Marokkaanse jongeren verstoren rouwstoet

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Dhana

Re: Marokkaanse jongeren verstoren rouwstoet

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 11:00 am

Ariel schreef:
Dhana schreef:

Mag ik meedoen, Ariel?

Uiteraard Dhana. Graag. Maar verhuisdozen inpakken is wel zwaar werk.

Vele handen maken licht werk zullen we maar zeggen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Jun 24, 2011 12:17 pm

Moslims trekken de bek alleen maar open als ze door ons rascisten "gediscrimeerd" worden

Dat zal dan worden de "bedreigingen" naar de school toe zodat de school beveiliging krijgt.

Wanneer homo's jarenlang bedreigd en getreiterd worden is beveiliging niet nodig.....echter...een boos meeltje naar een islamitische school brengt de gehele politiemacht en ME op de been om die zielige bedreigde moslimpjes te beveiligen tegen die vieze onreine kafir....
Amorele atheistische nitwit

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Vr Jun 24, 2011 12:28 pm

radio6 schreef:"Die worden nog eens goed in elkaar getremd"

Schepsel, denk even na, het zijn kinderen van groep 7, basisschool.
Je weet vast wel een creatievere opvoedkundige manier van aanpak.

radio6

''Nog eens''--> als het van kleine ettertjes die je het liefst onder je zool zou vertrappen verworden zijn tot volwassen minkukels die op staatskosten bejaarden beroven en net zo doorgaan met hun hobby van het begrafenisverzieken of iets aanverwants onschuldigs. Hoe ver moet je heen zijn om dit als kind van 7 te doen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 12:37 pm

Schepsel schreef: Hoe ver moet je heen zijn om dit als kind van 7 te doen.

Hoe ver ben je al heen als je dit vergoelijkt?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 1:04 pm

Ik las net in de Telegraaf dat de directeur van de Bilal school de zaken vergoelijkt door het te gooien op kopieergedrag van de onschuldige kindjes. Jammer dat de journlist er niet op doorgegaan is door te vragen van wie ze het dan gekopieerd hebben. Ergens moet zich dan immers het origineel bevinden?

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jun 24, 2011 1:09 pm

Bij de EO hadden ze het ook over de begrafenis incidentjes.
In de reportage zegt de begrafenisonderneemster dat er veel meer van dit soort "incidenten" zijn, maar dat al haar collega's in den lande hun mond houden.
Op 03:45
http://www.dumpert.nl/mediabase/1546481/de6889b3/marokkaanse_rouwstoetterreur.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 1:25 pm

Mahalingam schreef:Bij de EO hadden ze het ook over de begrafenis incidentjes.
In de reportage zegt de begrafenisonderneemster dat er veel meer van dit soort "incidenten" zijn, maar dat al haar collega's in den lande hun mond houden.
Op 03:45
http://www.dumpert.nl/mediabase/1546481/de6889b3/marokkaanse_rouwstoetterreur.html

Mijn lieve hemel. Dat is regelrechte censuur!!!

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jun 24, 2011 2:43 pm

Nu is de directeur in moeilijkheden. Die ging ervan uit dat zijn leerlingen gedaan hebben wat er gerapporteerd werd. En zou zelfs de daders gaan confronteren met hun slachtoffers.
Maar zoals te verwachten: alle leerlingen ontkennen ook maar iets gedaan te hebben, gezien te hebben of iemand anders iets deed en zelfs de juf heeft niks raars gezien of gehoord tijdens het loopje naar de gymzaal. En verder zeggen alle ouders dat hun kinderen zo iets niet doen. Want die zijn net zoals zij goede Moslims. Heel goed zelfs want ze zitten op een Islamitische school nota bene! Dus als die directeur in de openbaarheid komt met:
De directeur had gisteren nog het plan om met de betrokken jongens naar hun ouders te gaan. 'Daar wil ik ook de geestelijke van de moskee bij hebben. Deze kinderen hebben onvoldoende moreel besef, en dat is ook niet in overeenstemming met de islamitische normen en waarden, ' zei Walma donderdag tegen het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2457122/2011/06/24/Schooldirecteur-twijfelt-aan-schuld-verstoorders-rouwstoet.dhtml
dan heeft die een probleem.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jun 24, 2011 2:49 pm

De meester gelooft zijn kinderen. Want hij houdt van ze, en heeft vertrouwen in ze. Deze kleine mini mohammedanen doen echt niks verkeerd.

'Merkwaardig is dat de juf achter de jongens liep en niets heeft gezien', zegt directeur Teade Walma. 'Ik heb vertrouwen in mijn kinderen. Ik ken ze goed en heb een goede band met ze. Ik hou van ze', aldus de directeur tegen een verslaggever van Radio M Utrecht. 'Ik wil het verhaal van Theo Baaiman (de schoonzoon van Ali Hazeleger, red.) afzetten tegen dat van de kinderen.'

Het komt er dus op neer dat de familie van de overleden vrouw en de begrafenis ondernemer dikke leugenaars zijn.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 2:54 pm

Ariel schreef:
Het komt er dus op neer dat de familie van de overleden vrouw en de begrafenis ondernemer dikke leugenaars zijn.

Dat is natuurlijk slecht te verteren, Ariel. Maar als deze hele heisa er voor zorgt dat dit niet meer zal gebeuren heeft het in de openbaarheid van dit schoftige gedrag tenminste zin gehad.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jun 24, 2011 3:04 pm

Ik geloof niet dat de familie jokt Dhana. Het is voor Marokkanen moeilijk om de waarheid te zeggen. Elke criminele Marokkaan die opgepakt wordt door de politie heeft ook nooit wat gedaan. Volgens mij is dat liegen bij moslims genetisch ingebakken.

Maar...de bovenmeester is wel van mening dat de familie en de begrafenis ondernemer dikke leugenaars zijn.

Directeur Taede Walma van de Bilalschool sprak eerst in harde bewoordingen over ‘zijn’ leerlingen. Hij wilde ze confronteren met hun daden en, als de nabestaanden daar trek in hadden, met de slachtoffers van hun actie. Maar na een rondgang bij de kinderen begint hij daar over te twijfelen, ondanks de meldingen van een buurtbewoner die het incident zag en het verhaal van een nabestaande.

“Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf echter nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.”
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Monique

Berichtdoor Monique » Vr Jun 24, 2011 3:10 pm

Logisch dat die directeur de nabestaanden als leugenaars neerzet en die kankerleiers van kinderen als engeltjes.
Doet hij dat niet krijgt hij bezoek van de vaders/broers/neven/ooms etc van die engeltjes en kan zijn lever verder vergeten.
Amorele atheistische nitwit

doranne

Berichtdoor doranne » Vr Jun 24, 2011 3:19 pm

Dhana schreef:Inderdaad, een nietszeggen en op zich zelf staand incidentje. Zo ook volgens radio6 hier. Waar maken we ons druk om? Het zijn maar kinderen uit groep 7. Waar hebben we het over? Maar wat als die straks de middelbare school leeftijd bereiken?

\En helemaal mee eens. De minachting voor ons de kaffir druipt er van af. Van wie zouden ze dat nou meegekregen hebben? Ouders? Koran? Ahadith? Lijkt me het meest waarschijnlijk van alle drie. Mij benieuwen of Dihnya hier ook hetzelfde belerende commentaar op geeft als op onze verontwaardiging ten aanzien van de gemiddelde moslimmentaliteit. Maar ik ben bang dat we nu van haar kant niets zullen vernemen. Moslims trekken de bek alleen maar open als ze door ons rascisten "gediscrimeerd" worden

Jij zegt het goed. De opvoeding begint bij de geboorte, dus die rotjongen , geef ze maar even aan mij, leren ze het zo af.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 3:21 pm

Ariel schreef:Ik geloof niet dat de familie jokt Dhana. Het is voor Marokkanen moeilijk om de waarheid te zeggen. Elke criminele Marokkaan die opgepakt wordt door de politie heeft ook nooit wat gedaan. Volgens mij is dat liegen bij moslims genetisch ingebakken.

Maar...de bovenmeester is wel van mening dat de familie en de begrafenis ondernemer dikke leugenaars zijn.

Directeur Taede Walma van de Bilalschool sprak eerst in harde bewoordingen over ‘zijn’ leerlingen. Hij wilde ze confronteren met hun daden en, als de nabestaanden daar trek in hadden, met de slachtoffers van hun actie. Maar na een rondgang bij de kinderen begint hij daar over te twijfelen, ondanks de meldingen van een buurtbewoner die het incident zag en het verhaal van een nabestaande.

“Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf echter nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.”

Ja, moslims hebben een zeer effectief selectief geheugen. Zo hadden wij in Gouda een islamitische bewakingsdienst bestaande uit moslimbuurtbewoners. Het doel was dat zij ervoor zouden zorgen dat de buurt weer bewoonbaar werd en de terroristjes in de kraag gevat werden. Als ze zo'n oudere moslim tegen kwamen die ze op hun gedrag aansprak, was het een en al berouw en groot respect. Maar heel vreemd, zodra die uit het gezicht waren ging het gewoon weer door. Uit het oog uit het hart waarschijnlijk of de Marokkaanse versie daarvan.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jun 24, 2011 11:05 pm

Het moet niet gekker worden. Het slachtoffer wordt 'stevig toegesproken' en is ineens dader.

Dreigmails voor uitgejouwde nabestaande in Amersfoort

Theo Baaiman, de Amersfoorter die vandaag op de Bilalschool in gesprek ging met leerlingen nadat zij de uitvaart van zijn schoonmoeder verstoorden, heeft vandaag twee dreigmails ontvangen. Het is niet bekend wie de dreigmails verstuurd heeft. In de mails wordt Baaiman te verstaan gegeven niet de publiciteit te zoeken.
Baaiman is vandaag ook door een Marokkaanse lerares van de islamitische school 'stevig' toegesproken. 'Toen ik bij de school aankwam, werd ik vrij fanatiek aangesproken door een van de docenten', zegt hij tegen RTV Utrecht.

De docente was duidelijk kwaad omdat Baaiman, nadat een groepje scholieren van de basisschool beledigende gebaren en opmerkingen maakte naar de passerende rouwstoet, de media opzocht. 'Ik heb gelijk gezegd dat er geen gesprek komt op deze manier. Ik vond de ontvangst erg vervelend', zegt Baaiman.

'Leerlingen oneerlijk'
Baaiman kwam vandaag juist naar de Bilalschool om, met de leerlingen van groep 7, te praten over het incident. De leerlingen ontkennen de aantijgingen, maar Baaiman gelooft ze niet. 'Ze houden bepaalde zaken achter. Ik had niet het gevoel dat ze eerlijk waren.'

'Ze hebben wel staan juichen toen we langsreden, maar nu beschermen ze elkaar', aldus de Amersfoorter. Directeur Teade Walma is het hiermee niet eens en spreekt Baaiman tegen. 'Het gesprek vanochtend tussen de kinderen en de nabestaanden was open en hartelijk.'

'Verkeerd geïnterpreteerd'
De school heeft zelf met de leerlingen gesproken en komt tot de conclusie dat de nabestaanden de gebaren van de kinderen verkeerd hebben geïnterpreteerd. 'De kinderen van groep 7 hebben geen beledigende opmerkingen gemaakt', claimt de school.

Wel blijft, volgens de school, de waarneming van de familie overeind dat enkele leerlingen de stoet onheus hebben bejegend. 'Het betrof een paar leerlingen bij het hek op het schoolplein.' Wie dat waren, gaat Walma dit weekend uitzoeken.

'Overtrokken media-aandacht'
De Bilalschool liet vandaag een persbericht uitgaan waarin de school, leerlingen én nabestaanden hun teleurstelling uiten over de, naar eigen zeggen, 'overtrokken media-aandacht' die hen ten deel viel na het incident.

'De gevolgen van de media-aandacht, de stroom van aanhoudende haatmails en de telefoontjes met bedreigingen heeft ons in een gevoel van onveiligheid gebracht. De nabestaanden betreuren dit ten zeerste en vragen zorgvuldigheid en de nodige nuancering in de berichtgeving.'

'De familie heeft in de pers aandacht willen vragen voor respectloos gedrag dat in de afgelopen periode rouwstoeten in Amersfoort te beurt vielen. Zij betreurt het dat door de negatieve berichtgeving de school disproportioneel schade is toegebracht', zo luidt het persbericht. (Dolf Hendriks/David van der Heeden)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... oort.dhtml

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Jun 24, 2011 11:15 pm

Ariel schreef:Het moet niet gekker worden. Het slachtoffer wordt 'stevig toegesproken' en is ineens dader.

Nabestaande Hazeleger ontving dreigmail

Amersfoort - Eén van de nabestaanden van de overleden Ali Hazeleger, wier rouwstoet in Amersfoort ernstig werd verstoord, heeft dreigmailtjes ontvangen. Ook is hij 'stevig toegesproken' door een leraar van de Bilalschool.

Nabestaande Hazeleger ontving dreigmail
Amersfoort - Eén van de nabestaanden van de overleden Ali Hazeleger, wier rouwstoet in Amersfoort ernstig werd verstoord, heeft dreigmailtjes ontvangen. Ook is hij 'stevig toegesproken' door een leraar van de Bilalschool.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1008 ... buitenland

Nu vraag ik me dan wel af of de politie ook deze man gaat beschermen zoals met de school gebeurd is. En verder... je moet er toch niet aan denken dat je dat allemaal ook nog mee moet maken in een rouwperiode. Ik hoop dat er door deze meer dan smerige situatie in ieder geval weer meer Nederlanders zijn wiens ogen open zijn gegaan.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jun 25, 2011 1:32 am

Begraven onder de islam

De islam verbiedt het om rituelen en symbolen van andere godsdiensten dan de islam in het openbaar te tonen. De islam is goed, en dus is niet-islam niet goed. Niet-islam moet bestreden en weggewerkt worden. Wie dat wil kan op de leesplank in de moskee boeken vinden waarin dat rustig wordt uitgelegd. Google eventueel zelf ook eens op bookshelf en mosque en radical als u het niet gelooft, dat scheelt voetnoten.

Dat ‘radical’ moet erbij omdat u anders te veel treffers krijgt, niet omdat het alleen om de radicale islam zou gaan. Het gaat om de gewone standaard sharia-handboeken, die
voortdurend opnieuw gedrukt en herdrukt worden. U weet wel, die sharia die volgens hooggeleerden van de Leidse universiteit voor 95% identiek is aan het Nederlands recht.

Dit verbod op openbare manifestaties van andere godsdiensten dan de islam gaat terug op een oud edict waarvan moslims geloven dat een van de eerste kaliefen, Kalief Umar, het heeft uitgevaardigd. Het edict heet dan ook ‘de Voorwaarden van Umar’, in het Arabisch shuruuT 3umar. De vrienden van de islam noemen het meestal ‘het pact van Umar’, maar het is geen pact, het is een eenzijdig stuk. Het is een dictaat, geen overeenkomst.

Onder de bepalingen van dit edict vallen onder meer kerktorens, kerkgebouwen, kerkmuziek, en het zichtbaar dragen van het christelijke symbool van het kruis, bijvoorbeeld door een Amsterdamse trambestuurder, of Sinterklaas. Zelfs het groot onderhoud aan een kerkgebouw wordt bij dit edict verboden. Daar is de Zwitserse minarettenwet echt helemaal niks bij.

Uiteraard vallen ook begrafenissen onder dit edict. Begrafenissen worden in het edict zelfs expliciet genoemd. Het is vanuit de islamitische cultuur gezien natuurlijk ondenkbaar dat een begrafenis of crematie geen religieus ritueel zou zijn. Begrafenissen zijn ook inderdaad zelfs in het seculiere Nederland vaak een religieus ritueel.

Wie naar een begrafenis toekomt, geeft aan dat hij met de overledene verbonden is. Dat is hij juist niet, want hij leeft en de overledene is dood. Het ritueel van de begrafenis wil die tegenstelling opheffen door de dode aan de aarde en de gemeenschap terug te geven. Dat is een vorm van religie. Religie die concurreert met de islam is volgens de islam verboten, Arabisch Haraam.

De rotjongetjes in Amersfoort zullen die boeken op de leesplank in de moskee toch wel niet gelezen hebben? Nee, dat klopt, lezen is hun hobby niet. Maar de inhoud van die boeken wordt naverteld, herverteld en doorverteld, thuis en op school. De meeste christenen hebben ook de eerste vijf Bijbelboeken van Genesis tot Deuteronomium niet gelezen. Toch weten ze meestal wel wie Kaïn en Abel zijn, en zijn ze vertrouwd met het gebod ‘Hebt uw naaste lief als u zelf’, en dat gebod komt daar vandaan.

Het zou mooi zijn als er een oplossing voor dit soort ordeverstoringen gevonden zou kunnen worden. Schoolkinderen streng straffen? Dat gaat in Nederland niet gebeuren, het is hier Syrië niet. Meer dan dit signaleren is voorlopig niet mogelijk. Maar als het waardig begraven onder de islam nu al zo moeilijk is, zou het geen kwaad kunnen enige bezinning te plegen op de vraag wat of er gebeurt als de islam nog meer macht en invloed krijgt dan op dit moment het geval is.

Hans Jansen.

http://hoeiboei.blogspot.com/2011/06/be ... .html#more

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Za Jun 25, 2011 8:25 pm

Wie de reportage heeft gezien, kan niet ontgaan zijn wat er vanaf 1:08 gezegd wordt. Wat die begrafenisonderneemster daar vertelt, tart echt alle verbeelding. Islamieten komen op haar afgelopen, vragen vervolgens of de overledene een islamiet is, en als het antwoord ontkennend is, begint dat muzeltuig met de vuisten op die lijkwagen te trommelen.

Dat hadden ze godverdomme bij mij moeten proberen, als ik een geliefde naar de laatste rustplaats volg. Ik was uitgestapt en had die gasten letterlijk tot moes geslagen en geschopt. Ik had ze echt kapot en helemaal dood gemaakt, zo kapot dat niets van de restanten nog aan een mens deed denken. En het kan me geen zak schelen dat het 12-jarige opgeschoten kutkereltjes zijn. Wie zoiets doet, overduidelijk vanuit het muzelmaanse superioriteitsdenken geïnspireerd, verdient het niet om zelf nog te leven.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 25, 2011 10:24 pm

Wie de reportage heeft gezien, kan niet ontgaan zijn wat er vanaf 1:08 gezegd wordt. Wat die begrafenisonderneemster daar vertelt, tart echt alle verbeelding. Islamieten komen op haar afgelopen, vragen vervolgens of de overledene een islamiet is, en als het antwoord ontkennend is, begint dat muzeltuig met de vuisten op die lijkwagen te trommelen.

De directeur van die school is aan het uitzoeken wie de daders zijn. Als hij ze vindt dan zal hij een hartig woordje met hun spreken. Hij zal dan zeggen dat de stand van zaken van de jihad nog niet zover is dat er al begrafenissen verstoord kunnen worden. Op dit moment werkt het tegen de jihad. Dus hij zal de jongens adviseren zich voorlopig in te houden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Jun 25, 2011 10:47 pm

Welkom Q'boem, het is nog maar wachten op het moment dat ze zo iemand treffen. Dat het slim is denk ik niet. Eleganter lijkt mij de schuld bij de ouders en school te leggen om die op grond van islamitisch -dus in principe anti- Nederlandse waarden normen en wetten- gedrag uit te zetten. Om dat voor elkaar te krijgen kun je beter je woede reserveren voor mensen die het islamitisch gedrag goedpraten en die moslims beschermen teneinde de burgeroorlog zo lang mogelijk voor zich uit te schuiven. Daarbij zullen we het met een strijder minder moeten doen omdat ie in de bak zit. Vier van de vijf mensen is dermate met linkse apeasende onzin gehersenspoeld dat er geen info meer wordt opgenomen. Als drie van de vijf tegen moslims is gaan we winnen.
Hier krijgen we mee te maken:
Zombies met telefoontjes.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Za Jun 25, 2011 11:03 pm

silkyboxershortXL schreef:Welkom Q'boem, het is nog maar wachten op het moment dat ze zo iemand treffen. Dat het slim is denk ik niet. Eleganter lijkt mij de schuld bij de ouders en school te leggen om die op grond van islamitisch -dus in principe anti- Nederlandse waarden normen en wetten- gedrag uit te zetten. Om dat voor elkaar te krijgen kun je beter je woede reserveren voor mensen die het islamitisch gedrag goedpraten en die moslims beschermen teneinde de burgeroorlog zo lang mogelijk voor zich uit te schuiven. Daarbij zullen we het met een strijder minder moeten doen omdat ie in de bak zit. Vier van de vijf mensen is dermate met linkse apeasende onzin gehersenspoeld dat er geen info meer wordt opgenomen. Als drie van de vijf tegen moslims is gaan we winnen.
Hier krijgen we mee te maken:
Zombies met telefoontjes.

Het heeft helemaal geen zin om naar 'elegante' oplossingen te streven. Die worden toch niet begrepen of verdraaid. Klare taal spreken dus. Oftewel de beuk erin. Hoe meer, hoe liever en hoe harder, hoe beter.

Bovendien, ik zou me in bovenstaand geval, mocht ik dus ingegrepen hebben, makkelijk kunnen beroepen op iets als 'emotioneel uit balans zijn'. Een beetje advocaat heeft dat zo geregeld. Natuurlijk wel oppassen dat je niet één van die clowns van advocaten die in het Wilders-proces de benadeelden vertegenwoordigden, in dienst neemt.

Vier van de vijf mensen is gewoon een schaap dat de kudde volgt. Gaat de kudde naar links, volgen zij, gaat de kudde naar rechts, zullen ze ook volgen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Za Jun 25, 2011 11:41 pm

Mijn God en dan maar schreeuwen om halal slachten omdat die arme dieren uit islamitisch erbarmen gedicteerd door allah niet onnodig mogen lijden!!! Je handen ganm toch jeuken bij zulke beelden. Inderdaad totaal verontmenselijkte zombies zijn het allemaal. De Franse revolutie is er nog kinderspel bij.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jun 25, 2011 11:45 pm

TV opname van TV Utrecht over wat zowel een nabestaande van de overledenen als ook de school directeur over de zaak te zeggen hebben:

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/dfdc685b.wmv

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Jun 26, 2011 12:44 am

De kruik gaat zo lang te water tot ze barst.
Ik heb toch ernstig het vermoeden dat dit niet meer zolang op zich laat wachten.
Het grootste deel van Nederland is het echt zat.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Jun 26, 2011 1:01 am

Het allerleukste vond ik nog dat het volgens de directeur een Nederlands vooroordeel is dat moslims Joden en christenen minachten. Er staat toch heel duidelijk in de koran vermeld dat die als moslim daar geen vriendschap mee mag hebben. Of heb ik misschien de verkeerde koran gelezen?

Terug naar “Samenleving & Integratie”