Claim tegen speeltuin om hoofddoekje

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 08, 2010 10:43 pm

Dit is werkelijk bij de beesten af. :shock:

HAARLEM - Een vrouw uit Heerhugowaard eist een schadevergoeding van € 11.000 van speeltuin Linnaeushof in Bennebroek na een ongeluk waarbij haar hoofddoek verstrikt raakte in een speeltoestel.

De vrouw uit Heerhugowaard maakte in 2007 een uitstapje met een islamitische vereniging . Bij het karten raakte haar hoofddoekje los, zo blijkt uit een tussenvonnis van de rechtbank in Haarlem. Het doek wikkelde zich rond de achteras en knelde haar luchtpijp af. Ze moest naar het ziekenhuis worden overgebracht.

De moslima verwijt de speeltuin onvoldoende veiligheidsmaatregelen en toezicht, meldt het Noord-Hollands dagblad.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6487 ... buitenland

Dat het heel gevaarlijk is om met een hoofddoek of boerkina te karten is waar, want vandaag las ik ook de krant dat een moslima dood is omdat ze met haar boerka bleef steken in een kart. Kafir speeltjes zijn niet geschikt voor gesluierde dames.

Boerka blijft steken in kart, moslima dood

In het Australische Port Stephens is een moslima overleden bij een bizar ongeluk. De 24-jarige vrouw reed op een kart, toen plotseling haar boerka werd gegrepen door het racevoertuigje.

De moslima liep hierbij ernstige verwondingen op aan haar nek en keel. De vrouw werd hierna met spoed overgevlogen naar een ziekenhuis in Newcastle.

Het mocht echter niet meer baten. De moslima is inmiddels overleden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/379467/1 ... -dood.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Re: Claim tegen speeltuin om hoofddoekje

Berichtdoor Dhana » Do Apr 08, 2010 11:09 pm

Ariel schreef:Dit is werkelijk bij de beesten af. :shock:

HAARLEM - Een vrouw uit Heerhugowaard eist een schadevergoeding van € 11.000 van speeltuin Linnaeushof in Bennebroek na een ongeluk waarbij haar hoofddoek verstrikt raakte in een speeltoestel.

De vrouw uit Heerhugowaard maakte in 2007 een uitstapje met een islamitische vereniging . Bij het karten raakte haar hoofddoekje los, zo blijkt uit een tussenvonnis van de rechtbank in Haarlem. Het doek wikkelde zich rond de achteras en knelde haar luchtpijp af. Ze moest naar het ziekenhuis worden overgebracht.

De moslima verwijt de speeltuin onvoldoende veiligheidsmaatregelen en toezicht, meldt het Noord-Hollands dagblad.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6487 ... buitenland

Dat het heel gevaarlijk is om met een hoofddoek of boerkina te karten is waar, want vandaag las ik ook de krant dat een moslima dood is omdat ze met haar boerka bleef steken in een kart. Kafir speeltjes zijn niet geschikt voor gesluierde dames.

Als er een bordje staat verboden voor hoofddoekjes is de wereld nog kleiner.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Apr 09, 2010 2:52 am

Jammer dat op sport scholen meer aan spieren dan aan hersens gewerkt wordt. Je kan die hoofddoeken doodeenvoudig verbieden op grond van de veiligheid. Om extra stevig in je steunzolen te staan als een NSBer met een proces dreigt: de arbo wet verbiedt het expliciet. Net als ringen, kettingen en andere aanhangels waarmee je jezelf ernstig letsel kan toebrengen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Zwartmeer

Moslima: Schadevergoeding na ongeluk met hoofddoek

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Apr 09, 2010 11:38 am

Moslima eist schadevergoeding van speeltuin na ongeluk met hoofddoek
Ingediend door copywriter op 8 april, 2010 - 23:22. Gedrag
Nederland, april 2010

Een vrouw eist in een rechtszaak een schadevergoeding van 11.000 euro van speeltuin Linnaeushof in Bennebroek na een ongeluk waarbij haar hoofddoekje verstrikt raakte rond de as van een motorskelter.
De vrouw maakte in 2007 met een islamitische vereniging een uitstapje. Bij het karten raakte haar hoofddoekje los. Het doek wikkelde zich rond de achteras en knelde haar luchtpijp af. De vrouw moest naar het ziekenhuis. De vrouw verwijt de speeltuin onvoldoende veiligheidsmaatregelen en toezicht.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3579

Op mijn werk geldt de onzinnige regel dat er geen ringen en andere sierdaden mogen worden gedragen. Zelfs een bezoeker die even langskomt moet alles af doen. En nu lees ik hier dat een moslima een schadevergoeding van maar liefst 11.000 euro indient nadat ze op een speeltuin bekneld is geraakt door haar hoofddoek. Begrijpt ze wel in welke wereld ze leeft?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Mahalingam

Re: Moslima: Schadevergoeding na ongeluk met hoofddoek

Berichtdoor Mahalingam » Vr Apr 09, 2010 11:57 am

Ja ze leeft in een wereld waarin ze klaagt als ze haar hoofddoek af moet doen en ze klaagt als ze een ongeluk krijgt. In beide gevallen is het 'kassa'.
En ik zie een claim in de maak in 020-GAZA. Of die naar de gemeente gaat of de fietsenmaker, dat valt nog te bezien:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Apr 09, 2010 12:01 pm

Net zoals het retrograde Middeleeuwse denken niet in een ontwikkelde technologische maatschappij past, zo past wijdvallende Middeleeuwse klederdracht niet in een door machines omgeven leefwereld. Overal draaiende wieltjes! Overal zaken waar je achter kunt blijven haken!

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 09, 2010 6:48 pm

H.Numan schreef:Jammer dat op sport scholen meer aan spieren dan aan hersens gewerkt wordt. Je kan die hoofddoeken doodeenvoudig verbieden op grond van de veiligheid. Om extra stevig in je steunzolen te staan als een NSBer met een proces dreigt: de arbo wet verbiedt het expliciet. Net als ringen, kettingen en andere aanhangels waarmee je jezelf ernstig letsel kan toebrengen.

Dan moet er eerst iets aan "onze mentalteit" veranderd worden. Toen ik op de stroke unit lag afgelopen december werd ik werkelijk gek van al het komen en gaan van het bezoek en dat de hele dag door van moslim ziekenbezoekers. Toen ik daar wat van zei, werd me verteld dat "zij"' nu eenmaal een andere cultuur hebben waar het gebruikelijk is dat familie en vrienden zich de hele dag om de patienten bekommeren en dat derhalve voor hen de vastgestelde bezoektijden niet golden. Ik had niet de energie om daar verder op door te gaan, maar onderhand tolde mijn hoofd van al dat in en uitlopen van onze "medelanders".
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Nick

Berichtdoor Nick » Vr Apr 09, 2010 7:21 pm

Dhana schreef:
H.Numan schreef:Jammer dat op sport scholen meer aan spieren dan aan hersens gewerkt wordt. Je kan die hoofddoeken doodeenvoudig verbieden op grond van de veiligheid. Om extra stevig in je steunzolen te staan als een NSBer met een proces dreigt: de arbo wet verbiedt het expliciet. Net als ringen, kettingen en andere aanhangels waarmee je jezelf ernstig letsel kan toebrengen.

Dan moet er eerst iets aan "onze mentalteit" veranderd worden. Toen ik op de stroke unit lag afgelopen december werd ik werkelijk gek van al het komen en gaan van het bezoek en dat de hele dag door van moslim ziekenbezoekers. Toen ik daar wat van zei, werd me verteld dat "zij"' nu eenmaal een andere cultuur hebben waar het gebruikelijk is dat familie en vrienden zich de hele dag om de patienten bekommeren en dat derhalve voor hen de vastgestelde bezoektijden niet golden. Ik had niet de energie om daar verder op door te gaan, maar onderhand tolde mijn hoofd van al dat in en uitlopen van onze "medelanders".

Meen je dit nou??? te gek voor woorden... :mad:

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 09, 2010 7:36 pm

Toen ik weer redelijk op de been was, nam het bezoek mij wel eens mee naar het restauraunt. Daar was een hele hoek ingenomen door moslims (ter ere van slechts één patient) en die zaten daar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Hadden hele vrachten met zelf bereid eten bij zich en bovendien nog de euvele moed om aan de restautantbalie om serviesgoed en bestek te vragen. IK kreeg de indruk dat de vrouwen het allemaal uitermate gezellie vonden. Waren die er ook eens uit. Wel te begrijpen natuurlijk. Het was winter en dus te koud voor het park.

Nick

Berichtdoor Nick » Vr Apr 09, 2010 7:39 pm

De desbetreffende moslima is niets meer dan een uitzuiger; wedden dat als ze haar buit heeft
gekregen, ze WEER doodleuk naar de speeltuin gaat. :smile:

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 09, 2010 7:56 pm

Nick schreef:De desbetreffende moslima is niets meer dan een uitzuiger; wedden dat als ze haar buit heeft
gekregen, ze WEER doodleuk naar de speeltuin gaat. :smile:

En dan maar hopen dat ze weer in het ziekenhuis belandt om dezelfde reden. Zo kan je slapend rijk worden. En een lichtend voorbeeld voor al je zusters.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Apr 09, 2010 8:16 pm

Weet je wat ik vermoed, dat we straks te horen krijgen dat het een bekeerde moslima is die deze claim gelegd heeft.
Trouwens...3 jaar wachten voordat je een proces begint is wel lang. Heeft ze 3 jaar in coma gelegen? Of heeft ze nu geld nodig.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Re: Moslima: Schadevergoeding na ongeluk met hoofddoek

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 09, 2010 8:29 pm

Mahalingam schreef:Ja ze leeft in een wereld waarin ze klaagt als ze haar hoofddoek af moet doen en ze klaagt als ze een ongeluk krijgt. In beide gevallen is het 'kassa'.
En ik zie een claim in de maak in 020-GAZA. Of die naar de gemeente gaat of de fietsenmaker, dat valt nog te bezien:

Afbeelding

Wel heel grappig dat het lijkt alsof ze regelrecht de prullenbak in fietst.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Vr Apr 09, 2010 8:37 pm

pff, ik denk niet dat die muts een schadevergoeding krijgt. Ik neem aan dat ook voor een speeltuin geldt: betreden op eigen risico.
Daarnaast kun je niet met wapperende vodden op een skelter klimmen, ik neem aan dat zelfs de meest linkse multicultureel geitenwollensokken rechter dit niet zal ontkennen.

en in het vervolg zal dit bord bij de ingang van iedere speeltuin staan:

Afbeelding
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Apr 09, 2010 9:01 pm

Krijg jij een veilig gevoel als je in de winkel iets koopt met de naam Mecca Children’s Hooded Jacket ? Ik echt niet, maar Mohammedanen misschien wel.
Om te voorkomen dat de firma aan claims ten order gaat, is dit kledingstuk uit de handel genomen.
The sweatshirts have a drawstring through the hood, which can pose a strangulation hazard to children. Fourteen years ago, the CPSC issued guidelines to help prevent children from strangling or becoming entangled on the neck and waist by drawstrings in upper garments, such as jackets and sweatshirts.

Mecca Children’s Hooded Jackets with Drawstrings Recalled
http://www.newsinferno.com/archives/19647

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Apr 09, 2010 9:02 pm

Boerka blijft steken in kart, moslima dood

In het Australische Port Stephens is een moslima overleden bij een bizar ongeluk. De 24-jarige vrouw reed op een kart, toen plotseling haar boerka werd gegrepen door het racevoertuigje.

De moslima liep hierbij ernstige verwondingen op aan haar nek en keel. De vrouw werd hierna met spoed overgevlogen naar een ziekenhuis in Newcastle.

Het mocht echter niet meer baten. De moslima is inmiddels overleden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/379467/1 ... -dood.html

En nu maar hopen dat dit de voorbode is van de islam die uiteindelijk zichzelf de das om zal doen.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Apr 10, 2010 4:53 pm

Ik vraag me toch af wat de bedoeling is van die claim: moeten speeltuinen in het vervolg hoofddoek-vriendelijk worden? met alle draaiende delen extra afgeschermd of zo? Of moet er een plakkaat aangebracht worden met "opgepast met loshangende hoofddoeken"?

Als je persé met je slaapkleed aan wil gaan zwemmen en je geraakt gekneld in het afzuigsysteem van het zwembad kan je dan ook schadevergoeding eisen? Me dunkt van niet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Apr 10, 2010 5:30 pm

Manon schreef:Als je persé met je slaapkleed aan wil gaan zwemmen en je geraakt gekneld in het afzuigsysteem van het zwembad kan je dan ook schadevergoeding eisen? Me dunkt van niet.

Je kan altijd proberen voor het feit dat je niet tegengehouden bent in dat slaapkleed. lijkt me een dikke overtreding van de regels.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

vadigran

Berichtdoor vadigran » Za Apr 10, 2010 11:07 pm

BFA schreef:
Manon schreef:Als je persé met je slaapkleed aan wil gaan zwemmen en je geraakt gekneld in het afzuigsysteem van het zwembad kan je dan ook schadevergoeding eisen? Me dunkt van niet.

Je kan altijd proberen voor het feit dat je niet tegengehouden bent in dat slaapkleed. lijkt me een dikke overtreding van de regels.
En als je wel wordt tegengehouden is het discriminatie :rolleyes:.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Apr 11, 2010 10:27 am

vadigran schreef: Je kan altijd proberen voor het feit dat je niet tegengehouden bent in dat slaapkleed. lijkt me een dikke overtreding van de regels.

En als je wel wordt tegengehouden is het discriminatie

Voor sommigen is het nooit goed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

bobette

Berichtdoor bobette » Zo Apr 11, 2010 12:28 pm

En vrome moslima zit thuis achter gesloten deuren! Die hoeft en MAG geen plezier hebben. Hieraan zie je weer dat ze hier niet thuis horen. Ze kunnen in de speltuin voortaan ook ezels voor moslima`s laten rijden. Wel uitkijken dat de moslim mannen de ezels niet bespringen!

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Apr 11, 2010 2:27 pm

Ik hoorde over de scène van de beklemde hoofddoek in de speeltuin dat het een belachelijk gezicht was. Rijp voor een Monty Phyton sketch. De mahram (echtgenoot waarschijnlijk) was druk bezig om - -terwijl de vrouw aan het stikken was - het haar weer onder de scheef getrokken hoofddoek te frommelen. Gelukkig was er een inboorling die de prioriteiten wel in een juist rijtje had staan.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 11, 2010 2:41 pm

Ja...Je kan beter dood gaan met hoofddoek, dan zonder. Daar is Allah namelijk niet van gediend. Voor dat je het weet wordt je als moslima aan je haar opgehangen in de hel.

Afbeelding

Zie hier de vrouwen hangen.

Nick

Berichtdoor Nick » Zo Apr 11, 2010 5:12 pm

Vreemd dat ze naar drie jaar pas komt met deze claim, misschien op advies van een iets slimmere moslim(a)
want deze is werkelijk nog niet geschikt om voor de duvel te dansen.Zo zie je maar weer wat een ellende zo een hoofddoek
teweeg kan brengen.Ik hoop dat ze de vergoeding dan ook niet krijgt.

Nick

Berichtdoor Nick » Zo Apr 11, 2010 5:15 pm

Mahalingam schreef:Ik hoorde over de scène van de beklemde hoofddoek in de speeltuin dat het een belachelijk gezicht was. Rijp voor een Monty Phyton sketch. De mahram (echtgenoot waarschijnlijk) was druk bezig om - -terwijl de vrouw aan het stikken was - het haar weer onder de scheef getrokken hoofddoek te frommelen. Gelukkig was er een inboorling die de prioriteiten wel in een juist rijtje had staan.

Zegt genoeg over die moslimman....de vrouw is in islam net zoveel waard als een varken en hij heeft haar dus ook
als zodanig behandeld. :smile:

Terug naar “Samenleving & Integratie”