Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Mahalingam schreef:Ik zie hier een voorbeeld van de invloed van hedendaags Westers denken op de Islam.
We zien dan ook dat de thema's 'gezondheid' en 'milieu' aangevoerd worden om Goddelijke Regels van ratio te voorzien.
Dat zie je verkeerd vriend. Bestudeer even de geschiedenis van het westen dan kom je erachter dat gezondheid en dergelijke pas fenomenen zijn van de afgelopen 100 jaar. Terwijl de tradities van de Moslims al 1400 jaar hetzelfde zijn. Geen varkensvlees, geen alcohol, 5 keer per dag wassen (de delen die het meeste risico lopen op ziektekiemen en besmetting), je lichaam beschermen etc etc etc. Gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk heeft altijd vooraan gestaan op de agenda van de PRAKTISERENDE MOSLIMS. We gaan uit van de principe van VOORKOMENS IS BETER DAN GENEZEN. Vergelijk dat even met bijv. het gezegde RIJKE STINKERD ;).
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:En héél even dacht ik, voor ik de plaatser zag van die foto's, dat het een ontkrachting van veelgebruikte drogredenen over bedekking betrof.
Het gaat niet om de plaatser maar om het geplaatste ;) netzoals het niet gaat om de boodschapper maar om de boodschap.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
Kan iemand van jullie mij uitleggen in de bovenstaande foto's waar er sprake is van onderdrukking?
Ik wil best aannemen dat die burka dracht altijd al tot de historische klederdracht van de afghanen behoorde, als bescherming tegen zon en stof op lange reizen. Geen enkel probleem mee. (waar zit trouwens de mannelijke burka in dit verhaal? of zijn die niet blootgesteld aan zon en stof?)

Het wordt echter onderdrukking vanaf het ogenblik dat enkel vrouwen verplicht zijn die zak over hun hoofd te trekken, niet omwille van bescherming tegen zon en zand, maar omwille van zogezegde zedigheid.

Niemand verplicht een chirurg om constant een mondkapje te dragen op straffe van verkrachting.
Wat mannelijke gezichtbedekking betreft zie foto 3 en 4. Ook zie je dat mannen ook vaak hun hoofden bedekken met Tulband (wat als een ouderwetse Hoofdbescherming gezien kan worden, een oude Helm).

Mee eens, het zou niet verplicht moeten worden, MAAR als een vrouw dat zelf wilt moet dat ook kunnen, en het zou je verbazen dat de meeste vrouwen, in het westen de Burkas/Niqab, dragen uit VRIJE wil en vaak in conflict met de wensen van sommige echtgenoten en andere DIRECTE familieleden. Het is meestal een bewuste VRIJE KEUZE, in het westen.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Wat mannelijke gezichtbedekking betreft zie foto 3 en 4. Ook zie je dat mannen ook vaak hun hoofden bedekken met Tulband (wat als een ouderwetse Hoofdbescherming gezien kan worden, een oude Helm).
Die mannelijke bedekking heeft, mag ik aannemen, hetzelfde doel als de vrouwelijke bedekking?
nml ter voorkoming dat mannen door vrouwen besprongen worden?
Mee eens, het zou niet verplicht moeten worden, MAAR als een vrouw dat zelf wilt moet dat ook kunnen, en het zou je verbazen dat de meeste vrouwen, in het westen de Burkas/Niqab, dragen uit VRIJE wil en vaak in conflict met de wensen van sommige echtgenoten en andere DIRECTE familieleden. Het is meestal een bewuste VRIJE KEUZE, in het westen.
Inderdaad, in het westen is het een bewuste keuze. Dat is alleen maar omdat islam in het westen niets te zeggen heeft.

Ik vind ook dat vrouwen helemaal zelf moeten kiezen of ze zich willen bedekken of niet (mannen ook trouwens)...wat ik echter zo jammer vind is dat deze vrouwen de gevolgen en de verantwoordelijkheid voor HUN keuze bij anderen neerleggen.
Prima wanneer vrouwen zich voor allah zo wensen uit te dossen maar dan vind ik ook dat allah maar voor hun onderhoud moet zorgen en dat ze niet afhankelijk moeten zijn van de onbedekte kafirhoeren. (ik begin met de dag trotser te worden op deze benaming :rock: ).

Wat ik ook zo jammer vind is dat deze vrouwen (en mannelijke voorstanders) andere vrouwen (zonder volledige bedekking) neerzetten als goedkope hoeren.

Ik vind het zo jammer dat deze burkavrouwen het kennelijk nodig hebben om anderen neer te halen om hun keuze te rechtvaardigen. Wat is die keuze dan nog waard?

Trouwns ihsand, ik wacht nog op je vergelijking burka vs chirurgenmondkapje.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:Luitjes,

De burka heeft een oorsprong wat niet perse met de islam te maken heeft. Het heeft als primaire functie om de mond en neus te beschermen tegen stof en zand. Als jullie een beetje in de rest van de wereld zouden verdiepen zouden jullie er achter kunnen komen dat er ook mannen zijn die hun kleding voor hun mond en neus dragen ;). Kijk even verder dan je neus lang is en denk een beetje logisch na:

Kan iemand van jullie mij uitleggen in de bovenstaande foto's waar er sprake is van onderdrukking?
Ik zie de overeenkomst tussen en mondkapje en een burka niet zo.....
Beste Ihsand, wil je zeggen dat een chirurg die bescherming draagt om de boel zo steriel mogelijk te houden hetzelfde is als een vrouw die zich bedekt omdat ze anders besprongen wordt?
Dat een vrouw dat draagt om te voorkomen dat ze besprongen wordt is jou uitgangspunt maar niet de originele redenen van het ontstaan van de gezichtsbedekking. Het heeft meerder redenen zoals Gezondheid, Anoniemiteit en PRivacy, Als er bijv. rook is, wat doen de meeste mensen? Precies... iets voor hun mond. Stel je voor dat je reist door de woestijn en allerlei zandstormen tegen kom. Juist even je mond bedekken, ook tegen uitdroging. Al die wijde gewaden hebben een soort natuurlijke airconditioning functie. Vind je het niet bizar dat mensen zwart of andere donkere kleuren dragen in de woestijn? Zo zijn er veel redenen die verklaren waarom men doet wat men doet, het is een kwestie van WILLEN BEGRIJPEN.

Wat steriel betreft: Het werkt twee kanten op. Bacteriën van een persoon naar buiten toe overdragen en bacteriën van buiten naar binnen toe te krijgen.

Kijk jullie praten uit theorie, ik heb het in de praktijk gezien en begrijp en juich de rationale erachter.

Zie je wel de overeenkomst tussen de haarnetjes van verpleegkundigen en de hoofddoek van vrouwen?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

Ben benieuwd waar dit zijn oorsprong vindt in de islamitische alwijsheid.
Islamitische vouwtjeshond die niet besprongen wil worden?
Dan zit dat kapje toch echt aan de verkeerde kant :roll2:

Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Manon »

Wat mannelijke gezichtbedekking betreft zie foto 3 en 4. Ook zie je dat mannen ook vaak hun hoofden bedekken met Tulband (wat als een ouderwetse Hoofdbescherming gezien kan worden, een oude Helm).
en waarom dragen de mannen dat nu dan niet meer in Afghanistan als ze even buiten wippen om naar de winkel te gaan? Als vrouwen het VRIJWILLIG (nietwaar) dragen, waarom mannen dan niet? Ies tog goet voor zon en stof?

----------
en hier in het Westen? och... ik draag ook altijd mijn witte puntmuts en dito jas als ik buiten ga. Raar wel dat zovelen me daarvoor vies bekijken. Waarom zou dat nu zijn?

en ja, natuurlijk hoeft iemand die zich niet naar de normen wenst te gedragen zèlf maar opdraaien om van de zakat te leven als ze geen kafferwerk vinden. Daarvoor dient die zakat toch zeker hé? (in het Brusselse blijkt het een mooie bijverdienste te zijn bovenop de werkloosheidsuitkering, om dagelijks ingepakt in burka wat rond te lopen!, dat noem ik zwartwerk en dus mag de uitkering worden gestopt. Wat denk je? Iemand die met sandwichborden reclame maakt of iemand die zich in een kabouterplop kostuum hult worden daar toch ook voor betaald en kunnen NIET tegelijk doppen.).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Dat een vrouw dat draagt om te voorkomen dat ze besprongen wordt is jou uitgangspunt maar niet de originele redenen van het ontstaan van de gezichtsbedekking. Het heeft meerder redenen zoals Gezondheid, Anoniemiteit en PRivacy,
Beste ihsand, dat je de waarheid af en toe een beetje verdraait...ok... kan gebeuren.

Maar, dat je hier glashard gaat zitten liegen vind ik niet leuk.
WAT is de reden voor de bedekking van vrouwen?
WAT staat daarover in de koran?????
Volgens mij staat er niet:
"vertel uw vrouwen en de vrouwen der gelovigen hun doeken over hun hoofden te laten zodat zij gezond zullen zijn en geen last hebben van bacterien en smog, zodat zij privacy hebben en indien zij dit willen anoniem door het leven kunnen gaan"????

Volgens mij staat er dat vrouwen zich moeten bedekken zodat zij HERKENBAAR zijn en NIET LASTIGGEVALLEN worden.

Dus... welke versie staat in de koran? 1 of 2 ??
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef: Dat een vrouw dat draagt om te voorkomen dat ze besprongen wordt is jou uitgangspunt maar niet de originele redenen van het ontstaan van de gezichtsbedekking. Het heeft meerder redenen zoals Gezondheid, Anoniemiteit en PRivacy,
Beste ihsand, dat je de waarheid af en toe een beetje verdraait...ok... kan gebeuren.

Maar, dat je hier glashard gaat zitten liegen vind ik niet leuk.
WAT is de reden voor de bedekking van vrouwen?
WAT staat daarover in de koran?????
Volgens mij staat er niet:
"vertel uw vrouwen en de vrouwen der gelovigen hun doeken over hun hoofden te laten zodat zij gezond zullen zijn en geen last hebben van bacterien en smog, zodat zij privacy hebben en indien zij dit willen anoniem door het leven kunnen gaan"????

Volgens mij staat er dat vrouwen zich moeten bedekken zodat zij HERKENBAAR zijn en NIET LASTIGGEVALLEN worden.

Dus... welke versie staat in de koran? 1 of 2 ??
Waar het hart van vol is loopt de mond van over ;)

Privacy en Anonimiteit en mijn uitleg sloeg op BURKAS/NIQABS, niet op de hoofdoeken. Ik neem aan dat je het verschil kent. De HOOFDDOEK is inderdaad o.a. voor herkenbaarheid en om niet lastig gevallen te worden. Kleding is ook een onderdeel van non verbale communicatie. Waarom denk je dat bijv. politieagenten, brandweerleden, legerpersoneel bepaalde kleding dragen? Ja precies...:Herkenbaarheid en communicatie naar de buitenwereld. Zo ook de moslim vrouwen. Hun kleding geeft een boodschap: Ik ben moslima, mannen laat mij met rust. De vrouwen bedekten zich al duizend jaren voor de komst van de Koran:
Afbeelding
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Manon »

Zo ook de moslim vrouwen. Hun kleding geeft een boodschap: Ik ben moslima, mannen laat mij met rust.
waarom moet die boodschap gegeven worden?
in deze maatschappij mag geen enkele vrouw worden lastiggevallen, moslima of geen moslima.

Wat is het nut van die muzelmaanse uniformdracht?

Ik lanceer trouwens een nieuwe modelijn: het dragen van een indianenpluim! die pluim geeft de boodschap: ik ben geen moslima, maar als je me volgt breng ik je naar een groepje hoofddoekjes zonder pluimen en die kan je dan lekker met z'n allen bespringen. Volg me dus maar.

Leuk hé! worthy:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Waar het hart van vol is loopt de mond van over ;)

Privacy en Anonimiteit en mijn uitleg sloeg op BURKAS/NIQABS, niet op de hoofdoeken. Ik neem aan dat je het verschil kent. De HOOFDDOEK is inderdaad o.a. voor herkenbaarheid en om niet lastig gevallen te wordenZo ook de moslim vrouwen. Hun kleding geeft een boodschap: Ik ben moslima, mannen laat mij met rust.
Wat is dan precies het verschil in de boodschap tussen een hoofdoek en een burka?
Beide geeft toch aan dat ze niet besprongen willen worden door mannen cq "met rust gelaten willen worden"?

