Roma, en andere woonwagen bewoners.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Roma, en andere woonwagen bewoners.

Bericht door King George »

Als de Bulgaren en Roemenen straks lekker in Nederland kunnen komen werken en we dus naast het Polenprobleem er nog eens honderduizenden goedkope drankorgels bijkomen, komt er als bonus een extra probleempje mee: de Roma. Zigeuners die in Bulgarije het liefst voor eigen rechter spelen en iemand waar ze een meningsverschil mee hebben eventjes doodrijden. De caravans zijn volgeladen. Richt maar alvast wat kampen in want die Roma ze komaa.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Eliabe »

Spijker de pinautomaten en je voor- en achterdeur alvast dicht. Monteer 220 op de deurklinken van je auto. Zet zo nodig een .50 in je tuin. Doe je dochters, geiten en schapen een kuisheidsgordel om.
Wil je snel rijk worden koop je in bij gall en gall en ga in de handel van koper.
Ben ik nog iets vergeten?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Manon »

Ben ik nog iets vergeten?
Open een café met privé rook- en zuipruimte? Zoals in de jaren van de drooglegging in de VS?

Geen gerook in de gewone café's, maar geblindeerde ingangen naar de kelder waar men in het geniept sigaretten kan verkopen, sterke dranke kan uitdelen aan de oost-europeanen en met die opbrengst dan beveiligingspoorten/afsluitingen/kettingen etc. kan kopen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

Roma zijn nog erger uitschot dan Marokkanen. W Europa begint echt de ethnische vuilnisbak van het continent te worden, want in O Europa jagen ze al dat volk naar hier, waar ze door de autoriteiten liefdevol worden ontvangen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Manon »

mercator schreef:Roma zijn nog erger uitschot dan Marokkanen. W Europa begint echt de ethnische vuilnisbak van het continent te worden, want in O Europa jagen ze al dat volk naar hier, waar ze door de autoriteiten liefdevol worden ontvangen.
je zegt het grof, maar het is juist
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

circe schreef: je zegt het grof, maar het is juist
Jazeker. Ik ben vaak genoeg in O Europa geweest om de sentimenten ag moslims en zigeuners daar te peilen. De Europese Polen en Czechen schudden hun hoofd vol ongeloof over de vertroeteling die de Roma-niksnutten te beurt valt bij ons. Ze snappen écht niet hoe wij zo toegeeflijk kunnen zijn voor dat gepeupel van dieven, moordenaars en profiteurs.
Wees ook maar zeker dat pakweg 99% van de overlast die we hier hebben met "Oost Europeanen" op het conto van zigeuners en aanverwanten te schrijven valt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Mahalingam »

De Roma kwamen naar Evry (Frankrijk) en zagen dat het goed was. Ze bleven en richten hun eigen kamp in zoals ze gewoon zijn. Dat zinde de overheid niet.
Dus ontruiming (heel zielig):
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120827_041
Franse politie ontruimt Roma-kamp in Evry
In een interview kondigde Minister van Binnenlandse Zaken en voormalig burgemeester van Evry, Manual Valls aan in september naar Roemenië te trekken. 'Ik wil weten waarom een integratiebeleid in de oorsprongslanden van Roma onmogelijk is', luidde het.
Zal ik het maar verklappen? Het lukt daar niet om dezelfde reden als waarom het in Frankrijk (en in de rest van de wereld) niet lukt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Manon »

mercator schreef:
circe schreef: je zegt het grof, maar het is juist
Jazeker. Ik ben vaak genoeg in O Europa geweest om de sentimenten ag moslims en zigeuners daar te peilen. De Europese Polen en Czechen schudden hun hoofd vol ongeloof over de vertroeteling die de Roma-niksnutten te beurt valt bij ons. Ze snappen écht niet hoe wij zo toegeeflijk kunnen zijn voor dat gepeupel van dieven, moordenaars en profiteurs.
Wees ook maar zeker dat pakweg 99% van de overlast die we hier hebben met "Oost Europeanen" op het conto van zigeuners en aanverwanten te schrijven valt.
ik begin daar zo van te balen! Blijkbaar mogen we de blonde Polen of Bulgaren echt wel massaal van "oost-europese criminaliteit" beschuldigen, maar net zoals bij moslims is het zeer wel foei om daar het woord "roma" bij te gebruiken.

Hier wordt een partij veroordeeld omdat ze in een blaadje schrijven dat de graven worden geschonden door "allochtone minderjarigen" (magnie, als het autochtone minderjarigen waren geweest zou het vast wel gemogen hebben), en als het dan bewijsbaar over marokkanen gaat moet men het "hangjongeren" noemen.

ik word daar zo kotsmisselijk van!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Dhana »

Het is zelfs de Trojanen niet gelukt om 2 paarden binnen te halen. Petje af voor Nederland. Ga vooral zo door.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Schepsel »

Roma zijn toch vooral criminaliteit en overlast? Ja, niet goed, maar toch geen structureel probleem of bedreiging voor Nederland? Je hebt altijd zulke volkeren gehad denk ik, en op een gegeven moment worden die dan weer verjaagd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Roma zijn toch vooral criminaliteit en overlast? Ja, niet goed, maar toch geen structureel probleem of bedreiging voor Nederland? Je hebt altijd zulke volkeren gehad denk ik, en op een gegeven moment worden die dan weer verjaagd.
Wel als ze en masse Nederland binnen komen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Mahalingam »

Ja maar vroeger in die tijd had je hier geen mensenrechten, geen EU rechtbanken enz.
Nu we de multikul hebben mogen ook Roma leven zoals hun cultuur hun voorschrijft.
Zie hier het 'kasteel' van een Roma tophaan:

Afbeelding

The family of Bulgaria's notorious Roma boss Kiril Rashkov AKA Tsar Kiro is moving out of the village of Katunitsa, according to local people.
In October 2011, the Regional Construction Control Directorate in the nearby city of Plovdiv ordered the demolishing of the clan's illegally erected buildings.
Different members of the family contested the order before the Administrative Court, but the order is final for four of the so-called castles.
Spoiler! :
The Bulgarian Monitor daily writes that 10 days ago local utilities have cut water and electric power supply for all of Rashkov's estates. The family is now emptying all premises, which had been confirmed by the Police Chief in the town of Asenovgrad.

In order to avoid setting foot in the village, the family has hired movers and informed the police in advance.

Monitor further reports that the clan is currently occupying a large, luxury building in Plovdiv.

Tsar Kiro, was sentenced in January to 3.5 years in jail for making death threats against two locals from his native Katunitsa.

Rashkov was found guilty by the court in the southern Bulgarian town of Asenovgrad of threatening to kill Veselin Hristov and Ivanka Petrova.

Hristov and Petrova claimed Rashkov threatened them before their home by gesturing to demonstrate his readiness to grab a knife from his belt.

The court verdict was based on the testimonies of 12 witnesses, and CCTV footage which has no sound but shows a man in a black jeep parked in front of the home of Hristova and Petrov gesturing angrily.

Rashkov, a notorious Roma barron, has been detained at the end of September 2011 when his associates ran over and killed a local ethnic Bulgarian boy in Katunitsa. 19-year-old Angel Petrov is believed to have been killed because of a conflict with Rashkov's Roma clan.

The murder threatened to detonate ethnic peace in Bulgaria as thousands, many of them nationalist demonstrators, marched for a week in October in Bulgarian cities to protest what they see as a "privileged position" of the Roma in Bulgaria, saying that the Bulgarian institutions are unable to cope with clan-based crime.

Many have alerted to the fact that the riches of Rashkov's clan have come from producing fake alcohol for decades without any crackdown by the authorities.

As residents of Roma quarters resorted to arming themselves, only the Bulgarian riot police and gendarmerie prevented ethnic-based clashes, and the demonstrations subsequently died down but the issues that spurred remain unresolved.

Locals from the Katunitsa village waiting to hear Rashkov's sentence in Asenovgrad commented that they are satisfied with the verdict but that it will not compensate for the fear and pain they have suffered, claiming that Rashkov and especially his grandsons have been terrorizing and intimidating the entire village.
http://www.novinite.com/view_news.php?id=137953
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Het is zelfs de Trojanen niet gelukt om 2 paarden binnen te halen. Petje af voor Nederland. Ga vooral zo door.
Gunstig is mss dat de Marokkanen en de Roma elkaar haten als de ziekte, kunnen ze elkaar wat de duivel aandoen. Een zigeuner steelt nl. net zo lief van een moslim als van een Nederlander of Belg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:De Roma kwamen naar Evry (Frankrijk) en zagen dat het goed was. Ze bleven en richten hun eigen kamp in zoals ze gewoon zijn. Dat zinde de overheid niet.
Dus ontruiming (heel zielig):
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120827_041
Franse politie ontruimt Roma-kamp in Evry
In een interview kondigde Minister van Binnenlandse Zaken en voormalig burgemeester van Evry, Manual Valls aan in september naar Roemenië te trekken. 'Ik wil weten waarom een integratiebeleid in de oorsprongslanden van Roma onmogelijk is', luidde het.
Zal ik het maar verklappen? Het lukt daar niet om dezelfde reden als waarom het in Frankrijk (en in de rest van de wereld) niet lukt.
In ieder geval dan gelukkig maar dat die tuigkampen worden ontruimd. In ieder geval in Frankrijk. Maar als ze hier nou hun caravans zetten, wat gebeurt er dan? Zoals in een wei in de gemeente Utrecht, zou die dan niet gewoon ingrijpen (of na een reeks inbraken) en zeggen dat ze NU op moeten rotten? Of zouden ze ze een camping aanbieden?

Ik weet eigenlijk niet wat dat shittige mensenrechtenhof van de EU zegt over rondtrekkende bendes/overlastgevende volkeren. Misschien is er door gebrek aan regels/uitspraken wel heel veel mogelijk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Ariel »

Het lijkt wel of veel Roma's niet normaal kunnen doen. Dat mensen een hekel aan ze gaan krijgen roepen ze over zich zelf af.
Roma-gezin in Vleuten wordt huis uitgezet

Een Roma-gezin in Vleuten komt per 5 september op straat te staan. Moeder Zlata Nicolich en haar vier volwassen kinderen moeten hun huurhuis uit.

Volgens verhuurder GroenWest veroorzaakt het gezin overlast, door luidruchtig ruzie te maken, vuilnis op straat te gooien en door de straat te scheuren, meldt RTV Utrecht. Begin dit jaar vroeg de woningbouwvereniging om ontbinding van het huurcontract. De rechter is daarmee akkoord gegaan.

Villa in De Meern
Eerder dit jaar werd een andere tak van de familie Nicolich een villa in De Meern uitgezet. Dit zorgde voor politieke consternatie. De gemeente Utrecht heeft de Romafamilie Nicolich de afgelopen 30 maanden minimaal vier huizen, twee hotelovernachtingen en zeven keer een bungalow of staplaats op een camping aangeboden. Dat is gebleken uit documenten die NRC Handelsblad afgelopen mei in handen kreeg na een beroep op de wet openbaarheid van bestuur. De woningen van de familie werden zeker vijf keer ontruimd 'wegens overlast of huurachterstand'.

De familie werd landelijk bekend toen ze in 2010 van de gemeente Utrecht bijna kosteloos het vervallen landhuis aan de A2 in De Meern kreeg toegewezen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... ezet.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Mahalingam »

Roma versus Sinti
Het gebeurde in de enclave Blumenthal van Bremen.
Twee Sinti Albanezen staken een carport van de Roma in brand. Ze werden betrapt en ze werden door de meute niet dood geslagen maar heel gezagstrouw naar de politie gebracht. (die ze vast en zeker weer snel heeft laten lopen). Dat was een zaterdag. Het duurde even voordat de Sinti hun bende bij elkaar hadden (die waren nogal verspreid elders 'bezig'.) Op maandag vond een grote vechtpartij plaats tussen Roma en Sinti waarbij 30 blikken met agenten nodig waren om de partijen uit elkaar te houden.
Hier wordt over bericht:
Polizei verhindert Eskalation
http://www.weser-kurier.de/bremen/vermi ... 93419.html
Over wat eraan vooraf gaat; dat is bekend door burgerlijke journalistiek.
Bremen: Roma verteidigen Rechtsstaat gegen Sinti-Albaner
http://www.pi-news.net/2012/10/bremen-r ... ore-285826
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door King George »

SPD-politicus waarschuwt voor Roma stormloop: “Ze zullen veel kinderen verwekken, maar niets voor onze samenleving doen.”

Afbeelding

Hij is pas drie dagen afgevaardigde in het parlement van Bremen. Maar de uitspraken van SPD-politicus Martin Korol (67) zorgen nu al voor politieke conflictstof.

Op zijn homepage waarschuwt de gepensioneerde leraar voor de vloed van armoedevluchtelingen uit Oost-Europa, die door professionele smokkelaarbendes Bremerhaven worden binnengeloodst. Ze behoren tot de volksgroep van de Roma (zigeuners) en hebben vanaf 2014 als EU-burger recht op een sociale uitkering van de staat.

Korol: “Deze mensen zijn afkomstig uit een archaïsche wereld. Vaders hebben geen scrupules om hun kinderen te laten tippelen of erop uit te sturen om te stelen. Ze beschouwen het als hun goed recht om hun minderjarige dochters tot een huwelijk te dwingen. Veel jonge Roma-mannen snuiven met de dampen van lijm hun verstand weg.”


Hint: Omdat men zulke duidelijke uitspraken in de SPD niet wil horen, werd het artikel inmiddels aangepast. Nu staat er: “Mijn artikel ´Roma in Bremen´ leidde blijkbaar tot misverstanden. Ik heb het artikel anders geformuleerd en ingekort om de kernuitspraak duidelijker naar voren te laten komen. Hier de nieuwe versie.


Bild

Deze SPD-politicus waarschuwt voor stormloop Roma.

“Ze zullen veel kinderen verwekken, maar niets voor onze samenleving doen.”

Hij is pas drie dagen afgevaardigde in het parlement van Bremen. Maar de uitspraken van SPD-politicus Martin Korol (67) zorgen nu al voor politieke conflictstof.

Afbeelding


Op zijn homepage waarschuwt de gepensioneerde leraar voor de vloed van armoedevluchtelingen uit Oost-Europa, die door professionele smokkelaarbendes Bremerhaven worden binnengeloodst. Ze behoren tot de volksgroep van de Roma (zigeuners) en hebben vanaf 2014 als EU-burger recht op een sociale uitkering van de staat.

Korol: “Deze mensen zijn afkomstig uit een archaïsche wereld. Vaders hebben geen scrupules om hun kinderen te laten tippelen of erop uit te sturen om te stelen. Ze beschouwen het als hun goed recht om hun minderjarige dochters tot een huwelijk te dwingen. Veel jonge Roma-mannen snuiven met de dampen van lijm hun hersens weg.”

Nu al leven er bijna 1000 van deze dakloze Oost-Europeanen in de havenstad. En iedere weken komen er 40 mensen bij. Korol werkte twee jaar als leraar in Bulgarije en maakte mee dat daar veel Roma niet bereid waren te integreren.

Korol: “Ik wil deze volksgroep niet in het algemeen verdenken. Maar ik vrees dat ze veel kinderen zullen verwekken, maar geen verantwoordelijkheid zullen tonen voor onze samenleving.”

Wat betreft Bernd Schneider (51), woordvoerder van de afdeling sociale zaken, zijn Korols uitlatingen uitermate discriminerend.

Hij geeft echter ook toe: “We hebben in Bremerhaven problemen met armoedevluchtelingen. Ze worden veroorzaakt door de Europese wetgeving. Nu worden de gemeenten ermee in de steek gelaten.”

Afbeelding


Uittreksel van het veranderde artikel “Roma in Bremen”

1. Rijkdom is relatief

De deelstaat Bremen is het armenhuis van Duitsland, maar voor veel mensen in de wereld is het het land Utopia. Duitsland in zijn totaliteit is voor de armen van deze wereld het meest begeerde land van Europa en geen van de andere 16 deelstaten is begerenswaardiger dan Bremen.

Sinds enkele weken is Bremen het doel van Roma uit Bulgarije en Roemenië. Ze komen met gezinnen en complete clans en, dat is nieuw, uitdrukkelijk niet uit politieke redenen naar Bremen om hier asiel aan te vragen, maar vanwege de armoede thuis en de mogelijkheid hier om warm en droog te leven, zich zat te kunnen eten en in geval van nood geneeskundig verzorgd te worden. Dat is een eerlijke uitspraak. Ik begrijp deze mensen. Ik ken ze een beetje. Mijn vrouw en ik woonden en werkten twee jaar in Sofia. Wij kennen hun nood.

2. Middeleeuwen ontmoeten postmoderne

De media, politici en verenigingen van deze stad staan open voor deze arme mensen en hun problemen. Meer nog: alle partijen, verenigingen en media verkondigen bijna de plicht van ons burgers om deze mensen op te nemen. Wie dat kritisch ziet, maakt zich verdacht een onmens te zijn. Ik ben geen onmens. Integendeel. Ik ben een meelevend mens, die graag helpt.

Afbeelding

Alle mensen, waar ik ook maar kan. Maar ik verbaas me er wel over dat Bremen plotseling zijn liefde voor de Roma ontdekt, die gedeeltelijk sociaal en intellectueel nog in de middeleeuwen leven, in een oeroude patriarchale samenleving.

We kunnen, over welke vraag dan ook, alleen dan met een zuiver geweten discussiëren als we ons losmaken van vijandbeelden en gedifferentieerd spreken, zonder daarbij alles zwart te zien. Zo ook hier. Ik spreek hierna niet van Roma die ooit uit hun thuisland de wereld ingetrokken zijn en zich daar hebben geïntegreerd, ook niet van de welgestelde of zelfs rijke Roma en ook niet van de meestal zeer arme Roma uit Midden- en Oost Europa, vooral uit Roemenië en Bulgarije, die met veel moeite ternauwernood hun hoofd boven water kunnen houden.

Ik spreek hier van de Roma die genoeg kracht en middelen hadden om de weg naar Bremen te vinden. Het vooruitzicht dat ze ooit zullen bijdragen aan het BNP of aan de pensioenen is gering. We moeten vrezen dat deze mensen zich slechts moeilijk laten integreren en dan alleen door een grote inzet van maatschappelijk werkers en financiën en vooral met veel geduld, dat daarvoor noodzakelijk is. Dat duurt minstens een generatie. Zeker, ook hier loont de strijd om ieder kind, om ieder meisje en iedere jongen en om iedere volwassene. Maar daarvoor zijn wij Bremers nauwelijks toegerust.

Afbeelding


Bron:

http://www.zukunftskinder.org/?p=38592#more-38592

Auteur: Ambre66

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron

(http://www.ejbron.wordpress.com)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

Pakweg een 75 jaar geleden hadden de Duitsers een heel andere houding tov zigeunervolk.

Ook de Belgische bevolking wordt alvast voorbereid op een nieuwe verrijking van onze cultuur:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door King George »

INGELANDEN-Post

Voor U gelezen:

ex Parool PS 13.04.2013

De schrik van de buurt

Van de hand van de journalist Wierd van Dijk met foto’s van David Heerde verscheen in April een artikel over de ca 10.000 Roma in de stad Duisburg met bijna een half miljoen inwoners.

“Ze poepen op straat en spugen je in het gezicht. Bewoners van Duisburg worden geteisterd door Roma die met dorpen tegelijk naar de industriesteden van het Duitse Ruhrgebied verhuizen.We zijn wanhopig.

Een flatgebouw van acht etages is hier het afgelopen jaar door de huisbaas, afkomstig uit voormalig Joegoslavië, verhuurd aan Roma =immigranten. Met alle gevolgen van dien.”

Halle: “Ze feesten tot diep in de nacht, poepen en plassen tussen onze auto’s . Vuilnis, kapotte meubels en tv’s vliegen uit het raam. afgedankte matrassen blijven in de bomen hangen. Zo kan hij nog wel even doorgaan. Het aantal inbraken in de wijk is toegenomen.” Hij is wanhopig. Omwonenden als Hans Wilhelm en Helga Halle (64) zijn woedend op Brussel en Berlijn omdat daar de komst van de Roma mogelijk werd gemaakt. Op politici, die een kritische burger als Halle racisme verwijten omdat hij de zigeuners zou afschilderen als criminelen . En op de politie, die klaagt dat er te weinig capaciteit is om op te treden tegen de overlast.

De kinderrijke Romafamilies kosten de stad Duisburg nu al 16 miljoen euro per jaar. In Roemenië en Bulgarije is geen werk voor de zigeuners. Duitsland zorgt goed voor hen. Marlene Bothge (66) kocht een stroomstootwapen om zich te weren tegen haar Romaburen. Ze dwingen kinderen om te bedelen, meisjes om zich te prostitueren.

In Duitsland groeit de onrust over de toestroom van immigranten uit Roemenië en Bulgarije. Vorig jaar ging het om 200.000 mensen, voornamelijk Roma. Zij hopen in Duitsland werk te vinden.. Veel nieuwkomers zijn slecht opgeleid en spreken de taal niet. De Duitse vereniging van gemeenten, de Städtetag, constateert hetzelfde probleem in diverse grote steden en sloeg daarom onlangs alarm over de import van armoede, die criminaliteit, verpaupering en illegale prostitutie veroorzaakt. Men vreest voor sociale onrust als in 2014 Roemeense en Bulgaarse burgers zonder werkvergunning in Duitsland aan de slag kunnen en een beroep kunnen doen op de sociale uitkeringen.

De gemeente Amsterdam en de omliggende gemeenten hebben al ervaring met de toestroom van illegale prostitutie. Als in de Kamer vragen worden gesteld over dit beleid van Brussel dan blijft het gewenste antwoord en maatregelen tot dusver uit omdat de dames en heren het te druk hebben met elkaar afvangen van vliegen of te beschuldigen van racisme. Politiek den Haag heeft u nog niet gehoord over de dreiging welke Brussel ook voor ons in petto heeft want het is niet te verwachten dat de immigranten uit Roemenië en Bulgarije hun geluk niet ook in Nederland zullen gaan zoeken.

De wanhoop van Dijsselbloem en co (ex Parool 20.4.13)

Sprekend over de geneugten van Brussel en een opiniestuk in de Newyork Times schrijft hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam, de heer Ewald Engelen:

“De beulen van Europa” – Dijsselbloem, Rehn, Asmussen, Regling en Hoyer tracteren zichzelf op een opiniestuk in de Newyork Times met de titel “Europa reageert”. Waar de heren niet op reageren is de werkloosheid, de armoede, uitzichtloosheid en de andere ellende die hun beleid in zowel Noord als Zuid veroorzaakt. Geen greintje medeleven, wel knisperende zelfgenoegzaamheid.

De crisis is weliswaar nog niet voorbij, zo geven Dijsselbloem en co toe, maar we zijn toch maar mooi een stuk verder dan wie ook een jaar geleden voor mogelijk hield. Ook hebben we twee noodfondsen ter waarde van 750 miljoen euro ingericht. De werknemersrechten zijn verder verschraald en alle overheden zijn fluks aan het lastenverzwaren geslagen. Ook hebben we twee noodfondsen ter waarde van 750 miljoen euro waar Ieren, Portugezen en Grieken de gelukkige gebruikers van zijn. Via de Europese investeringsbank hebben we 70 miljard vrijgespeeld voor investeringen in de eurozone; op een economie van 8600 een kruimel. Om te besluiten met de uitsmijter dat “dankzij onze vastberadenheid lastige, maar noodzakelijke aanpassingen zijn doorgevoerd, waardoor de euro zone sterker uit de crisis te voorschijn komt”.

Het tekent de wanhoop van Dijsselbloem & Co dat zij de desastreuze gevolgen van hun perverse beleid met dit soort pathetische zelffelicitaties moeten overschreeuwen.

Net Mr Bean die zichzelf tijdens zijn verjaardag op een armzalige steak tartaar trakteert en zogenaamd verrast een verjaardagskaart opent die hij even daarvoor zelf op tafel heeft gezet. Het zou zielig zijn als het niet zo tragisch was.
Laatst gewijzigd door King George op ma apr 29, 2013 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Schepsel »

Ze dwingen kinderen om te bedelen, meisjes om zich te prostitueren.
Hoe kunnen ze! Je menselijkheid zou dat niet toe moeten staan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

Voor het linkse artiesten volkje is een stel stinkende en achterlijke Roma een vorm van "kunst":
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door Ozes »

Als je er echt in gelooft dan is het mooi!
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door King George »

Als je er niet aan mee hoeft te betalen of geen overlast aan vindt en er ook nog de nodige graantjes subsidie aan opstrijkt is het mooi. Anders niet.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door King George »

Tot zes jaar voor uitbuiten straatkrantverkopers

Een Roemeense Roma-familie is dinsdag veroordeeld tot celstraffen tot zes jaar wegens uitbuiting van straatkrantverkopers. De familie haalde landgenoten naar Nederland om ze zes dagen per week straatkranten te laten verkopen. De Roemenen moesten de dagopbrengsten inleveren bij het vierkoppige Roma-gezin.

De straatkrantverkopers zijn volgens de rechtbank in Leeuwarden bedreigd en uitgebuit door de Roma's. De vijf Roemenen werden geronseld met de smoes dat ze met de verkoop van straatkranten in Nederland meer konden verdienen dan in hun eigen land. In werkelijkheid moesten de Roemenen al het geld dat ze binnenhaalden inleveren. Het geld werd onder meer naar Roemenië gesluisd, waar de familie een villa liet bouwen.

De slachtoffers moesten een onevenredige hoge huur betalen voor de woning waar ze verbleven en huishoudelijke kosten werden ook in rekening gebracht. De verkopers begonnen al met een schuld: de reis naar Nederland moest ook betaald worden.

Twee van de vijf slachtoffers waren minderjarige vriendinnen van de zonen van het gezin. Zij moesten na het kranten verkopen als slaven koken en het huishouden doen. De 13-jarige vriendin van de 26-jarige zoon is dagenlang mishandeld en aangerand door de jongste zoon (19).

De oudste zoon kreeg zes jaar cel. Hij zou zijn 13-jarige vriendin hebben proberen te vermoorden omdat hij dacht dat ze met een ander had gezoend. Tegen hem was negen jaar cel geëist. De straf viel lager uit omdat de rechtbank poging tot doodslag niet bewezen achtte.

De 46-jarige vader van het gezin kreeg drie jaar cel opgelegd, zijn 42-jarige vrouw moet twee jaar de gevangenis in. Tegen hen was respectievelijk vier en tweeënhalf jaar geëist.

De jongste zoon, hij was destijds minderjarig, werd veroordeeld tot 234 dagen jeugddetentie. De familie moet bijna dertigduizend euro aan schadevergoedingen aan hun uitgebuite landgenoten betalen.


Nieuws.nl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Die Roma, ze komaa

Bericht door mercator »

King George schreef:[ De familie moet bijna dertigduizend euro aan schadevergoedingen aan hun uitgebuite landgenoten betalen.
[icon_lol.gif] Hoe dan ? Gaat de Hollandse justitie die villa in Roemenië in beslag nemen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie