Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het zeggen gaat krijgen.

Onze hele maatschappij is in Europa ingericht op een wijze waarin de man en de vrouw naast elkaar leven en werken met gelijke normen en waarden. Een maatschappij waarin wij als man en vrouw alles samen doen. Dit begint al bij de jeugd.
Jongens en meisjes samen in de klas, samen zwemmen, gymnastiek, spelen etc, etc.
Het uitgaan, leuke dingen doen.
Het huwelijk. Samen werken en samen de kinderen opvoeden. De ene dag past de vader op de kinderen en de andere dag de moeder.
Ook op de arbeidsmarkt zien we evenveel kansen zowel voor de vrouw als de man.
Als man en vrouw mogen we onze eigen keuzes maken.
Maw we zijn vrij, vrij om te beslissen wat we als man en vrouw in deze maatschappij willen doen.
Vrijheid betekent dat iedereen mag doen en laten wat hij wil, gaan en staan waar hij wil en leven zoals hij zelf kiest, zolang hij daarmee niet de vrijheid van een ander schendt.

Nu krijgt de islam het voor het zeggen, wat gaat er dan veranderen:
De hele maatschappij gaat op zijn kop en er zal grote wanorde gaan heersen.
Hieronder ga ik een aantal voorbeelden geven:
Muziek. Het is verboden om naar onze eigen (westerse, ongelovige) muziek te luisteren of te maken.
Jongens en mannen mogen geen westerse kleding meer dragen, alleen nog maar islamitische.
Vrouwen mogen alleen nog maar gesluierd door het leven.
De plaats van de vrouw is in huis.
De vrouw heeft binnen de islam nog maar weinig te zeggen.
De gebruiksaanwijzing over de vrouw is in detail beschreven over hoe ze gaat baden, moet kleden, nagels en haren knippen, zelfs van een vrij seks leven is geen sprake.
Binnen de islam heeft het scheiden der seksen de grootste prioriteit.
Ook binnen de gezondheidszorg zal de man en vrouw volledig gescheiden worden. Dus geen mannelijk doktoren, tandartsen, medisch personeel etc. bij de vrouw.
Er zullen ziekenhuizen komen speciaal voor de man en voor de vrouw
Doet de vrouw aan sport dan moet het zo gedaan worden dat mannen dit niet kunnen zien. Er mogen dus geen mannelijke trainers, coaches, scheidsrechters, fotografen, tv ploegen alle andere verzorgers, publiek etc. bij aanwezig zijn.
De euro zal verdwijnen en er zal geld komen met de kop van mohammed erop.
Bioscopen zullen gesloten worden.
Alcohol zal verboden worden met gevolg dat alle kroegen en uitgaanscentra gesloten zullen worden.
Restaurants mogen alleen nog maar islamitisch voer serveren. Het gevolg is dat veel restaurants zullen sluiten.
Alle varkenshouderijen moeten sluiten.
Het aantal gevallen van q koorts zal ernstig toenemen.
Alle verzekeringen zullen verboden worden want allah bepaald wat er met je gebeurt en daar mag de mens geen borg opnemen.
Iedereen moet 5x per dag bidden.
Door het volledig invoeren van de sharia zullen er andere straffen gaan plaatsvinden.
Bv het Malieveld tot strafplaats waar mensen zullen worden opgehangen, gestenigd, ledermaten afgehakt, etc.etc.
Het vervolgen van homo’s, andersdenkenden, joden, etc, etc.
Andere geloven zullen verboden worden, kerken afgebroken of omgebouwd tot moskee.
Christelijke feestdagen zullen verboden worden, 4 en 5 mei ook.

De moslims willen de politieke macht in handen hebben in de gebieden waar ze wonen. Met die macht kan de islam volledig tot zijn recht komen.
Het islamitische reveil is afhankelijk van politieke macht, dus de islam moet de heerschappij in handen krijgen.

Ik stel het hier erg zwart wit, maar dit zijn mijn zorgen.
Vul deze lijst aub verder aan.

Ik hoop dat anderen dit moge lezen en de ogen mag openen en anders gaan denken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Ariel »

Wat dacht je van het onderhoud van de dijken. Ook van waterbeheersing hebben Moslims geen brood gegeten.

Maar...Het maakt mij op dit moment geen klap meer uit. Ik heb het gehad met Europa en met Nederland . Ik gun het grootste gros van de Nederlandse bevolking een gezellig leven onder Islamitische beheer.
Zeker slinxs Nederland die op dit moment bezig zijn om de PVV om zeep te helpen. Ik wens ze succes. Laat Nederland maar verdrinken in Islam en in het water.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door stropke »

Syriër weigert bevelen agentes
zaterdag 20 november 2010Auteur: (DBS) SINT-NIKLAAS -

Een Syriër is opgesloten omdat hij op een kruispunt die met zijn auto een kruispunt blokkeerde en weigerde verder te rijden omdat het een vrouwelijke agent was die dat beval zit in de cel.
Mahmoud D. (40) uit Sint-Niklaas moest donderdag op het drukke kruispunt van de Broodstraat met de Van Britsomstraat in Sint-Niklaas voorrang verlenen aan een andere wagen en dat beviel hem niet. Hij reed het kruispunt op en bleef daar staan. Het was toen kwart over vier: al snel lag niet alleen het kruispunt lam, maar ook de hele stadskern.

'Omdat we zelfs met een patrouillewagen niet meer tot daar geraakten, stuurden we een agent te voet', zegt korpschef Jack van Peer. 'Dat was voor alle duidelijkheid eerst een man, gevolgd door een agente. De man maakte toen duidelijk dat hij instructies van vrouwen halsstarrig weigert.'

Voor de politie zat er niets anders op dan de auto met Mahmoud D. er nog in te laten takelen. 'Maar ook een takelwagen raakte niet meer ter plaatse. Dus stuurden we versterking om de man uit zijn auto te halen.'

De politie sloeg een zijraam van de auto in, waarop Mahmoud D. uit de auto sprong en meteen een vrouwelijke agente verwondde. De politie overmeesterde de man en bracht hem geboeid naar het commissariaat. 'Plots kon hij geen Nederlands meer en eiste hij een tolk', zegt Jack Van Peer. 'En tegen een vrouwelijke tolk weigerde hij te praten.'

Mahmoud D. had pech. De politie lichtte de procureur van dienst van het parket van Dendermonde in. En dat was Marianne Bovyn, een vrouw, met wie hij overigens ook weigerde te praten. Zij besloot de Syriër meteen voor de onderzoeksrechter te brengen en vorderde zijn aanhouding. Zo verscheen Mahmoud D. voor onderzoeksrechter Sabine De Leenheer, alweer een vrouw die hij geen blik gunde. De onderzoeksrechter paste de wet van Vrouwe Justitia toe en liet de Syriër opsluiten in de gevangenis van Dendermonde.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GU132HQST" onclick="window.open(this.href);return false;
En op politics wordt er ook al een draad aan besteed met mijn visie.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146722" onclick="window.open(this.href);return false;

Gewoon nie moeilijk doen mee die gasten, enkele reis homeland en verder geen woorden aan vuil maken. :knorrie:
Laten we dus zorge dat de Islam het hier niet voor zeggen krijgt. Wie zich niet aanpast geewoon retour zonder pardon.
Kijk eens wat er gebeurt als wij in Damascus een kruising blokkeren?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Dhana »

stropke schreef: Gewoon nie moeilijk doen mee die gasten, enkele reis homeland en verder geen woorden aan vuil maken. :knorrie:
Laten we dus zorge dat de Islam het hier niet voor zeggen krijgt. Wie zich niet aanpast geewoon retour zonder pardon.
Kijk eens wat er gebeurt als wij in Damascus een kruising blokkeren?
En de hele procedure laten doen door vrouwen. Tot aan het terugbrengen naar Syrië aan toe.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
Eliabe schreef:Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het zeggen gaat krijgen.

Onze hele maatschappij is in Europa ingericht op een wijze waarin de man en de vrouw naast elkaar leven en werken met gelijke normen en waarden. Een maatschappij waarin wij als man en vrouw alles samen doen. Dit begint al bij de jeugd.
Jongens en meisjes samen in de klas, samen zwemmen, gymnastiek, spelen etc, etc.
Het uitgaan, leuke dingen doen.
Het huwelijk. Samen werken en samen de kinderen opvoeden. De ene dag past de vader op de kinderen en de andere dag de moeder.
Ook op de arbeidsmarkt zien we evenveel kansen zowel voor de vrouw als de man.
Als man en vrouw mogen we onze eigen keuzes maken.
Maw we zijn vrij, vrij om te beslissen wat we als man en vrouw in deze maatschappij willen doen.
Vrijheid betekent dat iedereen mag doen en laten wat hij wil, gaan en staan waar hij wil en leven zoals hij zelf kiest, zolang hij daarmee niet de vrijheid van een ander schendt.

Nu krijgt de islam het voor het zeggen, wat gaat er dan veranderen:
De hele maatschappij gaat op zijn kop en er zal grote wanorde gaan heersen.
Hieronder ga ik een aantal voorbeelden geven:
Muziek. Het is verboden om naar onze eigen (westerse, ongelovige) muziek te luisteren of te maken.
Jongens en mannen mogen geen westerse kleding meer dragen, alleen nog maar islamitische.
Vrouwen mogen alleen nog maar gesluierd door het leven.
De plaats van de vrouw is in huis.
De vrouw heeft binnen de islam nog maar weinig te zeggen.
De gebruiksaanwijzing over de vrouw is in detail beschreven over hoe ze gaat baden, moet kleden, nagels en haren knippen, zelfs van een vrij seks leven is geen sprake.
Binnen de islam heeft het scheiden der seksen de grootste prioriteit.
Ook binnen de gezondheidszorg zal de man en vrouw volledig gescheiden worden. Dus geen mannelijk doktoren, tandartsen, medisch personeel etc. bij de vrouw.
Er zullen ziekenhuizen komen speciaal voor de man en voor de vrouw
Doet de vrouw aan sport dan moet het zo gedaan worden dat mannen dit niet kunnen zien. Er mogen dus geen mannelijke trainers, coaches, scheidsrechters, fotografen, tv ploegen alle andere verzorgers, publiek etc. bij aanwezig zijn.
De euro zal verdwijnen en er zal geld komen met de kop van mohammed erop.
Bioscopen zullen gesloten worden.
Alcohol zal verboden worden met gevolg dat alle kroegen en uitgaanscentra gesloten zullen worden.
Restaurants mogen alleen nog maar islamitisch voer serveren. Het gevolg is dat veel restaurants zullen sluiten.
Alle varkenshouderijen moeten sluiten.
Het aantal gevallen van q koorts zal ernstig toenemen.
Alle verzekeringen zullen verboden worden want allah bepaald wat er met je gebeurt en daar mag de mens geen borg opnemen.
Iedereen moet 5x per dag bidden.
Door het volledig invoeren van de sharia zullen er andere straffen gaan plaatsvinden.
Bv het Malieveld tot strafplaats waar mensen zullen worden opgehangen, gestenigd, ledermaten afgehakt, etc.etc.
Het vervolgen van homo’s, andersdenkenden, joden, etc, etc.
Andere geloven zullen verboden worden, kerken afgebroken of omgebouwd tot moskee.
Christelijke feestdagen zullen verboden worden, 4 en 5 mei ook.

De moslims willen de politieke macht in handen hebben in de gebieden waar ze wonen. Met die macht kan de islam volledig tot zijn recht komen.
Het islamitische reveil is afhankelijk van politieke macht, dus de islam moet de heerschappij in handen krijgen.

Ik stel het hier erg zwart wit, maar dit zijn mijn zorgen.
Vul deze lijst aub verder aan.

Ik hoop dat anderen dit moge lezen en de ogen mag openen en anders gaan denken.
I

Ik heb er ook wel eens over nagedacht. Stel je voor alle museums dicht. Want dat is immers allemaal spul waar de islam geen boodschap aan heeft. De nachtwacht op de brandstapel gegooid evenals alle andere grootmeeestelijke schilderijen met menselijke afbeeldingen, behalve de stillevens die geen varkenskop bevatten.

Oude steden hebben geluk. Daar is zijn nog plaatsen bewaard waar vroeger gemarteld werd en opgehangen. En gehangen zal er worden al was het maar om de leemte van theaters en schouwburgen op te vullen.

IK houd op verder. Word er alleen maar mies van en het is al zulk somber weer. Ik ga kijken of ik nog wat leuke kerstballen kan vinden voordat die compleet met boom op straffe van 100 zweepslagen verboden worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Maar...Het maakt mij op dit moment geen klap meer uit. Ik heb het gehad met Europa en met Nederland . Ik gun het grootste gros van de Nederlandse bevolking een gezellig leven onder Islamitische beheer.
Zeker slinxs Nederland die op dit moment bezig zijn om de PVV om zeep te helpen. Ik wens ze succes. Laat Nederland maar verdrinken in Islam en in het water.
Ik ben het volledig met je eens. Ook hier in België krijgen we almaar meer Afrikaanse toestanden. De verloedering is niet te stoppen. Ook waar die tot voor kort niet zo zichtbaar was. Ik was gisteren in het "intellectuele hart" van Vlaanderen, de universiteitsstad Leuven( Brussel mijd ik als de pest). Failliete restaurants, putten van een vuist dik ik het wegdek, losliggende tegels op het voetpad, de gebouwen van de universiteit staan erbij als alle andere krotten, de ene nachtwinkel en internetshop naast de andere, en vooral veel moslims en negers in het straatbeeld, rondlummelend of als "straatmuzikant". Je ziet dat niet per jaar toenemen, maar letterlijk per maand.
Wat me nog het meest bedroeft is dat zo iets blijkbaar "normaal" wordt gevonden door de studentenbevolking die daar rondloopt, alsof dat zo hoort.

België zal dan wel niet onder water komen te staan door de luiheid en onkunde van de "verrijkers", maar het wordt een typisch corrupt en armoedig Maghreb-land, maar dan zonder het goede weer.

Het trieste-voor mij persoonlijk dan toch-is dat ik daar nog zelf aan meewerk door 57 %(hoogste percentage in Europa) van mijn bedrijfsinkomsten aan de belastingen te geven zodat de overheid die ondergang kan organiseren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:Wat dacht je van het onderhoud van de dijken. Ook van waterbeheersing hebben Moslims geen brood gegeten.

Maar...Het maakt mij op dit moment geen klap meer uit. Ik heb het gehad met Europa en met Nederland . Ik gun het grootste gros van de Nederlandse bevolking een gezellig leven onder Islamitische beheer.
Zeker slinxs Nederland die op dit moment bezig zijn om de PVV om zeep te helpen. Ik wens ze succes. Laat Nederland maar verdrinken in Islam en in het water.
Ik wil dit toch niet meemaken.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Ariel »

Nee, dat is waar. Maar onze generatie zal dit soort ellende niet meer meemaken . Het zijn onze kleinkinderen die de dupe zijn.

Ik was trouwens erg boos om de hetze tegen de PVV toen ik die post maakte.
Mijn boosheid is al weer wat gezakt. Tot dat de volgende emmer vuil gedumpt wordt. Dan spring ik weer uit mijn vel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:Nee, dat is waar. Maar onze generatie zal dit soort ellende niet meer meemaken . Het zijn onze kleinkinderen die de dupe zijn.

Ik was trouwens erg boos om de hetze tegen de PVV toen ik die post maakte.
Mijn boosheid is al weer wat gezakt. Tot dat de volgende emmer vuil gedumpt wordt. Dan spring ik weer uit mijn vel.
Ik ben bang dat het vuil al teveel en te ver in ons systeem zit, zelfs op plaatsen die wij nog niet weten. Kijk maar naar het cda. wie had verwacht dat er moslims bij het cda zouden zitten. Moslims zijn geen christen en ook niet democratisch. Naar mijn idee zitten ze overal in om op die manier de macht over NL te krijgen. Dat zie je ook aan de krachten die bezig zijn om de PVV kapot te krijgen. Is het niet zo dat de islam jaren geleden geroepen heeft dat ze op die manier het westen in handen zouden krijgen?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef: Is het niet zo dat de islam jaren geleden geroepen heeft dat ze op die manier het westen in handen zouden krijgen?
Ja, dat is waar, en wij hebben ze niet gelooft.
En nog steeds zijn de meeste Nederlanders zich niet bewust van het gevaar. En die mensen behoren eigenlijk Islam aan de lijve te ondervinden. Wie niet horen wil moet voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:
En nog steeds zijn de meeste Nederlanders zich niet bewust van het gevaar. En die mensen behoren eigenlijk Islam aan de lijve te ondervinden. Wie niet horen wil moet voelen.
Daarom hoop ik dat er mensen zijn die het begin van dit draadje lezen en gaan nadenken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Ariel schreef:Nee, dat is waar. Maar onze generatie zal dit soort ellende niet meer meemaken . Het zijn onze kleinkinderen die de dupe zijn.

Ik was trouwens erg boos om de hetze tegen de PVV toen ik die post maakte.
Mijn boosheid is al weer wat gezakt. Tot dat de volgende emmer vuil gedumpt wordt. Dan spring ik weer uit mijn vel.
Ik ben bang dat het vuil al teveel en te ver in ons systeem zit, zelfs op plaatsen die wij nog niet weten. Kijk maar naar het cda. wie had verwacht dat er moslims bij het cda zouden zitten. Moslims zijn geen christen en ook niet democratisch. Naar mijn idee zitten ze overal in om op die manier de macht over NL te krijgen. Dat zie je ook aan de krachten die bezig zijn om de PVV kapot te krijgen. Is het niet zo dat de islam jaren geleden geroepen heeft dat ze op die manier het westen in handen zouden krijgen?
Je hebt zelfs een moslima in de Bijbelgordel die studeert aan de meest orthodoxe Universiteit van Nederlands en Belgie; de protestantse theologische universiteit te Kampen (pthu). :laugh1: Ga jij nu spreken van decadentie?
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
Ariel schreef:
En nog steeds zijn de meeste Nederlanders zich niet bewust van het gevaar. En die mensen behoren eigenlijk Islam aan de lijve te ondervinden. Wie niet horen wil moet voelen.
Daarom hoop ik dat er mensen zijn die het begin van dit draadje lezen en gaan nadenken.

Zo zijn er denk ik hele volksstammen. Ze kunnen er niets aan doen. Mijn vader scheldt al jaren op en waarschuwt voor de islamiete hier. Toen hij daar jaren geleden over begon, dacht ik dat het stijfkoppige en xenofobische aan de leeftijd gerelateerde nonsens waren. Ik heb een zus die het financieel heel goed heeft. Maar zo linx in haar ideeën dat er geen beginnen aan is om haar er ook maar anders over te laten denken. Nu ruim over de 50 ben, zal er ook zo over mij gedacht worden.

Het is veiliger denk ik om net te doen of je neus bloedt en je niet druk te maken over de ondermijning van je land en cultuur. En laten we wel zijn. Ik denk dat het bij de meesten van ons ook een heel proces is geweest en dat we niet van de ene op de andere dag op onze ideeën zijn gekomen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door mercator »

Dhana schreef:
Het is veiliger denk ik om net te doen of je neus bloedt en je niet druk te maken over de ondermijning van je land en cultuur.
Het is gewoon een keuze. Als je vind dat alle culturen evenwaardig zijn maakt het niet uit of we hier Egyptische toestanden gaan krijgen en hopen ellende. De dinosaurussen zijn ook uitgestorven en het Romeinse rijk onder de voeten gelopen door de barbaren.
Als je-zoals de linksmens-gelooft in het cultuur-relativisme en " culturele identiteit" als een vies woord beschouwt kom je vanzelf tot moslimofilie.
Zoals ik gisteren in Leuven rondliep, IK stoor me aan de Arabische toestanden in de universiteitsstad, de studenten en hun professoren vinden het maar wat gezellig blijkbaar en vinden hun eigen cultuur het niet waard om te bewaren.
In Polen bijv. maakt men een andere keuze, daar komt geen moslim binnen omdat er bij de Poolse bevolking een algemene concensus bestaat dat ze wel degelijk een eigen cultuur delen. In Japan bijv. ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Er staat beschreven dat de vrouw binnen de islam een bijzonder hoge positie geniet.
Binnen de islam zijn zij geen instrumenten van de duivel, maar juist een vesting tegen de duivel. Zij beschermen tegen het kwade. Door te huwen houden zij de man op het rechte pad van rechtschapenheid en kuisheid.
Maar is dit voor alle vrouwen binnen de islam zo?
Nee.
Binnen de islam zijn vrouwen wel vrouw door hun sekse, maar er zijn dus vrouwen en vrouwen.
Vrouwen die in alle opzichten deugdzaam, vrijgevig, barmhartig, etc, etc zijn, zoals: Maria, Fatima, Khadijah en Aisha.

En vrouwen die hier niet aan voldoen, zoals:
Die hun echtgenoten vervloeken
Geen dankbaarheid tonen
Klaagsters
Die zich opsmukken
Vrouwen dien mannen na-apen
Die hun haar kort knippen
Vrouwen die tegennatuurlijk zijn
Zij die de huisdieren en vogels doden
Vrouwen die hun echtgenoten afstoten als deze seks willen
Zij die hypocriet zijn
Zij die een kind adopteren
Vrouwen die recalcitrant zijn
Vrouwen die een eigen leven willen
Vrouwen die trouwen met wie zij willen
Vrouwen die helemaal niet willen trouwen
Vrouwen die een eigen carrière willen
Etc, etc.

De profeet is een keer een bezoekje gaan brengen aan de hel
De profeet zag, dat het vuur loeide in de hel en werd gestook met vrouwenlichamen. De ene na de andere vrouw werd in het vuur gegooid, waardoor het nog harder ging branden.
Toen de profeet terugkeerde vanuit de hel, sprak hij: "ik heb de hel aanschouwd en, ziedaar, de meeste bewoners waren vrouwen"..
De mensen vroegen aan de profeet, hoe komt het dat het aantal vrouwen in de hel groter is dan het aantal mannen?
De profeet sprak de woorden, dat komt omdat vrouwen mensen vervloeken en ondankbaar zijn jegens hun echtgenoten.

En dit is dus de bijzonder positie van de vrouw binnen de islam.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Zwartmeer »

stropke schreef:
Syriër weigert bevelen agentes
Gewoon nie moeilijk doen mee die gasten, enkele reis homeland en verder geen woorden aan vuil maken. :knorrie:
Het land uitzetten wegens onoverkoombare verschillen. Iemand die 40 jaar zo gedacht heeft verandert niet meer.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

Als de islam het voor het zeggen gaat krijgen binnen Europa krijgen we ook een ander beeld over het paradijs.
De geneugten van het paradijs, de tuinen, worden heel gedetailleerd beschreven in de koran. De man krijgt zijn meisjes, de paradijs meisjes, die natuurlijk maagd zijn en hem een voortdurend ongekend seksueel genot geven en krijgt hij zijn familie en vrouwen terug, tenminste als deze niet in de hel zitten.
De mooiste en schoonste jongelingen lopen in het paradijs rond, gelijk aan rondgestrooide parels zoals in de koran staat beschreven.
Deze jongelingen zijn blijkbaar niet voor de vrouwen in het paradijs, de meeste vrouwen zitten in de hel, maar vervullen direct elke wens van de gelovige. Hierdoor verkeren de mannen in een eeuwig voortdurend orgasme.
Wat op aarde verboden is, mag in het paradijs.
Ook staat er geschreven in de koran dat ze zich ontlasten door te boeren.
In feite doen ze in het paradijs maar vier dingen: neuken, vreten, zuipen en boeren.
Mijn conclusie is:
Het paradijs voor de islam is vele malen erger dan de beschrijving over Sodom en Gomorra.
Laatst gewijzigd door Eliabe op do nov 25, 2010 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Eliabe »

De gedachten voor dit draadje en de door mij gedane uitspraken zijn ontsproten vanuit het boek: "Allah en Eva" geschreven door Betsy Udink.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Het paradijs voor de islam is vele malen erger dan de beschrijving over Sodom en Gomorra.
whistling: Dat is waar. De Islamitische hemel is niks meer en niks minder dan een ordinaire hoerentent.
Moslims die nu al naar een hoer gaan zijn eigenlijk aan het trainen voor Jannah.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Schepsel »

Gaan we dan ook kamelenpis drinken? Waarom drinken moslims eigenlijk geen kamelenpis?

Wat heb ik gemist?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wat gaat er veranderen in Europa als de islam het voor het z

Bericht door Mahalingam »

Fantasie:
Europa 2123: Caliphate. door Tom Kratman
http://www.webscription.net/chapters/14 ... .htm?blurb
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie