Moskee besleurd met bloed

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Ariel

Bericht door Ariel »

GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag. Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.

Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval. „Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw”, aldus loco-burgemeester Frank de Vries. „Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.”

De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6317 ... oed__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Re: Moskee besleurd met bloed

Bericht door Monique »

Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.”
Ik zie niet dat een burgemeester steun toezegt aan eigenaren van b.v. bushokjes wanneer deze vernield worden?
De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.
Ok..... een beklad gebouw wordt extra in de gaten gehouden...en..... mensen in Veenendaal wordt aangeraden bepaalde gebieden te vermijden i.v.m. mishandelingen/berovingen"incidenten".

Ik snap het niet meer.
Mensen worden mishandeld en beroofd en dat is dan een "incident".
Een gebouw wordt beklad en dan loopt de hele goegemeente uit om thee te gaan drinken met de "slachtoffers".

Ik heb echt het idee dat ik dringend psychische hulp nodig heb (gedwongen opname?) omdat ik het allemaal niet meer snap. Ben ik echt zo "on-nederlands"?
Amorele atheistische nitwit

Bernie

Bericht door Bernie »

Ja, laten we de politie vooral inzetten om de moskee te beschermen, want wat overlast voor de moskee is schokkender voor de overheid dan de dagelijkse criminaliteit waar mensen last van hebben. Criminaliteit went wel, en deze actie verstoort de illusie dat iedereen in Nederland lekker doorslaapt.

Misschien zijn onze heren politici en burgemeesters te druk om het moslims zó naar de zin te maken dat ze hun haat en vooroordelen opgeven. Wij zijn geen vijanden, wij zijn geen barbaren, wij zijn niet zo eng als de koran beweert. het is de grenzeloze naiviteit van de boel bij elkaar houden. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Feiten winnen het nooit van het woord van Allah. Anders weet ik het ook niet. De Cohens geloven in de suikersprookjes of ze zijn te bang om de realiteit onder ogen te zien.

Ik kan de actie niet goed praten, maar kan ook niet zeggen dat ik het schokkend vind.
Wat de moskeeen over ons leren is schokkender.
Wie de boel echt bij elkaar wil houden, zou de verspreiding van haat moeten tegengaan, dus die dingen moeten sluiten.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Wel potjandorie!!!!! :angry:
Zijn die vervloekte rode shirtjes nou bij jullie aan het protesteren geslagen?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Voor al uw bloed- en eiwitvlekken Biotex vloeibaar :

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Chaimae

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:Wel potjandorie!!!!! :angry:
Zijn die vervloekte rode shirtjes nou bij jullie aan het protesteren geslagen?
Rood voor communisme. Ze zijn daar in Groningen redelijk communistisch. Eigenlijk geldt dat voor bijna heel Noord-Nederland, dat loopt dan van Zwolle tot aan het noordelijkste punt (Baflo ofzo) van Nederland. Één communistisch en gereformeerd bolwerk is het daarginds.

Ben ik even blij dat ik niet meer echt naar Zwolle hoef. :yuk:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Bericht door Ariel »

Numan bedoelt de toestand in Thailand Chaimae . :) De Thai protesteren met bloed.

http://nos.nl/artikel/144136-thai-prote ... bloed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Re: Moskee besleurd met Koran vers

Afbeelding

Dit is de deur van een moskee in Canada. Grapje.
5:51
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. ....

Mahalingam

Straatbeeld uit Sint-Niklaas:
Mohammedanen lopen over straat met een onthoofd en gevild schaap op weg naar een stuif-in feestje.

Afbeelding

Nog een straatbeeld uit Sint-Niklaas:
dit is de moskee in de Heistraat. Overal zit bloed tegenaan gespetterd.

Afbeelding

Was hier een slordige halal-slachting? Of is er iemand vermoord?
De politie onderzoekt wat voor bloed het is. Van een mens of van een dier. En in geval van het laatste: is het varkensbloed? Zoja dan hebben we te maken met een hate-crime waarvoor de daders jaren in het gevang kunnen geraken.
Voorlopig zijn de daders gekwalificeerd als 'vandalen'.
"Ik wist eerst niet goed wat ik zag", zegt Ahmed Harrouch, voorzitter van de moskee.[...]
. "Dit is een schok voor onze gemeenschap. We hebben geen idee wie hier achter kan zitten. Problemen met de buurt hebben we niet, integendeel.
http://www.gva.be/regio-waas/sint-nikla ... bloed.aspx

Manon

Bericht door Manon »

nounounou.

Bloed is afwasbaar, gewoon even emmertje water erover en weg is het. Maar ja, hate crime want varkensbloed is veels te veels te veel meer erger.

Echter als een linkiewinkie groepering in Gent (weer zo'n leuke verrijkte stad) dan hetzelfde wil doen met verfbommetjes, dan gaan we lekker een beetje verkleinwoordjes gebruiken, want zoiets is toch maar een leuk grapje en ze bedoelen het niet zo slecht hoor, die lieve groentjes of marokkaantjes of turkjes.
De verdraagzamen zijn weer aan het werk geweest. Nadat extreemlinks ons weigerde op openbare tentoonstelling hebben ze zich nu te goed gedaan aan vandalisme. De deur en gevel van ons Verbondshuis werden beklad met graffiti en verfbommen. Stickers van antifa vervolledigden deze wansmakelijke daad.

Er is reeds klacht ingediend en verdere stappen zullen ondernomen worden om dergelijke daden van vandalisme te voorkomen.
Afbeelding
KVHV is een kleurendragende academische gemeenschap die zich inhoudelijk plaatst rond nationaal-conservatieve principes. Wij willen menselijk kapitaal verenigen in een avant-gardistische, elitevormende levensgemeenschap die de soevereiniteit en de emancipatie van onze leden en van onze volksgemeenschap nastreeft
----> en dat is natuurlijk linkse godslastering!

in de krant? ben je mal! Dit gaat over witvellen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Plaats reactie