Moslims dommer, zwakker en denken altijd aan sex.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Re: Moslims dommer, zwakker en denken altijd aan sex.

Bericht door Ariel »

H.Numan schreef:Mijn excuses Ariel. Ik dacht echt dat de SGP vrouwenkiesrecht zo snel mogelijk wilde afschaffen en bijzonder moeilijk doen over het verkiesbaar stellen van vrouwen in hun eigen partij. Blijkt dat je niet alles moet geloven <-- :smile7: wat er over die partij geschreven wordt.
Het SGP wil het vrouwenkiesrecht niet afschaffen Numan.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dhana

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
H.Numan schreef:Mijn excuses Ariel. Ik dacht echt dat de SGP vrouwenkiesrecht zo snel mogelijk wilde afschaffen en bijzonder moeilijk doen over het verkiesbaar stellen van vrouwen in hun eigen partij. Blijkt dat je niet alles moet geloven <-- :smile7: wat er over die partij geschreven wordt.

Wellicht vergiste Numan zich met het feit dat de SGP tegen actieve politiek participatie van vrouwen is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Dhana

Bericht door Dhana »

Tja, als je nog maar 15 bent, moet je met makkelijke slachtoffers beginnen. Deze puber heeft een veel belovende carriere in het verschiet. Ik voorspel dat we nog veel te horen zullen krijgen over zijn heldendaden.
15-jarige opgepakt voor aanranden 82-jarige vrouw

PURMEREND - De politie heeft dinsdagavond een 15-jarige jongen uit Purmerend aangehouden die ervan wordt verdacht een aantal vrouwen in zijn woonplaats te hebben aangerand, onder wie een 82-jarige vrouw.

Volgens de politie sloeg de jongen toe in de omgeving van het park De Noord. De 82-jarige vrouw zou hij maandagavond hebben aangerand en beroofd in een flat aan de Westervenne in Purmerend.

De politie ontving sinds 24 september verschillende meldingen van aanranding. De verdachte werd dinsdagavond in zijn woning gearresteerd. De politie sluit niet uit dat de jongen betrokken is bij meer aanrandingen en doet daar nog onderzoek naar.

http://www.nu.nl/binnenland/2986988/15- ... vrouw.html
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Dhana schreef:
Ariel schreef:

Wellicht vergiste Numan zich met het feit dat de SGP tegen actieve politiek participatie van vrouwen is.
Nee, want dat is precies wat ik bedoel. We hebben actief en passief kiesrecht. De SGP is tegen actief kiesrecht voor vrouwen.
Passief is het recht om te kunnen kiezen, actief is het recht om gekozen te kunnen worden.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Een raar bericht uit Egypte: ze zouden uitsterven.
want er zijn geweldige vruchtbaarheidsproblemen. dat is statistisch niet te zien:

Afbeelding
In het Midden-Oosten zijn al heel wat vruchtbaarheidsproblemen, vooral als gevolg van het roken, zegt Marcia Inhorn, onderzoeker van de Amerikaanse Yale-universiteit. Minstens de helft van de mannen in het Midden-Oosten rookt.

Roken is niet goed voor de spermakwaliteit, zegt Inhorn. Dat is nog toegenomen sinds de revolutie. Jonge mannen en vrouwen brengen veel meer tijd door in sisha-bars, waar waterpijp wordt gerookt.
http://www.ipsnews.be/artikel/forse-sti ... ren-egypte
Zou het door het roken komen? of soms door de vele neef/nicht huwelijken (33 a 45 % )?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Bericht door Ariel »

In het Midden-Oosten zijn al heel wat vruchtbaarheidsproblemen, vooral als gevolg van het roken
icon_thumbup.gif Goed nieuws. Wij moeten dat roken niet ontmoedigen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Wil van Allah stimuleert moslims in rookgedrag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien moslims massaal in de wil van Allah geloven verdient het aanbeveling hen koran gestuurd te stimuleren in hun rookgedrag zodat we voor eens en altijd van deze gevaarlijke uitwas uit de zandbak van het achterlijke islamitische Afrika en Midden-Oosten verlost raken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

King George

Bericht door King George »

GERMANY TO LOWER EDUCATIONAL STANDARDS FOR BENEFIT OF MIGRANTS

Afbeelding

The German interior minister has announced his intention to drop educational standards in the country to help migrants get into school or find a training place.

One of the greatest barriers to integration for new migrants is access to jobs, which in highly developed Germany requires a qualified workforce — something which newcomers almost entirely are not.
Lees verder
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Bericht door King George »

Een gezonde mindset van gezond verstand aanwenden en de handen uit de mouwen te steken is kennelijk voor veel mensen die wel met een hoofd en twee handen geboren zijn teveel gevraagd. Vraag je eens af hoe het komt dat bijvoorbeeld blanken, Joden en Oostaziaten wel tot noemenswaardig presteren komen en bijvoorbeeld (Noord-)Afrikanen en Arabieren niet en je belandt in een verdachte hoek. Vraag je ook eens af hoe het komt dat bijvoorbeeld geïslamiseerde landen nooit tot noemenswaardig presteren komen en hetzelfde zal je deel zijn. Op een gezonde mindset rust kennelijk een taboe.

Zelf vind ik bijvoorbeeld Nobelprijzen voor chemie, geneeskunde en natuurkunde een aardige indicator van de voortgang van het intellectueel kapitaal van de mensheid (waar heel de rest van de mensheid op mee kan liften).

Winnaars Nobelprijs chemie
Winnaars Nobelprijs geneeskunde
Winnaars Nobelprijs natuurkunde

Ik zeg even verder niets over wie of wat oververtegenwoordigd aandeel hebben en wie of wat oververtegenwoordigd ontbreken in deze rijtjes. icon_shh.gif
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Plaats reactie