Islam en intelligentie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Mahalingam »

Als het gemiddelde IQ van de bevolking daalt na grootschalige import van Mohammedanen terwijl het voordien in een stijgende lijn zat, dan kan je de vraag stellen: hoe zit het met andere bevolkingskenmerken?
Heel lang werden de Nederlanders langer. En nu niet meer. Zou dat komen omdat het gemiddelde omlaag gehaald wordt daar Mohammedanen die nogal klein van stuk zijn?
Ik vermoed dat in onderstaande met "Nederlander" niet de groep inboorlingen wordt bedoeld maar alle inwoners van het land.
Nederlandse jongeren zijn gestopt met langer worden
De vijfde studie is gedaan in 2009. Daaruit blijkt dat de Nederlandse jongens en meisjes even lang zijn als in 1997 toen ze voor het laatst werden getest door TNO. Uit het onderzoek blijkt dat de Nederlandse meisjes, als ze uitgegroeid zijn, gemiddeld 1.71 centimeter lang zijn en de jongens gemiddeld 1.84 centimeter.[...]
Een andere verklaring kan zijn dat voor de LGS meer dan 10.000 jongeren van 0-21 jaar zijn gewogen en gemeten volgens internationale standaarden.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... rden.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Manon »

Die Ampel zeigt noch Grün. Fussgänger mit normalen Tempo können die Fahrbahn noch sicher überqueren. Ältere und Gehbehinderte sollten lieber warten
Waarop wachten?
In ieder geval heeft het IQ van de opsteller van dat boekje al een ruk naar beneden gekregen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam en zijn almaar dalend IQ

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Genesis zingt Jesus He knows me (leuk en leerzaam met een glimlach!
Speciaal aanbevolen voor moslims)


Maar nu moeten we ons datzelfde enthousiast gezongen liedje eens voorstellen met in de hoofdrol Mohammed (al het hellevuur zij met hem). Dat gaat niet lukken zonder gewelddadigheden en de nodige dodelijke slachtoffers op te roepen vanuit de door de islam opgevoede moslimwereld.

In het meest fascistische land van dit ogenblik Saoedi-Arabië, dat door de gieren van de VS de hand boven het hoofd gehouden wordt, is het vieren van Kerst en Oud en Nieuw verboden. Maar daar hebben de van nature islamitische huichelaars op de geboortegrond van Mohammed (al het hellevuur zij met hem) het volgende op bedacht.
Op oudjaarsavond zijn duizenden inwoners op zoek naar drank en feestgedruis naar Bahrein uitgeweken. Meer dan tachtigduizend Saoedische auto's staken de dam naar het buurland over. Verkeerspolitie en douaniers moesten massaal uitrukken om de stroom feestgangers door te geleiden.

Aldus een bericht in het blad Metro van 2 januari.

Wordt het niet de hoogste tijd om dat smerige primitieve huichelachtige islamitisch fascistische koningshuis van Saoedi-Arabië een lesje te leren waarvan alle moslims in de wereld alleen maar beter kunnen worden? Hoe? Door Mekka eindelijk eens met de grond gelijk te maken. Echter wel op de beschaafde en beproefde fatsoenlijke joodse manier door vooraf aan de verwoesting te waarschuwen zodat alle islam-geleerden die vast en zeker in een goed blaadje bij 'allah' staan, op hun manier 'allah'' in kennis kunnen stellen over de naderende catastrofe, zodat de primitieve knecht van Mohammed tijdig maatregelen kan treffen om de verwoesting van het meest afschuwelijke hedendaagse heidense bolwerk te beletten. Daardoor kan een ieder in de wereld de ware aard van het krachteloze spook 'allah' leren kennen en in honend buldergelach uitbarsten.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wat is het raakvlak van intelligentie met logisch denken?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat moslims niet zo intelligent zijn, vind ik niet eens het ergste. Trouwens, ik versta wat anders onder intelligentie dan de gemiddelde intelligente mens. Voor mij is iemand intelligent wanneer hij wat hij hoort en leest goed onthouden kan. En nu komt het, ik kan dat niet. Dus ik ben niet zo intelligent. Gelukkig heb ik andere kwaliteiten die van meer belang zijn. Doorzettingsvermogen en een bepaalde hersenwerking om logisch te kunnen denken. Vandaar dat ik van het afzeiken van de islam mijn hobby heb gemaakt. Zelfs rechters die toch aardig wat afgestudeerd hebben zijn vaak niet in staat logisch te denken. Maar zeker weten doe je het nooit. Rechters kunnen wel logisch denken, maar wanneer corrupt denken de boventoon voert moet de logica wijken.

Terug naar het islam virus. Moslims zijn intelligent omdat ze perfect onthouden wat in de Koran staat. Alleen . . . ontbreekt hen daarbij het vermogen om logisch te kunnen denken en te analyseren. Een eerste voorwaarde om te kunnen toetreden tot onze westerse kennisbeschaving, ontstaan vanuit de tijd dat de christelijke macht de baas was, is respect tonen voor deze eeuwenoude vooruitgang in plaats van respect te eisen. Zouden moslims slim zijn - dus logisch kunnen denken - dan hadden zij islam allang rechts laten liggen.

Conclusie? Ik weet het niet. Maar wat ik wel weet vanuit mijn logisch denken, is dat moslims niet passen in onze cultuur en kennisbeschaving. Mocht dat schijnbaar zo blijken, dan wijs ik een ieder erop dat parasiteren op de tolerantie van een kennisbeschaving het makkelijkste is dat er bestaat. Juist voor moslims, zo heb ik uit de Koran geleerd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat is het raakvlak van intelligentie met logisch denken

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Zouden moslims slim zijn - dus logisch kunnen denken - dan hadden zij islam allang rechts laten liggen.
Ooit hoorde ik s de uitdrukking homo islamicus om de moslimgemeenschap aan te duiden, naar analogie met homo sapiens, homo Neanderthalensis etc. De achterlijkheid van moslims heeft vele oorzaken, niet alleen dat stomme boekje waar ze zo hoog mee oplopen. Genetische, geografische, culturele elementen spelen allemaal mee om de moslim te maken tot de pain-in-the-ass die hij is. Al die factoren versterken mekaar dan nog s onderling zodat we niet de illusie moeten hebben dat de moslims ooit uit eigen beweging het licht gaan zien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Mahalingam »

Ik lees:
Antwerpen haalt quota voor allochtonen dankzij laaggeschoolden
of is het andersom?
In ieder geval:
Tien procent van het Vlaamse overheidspersoneel moet een migratieachtergrond hebben. Stad Antwerpen zit ruim boven dat percentage, maar de allochtone werknemers werken vooral in laaggeschoolde functies.[...]
Concreet werkt 75 procent van de werknemers met een migratieachtergrond bij Stad Antwerpen in een functie van het D en E-niveau, waar geen diploma voor vereist is.
http://www.gva.be/cnt/dmf20141029_01348 ... eschoolden
Deze mensen zorgen nu later voor onze pensioenen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door King George »

Als je dus maar aan (geïmporteerde) verdomming doet, doe je het goed bij de multikul apolegeten. Ik zeg uiteraard niet dat multikul tot verdomming leidt, want dat is niet politiek correct, dus zeg ik het niet.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Mahalingam »

Na de verbazingwekkende ontdekking dat katten een parasiet hebben die, als hij muizen infecteert, deze muizen katvriendelijk maakt, is nu een virus ontdekt dat mensen dom maakt.
En waar komt dat virus voor? Tja, daar is onderzoek voor nodig.
Is virus de oorzaak van domheid?
Onderzoekers van de Johns Hopkins Medical School en de Universiteit van Nebraska stuitten per ongeluk op het virus tijdens een studie naar microben in de keel. In het lichaam van de testpersonen vonden ze DNA van wat later een algenvirus bleek te zijn.
Hoewel alle mensen een varia aan bacteriën, microben en schimmels in hun lichaam hebben, bleek deze specifieke microbe een negatief effect te hebben op cognitieve functies. De testpersonen met dit virus scoorden minder goed op testen die peilen naar onder andere visuele verwerking, ruimtelijk inzicht en aandachtsspannes.
Zo aan de effecten te oordelen zou je dit een type islam-virus kunnen noemen.
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/ ... heid.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Mahalingam »

Wanneer kom je in aanmerking voor begeleid wonen, aangepast werk, aangepaste opleiding enz.? Mensen met IQ's tussen 70 en 85.
Iemand met een IQ van 85 of lager kwam in 2011 nog in aanmerking voor AWBZ-gefinancierde zorg, die grens zou nu gezet zijn op 70.
Dat er iets moest gebeuren is duidelijk; het gemiddelde IQ van onze Marokkanen is 84, zo lees ik in een lang artikel over IQ en genetica.
Dus de helft zou onder de AWBZ vallen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam en het onvemogen kritisch zelfstandig te denken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je hebt goede mensen en je hebt slechte mensen. Aangezien moslims ook mensen zijn, bevinden zich ook goede mensen onder moslims. Die zijn doorgaans de beter opgevoede en beter geschoolde 'moslims'. Een goed mens kan dus best moslim zijn en oprecht in de almachtige God overtuigd zijn vanuit een nederige houding. Niks mis mee. Tenslotte was ik ook zo'n overtuigde dwaas als deelnemer in het obligate Jezus denken bij de organisatie van Jehovah's Getuigen. Niks mis mee. Nou ja, geestelijk gestoorden dus, maar ongevaarlijk en smetvrij van agressie en geweld op andersdenkenden.

Een zichzelf goede moslim wanend mens dient de plicht te vervullen om kritisch zelfstandig na te denken. Je komt zelden (ik heb nooit dat voorrecht gehad) een moslim tegen die zegt: "Ach Hans, alles wat in de Koran staat is verleden tijd, ouwe koek uit de tijd van de barbarij van Arabische roversbendes. Wij als moderne moslims dobberen mee op het Nieuwe Testament namens de vredelievende leringen van Jezus die niet voor niets in de Koran wordt aangehaald, en bij moslims van onbesproken gedrag is. Ook wij willen vreedzaam met onze medemens leven zonder vooroordelen uit het verleden."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Intelligentie vanuit de criminele religie islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is intelligentie?

In 13 islamitische landen staat op niet geloven in Allah de doodstraf. Dit zou je een afweging vanuit de islamitische intelligentie kunnen noemen. Zo houd je je machtspositie in stand. Wie intelligent is weet dat angst een slechte raadgever is, maar uitermate geschikt en doeltreffend om bij het domme gelovige gepeupel erin te branden.

De Saoedische intelligentie is gebaseerd op een kaartenhuis van pure waanzin en nutteloosheid vanuit het woestijn edict over de plagiaat profeet Mohammed die een traditionele Arabische misdadiger was die handelskaravanen uit naam van Allah overviel en beroofde. De geliefde psychopaat aller moslims keek niet zo nauw op een of meerdere slachtoffers, zo bewees het grote kromme zwaard van de islamitische overtuiging zijn diensten. Deze overtuiging door middel van historische wapenfeiten werd later verwoord in de Koran. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Integratie van moslims met de Europanicus is schadelijk.

Moslims dulden is al lastig. Maar moslims stimuleren zich voort te planten met de Europanicus is al even absurd als vrije seks in Afrika zonder condoom. Historianet.nl leert ons iets in het onderstaande artikel dat van belang voor de toekomst van de mens is.
Oorspronkelijk wilde het team wetenschappers van de University at Buffalo het eiwit mucine-7 onderzoeken om meer te weten te komen over het effect ervan op onze gezondheid.

Mucine-7 is de stof die je speeksel slijmerig maakt, en het eiwit zou het lichaam van schadelijke bacteriën helpen af te komen.
Maar tijdens het onderzoek stuitten ze op een mysterieuze variant van het genezende eiwit.

En wat een onderzoek naar de rol die speeksel in ons lichaam speelt had moeten worden, ontwikkelde zich tot een 200.000 jaar oude geschiedenis van het ontstaan van de mens.

Bijdrage aan genenpool
Onze voorouders moesten de aarde ooit delen met andere mensensoorten als de Neanderthalers en de Denisovamens. Onlangs kwam aan het licht dat er seksueel verkeer was tussen deze mensen en onze voorouders, wat heeft bijgedragen aan het DNA van de moderne mens.

En dankzij mucine-7 weten we nu dat er nog een mensensoort heeft bijgedragen aan de genenpool, vertelt Omer Gokcumen, een van de wetenschappers die het onderzoek uitvoerde aan de University at Buffalo.

‘We staan versteld, maar de meest waarschijnlijke verklaring van deze mysterieuze variatie is “archaïsche introgressie”, dat wil zeggen een aanvoer van genetisch materiaal van een onbekend type oermens,’ aldus Gokcumen.
Wij moeten op de knieën voor het wanstaltige absurde achterlijke Arabische geloof van moslims, om uit te leggen dat de aarde rond is. Integratie met de dragers van het islamvirus betekent onomkeerbare degeneratie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:Wij moeten op de knieën voor het wanstaltige absurde achterlijke Arabische geloof van moslims, om uit te leggen dat de aarde rond is. Integratie met de dragers van het islamvirus betekent onomkeerbare degeneratie.
Dat is niet helemaal zo Hans. In principe kan uit elke vermenging iets beters voorkomen.
je moet dan wel de natuurlijke selectie doorvoeren, dat wil zeggen dat je degenen die niet voldoen
zonder enige genade een DARWIN AWARD toekent... zo hoort dat namelijk in de natuur. icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Wij moeten op de knieën voor het wanstaltige absurde achterlijke Arabische geloof van moslims, om uit te leggen dat de aarde rond is. Integratie met de dragers van het islamvirus betekent onomkeerbare degeneratie.
Dat is niet helemaal zo Hans. In principe kan uit elke vermenging iets beters voorkomen.
Jouw principes waardeer ik. Maar die van moslims verwerp ik. Kan uit de vermenging met woestijnzaad en beschaafd zaad dan iets goeds voortkomen? Zijn er al voorbeelden? Ik weet dat jij niet zo gesteld bent op Jesse. Net zo min als ik. Mogelijk komt dat omdat zich DNA-vermenging heeft voorgedaan dat leidt tot een anti-westerse klimaatverandering. De uitstoot van CO-2 is niet de ziek makende grote boosdoener van de opwarming van de aarde, maar de zaadlozing van de moslim. :sheik: icon_thumbdown.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
Pizzaman schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Wij moeten op de knieën voor het wanstaltige absurde achterlijke Arabische geloof van moslims, om uit te leggen dat de aarde rond is. Integratie met de dragers van het islamvirus betekent onomkeerbare degeneratie.
Dat is niet helemaal zo Hans. In principe kan uit elke vermenging iets beters voorkomen.
Jouw principes waardeer ik. Maar die van moslims verwerp ik. Kan uit de vermenging met woestijnzaad en beschaafd zaad dan iets goeds voortkomen? Zijn er al voorbeelden? Ik weet dat jij niet zo gesteld bent op Jesse. Net zo min als ik. Mogelijk komt dat omdat zich DNA-vermenging heeft voorgedaan dat leidt tot een anti-westerse klimaatverandering. De uitstoot van CO-2 is niet de ziek makende grote boosdoener van de opwarming van de aarde, maar de zaadlozing van de moslim. :sheik: icon_thumbdown.gif
Er zijn toch mooie krullen uit gekomen? En een onschuldig ogend smoeltje?
Dat daar een ziekelijke geest achter schuilt, is een combinatie van factoren.
Wie weet dat in een bepaald milieu die eigenschappen goed renderen.

Mochten ze leiden tot ongewenste combinaties rest slechts de Darwin Award om verspreiding van slechte genen te voorkomen.
Die dient dan ook toegepast te worden, en zo niet zal het tot onheil en verdoemenis leiden.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslims houden massaal vast aan onwetendheid

Afbeelding

Mohammedanen doen er alles aan om maar zo lang mogelijk achterlijk te blijven en niets te willen weten van wat niet-moslims al een paar honderd jaar weten. Natuurlijk heeft dit alles te maken met de achterlijke opvoeding en slechte scholing van moslims door de jaren heen. Maar is vooral gebaseerd op hun in stand gehouden achterlijkheid om niet te willen leren van anderen. Want een moslim mag net zoveel varkensvet eten als hij wil, als hij het maar niet weet.

De meeste moslims zijn gek op onze patat met mayonaise. In mayonaise zit varkensvet verwerkt en dat weet bijna geen moslim. Maar ook in honderden andere producten zoals tandpasta is varkensvet verwerkt. Overigens maakt ons lichaam zelf alcohol aan. En de aarde beweegt om de zon en is geen vlak oppervlak en staat niet in een vaste stand op pijlers die de analfabete Arabische profeet Mohammed destijds bedacht heeft voor onze aarde. (KORAN 88:17 en 20 – Zien zij dan niet naar de kamelen, hoe zij geschapen zijn? En naar de aarde, hoe zij is vlak gemaakt? KORAN 27:61 – Of wie heeft de aarde in vaste stand gezet en in haar midden rivieren gemaakt en haar van pijlers voorzien en tussen de beide zeeën een scheidsmuur gemaakt?)

Wie liever mee huppelt met de onwetendheid van de historische analfabeet, de geestelijk onreine profeet Mohammed, moet zich vooral moslim noemen. Nog beter is het om als Marokkaanse vrouw een strak om het hoofd zittende schaamhaarlap om te doen. Hiermee wordt niet alleen haar achterlijkheid benadrukt, maar bovenal haar adoratie voor de vieze geile pedofiele historische Arabische onzinprofeet, sadist en oorlogscrimineel Mohammed. Op zich vind ik een degelijke demonstratie van onvermogen niet eens zo gek. Ik weet dan tenminste dat ik er goed aan gedaan heb om op de PVV te stemmen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door King George »

mercator schreef:Eigenlijk is het lachwekkend hoe blanke analisten zich uitputten in drogredeneringen om toch maar aan te tonen dat negers en gekleurde moslim-Afrikanen NIET fundamenteel dommer zijn dan blanken. Alle gegevens wijzen uit dat het wél zo is en dat onderwijs, geld, betere voeding en wat je allemaal kan verzinnen daar NIKS aan zullen veranderen. Een Marshall plan voor Afrika zal dus helemaal niks uithalen want zo gauw het geld op is gaan de negers gewoon vrolijk voort met tribale dans en kindertjes maken en het handje ophouden.

Vraag is niet of Afrika verloren is-dat is 100% zeker-, maar of Europa zich in die catastrofe laat meeslepen.

Laat de zwarte mensen met rust!
Als Europa maar genoeg verafrikaniseert wordt het net zo'n shit hole als Afrika zelf. Donald Trump had gelijk dat immigranten uit Azië of Noorwegen veel meer inpasbaar zijn op het Amerikaanse level playing field dan immigranten uit shit hole countries. Het heet dat ze de shit hole ontvluchten, maar de bittere praktijk is dat ze hun eigen shit hole hierheen brengen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door King George »

Pizzaman schreef:
King George schreef:Valt het jullie ook niet op dat de Islam, hoewel deze voor 20 % de wereld overbevolkt, schittert door afwezigheid in de reeds meer dan een eeuw bestaande lijst van winnaars van de Nobelprijzen voor chemie, geneeskunde en natuurkunde. Het wil maar niet zo vlotten met Islam en wetenschap.
Als je religieus voorschrift aanbeveelt om met je nicht te kezen en je jezelf druk maakt of je geit nog eetbaar is al dan niet na de verkrachting, dan ben je "op een heel andere level".... Afbeelding

Heel die islam valt mij maar op 1 manier op... Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er sprake is van toevallige correlatie. Maar ja. Daar is ook zo'n verhaaltje over, iets met een eend.
Bedoel je die eend die er uitziet, kwaakt en loopt als een eend?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam en intelligentie

Bericht door mercator »

King George schreef:Het heet dat ze de shit hole ontvluchten, maar de bittere praktijk is dat ze hun eigen shit hole hierheen brengen.
Een mooie illustratie hiervan zien we nu in België. Tot nu toe stortte de Belgische regering de ontwikkelingshulp aan de vroegere kolonie Congo aan de Congolese regering. Die zou dat dan verdelen. Maar door een donkerbruin vermoeden dat er wel wat aan de vingers van de Congolese ministers zou kunnen blijven plakken wordt dat belastingsgeld nu rechtstreeks aan de NGO's gestort. Tenminste, dat was het plan . Maar president Kabila heeft nu ineens alle Belgische diplomatieke kantoren in Kinshasa gesloten en ontwikkelingshulp hoeft niet meer. Nu weten we dus 1. waar al dat geld bestemd voor de zielige negertjes al die tijd gebleven is en 2. hoe zeer de zwarte regeerders inzitten met hun eigen bevolking.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:
Pizzaman schreef:
King George schreef:Valt het jullie ook niet op dat de Islam, hoewel deze voor 20 % de wereld overbevolkt, schittert door afwezigheid in de reeds meer dan een eeuw bestaande lijst van winnaars van de Nobelprijzen voor chemie, geneeskunde en natuurkunde. Het wil maar niet zo vlotten met Islam en wetenschap.
Als je religieus voorschrift aanbeveelt om met je nicht te kezen en je jezelf druk maakt of je geit nog eetbaar is al dan niet na de verkrachting, dan ben je "op een heel andere level".... Afbeelding

Heel die islam valt mij maar op 1 manier op... Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er sprake is van toevallige correlatie. Maar ja. Daar is ook zo'n verhaaltje over, iets met een eend.
Bedoel je die eend die er uitziet, kwaakt en loopt als een eend?
Nee, de eend die 'kwak' zegt als ie platgereden wordt. :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en intelligentie

Bericht door Pilgrim »

Nationale gemiddelde IQ´s 2019

Afbeelding

En klik HIER voor de bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie