Eerwraak

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Dank je BFA. Ik zag het nut van vingers afhakken ook niet in.
Het blijkt maar weer dat Islam niet alleen verhalen gekopieerd heeft uit de bijbel , maar ook nog eens gebruiken uit oude heidense religies overgenomen heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eerwraak.

Bericht door naar boven »

Ik bekijk het nuchter.
De vingertoppen worden afgehakt om het makkelijker te maken om het slachtoffer van kostbare ringen te ontdoen.

Eerst de vingers en daarna het hoofd is lastig in verband met tegenstribbelen.

Eerst het hoofd en daarna de vingertoppen kan snel en efficiënt.

Een morbide bespiegeling, maar het praktische nut gaat meestal vooraf aan het ontstaan van het ritueel.
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Zwartmeer »

naar boven schreef:Ik bekijk het nuchter.
De vingertoppen worden afgehakt om het makkelijker te maken om het slachtoffer van kostbare ringen te ontdoen.

Eerst de vingers en daarna het hoofd is lastig in verband met tegenstribbelen.

Eerst het hoofd en daarna de vingertoppen kan snel en efficiënt.

Een morbide bespiegeling, maar het praktische nut gaat meestal vooraf aan het ontstaan van het ritueel.
Dat ook wel weer logisch. De nazies trokken ook pas na de vergassing de goudentanden uit hun slachtoffers.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Dank je BFA. Ik zag het nut van vingers afhakken ook niet in.
Het blijkt maar weer dat Islam niet alleen verhalen gekopieerd heeft uit de bijbel , maar ook nog eens gebruiken uit oude heidense religies overgenomen heeft.
Ik wist dit ook niet. weeral bijgeleerd.
En neen ik denk niet dat het over ringen gaat: dan had dat er vast wel bijgestaan: hak hun vingers af zodat je hun ringen kan bemachtigen.

Dat er ook gebruiken uit andere oude religies in de koran zijn doorgesijpeld kan je lezen op:

http://answering-islam.org/Books/Tisdal ... /chap2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef: Ik wist dit ook niet. weeral bijgeleerd. En neen ik denk niet dat het over ringen gaat: dan had dat er vast wel bijgestaan: hak hun vingers af zodat je hun ringen kan bemachtigen.
Ook nieuw voor mij. Ik vraag me af hoe moslims het verklaren, zich eruit lullen, waarom pas na de onthoofding de vingers verwijderd moeten worden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Gevalletje eerwraak ? Of was de man zijn vrouw gewoon zat.

Echtgenoot verdacht van betrokkenheid moord

AMERSFOORT - De 50-jarige man die dinsdag is aangehouden in verband met de dood van een 48-jarige vrouw, blijkt haar echtgenoot. De vrouw werd dinsdag dood gevonden in een huis aan de Cartierstraat in Amersfoort. De man werd aangehouden toen hij op het politiebureau meldde dat zijn vrouw dood lag in de woning. Dat heeft de politie woensdag gemeld.

Agenten die gingen kijken, troffen het lichaam aan. Zij is door geweld om het leven gekomen. De verdachte wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6003 ... oot__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bericht is niets zeggend, maar als je het plaatje bij het artikel bekijkt dan veranderd de zaak opeens.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Zwartmeer »

Hoeveel moslims zouden in de criminaliteit betrokken zijn als bv moord verkrachting diefstal en roof van de zoon de eer van de familie net zo zoud aantasten als een vrouw die zich niet schikt met de man die voor haar gekozen is?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Amazigh »

Ken je die ene hollander die zn kinderen op een gruwelijke wijze heeft vermoord en zn vrouw en daarna zichzelf?
Heeft wss iets met religie te maken. [c045.gif]

Face it psychopaten heb je in elk volk, een nuchter groningse boer kan zomaar gek worden en z'n familie doodmaken. Om het daarna op religie af te schuiven vind ik wel heel erg laag.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Zwartmeer »

Amazigh schreef:Ken je die ene hollander die zn kinderen op een gruwelijke wijze heeft vermoord en zn vrouw en daarna zichzelf?
Heeft wss iets met religie te maken. [c045.gif]

Face it psychopaten heb je in elk volk, een nuchter groningse boer kan zomaar gek worden en z'n familie doodmaken. Om het daarna op religie af te schuiven vind ik wel heel erg laag.
Het is inderdaad niet zo dat het perse moslims zijn die dit doen. Maar als moslims het doen doen ze dat omdat ze moslim zijn. Dat zeggen ze zelf. En hun familie is vaak trots op hen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eerwraak.

Bericht door naar boven »

Amazigh schreef:Ken je die ene hollander die zn kinderen op een gruwelijke wijze heeft vermoord en zn vrouw en daarna zichzelf?
Heeft wss iets met religie te maken. [c045.gif]

Face it psychopaten heb je in elk volk, een nuchter groningse boer kan zomaar gek worden en z'n familie doodmaken. Om het daarna op religie af te schuiven vind ik wel heel erg laag.
Hollanders die hun kinderen op een gruwelijke wijze vermoorden zijn er inderdaad. Dat is triest en verwerpelijk.

In het geval van het levend begraven Turkse meisje was het een familie die hun kind vermoordden.

Dat was dus geen daad van één psychopaat, maar een door een aantal familieleden geplande moord.

En inderdaad: de islam faciliteert de moord op eigen kinderen.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Amazigh schreef:Face it psychopaten heb je in elk volk, e
Daar Islam incest onder vorm van neef-nicht huwelijken propageert, komen er onder volkeren die Islam aanhangen ook verhoudingsgewijs meer psychopaten voor.
Voor het uitbreken van psychopatie is in de meeste gevallen een trigger nodig. Islam is dan ook weer de religie die het meest triggers, die het uitbreken van psychopatie bevorderen, bevat in zijn regels en voorschriften.
En Islam bevat ook een hele hoop rechtvaardigingen voor deze daden van psychopatie. Rechtvaardigingen die de morele restrictie voor zulke daden wegvagen.
Islam neemt daar boven op ook nog eens de verantwoordelijkheid bij de dader weg en verschuift deze naar Allah.

Geen wonder dat er onder Mohammedanen %-gewijs veel meer psychopaten rondlopen dan onder ongelovigen. Dit verschil is groot.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Ken je die ene hollander die zn kinderen op een gruwelijke wijze heeft vermoord en zn vrouw en daarna zichzelf?
Heeft wss iets met religie te maken. [c045.gif]

Face it psychopaten heb je in elk volk, een nuchter groningse boer kan zomaar gek worden en z'n familie doodmaken. Om het daarna op religie af te schuiven vind ik wel heel erg laag.
Inderdaad, maar waar jij voor het gemak aan voorbij gaat is het principe en de bereidheid.

Natuurlijk zijn er een paar gekke Hollanders die absurd reageren. Vaders die hun kinderen vermoorden, bijvoorbeeld.
Die mensen zijn meestal gestoord, en doen het niet uit godsdienstige overwegingen, of om de eer te beschermen. Ze doen het omdat ze gestoord zijn. Waardoor is niet zo belangrijk. Of het nu drugs, een labiel karakter of financiële omstandigheden zijn. Vrijwel altijd is het een daad die ter plekke bedacht en verricht wordt, met wat voor handen is. Zelden zal zo'n gek zijn daad dagen of weken van te voren plannen.
Deze mensen worden vrijwel altijd (als ze hun daad overleven, want ze proberen meestal zelfmoord te plegen) met TBR langdurig opgeborgen worden.

Eerwraak is iets compleet anders. Het is moord met voorbedachte rade. Dit wordt in koele bloede van te voren gepland. Meestal niet door de vader alleen, maar met volle medewerking van de hele familie. Er wordt van te voren gekeken waar die moord het beste gepleegd kan worden, en door wie.

Het oude testament (ik verbaas me dat je daar niet even snel wat quotes uit trekt) heeft met eerwraak totaal geen probleem. Al wordt het niet als zodanig omschreven. De koran en de hadith staan er bol van. Iemand die als Christen of als Nederlander volledig leeft volgens de OT wetten is zwaar gestoord en wordt opgenomen. De koran is vele malen erger, en dat wordt -helaas- getolereerd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eerwraak.

Bericht door birdie »

DEMETS KEEL WAS DOORGESNEDEN

HOOGEZAND - De Turkse gemeenschap in Hoogezand heeft gisteren diep geschokt gereageerd op de gewelddadige dood van de 40-jarige Demet Uslu. Naar verluidt kwam ze om het leven doordat gistermorgen haar keel werd doorgesneden, aldus meerdere aangeslagen leden van de Turkse gemeenschap.


Haar ex-echtgenoot, het zou gaan om Nurullah O. (45) uit Dronten, is opgepakt, nadat hij zich gistermorgen zelf had gemeld bij de politie. "Ik heb mijn ex-vrouw wat aangedaan", zei hij tegen politiemensen toen hij zich meldde aan de balie. De man meldde zich rond negen uur op het bureau. "De vrouw was echter al overleden", aldus politiewoordvoerster Sylvia Sanders.

Vreselijk

Het stel had de laatste jaren huwelijksproblemen gehad en zou uit elkaar gaan. Ze woonden eerst in Hoogezand en waren naar Dronten gegaan. De vrouw was later teruggekeerd naar Hoogezand. Een Turkse kennis bij het appartement in de Pieter Langendijkstraat kan het niet geloven. "Als ze niet wil, dan wil ze niet", zegt hij stellig. "Dit is echt vreselijk."

Jaloers

De Turkse gemeenschap is hecht in de noordelijke plaats en het nieuws is binnen luttele uren doorgedrongen. "Ze hadden beiden groot verdriet om de relatie toen die uitging", vertellen goede vrienden, waar ze dagelijks kwam. "Ze waren al een tijdje niet meer samen. De kinderen waren eerder bij een pleeggezin of een tehuis ondergebracht. Ze waren pas een halfjaartje weer terug bij haar. Was hij jaloers of wilde hij ze zien? Hij had de kinderen al een tijd niet gezien."

Begraven

Een ander heeft de ex-man al in de dagen voor haar dood gezien. "Hij logeerde er niet, dus wat deed hij daar? Hij wilde haar blijkbaar terug. Ze hadden eerder 'proefperioden' gehad, wellicht wilde hij het nog één keer proberen." Van een nieuwe vriend was volgens ingewijden geen sprake. Een vriendin: "Demet was hier gisteren nog, ze voelde zich niet lekker. Voorvoelde ze wat? Nog een geluk dat de kinderen - jongen Umit (7) en meisje Didem (9) - oké zijn, ze zijn van school gehaald en veilig ondergebracht." Ze bekijkt een foto. "Ach, wat zijn het mooie kinderen en wat lijkt haar dochter op haar moeder!" "De kinderen zijn vanmorgen naar school gegaan en als ze straks thuiskomen, hebben ze geen moeder meer en ook geen vader, als die schuldig is en naar de gevangenis moet." Naaste vrienden zullen het slachtoffer naar Turkije brengen, waar ze begraven zal worden.

Nieuws

Burgemeester Yvonne van Mastrigt bezocht de buurt kort na de gruwelijke vondst. "Ik heb de kinderen op het politiebureau gezien, die waren intens verdrietig, afschuwelijk." Hoogezand-Sappemeer staat met deze nieuwe gruweldaad in korte tijd alweer negatief in het nieuws. Enige maanden geleden werd op nog geen honderd meter afstand van de plek des onheils de rapper 'Rel' uit Amsterdam neergeschoten in een flatwoning. Vorige week kwam precies dezelfde flat in het nieuws, toen daar bij een man een uitgehongerde hond, stafford Diesel, dood werd aangetroffen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6210 ... tml?p=13,2" onclick="window.open(this.href);return false;
† 14 september 2012.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

De tendens is de laatste tijd toch dat de "rechtelijke macht" kijkt naar de culturele achtergrond van daders van geweldsdelicten?
Deze vent zal dus wel geen straf krijgen omdat de "diversiteit van de culturen" waarbij de wetten en gebruiken van de landen van oorsprong staan boven de Nederlandse wetten.

Ach ja.... Nederland he.
Ik zou er in ieder geval niet van opkijken.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af waarom de hond Diesel er bij gehaald wordt. Om aan te tonen dat sommige Nederlanders ook rotzakken kunnen zijn?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Ik vraag me af waarom de hond Diesel er bij gehaald wordt. Om aan te tonen dat sommige Nederlanders ook rotzakken kunnen zijn?
juist. Het verbaast me dat ze er nog geen stel pedofiele pastoors hebben bijgegooid.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eerwraak.

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Ik vraag me af waarom de hond Diesel er bij gehaald wordt. Om aan te tonen dat sommige Nederlanders ook rotzakken kunnen zijn?
Om te suggereren dat het aan Hoogezand-Sappemeer ligt: daar gebeuren nu eenmaal rare dingen, er worden rappers neergeschoten, honden doodgehongerd en Turkse vrouwen onthalst.
RTFM
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eerwraak.

Bericht door naar boven »

DODEN BIJ FAMILIEDRAMA IN ZIERIKZEE

ZIERIKZEE - In een woning in Zierikzee zijn twee doden gevonden. In de omgeving van het pand is een zwaargewonde man aangetroffen. Volgens de politie gaat het om een familiedrama.

Het drama in de Oesterstraat werd rond 21.55 uur doorgegeven aan de alarmcentrale. Ambulances, een hele reeks politiewagens en een traumateam werden opgeroepen om te helpen. In het pand zijn ten minste twee personen om het leven gekomen. De politie wil echter nog geen duidelijkheid geven over het exacte aantal slachtoffers.

Enige tijd nadat de politie ter plekke was gekomen werd in de omgeving een zwaargewonde man aangetroffen nabij een bankje. Na korte tijd constateerde de politie dat het slachtoffer nog in leven was. Daarom werden twee ambulances met spoed ter plekke gestuurd. De gewonde is met spoed per ambulance naar het ziekenhuis in Rotterdam vervoerd.

Volgens buurtbewoners zou er geschoten zijn. De slachtoffers zouden minderjarige kinderen zijn. De politie wil hier echter in het geheel nog niets over kwijt.

LATER MEER
FOTO'S

MEER NIEUWS HIEROVER

Heeft hier mee te maken:
Huiselijk geweld Zierikzee bestraft

De rechtbank in Middelburg heeft een 45-jarige inwoner van Zierikzee voor langdurig huiselijk geweld veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf, waarvan twee maanden voorwaardelijk, proeftijd twee jaar.Daarnaast moet de man van Irakese afkomst twee jaar worden behandeld in de psychiatrische kliniek Emergis in Kloetinge of een andere inrichting. Ook mag hij tijdens het eerste jaar van de proeftijd geen contact hebben met zijn echtgenote en dochter en is hem een straatverbod opgelegd. Zo moet hij buiten een straal van vijf kilometer van de woning van zijn vrouw blijven. Verder dient hij zich te houden aan de voorwaarden van de reclassering. Aan zijn echtgenote moet hij 1.000 euro smartengeld betalen.De man heeft tussen 2003 en september 2009 stelselmatig zijn vrouw mishandeld en bedreigd. Ook heeft hij zijn Irakese echtgenote in juli van dit jaar een mes tegen de keel gezet. De Irakees zat in eerste instantie gedetineerd in de Middelburgse gevangenis Torentijd. Daarna werd hij opgenomen in een inrichting, maar mocht hij op geen enkele voorwaarde contact zoeken met zijn vrouw en kinderen. Het spreekverbod lapte hij aan zijn laars. Ook had hij plannen om zijn vrouw te doden. Dat was aanleiding om de verdachte opnieuw vast te zetten. Een paar weken geleden werd hij overgeplaatst naar een gevangenis in Lelystad.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Gek he...Zodra je zo'n bericht leest dan weet je eigenlijk al gelijk dat er allochtonen bij betrokken zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Politie pakt verdachte van eerwraak op

EMMEN/AALDEN - De politie heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een 28-jarige Irakese asielzoeker uit Emmen aangehouden. De man wordt verdacht van het verminken van zijn 20-jarige zus, die in het asielzoekerscentrum in het nabijgelegen Aalden woont. Het zou gaan om een geval van eerwraak, meldde de politie woensdag.

De vrouw was in haar gezicht ernstig toegetakeld met een mes. Ze meldde zich zelf bij de beveiliging van het AZC in Aalden. Uit haar aangifte bleek volgens een politiewoordvoerder dat het om eerwraak ging. De politie hield haar broer kort na middernacht aan in het asielzoekerscentrum in Emmen. Na een behandeling in een ziekenhuis is het slachtoffer naar een veilig onderkomen gebracht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6253 ... akt__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

43-jarige moeder doodgeschoten op straat in Sint-Agatha-Berchem

In Sint-Agatha-Berchem is deze ochtend een 43-jarige vrouw neergeschoten op straat. Dat meldt het Brusselse parket. De vrouw is in het ziekenhuis overleden.

De vrouw liep op de Gentsesteenweg in Sint-Agatha-Berchem toen plots een voertuig naast haar stopte en iemand vanuit de wagen verschillende schoten loste. De vrouw werd in de keel geraakt en zeeg neer, waarop het voertuig wegreed. Verschillende getuigen zagen het incident gebeuren en verwittigden de hulpdiensten. Die konden de zwaargewonde vrouw naar het ziekenhuis overbrengen.

Zoon van zeventien
Het slachtoffer is een weduwe van Marokkaanse afkomst en moeder van een zeventienjarige jongen. Ze woonde samen met haar zoon en haar moeder. De vrouw Werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze overleed. In de wagen zou enkel de schutter gezeten hebben. Over zijn identiteit en motief is nog niets bekend.

Het parket heeft onmiddellijk een onderzoeksrechter gevorderd en is ter plaatse met het gerechtelijk lab en een ballistisch expert. De lokale recherche van de zone Brussel-West en een team van de Brusselse Federale Gerechtelijke Politie (FGP) ondervragen getuigen, maar voorlopig is er nog geen verdachte opgepakt.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... chem.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

Zeer verrijkend allemaal.

Tenslotte moeten we ermee rekening houden dat alle culturen gelijk zijn volgens de linkse meute. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eerwraak.

Bericht door mercator »

circe schreef:Zeer verrijkend allemaal.

Tenslotte moeten we ermee rekening houden dat alle culturen gelijk zijn volgens de linkse meute. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Neen, ik ben het zelfs eens met de linkse meute. Als de moslims elkaar al die ongein willen aandoen is dat teken dat ze daar plezier aan beleven en dat zo iets in hun cultuur algemeen geaccepteerd is. Wie zijn wij om daar vanuit Westers superioriteitsgevoel bezwaren bij te hebben? Zolang ze dat onder elkaar doen en dan liefst in hun broedgebieden kan me dat eerlijk gezegd niets schelen.
Alleen als ze criminaliteit plegen tegen ONS dienen ze draconisch gestraft te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

Ik begrijp je wel hoor Mercator, en ik wil je wel volgen zolang ze "ginder" hun eigen cultuurpatrimonium onderhouden en uitvoeren. Het wordt alleen nog vervelend als ze het naast je deur beginnen te doen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eerwraak.

Bericht door mercator »

circe schreef:Ik begrijp je wel hoor Mercator, en ik wil je wel volgen zolang ze "ginder" hun eigen cultuurpatrimonium onderhouden en uitvoeren.
Ja dat bedoel ik dus ook. Mss zou het geen slecht idee zijn om de moslims hier de apartheid te schenken die ze willen en sharia-rechtbanken toelaten uitsluitend voor moslims. Dan zien we terug stenigingen, kruisigingen, zweepslagen e;d. op straat maar dan uitsluitend voor moslims, dat zou niet slecht zijn aangaande de "beeldvorming over deze kwetsbare bevolkingsgroep".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie