Zelfverdediging bij inbraak of overval.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Update over bovenstaande. (met video)
http://www.langedijkcentraal.nl/nieuws/ ... deo-update
we zien de auto onder schot gehouden worden.
Woensdagmiddag is de readshop aan de Bovenweg in Sint Pancras overvallen. Toen de gewapende dader, met een panty nog over zijn het hoofd, naar buiten stapte werd hij gesnapt door een voorbijgangster.

De vrouw bleef de overvaller hinderen tot ze in de gaten kreeg dat hij gewapend was. Toen ze zich omdraaide zag ze de vluchtauto wegrijden met nog twee gemaskerde mensen erin.

Inmiddels had een andere getuige de achtervolging op de vluchtende dader ingezet met de vrouw toch ook weer in zijn kielzog.

Op de Benedenweg kreeg het tweetal hulp van een (tweede) sterke man die zich er ook mee bemoeide en er voor zorgde dat de dader niet meer kon vluchten. Vervolgens is de overvaller aangehouden door de politie. De andere twee verdachten zijn klem gereden en gearresteerd
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

Remember, when guns are outlawed, only outlaws will have guns!
- Donald Trump
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Twee inbrekers en een voetbalelftal. Wie wint? Niet zo moeilijk want het betreft het Eerste Elftal van VV Schelluinen.
Spelers voetbalclub pakken inbrekers en sluiten ze op
Tijdens de inbraak was het eerste elftal van de voetbalclub aan het trainen. Toen een van de spelers in de gaten kreeg dat er werd ingebroken in de kleedkamer werd alarm geslagen. De inbrekers gingen ervandoor, maar werden tijdens hun vlucht richting Schelluinen gepakt ...
De politie heeft de twee meegenomen naar Dordrecht voor nader onderzoek.
http://www.ad.nl/ad/nl/34821/Rivierenla ... e-op.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

22 OKTOBER 2015-11:01

VROUW (33) PAKT VERKRACHTER HARD AAN

#VROUW


Afbeelding
Gevangenis in de VS

Jonge Amerikaan zal voortaan zonder tong door het leven moeten.

Antoine Miller, een 16-jarige jongen uit de Amerikaanse stad North Charleston, heeft op ruwe wijze de betekenis van het woord instemming leren kennen. Toen hij vorige week probeerde een vrouw te verkrachten werd hij namelijk mishandeld en zelfs verminkt.


Miller had op 16 oktober bij het beoogde slachtoffer aangebeld, schrijft Fox op basis van berichten in lokale media. Het puberjoch bedreigde de 33-jarige vrouw met een mes en wist haar met geweld te overmeesteren.

In de slaapkamer trachtte Miller het zedenmisdrijf ten uitvoer te brengen, maar de vrouw vocht terug door haar voet vol in zijn scrotum te planten. Nu dreigde de jongen haar te doden, waarna hij zijn tong in haar mond duwde. De vrouw beet het lichaamsdeel vervolgens af en ontvluchtte het huis. Ze raakte lichtgewond bij de seksaanval.

Miller werd diezelfde dag gearresteerd in een wafelhuis. Zijn moeder had van daaruit de hulpdiensten gebeld toen ze merkte dat de knul gewond geraakt was. Hij zal worden berecht als een volwassene.

Powned
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Zo iemand noemen we een kranige oude dame.
Bejaarde vrouw (77) ontkomt aan berovers door om zich heen te slaan

De Alphense had net boodschappen gedaan in winkelcentrum Herenhof en liep met haar rollator terug naar haar portiekflat aan de Cauberg. Toen ze de portiekhal in ging, liepen er twee vrouwen en een bellende man mee naar binnen.

De man vertelde in gebroken Nederlands dat ze even bij oma op bezoek kwamen, die daar net was komen wonen. Eén van de vrouwen had een pakket met een strik bij zich. De Alphense vertrouwde de groep niet en hield ze in de gaten.
Eenmaal in de lift drukte één van de vrouwen op alle knopjes, terwijl de ander de bejaarde dame in de hoek van de lift drukte. Een van hen ritste de tas van de Alphense open, maar kon niets uit de tas halen, omdat de 77-jarige vrouw met haar ellebogen om zich heen sloeg. Op de eerste verdieping kon de Alphense wegkomen.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2968035 ... n-te-slaan

Het klinkt als een stel zigeuners die een nieuwe werkmethode uitproberen. Vooral die camouflage met een doos met strik laat mij dat vermoeden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Pilgrim »

Heldin slaat weer toe

Posted on oktober 31, 2015 by rommel

De Finse verkoopster werd afgelopen zomer wereldberoemd met een videoclip waar ze twee brutale dieven in de kraag greep. De winkel heeft een nieuwe bewakingsfilm vrijgegeven waar ze weer hetzelfde doet.



De vrouw is op het internet bekend als Anna en werkt in een supermarkt in Böle buiten Helsinki. De winkeleigenaar Saku Kytölä heeft vanochtend een nieuwe clip van de bewakingscamera op zijn Facebook geplaatst.

De filmclip, die reeds door meer dan 200 000 mensen is gezien, vertoond hoe een dief probeert de winkel te verlaten met een six-pack bier en een pizza zonder te betalen.

Anna gaat direct in de aanval – en wordt nu met duizenden plusjes beloond.

In een eerdere clip van afgelopen zomer stopt Anna twee andere dieven met behulp van pepperspray:



Saku Kytölä is zeer kritisch op de Finse wetgeving die winkeldiefstal met een lage boete bestraft.

“Gelukkig is het Anna deze keer ook gelukt de diefstal van onze goederen te stoppen”, schrijft hij op Facebook.

Bron: http://www.friatider.se/hj-ltinnan-slog-till-igen

http://fenixx.org/2015/10/31/heldin-slaat-weer-toe/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

De 75-jarige Jenny Hunaerts is moedig en heeft een zeer stevig gebit nog in haar mond.
75-jarige vrouw jaagt boeven weg
"Een van de twee begon me te slaan en ik sloeg zo hard ik kon. Op een gegeven moment nam hij me in een wurghouding langs achter vast, waarop ik hem in zijn hand heb gebeten. Door zijn lederen handschoen door en in zijn vel. Hij schreeuwde het uit van de pijn en toen hebben ze de benen genomen. Ik deed de deur toe en begon te wenen."
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-mech ... -a2510933/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Daar komen Boze Moslims van en misschien ook wel een stille tocht en kaarsjes branden.
Een Mohammed ging dood terwijl er 3 inboorlingen bovenop hem zaten.
'Overledene verkeersruzie lag in wurggreep en trappelde'
Rozenburger N. Mirza Mohamed (54) vond dinsdagavond bij een verkeersruzie in zijn woonplaats Rozenburg de dood. Werden de klappen en wurggreep waarin hij werd gehouden, hem fataal? Of overleed hij door een hartaanval of ander inwendig letsel? De politie houdt voorlopig alle denkbare scenario's open.
[...]
Mohamed, weten getuigen, ergert zich aan de slakkengang waarmee een stel in de auto voor hem over de Grote Stern rijdt en laat dat duidelijk merken. Als de man (27) en zijn vriendin (26) linksaf de Scholeksterstraat inslaan en hun auto op enkele tientallen meters bij hun woning vandaan op de rijweg stilzetten, gaat het fout.

Mohamed komt op hun auto afgestormd en dan gaat alles snel. Hij wordt tegen grond gewerkt waarna de vrouw op hem gaat zitten terwijl haar vriend zijn arm afklemt. Een 50-jarige man schiet hen te hulp.
Als de politie arriveert, lijkt het of de drie mensen die op Mohamed zitten, hem in bedwang proberen te houden. Maar de man is al bewusteloos en de reanimatie haalt niets meer uit.
En de buurt over deze Mohamed:
Mohamed, vrijgezel, die enkele honderden meters verderop in een flat aan de Grote Stern woonde, was volgens een buurman een 'beer van een vent' met wie hij prettig contact had. ,,Maar hij kon soms ook opvliegend en agressief zijn. Hij leefde vrij anoniem, soms zag je hem maanden niet. Dan zat hij in Engeland.''
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... elde.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

'Ik dacht: bekijk het, ik laat me niet beroven'
Rond kwart voor zes gaf hij een klant uitleg over een nieuwe serie sigaren, toen er ineens twee geheel in het zwart geklede jongens met bivakmutsen op zijn winkel binnenstormden. ,,Ze dreigden met een mes en riepen 'Kluis open!'. Ik dacht 'bekijk het maar, dat gaat mooi niet gebeuren'.''

In een opwelling schoot Wijk achter de toonbank langs richting de uitgang, met de bedoeling op straat om hulp te roepen. Daarbij gooide hij een rek met kaarten omver. Kennelijk schrokken de overvallers dusdanig van zijn actie dat ze achter hem aan, en zonder buit, de winkel uitvluchtten.

. ,,We laten onze werkvreugde niet bederven door een stel van die snotapen. We gaan met frisse moed verder.''
http://www.ad.nl/ad/nl/31848/Amersfoort ... oven.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Pilgrim »

Pepperspray bijna uitverkocht: de vraag in Duitsland neemt razendsnel toe

Geplaatst op 7 november 2015

Afbeelding

In Duitsland is pepperspray alleen nog te verkrijgen met een wekenlange wachttijd. De bestellingen zijn in slechts twee maanden met 600% gestegen. Bang geworden Duitse burgers hebben volgens informatie van producenten de schappen leeg gekocht. De vermoedelijke reden: de vluchtelingencrisis.

De Duitsers nemen privé massaal maatregelen. Volgens informatie van “Focus” komt het in het hele land tot aanzienlijke leveringsproblemen van de zogenaamde “peppersprays”. “De angst waart rond”, zegt Kai Prase, de baas van de firma DEF-TEC Defense Technology GmbH in Frankfurt, een van de grootste producenten van verdedigende middelen. “We zijn sinds zes weken bijna volledig uitverkocht.”

In vergelijking met vorig jaar zouden de bestellingen de afgelopen twee maanden met meer dan 600% zijn toegenomen. De wachttijd zou momenteel ongeveer vijf weken bedragen. Als reden geven producenten en handelaars aan dat de enorme toestroom van “vluchtelingen” in de afgelopen weken veel mensen blijkbaar onzeker gemaakt zou hebben.

Bron: www.focus.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/07 ... dsnel-toe/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Zie hier een typische zogenaamde Rastafarian. (Bob Marley en Co)
Afbeelding

Zo eentje stond te wachten in een snackbar toen zijn fiets gestolen werd.
Hij ging er achteraan.
Later werd de fietsendief ( een 38-jarige Marokkaan uit Borgerhout) bijna dood aangetroffen op straat een eindje verderop.
Wie was die Rasta? wil de politie weten.
Bestolen man slaat fietsendief dood
Beelden van de politiecamera's tonen nu aan dat het slachtoffer kort voordien een damesfiets had gestolen. De eigenaar van de fiets ging de dief achterna en haalde hem in in de Van Schoonhovenstraat. Daar gaf hij de dief een pak slaag en nam zijn fiets terug.
De fietsendief kreeg zware klappen op zijn hoofd en overleed twee dagen later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... dood.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

Verkrachter bont en blauw geslagen door slachtoffer | Spitsnieuws.nl
http://www.spitsnieuws.nl/raar/2015/12/ ... lachtoffer


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

In Florida USA heb je grote krokodillen (alligators).
Inbrekers die zich voor de politie verstoppen in het water raken niet zoals bij ons onderkoeld.
Het gevaar daar is: je kan opgegeten worden.
Alligator vreet inbreker op
Een van inbraak verdachte man is door een alligator opgevreten in de buurt van Barefoot Bay in Florida. Op 23 november werd zijn lichaam al gevonden.

Toen politieagenten het lichaam uit het meertje visten werden ze aangevallen door de bijna 3,5 meter lange alligator, die ze toen maar gedood hebben, weten ze bij NY Daily News. In het lichaam van de gator zaten voeten en handen van dievemans.

De politie ontdekte het lichaam na een zoektocht naar de inbreker. Die had tegen zijn vriendin gezegd te gaan inbreken in die buurt en moest schuilen voor de politie toen het toekomstige handtasje hem greep.
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/1 ... _dood.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een verkoper van de Daklozenkrant is geregeld bezig met het helpen van winkeliers (en van de politie).
Straatkrantverkoper grijpt overvaller 'bij zijn kop'
Stanley liep dinsdag zijn vertrouwde rondje met zijn kranten, in de winkelstraten tussen de Mauritsweg en de Blaak.
,,Aan de overkant hoorde ik een ijselijke gil. Ik dacht eerst dat het van boven kwam, maar ik zag ineens die gozer op de toonbank liggen. Hij was aan het stoeien met de eigenaar. Ik ben blind naar binnen gerend, de vrouw had al een klap op haar neus gehad en de man kon hem niet houden. Toen heb ik hem bij zijn kop gepakt, zo met mijn arm om zijn nek.''

Ondanks de houdgreep, worstelde de overvaller zich nog even los en beukte Stanley tegen zijn gezicht ('Nu heb ik een blauw oog'). Met hulp van twee binnen rennende mannen kon Arduin hem overleveren aan de politie.

,,Nu ben ik een held tegen wil en dank. Of ik het normaal vind wat ik heb gedaan? Als je logisch nadenkt niet, maar ik kan echt slecht tegen onrecht. Ik heb jaren met Straatnieuws bij de Albert Heijn Groenendaal gestaan. Daar heb ik vijf winkeldieven gepakt.''
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... -kop.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Aoulad voegt er aan toe: “Het was maar goed dat niemand dacht dat wij die vrouw hebben overvallen. Want dat denken mensen meestal he, als ze twee Marokkanen zien die een vrouw achterna zitten. Maar nu was het dus een keertje andersom. Dat kan dus ook.”
Dit naar aanleiding van:
Deze 2 helden overmeesterden een overvaller in Enschede
“Ze riep: Geld! Geld! Ik maak geen grappen!” Eerst dacht ik wel dat het een grap was maar toen het meisje van het tankstation haar geld gaf liep ze naar buiten. Toen dacht ik: ‘Dat gaat niet gebeuren’.” Hij rende haar achterna, griste onderweg een jerrycan ruitenwisservloeistof uit het rek en haalde daarmee vol naar de vrouw uit.[..]
Ik heb de politie gebeld en toen hebben we samen die vrouw vastgehouden tot de agenten er waren.” Die waren razendsnel ter plaatse en zagen ook kans om de handlanger van de vrouw te grijpen. Die stond in de shop tijdens de overval . Red: “Hij riep tegen mij: ‘Ik heb er niks mee te maken’, maar die vrouw riep naar hem dus ik wist dat hij erbij hoorde.”
http://www.tubantia.nl/regio/enschede/d ... -1.5588161
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Als om 22:30 aangebeld wordt en er staan twee mannen voor de deur dan zijn dat waarschijnlijk geen Jehova's.
De twee hadden het voorzien op materieele eigendommen van de bewoner die daar niet aan meewerkte. Dat werd een ruzie om vermogensbeheer (=net woord voor overval).
Man op de vuist met vier overvallers
Kort voor 22.30 uur belden twee mannen aan bij het slachtoffer. De man deed open, waarop de twee probeerden binnen te dringen. De man wist ze naar buiten te werken. Daar ontstond een vechtpartij waar nog twee mannen de overvallers hielpen.

Het slachtoffer werd geschopt en geslagen door de vier mannen. Getuigen belden de politie. Toen agenten ter plaatse kwamen, waren de vier daders al gevlogen. Onverrichter zake, want ze hebben niets meegenomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... lers.dhtml
De bewoner raakte gewond op verschillende plekken, maar hoefde niet naar het ziekenhuis.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

In Bodegraven woont een boer met een tractor. En die tractor is voor veel doeleinden inzetbaar.
Man (66) zet inbreker klem met tractor
De bewoner kwam de inbreker tegen bij zijn woning. De dief, die met twee koffers wilde vertrekken, spoot hem daarop een bijtende vloeistof in het gezicht. Het slachtoffer kon desondanks vanuit zijn woning de politie waarschuwen en even later toen zijn zicht was opgeklaard, zag hij de inbreker in een auto stappen.
De 66-jarige twijfelde niet en zette met zijn tractor de auto vast. De gewaarschuwde agenten deden de rest.

De 43-jarige verdachte heeft geen vaste woon- of verblijfplek. In de auto zat een vrouw achter het stuur, die niks met de inbraak te maken had.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... met_t.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

De 43-jarige verdachte heeft geen vaste woon- of verblijfplek. In de auto zat een vrouw achter het stuur, die niks met de inbraak te maken had.
Ik zat dit geinige bericht ook net te lezen in de Telegraaf...In de auto zat een vrouw achter het stuur, die niks met de inbraak te maken had. [icon_lol.gif] Welke onnozelaar heeft dit artikel geschreven. ....Laat het nog even tot jullie doordringen. In de auto zat een vrouw achter het stuur, die niks met de inbraak te maken had.

Ik geloof het direct. :rolleyes:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

De deegrol.. Maar wat net zo goed helpt of misschien nog beter is de bakpan. Deze met deuk door gebruik bijvoorbeeld

Afbeelding
Echtpaar beukt inbreker in elkaar
Een crimineel heeft een illegale woninginvasie in de Amerikaanse staat North Carolina met een pak slaag moeten bekopen. Het beroepsrisico voor dit sujet bestond uit klappen met een koekenpan en een metalen vuilnisbak.
"Mijn vrouw beukte hem een paar keer met de metalen vuilnisemmer", zegt Tew over de noodgedwongen grapplingsessie. "En toen ik eenmaal de pan te pakken had gaf ik hem daarmee van langs."
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... n_elk.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Je ziet dat vaak in actie films: iemand die nog net onder een zich sluitend rolluik weet te duiken en zo aan achtervolgers ontsnapt.
De realiteit is soms anders:
Overvaller klem onder rolluik juwelier Zevenaar, getuige schopt vuurwapen weg
De 23-jarige Rotterdammer was rond 21.00 uur met twee anderen de juwelier aan de Grietsestraat binnengedrongen. De mannen vernielden vitrines en wilden er daarna met de buit vandoor gaan.

De vier medewerkers die in een andere ruimte zaten, lieten op het moment dat de overvallers naar buiten gingen de rolluiken zakken. Daarbij kwam een van de mannen klem te zitten. De twee anderen wisten te ontkomen.
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... rwapen-weg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval en aanranding

Bericht door Pilgrim »

Vlaams Belang organiseert zelfverdedigingscursus voor vrouwen

Door: redactie, 24-1-16 - bron: Belga

Vlaams Belang start begin februari in Antwerpen een cursus zelfverdediging voor vrouwen. Dat melden Belgische media zondag.

'Als de overheid niet in staat is om het recht op veiligheid voor vrouwen te garanderen dan moeten vrouwen zichzelf leren verdedigen', aldus initiatiefneemster Anke Van dermeersch, een Vlaams parlementslid. 'De boodschap is simpel: Blijf van mijn lijf... Een weerbare vrouw telt immers voor twee.' De workshops worden verspreid over drie avonden waarbij vrouwen de kans krijgen om een aantal zelfverdedigingstechnieken aan te leren.

Filip Dewinter pleit in de krant De Zondag voor een weerbare samenleving. Hij wil een uitbreiding van het begrip 'recht op zelfverdediging'. Voor hem moeten zelfverdedigingswapens die geen blijvend letsel veroorzaken zoals pepperspray of stroomstootwapens gelegaliseerd worden.

Verzetsspray
Het wordt niet duidelijk of Dewinter daarbij dezelfde motivatie heeft als Geert Wilders die zaterdag 'verzetsspray' uitdeelde aan Nederlandse vrouwen. De PVV bood de spray met een kleurstof in Spijkenisse aan als legaal alternatief zelfverdedigingsmiddel voor de verboden pepperspray.
'De gebeurtenissen in bijvoorbeeld Keulen en andere steden laten zien hoe gevaarlijk het is, als we massaal mannen binnenhalen uit de barbaarse, vrouwonvriendelijke islamitische cultuur', aldus Wilders donderdag. De PVV vindt dat het verbod op peppersprays zo snel mogelijk moet worden opgeheven.

In België pleit Dewinter voor een versoepeling van de wapenwetgeving, cursussen zelfverdediging voor scholieren en de invoering van een verplichte burger- of legerdienst, waarbij weerbaarheid centraal staat. Dewinter stelt in De Zondag dat het 'veiligheidsmonopolie niet enkel bij de overheid mag en kan liggen. De burger heeft het recht om zichzelf te verdedigen maar ook de plicht om ter zake zijn verantwoordelijkheid te nemen.'

http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelin ... uwen.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Pilgrim »

Japanse gadgets ter zelfverdediging

Gepubliceerd op 22 jan. 2016



Dit is echt héél handig!! icon_thumbup.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

Muslim Refugees Attacking Frenchman. But He Has a Surprise

Gepubliceerd op 28 okt. 2015

With the influx of Muslim refugees into Europe, violent attacks have spiked and the demand for guns of all kind is at an all time high.

This video shows a group of "refugees" attacking a man who they do not know has his concealed carry license and a firearm.

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Weer eens een MOE-lander die niet weet hoe men zich hier dient te gedragen in specifieke omstandigheden.
Winkelier jaagt overvallers (15) weg: Hoe oud zijn jullie?
Een medewerker van een Poolse supermarkt in Rotterdam heeft vrijdagmiddag twee 15-jarige overvallers de winkel uit gejaagd. Ze trad kordaat op en zei tegen de tieners: 'Hoe oud zijn jullie eigenlijk?' en 'Rot op'. Vervolgens nam het duo de benen, meldt de politie.

De Rotterdamse jongens kwamen rond 15.30 uur de supermarkt aan de Boergoensevliet binnen. Ze bedreigden de medewerker met een vuurwapen en een mes, maar gingen er zonder buit vandoor.

Surveillerende agenten zagen het tweetal de winkel uit rennen en gingen in de achtervolging. Het duurde niet lang voor de jongens waren aangehouden. Het vuurwapen en mes dat ze bij zich hadden werden in beslag genomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... llie.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een winkel in Amsterdam-Oost werd overvallen. De eigenaar had er tabak van en ging de rovers achterna. Met gedeeltelijk succes.
Een tabakszaak in de Eerste Oosterparkstraat is vanavond overvallen door twee gewapende mannen met bivakmutsen. Een is er overmeesterd, de eigenaar is daarbij gewond geraakt.

De twee kwamen rond 18.30 uur de zaak binnen lopen en bedreigden de eigenaar met een vuurwapen. Het duo wilde er met een geldbedrag vandoor gaan maar de eigenaar liet het er niet bij zitten. Samen met zijn vrouw in de zaak greep hij één van de twee overvallers. Ze wisten hem na een worsteling te overmeesteren en bonden hem vast. Daarbij liep de eigenaar van de zaak enkele schaafwonden op, hij is naar ziekenhuis overgebracht.

De tweede overvaller is nog altijd voortvluchtig, hij heeft ook de buit bij zich. Het pistool bleef achter in de sigarenzaak. Met onder meer een Burgernetactie is de politie een zoektocht gestart. Het gaat om een in het zwarte geklede man van tussen de 1.60 en 1.70 meter groot en een bivakmuts op.
Over de mate van zwartheid van de man zelf wordt niets medegedeeld.

http://www.at5.nl/artikelen/152763/eige ... overvaller
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie