Bij dit tramincident nu ook verontwaardiging bij links?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
King George

Bij dit tramincident nu ook verontwaardiging bij links?

Berichtdoor King George » Zo Dec 04, 2011 3:29 pm

Afbeelding

De afgelopen vrijdag tevens op dit weblog gepubliceerde video over de racistische uitlatingen van een blanke Engelse in een Londense tram staat wereldwijd kort voor de 10 miljoenste bezoeker. Nu is er op YouTube nog een “My Tram Experience”-filmpje opgedoken, waarbij het er nog harder aan toegaat.

In de video, die kennelijk is opgenomen in een Franse treincoupé, dreigt een zwarte reiziger in de richting van twee blanke medereizigers ronduit “de blanken langzaam te doden” en hoopt daarbij op “God´s medewerking”. In het geval van de Engelse riep niemand minder dan de voorzitter van de Labourparty, Ed Milliband, via Twitter zijn volgers ertoe op om aanwijzingen te verzamelen om de vrouw te identificeren. Dit gebeurde dan ook aardig snel en de 34-jarige Emma West werd korte tijd later gearresteerd. Of de nu opgedoken video van een zwarte racist voor eenzelfde verontwaardiging bij de politiek en de media zal zorgen, is onwaarschijnlijk.

Bron:

http://www.pi-news.net/2011/12/video-ic ... ore-224111
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Re: Bij dit tramincident nu ook verontwaardiging bij links?

Berichtdoor King George » Zo Dec 04, 2011 4:36 pm

En zo gaat het er in de Nederlandse trein aan toe:

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 4:49 pm

King George schreef:In de video, die kennelijk is opgenomen in een Franse treincoupé, dreigt een zwarte reiziger in de richting van twee blanke medereizigers ronduit “de blanken langzaam te doden” en hoopt daarbij op “God´s medewerking”.

Zulke sentimenten vind je overal in Europa. Zo is er in Antwerpen een Marokkaanse dievenbende actief die er een punt van maakt uitsluitend van Europeanen te stelen. Die vrouw in Engeland had 100 % en ik vind ze zeer moedig om lucht te geven aan haar weerzin voor de overrompeling van haar land door het Afrkaanse xxxxxxxxxx verwijderd door moderator.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

KevinB

Berichtdoor KevinB » Zo Dec 04, 2011 5:10 pm

Racisme, van welke kant het ook komt, is verkeerd. Zwarten die zulke uitlatingen doen zijn naar mijn mening net zo verkeerd als blanken die dat doen. Zulke uitlatingen kunnen niet door de beugel.

Wat die vrouw op die tram zegt, vind ik persoonlijk véél te verregaand, en bovendien lijkt het erop alsof ze dronken is. Het soort taal dat ze bezigt is ook absoluut ongepast, aangezien ze haar zoontje bij zich heeft.

Mercator, mag ik even cru zijn? xxxxxxxxxxxx vind ik persoonlijk een wel zeer grove term, afhankelijk van wat je er mee bedoeld. Het lijkt erop alsof je alles wat niet blank/Europees is, per definitie weerzinwekkend vindt en afkeurt, en vind dat iedereen die niet blank is hier niet thuishoort. Alsof je denkt dat Europa blank zou moeten blijven. Dat is er ver over, vind ik zelf. Zoals ik eerder al gezegd heb, het gaat volgens mij niet over ras, maar over cultuur en attitude. Wie de westerse cultuur, normen en waarden accepteert, en aan de maatschappij deelneemt, is naar mijn mening, ongeacht zijn huidskleur, westers, en kan Brits, Belg of Nederlander zijn. Waarom moet het telkens opnieuw aankomen op huidskleur om al dan niet welkom te zijn in een land? Ik denk dat het gaat om acceptatie van de essentiële cultuur, normen en waarden, en om participatie in de maatschappij. Wie dat niet kan, zoals zéér veel moslims, hoort hier inderdaad niet thuis, dat ben ik met je eens. Maar is het dan nodig om iedereen die niet 'wit' is af te wijzen?

mercator

Re:

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 5:19 pm

KevinB schreef: Alsof je denkt dat Europa blank zou moeten blijven.

Dat denk ik idd. Europa is toonaangevend geweest op vlak van cultuur en beschaving en Afrika heeft nooit iets betekend. Nu heeft dat idd niets met het kleurtje op zich te maken, maar met de capaciteiten en de attitudes van de gemiddelde bevolking. Jij zegt dat dat komt door cultuur en opleiding, ik meen dat er een genetische basis is voor de achterstand van Afrika. Als we dus die inferieuriteit-ik kan niet direct een beter term vinden-hier willen importeren zal Europa zelf ook achteruit gaan.
Als ik dus de term xxxxxxxxxx verwijderd door moderator. , moet je dat gewoon ad face value nemen en je zal zien dat het een harde, maar juiste term is: genetisch heeft de Afrikaan een andere eigenheid als de blanke ,afval verwijst naar het feit dat de Afrikanen die hier naartoe stromen, wel degelijk overtollig zijn in/voor hun eigen continent. Anders zouden ze toch lekker daar blijven ?
Laatst gewijzigd door mercator op Zo Dec 04, 2011 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

KevinB

Berichtdoor KevinB » Zo Dec 04, 2011 5:28 pm

M.a.w., alles wat niet 'wit' is, d.w.z. alle Afrikanen, Aziaten, Latino's, Meditteraanse mensen etc, is volgens jou per definitie minderwaardig?

Volgens jou redenering ben ik, die door Spaans bloed een 'Meditteraan' uiterlijk heeft, dan ook minderwaardig aan een 'blanke' Europeaan? Om nog maar te zwijgen van een neger.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Dec 04, 2011 6:01 pm

Het uiterlijk is niet belangrijk. Alleen het gevoelsleven telt.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

KevinB

Berichtdoor KevinB » Zo Dec 04, 2011 6:16 pm

Ben ik het mee eens, maar lees ik het héél erg verkeerd, of is dat voor Mercator niet zo?

Bodhi

Re: Re:

Berichtdoor Bodhi » Zo Dec 04, 2011 6:18 pm

mercator schreef:
KevinB schreef: Alsof je denkt dat Europa blank zou moeten blijven.

Dat denk ik idd. Europa is toonaangevend geweest op vlak van cultuur en beschaving en Afrika heeft nooit iets betekend. Nu heeft dat idd niets met het kleurtje op zich te maken, maar met de capaciteiten en de attitudes van de gemiddelde bevolking. Jij zegt dat dat komt door cultuur en opleiding, ik meen dat er een genetische basis is voor de achterstand van Afrika. Als we dus die inferieuriteit-ik kan niet direct een beter term vinden-hier willen importeren zal Europa zelf ook achteruit gaan.
Als ik dus de term genetisch afval gebruik , moet je dat gewoon ad face value nemen en je zal zien dat het een harde, maar juiste term is: genetisch heeft de Afrikaan een andere eigenheid als de blanke ,afval verwijst naar het feit dat de Afrikanen die hier naartoe stromen, wel degelijk overtollig zijn in/voor hun eigen continent. Anders zouden ze toch lekker daar blijven ?

Daar ben ik deels wel weer mee eens. Het is een feit dat met name de negers cq Afrikanen (uitzonderingen daargelaten) nooit iets betekent hebben qua cultuur en beschaving. Het is er nog steeds een enorme vuilnishoop als 100 jaar geleden. Al die miljoenen wat zeg ik?; miljarden die verspild zijn aan die Afrikanen met zogenaamde ''hongersnood''.. maar nee ze zijn nog steeds bosjesman en/of verspillen het aan wapentuig en terrorisme ipv cultuur en beschaving en economische vooruitgang. :mad: Integendeel, de negers doen zelf graag aan racisme en genocide op blanken in diverse Afrikaanse landen met als bekendste Zuid-Afrika waar dagelijks blanken inelkaar geslagen worden/verkracht of vermoord door zwarten.
http://www.onsvirjou.nl/
http://www.geennieuws.com/2011/07/giro- ... frikaners/

Het is gewoon een keihard feit, iets wat linksmenschen en links geïndoctrineerden niet willen zien/horen. Onze gevangenissen zitten feitelijk voor 80% vol met gekleurd tuig, vreemd he.. :mad:
Noord-Oost Aziaten daarentegen zijn weer wel zeer goed ontwikkeld en beschaafd zie Zuid-Korea, Japan, Taiwan, Thailand e.a.

Eliabe

Re:

Berichtdoor Eliabe » Zo Dec 04, 2011 6:20 pm

KevinB schreef:Ben ik het mee eens, maar lees ik het héél erg verkeerd, of is dat voor Mercator niet zo?

Hij handelt vanuit zijn gevoel en ieder mens doet dit.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 6:53 pm

KevinB schreef:Volgens jou redenering ben ik, die door Spaans bloed een 'Meditteraan' uiterlijk heeft, dan ook minderwaardig aan een 'blanke' Europeaan?

Nee natuurlijk, waar haal je dat ? Voor zover ik weet is een Spanjaard 100 % Europeaan, en hebben de Spanjaarden het voortouw genomen in het buitenjagen van de Afrikaanse moslims in de 16de-17de eeuw dus geen kwaad woord over de Spanjaarden :D . En ik gaf toch al aan dat het met "kleur" niets te maken heeft. Moest het omgekeerd zijn, nl. de blanken zwart en de negers wit zou mij argument hetzelfde blijven.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 6:57 pm

Eliabe schreef:Hij handelt vanuit zijn gevoel en ieder mens doet dit.

k Bekijk het ook uit observatie en feiten, dat Afrikanen nooit iets gepresteerd hebben en altijd het handje hebben moeten ophouden bij de Europeanen is geen "gevoel", dat is een historische constante. Ooit al gehoord van een Surinaams of Congolees bedrijf dat investeert in Europese ondernemingen ?
En dat geldt voor moslims ook, heel hun geschiedenis door hebben die ofwel in abjecte ellende geleefd of in totale afhankelijkheid van het Westen.

KevinB

Berichtdoor KevinB » Zo Dec 04, 2011 7:00 pm

Nee natuurlijk, waar haal je dat ? Voor zover ik weet is een Spanjaard 100 % Europeaan, en hebben de Spanjaarden het voortouw genomen in het buitenjagen van de Afrikaanse moslims in de 16de-17de eeuw dus geen kwaad woord over de Spanjaarden :D . En ik gaf toch al aan dat het met "kleur" niets te maken heeft. Moest het omgekeerd zijn, nl. de blanken zwart en de negers wit zou mij argument hetzelfde blijven.

Oké, goed, ik begrijp nu beter wat je bedoeld. Het is mijn goed recht het daar niet volledig mee eens te zijn, maar ik snap wel waar je vandaan komt.

Je hebt vast voor een deel gelijk, maar ik vind wel dat je het niet altijd even gelukkig uit vind ik, Mercator. Met alle respect voor het overige, en ik heb me misschien een beetje te veel laten gaan.

mercator

Re:

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 7:03 pm

KevinB schreef:Ben ik het mee eens, maar lees ik het héél erg verkeerd, of is dat voor Mercator niet zo?

t Is kwestie van de feiten naast elkaar te leggen en daar de juiste conclusie uit te halen, hoe pijnlijk en tegendraads die ook kan zijn. Ik ben ook groot gebracht in het idee dat de ellende in Afrika zeer zeker NIETS te maken heeft met de kwaliteiten van de bevolking daar, maar uitsluitend de schuld was van kolonisatie en discriminatie. Maar de kolonisatie is nu al 60 jaar achter de rug, ongelooflijke sommen ontwikkelingshulp stromen daar naar toe en wat zien we, de situatie verergert alleen maar en de negertjes kweken rustig voort. Tja hoe zit dat dan met dat weldenkende dogma dat alle mensen dezelfde capaciteiten hebben ?

King George

Berichtdoor King George » Zo Dec 04, 2011 7:04 pm

mercator schreef:
Eliabe schreef:Hij handelt vanuit zijn gevoel en ieder mens doet dit.

k Bekijk het ook uit observatie en feiten, dat Afrikanen nooit iets gepresteerd hebben en altijd het handje hebben moeten ophouden bij de Europeanen is geen "gevoel", dat is een historische constante. Ooit al gehoord van een Surinaams of Congolees bedrijf dat investeert in Europese ondernemingen ?
En dat geldt voor moslims ook, heel hun geschiedenis door hebben die ofwel in abjecte ellende geleefd of in totale afhankelijkheid van het Westen.

Interessant artikel: Te dom om rijk te worden

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 7:15 pm

King George schreef:Interessant artikel: Te dom om rijk te worden

Zeer zeker. Je ziet ook veel meer Afrikanen betrokken bij verkeersongevallen dan ze statistisch in de bevolking vertegenwoordigd zijn. Veilig meedraaien in een druk verkeer vol met contrasterende prikkels vergt een IQ dat de meeste Afrikanen niet bereiken. Vaak moet je om links af te draaien even een klein stukje naar rechts en daar loopt het mis voor de Afrikaan. In basisscholen met veel Afrikaanse of Islamitische kindjes is het duidelijk dat die moeite hebben met het onderscheiden van begrippen als links/rechts, boven/onder.

Als ik mij goed herinner hebben we deze discussie als gehad op het Forum voor de Vrijheid en heeft dat tot de verbanningsgolf geleid waarbij ik ook een schop onder mijn blanke kont kreeg wegens "rassiesme" en nazi-praktijken :D .

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 04, 2011 7:21 pm

KevinB schreef:Je hebt vast voor een deel gelijk, maar ik vind wel dat je het niet altijd even gelukkig uit vind ik, Mercator. Met alle respect voor het overige, en ik heb me misschien een beetje te veel laten gaan.

Oh geen probleem hoor. Ik probeer altijd om me zo precies mogelijk te uiten, dat het soms hard overkomt is dan maar zo. Maar dan moet ik denken aan de gevleugelde uitspraak van dhr. G Wilders toen die net hetzelfde verwijt kreeg soms moet je s een steen in de poel gooien, anders gaat die stinken.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Dec 09, 2011 11:34 pm

Emma West blijft in het gevang tot na Kerstmis, zo heeft een rechter besloten.
Er was een demonstratie bij de gevangenis.

Afbeelding

Prison protest calls for release of 'tram rant woman' Emma West
Just under 20 people held a quiet protest outside HMP Bronzefield calling for the release of Emma West, held there on remand after her racist tram outburst was posted on YouTube. Ashford, Middlesex, UK. 2nd December 2011
McBride also reminded me that none of those actually present on the tram had made a complaint, and that proceedings had only taken place after the video had been uploaded to YouTube and then brought to the attention of the British Transport Police. He said that his organisation had received evidence from some of those present who state that there had been some provocation of Ms West before the events recorded on the video which had led to her outburst. It says on the Britain First web site:
http://www.demotix.com/news/951463/prison-protest-calls-release-tram-rant-woman-emma-west
Ms West, 34, from New Addington, is the mother of two children, one of whom was sitting on her lap during the whole incident. She appeared in Croydon Magistrates Court on Tuesday in an apparently distressed state, did not enter a plea and was remanded in custody while psychiatric reports are prepared. She is expected to be back in court next Tuesday.

The protesters feel strongly that she should not have been held in custody, and that as in many other cases detention on remand is being used as a way to punish her - and her children who have been taken into care - without a trial. One of those present contrasted the treatment of her with the 'kid gloves' approach used against Muslim extremists who had taken part in burning poppies at last years Remembrance Day.

Ja, waarom moet ze vast gehouden worden? Vluchtgevaar? Kans op herhaling? Kan niet goed voor haar twee kinderen zorgen (omdat ze gevangen zit, catch22) of omdat ze gek is?
En nu lees ik:
De Britse moeder die een ware internethit werd met een YouTube-filmpje waarin ze racistisch tekeer gaat, moet de feestdagen in bewaring doorbrengen. Een aanvraag voor borg werd afgewezen vanwege zorgen over haar veiligheid.
De 34-jarige Emma West stond dinsdag in het beklaagdenbankje, terwijl het gewraakte, in de tram opgenomen filmpje werd vertoond. Daarin schreeuwt West tegen een aantal zwarte medepassagiers onder meer dat ze niet in Engeland thuishoren en naar hun eigen land terug moeten gaan. De vrouw moest naar verluidt huilen in de rechtszaal.

Of dat door schaamte over de vertoonde beelden kwam of door de uitkomst van de zitting is onduidelijk. De vrouw kreeg namelijk te horen dat ze vanwege haar veiligheid niet op borgtocht zou worden vrijgelaten. Ze zal in ieder geval tot 3 januari in bewaring blijven, en dus met kerstmis en oudejaarsavond in de cel zitten.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/477076/1/1/50/racistische-moeder-met-kerst-in-cel.html
Ze zit dus achter de tralies in een gebouw dat verhoudingsgewijs vol zit met door haar beledigde mensen voor haar eigen veiligheid en bestwil.

Maak jij Moslims boos? Dan gooien we jouw voor je eigen veiligheid in het gevang.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Dec 10, 2011 9:35 am

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Dec 15, 2011 11:46 pm

Sinds eergisteren is Emma West vrij op borgtocht. Er wordt niet vermeld of ze haar kinderen (die onder 'staatszorg' waren geplaatst) weer onbeschadigd terug heeft.
Emma West granted bail after alleged racist rant
Emma West, the woman charged with a racially aggravated public offence order following an alleged tram rant, has been granted bail.
The decision was reportedly made at a private hearing at Croydon Crown Court this morning, although court officials have refused to comment on the proceedings.
http://www.eastlondonlines.co.uk/2011/12/emma-west-released-on-bail-after-alleged-racist-rant/
Op 3 jan. moet ze zich weer melden bij de rechtbank. Maar of er verder iets van komt, ik denk het niet want het bericht zegt ook:
    West, 34, who has suffered from mental health problems for many years from New Addington, has controversially been denied bail at her hearing on December 6.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

King George

Berichtdoor King George » Zo Dec 18, 2011 11:56 am

Om van te kotsen: Dat capitulatiegedrag van overheid en justitie jegens de agressie van indringers die onze beschavingen nog nooit iets te bieden hebben gehad.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Dec 26, 2011 9:06 am

Lady's and gentleman please give a warm round of applause to Emma West
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Dec 26, 2011 3:22 pm

K weet niet..;die volksmadam blijkt ook iets te hebben tegen Polen(en wss ook tegen Fransen en Duitsers) terwijl de grote problemen van het UK niet van Europa komen maar vanuit hun gekleurde kolonies.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Dec 26, 2011 6:34 pm

mercator schreef:K weet niet..;die volksmadam blijkt ook iets te hebben tegen Polen(en wss ook tegen Fransen en Duitsers) terwijl de grote problemen van het UK niet van Europa komen maar vanuit hun gekleurde kolonies.

Inderdaad zeg, maar ik vind het nog steeds een leuke clip. Zonder iets tegen Polen persoonlijk te hebben is de aanwezigheid hier op de arbeidsmarkt iets dat de lonen onder druk zet, zonder racistisch te zijn kun je daar kritiek op hebben. Haar woede kan ik best inkomen, komt mij eerlijk over, de rest probeert alsmaar verkrampter PC te blijven en vervloeken zichzelf als akelige blanken die schuldig zijn aan alle ellende op de wereld. Maar ik blijf me beperken tot de islam in het land, moslims zijn hopeloos net zolang tot ze de autoriteit van Mohammed afwerpen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Terug naar “Samenleving & Integratie”