Hjaab een bedreiging?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Manon »

Wel, ik heb er wèl een probleem mee dat een nazi gaat bepalen wat mijn inkomsten zijn, of dat een KKK man mag zeggen hoeveel belastingen ik moet betalen, of dat een huddevud madam eens gaat kijken of ik wel of niet in aanmerking kom voor een uitkering als alleenstaande.... ik wil daar AMBTENAREN voor hebben, daar BETAAL ik voor.

En als het jou een worst zal zijn als iedereen zich in de uniformen van zijn ideologie hult: dan zal het je zeker een worst wezen als je die uniformen niet meer hoeft te dragen tijdens de uitoefening van je job.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Tazagirl »

Spoiler! :
Chaimae schreef:
Hayat schreef:
Chaimae schreef:Hayat,

En natuurlijk gun ik moslima's de vrijheid om een doekje op het hoofd te doen, maar dit moet wel verboden worden in openbare functies en op scholen. Ofwel, een strenge scheiding van kerk en staat: laicisme. En zolang Nederland dit niet heeft, blijf ik me opwinden over dames in vodjes.

En denk je dat deze doekjes de vrijheid hebben in Islamitische landen om zich te bekeren tot het christendom, of om in bikini te paraderen in Saudie Arabier? En zouden deze doekjes dan tegen de daar heersende wet, normen en waarden verzetten? Mij dunkt niet. Dan zouden zij zich mooi schikken naar de wet daar. Waarom verzetten zij zich hier wel? Waarom conformeren zij zich gewoon niet aan de Nederlandse wet? Als een sportschool een bepaald beleid voert, met betrekking tot het dragen van een hoofddoekje dan heb je dat te accepteren, en dan ga je niet spijkers op laag water zoeken. Zouden deze vrouwen ook vrouws genoeg zijn om dit te doen in een land als Saudie Arabie of Iran?
De scheiding tussen kerk en staat is geen waterscheiding en hoort het ook niet te worden. Meiden mogen, als ze dat willen, gewoon een hoofddoekje op school dragen. Ook in een openbare functie. Moslima A draagt een hoofddoek en Moslima B niet. Moslima A = Moslima B (wat betreft geloof). Waarom zou moslima B wel een openbare functie mogen vervullen en moslima A niet. Ze praktiseren allebei, alleen het hoofddoekje van moslima A is zichtbaar. Gaan we nou zo kinderachtig, klagend en moeilijk doen over dat kleine verschil.
Dat doekje maakt een wereld van verschil uit. Je kan best religieus zijn, maar dat hoef je niet te uiten, en laat je zodra je de deur uitgaat, achter de deur. Ik, en vele consorten met me hebben er wel degelijk moeite mee, net zo min wanneer jij wordt geholpen door een nazi of iemand in PKK-kleding, en daar moeite mee zou hebben. Of is er dan geen ruimte voor vrijheids van meningsuiting en je kleden zoals jij dat wilt? Nee, dan springen de moslims massaal op de bres voor het beperken van de vrijheid, alleen moet dit natuurlijk niet de vrijheid van de moslims beperken. Nee, die rekwireren volledige vrijheid.

Jij ben scheefheid ten top, met alle respect. Ten eerste zeg je, nadat ik je vroeg hoe je denkt dat je samenwonen en islam wilt lijmen, dat Allah een synoniem is voor Liefde. En de staat bekommert zich om de mensen, maar moeten er daarom maar geen regels en straffen geschieden? Nogmaals mijn vraag, hoe denk je dat het valt te rijmen? Het is je al niet toegestaan een man met een hand te begroeten, noch je in één ruimte te bevinden met een mannelijke klasgenoot, laat staan samenwonen. Ten tweede zei je ergens dat jij laks hebt aan geleerden. Ook dit heb ik je toen uitgelegd. Zonder geleerden geen islam, beste Hayat. Of denk je dat die geleerden zich voor het lolletje jaren over de boeken buigen en zwoegen? Of denk je dat die vele wetscholen, en Islamitische universiteiten in Saudie Arabie, Egypte en Jemen er voor het lolletje staan? En denk je dat die hadeeth, die in feite niks anders behelst dan: ''zij die geen geleerden volgen zijn gedoemd,'' dat die er voor het lolletje er is? Reeds zeg je dat het maar een doekje is, en er wezenlijk geen verschil is met zij die het niet dragen. Werkelijk waar, ik vraag me toch nu echt af welk versie je van de Koran hebt gelezen? Heb je het wel begrepen? Of wil je het niet begrijpen? Als dat doekje niet zoveel uitmaakt, waarom is dat dan één van de allerbelangrijkste aspect c.q. rit waar een moslima zich aan moet houden? Waarom wordt er dan zoveel op gehamerd door grote geleerden en de Koran? Waarom wordt er dan in de Koran en hadeeths gesteld dat zij die het niet dragen bij het verlaten van het huis door de engelen worden vervloekt, tot zij weer het het huis betreden? Waarom wordt er dan gesteld dat zij die het niet dragen nooit de Hemel zullen betreden, noch de geur van de Hemel zullen ruiken? Zo cruciaal was het toch niet? Of toch wel? (retorisch, daar waar het een erg belangrijk regel is in de islam)

Wat stuit me tegen het borst? Nou, ik zou je zeggen de hele discussie maar eens terug te lezen. De dames in hoofddoekjes keuren impliciet verkrachting goed, en daar is dat 'lieve meisje' Tazagirl één van. Zij is niet de eerste, maar zeer zeker ook niet de laatste. Die Tazagirl, dreef zichzelf in een hoekje, door ergens in de draad te zeggen dat ze doek draagt omdat zij zich dan veilig en niet als een lustobject voelt. Veilig en lustobject. Veilig voor wat? De mannen, die haar dan niet met grote ogen aankijken en niet kunnen aanraken, omdat ze een signaal geeft dat ze een lopende vagina is? Ze heeft het ook over een lustobjecten. Je wordt er echt om de oren mee geslagen door die doekjes. Dus in feite zegt ze niks anders dan zij die dat vodje niet dragen lustobject zijn, ook jij Hayat. En daar kom ik dan weer terug op mijn eerste alinea, namelijk dat doekjes achter de balie of kassa alle dames die geen doekje dragen als lustobjecten zien. Ach, het zijn toch maar die lustobjecten, die door menig man worden uitgekleed en inferieur worden geacht. Wil jij zulke dames ten vriend nemen? Wil je door zulke dames geholpen worden? Welk verstandig en weldenkend mens wilt dat nou?

Tazagirl zei zelf dat zij die geen doekje dragen niks anders dan lustobjecten zijn. Lief is die Tazagirl he? Al die keren dat ik versierd werd in haar bijzijn (ken haar persoonlijk) zei ze dat het aan mij lag, maar de manier waarop ik me kleedde. Ze schoof de schuld bij mij, want ach, ik ben toch maar een lustobject omdat ik dat vodje niet draag. En dat geldt ook voor jou op.
En zolang dat doekje in de openbare functies en op scholen niet verboden wordt zal ik mijn gal blijven spuwen over dames in doek. En als het moet, ga ik daar desnoods de politiek voor in, om zo wat te kunnen bewerkstelligen. Maar tot die tijd..
Wtf???! Wat is jouw probleem? Jij moet zeker met die psycholoog van je praten! Jij verzint dingen over mij en je wil me zelfs hier op het forum in een kwaad daglicht zetten!! Waarom verzin jij dingen?!
Laatst gewijzigd door Tazagirl op zo mar 01, 2009 10:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Bloodgod »

Hoofddoekje bezorgd je een “high”.
Het geeft je een verheven gevoel.
Daar krijg je scheve gezichten van.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Tazagirl schreef:
Ilona schreef:
Tazagirl schreef:het gevoel dat je hebt is gewoon onbeschrijvelijk.
Haha, nu wil ik toch echt wel weten wat ik dan mis :smile:

Vertrouwd en veilig gevoel. Ik vraag mij af hoe sommige mensen zich voelen en half naakt op straat lopen en als lustobject worden gezien.
Heb jij dit niet gezegd? (zie citaat) Jij slaat jezelf weer voor de honderste keer blauw. En al die keren aan de telefoon en in het echt, al die keren dat ik versierd werd, en jij mij op de kop gaf, want het was mijn schuld. Of bagetaliseer je dit? En, wat versta jij onder half naakt? Het is een relatieve woord. Bij moslims word je al gauw van half naakt bestempeld, je hoeft maar een t-shirt te dragen, en het is schaars.

Plus, hoe zit het met de mannen? Ik raak botergeil van mannenhaar, en vele consorten met me. (Silly, Ariel, Ilona, Circe en zo ken ik er nog wel wat) Moeten we nou ook alle mannen een vodje verplicht stellen? Want, ik kan mijn handen en libido niet meer strak in teugels houden. Waarom moet de vrouw zich schikken naar de wet van de man, en niet virca versa?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Hayat »

circe schreef:Wel, ik heb er wèl een probleem mee dat een nazi gaat bepalen wat mijn inkomsten zijn, of dat een KKK man mag zeggen hoeveel belastingen ik moet betalen, of dat een huddevud madam eens gaat kijken of ik wel of niet in aanmerking kom voor een uitkering als alleenstaande.... ik wil daar AMBTENAREN voor hebben, daar BETAAL ik voor.

En als het jou een worst zal zijn als iedereen zich in de uniformen van zijn ideologie hult: dan zal het je zeker een worst wezen als je die uniformen niet meer hoeft te dragen tijdens de uitoefening van je job.
Tuurlijk kan dat laatste mij een worst wezen. Weet je hoe lullig het is voor moslima's. Ze worden continu in een hoekje gezet, omdat ze een hoofddoek dragen willen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:
circe schreef:Wel, ik heb er wèl een probleem mee dat een nazi gaat bepalen wat mijn inkomsten zijn, of dat een KKK man mag zeggen hoeveel belastingen ik moet betalen, of dat een huddevud madam eens gaat kijken of ik wel of niet in aanmerking kom voor een uitkering als alleenstaande.... ik wil daar AMBTENAREN voor hebben, daar BETAAL ik voor.

En als het jou een worst zal zijn als iedereen zich in de uniformen van zijn ideologie hult: dan zal het je zeker een worst wezen als je die uniformen niet meer hoeft te dragen tijdens de uitoefening van je job.
Tuurlijk kan dat laatste mij een worst wezen. Weet je hoe lullig het is voor moslima's. Ze worden continu in een hoekje gezet, omdat ze een hoofddoek dragen willen.
Wet is wet, is het niet? Je dient je als burger te conformeren aan de heersende normen, waarden en wetten. Onderschrijf je dit? Dus als de wet ons voorschrijft dat het dragen van een hoofddoek op de werklvloer of op scholen niet toegestaan is, dan heb je te dat dulden. Als ik in jaartje in Saudie Arabie ga wonen, dan zal ik me ook conformeren aan de daar heersende normen, waarden en regels. Of denk je dat ik daar zal paraderen in bikini en mini-rokje? Denk je dat ik daar dan beroep kan doen op 'vrijheid?' Word zonder pardon opgepakt en berecht. Daar zit geen woord Spaans bij.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:
Hayat schreef:
circe schreef:Wel, ik heb er wèl een probleem mee dat een nazi gaat bepalen wat mijn inkomsten zijn, of dat een KKK man mag zeggen hoeveel belastingen ik moet betalen, of dat een huddevud madam eens gaat kijken of ik wel of niet in aanmerking kom voor een uitkering als alleenstaande.... ik wil daar AMBTENAREN voor hebben, daar BETAAL ik voor.

En als het jou een worst zal zijn als iedereen zich in de uniformen van zijn ideologie hult: dan zal het je zeker een worst wezen als je die uniformen niet meer hoeft te dragen tijdens de uitoefening van je job.
Tuurlijk kan dat laatste mij een worst wezen. Weet je hoe lullig het is voor moslima's. Ze worden continu in een hoekje gezet, omdat ze een hoofddoek dragen willen.
Wet is wet, is het niet? Je dient je als burger te conformeren aan de heersende normen, waarden en wetten. Onderschrijf je dit? Dus als de wet ons voorschrijft dat het dragen van een hoofddoek op de werklvloer of op scholen niet toegestaan is, dan heb je te dat dulden. Als ik in jaartje in Saudie Arabie ga wonen, dan zal ik me ook conformeren aan de daar heersende normen, waarden en regels. Of denk je dat ik daar zal paraderen in bikini en mini-rokje? Denk je dat ik daar dan beroep kan doen op 'vrijheid?' Word zonder pardon opgepakt en berecht. Daar zit geen woord Spaans bij.
In de wet staat niet dat je geen hoofddoek dragen mag op je werk. Dat jij dat er graag in hebt staan is gewoon gemeen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Ilona zei:
iemand nog voorbeelden van het lot van mensen die het niet eens waren met de profeet?
De geschiedenis windt er geen doekjes om. Het staat staat zelfs netjes in de Sirah van de Profeet gesommeerd. Alhoewel, het boek 'Biografie van de Profeet Mohammed,' een vertaling van het Arabische boek Ar raheeq Al Makhtoem, die ik tot twee keer toe gelezen heb, met geen woord rept over deze gebeurtenissen. De moorden op; Oeqba bin Aboe Moeait, Asma bint Marwan, Aboe Afak, twee zingende meisjes dochters van Katals, Kab bin al-Ashraf, etc.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Hayat zei:
In de wet staat niet dat je geen hoofddoek dragen mag op je werk. Dat jij dat er graag in hebt staan is gewoon gemeen.
Stel dat het merendeel van de bevolking stemt, op een democratische wijze, op een verbod van de hoofddoek in openbare functies en scholen, dan zouden de moslima's in doek zich er na moeten conformeren, toch? En wat van die moslima's die bedrijven, sportscholen en scholen voor de rechter slepen omdat ze geweigerd zijn vanwege dat vodje? Regels zijn regels, toch? Daar moet een moslima niet tussen komen, die doet haar doekje maar mooi af of gaat anders op zoek naar een ander alternatief. Het moet niet gekker worden. Dat zou hetzelfde zijn als wanneer ik in bikini in Saudie Arabiere zou flaneren, en vervolgens de daar heersende wet zou bewerkstelligen en naar mijn hand zou omzetten. Dat zie je toch niet gebeuren? Dat zou toch krankzinnig zijn? Waarom zou het land zich naar mij moeten schikken? Waarom is dat wat die vodjes dan doen (in feite hetzelfde als mijn voorbeeld) niet bizar?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Bloodgod »

Behaarde mannen in het mannen-cafe werpen steelse blikken naar buiten, zij zijn tevreden met het binnen-rook-verbod. Zo kunnen zij starend aan het sigaretje halen gaan, tippen af op de maat van de hakjes.
Ik weet dat mijn liefde wordt gadegeslagen -knik ze altijd even goedendag-. Zij heeft dat niet bij mij.

Ik zou zo zeggen; Vrouwmens ga daar naar binnen, ouwehoer gezellig mee.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Hayat zei:
Allereerst snap ik de vergelijking niet tussen een nazist, een pkk'er en de hoofddoekdragende moslima. Deze is belachelijk. Lees hem nog eens.
Waar slaat het verder op dat je jouw geloof thuis moet laten. Dat is toch de grootste onzin allertijden. Wat jij zegt is: 'ik weet dat je gelooft, maar ik doe schijnheilig en wil niets van je geloof zien, al weet ik diep in mijn hart dat je wel gelooft.'
Waarom is het jouw inziens onzin om geloof thuis te houden? Men heeft het recht om er een pluralistische visie (daar waar ik denk dat dit juist als een zwakheid zie, omdat je daarmee de aandacht van je afwerpt, zoals Mills dit ook al suggereerde) op na te houden, maar dit moet de mensen om je heen niet schaden, noch beperken. En helaas zien we dit wel terug bij het gros van de moslims.
Het is gewoon laf en zwak om iemand te dwingen zijn religieuze kledij thuis te laten, omdat je dit niet zien wil. Wil je wel door een nazist geholpen worden die zijn hakenkruis thuis gelaten heeft? Wil je wel geholpen worden door een pkk'er die in gewone kleren komt Chaimea?
Ken je het principe van gelijke behandeling? Wens niet door een doekje, noch door nazi's (dat laatste groepje wordt sowieso niet aangenomen op de arbeidsmarkt) geholpen te worden.
Ik heb nergens beweerd dat de hoofddoek niets uitmaakt. Als het goed is maakt de hoofddoek niets voor ongelovigen uit. Althans het zou niets voor ongelovigen uit moeten maken, maar sommige ongelovigen veranderen in dolle honden bij het zien van dat doekje.
Lees eens alles terug. Weet jij wel waar de hoofddoek in facto voor staat?
Ik heb de Koran van de eerste tot de laatste letter gelezen en inderdaad staan er gedeelten, waarin het samenwonen ontmoedigt wordt. Toch geloof ik dat het geen probleem is als ik uit liefde zou willen samenwonen met een man. Ik het het gevoel dat Allah swt van mij houdt en dat hij mij als mens zijnde de vrijheid heeft gegeven om niet alleen te handelen naar zijn wil, maar ook zelf beslissingen nemen mag. De Koran en de ahadeeth zijn er als richtlijnen, dat is het gevoel dat ik krijg. Allah swt heeft ons per slot van rekening niet voor niets geschonken met dingen als intelligentie, het geweten en emotie. Zolang je maar gelooft, en rekening houdt met dat je zelf altijd verantwoordelijk zal zijn is het goed. Dat heet geen scheefheid, maar het vermogen om naast het geloven ook zelf na te denken wat je als mens wil.
Als jij de Koran gelezen hebt, dan hoor je toch op zijn minst te weten dat je niks te willen en in te brengen hebt. Jij mag geen mening hebben, Hayat. Daar waar Allah een punt gezet heeft, mag jij geen 'maar' zetten. Een maar wordt altijd vervolgd door een mening. Islam is niks anders dan volledige onderwerping aan de dogma's van Allah. Jij bent in dienst van Hem, en je dient je aan Zijn regels te houden, zonder om de brei heen te draaien. Of denk jij het beter te weten dan Allah? Denk je meer kennis en wijsheid in pacht te hebben dan de Heer?

Heb je gedurende het lezen van de Koran over soera Al-Ahzaab, aya 36 heen gelezen? Nou, vooruit..Ik zal het je maar even attenderen. ''En het betaamt de gelovige man of vrouw niet, wanneer Allah en Zijn boodschapper over een zaak hebben beslist, dat er een keuze zou zijn in die zaak. En wie Allah en Zijn boodschapper niet gehoorzaamt, is klaarblijkelijk afgedwaald.''
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Tazagirl »

Wtf???! Wat is jouw probleem? Jij moet zeker met die psycholoog van je praten! Jij verzint dingen over mij en je wil me zelfs hier op het forum in een kwaad daglicht zetten!! Waarom verzin jij dingen?!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Chaimae »

Tazagirl schreef:Wtf???! Wat is jouw probleem? Jij moet zeker met die psycholoog van je praten! Jij verzint dingen over mij en je wil me zelfs hier op het forum in een kwaad daglicht zetten!! Waarom verzin jij dingen?!
Is dat het enige wat je kan breien? Ik heb op jouw stukje een tegenreactie onderbracht. Reageer je daar even op, indien het je behaagt? Want als er iemand is die jou in een kwaad en slecht daglicht stelt, dan ben jij datzelf wel. Tjop tjop, bewijs je eens, door te reageren op mijn berichtje. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Jij:
Vertrouwd en veilig gevoel. Ik vraag mij af hoe sommige mensen zich voelen en half naakt op straat lopen en als lustobject worden gezien.
Ik:
Heb jij dit niet gezegd? (zie citaat) Jij slaat jezelf weer voor de honderste keer blauw. En al die keren aan de telefoon en in het echt, al die keren dat ik versierd werd, en jij mij op de kop gaf, want het was mijn schuld. Of bagetaliseer je dit? En, wat versta jij onder half naakt? Het is een relatieve woord. Bij moslims word je al gauw van half naakt bestempeld, je hoeft maar een t-shirt te dragen, en het is schaars.

Plus, hoe zit het met de mannen? Ik raak botergeil van mannenhaar, en vele consorten met me. (Silly, Ariel, Ilona, Circe en zo ken ik er nog wel wat) Moeten we nou ook alle mannen een vodje verplicht stellen? Want, ik kan mijn handen en libido niet meer strak in teugels houden. Waarom moet de vrouw zich schikken naar de wet van de man, en niet virca versa?

Jij: ...
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Anneke »

Tazagirl schreef:Wtf???! Wat is jouw probleem? Jij moet zeker met die psycholoog van je praten! Jij verzint dingen over mij en je wil me zelfs hier op het forum in een kwaad daglicht zetten!! Waarom verzin jij dingen?!
Ga eens inhoudelijk in op wat Chaimae te zeggen heeft. Misschien leer je er wel iets van.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Silly »

Hayat schreef:
circe schreef:Wel, ik heb er wèl een probleem mee dat een nazi gaat bepalen wat mijn inkomsten zijn, of dat een KKK man mag zeggen hoeveel belastingen ik moet betalen, of dat een huddevud madam eens gaat kijken of ik wel of niet in aanmerking kom voor een uitkering als alleenstaande.... ik wil daar AMBTENAREN voor hebben, daar BETAAL ik voor.

En als het jou een worst zal zijn als iedereen zich in de uniformen van zijn ideologie hult: dan zal het je zeker een worst wezen als je die uniformen niet meer hoeft te dragen tijdens de uitoefening van je job.
Tuurlijk kan dat laatste mij een worst wezen. Weet je hoe lullig het is voor moslima's. Ze worden continu in een hoekje gezet, omdat ze een hoofddoek dragen willen.
NEE, ik vind er NIETS lulligs aan. Ik wil ook wel es wat, maarja.. you just can't have it all.

Als je je op openbaar terrein begeeft wordt je geacht je te kleden conform de omgeving. In rome doe je als de romeinen dus trek dat achterlijke en vieslelijke ding van je kop!!!

Als ik meen dat ik altijd verkleed moet gaan als kangoeroe om zo de lust van mannen te verminderen krijg ik ook iedereen over me heen dus hou op met zeuren!!!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door hans van de mortel »

Hayat schreef:Mij kan het geen worst schelen of iemand een hakenkruis, kruis, davidster of whatsoever draagt als hij mij helpt. Sommige mensen houden van moeilijk doen.
Jou niet, maar anderen wel! Een doorsnee beschaafd mens bezit een sociaal gevoel naar de ander toe, houdt rekening met hem en stelt zichzelf niet in de eerste plaats voorop. Hoe iemand zich in zijn vrije tijd kleedt, het zal mij worst wezen. Hakenkruis, Davidster, whatsoever. Dat een vrouw de idioterie van islam aanhangt en die in haar vrije tijd tot uitdrukking wil brengen via haar persoonlijke caranavaleske demonstratie op de openbare weg, moet zij zelf weten. MAAR NIET IN EEN DIENSTVERLENENDE FUNCTIE! Daar houden Nederlanders niet van. :mad:

Trouwens, het dragen van die schaamhaarlappen door moslima’s is een typisch traditioneel kenmerk van onontwikkeldheid. Hoe dommer de gans hoe vaker de kans. Op het platteland van islamitische landen kom je de schaamhaarlappencultuur in optima forma tegen. Dat was vroeger zo, dat is nu nog zo. Een beetje ontwikkelde beschaafde vrouw draagt toch geen hoofddoek? Niet in Marokko, niet in Irak, niet in Egypte. Nergens, behalve wie voor dom en onontwikkeld wil aangezien worden. De boeretrutten van het platteland, uit de bergen, de holbewoners. :D
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Monique »

Hayat: Tuurlijk kan dat laatste mij een worst wezen. Weet je hoe lullig het is voor moslima's. Ze worden continu in een hoekje gezet, omdat ze een hoofddoek dragen willen.
Ik wil dolgraag vol tatoos en een paarse hanekam en een groot hakenkruis op mijn voorhoofd en piercings in mijn hele gezicht en op mijn handen en verder in de dracht van de masai vrouwen (bijna naakt dus) naar mijn werk.
Maar, ik word gewoon in een hoekje gezet.
Discriminatie. :crying:
Laatst gewijzigd door Monique op ma mar 02, 2009 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door H.Numan »

Hayat schreef:In de wet staat niet dat je geen hoofddoek dragen mag op je werk. Dat jij dat er graag in hebt staan is gewoon gemeen.
In de wet staat nog niet dat burka's of hoofdoeken verboden zijn. Nog niet. Want het was in het verleden nergens voor nodig. Vrouwen droegen hier inderdaad ook hoofddoeken, maar deden die binnenshuis af. Niet omdat hun eigenaar man/oom/broers/vader dat bepaalden, maar omdat men binnenshuis geen hoofddoeken draagt. Ook geen hoeden of petten, overigens.
Verder is het wettelijk weldegelijk verboden om op de werkvloer hoofddoeken te dragen, maar dat is de arbowet. Voorkomt dat domme muzelwijfes gewurgd worden door ingewikkelde machines en zo. Heel erg haram, van die machines, uiteraard.
Op scholen mag dat meestal wel, maar dat is bijzonder respectloos gedrag. Als onderwijzeres behoor je het goede voorbeeld te geven. Niet door te laten zien hoe ongelofelijk dom en bekrompen je bent, en hoe je spuugt op de Nederlandse samenleving.

Gemeen? Nee hoor. De wet in Nederland kan onrechtvaardig zijn (voor dhimmies, voornamelijk), oneerlijk verdeeld, maar gemeen? Nee, dat begrip kom je echt nergens tegen in het Nederlandse recht.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Manon »

Volgens mij bepaalt geen enkele europese wet welke kledingstukken er al of niet horen gedragen te worden, behalve de uniformen van de "bovenstaande gerechtigden": leger, politie, gerecht,[/quote]
Gelukkig hebben we de Arbeids Omstandigheden Wet (Arbo wet) die uitkomst biedt. Met een beetje creatief denken valt daar een hoop mee te doen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef:
Ilona schreef: Vertrouwd en veilig gevoel. Ik vraag mij af hoe sommige mensen zich voelen en half naakt op straat lopen en als lustobject worden gezien.
Met die vod op jullie kp geven jullie aan dat de Moslim mannetjes niet in staat zijn om hun driften te beheersen, en de verantwoordelijkheid daarvoor bij de vrouwtjes leggen. Dàt is de functie van de hoofddoek, niks anders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Mahalingam »

Gehoofddoekten achter de kassa.
Dat geeft niet alleen problemen voor de dames in kwestie die alcohol, varkensvlees, bloot tijdschriften, chips met bacon-smaak etc. moeten aanpakken, maar ook voor de klanten.
http://www.portsmouth.co.uk/newshome/Po ... 5032327.jp
Portsmouth Tesco refuse to sell alcohol to 46-year-old mum
Karen Dumelow queued up with her weekly shopping, including two bottles of Tesco Finest white wine.
But the checkout worker refused to serve the 46-year-old, saying she needed to see identification for daughter Emily.
Mrs Dumelow then approached three senior members of staff at the North Harbour store, but they backed their colleague.
'I was a bit bemused and said "my daughter doesn't have ID – she's only 14 years old!",' said Mrs Dumelow, a fraud investigator. 'My daughter was with me because I take her shopping. 'I don't leave her home alone. I was paying for the shopping, not her, how extreme can something get?'
Mrs Dumelow, from Shelford Road, Milton, was forced to put aside the two bottles of wine and pay for the rest of the shopping.
She then had to send off her daughter to the car so she could put the bottles of wine through the same till.
En hoe wordt dit recht gebreid?
Spokesman David Nieberg said: 'We're sorry for the inconvenience and any embarrassment we have caused this customer. 'We work hard to prevent under-age sales, including proxy sales where adults purchase alcohol for under-18s. However in this instance we got it wrong and sincerely apologise.'
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Anneke »

Waar kan ik lezen dat het om een moslima gaat?
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hjaab een bedreiging?

Bericht door Mahalingam »

Ik moet bekennen dat het nergens staat in deze link. Ik kwam op deze link via een weblog en kan niet meer terug halen op welk weblog ik het vermeld vond. Lullig excuus, ik weet het.
Ik trek de tekst die e.e.a. met hoofddoekjes verbind, terug.
Tesco komt wel geregeld in het nieuws. Zo zijn ze aangeklaagd voor onterecht ontslag door een magazijnwerker omdat die kratten bier moest verplaatsen wat tegen zijn geloof was.
En deze zaken:
http://bifsniff.com/current-affairs/tes ... hol-policy
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/u ... 935489.ece
Tesco refuses beer to man shopping with daughter
http://www.telegraph.co.uk/news/newstop ... ut-ID.html
Tesco refuses to sell BBQ sauce to woman without ID
Zoals ze in Engeland zeggen: "better safe then sorry" zeker als je dit weet:
"The Government has imposed tougher penalties on selling alcohol to minors and stores caught selling to under-18s three times in three months face fines of £10,000. "
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie