Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:Ik klik naar 'De Telegraaf' online en wat staat bovenaan op de page?
EXCUSES
Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft er vanmorgen enige tijd een artikel op telegraaf.nl gestaan waarbij op onsmakelijke wijze een link werd gelegd tussen het overlijden van Nelson Mandela en het einde van het Sinterklaasfeest.
Dat maakt mij nieuwsgierig. Wat is er geschrapt?
Zie hier:
https://twitter.com/Schellevis/status/4 ... 5983785984
de volgende tekst in Home -> Binnenland
van 7: 54
Nederland reageert
Amsterdam - Niet alleen in het buitenland maar ook in Nederland wordt gereageerd op de dood van Nelson Mandela, die nota bene op Sinterklaasavond (mét Zwarte Piet) is overleden.
Wat een misleidende excuses !
Het gaat niet over een link naar het einde van het Sinterklaasfeest maar over de vermelding van Zwarte Piet .
John de Laat van Groen Links liet zich ook wat ongelukkig uit:
Zeg! Interesseert het iemand nu nog of de loting voor #wk2014 morgen eerlijk verloopt? Na de dood van de hoofdpiet
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1425602W/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Manon »

King George schreef:Onderwijsverdomming met de PvdA

do 05 dec 2013, 10:50

PvdA'ster steunt moeder die kind thuis houdt

AMSTERDAM - Een moeder uit Amsterdam Zuidoost die haar dochter vandaag thuis houdt in verband met de Sinterklaasviering, krijgt bijval van PvdA-stadsdeelwethouder Onderwijs in Zuidoost Muriël Dalgliesh.



Afbeelding
Muriël Dalgliesh Foto: Facebook

De moeder plaatste een bericht op Facebook over haar voornemen waarop Dalgliesh reageerde: "Had ik zelf kids in deze leeftijdscategorie had ik ze ook thuis gehouden."

Daarmee lijkt de wethouder de actie van de vrouw goed te keuren, terwijl de school aangaf geen wettige grond te zien om het kind thuis te houden.

Meerdere ouders hebben aangegeven om hun kind vandaag thuis te houden omdat ze het niet eens zijn met de viering van het Sinterklaasfeest met Zwarte Pieten.

De Telegraaf
Flink hoor!

Ik zou voorstellen dat de NL scholen op 6 december enkel nog BLANKE kinderen toelaten, en de anderskleurigen gewoon een dag naar huis sturen;
die anderskleurigen kunnen dan vb. naar school komen op kersdag, alwaar ze door een zwarte SantaClaus zullen worden begroet. De kadootjes moeten de ouders dan zelf meebrengen, het toezicht op school gebeurt dan ook door de (gekleurde) ouders, want de witte leerkrachten hebben dan ook een dag vrijaf;

Heel simpel op te lossen dus.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

Ze zitten wel weer gewillig te lurken aan de subsidiekraan van Sinterklaas Nederland.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Suriname wordt volgend jaarl Sinterklaas (en Zwarte Piet) vrij. Mag niet meer op de scholen volgens opperhoofd Desi B.
Het is de bedoeling is dat op Kinderdag, zoals 5 december in Suriname wordt genoemd, alle aandacht naar het kind gaat en niet naar 'andere bijfiguren die niets van doen hebben met onze cultuur’, aldus het ministerie.
http://www.nu.nl/buitenland/3647340/sin ... holen.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Mahalingam schreef:
Het is de bedoeling is dat op Kinderdag, zoals 5 december in Suriname wordt genoemd, alle aandacht naar het kind gaat en niet naar 'andere bijfiguren die niets van doen hebben met onze cultuur’, aldus het ministerie.
DUS, blijven alle surinamers van ONZE cultuur af. Daar hebben zei niets mee van doen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Komt een gekleurde man de polikliniek binnen stormen en roept:

‘Help! Help! Ik heb mijn middelvinger eraf gesneden! Help!’
Een toegesnelde chirurg bekijkt de vinger (die hij wel had meegenomen naar het ziekenhuis) en moet helaas tot de conclusie komen dat zijn eigen vinger er niet aan genaaid kan worden.
Maar de chirurg zegt: ‘Ik heb nog wel een vinger van een blanke man liggen, dat zou wel lukken.’
Die gekleurde man helemaal blij en zo werd er weer een vinger aangezet en met succes.
Twee week later staat de gekleurde man in de tram en houd zich stevig vast aan de bovenste railing.
Een oudere vrouw ziet hem staan, loopt naar hem toe ‘Zo schoorsteenveger! Tussen de middag weer even lekker thuis geweest?!’
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een neger die de wereld op zijn grondvesten deed schudden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Afbeelding
Dit zou gefrustreerde met minderwaardigheidscomplexen opgezadelde chagrijnen beter moeten maken en opvrolijken. Zij zouden hierdoor een beter relativeringsinzicht moeten kunnen vergaren. Maar klootzakken zonder gevoel voor humor zijn zoals altijd een nagel aan onze doodskist.

Wie ouder wordt krijgt grijs haar. Weleens een 'bejaarde' daar over horen klagen? Vrouwen met grijs haar klagen niet, maar verven hun haar. Michael Jackson klaagde ook niet over zijn donkere huidskleur, maar spendeerde tonnen aan kosmische chirurgie om maar zoveel mogelijk op een blanke te lijken. Waarom in godsnaam? Waarom hebben vele negers zo'n hekel aan zwart? Kan ik het helpen dat transplantatie van witte huid zoveel chirurgische ingrepen en geld kost?

Die Quincy Gario is een rare niet gare halve gare en bovendien een ziekelijke neger querulant met een super groot gevestigd minderwaardigheidscomplex in zijn lullige hersenen. Alleen vreemd dat een groot deel van onze zogenaamde beschaafde wereld hem hierbij zo nodig een handje in het gelijk moest geven. En dat allemaal door de querulante provocatie van één gefrustreerde Nederlandse neger van Afrikaanse origine. De Zeitgeist doet onvoorspelbare onbegrijpelijke dingen met de mensheid.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

King George schreef:
Schepsel! schreef:De meeste mensen zien de Chinezen vrij positief/neutraal >_< We hebben ook Belgenmoppen! ''Negatieve stereotypering'' komaan zeg, Gordon was gewoon een sneue etter, maar dat was ook wel te voorzien.
Gordon en Zeurniet Klaagman en zo zijn toch beroepsjenners en -zuigers die juist in het panel zitten om gehaat te worden? Doet het goed voor de kijkcijfers.
Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

'De Chinees' slaat terug met 39


maandag 16 dec 2013, 08:36 (Update: 16-12-13, 09:51)


Afbeelding
Vanavond is op de website te zien welke restaurants meedoen
ANP / nummer39metrijst.nl



39 Chinese restaurants geven de komende week 39 procent korting op nummer 39. Met of zonder rijst. Het is een actie tegen de discriminerende typeringen die Chinezen vaak te horen krijgen en die onlangs door Gordon nog eens werden benadrukt.

Als jurylid van Holland's Got Talent beledigde Gordon een Chinese deelnemer. "Welk nummer ga je zingen? Nummer 39 met rijst?", vroeg Gordon aan Xiao Wang. Na deze toespeling op Chinese afhaalrestaurants maakte Gordon nog een uitspraakgrap door het optreden als een "sulplise" te omschrijven.

Excuses

Een van de andere juryleden wees hem tijdens de uitzending al terecht. En na de uitzending viel de rest van Nederland over hem heen. Er ontstond een nationale discussie over zijn 'foute grappen'.

RTL kwam met een verklaring waarin stond dat het niet zijn bedoeling was iemand te kwetsen, maar excuses van Gordon kwamen er niet. De Chinese restaurants die aan de actie meedoen hopen dat hij alsnog excuses zal maken.

Eend

De actie is opgezet door drie Chinese jongerenorganisaties in samenwerking met de Vereniging Chinese Horeca Ondernemers. De initiatiefnemers willen met deze 'actie met een knipoog' laten zien dat Chinezen ook niet vies zijn van een grapje. Maar dan wel een grap waar beide partijen om kunnen lachen.

De deelnemende restaurants zijn vanaf vanavond te vinden op de website nummer39metrijst.nl. Een van hen is een gerenommeerd Haags restaurant met een Michelinster. Normaal zijn de gerechten hier niet genummerd, maar speciaal voor de actie is er een nummer 39 op de kaart gezet. Wie dat bestelt, krijgt eend op zijn bord. "Zonder rijst, maar met een paar goede wijnen en paar goede amuses", zegt een woordvoerder.



NOS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

De discussie over foute humor gaat maar door. Zelf het vermelden van het bestaan van foute humor wordt al veroordeeld. Ik kom erop naar aanleiding van dit tekstje:
Volkskrant-columniste Sylvia Witteman. Die had nog geen grap gemaakt, of het was al mis. In Volkskrant Magazine had ze gezegd: 'Ik maak thuis graag harde grappen, veel harder dan ik in mijn stukjes zou zetten. Lekker heel gemene dingen over Anne Frank tegen elkaar zeggen'. Komen gesprekken met haar beste vriend per ongeluk op een maatschappelijke kwestie, dan 'gaan we heel snel flauw doen of concentratiekampgrappen maken'.

Mag niet, van De Winter. Het is een nieuwe tournure in het grappendebat: niet alleen de grap maken is fout, zelfs de gedachte eraan is al verwerpelijk.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6207/Jea ... irus.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

De Efteling.
kan dit nog wel?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Politiek is een smerige huichelarij van betweterigheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:De Efteling.
kan dit nog wel?

Afbeelding
Geweldig jouw commentaar! Ik moest direct ontzettend lachen in mijzelf. Nou, het kwam er ook hoorbaar uit met mijn lachen. Het getoonde beeld met de simpele tekst van jouw commentaar 'Kan dit nog wel?' Ik moet er nu weer om lachen.

Ik reken erop dat je nog lang hier op FFI zult posten. Als prominent uniek aanwezig onderdeel van dit gevarieerde FFI Vrienden gezelschap dat mij zo aantrekt. Waarom zal ik ergens anders gaan posten? Waar vind ik zoveel humor en To the point reacties? Iedereen is eerlijk en heeft niks te verbergen. Numan, met zijn inzichtelijke humor, vind ik ook altijd de moeite waard om te lezen. Ik houd mij voornamelijk bezig met gekanker (kritische notities) op van alles en nog wat. Het enige positieve dat ik te melden heb zijn de Vrienden op en van FFI. Ik spreek de verwachting uit dat wij elkaar wat vaker zullen ontmoeten. Wij zijn hier niet om politiek te bedrijven, noch om met oplossingen te komen, die ik overigens net als Mercator in voldoende voorraad voorhanden heb. Wij zijn immers geen smeerlappen van de categorie politieke beroeps huichelaars. Derhalve zouden wij ook nooit kunnen slagen in de politiek. Wij zijn recht door zee, voortgestuwd door onze overtuiging in het nut van de vrije meningsuiting. Wij discrimineren niet. Wij zeggen hoe het er voorstaat, dat discriminatie een politiek en menselijk fenomeen is dat erkend dient te worden. Een neger is zwart. Gelukkig heeft Ariel dit destijds tijdig ingezien en haar door intolerantie ingegeven vocabulaire snel hersteld.

Spaans is een taal die ver uitsteekt boven dat zielige bekrompen Nederlandse taalgewoel dat totaal verpest is door zogenaamde taal experts binnen de Nederlandse politiek. Klootzakken dus! Zoals haast met alles in onze Nederlandse politiek. FOUT OP FOUT OP FOUT OP FOUT.

Men neme de Spaanse taal. Wat is het woord voor . . . wit? Dat is blanco. Wat is het woord voor zwart? . . . NEGRO. En wat is nu het woord voor neger? Dat is . . . NEGRO.

Ik zal jullie nog wat meer vertellen over de taal die sterke verwantschap heeft met het latijn der beschaving. Ik pak weer het Spaanse woordenboek van Van Dale. Wat staat er als vertaling bij NEGRO?

VUIL

ONWETTIG

NEGRO COMO EL CARBON - Zo zwart als roet.

LIBRO NEGRO - Zwartboek

Het wordt de hoogste tijd dat dat stelletje eersteklas smerige gore afstandse huichelaars van de smerige corrupte Europese politiek hun licht over het Europese taalgebruik laat schijnen. Links is de oorzaak van de hoogste door de mensen begane domheid aller tijden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door mercator »

De rassenschande met negers wordt nochtans grootschalig gepromoot. ALTIJD in de zin van blanke griet met zwarte kerel, nooit omgekeerd. Er is zelfs een hele teeveeserie daarover, GRENZELOOS VERLIEFD, over-ik citeer-dappere vrouwen die hun geliefde achterna reizen. Wat er dapper aan is om huissloofje te gaan spelen in Kenia terwijl de zwarte meneer op zijn bed ligt wordt niet echt uitgelegd.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Wat er dapper aan is om huissloofje te gaan spelen in Kenia terwijl de zwarte meneer op zijn bed ligt wordt niet echt uitgelegd.
Meestal komen de Grenzeloos verliefd mannen naar Nederland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Time is changing

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Duitsers werden lange tijd voor (rot) moffen uitgemaakt. Belgen voor dom. Een Duitser in de buurt? Dan viel direct de vraag "Waar is mijn fiets gebleven?"(Vanwege de vele fietsers die de Duitsers in de oorlog in beslag hadden genomen). Een Italiaan was een spaghetti vreter. De Hollander gierig. De zwarte was lui (en dom). Maar klopt dit ook allemaal? Nee! Want een neger is niet dom, wel veel negers. En lui!
Lang geleden toen er hier nauwelijks negers te bekennen waren in Nederland en de neger als een bezienswaardigheid werd beschouwd, kwam een neger, genaamd Pedro, uit Suriname naar Amsterdam. Zijn broer had hem uitgenodigd omdat het geld hier voor het oprapen lag in de stad. Ook in Suriname wordt de zondag als de rustdag van God in ere gehouden. Op zaterdag kwam de broer op Schiphol aan en op zondag gingen Pedro en Jeffrey de stad verkennen. Voor het paleis op de Dam liepen zij richting Kalverstraat. Pedro zag een briefje van honderd op de grond liggen, liep door en zei tegen Jeffrey: "Je had gelijk broer, het geld ligt hier inderdaad voor het oprapen. Ik zag een biljet van honderd gulden op de grond liggen." Jeffrey was aangeslagen. "Waarom heb je dat geld niet opgeraapt?" Het antwoord van Pedro was verbluffend: "Ik begin maandag pas te werken."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Meestal komen de Grenzeloos verliefd mannen naar Nederland.
Daar komt het idd meestal op neer. Behalve dan bij het blondje op de foto, die haar zwarte lover is zowaar een Masai stamhoofd! De Masai zijn die lange negers die op tijd en stond in de lucht staan te springen. Het grappigste vond ik de scene terwijl blondje in de slagerij stond, het stamhoofd had haar erop uit gestuurd om een geitenbiefstukje te gaan kopen. Maar er was alleen een geitenpoot. Zij telefoneren naar het stamhoofd die even lag te rusten, want ze mocht die beslissing zelf niet nemen. Uiteindelijk werd het runderbiefstuk .
Dan vertelde ze aan de camera ik heb ingezien dat ik mij niet teveel moet laten gelden, het is hier niet gebruikelijk dat vrouwen hun wil doordrukken icon_thumbup.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Time is changing

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Belgen voor dom.
Een Belgische automobilist moet een nieuwe lamp voor zijn wagen gaan kopen. Uiteindelijk rijdt hij toch met een defecte koplamp terug want er waren geen lampen in die winkel. Hij werd er wel vriendelijk begroet, er stond halo geen lampen .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Wonderlijk....Maar niet heus. :no1: Door de discussie over Zwarte Piet vorig jaar zijn volgens het Meldpunt Discriminatie Internet meer racistische dingen geschreven over zwarte mensen.
Het meldpunt kreeg vorig jaar klachten over 193 uitingen die zouden neerkomen op 'antizwart racisme'. Daarvan waren 103 opmerkingen strafbaar. Dat is ongeveer twee keer zoveel als in 2012.

Dat staat in het jaarverslag van het meldpunt, dat maandag naar buiten is gebracht. Volgens het meldpunt leidde de discussie over Zwarte Piet tot „een hausse van onverbloemd antizwart racisme”. Racisme tegen zwarten op internet staat in het jaarverslag op de derde plaats. De meeste uitingen zijn volgens het meldpunt antisemitisch of islamofoob.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

En hier is dat verslag:
http://www.meldpunt.nl/site/documents-o ... 202013.pdf
en hier een grafiek:
Afbeelding
Let wel dat 'strafbare uitingen' niet gelijk zijn aan bestrafte uitingen. Daarvoor heb je de kolom tussen de gele en de blauwe staaf.
En ik lees in het jaarverslag;
Zoals in de inleiding al vermeld is, is antisemitisme de grootste categorie in 2013. Er werden in deze categorie 250 uitingen gemeld, waarvan er 17 5 als strafbaar werden beoordeeld.
Discriminatie van moslims staat op een tweede plaats met 222 gemelde uitingen, waarvan er 154 als strafbaar werden beoordeeld.
Zogeheten anti-zwart racisme neemt een derde plaats in met 193 gemelde uitingen, waarvan 103 uitingen als strafbaar zijn beoordeeld.
Als ik het goed begrijp discrimineren de kaaskoppen met zijn allen de allahtonen minder dan de allahtoonse minderheid de joden discrimineren.

Het is dat we een Zwarte Pieten gedoe hadden want anders had het MDI nog minder te doen.
In 2013 deed het MDI nog slechts twee keer aangifte, in 2012 nog 18 keer. Zo was er een aangifte wegens comments die Elsevier weigerde te verwijderen ("Weer zo iemand die makkelijk praten heeft. Hamas zal nooit stoppen met geweld en dat komt niet omdat het Hamas is maar omdat het Moslims zijn, net als Iran en noem maar op") en tegen ene @hitler_nazi op Twitter die dingen zei als "“ik ben hitler jij bent jood ik geef gas en jij bent dood xxx adolfje weerwolfje”.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _op_i.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Politieke smeerlapperij. Volksverlakkerij.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Politieke klootzakken en achterbakse proleterige betweters en machtsmisbruikers. Geef drugsgebruik vrij, huichelaars! Want alcohol gebruik is ook vrij. Net zoals het consumeren (inhaleren) van giftige kanker verwekkende tabaksrook en hoeren en snoeren en publique. Zo denk ik er niet over, maar al die klootzak-achtige geleerde stiekeme huichelachtige politici.

Moslims discrimineren? Hoe zo dat? Zij zijn immers vanuit hun overtuiging en anti-westerse kennisbeschavingscultuur achterbakse primitieve aan de oorlogsreligie van de analfabete Arabische roverhoofdman en satanische sadist en oorlogscrimineel Mohammed gerelateerde intolerante zich superieur aan onze kennisbeschaving wanende dwaze niet-weters met een voorkeur voor afgoderij en heidense rituelen. Wat valt er dan nog te discrimineren? Heeft onze overheid soms last van het kankergezwel dat islam heet en zijn anti-westerse geloofsovertuiging ontleent aan de weerzinwekkende Arabische 'Mein Kampf' van Mohammed, de Koran?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

Wall Street Journal noemt attractiepark Efteling 'racistisch'


door Anna Vossers 7 feb 2014


Afbeelding
De manier waarop de Efteling mensen met een donkere huid neerzet bevalt de journalist niet


Een journalist van de Amerikaanse krant Wall Street Journal heeft het Nederlandse attractiepark Efteling gerecenseerd. Hoewel haar vier- en zesjarige dochters zo snel mogelijk terug willen naar 'Fairyland', stoort de recensent zich aan het 'racistische' gehalte van sommige attracties.

'Er was één onplezierige kant aan de Efteling: de manier waarop mensen met een donkere huid worden neergezet. Op een draaimolen-achtige attractie met de naam Monsieur Cannibale, bijvoorbeeld, droeg een enorm figuur een koksmuts en had hij een lepel door zijn neusgaten - een stap terug in de tijd naar de dagen van de Nederlandse VOC,' schrijft Gisela Williams op de website van Wall Street Journal.

Racisme in Nederland

Monsieur Cannibale is een attractie waarbij volgens de Efteling-website een 'vriendelijke Efteling-kok' mensen in zijn grote kookpotten laat verdwijnen. De attractie staat al 25 jaar in het attractiepark.

De opmerking van de Amerikaanse verslaggever is de zoveelste de afgelopen tijd over racisme in Nederland. Na Zwarte Piet en grappig bedoelde opmerkingen van presentatoren Daphne Bunskoek, Jack Spijkerman en Gordon, blijkt nu de Efteling te interpreteren als een racistisch amusementspark.
Wat racistisch is of niet maakt de 'witte' Nederlander niet meer in z'n eentje uit

'In de multi-etnische samenleving die Nederland is geworden, is het een feit dat iedereen op gelijke voet wil kunnen meepraten over 'onze' tradities. Dat is voor sommigen pijnlijk, maar immigratie verandert de samenleving nu eenmaal,' schrijft Gertjan van Schoonhoven. Lees zijn commentaar


De woordvoerder van de Efteling reageert bij de Telegraaf op de aantijgingen: 'We maken in ons park uitvergrotingen van karakters uit verhalen, mythes en sages. We generaliseren niet, we beelden alleen deze karakters uit. Wij denken dus ook niet dat alle stiefmoeders slechte mensen zijn, zoals bij Sneeuwwitje, of dat alle mensen met obesitas veel papier eten, zoals Holle Bolle Gijs.'

Onderstaande video komt uit de begindagen van Monsieur Cannibale

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Noodzakelijk Kwaad. Andere cultuur in het land

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Wall Street Journal noemt attractiepark Efteling 'racistisch'

door Anna Vossers 7 feb 2014

Een journalist van de Amerikaanse krant Wall Street Journal heeft het Nederlandse attractiepark Efteling gerecenseerd. .

'Er was één onplezierige kant aan de Efteling: de manier waarop mensen met een donkere huid worden neergezet. Op een draaimolen-achtige attractie met de naam Monsieur Cannibale, bijvoorbeeld, droeg een enorm figuur een koksmuts en had hij een lepel door zijn neusgaten - een stap terug in de tijd naar de dagen van de Nederlandse VOC,' schrijft Gisela Williams op de website van Wall Street Journal.
Laat ik er dit van zeggen. Het gaat hier in de Efteling om een ludieke grap. En tsja . . . je kan natuurlijk ook voor een domme Nederlandse kaasboer in historische klederdracht kiezen, waarmee je deze groep dan intolerant neerzet.

Er bestaat in de wereld maar een land waarvan ondergetekende zich nog als kind als de dag van gisteren herinnert hoe walgelijk smerig mensonterend racistisch, haast tot het kannibalisme aan toe, een land met zijn bevolking kan zijn. En dat walgelijke mensonterende kutvolk staat in mijn herinnering gegrift als het walgelijke christelijke gemengde blanke koloniale ras uit Europa, het Amerikaanse volk. Negers uitgezonderd. Want die kwamen niet uit het super beschaafde christelijk ziekelijk Jezus-achtige Europa, maar uit Afrika. Die christelijke kankerleiders hebben die primitieve op zich opererende achterstandsbeschaving overrompeld met christelijke brutaliteit en hen de leringen van Jezus door de strot gedrukt. In Amerika aangekomen waren ze zo dom om de bijbel als het ultieme redmiddel te beschouwen om uit de Amerikaanse mensonterende slavernij bevrijd te worden. Uiteraard pas in het Hiernamaals.

Er zullen best wel goede pooiers op de wereld bestaan die hun hoeren goed te eten geven en alleen de karwats hanteren als hun vrouwen opstandig worden of niet hard genoeg voor hen werken.

Dat domme Amerikaanse kutwijf van de Wall Street Journal had beter in de Amerikaanse archieven van deze historisch Jezus verloochende praktijken kunnen duiken om daar een groot artikel aan te wijden in plaats van zich druk te maken om niks.

Ehhh . . . ondertussen vormen negers zowel op Cuba als in de VS het grote misdaad probleem. Tsja . . . negers horen nu eenmaal in Afrika thuis en daar hadden ze het reuze naar de zin. Met speren, messen en een lendendoekje om. Culturen moeten behouden worden. Zo prijzen de links socialistisch fascistische Goedmensch politici dit fenomeen aan. Ja ja, dat is altijd lekker om op deze manier je foute denkbeelden van weleer goed te praten als het te laat is door de facto weer precies hetzelfde te doen. Ik herhaal: negers terug sturen naar Afrika. Moslims massaal terug en verdelen in de islamitisch Arabische woestijn gebieden. Hun cultuur is Arabisch. Hun kuttaal ook.

Ik wil dat zij allen gelukkig worden, want dat schijnt niet erg te lukken voor de meeste negers in de VS en de meeste moslims in Europa.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie