Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Plus denk ik met wetenschappelijke bijbelkennis de islam beter op waarde kan schatten en meer gehakt kan maken van de valsheden in de Bijbel.
Lijkt me moeilijk. Het is veel makkelijker om met de bijbel in de hand gehakt te maken van de (wetenschappelijk aantoonbare) valsheden in de Koran. Je zult trouwens ontdekken dat er bij die studie theologie de Bijbel nauwelijks open gaat. Dat heb ik destijds gehoord tenminste.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Manon »

tja, een studie theologie is niet hetzelfde als "bijbelstudie" zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Pilgrim »

Nee, dat is niet hetzelfde. Met historisch onderzoek van de Bijbel moet je eigenlijk geschiedenis studeren. Merkwaardig trouwens dat Chaima het heeft over de valsheden van de Bijbel terwijl ze laatst nog zei dat ze misschien predikant wilde worden. Het moet wel een hele vreemde kerk zijn die haar aan wil stellen. Ik denk trouwens dat ze zich op laat jutten door Mercator en anderen. Ik vind die persoonlijke en haatdragende aanvallen tegen Chaima ergerlijk en contraproductief.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Manon »

Dat de bijbel vervalst is, is toch één der steunpilaren van de islam? Hoe kunnen ze anders naar het boek van de joden verwijzen en er zelf een ander verhaal aan breien, tenzij de joden het boek hebben vervalst? En net daarom heeft Allah toch de moeite gedaan om terug opnieuw de (goede) koranversie van de bijbel naar beneden te seinen.

Raar genoeg is er van die eerste correct versie dus nergens niks van overgebleven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:N Ik vind die persoonlijke en haatdragende aanvallen tegen Chaima ergerlijk en contraproductief.
Jij kan dat ergerlijk vinden, is ok. Maar "contraproductief" ? Hoezo? Of geloof je nog steeds in de mogelijkheid om moslims door dialoog en redenering het licht te laten zien?
Denk aan het adagium van de grote theoloog Hans vd Mortel: wat er onberedeneerd is ingekomen krijg je er beredeneerd niet meer uit.
Ik zou het zelfs nog wat simpeler willen aanpakken en gewoon ALLE moslims het land uitzetten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Pilgrim »

Je zou je eens af kunnen vragen wat je met een dergelijke houding denkt te bereiken. Chaima en andere moslims van het forum wegjagen? En dan? Wat is het voordeel daarvan? Er blijft een schreeuwerige site over die door vriend en vijand genegeerd wordt. Voor je deportatieplannen zal trouwens in heel Europa nergens een meerderheid te vinden zijn. Afgezien van de onhumane aspecten is het politiek gewoon niet haalbaar. Dus vergeet het!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Je zou je eens af kunnen vragen wat je met een dergelijke houding denkt te bereiken. Chaima en andere moslims van het forum wegjagen? En dan? Wat is het voordeel daarvan? Er blijft een schreeuwerige site over die door vriend en vijand genegeerd wordt. Voor je deportatieplannen zal trouwens in heel Europa nergens een meerderheid te vinden zijn. Afgezien van de onhumane aspecten is het politiek gewoon niet haalbaar. Dus vergeet het!
Ik moet het haar nageven, Chaimae is de enige die gebleven is, alle anderen hielden het na een tijdje voor bekeken, Yhsanid etc....Ik kan me niet vinden in het idee dat moslims goede mensen zijn, maar helaas verblind door een of andere ziekte, Islam geheten. Dat kan mss nog opgaan als je bent opgegroeid in een infecte grot ergens in Pakistan, maar NIET als je hier verdorie al 3 generaties in het Westen verblijft en er verwend wordt p een manier die in het zanderige thuisland nooit gezien is geweest! NIEMAND is verplicht zich moslim te noemen, elke moslim WEET wat voor smeerlapperij er in naam van zijn prachtige "geloof" wordt bedreven, dus kunnen de handschoentjes écht wel af voor die lui. Dat is MIJN visie, en dat is de juiste, of daar nu een meerderheid voor te vinden is of niet. 80 % van de Hollanders hebben NIET op Wilders gestemd, dat IS dus de meerderheid en die leiden Holland regelrecht naar de afgrond door hun zachte aanpak van moslims. Is dat dan een reden om NIET op Wilders te stemmen?

Mladic, de held van Srebrenica, zei het al in 1995: nu hebben jullie medelijden met die moslims, maar wacht maar, je gaat daar dezelfde toestanden mee beleven in Parijs en Brussel als wij hier nu in Bosnië !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Moet ik nou serieus reageren op jouw onstuimigheid, Mercator? Want, ik kan best serieus en steekhoudend reageren ( zoals vele berichten uitwijzen) maar de zin ontbreekt echt bij het lezen van jouw berichten. Jouw berichten zijn namelijk zoooooo vermoeiend, lachwekkend en zielig. Dus blijf jij die fluwelen handschoenen-aanpak maar hanteren: als je daadwerkelijk de islam weg wou hadden had je deze handschoenen afgedaan en op de barricades gestaan om mensen te rekruteren voor de 'dhijaad tegen de islam.' Hou jij het (voorlopig?) maar lekker op FFI, mercatortje..
Umm Rania
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Links666 »

mercator schreef:Mladic, de held van Srebrenica (..)
Je bent geen steek beter dan de moslims die een vreugdedansje deden vanwege de massamoord op 9/11.

@ moderatoren: Wil FFI wel een podium zijn voor de haat van rage boy mercator?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Ariel »

Links666 schreef:
mercator schreef:Mladic, de held van Srebrenica (..)
Je bent geen steek beter dan de moslims die een vreugdedansje deden vanwege de massamoord op 9/11.

@ moderatoren: Wil FFI wel een podium zijn voor de haat van rage boy mercator?
Nee, liever niet Links. Mercator weet hoe ik daar over denk. Ik ben blij dat er nu meer leden ageren tegen de posten van Mercator.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Vraag maar aan een van de andere posters hier, die we tegenwoordig niet vaak meer zien, nl. Mymoon, hoe het juist in de haak zat met die Srebrenica toestand in het bijzonder, en heel de moslim-bedrijvigheid in oost Europa in het algemeen. Spijtig te zien dat de pro-moslim propaganda ook op zélfs FFI zijn sporen nalaat.
Wat is nu de bedoeling eigenlijk? 1 verward zieltje, de aandachtsgeile Fadila/Tukker/Chaimae terwille zijn in de ijdele hoop 1 moslimpje tot het christendom of wat dan ook te bekeren te plezieren, OF alvast de verwijdering van de moslimpest uit Europa voor te bereiden? En kom nu aub niet af met die stomme praatjes oooh maar dan ben jij even erg als de moslims, want dat is dezelfde cultuur-relativistische praat als waarmee Wilders af te rekenen heeft. Islam is door en door slecht, de volgelingen daarvan, de moslims dus, OOK! Je kan de 2 gewoon NIET scheiden.
Laatst gewijzigd door mercator op wo sep 08, 2010 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Links666 schreef:
mercator schreef:Mladic, de held van Srebrenica (..)
Je bent geen steek beter dan de moslims die een vreugdedansje deden vanwege de massamoord op 9/11.
Nee, jij bent geen haar beter dan en even onwetend als de sukkels die mee oplopen om de arme vervolgde Palezwijntjes te steunen, je laat je gewoon de leugens van het moslim tribunaal van Den Haag oplepelen. Mladic, Karadzic en Milosevic beschermden hun mensen tegen de moslim-agressie, iets wat onze landverraderlijke leiders dus NIET doen. Ik kan je verzekeren, in Oost Europa kijken ze hoofdschuddend van ongeloof toe heoveel geduld wij hier in het Westen hebben met die rotmoslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Hou jij het (voorlopig?) maar lekker op FFI, mercatortje..
Hou jij je maar lekker aan de ramadan Tukkertje..
Voorlopig dan hé, vrijdag mag je je volstoppen met snoep en een hele bak lava, als Marokkaanse prachtmeid dan, de Turkse Mohammed/maan aanbidders mogen morgen al beginnen met hun vreetpartij. Heeft iets met het eerst waarnemen van de maan te maken, nou ja interessant zeg....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Hou jij het (voorlopig?) maar lekker op FFI, mercatortje..
Hou jij je maar lekker aan de ramadan Tukkertje..
Voorlopig dan hé, vrijdag mag je je volstoppen met snoep en een hele bak lava, als Marokkaanse prachtmeid dan, de Turkse Mohammed/maan aanbidders mogen morgen al beginnen met hun vreetpartij. Heeft iets met het eerst waarnemen van de maan te maken, nou ja interessant zeg....
Ik weet echt niet wat ik met jou aan moet. Maar gezellig toch, al die lekkernijen? Dan ga ik maandag in de trein als ik naar Kampen moet door de trein lopen en mijn lekkere koekjes aan de mensen uitdelen. Altijd leuk!
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Links666 schreef:
mercator schreef:Mladic, de held van Srebrenica (..)
Je bent geen steek beter dan de moslims die een vreugdedansje deden vanwege de massamoord op 9/11.
Nee, jij bent geen haar beter dan en even onwetend als de sukkels die mee oplopen om de arme vervolgde Palezwijntjes te steunen, je laat je gewoon de leugens van het moslim tribunaal van Den Haag oplepelen. Mladic, Karadzic en Milosevic beschermden hun mensen tegen de moslim-agressie, iets wat onze landverraderlijke leiders dus NIET doen. Ik kan je verzekeren, in Oost Europa kijken ze hoofdschuddend van ongeloof toe heoveel geduld wij hier in het Westen hebben met die rotmoslims.
:laugh1: gaat het nog wel?
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Dan ga ik maandag in de trein als ik naar Kampen moet door de trein lopen en mijn lekkere koekjes aan de mensen uitdelen. Altijd leuk!
Wees maar niet verbaasd als heel wat mensen dat als een regelrechte provocatie opvatten en die stomme koekjes in je gezicht smijten. Want zo wordt de sfeer eindelijk wel. Hoe langer hoe meer Nederlanders/Vlamingen/Ftansen etc. zijn de moslims spuug-en spuugzat. De sfeer gaat écht wel veranderen hoor, eindelijk !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: :laugh1: gaat het nog wel?
Ja hoor, ik ben al volop plannen aan het maken aangaande de uiteindelijke oplossing van het moslimprobleem. Dat de "meerderheid" daarin niet wil volgen door allerlei kortzichtige redenen is best mogelijk, maar dat kan IK mij dan niet verwijten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Jimm »

In de berichten van Mercator lees ik ook veel kwaadheid, maar ik denk dat je af en toe eens
tussen de regels van zijn sarcasme door moet lezen.
Ten tijde van de balkanoorlog walgde ik ook van Mladic en consorten. Maar als je nu terugkijkt en nagaat hoe het daar nu kwam,
dan denk wel dat Mercator gelijk heeft dat als wij op deze voet doorgaan er een zelfde strijd ontstaan als op de Balkan.
De Balkan heeft ons toch wel geleerd dat Islam+Christenen samen niet werkt en op stront uitdraait. De Islam was altijd klein in het Westen en toen ging het nog goed. Maar de groei is ingezet, en de islamisering ook, en ik vind dat een slechte ontwikkeling. Want ik wil hier geen tweede Balkan.

Maar kennelijk willen heel veel mensen dat niet zien.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ Dan ga ik maandag in de trein als ik naar Kampen moet door de trein lopen en mijn lekkere koekjes aan de mensen uitdelen. Altijd leuk!
Wees maar niet verbaasd als heel wat mensen dat als een regelrechte provocatie opvatten en die stomme koekjes in je gezicht smijten. Want zo wordt de sfeer eindelijk wel. Hoe langer hoe meer Nederlanders/Vlamingen/Ftansen etc. zijn de moslims spuug-en spuugzat. De sfeer gaat écht wel veranderen hoor, eindelijk !
Oh nee, ervaring leert me wat anders. Heb al vaker in de trein koekjes en gebakjes uitgedeeld, en ze waren altijd hartstikke vrolijk en erg geintresseerd. Oei, wat zal dit hard moeten aan komen?
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: :laugh1: gaat het nog wel?
Ja hoor, ik ben al volop plannen aan het maken aangaande de uiteindelijke oplossing van het moslimprobleem. Dat de "meerderheid" daarin niet wil volgen door allerlei kortzichtige redenen is best mogelijk, maar dat kan IK mij dan niet verwijten.
Wacht vol smart op jouw stappenplan. Mag ik deze inzien? :oops:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Jimm »

@Tukkerin,
Lekker hoor een koekje, maar de pest is dat het niet bij koekjes blijft.

Zo is mijn collega Moslim en als zijn vrouw ongesteld is raakt hij haar niet aan. Dat mag niet volgens de Koran zegt hij.
Achterlijk gedoe.
Verder is zijn vrouw zwanger en uitgerekend in november, en heeft ze gewoon meegedaan met vasten.
Is vast niet slecht voor het kind....
Er is alleen dispenstatie als je ziek bent of ongesteld.
Ik verklaarde hem voor gek. Je speelt met de gezondheid van je kind.
En in iran is het normaal dat een vrouw gestenigd wordt voor overspel, zo las ik net weer op telekekst (het vonnis ie even uitgesteld).
Allemaal volgens de leer van de Koran.'

Kun je mij begrijpen als ik soms denk ga lekker met je Koran naar het Midden-Oosten, waar ze er net zo als jou over denken.
Jij blij, wij blij.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Links666 »

Jimm schreef:de berichten van Mercator .. ik denk dat je .. tussen de regels van zijn sarcasme door moet lezen.
Mercator wil niet waarschuwen voor balkanisering, anders had hij wel een opiniestukje geschreven.


--

Beste mercator, je 'haatposts' zijn vervelend en contraproductief. Mensen die aan onze kant zouden moeten staan jaag je zo weg.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Links666 »

Jimm schreef:En in iran is het normaal dat een vrouw gestenigd wordt voor overspel, zo las ik net weer op telekekst (het vonnis ie even uitgesteld).
Allemaal volgens de leer van de Koran.
En in het zgn. "degelijke" NOS Journaal geen woord over "strenge islamitische wetgeving". Alsof dat stenigen zomaar uit de lucht komt vallen!
Jimm schreef:@Tukkerin,
Lekker hoor een koekje
Door suikerfeest-koekjes aan te nemen zeg je in feite: "Leuk dat je niet geassimileerd bent!"
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Jimm schreef: Ten tijde van de balkanoorlog walgde ik ook van Mladic en consorten.
Ik niet hoor Jimm, in 1999 al tijdens de Kossovo oorlog zat ik mij op te vreten van ergernis over heel die leugenachtige Islamofiele desinformatie die ons werd gevoerd en wist ik dat Milosevic en co. profetisch waren in hun verzet tegen de Islamisering. Servië heeft daar nooit de erkenning voor gekregen die het verdiende. Mladic en Karadzic waren/zijn authentieke Europese patriotten die de bui al véél langer zagen hangen dan Wilders nu, je kan best wel stellen dat er zeker 20 jaar kostbare tijd verloren is door hun voorbeeld NIET na te volgen. In plaats van luchtaanvallen op Belgrado uit te voeren onder Amerikaans Islamofiel bevel hadden we een tank kolonne naar Kossovo en Bosnië moeten sturen om de moslims daar aan flarden te knallen. Want wat zien we nu? Door die verkeerde en anti-Europese keuze van toen zitten we nu met een "erkende" terroristische moslimstaat Kossovo/Bosnië in het hart van Europa, van waar uit alle mogelijke criminele en parasitaire elementen straffeloos West Europa kunnen overspoelen als "slachtoffers van Servische ethnische zuiveringen", een voor hedendaags politiek misbruik even krachtige mythe als de gaskamers van Hitler.

En ja, stel nu dat er 8000 moslim mannetjes in Srebrenica zouden zijn vermoord door Mladic-wat helemaal niet bewezen is, net zoals Milosevic heel gepast aan een hartaanval kwam te overlijden voor hij met zijn argumenten kon afkomen- wat betekent dat dan in vergelijking met de massa moorden die moslims op elkaar plegen overal waar die plaag is neergestreken?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Jimm schreef:I Want ik wil hier geen tweede Balkan.

Maar kennelijk willen heel veel mensen dat niet zien.
Wel Jimm, je kan dat wel degelijk gaan bekijken in de straten van Brussel-buiten het toeristische centrum wel te verstaan-, de moslims daar verhuren de Kalshnikovs aan elkaar-die worden ingevoerd vanuit de prachtige erkende onafhankelijke moslimstaat Kossovo, jazeker-om overvallen te plegen, de overheid doet niets om de boel te bliven sussen en uit angst voor erger, in sommige wijken heerst de sharia en durft de politie niet meer te komen. EXACT zoals in Mitrovica en Sarajewo in de jaren 1990, eens de kritische massa moslims TE groot wordt is de boel totaal onbeheersbaar en krijg je dus exact die toestanden. Ipv als oorlogsmisdadiger gezocht te worden zou Mladic geëngageerd moeten worden als adviseur om de toestand nog proberen recht te trekken. Maar met de slappe en laffe houding die hier heerst zie ik dat niet gebeuren. Eerst geven de moslims je koekjes met hun stom suikerfeest(taqueya), daarna knallen ze je kop eraf met een AK 47 !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie