Hjaab een bedreiging?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Silly

Re: Hjaab een bedreiging?

Berichtdoor Silly » Do Feb 26, 2009 7:59 pm

Ariel schreef::smile: Misschien moeten wij als vrouwen actie gaan ondernemen, en elke donker harige man met een baard aanspreken, en vragen of we in hun baard en haar mogen kroelen, want dat we ons niet kunnen beheersen bij het zien van zoveel mannelijkheid.
Als ze dan nee zeggen, dan zeggen we streng dat ze hun schoonheid moeten bedekken.

Weetje.. ik kan niet eens faken dat ik die mannen ook maar een heeeeeeeeel klein beetje aantrekkelijk vind :lol: Gatver wat een graftakken zijn het!!! Met die baarden van een meter en soepjurken en sandalen.. BAHHHHH.. als ik later naast zoiets wakker moet worden spring ik met alle liefde van de wereld van de Euromast. GATVERRR

Maar goed.. Verder sta ik achter Chaimae. Net zo goed als dat vrouwen aantrekkelijk kunnen zijn, kunnen mannen dat ook :D af en toe..
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Manon

Berichtdoor Manon » Do Feb 26, 2009 8:14 pm

Raar genoeg was ik als kind van de sixties en seventies in die tijd dol op baarden. In alle kleuren. Hoe wilder hoe liever.

Alleen... nu met die baardmannen heb ik er dus een BLOEDhekel aan, en die plukjes en sikjes en streepjesbaardjes vind ik ook maar niks.

Het enige haar in het aangezicht dat ik nog leuk vindt is een snor (ook al zwaar geminderd) en dan zo'n drie-dagenstoppel...

borsthaartjes mag (moet niet), iemand met een pels op de rug kan eerst naar de waxmadam hoor, pels op de billen ook naar waxmadam.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Feb 26, 2009 9:04 pm

Chaimae schreef:Wat doen islamitische mannen? Hun haat, lust en angst op het vrouwenlichaam projecteren. En die stomme doekjes houden dit in stand.

Het gebeurt binnen alle geledingen van de mannensoort: haat, lust en angst op het vrouwenlichaam projecteren. Het heeft met de psyche te maken. Nou ja, lees Freud er maar op na. Seks hoort bij de mens. Maar net zoals in het gemotoriseerd verkeer, zijn er ook spelregels in het seksueel menselijke verkeer, de omgang met elkaar. DOE NOOIT IETS TEGEN DE ZIN VAN DE ANDER! De ene man gedraagt zich als macho, de ander lacht en luistert naar de vrouw. Weer een ander is humoristisch. De vrouw bepaalt haar keuze naar aanleiding van het gedrag van de man. En niet andersom. Dat zien we ook bij de dieren in de natuur. Wonderbaarlijk gevarieerd en o zo lief! Elke vrouw is net als de man een individu. Het maakt het leven zo boeiend, interessant en levendig! In islam echter zijn alle mannen onderdeel van dezelfde gelijknamige geprogrammeerde eenheidsworst:

MOHAMMED

Vandaar die verschrikkelijke grote achterstand in persoonlijkheidsbeleving. Religie maakt meer kapot dan je lief is!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Feb 27, 2009 12:34 am

Ariel schreef::smile: Misschien moeten wij als vrouwen actie gaan ondernemen, en elke donker harige man met een baard aanspreken, en vragen of we in hun baard en haar mogen kroelen, want dat we ons niet kunnen beheersen bij het zien van zoveel mannelijkheid.
Als ze dan nee zeggen, dan zeggen we streng dat ze hun schoonheid moeten bedekken.

Serieus, een politieke partij die pleit voor een verbod op hoofddoekjes in openbare functies en op alle scholen. Een partij die staat voor laicisme, een stapje verder dan scheiding kerk en staat, namelijk het verbannen van hoofddoekjes uit het openbare leven.

Vandaag had ik het er met een klasgenoot (extreem-rechts en stemt PVV) over, en die schaarde zich achter mijn opvatting. Ze zei iets in de strekking van; ''al loopt een dame naakt op straat, zelfs dan heeft de man het recht niet aan het desbetreffende meisje te zitten.'' En zo is het maar net! Dat doekje vormt de neerslag van dat wij waarnemen. Je zou het met een mozaiek kunnen vergelijken. Elke doek is afzonderlijk in de specie gedrukt, en bij elk doekje gaat er een verschillende opvatting rond wat hoofddoek, het mannendom en verkrachting betreft. Maar, samen geven zij wel een impressie van de functie van dat vodje af.

En bovendien heeft dat doekje geen functie in het Westen, en zelfs niet in islamitische landen. De hijaab is niet meer van deze tijd. Ik zag vandaag twee (en dan bedoel ik dus jonge dames, van de 'nieuwe generatie') van die doekjes. barf:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Feb 27, 2009 1:43 am

Mijn hemel Chaimae :D Jij wordt de nieuwe Hollandse Wafa Sultan. De voorvechtster voor de hoofddoek vrije moslima. Eerst Nederland, dan SA , Pakistan, en Afghanistan. Chaimae de bevrijder van vele onderdrukte moslima´s, die nu nog verplicht een lappen gehuld gaan.
Artikelen gaan schrijven schat. You can do it.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Feb 27, 2009 4:34 am

Silly schreef:Nee nee ik sla de baardjes even over :D maarja, ogen, lach en lichaam zijn voldoende.. Dus ik vind dat er een mannenburka moet komen. Heb het soms echt heel moeilijk met mezelf inhouden hoor. Kom op Taza en Hayat, jullie hebben er vast wel iets over te zeggen!!

In het MO lopen de mannen allemaal in een burka... een witte dan weliswaar.... maar even zo goed....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Feb 27, 2009 9:56 am

Jamaar Dhana, die mannen lopen dan wel nog rond met een NAAKT gezicht hé! kan ik niet hebben hoor.

En wat ik ook niet kan hebben is dat ze onder dat lang kleed geen onderbroek dragen... zelf gezien op zo'n bootje op de Nijl, fladder fladder in de wind deed die soepjurk en klingel klangel deed het klokkenspel hoor... inpakken dat spul!

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Feb 27, 2009 10:14 am

Wat vinden jullie van mijn witte burka?
Afbeelding
Enige bedreiging laat ik geheel en al aan de verbeelding van de kijkertjes over.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Feb 27, 2009 10:15 am

Wat vinden jullie van mijn witte burka?

ach... gewoon toch maar een lapje stof... is het niet?

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Feb 27, 2009 10:18 am

en wat voor een stof! Echt Lijds laken! :sly:
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Feb 27, 2009 11:14 am

Wat is "Lijds"?

Toch niet "afkomstig uit Leiden" hé? :smile:

Hayat

Berichtdoor Hayat » Vr Feb 27, 2009 8:55 pm

Anneke schreef:
Grmpfhahahahahhaha :roll2: :roll2:

Sorry, het spijt me, misschien kom ik wat bot over, maar hoe niet-knap moet je daarvoor zijn? :lol: Ik had laatst een fotosessie gedaan met hoofddoek op, een zwart/wit/grijs geblokte sjaal.. en dat waren hele mooie foto's, ik was er niet lelijker op geworden...

O je komt niet bot over. Ik heb niets te klagen over mijn uiterlijk. Ik heb alleen geleerd dat je niet alles hebben kan. Een hoofddoek maakt mij gewoon onaantrekkelijker. Dat is het idee dat ik krijg. Maar ik geef ook jullie gelijk als andere mensen denken dat zij mij wel aantrekkelijk vinden in een hoofddoek. Alleen geloof ik zelf van niet. Bovendien heeft iiedereen heeft iets wat hem lelijk maakt. Dat kan een kleur zijn, dat kan van alles zijn. En voor mij is dat de hoofddoek. Daarom moeten mensen, althans dat vind ik, wat beter hun best doen als ze kleding aanschaffen dan gewoon zomaar wat kopen en dat aantrekken.

Anyway een antwoord op je vraag kan ik niet geven. Ik weet er geen antwoord op te geven. Zelf vind ik dat mannen wat meer hun brains zouden moeten volgen dan hun ballen, maar daar zijn bepaalde dames het kennelijk niet mee eens. Vraag ik ze waarom ze een hoofddoek dragen dan zeggen ze dat ze hun schoonheid willen verbergen. Vraag ik ze waarom, dan zeggen ze moet van Allah swt. Tja dan houdt het dus voor mij op, want in de Koran kan ik nergens terug vinden dat je jouw schoonheid verbergen moet.

Wat ik zeg is dat als een dame gelooft dat ze haarzelf onaantrekkelijk maken kan met een hoofddoek en dit wilt, dat zij hem vooral dragen moet en kan. Daar heeft ze de vrijheid voor. Het gekke is dat men hem letterlijk van haar kop wil rukken en dat is een beetje levenloos.
Life is a bitch. Ze is weer terug.

Hayat

Berichtdoor Hayat » Vr Feb 27, 2009 9:08 pm

Ik moet zeggen dat het verbieden van hoofddoekjes ook een voordeel heeft.

Vorig jaar was mijn laatste jaar aan mijn middelbare school 't St.Gregorius college. Hoofddoekverbod vanwege de katholieke grondslag. Zoek maar op op google ofzo zijn artikelen van nrc over te vinden.

Anyway, ik heb daar nooit last gehad van moslima's die mij veroordeelden van het niet dragen van een hoofddoek. Een vriendin van mij is geschorst van een zwarte middelbare school omdat zij de hoofddoek van een meisje eraf rukte. De meiden (hoofddoekbende) sprak altijd naar over haar, van hoer sus en zo, omdat ze er geen droeg. Dit was ze na jaren gewoon zat, stapte af op een meisje die haar altijd uitmaakte voor hoer en rukte dat doekje eraf. Dat meisje gaf haar een duw en mijn vriendin gaf haar daarna een platte hand. Ze schrok er zelf ook van, want zo ken ik haar niet. Maar die woedde zit er echt in na jaren. Ik ben het nog steeds oneens met dat ze haar van die school verwijderde. Toen was ik echt blij dat die hoofddoekjes bij mij op school verboden waren. Ik had dat meisje haar ingewanden er uit gerukt als ze mij zo had genoemd ben ik bang, en dan zou ik veel veder van huis zijn. Het leken ook net van die power rangers, eentje had een rode hoofddoek de ander een roze de ander een gele de ander een groene. Echt walgelijk hoe ze mensen behandelen zonder een hoofddoek.

Wat ik alleen wel weet is dat lang niet alle moslima's met een hoofddoek zo zijn. Heb genoeg vriendinnen die er een dragen. Dus het is heel moeilijk om een standpunt in te nemen wat betreft verbieden of niet.

Waar ik wel tegen ben is het feit dat sommige meisjes gewoon gedwongen worden er eentje te dragen. Er zat een meisje bij mij op school die er een moest dragen van haar ouders tot aan de schooldeur. Zodra ze buiten de schooldeuren was, moest ie weer op. Nou dit deed ze dus nooit. Het was:
meisje met hoofddoek uit deur --> meisje hoofddoek af --> meisje make - up en kleren veranderen --> meisje hoofddoek. Dit is zo lullig. Hun dochter werd ook best een slet, ik bespaar de details. Maar ik denk dat door die druk die haar ouders op haar hebben gehad dit vooral heeft geleid tot hoe ze zich ging gedragen. En de afgang voor het meisje toen haar vader op school kwam. Hij kwam erachter dat zij een vriendje had. Er kwam een filmpje en haar vader heeft de school bedreigd dat als het maagdheidsonderzoekje van zijn dochter een negatief antwoord gaf hij de school zou aanklagen. Gewoon belachelijk dit. Ik snap dan ook niet waarom je er voor kiest om in een samenleving te leven, waarin het toegeven aan die verleidingen nou eenmaal makkelijker is dan in een land als Iran (wat niet wil zeggen dat die verleidingen er niet zijn, want ze zijn grotendeels gewoon menselijk).

Maar het blijft, voor mij althans (ik ben geen moslimhater), erg moeilijk die keuze te maken. Ik geloof voornamelijk dat men vrij is in het dragen wat hij wil.

Silly

Berichtdoor Silly » Za Feb 28, 2009 12:58 am

Dhana schreef:
Silly schreef:Nee nee ik sla de baardjes even over :D maarja, ogen, lach en lichaam zijn voldoende.. Dus ik vind dat er een mannenburka moet komen. Heb het soms echt heel moeilijk met mezelf inhouden hoor. Kom op Taza en Hayat, jullie hebben er vast wel iets over te zeggen!!

In het MO lopen de mannen allemaal in een burka... een witte dan weliswaar.... maar even zo goed....

Het werkt wel hoor, ik zal niet gauw op een man in een witte jurk vallen... Misschien moeten we het maar invoeren in nederland, als tegenhanger van de hijaab!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Feb 28, 2009 1:30 am

Woestijnkledij is niet zo geschikt voor ons klimaat. Dat wordt blauwbekken en vroegtijdig overlijden aan longontsteking.
Neem nu die Romeinen. Dat waren rare jongens (volgens Asterix). Hun normale kledij als beschaafd burger was de tunica.
Dit is een soort T-shirt en rokje aan elkaar vast. Het lhangt tot de knieën en werd op de heupen vast gemaakt met een touw of band. Deze tunica's waren er in alle soorten en maten en kleuren. Aan de voeten droegen ze sandalen.
Dat klinkt toch niet echt als warme kledij. Dan liepen die Germanen in hun bontjes er zeker warmpjes bij!
Vandaar misschien dat die Romeinen nooit zover Noord zijn gegaan.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Za Feb 28, 2009 3:14 am

Oh, dat zijn ze wel hoor. Tot aan de Elbe en de Weser. Verder had ook gekunt, maar dat was niet rendabel. De grap was dat het veroveren van gebieden heel duur is. Dat moet je op de een of andere manier terug verdienen. Gallia was redelijk ontwikkeld en beschaafd, dus dat was een makkie. Germania was een heel ander verhaal. Dat was zo arm als de mieren. Na de nederlaag olv kluns 1ste klas Varus trokken de Romeinen zich helemaal niet terug uit Germania. Integendeel, ze stuurden hun legioenen olv Germanicus en Tiberius om die vervelende Hermann eens stevig het stof uit de vacht te kloppen.

Na vijf jaar lang de Germanen alle hoeken van Germania in gerost te hebben, en 2 adelaars terug gevonden (de 3e is nooit gevonden) vond Augustus het welletjes, en bepaalde dat de Rijn de grens zou zijn.

Overigens, je plaatje klopt niet. Tunica's werden veel langer gedragen, tot ver over de knie. Alleen slaven en militairen droegen korte tunica's. De laatste groep door de tunica op te trekken boven de riem. Tunica's waren van voren langer dan van achteren. De man is duidelijk een senator. Hij heeft de brede laticlavius, zo te zien. Zijn vrouw draagt een incorrecte tunica, adellijke dames droegen wel wat beters. En zijn zoon is afgebeeld secondes voor vader de paedagogus (slaaf die de boeken draagt voor de zoon) opdracht geeft om hem berkenkoekjes te verstrekken. Een Romein zou zo'n bek nooit accepteren. De knul is incorrect afgebeeld zonder bulla en zonder laticlavius.

Als men het koud had trok men meer tunica's over elkaar aan. Van keizer Augustus is bekend dat hij een enorme koukleum was, en 's winters vaak vier of meer tunica's droeg. De sagum was een cape met capuchon die tegen de regen er overheen gedragen werd.
dan dooft het licht….
Anoniem

BFA

Berichtdoor BFA » Za Feb 28, 2009 12:59 pm

Tot aan de Elbe en de Weser. Verder had ook gekund, maar dat was niet rendabel.

Verder zijn de Romeinen ook gegaan. Tot Kalefeld, 100km van Hannover.

Discovery of Roman Battlefield Poses Historical Riddle
Spoiler! :
Discovery of Roman Battlefield Poses Historical Riddle

By Andrew Curry in Kalefeld, Germany

Archaeologists in Germany say they have found an ancient battlefield strewn with Roman weapons. The find is significant because it indicates that Romans were fighting battles in north Germany at a far later stage than previously assumed.

The wilds of Germany may not have been off-limits to Roman legions, archaeologists announced on Monday. At a press conference in the woods near the town of Kalefeld, about 100 kilometers south of Hanover, researchers announced the discovery of a battlefield strewn with hundreds of Roman artifacts dating from the 3rd century A.D.

Finding evidence of Roman fighting forces so far north is surprising, the archaeologists say. Germany was once considered prime territory for Roman conquest. But in A.D. 9, thousands of Roman legionaries were slaughtered in a forest near modern-day Bremen.

"We thought that with the Battle of the Teutoburg Forest, the Romans gave up on this region and pulled back behind the limes," or frontier fortifications further south, says Henning Hassmann, the Lower Saxony Conservation Department's lead archaeologist.

But evidence found in woods outside the small town of Kalefeld may force historians to take a new look at the Roman presence in Germany. More than 600 artifacts, ranging from axe heads and wagon parts to coins and arrowheads, have been found on a forested hill called the Harzhorn. So far, the artifacts indicate that Roman soldiers fought a battle on top of the hill.

The site first came to light in the summer of 2000, when local metal detector hobbyists found some pieces of metal while looking for a medieval fort. The fragments languished for years, until the men finally decided to turn them in to Petra Loenne, the Northeim area archaeologist.

Loenne immediately recognized an unusual tangle of metal. Called a "hippo-sandal," it was a sort of early horseshoe that was wrapped around the hoof of a horse or draft animal. "It definitely wasn't medieval," she says. In fact, it was Roman – but as far as Loenne knew it had no place in Lower Saxony, hundreds of miles north of the Roman frontier.

Loenne quickly assembled a team of archaeologists and historians – and local metal detector hobbyists with good connections to the archaeological authorities. Her priority was to locate any more artifacts close to the surface as quickly as possible. "We had to hurry and excavate before word got out and looters arrived," Loenne says.

Over the course of three months, they found a Roman-era battlefield spread over more than a mile of dense German forest. Standing under towering pines on Monday, Loenne said the battlefield may be one of the largest ever discovered intact from that era.

Metal detector hobbyists working under the watchful eye of Loenne and her team located over 600 metal objects, from Roman sandal nails to arrowheads and six-inch long iron spear points that once capped javelins fired from ballistae, a sort of giant crossbow.

The battlefield is located on top of a wooded hill. The poles with tennis balls stuck on them show where artifacts were found.
After the press conference on Monday, the local fire department ferried visitors up a muddy dirt road to the hilltop. Snow still clung to the forest floor, which was pocked with tiny craters where archaeologists had dug holes.

The steep face of the hill was studded with tennis balls on spikes, each one marking where an artifact had been found. The center of the hill was covered with neon-green balls, each one marking where a ballista's javelin had landed; a few balls painted blue and green marked spear and arrow points. Archaeologists found eighty percent of the points were found oriented in the same direction. The rest may have bounced off of trees – or barbarians – and landed pointing in a different direction.

Battle Action Frozen in Time

Along the ridge on either side of the hilltop, dozens of tennis balls painted red support the argument. The red balls mark where Roman sandal nails came loose. After archers and artillery launched their weapons towards the defenders on top of the hill, the archaeologists think Roman legionaries may have swept in from either side to finish the job.

"It took half an hour or an hour at most, but it's preserved like it was frozen in time," said Michael Geschwinde, an archaeologist at the Lower Saxony Conservation Department who participated in the dig. "For an archaeologist, it's amazing to be able to explore this moment."

The layout of the battlefield contains yet another tantalizing clue: The Romans attacked the hill from the north, suggesting that they were on their way home from a mission even further into German territory. Geschwinde said there may have been about a thousand men on the Roman side, perhaps including auxiliary archers and spear-throwers from the empire's provinces in Africa and the Middle East.

At least one arrowhead still contained enough of the original wooden shaft to provide organic material for radiocarbon dating, which place it some time in the 3rd century A.D. Coins and other objects support the idea that the battle may have been fought some time between 200 and 250 A.D.

There is sketchy evidence in the histories for some sort of Roman push into German territory in the 3rd century. Historians like Herodian say the Emperor Maximinus Thrax declared war on the Germans, but this is the first evidence he may have actually carried out his threats. "From what sources say, he did push into Germany," says Eric de Sena, an archaeologist at John Cabot University in Rome. "In a way it seems to correspond with the histories."

The specialized artillery and hundreds of Roman sandal nails found atop Harzhorn Hill is a good indication the combatants were Romans, not barbarians using Roman weapons. Roman artifacts have been found as far north as the Baltic Sea, but have usually been dismissed as trade goods. "Roman sandals on German feet doesn't make sense, at least not in that amount," says Friedrich Lueth, head of the German Archaeological Institute's Roman German Commission. "At this late stage, it's quite surprising to see them so far north."

The site was under wraps until Monday to protect it from looters, but Loenne says full-scale excavations will commence in March to dig deeper into the mystery of Harzhorn Hill.
http://www.spiegel.de/international/ger ... 20,00.html
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Za Feb 28, 2009 1:18 pm

wow! Wat interessant zeg en dat is nog niet zo lang geleden ontdekt zag ik, 16 December 2008! bedankt voor de geschiedenis update lessen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Feb 28, 2009 2:08 pm

De Romeinen hebben best wel hoog gezeten. Tot tegen Schotland aan.
Britannia was de naam van de Romeinse provincie die het latere Engeland en Wales omvatte. De belangrijkste stad was Londinium.
De Romeinen hebben de muur van Hadrianus gebouwd , en voor de Romeinen was York een belangrijke militaire basis.
En geloof me, het kan koud zijn in Yorkshire.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Feb 28, 2009 2:54 pm

De meeste jonge moslima’s met een kleurige schaamhaarlap op hun hoofd zijn hoerige types. Vaak zwaar en opvallend opgemaakt. Zij zijn geïnspireerd door het voorbeeld van de vroege tempelprostituees in Soemerië. De enige echte devote moslima is zij die in het zwart is gekleed. Alleen haar gezicht blijft onbedekt zonder make-up. Zij heeft zich helemaal aan Allah toegewijd. Als zijn maagdelijke seksslavin. Zij cijfert zichzelf weg als een object in handen van Allah in ruil voor een positie later in zijn paradijs als hoerenmadam. Zij heeft dan de leiding over 72 maagdensletjes. Zeer devoot, want we weten dat de meeste hoerenmadams zelf meestal geen hoeren zijn. Als ze al seks bedrijven is het om de lol en kiezen ze hun eigen ’stuk’ uit. Zo’n perfecte devote islamitische (jonge) vrouw loopt zich dus in feite in de voorverkoop te etaleren voor Allah, en gelijktijdig te prostitueren voor alle mohammedanen bij wie de hitsigheid en opgeklopte geilheid tot een kookpunt is gerezen. Want waar vind je vandaag de dag nog een aan Allah opgedragen maagd? Goed uit je doppen kijken. Wanneer je zo een in kolenzak verpakte moslima ziet, weet dan als mohammedaan, dat dit er eentje is. GARANTIE? Doe de bloedingsproef! Mocht het mis gaan en je bedrogen uitkomen, dan kun je als mohammedaan zo’n vrouw altijd nog doodslaan. :turban: :knorrie:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Feb 28, 2009 3:07 pm

Ik vraag me wel eens af als zo'n hoofdmoslima die de leiding heeft over 72 hoeris nou eens verliefd wordt op Mozes of Mohammed of nog erger.. :shock: Allah, ( dat kan toch) en ze gaat met hem naar bed, doet ze dan iets illegaals en wordt ze dan in de hemel gestenigd , of mag dat...

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Feb 28, 2009 3:26 pm

Ariel schreef:Ik vraag me wel eens af als zo'n hoofdmoslima die de leiding heeft over 72 hoeris nou eens verliefd wordt op Mozes of Mohammed of nog erger.. :shock: Allah, ( dat kan toch) en ze gaat met hem naar bed, doet ze dan iets illegaals en wordt ze dan in de hemel gestenigd , of mag dat...

Is er nog ergens een ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of moellah in de buurt die hier een passende haddith op heeft? :turban:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Feb 28, 2009 9:31 pm

Hans,

Het merendeel van de hoofddoekjes lopen er nou niet bepaald ingetogen, kuis en vroom bij. Mijn theorie daarop is dat deze dames, ten aanzien van de niet hoofddoek dames, die gewoon met het haar los kunnen lopen, het moeten compenseren. Dit doen ze middels veel uiterlijke verzorging, toeters en bellen.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Feb 28, 2009 9:37 pm

Hayat zei:
Anyway, ik heb daar nooit last gehad van moslima's die mij veroordeelden van het niet dragen van een hoofddoek.

Tazagirl is daar dus één van. Zij achten zich superieur boven de ander, omdat zij er vroom bijlopen. Deze stommelingen weten niet waar dat vodje nou werkelijk voor dient, en weten ook niet dat de mannen er baat bij hebben en het een soort egostreler voor ze is. Zij denken dat met een doekje alles gezegd is. En het innerlijke?

In ieder geval vermijd ik hoofddoekjes, en loop ik er echt met een grote bocht omheen. Nooit zal ik een dame met hoofddoekje als vriendin nemen, omdat ik weet dat er bij dat meisje in haar hoofd draait dat zij beter en netter is dan ik.

Hayat

Berichtdoor Hayat » Za Feb 28, 2009 10:04 pm

Chaimae schreef:Hayat zei:
Anyway, ik heb daar nooit last gehad van moslima's die mij veroordeelden van het niet dragen van een hoofddoek.

Tazagirl is daar dus één van. Zij achten zich superieur boven de ander, omdat zij er vroom bijlopen. Deze stommelingen weten niet waar dat vodje nou werkelijk voor dient, en weten ook niet dat de mannen er baat bij hebben en het een soort egostreler voor ze is. Zij denken dat met een doekje alles gezegd is. En het innerlijke?

In ieder geval vermijd ik hoofddoekjes, en loop ik er echt met een grote bocht omheen. Nooit zal ik een dame met hoofddoekje als vriendin nemen, omdat ik weet dat er bij dat meisje in haar hoofd draait dat zij beter en netter is dan ik.

Ik geloof niet dat tazagirl zo is. Bovendien slaat het werkelijk nergens op dat diep in de gedachte van iedere hoofddoek dragende moslima, er een gedachte schuilt dat ze beter is. Natuurlijk heb je echt wel van die power rangers die wel zo zijn, maar ik ken er zat die niet zo zijn en daar kan je prima vriendinnen mee zijn.

Terug naar “Samenleving & Integratie”