Waterschappen: geen allochtoon te bekennen

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Nov 20, 2008 10:27 pm

Hahahahahaha, :laugh1: Wat ik nu weer lees op het Allochtonenweblog. Never a dull moment met onze allochtone vrienden.

Wat is er aan de hand. Het blijkt dat het team van het Allochtonenweblog onderzoek gedaan heeft naar de waterschapsverkiezingen , ( op zich zelf niet verkeerd) en er achter is gekomen dat geen 1 allochtoon in de waterschapsbesturen zit.
En dat kan natuurlijk niet. :?

De emancipatie van de vrouw of de niet-westerse allochtoon is nog niet doorgedrongen tot de waterschappen. Die worden voornamelijk bestuurd door autochtone mannen. Het IPP heeft onderzocht wat het aandeel is van allochtonen en vrouwen in de huidige besturen van de waterschappen. De uitkomst daarvan is: van de 26 dijkgraven zijn er 2 vrouw (8%); in de dagelijkse besturen is 14% vrouw en in de algemene besturen is 18% vrouw. Het aandeel van allochtonen in de waterschapsbesturen is 0 (nul).

Een blik op de kieslijsten voor de lopende waterschapsverkiezingen geeft weinig hoop op verandering. Tot nu toe hebben we op geen enkele lijst een allochtoon kunnen ontdekken. Lezers van het Allochtonenweblog worden opgeroepen melding te maken wanneer ze een allochtone kandidaat hebben ontdekt.
Mail: [email protected]

http://allochtonen.web-log.nl/allochton ... pen-g.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Nov 21, 2008 5:19 am

Laat ik het zo omschrijven: de water problemen in het Midden Oosten zijn compleet tegenovergesteld aan wat we in Nederland gewoon zijn.
Aangezien mohammedanen 643 jaar achter lopen op de rest van de wereld, is het te verwachten dat bij de Waterschapsverkiezingen in 2651 dit probleem netjes is opgelost. :razz:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ketter

Berichtdoor Ketter » Vr Nov 21, 2008 10:14 am

Is er in de kop van die idioten ooit een opgekomen dat je je eerst kandidaat moet stellen? Dus ik zou eerst graag weten hoeveel allochtonen zich bij die instelling al kandidaat hebben gesteld.

Overigens, dat ze zich eerst een bezighouden met het aantal homo's en vrouwen die hier in Nederland Imam zijn. Eerst voor je eigen voordeur kuisen. Maar dat wordt niet aangeklaagd.

Natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Ketter op Vr Nov 21, 2008 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Nov 21, 2008 3:47 pm

Zouden allahtonen het voor het zeggen krijgen (in de toekomst b.v.) in de waterschappen dan kan je dezelfde soort toestanden verwachten als op Mohammedaanse scholen. De eigenlijke taak wordt bijzaak en dus zal de kwaliteit van de dijken achteruit hollen door gebrek aan geld voor onderhoud.
Gelukkig maar dat de meeste allahtonen van thuis(land) uit weinig belangstelling hebben voor water omdat daaraan hier geen tekort is.
Trouwens zijn er allochtone boeren? Ik weet dat er een paar Suri's boeren. Maar alle geitenmelkerijen zijn dacht ik gerunt door inboorlingen.
En als ik kijk naar alle zaken die met natuur en het behoud daarvan te maken hebben: geen allochtoon te bekennen. Het eerste allochtone lid van de NJN (Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie) moet zich nog aanmelden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Vr Nov 21, 2008 3:52 pm

Mahalingam schreef:Zouden allahtonen het voor het zeggen krijgen (in de toekomst b.v.) in de waterschappen dan kan je dezelfde soort toestanden verwachten als op Mohammedaanse scholen. De eigenlijke taak wordt bijzaak en dus zal de kwaliteit van de dijken achteruit hollen door gebrek aan geld voor onderhoud.

Nederland blank. Dat dan weer wel..
RTFM

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Nov 21, 2008 8:33 pm

En het merendeel van de volgers van Mohammed zullen net als hij een hekel hebben aan water, om maar te zwijgen van zwemmen. Dus die zullen massaal verzuipen terwijl de inboorlingen (die wel kunnen zwemmen allemaal) naar hun terpen vluchten en die verdedigen tegen de weinige overlevende kolonisten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Samenleving & Integratie”