CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Monique »

Chaimae een abortus?

Goh, als goed moslima zijnde zal ze zichzelf nu moeten laten stenigen.

Chaimae is altijd al een groot voorstander geweest van steniging voor sex voor het huwelijk dus, nu kan ze de daad bij het woord voegen.

Chaimae, goede reis naar SA, we zien je steniging wel op youtube.

Ik denk eerlijk gezegd eerder dat mevrouw Chaimae weer eens wat aandacht nodig heeft.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Mevrouw Monique, waar ik me zo over verwonder zijn die Hollanders ( ken er heel wat) die moslims wijzen op hun islamitische plichten. Is dat niet wereldvreemd? Al die onuitputtelijke vragen en berispingen van, laat ik zeggen, de heffe des volks. Ben me als moslima terdege bewust van mijn islamitische plichten en rechten, dus die hoef jij je me dan ook niet, in een vorm van een 'naseeha' op mijn bord te leggen.

De karaktereigenschap van een moslim is dat hij zijn broeder of zuster nooit veroordeeld, en dat is me de afgelopen maanden sterk opgevallen. De 'radicale' soenah moskee, waar ik contact mee heb opgenomen hebben me geen minuut het gevoel gegeven dat ik een slechte moslima ben. Sterker nog, we hebben samen gekeken naar de mogelijkheden en wat de islamitische fiqh, vanuit het salafistische gedachtegoed, hierover zegt. Samen hebben we door de teksten geploegd, die de ascese van het salafisme prediken. Let wel: salafisme betekent voorgangers, en dus geen radicalisme zoals men dat vandaag de dag denkt.

Wie zich maar een beetje globaal in de hudood verdiept heeft weet ten eerste dat een bent, niet getrouwde dame, volgens de hudood, 100 zweepslagen krijgt bij het plegen van zina, en dus geen hizjra heta el mawt, oftewel steniging tot de dood volgt. En dan is nog de vraag of ik die honderd zweepslagen wel zou incasseren, gezien het ontbreken van de bewijslast, de vier getuigen.

Wee degenen die wartaal uitslaan, Monique. Nu maar hopen dat jij tot het inzicht gekomen bent dat de hudood veel meer is dan alleen bloed en moord, en dat de zaken veel genuanceerder liggen dan jouw 'kennis' reikt. Je moet maar eens wat vaker Iqra-tv kijken.

Ter afsluiting nog een aantal mooie overleveringen.
''Allah, de Verhevene en Glorierijke, steekt Zijn Hand uit gedurende de nacht, zodat de mensen berouwen voor de fout gemaakt van dageraad tot schemering. En Hij steekt Zijn Hand uit gedurende de dag, zodat de mensen mogen berouwen voor de fout gemaakt van schemering tot dageraad. (Hij zal berouw accepteren) voordat de zon vanuit het westen opkomt (voor de Dag des Oordeels)."

Voorzeker De profeet adviseerde dat; "Allah, de Heer van eer en glorie, aanvaardt het berouw van Zijn dienaar totdat het doodsgerochel begint."
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Monique »

Wie zich maar een beetje globaal in de hudood verdiept heeft weet ten eerste dat een bent, niet getrouwde dame, volgens de hudood, 100 zweepslagen krijgt bij het plegen van zina, en dus geen hizjra heta el mawt, oftewel steniging tot de dood volgt. En dan is nog de vraag of ik die honderd zweepslagen wel zou incasseren, gezien het ontbreken van de bewijslast, de vier getuigen.
.
Iemand die niet getrouwd is EN zwanger.
Welke bewijslast ontbreekt er dan?

Beste Chaimae, ik heb enkel gerefereerd naar je uiterst harde en ongevoelige uitlatingen over vrouwen die sex hebben voor het huwelijk.
Je vond de ergste marteling nog te zacht.

En, nu het je zelf overkomt ( of het waar is laten we maar in het midden) ga je ineens allerlei teksten uit- en omspitten om onder straf uit te komen?

Je laat wederom je ware gezicht zien.
Een hoop moslimgebral zonder inhoud.

Anderen moeten zwaar gestraft worden maar mevrouw Chaimae niet....en dat voor hetzelfde vergrijp.

Je moet je doodschamen.

Ik oordeel en veroordeel NIET over een eventuele zwangerschap; dat kan de beste overkomen.
Ik oordeel en veroordeel enkel je eigen oordelen en veroordelen mbt anderen.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Monique, kan je niet lezen? Een dame die niet getrouwd is ( al is het zwanger) krijgt 100 zweepslagen. Daar zijn alle wetscholen en stromingen het unaniem mee eens.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Monique, kan je niet lezen? Een dame die niet getrouwd is ( al is het zwanger) krijgt 100 zweepslagen. Daar zijn alle wetscholen en stromingen het unaniem mee eens.
Je hebt het over het ontbreken van bewijslast.... 4 getuigen dus.

m.a.w. de zwangerschap an sich is GEEN bewijs?
m.a.w. de zwangerschap is ontstaan zonder sex?
Alleen wanneer er 4 mensen hebben toegekeken is de zwangerschap geldig?
Leuk, "ongeldige" kinderen.....weer iets niews geleerd over islam... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door BFA »

Chaimae schreef: De karaktereigenschap van een moslim is dat hij zijn broeder of zuster nooit veroordeeld,
Dat merken we als het om terrorisme gaat. Steeds zwijgen Mohammedanen in alle talen.
Chaimae schreef:waar ik contact mee heb opgenomen hebben me geen minuut het gevoel gegeven dat ik een slechte moslima ben
Omdat zij weten dat je contact met hun opneemt omdat je zelf denkt dat je een slechte Mohammedaanse bent. Ze zijn slim genoeg om geen zout in de wonde te strooien.
Chaimae schreef:salafisme betekent voorgangers
= terroristen of terroristenhelpers.
Chaimae schreef:radicalisme
Radicale Mohammedaan = terrorist.
Chaimae schreef:Allah, de Heer van eer en glorie, aanvaardt het berouw van Zijn dienaar totdat het doodsgerochel begint
En eens het doodsgerochel uitgestorven wordt ook de aanvaarding van berouw ingetrokken.

Ik begrijp niet waarom je, je zulk een lijdenweg naar de hel voor jezelf laat uitstippelen door die niet al te lieve Salafisten.
Je hebt hier alle mogelijkheden om van je leven een paradijs te maken. Dan toon je dat je dit begrijpt. Dan loop je naar de terroristenhelpers en gooi je alles weg.
Als je alles hebt weggegooid en er is niets meer om voor te leven wordt het makkelijk jezelf te laten ontploffen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Het is heel eenvoudig, een niet getrouwde dame krijgt bij overspel ( mits er 4 getuigen in het spel zijn, die dan ook nog eens voldoen aan de regels. Bij zwangerschap is het overduidelijk dat er ontucht gepleegd is, en krijgt de dame dus na het baren van het kind) 100 zweepslagen. Een getrouwde vrouw die overspel pleegt krijgt de steniging tot de dood volgt. Wat valt hier niet aan te snappen?
Laatst gewijzigd door Chaimae op wo jan 13, 2010 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

BFA, dat gaat jou je pet te boven. Hoe slecht ik ook ben als moslima, probeer wel altijd beslissingen te maken conform de islam. Dat zal jij niet snappen, maar ik geloof in een hiernamaals en een graf waar ik straks de beproeving der beproevingen zal door moeten staan. Tegelijkertijd geloof ik ook in de Barmhartigheid van de Heer, en de geestverheffende citaat: ashadoe le ilaha ina Allah, ou ashedoa ena Mohammeden rasoellah. En dat die woorden bij het uitblazen van je laatste adem zullen doen leiden naar het eeuwige Paradijs.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Het is heel eenvoudig, een niet getrouwde dame krijgt bij overspel ( mits er 4 getuigen in het spel zijn, die dan ook nog eens voldoen aan de regels. Bij zwangerschap is het overduidelijk dat er ontucht gepleegd is, en krijgt de dame dus na het baren van het kind) 100 zweepslagen. Een getrouwde vrouw die overspel pleegt krijgt de steniging tot de dood volgt. Wat valt hier niet aan te snappen?
Waar het om gaat beste Chaimae, is dat je altijd de meest vreselijke straffen voor vrouwen nog niet hard genoeg vindt...en....nu het je zelf overkomt je met allerlei smoezen komt om onder die straf uit te komen.

Dat is dus een stevige vorm van huichelen.

Anderen het ergtste toewensen maar je eigen straatje schoonliegen.
Bah, Chaimae, ik vind jou een heel erg "vies" mens.
Met iemand als jij heeft niemand nog vijanden nodig.
Stenigen e.d. promoten voor vrouwen die sex hebben voor het huwelijk en er zelf onderuit willen komen. bah.
Ik vind je een walgelijk gedrocht.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Monique,

Mocht ik in Saudie Arabie vertoeven had ik ingestemd met die 100 zweepslagen, en me als een makke schaap naar de slachtbank laten leiden.Het is beter om hier op aarde gestraft te worden dan in het graf. Helaas ( voor jou) woon ik niet in Saudieyaa. En gelukkig ( voor mij) is Allah de Alwetende en de enige Die me intenties kent.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Pilgrim »

Chaimae,

Je vindt dus kennelijk dat je 100 zweepslagen verdiend hebt, maar je krijgt die niet omdat je (nog) niet in een islamitisch land woont. Maar de kaffir-wetten zijn inferieur volgens jou, want je bent een echte moslima. Wat let je dan om naar een SM-club te gaan en je daar VRIJWILLIG 100 zweepslagen te laten toedienen. Dat doen ze daar met plezier en jij bent dan ook tevreden. Akkoord? Of moet iemand van ons het doen? :)
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jan 13, 2010 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Pilgrim »

Een leuk idee is ook om van die 100 zweepslagen voor jou een filmpje te maken. Daar kan die SM-club dik aan verdienen en jij deelt in de winst!!! Zo kan je nog rijk worden, want er is altijd veel vraag naar 'snuff-movies'! :D :wink:

Wel contractueel vastleggen natuurlijk. 8)
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jan 13, 2010 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:een hiernamaals en een graf waar ik straks de beproeving der beproevingen zal door moeten staan
Ik ben geen voorstander van enige soort Masochisme.
Hoewel ik de drang naar de extase van het explosievere klaarkomen kan verstaan.
Eens je de overtreding kent, maakt het verlangen naar straf dat je de overtreding pleegt.
Ik heb nog een kortverhaal geschreven waar op het einde de overspelige Mohammedaanse zich afvraagt hoe de extase zou zijn als ze op de operatietafel ligt, wachtend tot haar organen verwijderd worden om Jihad te financieren.
Alles, als het paradijs maar van mij zal zijn.
Chaimae schreef:ashadoe le ilaha ina Allah, ou ashedoa ena Mohammeden rasoellah
Dit gaat inderdaad mijn petje te boven. Ik vind het goed zo. Hoef geen vertaling.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Monique,

Mocht ik in Saudie Arabie vertoeven had ik ingestemd met die 100 zweepslagen, en me als een makke schaap naar de slachtbank laten leiden.Het is beter om hier op aarde gestraft te worden dan in het graf. Helaas ( voor jou) woon ik niet in Saudieyaa. En gelukkig ( voor mij) is Allah de Alwetende en de enige Die me intenties kent.
Lees jij de koran wel eens? Allah is geen fijne begripvolle geitenwollensok. Het is een gruwelijk sadist die geilt op pijn. Omdat allah al jouw intenties kent hoef je dus niet op genade te rekenen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Monique,

Mocht ik in Saudie Arabie vertoeven had ik ingestemd met die 100 zweepslagen, en me als een makke schaap naar de slachtbank laten leiden.Het is beter om hier op aarde gestraft te worden dan in het graf. Helaas ( voor jou) woon ik niet in Saudieyaa. En gelukkig ( voor mij) is Allah de Alwetende en de enige Die me intenties kent.
al stilgestaan bij het feit dat Allah je express niet in Saoudi laat wonen zodat hij je lekker kan straffen in jouw hiernamaals? Want als Allah je van de straf had willen onthouden dan kon hij er wel voor gezorgd hebben dat je in Saoudi zat... nu dat je geen zweepslagen krijgt is het overduidelijk dat je voor eeuwig zal moeten branden! geen vergeving voor Chaimaes.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door H.Numan »

Als we spannende verhalen lezen in de koran over kokend lood dat in je merg gegoten wordt, voor altijd en altijd... komt iemand er verdomd coulant vanaf met 100 zweepslagen.

Beetje onzinnig, als je er over nadenkt: Mw. Yashin wordt niet ontdekt, en wordt dus voor eeuwig gruwelijk gemarteld. Zeg een maar miljard eeuwen. Mw. Aisha wordt wel ontdekt, krijgt 100 zweepslagen en daarmee is de kous af.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Dit is lachwekkend, al die mensen hier die denken de waarheid in pacht te hebben en honderuit praten over rahma djel Allah. Die denken te menen, op basis van een aantal losse verzen, dat Allah absoluut niet barmhartig is. Wel, kan iemand me dan eens vertellen hoe het komt dat elk Koranvers begint met 'in de naam van de Heer, de Barmhartige, Genadevolle?' Zijn jullie ook op de hoogte van de vrouw die slecht door het leven ging( het was een hoer van beroep), een hondje wat water te drinken gaf, en daarna het eeuwige Paradijs kreeg vanwege haar barmhartigheid jegens dat hondje? En jullie scharen jullie achter het modernisme? Ha, my ass! Nogmaals, het berouw van een dienaar wordt geaccepteerd totdat zijn of haar doodgerochel begint. Valt verder niet over te discussieren.

Nogmaals, van een Heer Die lacht kunnen we geen goedheid missen. Honi soit qui mal y pense!!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Bernie »

Wel, kan iemand me dan eens vertellen hoe het komt dat elk Koranvers begint met 'in de naam van de Heer, de Barmhartige, Genadevolle?'
Daar kan ik wel iets over zeggen ja. Kennelijk vond de schrijver van de koran het erg belangrijk dat de mensen dachten dat het teksten in naam van God waren en dat die God barmhartig was.

Naievelingen kunnen de feiten negeren en zich vasthouden aan zo'n leus, en zeker als die maar vaak genoeg wordt herhaald. Het is bekend dat iets steeds maar weer opdreunen helpt om het te gaan geloven. Maar als je ietsje verder denkt, weet je dat de uitwerking van iets meer vertelt dan de woorden. Het feit dat vrouwen het rechtvaardig vinden dat zij 100 zweepslagen ontvangen bijvoorbeeld.

Misschien wil je hier op antwoorden:
Als een duister iemand of voor mijn part Shaytaan de mensen iets wil laten geloven, denk je dan dat hij de tekst ondertekend met zijn eigen naam? Of is hij iets slimmer, en ondertekend hij met de naam van iemand die de mensen vertrouwen, zoals Allah?
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Dit is lachwekkend, al die mensen hier die denken de waarheid in pacht te hebben en honderuit praten over rahma djel Allah. Die denken te menen, op basis van een aantal losse verzen, dat Allah absoluut niet barmhartig is. Wel, kan iemand me dan eens vertellen hoe het komt dat elk Koranvers begint met 'in de naam van de Heer, de Barmhartige, Genadevolle?'
Ja hoor. Daar zijn we van op de hoogte. Behalve...In de laatste soera van de Koran, soera 9( die ook nog eens de naam "berouw "heeft) komt geen Barmhartigheid en Genade voor. Daar vervloekt Alla een ieder die het niet met hem eens is stijf.

Zijn jullie ook op de hoogte van de vrouw die slecht door het leven ging( het was een hoer van beroep), een hondje wat water te drinken gaf, en daarna het eeuwige Paradijs kreeg vanwege haar barmhartigheid jegens dat hondje? En jullie scharen jullie achter het modernisme? Ha, my ass! Nogmaals, het berouw van een dienaar wordt geaccepteerd totdat zijn of haar doodgerochel begint. Valt verder niet over te discussieren.


Daar ben ik ook van op de hoogte. Het is namelijk een hadith waar Moslims graag reclame voor maken. "Kijk eens even hoe goed en lief Mohammed was" Maar...Ik wist niet dat Mohammed dezelfde rechten heeft als Allah. Hoe kan hij als gewoon mens een hoer de hemel in brengen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Bernie,

Of de islam nou wel of niet duivels is, staat hier buiten kijf. Open maar een ander topic als je het hier zo nodig over wilt hebben. Daar gaat deze hele controverse ook niet over. De Koran spreekt wel miljoenen keren over de barmhartigheid van de Heer. Woorden als Rahman, el Aziz, El Karim worden weeklijks in de moskee de ether ingeslingerd. Hoe kunnen Numan en de 'alwetende' Monique dan stellen dat het me niet vergeven wordt? Zijn ze God, ofzo?
Laatst gewijzigd door Chaimae op za jan 16, 2010 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Bernie,

Of de islam nou wel of niet duivels is, staat hier buiten kijf. Open maar een ander topic als je het hier zo nodig over wilt hebben. Daar gaat deze hele controverse ook niet over. De Koran spreekt wel miljoenen keren over de barmhartigheid van de Heer. Woorden als Rahman, el Aziz, El Karim worden weeklijks in de moskee de ether ingeslingerd.Hoe kunnen Numan en de 'alwetende' Monique dan stellen dat het me niet vergeven wordt? Zijn ze God, ofzo?
Chaimae, of Allah je het nou wel of niet vergeeft is van geen belang, want de Allah waar moslims in geloven bestaat niet. Allah is een door Mohammed gecreëerde godheid die geen macht heeft.
Als het grote spaghetti monster, of de zeven dwergen je het ook niet vergeven , maakt in principe ook niet uit, want ook die bestaan niet, want net zoals Allah zijn het verzonnen individuen .
Wat ik er mee wil zeggen...
Maak je geen zorgen. Er bestaat geen hel. ( behalve de hel die je zelf op aarde voor jezelf creëert.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Allah is daar waar nodig snoeihard, maar ook heel barmhartig. Kortom, gewoon Rechtvaardig. Wat de soerah die jij aanhaalt betreft. Als je maar een beetje kaas gegeten had van de historische achtergrond van dit vers dan had je geweten dat deze neergedaald is als een vermaning naar de munafiqien en moeshrikien toe. Waarom denk je anders dat dat de enige hoofdstuk is die niet begint met in de naam van God, de Barmhartige, Genadevolle?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Ariel »

Moeshrikien (polytheïsten. Het geloof in meerdere goden )
MUNAFIQIEN (de hadith ontkenners
).

Dat is waar Chaimae. Maar we hadden het over de barmhartigheid van Allah .
Dit is lachwekkend, al die mensen hier die denken de waarheid in pacht te hebben en honderuit praten over rahma djel Allah. Die denken te menen, op basis van een aantal losse verzen, dat Allah absoluut niet barmhartig is. Wel, kan iemand me dan eens vertellen hoe het komt dat elk Koranvers begint met 'in de naam van de Heer, de Barmhartige, Genadevolle?'
Jij geeft nu zelf aan dat Allah NIET barmhartig is tegen ongelovige. Hij is alleen barmhartig voor Moslims.

Moslims geloven dat Allah alles weet en dat er niets gebeurd tegen zijn wil, dat hij mensen moslim maakt of niet, dus in principe zeg jij dat Allah een hartvochtig godje is die mensen geschapen heeft om eeuwig te martelen.
Noem jij dat maar barmhartig , rechtvaardig en genadevol
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Thomas »

Zit je weer in je depri state of mind dear???
Je raaskalt als in je beste jaren.
Omdat iets -tig keer wordt herhaald is het waar???
Kom op Chaimae, doe ff realistisch.

En over realisme gesproken:
De Koran spreekt wel miljoenen keren over de barmhartigheid van de Heer.
In de hele koran staan nog geen miljoen woorden Chaimae.

En zoals Ariel al zei, er bestaat geen hel, shaitaan en dus ook geen Allah!!!
Dat zijn allemaal verhaaltjes waarmee je ouders je hebben "gemarteld" toen je jong was.
en blijkbaar is dat goed aangekomen gezien je reacties hierboven!!!!

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: CDA verbaasd over vreemde talen op portieken

Bericht door Pilgrim »

'in de naam van de Heer, de Barmhartige, Genadevolle'
Hahaha, Allah de barmhartige! :no1: Allah heeft geloof ik 99 namen van voortreffelijke eigenschappen, maar geen één er van is de liefde. In de Koran komt dus ook geen liefde voor. worthy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie