Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:En we zingen en we springen en we zijn zo blij,
want er zijn dit jaar geen negers bij.
Hahahahaha....Zo kan je het ook bekijken.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Hans v d Mortel sr

Wat is er mis met de mens? Ah! Geen vrije wil!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Zo is Piet niet langer een zwarte knecht en krijgt niemand meer de roe als hij stout is. Verder verdwijnen zinnen als: 'een bromtol met een zweep erbij".
Wat een smerige kanker-lijers die hun existentie vieren vanuit dit krankzinnig wanstaltig smerige huichelachtig bestuurde langzamerhand tot gedegenereerd pokkeland omgeturnd islamitische 'Kom maar binnen met je analfabete terroristische roverhoofdman Mohammed-beschaving'.

Een ieder weet dat godverdomme (Allah kan de kankerziekte krijgen. NU!) moslims de zweep aanbidden als een onderdeel van de walgelijke smerige onmenselijke islamitische sharia - het ultieme gif van onze kennisbeschaving! De zweep is niet alles. Als het even meezit draait de walgelijke smerige islam-religie haar hand niet om met het even zo zeer walgelijke stenigingsritueel van vrouwen, dat de heren moslims zeer welgevallig is, daarvoor in de plaats te stellen. Dat zeg ik:

ISLAM IS EEN KANKER-RELIGIE IN OPTIMA FORMA!

Geen corrupte rechter die mij anders kan doen laten denken. Een bij zinnen zijnde rechter zal mij mijn gelijk geven. Zo niet, dan behoort hij tot het corrupte legioen van afvalligen van het fatsoen, de rede en de logica. Kortom, een rechter met een kermis-diploma.

Maar de corrupte wijsheid van onze smerige politici leert ons dat Zwartepiet beter kan verdwijnen. Waarom? Om plaats te maken voor het ongeorganiseerde gajes uit Afrika. En, ach, o wee en toeval, het zijn bijna allemaal moslim negers.

Willen die aan het werk gaan als Zwartepiet, dan zal het hen verboden worden. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met uw en mijn geld? Graag deze kant op! Waar? Daar! Stadhuis! Afdeling Bijstand!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Wilders vraagt om Zwarte Piet wet. Zo ver is het al met Nederland

Joost Niemoller, 15 september 2014

Geert Wilders werkt aan een Zwarte Piet wet, waarin wordt vastgelegd dat Zwarte Piet zwart is. De NRC noemt dit een ‘dwangwet’, alsof er ook andere wetten zouden bestaan.

Zo’n wet, zo’n discussie, treurigmakend is het. Het geeft aan in wat voor krampachtige toestand Nederland terecht is gekomen door de massa immigratie. Niets spreekt meer vanzelf. Alles moet bevochten worden. Zelfs kinderfeestjes zijn verdacht gemaakt en dienen vastgelegd te worden in regels.

Natiestaten zijn nooit vanzelfsprekend van zichzelf. Het zijn afspraken, gemaakt meestal na oorlogen, vastgelegd in verdragen. Maar op een bepaald moment ontstaat er binnen een natiestaat een soort rust, een zekere vanzelfsprekendheid. Dit is zoals we de dingen doen. Zo gaan we met elkaar om.

Met de komst van immigranten uit niet-Westerse landen moet alles opnieuw bevochten worden en in wetten en afspraken vastgelegd. Gemengd zwemmen. De openbaarheid van homoseksuele levensstijl. Vrouwen die alleen over straat gaan, gekleed in jurken. Gordijnen open. Grappen maken over religie. Maar ook vrijheid van godsdienst.

De Nederlandse samenleving is een complex geheel van gewoonten, tradities, soms vastgelegde afspraken, soms wetten. Maar er is geen vastgelegd recht voor homo’s om elkaar op straat te kussen. Het staat niet in een wet dat een vrouw onbegeleid op straat mag, en in een jurk. We hebben hier geen wetten voor overspel.

En tijdens kinderfeestjes worden Pietjes zwart geschminkt. Waarom? Niemand die het precies weet. Bedoelen we ermee dat zwarte mensen minderwaardig zijn? Nee, het is een spel. Net zoals carnaval een spel is. Een rollenspel. Waar niets kwaads mee wordt bedoeld.

Nu zijn er een paar mensen die zo’n kinderfeest van kwader trouw gaan beschuldigen. Het is vernederend, want beledigend, dat wil zeggen racistisch bedoeld. Dat is dus een regelrechte aanval op wie wij zijn, hier in Nederland. En zo is het ook bedoeld.

Het gevolg is dat er een Zwarte Piet wet moet komen, vindt de PVV. Nu, die wet zal het natuurlijk niet halen. Een kinderfeestje kan ook onmogelijk met wetten beschermd worden. Wil je een agent zetten naast iedere Piet?

We kunnen ook geen wet maken voor het recht voor iedere vrouw om alleen in jurk op straat te mogen. Of voor homo’s om elkaar op straat te mogen kussen.

Het goede aan zo’n wetsvoorstel is dat dit duidelijk wordt. De Nederlandse cultuur is kwetsbaar in zijn niet vastgelegde gewoonten. In zijn kwetsbare vanzelfsprekendheid kan de Nederlandse cultuur nooit verdedigd worden tegen kwaadwillende niet- Westerse allochtonen. Die niet-Westerse allochtonen zullen hun wil opleggen, want ze worden gesteund door de politieke elite en de media.

Maar ze zitten elkaar daarbij ook in de weg. De een wil geen Zwarte Piet. De ander wil geen kussende homo’s, of een vrouw in een jurk op straat. Het wordt een wettendoolhof van heb ik jou daar. De samenleving loopt vast in een juridisch netwerk. Voor alles is een advocaat. Zie die andere multi-etnische samenleving, de VS, die stukje bij beetje zijn aanvankelijke vanzelfsprekendheid verliest.

http://joostniemoller.nl/2014/09/wilder ... nederland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Ariel

Bericht door Ariel »

Vinden jullie het vreemd als ik de pest aan zwarte Gario-drammers krijg? Dit is de laatste nieuwe...

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Manon

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Vinden jullie het vreemd als ik de pest aan zwarte Gario-drammers krijg? Dit is de laatste nieuwe...

Afbeelding
tiens, zeggen wij dan "moslimpiet" of zo?

In de Antwerpse Poesjenelle is de beroemdste pop: "DE NEUS" dat is dus.... een pop met een grote neus.

Verder zijn bij de meeste duo's één dommerik en één slimmerik aanwezig: Bassie en Adriaan, Laurel en Hardy, Rijk De gooier en...

Wil dat nu zeggen dat we die domme moeten vervangen? of van die dikke Oliver Hardy een afgietsel van die oostenrijkse kleerkast Schwarzenegger moeten maken? Wat zeg ik? SCHWARZ NEGGER???? Hallo!!! :scratch:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Schepsel!

Bericht door Schepsel! »

Tsjonge, daar hebben ze me wel tuk hoor. Ik sta met mijn mond vol tanden, als iemand komt met dat vlijmscherpe argument, dat ze bovendien van de Speld hebben gejat aangezien die immers met het idee van een Dutchbat-piet enz kwam. De streepjes liepen trouwens verticaal:

Afbeelding
(^v^)
Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Er bestaat een pro-zwarte-pieten-speld.
https://twitter.com/MBreedveld/status/5 ... 36/photo/1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam

Mahalingam schreef:Holland, Land van Handelaren

Ik gaf een link naar bol.com op de dag dat aangekondigd werd dat "Fisher-Price Little People Sinterklaas en Piet" uit de winkels zal gaan.
Toen was de prijs 8,99 euro
Heden kijk ik weer in die link en zie dat de prijs nu 11,99 euro is geworden.
En wat lees ik nu? Zwarte Piet speelgoed is niet om aan te slepen. Iedereen wil nog nu het nog kan. En op=op.
Run op geschrapt sinterklaasspeelgoed
Nederlanders lijken het speelgoed nu als collectersitem aan te schaffen. De vraag naar de poppetjes van de Duitse fabrikant is explosief gestegen in Nederland. Afgelopen dinsdag en woensdag zochten in totaal meer dan 10.000 mensen naar de Sinterklaassets van Playmobil via beslist.nl.
[...]
Inmiddels zijn beide producten weer op voorraad, tot de voorraad strekt uiteraard, want daarna zijn de poppetjes -die geen alternatieven kennen- historie.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... goed.dhtml
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Slechts 38 bezoekers voor gesubsidieerde Zwarte-Piethater

Geplaatst op 19 september 2014

Afbeelding

De Partij voor de Vrijheid wil weten hoeveel de Nederlandse belastingbetaler heeft moeten bijdragen aan het vliegtuigje vouwen en touwtjespringen van Quinsy Gario. De kunstenaar wist slechts 38 mensen te trekken voor zijn show in het Stedelijk Museum in Amsterdam. De PVV vindt het vreemd dat Gario wel de Nederlandse subsidiepepernoten in ontvangst neemt, maar Zwarte Piet onaanvaardbaar vindt.

Zwarte-Pietwoordvoerder Martin Bosma: “Opnieuw zien we de tegenstellingen tussen subsidie-elite en het Nederlandse volk. Op Facebook steunen miljoenen Nederlanders onze traditionele Zwarte Piet. Cultuurhater Gario komt tot een schamele 38 bezoekers voor zijn fratsen. De vraag is wie meer steun geniet.”

Geplaatst door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/09/19/ ... piethater/
Ariel

Bericht door Ariel »

Iedereen die wil, ( ik raad het niet aan) kan hier de performance art van Quinsy bekijken. Want Quinsy is van ons allemaal.
Mahalingam

Er zijn al (kamer) vragen gesteld over hoeveel subsidie deze bijzondere (twee keer herhaalde) gebeurtenis heeft opgeslokt.
De Partij voor de Vrijheid wil weten hoeveel de Nederlandse belastingbetaler heeft moeten bijdragen aan het vliegtuigjevouwen en touwtjespringen van Quinsy Gario. De kunstenaar wist slechts 38 mensen te trekken voor zijn show in het Stedelijk Museum in Amsterdam. De PVV vindt het vreemd dat Gario wel de Nederlandse subsidiepepernoten in ontvangst neemt, maar Zwarte Piet onaanvaardbaar vindt.
http://www.pvv.nl/index.php/42-fj-relat ... hater.html
Hans v d Mortel sr

Is het een neger?

Ooo wat hebben we een lol. Racist, fascist. discrimineren? Welnee! Dit is simpelweg humor. Maar godverdomme nog aan toe, dat hele 5 december gebeuren is toch gebaseerd op humor? Humor en theater voor kinderen, waarbij ouderen maar al te graag mee smullen. Maar, de om zijn gore grote huichelachtigheid bekend staande Tweede Kamer, met uitzondering van de altijd directe to-the-point zijnde Wilders, heeft het op u en mij gemunt. Op het volk. Want het volk is serieus en dat mag niet. Wat wel mag is de spot die gedreven wordt door mensen die zich dat kunnen en mogen permitteren: de hofnarren van de politiek, de cabaretiers als onserieuze randdebielen die altijd door de beugel kunnen volgens de huichelachtige intellectuele elite van de politiek.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam

Een paar uitgevers van kinderboeken hebben het er maar moeilijk mee, die Zwarte Piet. Zwarte Piet ausradieren? Pieten in Teletubbie kleuren?
Het merendeel zegt 'het zal me de reet roesten'. Het publiek wil gewoon Zwarte Piet zoals altijd en geen nieuwlichterij.
Hier de standpunten:
Uitgeverijen worstelen met Zwarte Piet in kinderboeken
http://www.elsevier.nl/Cultuur--Televis ... eid=158493

Querido komt wel met het nieuwe liedjesboek dat vrij is van discriminatie
"Sinterklaasje kom maar binnen met je piet " en dergelijke.

Uitgeverij Lemniscaat: 'Al mijn gehele leven breng ik sinterklaasboeken uit. Het kost me dan ook veel moeite om te realiseren dat als ik doorga met wat ik altijd al heb gedaan, ik in de hoek van racisten wordt neergezet,'

Uitgeverij Kluitman: kiest ervoor om nog steeds alleen het traditionele sinterklaasverhaal uit te brengen. 'Wij doen niet mee aan deze onzinnige kwestie,'

Uitgeverij Gottmer heeft een goed gevoel voor wat nu politiek correct is.
"...is zeer begaan bij wat er speelt en brengt dit jaar meerdere boeken uit die aansluiten bij het 'huidige milieu'."
Schepsel!

Bericht door Schepsel! »

Zwarte Piet is slechts een opgewarmd lijk :unhappy: Volgend jaar of het jaar daarop gaat het knopje toch echt om.
(^v^)
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Triest: Zwarte Piet-haters willen kinderfeest verstoren

Geplaatst door Frank Verhoef op 25 september, 2014

15 november is de heugelijke dag dat Sinterklaas en Zwarte Piet naar Nederland komen. Het is ook de dag dat Zwarte Piet-haters gaan proberen het onschuldige kinderfeest te verpesten.

De racismeroepers zijn de strijd tegen Zwarte Piet aan het verliezen - en ze weten het. Natuurlijk blijven ze zaniken tot ze een ons wegen, maar het oeroude en oer-Hollandse Sinterklaasfeest, dus mét Zwarte Piet, blijft gewoon, omdat ongeveer 99 procent van de Nederlandse bevolking geen enkel probleem heeft met Zwarte Piet.

Toch gaan de Zwarte Piet-haters het nog één keer proberen. Ze gaan tijdens de aanstaande landelijke Sinterklaas-intocht op 15 november in Gouda demonstreren. Ja, echt. De haters gaan demonstreren terwijl de kinderen een van de leukste dagen van het jaar beleven. Ze willen een "racismevrij" Sinterklaasfeest:

Actiegroep 'Kick Out Zwarte Piet' (KOZP) organiseert op zaterdag 15 november een demonstratie op de Markt in Gouda. De activisten zijn voor een racismevrij Sinterklaasfeest, zonder Zwarte Piet.

"Koloniale denkbeelden horen niet thuis in een moderne en beschaafde samenleving. Raciale en stereotyperende afbeeldingen horen niet in onze winkels of op onze scholen," aldus KOZP. Nog een citaat via Omroep West:

De KOZP wil een samenleving waarin Sinterklaas een kinderfeest is waar alle kinderen en volwassenen zich prettig bij voelen en niet een feest dat leidt tot polarisatie en wederzijds onbegrip.

De KOZP kan zoveel willen. De KOZP is, samen met alle andere Zwarte Piet-haters, juist verantwoordelijk voor de polarisatie en wederzijds onbegrip. Als zij de zaak zouden laten rusten en Zwarte Piet gewoon Zwarte Piet zouden laten - Zwarte Piet heeft immers helemaal niets met racisme te maken - dan zou er ook geen polariserend debat zijn.

Maar ja, leg dat maar eens uit aan die gasten. Ze zijn verblind door woede en haat. Ze willen maar één ding en dat is Zwarte Piet afschaffen. Ze zullen niet rusten totdat ze hun zin krijgen. Wat mij en miljoenen andere Nederlanders betreft kunnen ze blijven zeuren tot ze een ons wegen. Er gaat niets veranderen, want Zwarte Piet is oké en Zwarte Piet is here to stay.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... -verstoren
Hans v d Mortel sr

Noodzakelijk Kwaad. Negers in het verraad!

De Zwartepieten rel heeft mensen aan het denken gezet. Tsja . . . en dan worden er keuzes gemaakt. Hersenen werken nu eenmaal via impulsen van buitenaf. Niet van binnenuit. Hoe dat komt? Nergens is een vrije wil te bekennen. En dat is nu precies wat de evolutietheorie ons keer op keer op keer probeert te bewijzen. Maar de mens begrijpt het niet. Vandaar de optie klakkeloos aanvaarden. Het denken moeten we immers aan een paard overlaten.
King George

Het is herfst en dan vallen de eikeltjes weer

Bericht door King George »

Moeder wil Zwarte Piet niet meer op school zien

Mathijs Steinberger
27-9-14 - 08:13

Afbeelding
’Het is een karikatuur die zwarte mensen kwetst en vernedert’
© anp.

Een moeder die Zwarte Piet discriminerend vindt, wil dat een Utrechtse basisschool het hulpje van Sinterklaas geheel verbant uit het onderwijsaanbod.

In de hoofden van de kinderen wordt het beeld opgeroepen dat zwarte mensen dom, slordig en meer in het algemeen anders zijn
Moeder
Omdat het schoolbestuur weigert, is ze een procedure begonnen bij het College voor de Rechten van de Mens.

'De vrouw wil dat de school Zwarte Piet in woord en geluid verbiedt,' bevestigt voorzitter Thea Meijer van schoolbestuur SPO Utrecht. 'We hebben gezegd dat aan zo'n beslissing eerst een uitgebreide dialoog vooraf gaat. Daar is ze het niet mee eens.'

Sinterklaasfeest
Door de maatschappelijke discussie over Zwarte Piet denkt het Utrechte schoolbestuur wel na over veranderingen, zegt Meijer. 'Als een feest verandert, ga je mee. We zijn nu aan het aftasten hoe we met alle stromingen rekening kunnen houden. Het is logisch dat het sinterklaasfeest op school moet blijven aansluiten op de landelijke intocht en het Sinterklaasjournaal.'

De moeder heeft kinderen op de openbare Prof. Kohnstammschool in Utrecht-Oost. Verreweg de meeste kinderen zijn van Nederlandse afkomst.

Spelfouten
De vrouw wordt anoniem geciteerd op de antikapitalistische website Doorbraak.eu. Ze wil niet dat haar kinderen 'dag in dag uit worden blootgesteld aan een karikatuur die zwarte mensen kwetst en vernedert'. 'Kinderen krijgen taken op school als 'Corrigeer de spelfouten van Zwarte Piet'. Zo wordt in de hoofden van de kinderen het beeld opgeroepen dat zwarte mensen dom, slordig en meer in het algemeen anders zijn.'

Het College voor de Rechten van de Mens toetst of er sprake is van overtreding van wetgeving over het gelijkheidsbeginsel. Er kan geen sanctie of boete worden opgelegd. De zitting is op 15 oktober. Een woordvoerder van het college noemt de procedure 'bijzonder'. 'We hebben niet eerder een zaak behandeld over Zwarte Piet.'

AD
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
King George

We ondervinden in Nederland meer last van het verschijnsel zwarte scholen en andere verkleuring dan van Zwarte Piet.

King George

Afbeelding

King George

De VVD ziet niets in het wetsvoorstel van de PVV over Zwarte Piet. Dat heeft de partij in dit sinterklaasgedichtje laten weten:

Sint is tot in zijn diepste gekrenkt
Begrijpt niet wie zulke onzin bedenkt
Je bent toch mal als je politiek bedrijft
Over de rug van een Piet die sowieso blijft
Onze Piet is immers niet politiek
En dient Geert als volgt van repliek:
Zwijg met je gekrakeel en gedoe,
dan krijg je lekkers in plaats van de roe

King George

En dan hier een ingezonden gedicht:

Sint is tot in zijn diepste gekrenkt
Begrijpt niet wie zulke onzin bedenkt
Wij burgers al helemaal niet,
blijf af van onze Zwarte Piet.
Je bent toch mal als je politiek bedrijft
Over de rug van een Zwarte Piet die sowieso blijft
Onze Zwarte Piet is immers niet politiek
maar wij VVD halen alvast het zwart er uit,
want wij hebben een olifantenhuid.
Wij luisteren niet naar de stem van het volk,
maar rijmen Zwart weg als een doventolk.
Wij VVD zijn in ons diepste ziel wat huichelachtig,
en nooit uitgesproken en waarachtig.
Wij VVD draaien graag rond de pot,
wij zijn de partij van het zwaktebod.
Wij zijn zoals u weet tegen de ouderdom,
want dat kost geld en zijn eigenlijk niet meer welkom.
Wij verafschuwen de lageropgeleiden,
die onze samenleving af doen glijden.
Nee wij VVD die bedrijven geen politiek,
wij zijn ook doof voor maatschappijkritiek.
Nee wij VVD zoeken banen voor radicalen,
wij luisteren niet naar de gevaarsignalen.
Nee wij VVD wij rijmen er op los,
de ene bezuiniging na de andere in een mooi epos.
Maar pst, niet verder vertellen hoor,
Rutte zingt nog steeds in het Zwarte Pieten koor....
Ja, hij geloofd nog steeds heilig,
en voelt zich volkomen veilig....
Maar in wezen is hij eigenlijk gewoon Schijnheilig

http://www.de-stek.info/forum2/index.php?topic=22353.0

Manon

Bericht door Manon »

Zouden de anti-zwarte pieten het in feite aandurven om een Zwarte Piet aan te vallen? Stel je voor dat het een échte neger is ? :roll:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator

Bericht door mercator »

Zie ginds komt asielboot uit Congo weer aan
Aan boord vele negers die hebben geen baan
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Eliabe

Bericht door Eliabe »

Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Ariel

Bericht door Ariel »

:smile7: Dit is de manier om weerwoord te geven aan alle halve gario's
Tekort aan Zwarte Pieten in Den Helder

Den Helder heeft te kampen met een tekort aan Zwarte Pieten. Het Sint Nicolaas Gemeenschap in de gemeente wordt overspoeld met aanvragen voor een "ouderwets bezoek" van de goedheiligman en zijn knecht.

De vraag is zelfs zo groot dat de club naarstig op zoek is naar nieuwe Zwarte Pieten, zegt voorzitter Marcel Karhof woensdag in het Noordhollands Dagblad. "Er zijn zelfs al bezoeken geboekt in 2016."

Ook vrijwilligers die willen assisteren met kleding, schmink of andere ondersteunende activiteiten kunnen zich melden bij de organisatie. Zwarte Piet worden kan vanaf veertien jaar.
Plaats reactie