Dit betekent dus dat vrouwen zonder hoofddoek/burka WEL besprongen/lastiggevallen willen worden?

Jammer dat islamitische mannen geen greintje zelfbeheersing hebben c/q zo afgericht zijn dat ze enkel reageren op basis van de hoofdtooien van vrouwen.
Pavlov experimentje?
De vrouwen bedekten zich al duizend jaren voor de komst van de Koran:
Afbeelding
Inderdaad, er zijn overal vrouwen die iets op hun hoofd dragen, en in alle tijden.
Onderstaande vrouwen.... wat voor boodschap geven die af in het islamitische?
(in het westen maakt de kleding niet uit; zonder uitdrukkelijke toestemming van de vrouw is het handjes thuis".)

Afbeelding

Ik vraag me tich af wat ermet dat "vrijwillige" gebeurd is in islam?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd schreef: Stel je voor dat je reist door de woestijn en allerlei zandstormen tegen kom. Juist even je mond bedekken, ook tegen uitdroging. Al die wijde gewaden hebben een soort natuurlijke airconditioning functie.
Het probleem is dat wij in ONZE westerse beschaving simpele stomkoppen zijn die niets begrijpen van de islamgewoontes. Het enorm slappe gelul van wat hierboven staat over zandstormen en dergelijke, waar slaat dat op in Nederland? En je mond bedekken tegen uitdroging in ONZE westerse beschaving?

Al 1400 jaar het zelfde in de islam traditie, mijmert Ihsanyd vol ingehouden trots. Dat is nu juist het probleem en de oorzaak van al die achterlijkheid in islam. Het niet willen leren, niet willen aanpassen en veranderen. Het prefereren van middeleeuwse rituelen en afgoderij. Vandaar het ontstellend gebrek aan kennis, waardoor een dramatisch tekort aan artsen, verpleging en de juiste medicamenten in al die nooit verder tot ontwikkeling gekomen islamitische landen op de beschavingsladder. Al dat schaamhaarlappenidiotisme inclusief Ramadan voodoo kost Europa handen vol geld in de gezondheidszorg. Ik herhaal nogmaals: de tweede doodsoorzaak in het grootste islamitische armoedeland Indonesië is diarree. Al 1400 jaar lang? Het zal mij niets verbazen en Ihsanyd zeker ook niet. Want traditie in domheid moet vooral hoog gehouden worden.
Vind je het niet bizar dat mensen zwart of andere donkere kleuren dragen in de woestijn? Zo zijn er veel redenen die verklaren waarom men doet wat men doet, het is een kwestie van WILLEN BEGRIJPEN.
Heel bizar! Zwarte of donkere kleding in de woestijn. Laat ik nu geleerd hebben dat wit zonnewarmte terugkaatst en zwart nu juist zonnewarmte aantrekt. Het is ons wel duidelijk. Ihsanyd is beter af met de islam. Dat Allahs zegen je in ONZE kennisbeschaving mag behoeden voor een lege portemonnee en alle godsdienstwaazin die islam eigen is. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

Al 1400 jaar lang? Het zal mij niets verbazen en Ihsanyd zeker ook niet. Want traditie in domheid moet vooral hoog gehouden worden.
:roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Manon »

Dat is toch ook steeds het tu-quoque gedoe als het over moslims gaat.

- jullie droegen duizend jaar geleden toch ook een hoofddoek
- jullie wasten jezelf niet tijdens de middeleeuwen

waarom nooit:

- jullie woonden hier vroeger toch ook in paalwoningen, waarom nu niet meer?
- sinds wanneer zijn jullie uit de holen vertrokken? Wij wonen nog steeds in mooi ingerichte grotten in Saoudi en Turkije.
- och! hebben jullie broeken met pijpen uitgevonden? wij lopen al 1400 jaar in een soepjurk omdat we geen pijpen kunnen stikken.

vul gerust aan....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Al dat schaamhaarlappenidiotisme inclusief Ramadan voodoo kost Europa handen vol geld in de gezondheidszorg.
De conditie van onze invoer-moslims is zeer belabberd. Kennelijk hebben al die door Allah gewilde hygiëne en gezondheidsregeltjes hun doel danig gemist.
Spijtig dat wij de moslims hebben laten meedelen van onze Westerse medische wetenschap en hygiëne vanaf pakweg 1800, anders waren ze mss wel uitgestorven en was ons heel die plaag bespaard gebleven.

Moslim-hygiëne is een lachertje, wie ooit in Marokko, Egypte of Turkije-om maar enkele vakantieoorden te noemen-is geweest en zich buiten de hotels waagt zal je de ergste gruwelverhalen daarover kunnen vertellen.
Ik zag onlangs op de Nederlandse Moslim Omroep iets over een soort coöperatieve waar de vrouwen couscous maakten, ik denk dat er in dat atelier evenveel vliegen als couscous-korrels aanwezig waren :D . En dat was dan nog bedoeld als een propaganda filmpje!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

Ergens heeft ihsand natuurlijk wel een punt dat moslima's een burka dragen uit "hygiene".

Op die manier kan er geen kafirvuiltje in de buurt komen.
Voordat een moslima haar huis betreedt gaat ze eerst door een antibacteriële douche (een anti-kafir wasstraat).

Toch handig zo'n burka.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door hans van de mortel »

Mohammedanen hebben een voorsprong op de historisch verworven geestesstoornis van het geloof in een bepaalde mens die sprak namens de Almachtige. Jezus was zo’n historisch figuur, die echter geen misdaden te verwijten viel. Mohammed was ook zo’n figuur. Maar van een totaal ander kaliber.

Mijn vraag. Waarom ontkennen anderhalf miljard mohammedanen categorisch de walgelijk bedrevden misdaden die door hun geliefde profeet Mohammed met liefde zijn bedreven en bij iedereen op heel de wereld bekend zijn?

Ben ik nu gek of zijn mohammedanen zo slim?

Of zijn mohammedanen onbetrouwbare, deloyale, stiekeme, achterbakse, leugenachtige, verdraaiers van de waarheid? Kortom, een onuitroeibaar gevaar voor ONZE kennisbeschaving? :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Mahalingam »

Evolutie volgens Dawkins:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Privacy en Anonimiteit en mijn uitleg sloeg op BURKAS/NIQABS, niet op de hoofdoeken. Ik neem aan dat je het verschil kent. De HOOFDDOEK is inderdaad o.a. voor herkenbaarheid en om niet lastig gevallen te worden.
Heeft dus bitter weinig te maken met religie, tenzij allah(machies) slechte ogen heeft.
Kleding is ook een onderdeel van non verbale communicatie. Waarom denk je dat bijv. politieagenten, brandweerleden, legerpersoneel bepaalde kleding dragen? Ja precies...:Herkenbaarheid en communicatie naar de buitenwereld. Zo ook de moslim vrouwen. Hun kleding geeft een boodschap: Ik ben moslima, mannen laat mij met rust.
Nee hoor, want dat werkt dus niet. Een geile arabier laat zich echt niet door wat textiel tegenhouden. Gelijk een chimpansee wipt het alles. Geen geintje, lees de Lonely Planet reisadviezen voor burka landen er maar op na. Een burka geeft geen bescherming tegen geile arabieren.

De boodschap is: ik ben mohammedaanse, analfabeet, straatarm, loop in versleten Leger des Heils kleding, mijn zonen zitten in de bak, gaan er in of komen er uit, maar toch ben ik stukken beter dan jullie. Want ik ben mohammedaanse!

Je bent het waarschijnlijk niet met me eens, dat begrijp ik. Maar dat is wel de boodschap die Nederlanders ontvangen. Of je het nu leuk vindt of niet.
De vrouwen bedekten zich al duizend jaren voor de komst van de Koran:
Geen duizenden jaren, maar hooguit duizend jaar. We liepen vroeger ook in beestenvellen rond. Zullen we dat dan ook maar doen?

Waarom waren vroegere volkeren zo geil om hun vrouwen als fokvee in de gaten te houden? Simpel. Twee redenen: er bestonden geen DNA testen.Dat is de belangrijkste reden. De heer des huizes wilde er van verzekerd zijn dat zijn kinderen uit zijn paraplu kwamen. En tweedens: het is een stuk gemakkelijker om een of een paar vrouwen in de gaten te houden dan alle mannen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Marokkaanse hoertraditie

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd schreef:De vrouwen bedekten zich al duizend jaren voor de komst van de Koran:
Klopt! Het is juist heel goed dat een bepaald soort vrouwen deze traditie in ere houdt. Want het schaamhaarlapje van onze, voornamelijk, Marokkaanse bezienswaardigheid verschijnt voor het eerst in Soemerië, een paar duizend jaar voordat Mohammed zijn hersenbeschadiging kreeg.

Ik hou van duidelijkheid en consequent zijn. Iets waarop je mohammedanen niet kunt betrappen. Zelfs liegen doen ze niet consequent. Kijk maar naar al dat ramadan-geraaskal.

Ik wil hierdoor alle met een schaamhaarlap om hun hoofd uitgedoste Marokkaanse hoeren feliciteren. Zo’n eeuwenoude traditie die vanuit het lange verleden, waarbij de tempelhoeren zich onderscheidden van de normale vrouwen door het dragen van een hoofddoek en die door vooral Marokkaanse vrouwen in ONZE kennisbeschaving blijmoedig in stand wordt gehouden, moeten we belonen met een hartelijk applaus. Vanwege ons welwillend begrip voor hun hemelse roeping.

[hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: :turban: :knorrie: heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif]
:roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

hans van de mortel schreef:
ihsanyd schreef:De vrouwen bedekten zich al duizend jaren voor de komst van de Koran:
Klopt! Het is juist heel goed dat een bepaald soort vrouwen deze traditie in ere houdt. Want het schaamhaarlapje van onze, voornamelijk, Marokkaanse bezienswaardigheid verschijnt voor het eerst in Soemerië, een paar duizend jaar voordat Mohammed zijn hersenbeschadiging kreeg.

Ik hou van duidelijkheid en consequent zijn. Iets waarop je mohammedanen niet kunt betrappen. Zelfs liegen doen ze niet consequent. Kijk maar naar al dat ramadan-geraaskal.

Ik wil hierdoor alle met een schaamhaarlap om hun hoofd uitgedoste Marokkaanse hoeren feliciteren. Zo’n eeuwenoude traditie die vanuit het lange verleden, waarbij de tempelhoeren zich onderscheidden van de normale vrouwen door het dragen van een hoofddoek en die door vooral Marokkaanse vrouwen in ONZE kennisbeschaving blijmoedig in stand wordt gehouden, moeten we belonen met een hartelijk applaus. Vanwege ons welwillend begrip voor hun hemelse roeping.

[hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: :turban: :knorrie: heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif] heartbeat: [hypocrite.gif]
:roll2:
Als je het over Ishtar en Anu en Enki en Enlil hebt dan weet je bar weinig van de islam. Ik denk dat je het verwart met de volgende cult:




Dit is de "religie"van jullie zogenaamde leiders...

Ik adviseer je om te zoeken naar een docu genaamd The Century of The Self...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

Zwartmeer schreef:Misschien het mooiste wat in bovenstaande docu gezegd wordt is dat wetenschappers zich voortdurend afvragen 'klopt het wel wat ik denk? Wat is er tegen in te brengen? Kan het ook anders?' Dit zijn vragen die gelovigen zich nooit stellen.

Ik ben wel gelovig en doe hetzelfde op dat gebied als wat deze heren doen. Mezelf steeds dingen afvragen en toetsen aan het leven van alle dag.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Dit is de "religie"van jullie zogenaamde leiders...
Dat is uit een FILM, beste moslimgeleerde, fantasie dus, amusement.
Wat vond je trouwens van die naakte jongedames in Eyes Wide Shut ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd schreef: Dit is de "religie"van jullie zogenaamde leiders...
Waarlijk! Die jongen, of is het een meisje, slaat de spijker op z’n kop. Elke religie beschikt over al dan niet deskundige leiders met een boven modale opleiding. Nou ja, dat hoeft voor mij ook weer niet; belangrijk is dat leiders hun achterban in toom weten te houden. Bij mijn weten komt dat het best tot uiting bij de bijna acht miljoen Jehovah’s Getuigen wereldwijd.

Een Jehovah’s Getuige onderscheidt zich van de deelnemer aan het ongeregelde chaotische en vooral achterlijk primitieve hysterische islam-gedoe door onopvallend vredelievend aanwezig te zijn in ONZE kennisbeschaving. Een Jehovah’s Getuige als Pakistaniër, Australiër, Rus, Spanjaard, Eskimo, Nigeriaan, Belg of Nederlander is een en al vredelievend. Hij heeft altijd werk, vaak als glazenwasser, en valt niet op door parasiterend gedrag dat zo kenmerkend is bij vele mohammedanen die in Europa de Bijstand als hun alternatieve domicilie beschouwen. Maar bovenal is hij een rustig persoon die zijn religie niet opdringt aan een ander.

Hem, Jezus of de god van Abraham beledigen kan en mag zonder dat hij daar echt boos om wordt. Als vredelievend en verstandig mens, zal hij zelf niet voor God spelen. In de islam is het precies het omgekeerde met alles.

Mohammedanen zijn kennis-onbeschaafd, omdat ze niet anders gewend zijn. Zij mogen en durven - zo laf en huichelachtig als ze zijn - niet zelf beslissen.
Christenen, joden, boeddhisten, atheïsten en de meeste artiesten en kunstenaars zijn kennis-beschaafd, omdat ze vrij zijn, kritisch zelfstandig denken en zelf beslissen.

Hoe zou dat nu komen? Omdat zij niet alleen de god van Abraham kennen, maar bovenal een voorbeeld nemen aan de persoon Jezus Christus. Nou, dat wil ik ook best wel als atheïst. Tenslotte was Jezus de vredelievendheid zelve. En daar wringt hem nu juist de schoen in vergelijking met de echt domme mensen die zich maar al te graag als aanhanger en liefhebber van de sadistische mens en roverhoofdman Mohammed willen manifesteren en daar nog trots voor uitkomen ook.

Kan het dwazer, ongegeneerd en geaccepteerd worden in ONZE kennisbeschaving? Dat mensen met een religie, zich huichelachtig en leugenachtig opstellen en tegelijkertijd zich vredelievend noemen en deze sadistische moordende maniak Mohammed in zijn voetsporen willen volgen?

LEIDERS, beste mensen! Daar komt het op aan. Op deskundige leiders. Het woord management, waar geen Arabisch vertaling voor bestaat, is nog niet doorgedrongen in de Arabische weet-niet cultuur van het mohammedanistische verstand. Door een ontstellend gebrek aan verantwoorde, beschaafde en vooral goed opgeleide kritische leiders in de islamitische wereld worden wij dagelijks geconfronteerd met de meest weerzinwekkende middeleeuwse afgoderij die een mens zich maar kan voorstellen.

Waarom heeft een volger van Mohammed zulke grote problemen met zich af te keren van deze historisch wanstaltige criminele psychopaat, sadist en roverhoofdman-leugenaar en bedrieger Mohammed? Waarom wordt hij geen volger van Jezus, zoals letterlijk de rest van de wereld, waaronder hele grote wetenschappers en onnoemelijk veel nobel prijswinnaars - inclusief bijna alle atheïsten?

Laat de islam-dwaas, die de volgeling van Mohammed kenmerkt, eens een voorbeeld nemen aan alle joden in de wereld. Maar ook zijn blik eens naar Israël wenden. Hoe christenen en mohammedanen daar gerespecteerd worden. En waar komt nu het allerergste en grootste gevaar vandaan? Van de mohammedanen in Israël! Geen mohammedaan - man of vrouw - is te vertrouwen. Als aanhangers van de weerzinwekkende psychopatische moordenaar-sadist Mohammed neemt menige mohammedaan de koran met al zijn schadelijke discriminerende oorlog ophitsende teksten als dagelijks voedsel tot zich.

Waar twee of meer terroristen vergaderd zijn, is Mohammed de profeet en uitvinder van het terrorisme in hun midden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Dit is de "religie"van jullie zogenaamde leiders...
Dat is uit een FILM, beste moslimgeleerde, fantasie dus, amusement.
Wat vond je trouwens van die naakte jongedames in Eyes Wide Shut ?
Ohhhh dank je Mercator, dat had ik nog niet door. Waarlijk je hebt mijn ogen geopend. Wat betreft die dames, ja wat kan ik zeggen, GOEDKOOP en SCHAAMTELOOS. Maar dat is de westerse cultuur en daar heb ik verder niks mee te maken. Voor u uw levenswijze en voor mij de mijne.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Plaats reactie