Man weigert ambtenaar met hoofddoek: toegangsverbod

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
mercator

Re: Man weigert ambtenaar met hoofddoek: toegangsverbod

Berichtdoor mercator » Vr Mar 26, 2010 8:17 am

Eliabe schreef:Ik droom dat er een dag gaat komen dat we met z'n allen op 1 dag alle schoenen bij alle moskeeën in Nederland weghalen.
Nu nog wat leuks verzinnen wat we met al die schoenen gaan doen.

Ik heb een beter idee: tijdens het gebed terwijl ze met de kont omhoog Allah aanbidden die schoenenruimte binnendringen en alle schoenen daar netjes vervangen door dezelfde maar dan een maat kleiner. De zonen van Allah zullen niet weten wat hen overkomt :D !

Maar ik neem ik dat ook voor, als ik ooit in een openbare dienst te woord word gestaan door zo een doekjesmonster gaat de zaak niet door en hebben we een rel. Nu al mijd ik winkels waar doekjespoezen werken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Mar 26, 2010 9:24 am

Dit hele gedoe komt er eigenlijk op neer dat "we" het toch nooit goed kunnen doen.

Vinden "we" dat hoofddoeken niet thuishoren in openbare ambten...dan zijn we rasisten....

Komen we tegemoet aan de hoofddoeken en gaan "we" ze uit "respect" uit de weg....... zijn we ook rasisten... :roll:

Wie snapt het nog? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit

bobette

Berichtdoor bobette » Vr Mar 26, 2010 9:40 am

Eliabe schreef:
bobette schreef:Ik wil ook meedoen!! Mijn wens is allang om 1 dag alle hoofddoekjes af te trekken . De wind fris door de haren. Ik laat mij in een winkel ook niet helpen door een moslima met hoofdoekje. Ik vertik het om mee te werken aan onderdrukking van vrouwen. Baarden af kippen lijkt mij ook gzellig. De schoenen bij de moskee doen we in een zak voor het leger des heils. Hebben die ook een goede dag. :roll2:

Welkom bij de drie musketiers.
Ik droom dat er een dag gaat komen dat we met z'n allen op 1 dag alle schoenen bij alle moskeeën in Nederland weghalen.

In de zak voor het leger des heils. Of op de rommelmarkt verkopen of weggeven. De schoenen door moslima`s laten poetsen met hun hoofddoekjes. In de kerstboom hangen op een plein! Of branden in het nieuwjaarsvuur.

bobette

Berichtdoor bobette » Vr Mar 26, 2010 9:46 am

mercator schreef:
Maar ik neem ik dat ook voor, als ik ooit in een openbare dienst te woord word gestaan door zo een doekjesmonster gaat de zaak niet door en hebben we een rel. Nu al mijd ik winkels waar doekjespoezen werken.

Ik moet straks naar het kruidvat in mijn buurt. Daar ga ik s`zaterdag`s niet heen vanwege een hoofdoekenmonster. [Leuk woord] Gelukkig staat ze er alleen op zaterdag. Ik ga het ook melden! Het antwoord horen jullie wel.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Mar 26, 2010 10:53 am

Ik wil graag horen van iemand die het beter weet of ik gelijk heb:

Naar mijn mening adverteert een hoofdoeken/burka draagster het feit dat ze hoe dan ook niet met andere mannen dan de eigenaar in contact mag komen. Dat lijkt me nogal duidelijk. Ik zou dus, in het geval ik met z'n wezen in contact moet komen, weigeren om haar aan te kijken of met haar te spreken. Dit op grond van het feit dat ik hoe dan ook mijn respect wil tonen voor haar religie. :knorrie:

Klopt dit? Mogen mannen met vrouwen die duidelijk te kennen geven middels hun kleding dat ze hoe dan ook niet met mannen wensen te communiceren toch met mannen communiceren?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Nick

Berichtdoor Nick » Vr Mar 26, 2010 10:55 am

mercator schreef:
Eliabe schreef:Ik droom dat er een dag gaat komen dat we met z'n allen op 1 dag alle schoenen bij alle moskeeën in Nederland weghalen.

Ik heb een beter idee: tijdens het gebed terwijl ze met de kont omhoog Allah aanbidden die schoenenruimte binnendringen en alle schoenen daar netjes vervangen door dezelfde maar dan een maat kleiner. De zonen van Allah zullen niet weten wat hen overkomt :D !

Laatst gewijzigd door Nick op Zo Dec 28, 2014 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Nick

Berichtdoor Nick » Vr Mar 26, 2010 10:58 am

H.Numan schreef:Ik wil graag horen van iemand die het beter weet of ik gelijk heb:

Naar mijn mening adverteert een hoofdoeken/burka draagster het feit dat ze hoe dan ook niet met andere mannen dan de eigenaar in contact mag komen. Dat lijkt me nogal duidelijk. Ik zou dus, in het geval ik met z'n wezen in contact moet komen, weigeren om haar aan te kijken of met haar te spreken. Dit op grond van het feit dat ik hoe dan ook mijn respect wil tonen voor haar religie. :knorrie:

Klopt dit? Mogen mannen met vrouwen die duidelijk te kennen geven middels hun kleding communiceren?

Een hele sterke opmerking, Numan! :wink2:

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Vr Mar 26, 2010 1:26 pm

H.Numan schreef:Ik wil graag horen van iemand die het beter weet of ik gelijk heb:

Klopt dit? Mogen mannen met vrouwen die duidelijk te kennen geven middels hun kleding communiceren?

Ik vraag mij nu af hoe het nu moet wanneer een moslima gaat solliciteren en de volgende competenties moeten aantoonbaar zijn:
Communicatie
Samenwerken
Klantgerichtheid
Collegialiteit
Corrigeren
Delegeren
Inlevingsvermogen
uitdrukkingsvaardigheid
Realiteitszin
Representativiteit
Tolerantie
Zelfbeheersing
[c045.gif]
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Mar 26, 2010 1:56 pm

Eliabe schreef:
Het wachten was op dit inkoppertje en jij hebt hem vervolgens gezet.

Ja, ja. Eerste prijs.
Je mag uitzoeken:
Hoofddoekje aftrekken
Baard afknippen
Alle schoenen verstoppen bij de grootste moskee in NL
:rongue:

Misischien een idee voor nieuwe aand de tijd aangepaste verjaardagspelletjes ipv van het ouderwertse zakdoekje leggen en ezeltje prik?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Nick

Berichtdoor Nick » Za Apr 03, 2010 1:14 pm

Het burkaverbod is er in Belgie gelukkig door;de andere steden/landen zullen nu wel snel volgen.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Za Apr 03, 2010 1:34 pm

Nick schreef:Het burkaverbod is er in Belgie gelukkig door;de andere steden/landen zullen nu wel snel volgen.

Ben heel nieuwschierig hoelang het gaat duren voordat Nederland zover is.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

BFA

Berichtdoor BFA » Za Apr 03, 2010 1:47 pm

Nick schreef:Het burkaverbod is er in Belgie gelukkig door;de andere steden/landen zullen nu wel snel volgen.

Dit is geen burkaverbod. De burka is niet expliciet vermeld.
Dit is een verbod om met gezichtsbedekkende kleding op straat te komen.
Zulk een verbod was hiervoor deel van gemeentelijke wetten. Werd bijna overal in België toegepast. Op verschillende plaatsen werden Burkadraagsters beboet omdat ze dit verbod met voeten traden. Op andere plaatsen werd dan de Burka onder mom van religieuze tolerantie toegelaten.

Er is bijna niets veranderd. de gemeentelijke verantwoordelijkheid is naar de staat overgeheveld. Dit is al. De mogelijkheid om tolerant te zijn tegen religieuze symbolen blijft. Afhankelijk van de plaatselijke rechter.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Monique

Berichtdoor Monique » Za Apr 03, 2010 2:38 pm

Ik denk ook dat, wanneer europese landen gewoon de wet handhaven islam geen voet aan de grond kan krijgen.

Juist doordat deze landen de wet NIET handhaven maar islam boven de wet stelt krijg je de wantoestanden zoals we die kennen.
Tevens is het een teken voor moslims dat "het westen" het met ze eens is dat islam superieur is en kunnen ze nog meer eisen gaan stellen.
Amorele atheistische nitwit

Manon

Berichtdoor Manon » Za Apr 03, 2010 3:07 pm

Zulk een verbod was hiervoor deel van gemeentelijke wetten. Werd bijna overal in België toegepast. Op verschillende plaatsen werden Burkadraagsters beboet omdat ze dit verbod met voeten traden. Op andere plaatsen werd dan de Burka onder mom van religieuze tolerantie toegelaten.

Het verschil is dat het een gemeentelijke decreet over carnavalskledij was, dat niet in alle gemeenten bestond. Nu is het dus algemeen en kan er algemeen ook een uitzondering worden gemaakt voor klazen en karnavalisten.

Maar of het veel opbrengt? De laatste niqaab die ik zag was op de islamitische markt in Rabat Brussel aan het Zuidstation. Drie vlamingen, twintig franstaligen en verder een half Rifgebergte en Anatolië. Welke agent gaat daartussen die zwarte zotskap verwijderen? Dan schrijft ie toch liever twintig parkeertickets uit voor auto's die niemand in de weg staan zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Apr 03, 2010 3:27 pm

Manon schreef:Welke agent gaat daartussen die zwarte zotskap verwijderen?

In die situatie heb je geen agent nodig maar een klein leger.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Nick

Berichtdoor Nick » Za Apr 03, 2010 5:44 pm

Eliabe schreef:

Als er 1 schaap over de dam is ,volgen er meer.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Apr 03, 2010 6:19 pm

Nick schreef:
Eliabe schreef:

Als er 1 schaap over de dam is ,volgen er meer.

Ik ben nog steeds voorstander van de paradoxale aanpak. Iedere baardman verordenen zich te kleden in de stijl van Mohammed. Ze dwingen er 4 echtgenotes op na te houden en wat dies mee zij. Moslima's eerst van hogerhand dwingen hoofddoekjes te dragen en het verbieden om zich westers strak te kleden en als ze erg vadsig en lelijk oud zijn geworden, ze verordenen om zich alleen op straat te vertonen in een burka.

Moet je zien hoe snel ze zich aanpassen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Apr 03, 2010 7:43 pm

Ik heb ook liever dat moslims openlijk aanwezig zijn in het straatbeeld, in al hun middeleeuwse gedrochtelijkheid.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Samenleving & Integratie”