Een frumka is een joodse burka

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Een frumka is een joodse burka

Bericht door Mahalingam »

In het orthodoxe jodendom heb je heel veel maffe sektes. Zo is er eentje waarbij de vrouwen ingepakt in vele jurken en sluiers onherkenbaar over straat gaan. Het resultaat van een wedren: wie het meest 'modesty' heeft. De zaak kwam in de publiciteit toen de vrouw voor een rechtbank moest verschijnen en ze geleid werd door een dochtertje omdat ze daar haar sluiers niets kon zien. Effectief blind dus.
De rechtbank besloot tot een evaluatie van de geestelijke toestand van de vrouw.
Hier een reportage over deze opmerkelijke krankzinnigheid.



Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Ariel »

Deze vrouwen zijn net zo knettergek als moslima's die zich helemaal inpakken. Zo zie je maar weer dat godsdienst krankzinnigheid kan veroorzaken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Schepsel »

Is de meeste godsdienst niet al krankzinnig, met dan af en toe een stel extra erge gevallen?

En het jodendom behoort ook niet tot de gezondste religies.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
En het jodendom behoort ook niet tot de gezondste religies.
Daar heb je gelijk in.
Maar overal waar "te" voorstaat is niet goed. Ook religie niet. Ik kan me best invoelen in mensen die "iets" (valt religie ook onder) nodig hebben om zich goed te voelen, of dat ze "iets" nodig hebben waar ze steun bij vinden, maar ze moeten het niet gaan overdrijven.
Maar vaak zijn dat toch onzekere mensen die blijkbaar niet kunnen leven zonder voorgeschreven wetten en door mensen gemaakte regeltjes.
Dat zijn dan de "Vertel me wat ik moet doen om een goed mens te zijn " types. Ze denken waarschijnlijk dat ze zonder die regels en de straf van God die boven hun hoofd hangt als ze zondig zijn , zelf geen moraliteit bezitten om zonder voorgeschreven regels goed te functioneren.
Ik begrijp het niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Monique »

Schepsel schreef:Is de meeste godsdienst niet al krankzinnig, met dan af en toe een stel extra erge gevallen?

En het jodendom behoort ook niet tot de gezondste religies.
Met het jodendom heb ik geen problemen. Joden willen anderen niet dwingen tot hun religie. Dat is voor mij het belangrijkste.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Dhana »

De massapsychose van een cult. Iedere vorm van religie waar "ultra" voor staat is een cult.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Een frumka is een joodse burka

Bericht door Bloodgod »

Well, they are just like plants.

If jyou want healtheyer ones

You just cut them away.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Plaats reactie