Ziekenhuis ruziet met moslima over bedrijfskleding

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Ariel

Bericht door Ariel »

Op de dialyseafdeling van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch is het dragen van bedrijfskleding met korte mouwen verplicht. Dit druist in tegen de islamitische geloofsovertuiging van een van de medewerksters. Dit leidt tot een arbeidsconflict en de rechter rest niet anders dan de arbeidsovereenkomst te ontbinden.

De moslima, al sinds 2001 in dienst van het ziekenhuis, werkt 22 uur per week als dialyseverpleegkundige. Op de dialyseafdeling is voor het verplegend personeel het dragen van bedrijfskleding met korte mouwen verplicht. Dit met name vanwege de infectie-risico's. De hiervoor opgestelde richtlijn omschrijft dit als een van de hygiëne-eisen die ter voorkoming van infectie in acht moeten worden genomen.

Maar vanwege haar islamitische geloofsovertuiging is de verpleegkundige verplicht haar armen, inclusief de onderarmen, zoveel mogelijk te bedekken. Om die reden heeft zij gevraagd om onder de bedrijfskleding lange mouwen te mogen dragen. Als compromis heeft zij voorgesteld voortaan driekwart mouwen te dragen. Het ziekenhuis houdt echter strikt vast aan de bedrijfskleding met korte mouw.

Omdat de werknemers bleef weigeren de bedrijfskleding met korte mouw te dragen, zijn haar per 18 april 2008 de patiënt-gebonden werkzaamheden op de dialyse-afdeling ontnomen. Onder protest wordt zij overgeplaatst naar andere afdeling. Zij is hierdoor zeer gedemotiveerd en meldt zich enkele malen ziek. Uiteindelijk stelt de bedrijfsarts oordeelt dat er sprake is van situationele arbeidsongeschiktheid in de vorm van een arbeidsconflict.

Als het Jeroen Bosch Ziekenhuis een verzoek tot ontbinding van de arbeidsovereenkomst indient, rest de rechter niets anders dan de bestaande arbeidsovereenkomst per 1 augustus 2009 te ontbinden. Wel kent de rechter de verpleegkundige een vergoeding naar billijkheid toe van € 8.500,00 bruto. Het bruto maandsalaris van de dialyseverpleegkundige bedroeg overigens € 1.962,00 per maand.

http://www.intermediairpw.nl/artikel.jsp?id=1882103" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Re: Ziekenhuis ruziet met moslima over bedrijfskleding

Bericht door Manon »

Waarom moet een moslima die de (op voorhand gekende) kledingregels niet wenst te volgen een schadevergoeding ontvangen?

Krijgt de poetsvrouw van de moskee ook 8500 euro schadevergoeding als ze beslist dat ze in het vervolg mèt schoenen aan gaat stofzuigen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Manon schreef:Waarom moet een moslima die de (op voorhand gekende) kledingregels niet wenst te volgen een schadevergoeding ontvangen?

Krijgt de poetsvrouw van de moskee ook 8500 euro schadevergoeding als ze beslist dat ze in het vervolg mèt schoenen aan gaat stofzuigen?
Ik snap niet waarom dat soort mensen beroepen kiezen waarvan ze weten dat ze gedragingen moeten vertonen die tegen hun geloof ingaan. Straks komt er nog een chirurg die zich uit geloofsovertuiging niet meer mag wassen.

En nog wat, mensen die kamelenpis, of de helft van de vleugels van een vlieg, als medicijn beschouwen, horen niet in onze ziekenhuizen thuis. Ook niet als patient. Er is zwarte komijn genoeg voor ze.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik lees net in de Volkskrant dat de moslima sinds september vorig jaar arbeidsongeschikt is. Advocaat Vermeeren: ‘Mijn cliënte is door deze zaak in een depressie geraakt, en die situatie duurt tot vandaag voort.’

Uiteraard. Ik had niks anders verwacht. Voorlopig zal deze moslima weer even uit de staatsruif gaan eten.
Ik begrijp niet waarom ze zo tegen korte mouwen is. De patienten zullen haar tijden hun dialise kuur niet aanranden, en ik weet zeker dat ook de artsen niet opgewonden raken van haar blote armen.

Zij heeft inderdaad moeten weten dat op de dialise afdeling het dragen van bedrijfskleding verplicht is. Op die afdeling zijn hoge hygiene eisen, en als jij als moslima daar gaat solliciteren, dan weet je wat je te wachten staat.

Ik krijg weer de indruk dat dit een gevalletje aandacht trekkerij is. Kijken hoever ze haar Islamitische eisen door kan drukken.
We hebben hier duidelijk met een gefrustreerde moslima te maken. Ze had ook een baantje op een andere afdeling kunnen accepteren.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Voorlopig zal deze moslima weer even uit de staatsruif gaan eten.
Dat geld komt weer uit instellingen die verdienen aan rente maar dat is blijkbaar een minder groot probleem dan korte mouwen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

BFA

Bericht door BFA »

Ik krijg weer de indruk dat dit een gevalletje aandacht trekkerij is.
Juridische Jihad. Via de rechtbank op alle gebieden een superieure status pogen te bereiken.
Dat deze Jihad in het ziekenhuis, ten koste van de patiënten afspeelt geeft een mooi beeld hoe een mentaal beeld van een kleine god kleine mensen maakt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Manon

Bericht door Manon »

Ik begrijp nog steeds de reden van de schadevergoeding niet.

Blijkbaar werkte mevrouw daar al een hele tijd met (verplichte) korte mouwen en heeft ze pas nadien "haar religieuze verplichtingen" ontdekt. Waarom moet de kliniek daarvoor schadevergoeding betalen?

Maar binnenkort kan men vast met plastiek handschoenen tot aan de elleboog werken, speciaal aangekost voor ingepakte moslima's die met zwarte handschoen én lange mouwen willen werken: kunnen ze die plastic handschoenen erover trekken.

Ariel

Bericht door Ariel »

In de Elsevier lees ik dat mevrouw vindt dat het ziekenhuis haar anders behandelt dan anderen. Ze voelt zich dus gediscrimineerd.

Ze kan natuurlijk ook naar een Islamitische land vertrekken. Daar zitten ze te schreeuwen om verpleegkundige. Wat betreft haar dure opleiding, die moeten we dan maar afschrijven als ontwikkelingshulp.

Bernie

Bericht door Bernie »

Ik zou zo graag de logica van de moslima begrijpen.........

De islam leert dat vrouwen zich afwijkend moeten kleden. Een van de redenen is dat je je daarmee onderscheid van de ongelovige (en daarnaast natuurlijk wegens de dierlijke lusten die iedere man voelt als een vrouw in de buurt is). Waarom wordt er dan zo gejammerd als dit onderscheid kennelijk succesvol is, zoals in dit ziekenhuis?

In het algemeen wordt je misselijk van het gejammer over discriminatie door aanhangers van een godsdienst die zelf oproept tot discriminatie (o.b.v. sekse, geaardheid of religie).
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826

Monique

Bericht door Monique »

Bernie schreef:Ik zou zo graag de logica van de moslima begrijpen.........
Er is geen logica in islam....... .
Amorele atheistische nitwit

Manon

Bericht door Manon »

Nu vraag ik me toch wel af of een man die aan de nierdialyse ligt werkelijk nog danig opgewonden geraakt van de"naakte" onderarmen van zo'n verpleegsterke.

Ik ken iemand die om de twee dagen dialyse krijgt en volgens mij mogen ze daar telkens nog een floorshow opvoeren, dan nog gaat die persoon daar niet al te veel meer van merken vrees ik.

Manon

Bericht door Manon »

Ariel schreef:In de Elsevier lees ik dat mevrouw vindt dat het ziekenhuis haar anders behandelt dan anderen. Ze voelt zich dus gediscrimineerd.
Ze voelt zich gediscrimineerd omdat ze geen apartheidsbehandeling krijgt?

Monique

Bericht door Monique »

Manon schreef:
Ariel schreef:In de Elsevier lees ik dat mevrouw vindt dat het ziekenhuis haar anders behandelt dan anderen. Ze voelt zich dus gediscrimineerd.
Ze voelt zich gediscrimineerd omdat ze geen apartheidsbehandeling krijgt?
Net zoals veel andere begrippen in islam een geheel andere betekenis hebben dan in kafir taal, is dit kennelijk met het begrip "discriminatie" ook het geval.

Zoals in islam "kunnen en mogen" verwisseld worden zal het begrip discriminatie in islam betekenen: "het niet erkennen van de islamitische overheersing middels opzettelijke gelijke behandeling van moslims en untermenschen".

Ofwel in straattaal: discriminatie is het niet gehoorzamen aan moslims.
Amorele atheistische nitwit

BFA

Bericht door BFA »

Zich gediscrimineerd voelen is in navolging van het voorbeeld van de profeet. Mohammed voelde zich ook gediscrimineerd door de stoute niet-Mohammedanen. Niets om je druk over te maken, onderdeel van haar geloof.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

In Engeland heeft de barbarij het gewonnen in de NHS (Nationale gezondheidszorg).
De regels over blote onderarmen zijn gewijzigd.
On grounds of religion, Muslim doctors and nurses will be allowed to opt out of strict dress codes designed to tackle the spread of deadly infection.[...]
The Department of Health has said female Muslim staff will be allowed to cover their arms on hospital wards to preserve their modesty. This is despite earlier guidance that all staff should be “bare below the elbow” after long sleeves were blamed for spreading bacteria, leading to deaths from superbugs like MRSA and C.difficile.[...]
Health officials say the revised rules will not compromise hygiene. The Department of Health said: “The overall purpose of the guidance, to ensure patient safety by adherence to good hand hygiene, is not prejudiced by the additional dress options that have now been identified.”
Dus iedereen moet met blote onderarmen werken behalve een bepaald soort gelovigen en dat is niet schadelijk voor de hygiëne. Dan kan dus iedereen met lange mouwen werken als die hygiëne eis onzinnig is.
De kans dat je levend een ziekenhuis weer verlaat zonder ziekenhuisinfectie hangt af van het aantal allahtoon personeel?
Verder mogen Siks hun religieuze sieraden dragen maar Christenen niet want voor hun geloof bestaat geen noodzaak daartoe.
The news comes days after Christian nurse Shirley Chaplin, 54 lost her discrimination claim against the Royal Devon and Exeter Hospital Trust which banned her from wearing a crucifix. Health chiefs said it was a “hazard” and could scratch patients.
http://www.express.co.uk/posts/view/168 ... -is-banned
NHS RULES RELAXED FOR MUSLIMS AS CRUCIFIX IS BANNED
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik heb deze week een artikel gelezen waarin staat dat het tegenwoordig slecht gesteld staat met de hygiëne in ziekenhuizen. Er vallen onnodig veel doden omdat men de handen niet meer goed wast. In Engeland is de situatie bar slecht.

Manon

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Ik heb deze week een artikel gelezen waarin staat dat het tegenwoordig slecht gesteld staat met de hygiëne in ziekenhuizen. Er vallen onnodig veel doden omdat men de handen niet meer goed wast. In Engeland is de situatie bar slecht.
Waarschijnlijk worden de islamitische hygieneregels beter opgevolgd dan de kafferregeltjes?

Peter Louter

Bericht door Peter Louter »

De ontslagvergoeding is zeer gemodereerd. Normaal kent de kantonrechter een maand salaris toe voor ieder gewerkt jaar. Dat waren er negen, ze heeft een vergoeding van drie maanden gekregen. Vermoedelijk, ik speculeer, was de kantonrechter er niet van overtuigd dat het Ziekenhuis genoeg heeft gedaan om haar ander werk aan te bieden.

Hygiëne gaat vóór geloof, behalve in een totalitaire geloofsideologie met het motto 'dat moet ik van mijn geloof'

De vraag is ook of deze verpleegster helemaal op eigen initiatief handelde of onder omgevingsdwang
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)

mercator

Bericht door mercator »

Een verpleegster in burka, ja waarom niet ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

birdie

Bericht door birdie »

Hier het stuk over onhygiënische toestanden in onze ziekenhuizen. Het gevolg van verrijkende nieuwkomers!
Ik vind het doodeng...
GEVOLGEN VAN DE IMMIGRATIE?

E.J. BRON - 11 APRIL 2010

Minder hygiëne en meer doden in Europese ziekenhuizen. Steeds vaker wordt men in ziekenhuizen niet beter, maar ziek. Overal overlijden in Europese ziekenhuizen steeds meer mensen aan infecties, die bij de naleving van de hygiënerichtlijnen vermijdbaar zouden zijn. Een van de oorzaken daarvan: bepaalde immigranten hebben als artsen en verpleegsters vanwege ”religieuze” redenen compleet andere voorstellingen van hygiëne en de naleving van hygiënerichtlijnen dan wij Europeanen. Dat alles dient u te weten, wanneer u, een vriend of een familielid naar het ziekenhuis moet en het weer levend wilt verlaten.

In Groot-Brittannië hoeven immigranten uit de islamitische en Aziatische cultuurkring, die als medisch personeel in ziekenhuizen werken, zich niet meer aan de strenge hygiënerichtlijnen te houden, waarmee superinfecties dienen te worden voorkomen. Nee, dat is geen grap – dat is een gevolg van de ”culturele verrijking”.

Overal in Europa overlijden steeds meer mensen in ziekenhuizen, die een ziekenhuis een aantal jaren geleden nog gegarandeerd gezond en monter weer zouden hebben verlaten. Tot een miljoen patiënten worden jaarlijks in een ziekenhuis met gevaarlijke ziektekiemen besmet. Tienduizenden overlijden. De oorzaak: ziekenhuis- en superinfecties, meervoudige infecties, die zich tegen de achtergrond van een gebrekkige hygiëne overal in Europa verbreiden, zoals ooit de pest in de Middeleeuwen. In Duitsland eisen ze meer dodelijke slachtoffers dan borst- of darmkanker.

Men zou van ongeveer 40.000 doden per jaar moeten uitgaan bij ziekenhuisinfecties. Dat zei de woordvoerder van de Duitse maatschappij voor ziekenhuishygiëne, Klaus-Dieter Zastrow, in Berlijn. Het is echter zeer goed mogelijk, dat het in werkelijkheid tweemaal zoveel doden zijn. Want het is een gevoelig thema. Er bestaan geen concrete statistieken, die gepubliceerd worden. Waarom dat allemaal gebeurt, kunnen we zien aan Groot-Brittannië. Daar vertelt men de mensen intussen de waarheid.

Enkele jaren geleden viel het daar op, dat islamitische verpleegsters en artsen in ziekenhuizen hun handen en armen niet volgens de voorschriften desinfecteerden. Ze weigerden om ”religieuze” redenen alcohol bevattende desinfecterende middelen te gebruiken. Men reageerde daarop van de kant van de ziekenhuizen in het begin met een ”zero tolerance” beleid en wilden de immigranten dwingen om zich aan de voorschriften te houden. Maar vele islamitische en Aziatische hygiënesloddervossen weigerden dit hardnekkig. Ze hebben nu succes gehad: voor moslims en leden van de religiegemeenschap van de Sikhs gelden in Groot-Brittannië de strenge hygiënerichtlijnen in ziekenhuizen niet.

Dr. Majid Katme, de voorzitter van de Britse islamitische artsenverenging, ondersteunde heel openlijk vrouwelijke islamitische artsen en verpleegsters, die hun onderarmen niet willen ontbloten en desinfecteren. Dr. Majid Katme, dat is die moslim, die onlangs heel serieus in het geneeskundige vakblad British Medical Journal alle moslims in Europa had aangeraden om met onmiddellijke ingang hun kinderen niet meer tegen ziektes te laten inenten – omdat de westerse entstoffen mogelijk ook uit varkens (niet verenigbaar met de islam) zouden worden verkregen.

Geen enkele reisgids bericht waarheidsgetrouw, dat steeds meer islamitische artsen en verpleegsters in Europa vanwege ”religieuze” redenen weigeren operaties steriel uit te voeren. Wat klinkt als het diepste van de Middeleeuwen, is echter realiteit: inmiddels zijn er al ”crisisgesprekken” van Britse gezondheidsautoriteiten. Want in Liverpool, Leicester en Sheffield weigert het medische personeel uit de islamitische cultuurkring al lange tijd brutaal om zich te houden aan de desinfecteervoorschriften. Zelfs bij operaties willen de islamitische medeburgers zichzelf niet volgens de voorschriften desinfecteren – en bevorderen daarmee volgens de Britse gezondheidsautoriteiten superinfecties.

Nu heeft de Britse regering toegegeven: nu bestaan er heel officieel in de NHS-klinieken van de staat uitzonderingen op de hygiënebepalingen van het personeel alleen voor bepaalde immigranten. Die hoeven zich – voor zover ze zich bijvoorbeeld op de islam beroepen – in de ziekenhuizen niet meer aan de voorschriften te houden, die eigenlijk voor alle artsen en verpleegsters zouden moeten gelden. Ook bij het bezoeken van de Intensive Care-afdeling bestaat al lang de uitzondering, dat islamitische familieleden – uit religieuze redenen – hun handen niet hoeven te wassen met een desinfecterend middel; uiteraard ook rekening houdend met de religieuze behoeften van deze bevolkingsgroep.

In Groot-Brittannië stromen iedere dag 1400 immigranten het land binnen. Statistisch gezien komt er iedere minuut een migrant het land binnen. In het jaar 2009 kwamen er 518.000 immigranten naar Groot-Brittannië. Men probeert hen aan werk te helpen, bijvoorbeeld als oppassers, verpleegsters, portiers en schoonmakers in de ziekenhuizen van de staat. Terwijl de artsen in het land verplicht – volgens de wet – de Engelse taal moeten beheersen, geldt dit niet voor alle andere werknemers in Britse ziekenhuizen. In vele Britse ziekenhuizen werken op dit moment immigranten uit 70 verschillende landen, in Oxford is in het grootste ziekenhuis personeel te vinden uit Haïti via Polen, Irak, Afghanistan en Pakistan tot aan Birma. Veel geïmmigreerd verplegend personeel kan niet lezen en schrijven. Bij patiënten, die intraveneus moeten worden gevoed, zetten ze maaltijden naast het bed en anderen, die schreeuwen van de dorst, geven ze net zo lang pijnstillende injecties tot ze ellendig sterven. Alleen al in het staatsziekenhuis Stafford-hospital zijn volgens officiële informatie 1200 patiënten om het leven gekomen, omdat het ondersteunend en verplegend personeel niet de geringste kennis bezaten van datgene wat ze zouden hebben moeten doen. Daar belden verdorste patiënten de politie (die weigerde te komen) en dronken uit nood het water uit de bloemvazen, voordat ze verdorstten in bed. U beschouwt dat als racistische propaganda tegenover onze immigranten? Dan leest u het officiële onderzoeksrapport op internet. De Britse onderzoekscommissie beschuldigde Britse ziekenhuizen schriftelijk van toestanden zoals in een Derde Wereldland. Wie verbaast dat, als men zulke arbeidskrachten uit landen in de Derde Wereld importeert?

Denkt u serieus, dat in Duitsland (Nederland) de ontwikkeling compleet anders zou zijn? Dan verheugt u zich maar alvast op uw volgende ziekenhuisbezoek. Van 1990 tot 2004 is het aantal ziekenhuisinfecties in Duitsland (Nederland) constant gestegen. Dat heeft uiteraard helemaal niets met het toenemende aantal ziekenhuismedewerkers uit Derde Wereldlanden te maken – in ieder geval volgens de politiek correcte opvatting.

Bron:

http://tinyurl.com/yaa76lx" onclick="window.open(this.href);return false;

Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11078
† 14 september 2012.

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Een muzelvrouwtje (zuster voor geloofsgenoten) dat verpleegwerk in een ziekenhuis deed is van mening dar haar geloofsregels boven hygiëne regels gaan.
Het ziekenhuis probeerde nog een ander baantje voor haar te regelen, maar dat aanvaarde ze niet. Het ziekenhuis moest 9500 euro oprotpremie betalen.
http://uitspraken.rechtspraak.nl/inzien ... :2014:2368

In 2010 was er een vergelijkbaar geval in Jeroen Bosch ziekenhuis in Den Bosch.
dat kostte toen 8500 euro oprotpremie.
http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010- ... w-weigeren
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Neem geen allahtoon in dienst! Dat voorkomt problemen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tsja . . . Je moet dus wel een ongelooflijk domme gans zijn wanneer je een allahtoon in dienst neemt. Wanneer niet één werkgever meer een rare naam accepteert van zijn personeel, zullen misschien eindelijk eens de regels veranderd worden. Het begrip godsdienstvrijheid mag geen andere betekenis in zich houden dan vrijheid tot lucht happen. Of zal de moslima er dan op los gaan liegen door te verkondigen: "Ik draag een hoofddoek vanwege mijn manier van lucht happen."

De overheid moet allahtonen aanmoedigen om hun on-Nederlandse naam te veranderen. Te beginnen door als overheid het goede voorbeeld te geven en niemand meer aan te nemen met de voornaam Mohammed.

Trouwens, het valt mij op dat je wordt dood gegooid met de naam Mohammed in onze kennisbeschaving, maar dat de naam Aisha ten enemale ontbreekt op de islamitische kermis.

Dit is de meest bekende Aisha die er voor zorg draagt dat overduidelijk benadrukt wordt wat de consequentie is van je moslim te blijven noemen. Dan is er ook nog het hoerenparadijs van Allah en zijn eeuwig brandende vuuroven. Ondertussen ben je dus als vrouw hier op aarde niks waard. Officieel de helft van de prijs. De Mohammeds zijn zich prijsbewust.

Afbeelding
Free publicity voor islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Manon

Bericht door Manon »

Mijn euro valt. Er hadden een heleboel mensen bij ons op het werk een serieuze opzegvergoeding kunnen krijgen toen de veiligheidsregels werden aangescherpt.

Op een bepaald ogenblik mocht er niemand meer in het fabriek binnen met korte mouwen. Deze waren een mogelijk gevaar omdat draaiende delen daar konden achterhangen. Lange mouwen met in de zomer de gelegenheid om de mouwen op te rollen tot boven de elleboog was de verplichting. Indien men lange hemds- of bloesmouwen oprolt hangen die dus niet zover van de arm af en vervalt het risico om ergens achter te blijven hangen.

Een dertigtal ingenieurs (m/v) volgden gewoon zonder enige commentaar deze richtlijnen op. Er waren geen moslims bij.

=====================================

In bovenstaande konden ze natuurlijk hun mouwen naar beneden laten, maar moest de burka toch wel uit net als alle andere loshangende kledij. Dit is natuurlijk een nep-probleem want als er al een moslima burgerlijk ingenieur wordt gaat ie vast daar niet werken tussen de mannelijke kaffers.

Alle gekheid op een stokje dus, maar ik begrijp totaal niet waarom een bedrijf schadevergoeding moet betalen aan personeel dat weigert zich aan de (ok - veranderde ) veiligheidsregels aan te passen.
dit is toch ongehoord!

Moest ik ooit nog in een kliniek terechtkomen en ik zie dat de meesten korte mouwen hebben buiten een paar met lange mouwen, dan ga ik daar direct informatie over vragen en weiger ik behandeld te worden door een verpleegkundige die zich niet aan de bestaande regels voor hygiene wenst te houden.

Plaats reactie