Verbod op boerkini in strijd met wet ??

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Monique

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Berichtdoor Monique » Vr Aug 21, 2009 11:19 am

chaimae: Ook ik zwem in een lange broek en t-shirt

Wat was de aanleiding dat je besloot jezelf als lustobject neer te zetten?
Amorele atheistische nitwit

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 4:17 pm

Monique schreef:

Jij kan natuurlijk in mijn hart kijken en weet precies wat mijn beweegredenen waren? Wel, laat het bovenstaande nou niet mijn roersel zijn geweest.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 4:22 pm

Mercator zei:

Oei, jij bent dus geen "trotse" moslima die die Nederlandse blikken durft te trotseren? Jouw zusters in Islaam trekken zich daar niks van aan hoor, en paraderen rond alsof het hier elke dag carnaval is.]

Je geeft me het idee dat je schizofreen bent. Als ik in legging en t-shirt het zwembad zou betreden, maakt mij dat een bimbo, die haar islamitische geloof oplegt. Vermijd ik de zwembad is het ook niet goed, want dan ben ik naar jouw mening niet trots genoeg op mijn religie.

Gaat het nog een beetje, Mercator? Zie, doekjes in het zwembad.

Afbeelding

Mag je nu raden wie ik ben. Gaat het nu al wat beter met je?

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 21, 2009 4:43 pm

Zie, doekjes in het zwembad.

Staat je echt niet, die katoenen winterlegging met die pyama. Is het zwemmen of verdrinken wat je ermee doet?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 4:45 pm

BFA schreef:
Zie, doekjes in het zwembad.

Staat je echt niet, die katoenen winterlegging met die pyama. Is het zwemmen of verdrinken wat je ermee doet?

Leren ze in Belgie de kinderen niet zwemmen met kleding aan? Je kan dus makkelijk in kleding zwemmen.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 21, 2009 4:52 pm

Leren ze in Belgie de kinderen niet zwemmen met kleding aan? Je kan dus makkelijk in kleding zwemmen.

Eerste les bij het gekleed in het water vallen is zo snel mogelijk verwijderen van die kleding. Kleding zuigt water op en wordt zwaar, hindert daardoor je bewegingen en het gewicht trekt je onder het wateroppervlak.
Doel van die eerste les: het kind bijbrengen dat het niet makkelijk in kleding kan zwemmen.
Nu ja, Mozzies maken van alles een beproeving. Moh heeft dit zo gewild.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 4:58 pm

BFA schreef:

Eerste les bij het gekleed in het water vallen is zo snel mogelijk verwijderen van die kleding. Kleding zuigt water op en wordt zwaar, hindert daardoor je bewegingen en het gewicht trekt je onder het wateroppervlak.
Doel van die eerste les: het kind bijbrengen dat het niet makkelijk in kleding kan zwemmen.

Hier in Nederland wordt ons wat anders geleerd. Je dient zo een tien minuten met kleding in het water te zwemmen, en anders kan je fluiten naar een zwemdiploma.

Heb een dagje anders gezwommen...Maar daar was vader, op zijn zachts gezegd, niet bepaald blij mee. ;)
Laatst gewijzigd door Chaimae op Vr Aug 21, 2009 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 21, 2009 5:02 pm

Maar daar was vader, op zijn zachts gezegd, niet bepaald blij mee

Daardoor dat het hoofd eraf gerold is?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 5:03 pm

BFA schreef:

Als ik me niet zou hebben omgekleed, dan had er inderdaad een kop gerold.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 21, 2009 5:09 pm

Hoe komt het dat je al die terreur steeds aanziet voor ouderlijke liefde?
Waar is die foto van die mooie benen en lichaam zonder hoofd heen?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Vr Aug 21, 2009 5:14 pm

BFA schreef:

Hoe komt het dat je al die terreur steeds aanziet voor ouderlijke liefde?
Waar is die foto van die mooie benen en lichaam zonder hoofd heen?

Het zijn ouders die hun kinderen soelaas bieden. Zonder ouders, geen verlichting en geen goed leven. Daarnaast ben ik van mening dat je zonder de zegeningen van je ouders nooit wat zult bereiken in het leven, en daarom moet je ze heeeeeeeel goed te vriend houden. Dat is mijn gedachtegang. Mischien daarom?

Bloodgod

Berichtdoor Bloodgod » Vr Aug 21, 2009 5:25 pm

Balkenende: Zonder geloof kun je niet functioneren.

Chaimae: Zonder Ouders geen verlichting en geen goed leven.

HAHAHAHA ga dat ff lekker voor een weeshuis staan blaten.

Je onderschrift is dan wel verandert, maar je blijft een dom schaap.
Living on enemy ground, I will not obey your law.

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 21, 2009 5:40 pm

daarom moet je ze heeeeeeeel goed te vriend houden. Dat is mijn gedachtegang.

Vriendschap kent geen regels. Zeker geen absurde regels.

Het zal de Ramadan zijn.
Hele dagen lopen denken aan drinken maakt de geest verward. Kan de verwarde geest dan nog het verschil tussen 'drinken' en 'verdrinken' onderscheidden? Het verschil is miniem, maar enkele lettertjes. Zeker als die geest meer en meer geobsedeerd raakt met de opname van water. 'Drinken' en 'verdrinken' zijn beiden vormen van wateropname.
Met tegengesteld resultaat.
Het onderscheid verliezen laat de beste zwemmers onder water verdwijnen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Aug 21, 2009 5:53 pm

Wat ik me afvraag is of Moslims tijdens de ramadan ook mogen zwemmen. He zal bijna onmogelijk zijn om tijdens het zwemmen geen water in de mond te krijgen .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Aug 21, 2009 5:58 pm

Chaimae schreef:
BFA schreef:

chaimae schreef:Ook ik zwem in een lange broek en t-shirt ( op vrijwillige basis een paar jaar geleden voor gekozen) en zwem daarom nooit in Nederland. A) vanwege de vele blikken die ik dan kan krijgen,

juist ja! ik begrijp het.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Aug 22, 2009 2:43 pm

Ariel schreef:Wat ik me afvraag is of Moslims tijdens de ramadan ook mogen zwemmen. He zal bijna onmogelijk zijn om tijdens het zwemmen geen water in de mond te krijgen .

Gedurende de Ramadan zijn de stranden in Marokko verlaten. Dat wordt volgend jaar zomer dus de hele vakantie thuis in Marokko zitten, of in de keuken staan.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Aug 22, 2009 2:53 pm

Chaimae schreef:Gaat het nog een beetje, Mercator? Zie, doekjes in het zwembad.

Afbeelding

Mag je nu raden wie ik ben. Gaat het nu al wat beter met je?

Nu begrijp ik dus waarom de moslimmannetjes niet in een gewone normale zwembroek zwemmen maar absoluut zo een "bermuda"short moeten aanhebben, want de zone tussen knieën en navel is "onrein"! Helemaal aan de overkant van dat zwembad staat er zo eentje. Tof ook te horen dat bij de mannetjes alleen die zone onrein is, maar een vrouw is blijkbaar helemaal onrein, want die moet helemaal ingepakt zijn. Nu ja, als jij dat als vrouw een aangename gedachte vindt-dat je door de moslimmannen als een stuk vuil wordt beschouwd-moet jij dat maar weten natuurlijk.

En ik suggereerde helemaal niet dat jij "trots" op je bijgeloof zou moeten zijn, eerder dat je je er diep voor dient te schamen. Of anders heb je gewoon schrik dat je ouwe je verrot zal slaan, dat kan ook natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Za Aug 22, 2009 2:56 pm

Chaimae schreef:Leren ze in Belgie de kinderen niet zwemmen met kleding aan?

Natuurlijk niet, zo achterlijk zijn de Belgen niet. En ze hebben al helemaal geen zin om na de zweminitiatie de kinderlijkjes uit het water te vissen. Ik hoop dat jij nooit pardoes in het water valt met al dat textiel op die foto, je overlevingskansen zijn minimaal.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

naar boven

Berichtdoor naar boven » Za Aug 22, 2009 5:49 pm

mercator schreef:

Natuurlijk niet, zo achterlijk zijn de Belgen niet. En ze hebben al helemaal geen zin om na de zweminitiatie de kinderlijkjes uit het water te vissen. Ik hoop dat jij nooit pardoes in het water valt met al dat textiel op die foto, je overlevingskansen zijn minimaal.

Belgische kinderen zijn welopgevoed. Men heeft ze geleerd niet met de kleren aan in het water te vallen. Ook niet per ongeluk.

Bovendien, als je niet een keer goed verzuipt leer je het nooit af om onvoorzichtig te zijn.
RTFM

Manon

Berichtdoor Manon » Za Aug 22, 2009 7:34 pm

naar boven schreef:
mercator schreef:

Belgische kinderen zijn welopgevoed. Men heeft ze geleerd niet met de kleren aan in het water te vallen. Ook niet per ongeluk.

Bovendien, als je niet een keer goed verzuipt leer je het nooit af om onvoorzichtig te zijn.

De goede zwemmers moeten voor hun twaalfde een paar maal mèt kleding naar het zwembad. Daar leren zij, MET KLEDING aan om anderen mensen uit het water te redden indien die er per ongeluk (met kleding aan) ingevallen zijn.
ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze ondertussen leren dat zwarte lakens NIET per ongeluk in het water gevallen zijn, maar dit leuk vinden en geen reden mogen zijn omhun eigen leven te riskeren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Aug 23, 2009 2:55 am

Chaimae schreef:
BFA schreef:

Hier in Nederland wordt ons wat anders geleerd. Je dient zo een tien minuten met kleding in het water te zwemmen, en anders kan je fluiten naar een zwemdiploma.

Ik kan het me niet meer herinneren. Ik dacht dat we 4x25 meter moesten zwemmen.
In dienst was het overall, koppel, laarzen en je geweer boven water houden. Eitje, dat blauwe MLV.
Heb een dagje anders gezwommen...Maar daar was vader, op zijn zachts gezegd, niet bepaald blij mee. ;)

Waarom? Hoe 'anders' ? Tanga van schoenveters? Of een iets discretere eskimo outfit?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Aug 23, 2009 10:07 pm

Chaimae schreef:
Monique schreef:

Jij kan natuurlijk in mijn hart kijken en weet precies wat mijn beweegredenen waren? Wel, laat het bovenstaande nou niet mijn roersel zijn geweest.

Volgens mij heeft kleding weinig met het hart te maken en alles met het lichaam.

Wanneer jij je lichaam wilt "beschermen" tegen lustblikken van mannen dan zie jij jezelf dus als lustobject.
Wanneer je je jezelf niet als lustobject ziet hoef je je niet te bedekken,.
Lijkt me vrij logisch.

Dus nogmaals:
Amorele atheistische nitwit

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Aug 23, 2009 10:31 pm

Monique,

Ongetwijfeld zullen er heel wat dames zijn die zich bedekken omdat zij zichzelf wegzetten als lustobjecten. Hoe arrogant? Dat is onder andere ook de reden waarom ik zo faliekant tegen de hoofddoek ben. Mijn beweegredenenen waren omdat ik gewoon heel onzeker was/ben over mijn lichaam, en op die manier redestrijd tussen mijn vader en ik uit de weg kon gaan. Laten we zeggen dat vader en ik niet nou niet bepaald twee handen op een buik zijn.

Mahalingam

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet

Berichtdoor Mahalingam » Ma Sep 21, 2009 1:47 pm

Ariel schreef:Kijk eens aan. Ook in Italie zijn ze de boerkini zat. :smile: „We hoeven niet de hele tijd tolerant te zijn.”
Italiaanse stad verbiedt boerkini
ROME - In de Italiaanse plaats Varallo Sesia in het noorden van Italië komen vrouwen in een boerkini, een bedekkend zwempak voor moslima's, het zwembad niet in. Dat heeft de rechtse burgemeester Gianluca Buonanno woensdag laten weten.
„De aanblik van 'gemaskerde vrouwen' kan kleine kinderen angst aanjagen, en dan hebben we het nog niet eens over de hygiëneproblemen”, aldus Buananno. „We hoeven niet de hele tijd tolerant te zijn.” [...]

Afbeelding

In Milaan is gevochten tussen pro- en anti-kopvodders. De leidende feministe belandde in het ziekenhuis. Een feministe die actief zich bemoeit met hoofddoekjes? Ja, maar het is dan ook een afgedwaalde feministe: ze is rechts geworden!
Italiaanse politica gewond bij boerkaprotest
MILAAN - Bij de viering van het Suikerfeest in hetItaliaanse Milaan is het zondag tot botsingen gekomen tussen moslims en extreem rechtse actievoerders tegen de boerka. De politica Daniela Santanchè van neofascistische huize raakte daarbij gewond.
Ex-parlementariër Santanchè, al jarenlang het boegbeeld van de feministische stroming binnen extreem rechts in Italië, had haar aanhangers via internet opgeroepen tegen de boerka te komen protesteren bij een grote viering van het Suikerfeest in de hoofdstad van Lombardije.

Een groep Santanchè-aanhangers probeerde vrouwen met boerka de toegang tot de feestzaal te beletten. Daarbij kwam het tot opstootjes, zo meldden Italiaanse media. Santanchè zegt dat zij is neergeslagen. Volgens zegslieden van de islamitische gemeenschap heeft Santanchè zichzelf op de grond laten vallen. Artsen in een Milanees ziekenhuis stelden lichte verwondingen vast. (ANP)

Afbeelding
http://www.danielasantanche.com/category/news/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 15, 2010 6:11 pm

In Vilvoorde ( Belgie) heeft men ook de boerkini verboden.

Zwembad Vilvoorde verbiedt boerkini

In zwembad 't Zeepaardje in Vilvoorde is zwemmen in boerkini voortaan verboden. Het schepencollege heeft beslist niet in te gaan op het verzoek van een persoon om het moslimzwempak te dragen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... kini.dhtml
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Samenleving & Integratie”