Verbod op boerkini in strijd met wet ??

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Berichtdoor Ariel » Vr Mar 13, 2009 5:08 pm

CGB: Verbod op boerkini in strijd met wet

UTRECHT – Een verbod op het dragen van een boerkini in een gemeentelijk zwembad in Hengelo is in strijd met de wet. Dat maakte de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) vrijdagmiddag bekend.

Een boerkini is een tweedelig badpak dat alleen gezicht, handen en voeten vrijlaat.

De gemeente Hengelo streeft volgens de commissie naar toegankelijke en veilige sportaccomodaties met een goede sfeer.
Om dat te bereiken hanteert het plaatselijke zwembad kledingvoorschriften die lichaamsbedekkende badkleding, zoals wedstrijdzwempakken en boerkini’s, verbieden tijdens algemene openingsuren. Deze voorschriften moeten voorkomen dat tussen zwemmers onderling, ongemakkelijke gevoelens ontstaan.

Ook zou het reeds geldende verbod op het dragen van onder meer zwemshorts tot over de knie en T-shirts niet goed te handhaven zijn als de burkini wordt toegestaan.

De CGB oordeelt op basis van de Algemene wet gelijke behandeling dat een verbod op lichaamsbedekkende zwempakken onnodig de wettelijke godsdienstvrijheid aantast.

De commissie heeft naar eigen zeggen meegewogen dat de gemeente actief beleid voert om de algemene toegang tot het zwembad te waarborgen. „Mogelijke problemen met de handhaving zijn weg te nemen door duidelijke uitleg aan bezoekers welke kleding wel en niet is toegestaan.”

In de zomer van 2008 was er de nodige commotie rondom boerkini’s. De meeste zwembaden accepteren inmiddels de boerkini.
Het verzoek om een oordeel over de boerkini is ingediend door zowel de gemeente als het Overijsselse anti-discriminatiebureau Artikel 1.

Recent stelde staatssecretaris Bussemaker in antwoord op Kamervragen van de PVV dat de boerkini gerekend kan worden tot badkleding die aan alle daarbij horen eisen voldoet. „Ook verschaft de boerkini’s vrouwen die anders thuis zouden zitten de mogelijkheid om te zwemmen in openbare gelegenheden. Dit werkt bevorderend voor de zwemvaardigheid, sportdeelname, gezondheid, emancipatie en integratie van deze vrouwen.”

Volgens Bussemaker worden andere groepen hiermee niet geschaad en is de veiligheid niet in het geding. „Ik ga ervan uit dat gemeenten en zwembadexploitanten ervoor zorgen dat vrouwen in boerkini’s worden toegelaten in zwembaden.”

Volgens Bussemaker is van islamisering van de Nederlandse samenleving geen sprake. „Onder islamisering wordt immers verstaan: “de maatschappij organiseren volgens islamitische principes”. Hiervan is in Nederland geen sprake. In ons land geldt het beginsel van rechtsgelijkheid. Alle religies, ook de islam, zijn in Nederland gelijk voor de wet.”

http://www.refdag.nl/artikel/1397666/CG ... t+wet.html

Lees hier de uitspraak van de CGB.
http://www.cgb.nl/_media/downloadables/oord09%2015.pdf
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet

Berichtdoor Monique » Vr Mar 13, 2009 5:15 pm

Ook zou het reeds geldende verbod op het dragen van onder meer zwemshorts tot over de knie en T-shirts niet goed te handhaven zijn als de burkini wordt toegestaan.

De CGB oordeelt op basis van de Algemene wet gelijke behandeling dat een verbod op lichaamsbedekkende zwempakken onnodig de wettelijke godsdienstvrijheid aantast.

Dus; zwemshorts tot de enkels en t-shirts mogen ook weer?
Of snap ik het weer eens niet en mag dat alleen wanneer je in god gelooft?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Mar 13, 2009 5:41 pm

Ik weet trouwens niet of het CGB rechtsbevoegdheid heeft, of alleen maar een adviserende functie bekleed. Als dat zo is, dan kan het zwembad het besluit van de CGB zo naast zich neer leggen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Mar 13, 2009 7:53 pm

Volgens Bussemaker is van islamisering van de Nederlandse samenleving geen sprake. „Onder islamisering wordt immers verstaan: “de maatschappij organiseren volgens islamitische principes”. Hiervan is in Nederland geen sprake. In ons land geldt het beginsel van rechtsgelijkheid. Alle religies, ook de islam, zijn in Nederland gelijk voor de wet.”

oef! nu vreesde ik even dat ik niet met mijn oranje boeddhistische monnikspij zou mogen gaan zwemmen!

Nou gelukkig heeft het CGB ervoor gezorgd dat ik dat helemaal mag! Trouwens mijn buurvrouw wou ook in haar zwempakje gaan zwemmen:

De kukluklini:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Vr Mar 13, 2009 8:23 pm

Manon schreef:

oef! nu vreesde ik even dat ik niet met mijn oranje boeddhistische monnikspij zou mogen gaan zwemmen!

Nou gelukkig heeft het CGB ervoor gezorgd dat ik dat helemaal mag! Trouwens mijn buurvrouw wou ook in haar zwempakje gaan zwemmen:

De kukluklini:

Afbeelding

t klinkt ms raarmaar EIGENLIJK zouden wij dat en masse moeten doen! Iedere keer als er weer eens een EIS gesteld wordt of een KLACHT geuit wordt door 'de islamiet' er TEGEN in gaan in kleding en/of in geschrift.. dat wij door uilskuikens bestuurd worden wil niet zeggen dat WIJ daarom OOK zo achterlijk onze mond moeten houden! die lui hebben het naw TE druk om zich te informeren over de ware toedracht vd islam en 'de islamieten' :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Mar 14, 2009 10:25 pm

Ariel schreef:Ik weet trouwens niet of het CGB rechtsbevoegdheid heeft, of alleen maar een adviserende functie bekleed. Als dat zo is, dan kan het zwembad het besluit van de CGB zo naast zich neer leggen.

Het gevaar van het CGB zit hem vooral in de zwarte lijsten die ze (laten) aanleggen.
Kom je als onderneming (ondernemer) op die lijst dan kan je rekenen op een lastige overheid.
Hoe erg dat uitpakt weet ik niet. Zou de subsidiekraan voor dat zwembad worden dichtgedraaid?
http://www.radar.nl/read/7/sportschool_op_zwarte_lijst
Aan de andere kant: zoek je een sportschool of zwembad zonder Mohammedaans gedoe: raadpleeg de zwarte lijst!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Mei 21, 2009 12:39 am

Het is te hopen voor ze dat de uitvinders van de vreselijke Burkini de zaak goed hebben laten patenteren want ze kunnen dan stinkend schatrijk worden over de hoofden van Mohammedaanse schoolkinderen heen. Duitsland gaat een groot afzetgebied worden.
http://www.dernewsticker.de/news.php?id=114138
Gericht: Muslimische Mädchen müssen am Schwimmunterricht teilnehmen
De klacht was: als onze dochters >7 jaar oud zijn dan moeten ze beschermd worden tegen seksuele verleidingen. Ze laten in het midden van welke kant.
Het gerecht besloot dat ze moesten zwemmen, als het moet dan maar in een burkini voor de halallisering.
...weil die Tochter sich durch entsprechende Schwimmbekleidung vor den Blicken anderer schützen könne.[...]
Es sei inzwischen nichts Ungewöhnliches mehr, dass muslimische Frauen und Mädchen beim Schwimmen einen sogenannten Burkini trügen. Das gelte sowohl in islamisch geprägten Ländern als auch in Deutschland.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jun 05, 2009 1:02 am

Op het strand van Zandvoort. Zwart/wit foto uit de oude doos.
De burkini's waren nog niet uitgevonden. Dit zijn nonnen in habijt die aan het zgn. 'pootje baden' doen.

Afbeelding

Bron: http://www.spaarnestadphoto.nl/

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Jun 05, 2009 3:33 am

Malingham, dat telt niet.
Iedereen mag zoals hij zelf wil baden in zee, meren, of sloten. Al dan niet met duikpakken, habijten, burkinis of niks.

Een zwembad is een openbare gelegenheid waar men rekening dient te houden met meer factoren. Zoals de gezondheid, veiligheid, en meer algemene normen en waarden. ik kan me voorstellen dan het Sportfondsebad in Staphorst een stuk terughoudender is dan het Gemeentelijke bad in Amsterdam Slotervaart. (Hoewel... de laatste tijd...)

Als een zwembad mij verbiedt om in een duikpak te trainen, hebben ze ook het recht om iemand te verbieden in een burkini te zwemmen. Dat verschilt in niets van een duikpak, behalve dat het van ander materiaal gemaakt is.

Ergo, dit is een voorbeeld van religieuze discriminatie: mensen van een bepaalde religie krijgen een voorkeursbehandeling.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jul 17, 2009 4:42 pm

Hoe zou het zitten met burkini's in Mohammedaanse streken?
Dat ervoer een Noorse die in Egypte wilde gaan zwemmen en als Gelovige Vrouw een burkini aan trok.
Ze mocht niet zwemmen, was heel kwaad en stapte naar de Noorse ambassadeur on huilie huilie te doen.
http://www.alarabiya.net/articles/2009/07/16/78914.html
No Islamic attire by pool, Egypt tells Norwegian 16 July 2009
CAIRO (Mustafa Suleiman)
A Norwegian Muslim woman has filed a complaint with her embassy in the Egyptian capital of Cairo after a beach resort banned her from swimming in the pool because she was wearing an Islamic bathing suit.
Caroline Boston vowed to never return to Egypt after she went to spend her summer vacation in the Muslim country, where she says she was insulted and disrespected.
"When I was heading to the swimming pool with the headscarf, the hotel security stopped me," she told Al Arabiya in a phone interview. "They said that according to the rules I was not allowed to be in the pool with the veil."
Caroline, who was staying at the Carlos Hotel in the Mediterranean city of Marsa Matrouh, went to the hotel administration where she was told that the rules are from the Ministry of Tourism and that only women in Western style bathing suits are allowed in the pool area.
"It is very ironic that in Norway and Sweden I have no problem swimming with the Islamic bathing suit. How could they stop me in Egypt which is one of the most important Muslim countries in the world, the center of moderate Islam, and the place of al-Azhar?" she said referring to the world's leading university of Sunni Islam.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Vr Jul 17, 2009 5:22 pm

Mahalingam schreef:...
"They said that according to the rules I was not allowed to be in the pool with the veil."
Caroline, who was staying at the Carlos Hotel in the Mediterranean city of Marsa Matrouh, went to the hotel administration where she was told that the rules are from the Ministry of Tourism and that only women in Western style bathing suits are allowed in the pool area.
"It is very ironic that in Norway and Sweden I have no problem swimming with the Islamic bathing suit. How could they stop me in Egypt which is one of the most important Muslim countries in the world, the center of moderate Islam, and the place of al-Azhar?" she said referring to the world's leading university of Sunni Islam.

Ze doen daar niet aan multikul.
Dat is een Westerse uitvinding en die moet je niet proberen op te dringen aan andere culturen.

:D Het culuurrelativisme heeft zichzelf in de staart gebeten..
RTFM

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 12, 2009 2:55 pm

Ook in Frankrijk verzet men zich tegen de boerkini. Het zal waarschijnlijk niet helpen, en de islamitische zwemster Carole ( vast weer een bekeerling) zal met haar rare 'duikerspak' snel toestemming krijgen om te zwemmen in het zwembad van Emerainville

Française mag niet in boerkini in zwembad

PARIJS/EMERAINVILLE - Een 35-jarige Française is de toegang tot een zwembad ontzegd, omdat ze te water wilde in een zogenoemde boerkini. Haar speciale zwempak liet alleen de voeten, handen en het gelaat bloot, berichtte woensdag de website van het dagblad Le Parisien. De islamitische zwemster Carole deed onmiddellijk haar beklag bij de plaatselijke politie in Emerainville in de omgeving van Parijs en overweegt verdere juridische stappen.

De badmeester in Emerainville heeft echter beklemtoond dat er geen sprake is van een politiek of religieus conflict. Het zwembad weigert de kledij om hygiënische redenen, zei hij. Een parlementslid dat lid is van de commissie die het verschijnsel boerka in Frankrijk onderzoekt, André Gerin, vermoedt dat Carole met haar rare 'duikerspak' enkel wil provoceren.

Het islamitische zwempak is een creatie van de Libanees-Australische Aheda Zanetti en moet in beginsel de ontbloting tot een minimum beperken. Maar er zijn toch drie verschillende versies op de markt gebracht: kuis, sportief en strak.

In Nederland keerde eerder dit jaar de Commissie Gelijke Behandeling zich tegen een verbod van de boerkini.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4591 ... ini__.html

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 19, 2009 5:40 pm

Kijk eens aan. Ook in Italie zijn ze de boerkini zat. :smile: „We hoeven niet de hele tijd tolerant te zijn.”

Italiaanse stad verbiedt boerkini

ROME - In de Italiaanse plaats Varallo Sesia in het noorden van Italië komen vrouwen in een boerkini, een bedekkend zwempak voor moslima's, het zwembad niet in. Dat heeft de rechtse burgemeester Gianluca Buonanno woensdag laten weten.

„De aanblik van 'gemaskerde vrouwen' kan kleine kinderen angst aanjagen, en dan hebben we het nog niet eens over de hygiëneproblemen”, aldus Buananno. „We hoeven niet de hele tijd tolerant te zijn.”

Het islamitische zwempak moet de ontbloting tot een minimum beperken. De boerkini laat alleen de voeten, handen en het gelaat bloot.

Vorige week werd in het Franse plaatsje Emerainville bij Parijs een moslima met boerkini de toegang tot het zwembad ontzegd door de badmeester. Hij deed dat naar eigen zeggen uit hygiënische overwegingen. De vrouw heeft een klacht ingediend bij de plaatselijke politie.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4641 ... ini__.html

Mahalingam

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Berichtdoor Mahalingam » Wo Aug 19, 2009 8:37 pm

"Een verbod op het dragen van een boerkini in een gemeentelijk zwembad in Hengelo is in strijd met de wet." Dat maakte de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) vrijdagmiddag bekend.

Ik neem aan dat een commissie met die naam toch geen sekse-discriminatie op zijn conto wil hebben.
Dus dat niet alleen vrouwen maar ook mannen met een boerkini mogen zwemmen.
Een man in bikini, ja dat is raar. Maar een boerkini bedekt het hele lichaam. Dus wat voor lichaam er onder zit, man of vrouw, het is niet zichtbaar. Een boerkini is uni-sex kledij.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Aug 19, 2009 9:15 pm

Dus wat voor lichaam er onder zit, man of vrouw, het is niet zichtbaar.
In het water misschien wel.
Wacht maar tot je nat uit het zwembad klimt, de natte stof alle rondingen extra aftekent.

Of deze makkelijk zwemt weet ik niet. Je ziet dudelijk de bikini zich onder de reeds droge stof aftekenen? Nat wordt het nog duidelijker wat eronder zit.
Het kan ook een model zijn om op het strand van de zon te genieten.

Afbeelding

Op deze foto wordt geen bikini onder gedragen. Toont heel goed hoe de natte stof borst en tepel accentueerd.

Afbeelding

Dit model lijkt me door het heimwee naar de bikini uit dat uit de vormentaal spreekt ook niet zo unisex geschikt.

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

birdie

Berichtdoor birdie » Wo Aug 19, 2009 10:31 pm

Nou BFA :lol: bedankt voor deze modeshow! Het pakje op de eerste foto is erg mooi, maar die hoofdbedekking moet toch echt weg.
De burkini is een belachelijk verschijnsel ik ben blij dat een Italiaanse burgemeester dit verbied, Ik snap ook niet dat vrouwen dit willen dragen!
Laatst gewijzigd door birdie op Do Aug 20, 2009 10:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
† 14 september 2012.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Aug 20, 2009 2:51 am

De burkini is niet ontwikkeld in Teheran, door mohammedaanse geleerden. Integendeel. Draag in een Teherans zwembad een burkini, en ontdek de zegeningen van een religieus politie apparaat. De burkini is ontwikkeld in het westen door mohammedaanse activisten. Wordt vrijwel alleen gedragen door westerse NSBsters die willen provorceren.

Dat is gemakkelijk aan te tonen: mohammedaanse vrouwen mogen niet gemengd zwemmen. Al dragen ze een Siebe Gorman duikpak. Het zou interessant zijn om te turven welke dames er nou in een burkini gaan zwemmen. Ik ben er zeker van dat dit geen mohammedaanse vrouwen zijn. Alleen westerse dames (niet mohammedaans) die willen shockeren, of NSBsters die ook graag met een burka rondlopen.

Afbeelding
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Do Aug 20, 2009 10:01 am

Mohammedaanse vrouwen mogen volgens mij inderdaad niet gemengd zwemmen.
Enkel in zee en in gezelschap van hun echtgenoot, en dan gewoon in niqaab wat pootje baden.

Ze kunnen wèl in het water spartelen in hun eigen vrouwenhamam, alwaar ze met ontblote boezem lekker onder mekaar elkaars ruggen kunnen wassen. (wel bedekt onder de navel meen ik).

Dus waarom willen ze hier nu (zoals in Gent) én op ZATERDAGMIDDAG (als de belastingbetalende vlaming eindelijk eens niet moet werken) APART gaan zwemmen, én in hun eigen huis tuin en keukenkleding?
Energiebesparing? uitsparen van wasmachine?

Anneke

Berichtdoor Anneke » Vr Aug 21, 2009 1:10 am

Toen ik vandaag ging zwemmen zag ik twee dames, hoogstwaarschijnlijk islamitisch, met kleding en al het bad in duiken. Broeken tot over de knie, en t shirts die ze op straat ook gewoon aan hebben. Ik keek de badmeester hoopvol aan, dat hij er op zn minst iets van zou zeggen, of ze weg zou sturen, maar er werd niks gezegd. Silly en ik konden het dus niet laten om ze de hele tijd aan te staren, maar we kregen er minachtende blikken voor terug (waarschijnlijk omdat wij gewoon westers gekleed waren).

Het ergste was nog wel dat de man die met hen mee was, alleen een korte zwembroek droeg. Zo ontzettend hypocriet!

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Aug 21, 2009 1:44 am

Klopt. Ik zie ze -helaas- regelmatig. Vrouwen in zwarte tenten met kijkspleetje. Tja, 'tis regentijd, he? Dan komen de arabieren naar Thailand. Moeder en oudere dochters lopen in een zwarte tent. Vader loopt er naast, meestal in een witte jurk met laken over de kop of verband om. Maar heel erg vaak loopt vader in een T-shirt, korte broek en op slippers. Dan vraag ik me af: hoe kan jij zo vunzig er bij lopen (in het meest prestigieuze warenhuis van Thailand), en je vrouwen zo miserabel kleden?
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Aug 21, 2009 9:16 am

Dat CGB is gewoonweg hilarisch in feite. Waar staat ergens in hun heilig boekje dat ze MOETEN ZWEMMEN in burkini?
Maar zijn er hier geen flukse tovenaars met naald en draad aanwezig? Die ook een patroontje kunnen maken?
Ik vind dat indien men in de plaatselijke door de belastingbetaler betaald zwembaden in burkini gaat zwemmen, WIJ ook onze godsdienstvrijheid mogen beleven in in zo'n 19de eeuws pakje in het water mogen (gewone katoen is goed hoor, god heeft geen verplichting tot lycra ingesteld... alhoewel?)

Dit moet toch eenvoudig te maken zijn? (ik wil alvast eentje met sterretjes en streepjes) - en neen, natuurlijk hoef je dit niet eerst thuis te wassen voordat je in het zwembadwater gaat!

Afbeelding

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Aug 21, 2009 10:21 am

Manon schreef: (gewone katoen is goed hoor, god heeft geen verplichting tot lycra ingesteld... alhoewel?)

Katoen is goed Manon. Ook wij mogen van ons geloof geen lycra dragen.
Want er staat in de bijbel dat men geen kleding mag dragen van tweeërlei weefsel, van wol en linnen samen. Deuteronomium 22:11
Ik weet niet waar lycra uit bestaat, maar volgens mij toch echt wel uit tweeërlei weefsel.

Wij zitten dus goed als we naar het zwembad gaan in onze mooie pakjes. We moeten wel een ketting omdoen met een davidster hanger, of een kruis, (dat maakt het wat echter) en zeggen dat we absoluut niet in water kunnen zwemmen waar andere zwemmers lycra dragen.

Hoi Anneke . Hoe was de vakantie? Ben jij naar Syrie geweest?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 10:49 am

@Anneke,

Ook de man dient zijn auwrah (buik) te bedekken. Dit zeg ik op basis van twee uitspraken - namelijk dat, wat zich tussen de navel en de knie bevindt, tot de auwrah behoort, tezamen met de dij die de islamitische man dienen te bedekken -, die de profeet hierover gedaan heeft. Afijn, ik ben van mening dat die twee dames daar niet hadden moeten zijn. Ook ik zwem in een lange broek en t-shirt ( op vrijwillige basis een paar jaar geleden voor gekozen) en zwem daarom nooit in Nederland. A) vanwege de vele blikken die ik dan kan krijgen, en b) omdat ik niemand tot last wil zijn, en mijn normen en waarden niet wil opleggen. Wil ik toch zwemmen in kleding, dan doe ik dat in het zwembad in Marokko, wat ik dit jaar lekker ongestoord gedaan heb.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Aug 21, 2009 11:02 am

Dat is waar de fundie gristenen lek op lopen als ze Leviticus 18:22 in m'n gezicht proberen te tossen. "Een man zal niet naast een man liggen als gelijk een vrouw." Dat is zo ongeveer het enige directe verbod wat ze kunnen vinden voor homosexualiteit. Leuk, maar dan moet je zelf natuurlijk wel alle andere ge- en verboden van Leviticus naleven. En dat doet geen een gristen.
Zouden ze het wel doen, worden ze -letterlijk- opgesloten in een gesloten inrichting. Want die ge- en verboden gaan nogal ver.
Stel dat je je dochter betrapt op zoenen met een vriendje. Dat is dus overspel. Je dient je dochter voor de oudsten van het dorp te brengen en dan te stenigen. Stel je geeft je vrouw een beurt terwijl het feestweek is. Doodstraf. Da's vrijwel de enige straf die Leviticus ken: de doodstraf. (Lijkt de koran wel.)

Het negeren van ronduit debiele en zwaar verouderde begrippen maar het accepteren van slechts 1 wetje dat jouw niet raakt is genaamd 'het wandelen langs het buffet'. Christenen zijn daar bijzonder goed in. Mohammedanen aanzienlijk minder. Als omnivoren pakken die gewoon alles. Maakt hun totaal niets uit. Niets is verouderd, en laten we wel wezen: het is natuurlijk wel consequent. Wij hebben het stenen tijdperk een milennium of twee achter ons gelaten. Mohammedanen niet. Hooguit 50 jaar. Laat aartsvader Abraham eens een woning in een Saoedisch, Riff of Afghaans dorp bezoeken en hij zou niet zo gek veel vinden wat hem onbekend is.
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Aug 21, 2009 11:05 am

Chaimae schreef: Ook ik zwem in een lange broek en t-shirt ( op vrijwillige basis een paar jaar geleden voor gekozen) en zwem daarom nooit in Nederland. A) vanwege de vele blikken die ik dan kan krijgen,

Geloof jij nu ECHT dat het inpakken van vrouwen de seksdrift van het moslimmannetje ook maar enigszins tempert? Jij ziet dus niet in dat al dat voddengedoe niks met zedigheid en goed fatsoen te maken heeft maar net het omgekeerde is?
Het moslimmannetje wordt geplaagd door een enorm libido en is niet bij machte dit zélf in banen te leiden dus legt ie de verantwoordelijkheid daarvoor bij het vrouwtje.

Oei, jij bent dus geen "trotse" moslima die die Nederlandse blikken durft te trotseren? Jouw zusters in Islaam trekken zich daar niks van aan hoor, en paraderen rond alsof het hier elke dag carnaval is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Samenleving & Integratie”