd om zijn kaas en stroopwafels, telt het oer-Hollandse Gouda met 71.000 inwoners volgens de politie verhoudingsgewijs de meeste criminele Marokkanen: 322. Maar een Marokkaan die een bakkerij en slagerij runt, ziet er een groot complot achter: ‘Er hangen hier camera’s. De gemeente weet wie ramen ingooien maar vindt het best. Kunnen ze in Den Haag miljoenen vragen.’

Werkloosheid
Jongerenwerker Nouri over de hoge werkloosheid in de wijk: ‘Voor schoonmaakwerk heb je al papieren nodig.’ En de schooluitval is hoog door een verkeerde studierichting en gebrek aan mentaliteit. Op de vraag of hij een nieuwe escalatie verwacht, blijft het even stil. ‘Ik kan geen garantie geven dat het niet gebeurt.’ Vrouwen die in de avond nog buiten lopen, hebben een hond aan de lijn. De misdaadstatistieken stijgen weer. Alleen al zeven mishandelingen in maart, zegt een veiligheidscoordinator. De daders zijn niet alleen Marokkanen. De laatste moord werd gepleegd door een Somaliër in een fl at in de Bemadottelaan. De buurvrouw is nog overstuur. ‘Mijn benedenbuurman klaagde eens over herrie. Deed de Somaliër open met drie messen in zijn riem.’

Eind maart vermoordde hij een landgenoot, stak de fl at op vier hoog in brand en klom met een shirt vol bloed via de balkons naar beneden. ‘Het was net een fi lm.’ De Marokkaanse snapt het niet, terwijl ze al 26 jaar in Nederland woont. ‘Hier is rijkdom en vrijheid. Zo’n Somaliër krijgt misschien 2 jaar gevangenis. Heeft hij gratis slapen en eten. Komt hij naar buiten, gaat hij weer mensen doodmaken.’

Barricade
In de buurtsuper zijn de deuren als in een oorlogsbunker gebarricadeerd met stalen balken. Het laatste akkefi etje was een paar ingeslagen ramen op de eerste verdieping, zegt de eigenaar. ‘Ze kwamen niet binnen maar je hebt wel een paar honderd euro schade. Ik heb er nu plexiglas ingezet, dan stuiteren de stenen terug op hun kop.’ Een paar straten verderop kletsen een man en vrouw over een hek. Ze zaten bij buurtpreventie maar zijn drie jaar geleden gestopt. ‘Als je een sticker van ‘buurtpreventie’ hebt hangen wordt je ruit er uit gekegeld’, zegt de vrouw. Ze woont hier sinds 1991. ‘Op straat heb ik altijd een stanleymes op zak. Dat mag.’

Achter een huizenblok sleutelt een man in zijn garage aan zijn motor. Een tijdje liep hij buurtwacht met zijn rottweiler. Daar is hij mee gestopt. Een openlijke oorlog zal alles verduidelijken, stelt hij. ‘Zij hebben hun brotherhood maar wij ook. Laat maar komen. Laten we zien dat ze niet alles kunnen doen, althans niet bij iedereen.’

Bij ‘de Klaagmuur’ reageert een Marokkaan met drie gsm’s in zijn hand als gestoken. Agressie naar andere bevolkingsgroepen is blijkbaar een alleenrecht. ‘Wanneer een Nederlander een Marokkaan pakt, heb je hier een veldslag.’ De volgende ochtend maakt een vrouw met haar rollator een ommetje. Dit jaar wordt ze tachtig. Ze vindt de dagelijkse dreiging van inbraak en geweld op straat vreselijk. ‘Het is moeilijk leven voor mensen als ik, die geleerd is respect te hebben voor mensen en andermans spullen.’

http://www.depers.nl/binnenland/473475/ ... -gaan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Bericht door Monique »

Onderstaand blijkt via iemeel rond te gaan, vandaar dat ik er geen link bij heb.
Advies v/d Imaam van Masjid As-Salam in Gouda voor de Jongeren.

--------------------------------------------------------------------------------

Alle lof zij Allaah, de Heer der werelden, gebeden en vrede zij met Zijn edele dienaar en Boodschapper Muhammed,
en met zijn metgezellen en degenen die hem volgen tot de Dag des Oordeels.

Asalam ou 3alaykoum wa rahmatoelah wa ta'ala wa barkatoe,

Dit is een zeer belangrijke advies voor een ieder die de Islaam op een juiste manier aan anderen wil laten zien, zowel aan een mede-gelovige als aan een ongelovige.

Dit advies is afkomstig van de Imaam van Masjid As-Salam te Gouda voor de Jongeren.

Hou allemaal vast aan de juiste Akhlaak.

Akhlaak is onder te verdelen in 3 delen, namelijk:

1- Akhlaak tussen jouw en Allah Subhanah wa ta'ala
2- Akhlaak met de Dienaren/Dienaressen van Allah Subhanah wa ta'ala
3- Akhlaak die de Quran bespreekt.

1- Akhlaak tussen jouw en Allah Subhanah wa ta'ala:

Dit houdt in dat je van Allah Subhanah wa ta'ala houdt en van zijn Boodschapper en zijn dienaren. Dat je weg blijft van slechte daden, plekken en gewoontes omwille van Allah Subhanah wa Ta'ala om zo dichter bij Hem te komen. Het enige waar deze gelovige zich zorgen om maakt is het feit of Allah Subhanah wa Ta'ala tevreden over hem is. Deze persoon treurt niet als hem iets ''slecht'' overkomt want hij vertrouwt op zijn Heer. Hij doet alles om het Paradijs te kunnen betreden. Hij wordt blij als hij een goeie daad verricht en als hij een misstap maakt dan treurt hij.

2- Akhlaak met de Dienaren/Dienaressen van Allah Subhanah wa Ta'ala:

Eigenschappen die behoren tot deze vorm van Akhlaak zijn:
Vergevensgezindheid, hij vergeeft mensen ookal hebben ze hem gekwetst.
Onderhoudt de familiebanden en ook de banden met vrienden/vriendinnen.
Schaamte, deze persoon beschikt over deze zeer belangrijke eigenschap.
Niet liegen, niet stelen, niet oordelen.
Geen Zina plegen/Ontucht plegen.
Goed voor de buren.
Mensen advieseren om het goede te doen. Want Allah Subhanah wa Ta'ala zegt in de Quran:

''Wa ta'aawanoe 'ala-l birrie wa taqwah, wa laa ta'aawanoe 'ala-l ithmie wa-l 'oedwaan.''
"En helpt elkander in deugdzaamheid en vroomheid maar helpt elkander niet in zonde en overtreding. [Al Maeedah, 2]

3- Akhlaak die de Quran bespreekt:

Surat Al-Moeminoen Aya 1 t/m 11
Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen.
Die ootmoedig zijn in hun gebeden.
En die al hetgeen ijdel is, schuwen
En die aktief zijn in het betalen van Zakaat.
En die hun vleselijke lusten beheersen
Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.
Doch degenen die deze perken te buiten gaan, zullen overtreders zijn.
Zij die zorgzaam zijn voor het hun toevertrouwde en voor hun overeenkomsten.
En die hun gebeden in acht nemen.
Dezen zijn de erfgenamen.

Dit zijn eigenschappen die een gelovige zou moeten hebben,
en als hij ze niet heeft dan moet hij op zijn minst zijn best doen om deze eigenschappen eigen te maken.

Verder zou ik dit bericht willen afsluiten met een verzoek aan een ieder, probeer deze eigenschappen te laten zien aan iedereen.
Mensen die je kent en mensen die je niet kent.
Laat mensen door jouw karakter eigenschappen de Islaam waarderen, laat hun via jouw v/d Islaam gaan houden.
Laat jij de rede zijn dat hun, hun mening over de Islaam veranderen, want jij bent de Toekomst voor deze Islamitische gemeenschap.

Barkallah ou fiekoum wa Djazzakumoulah koulou gair.

Wasalam ou 3alaykoum wa rahmatoelah wa ta'ala wa barkatoe,

Imaam Masjid As-Salam te Gouda.

Wa-l-hamdu-lillaahi Rabbi-l-3aalamien.
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Bericht door Ariel »

Vanaf nu wordt er geen buschaffeur meer bespuugd. Ik ben onder de indruk.

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Sta je als burgemeester samen met je Mocro vriendjes en vriendinnetje te roeptoeteren dat het in Gouda helemaal niet zo erg is, dat de pers alles opblaast, dat het incidenten zijn enz.
komt je politiebaas zeggen:
Door bezuinigen Franse toestanden in Gouda
De Goudse districtschef Paul van Musscher vreest 'Franse toestanden' als de bezuinigingen zijn korps treffen. Een veiligheidsbeleid primair gericht op repressie, pakt volgens hem averechts uit.

Als je alleen repressie loslaat op mensen, krijg je die terug,' zegt Van Musscher dinsdag tegen de Volkskrant.

Gouda staat landelijk bekend als een bolwerk van Marokkaanse criminaliteit. Marokkanen maken 'slechts' 9 procent uit van de Goudse bevolking, maar een op de drie misdadigers in de stad is Marokkaans; het hoogste aandeel van alle Nederlandse gemeenten.

Getto's
De 46-jarige Van Musscher denkt dat er met het rechtse kabinet getto’s in de stad zullen ontstaan, 'waar de politie alleen nog met geweld naar binnen kan'. Om dat te voorkomen moet volgens hem het beleid worden voortgezet van investeren in preventie en begeleiden van jonge criminelen. 'Ik heb dat in Frankrijk gezien,' verklaart hij.

Van Musscher ontkent niet dat Gouda een Marokkanenprobleem heeft, maar wijst erop dat het huidige beleid van de stad werkt: 'Ons integrale veiligheidsbeleid, met de inzet van gezinscoaches, straathoekwerkers en jongerenwerkers, werkt. Wij zijn een voorbeeld voor andere gemeenten.'

Etnische registratie
Hij vreest de invloed van de PVV op het regeringsbeleid. 'Ik moet er niet aan denken dat mijn mensen met kogelwerende vesten aan en helmen op de wijk in moeten om iemand mee te nemen naar het bureau,' zegt Van Musscher. 'De Fransen kijken met bewondering naar ons model.'

De Goudse politie wijst etnische registratie af, omdat ze dit 'moreel bezwaarlijk' vindt.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -Gouda.htm
Ik kan geen sluitende redenering bedenken waarom het in Gouda anders zal gaan dan in al die Zones urbaines sensibles. http://sig.ville.gouv.fr/Atlas/ZUS/
Het gebeurt alleen wat later omdat de kritische massa nog niet bereikt is in ons land. De Fransen zien hier hoe het vroeger bij hun was.
En dan: 'Ik moet er niet aan denken dat mijn mensen met kogelwerende vesten aan en helmen op de wijk in moeten om iemand mee te nemen naar het bureau.' Dat wil de Franse politie ook niet en daarom komen ze nog maar zelden in de enclaves en nimmer in groepen kleiner dan 5 man.
De taktiek van de politie in Gouda is: aangiften belemmeren want anders moeten we 'die' wijken in.
Gouda staat in de top 20 van de misdaadsteden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Bericht door Dhana »

Wat ben ik blij dat ik daar weg ben. Waar ik nu woon kom je mohammedanen tegen als rariteiten en zo hoort het ook te zijn.

De politie doet niet aan etnische registratie? Wat een hypocrieten. Voor- en achternamen zijn genoeg daarvoor.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Ergens rond 1999 zijn mijn echtgenoot en ik wezen 'scouten' om te zien of we een andere route dan gebruikelijk in Nederland kunnen doen met Thaise toeristen.
Gouda en Oudewater, bijvoorbeeld. Gouda hebben we gelijk doorgestreept. Dat was toen al veel te gevaarlijk.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Bericht door Manon »

imam schreef:En die hun vleselijke lusten beheersen
Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.
Zou die imam weten dat er hier al lang geen "bezit van de rechterhand" meer is toegelaten?

Of zou die term ondertussen gewoon Vlaamse of Hollandse deernen bedoelen?

Monique

Bericht door Monique »

Manon schreef: Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.

Zou die imam weten dat er hier al lang geen "bezit van de rechterhand" meer is toegelaten?

Of zou die term ondertussen gewoon Vlaamse of Hollandse deernen bedoelen?
Ik heb een andere associatie bij "hetgeen hun rechterhand bezit"..... tenzij een vent linkshandig is natuurlijk...
Amorele atheistische nitwit

hans van de mortel

Islamitische oplossing voor Gouda

Er zijn twee oplossingen.

LINKS: pappen en nathouden, knuffelen en in de watten leggen.
RECHTS: lik op stuk

Nu zegt mijn rechtvaardigheidsgevoel, maar wie ben ik? Dat optie 1 er uitsluitend een is voor mensen die rechtvaardigheid in de eerste plaats zoeken bij onrechtplegers die beschermd moeten worden in . . . ja, eigenlijk in alles. Zijn er dan ook nog slachtoffers? Ach, die redden zich wel, gaat de linkse elite van uit. Aandacht, volgens linkse psychologen, moet vooral uitgaan naar onrechtplegers. En al helemaal wanneer zij uit een onaangepaste achterlijke cultuur en religie afstammen.

Optie 2 is volgens mij de meest islamitische oplossing. Waarom wordt die dan niet toegepast?

silkyboxershortXL

Bericht door silkyboxershortXL »

hans van de mortel schreef:LINKS: pappen en nathouden, knuffelen en in de watten leggen.
Dat is de oplossing we tegen te hoop lopen, de naïeve(?) achterliggende gedachte daarbij, dat de moslims meegenomen worden in de vaart der volkeren, is aantoonbaar onjuist en om dan op die aanname daar nog voor te zijn is blijk geven van bedenkelijke motieven die niet rationeel zijn of zelfs ingegeven zijn om eigen gerieflijke positie te behouden.
Vroeger of later blijkt toch optie 2 onvermijdelijk de juiste these.

Als er dan toch gepapt en natgehouden moet worden is er ook een media/en publieke discussie nodig waarin de islam ongenadig ter sprake moet komen als zijnde 7e eeuwse ideologie met verwerpelijke kanten die een bedreiging zijn (onder meer) voor de democratische rechtsorde.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Ariel

Bericht door Ariel »

Straattuig heer en meester in Gouda
door Jenny van der Zijden

GOUDA - De Goudse wijk Oosterwei wordt opnieuw geterroriseerd door Marokkaanse straatschoffies. Bewoners worden belaagd, met stenen en eieren bekogeld, beroofd en uitgescholden. Ook worden er brandjes gesticht en ruiten ingekegeld.

Dat zegt de voorzitter van de bewonerscommissie Gouda Oost, de wijk waar twee jaar geleden een buschauffeur van Connexxion in elkaar werd geslagen. De nieuwe lichting vandalen is tussen de acht en dertien jaar oud.

„Wat ik ook meld of aankaart bij de gemeente, ik hoor maar steeds dat het wordt meegenomen in overleg, maar er gebeurt helemaal niets. Het is niet meer leuk zo. Het moet stoppen”, meldt de vrouw radeloos in een brief aan gemeente Gouda.

Bloembollen

De Goudse klom in de pen nadat ze afgelopen zaterdag samen met een groep vrijwilligers door de jongeren werden weggepest tijdens een schoonmaakactie van de wijk. „Het is een schande dat we zijn belaagd – en hoe! – zodat we meteen moesten opbreken. Het is compleet ’crazy’ dat een groep jongeren in staat is om alles te verpesten, om de bloembollen af te pakken en eten en drinken gewoon weg te gooien op het gras. Iedereen werd belaagd, zelfs de clowns Knoef en Tomaat.”

De vrouw zegt het zat te zijn om ’pispaal’ te zijn van wat de gemeente allemaal niet doet. „En ik heb genoeg van de beloften die niet worden waargemaakt. Ik roep de gemeente op om lef te hebben en om alstublieft extra politie in te zetten.”

Volgens Karim Scharleman, wijkteamlid van Gouda Oost, zoeken de jongeren aandacht en willen ze stoer zijn. „Toen wij gisteravond vergaderden over de actie van zaterdag, vlogen de stenen hier door de ruiten. Deze gasten moeten gewoon worden aangepakt. De gemeente zegt dat er minder wordt ingebroken in de wijk. Dat zal dan wel, maar door deze jongeren is het veiligheidsgevoel aanzienlijk geslonken. Zelfs de Marokkaanse vrouwen zijn bang op straat.”

Burgemeester Wim Cornelis noemde de situatie in de wijk eerder deze week nog redelijk rustig. „We hebben alles onder controle. Het gedrag van zaterdag is een eruptie en is niet te vergelijken met het criminele gedrag van vorig jaar, toen de ijsballen in het rondvlogen. Maar we zitten erbovenop, want iedereen heeft hier last van. We zullen deze gasten opsporen en hun ouders voor de kosten laten opdraaien. Ook voor de kapotte ruiten.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8127 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;

Ariel

Bericht door Ariel »

Tuig Gouda bekogelt journalisten

Journalisten en een cameraploeg van deze krant zijn vandaag in de Goudse probleemwijk Oosterwei tot twee maal toe met eieren bekogeld door een groep Marokkaanse jongeren,

Terwijl zij in de Rijkestraat mensen probeerden te interviewen vlogen de eieren hun om de oren.,,Dit is echt erg,’’ meent een andere Marokkaanse jongere. ,,Waarom moet dit nu weer. Ik hou mijn hart vast voor de komende winter als er weer sneeuw ligt. Krijgen we dan weer last van sneeuwbalterroristen. Ik hoop het niet.”

Volgens burgemeester Wim Cornelis is ‘alles onder controle’ en ‘valt het allemaal wel mee’, maar voor de burgers, zowel allochtoon als autochtoon, is de maat meer dan vol. "Er is hier altijd gedonder," meent de eigenaar van supermarkt C1000.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8135 ... tml?p=27,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie