Islam en intelligentie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Scarlatti

Re: Islam en intelligentie

Berichtdoor Scarlatti » Wo Feb 08, 2012 12:02 am

Ik vind dat het boek van Eckhart Tolle 'Een nieuwe Aarde' ook heel goed uitlegt wat er bedoelt wordt met die termen in de bijbel... en wat Pilgrim hier zegt over 'overdrachtelijk' bedoeld wordt daar ook uitgelegd en dan is t toch meteen heel anders en iig voor mij, duidelijk.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Hans v d Mortel sr

Islam en verloren gegane intelligentie

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Feb 08, 2012 12:08 am

Scarlatti schreef:Ik vind dat het boek van Eckhart Tolle 'Een nieuwe Aarde' ook heel goed uitlegt wat er bedoelt wordt met die termen in de bijbel... en wat Pilgrim hier zegt over 'overdrachtelijk' bedoeld wordt daar ook uitgelegd en dan is t toch meteen heel anders en iig voor mij, duidelijk.

Tsja . . . dat is inderdaad heel andere koek. Waarom moest dit allemaal zo lang duren voordat we met de billen bloot konden? Ik neem aan dat niemand hier op dit forum rooms-katholiek is? Dan is het goed. Anders begint dat hele afgoderij-aanbiddingstheater weer van voren af aan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Re: Hier wordt niet gepest. Dat laten we over aan kinderen.

Berichtdoor mercator » Wo Feb 08, 2012 12:09 am

'Hans van de Mortel' schreef: Bijvoorbeeld. Ik vind Vincent van Gogh een knoeierd. Een slechte kunstenaar. En dat kan ik nog goed onderbouwen ook. Je zou die hele Vincent van Gogh cultus kunnen vergelijken met de Jezus-adoratie.

Ik vind Theo ook een veel beter (woord-en film)kunstenaar dan zijn familielid Vincent. Allebei zijn ze dood. De een wordt opgehemeld als de grootste schilder die ooit heeft geleefd, de ander als een provocateur die zijn eigen dood aan zichzelf te danken had omdat ie zwakke bevolkingsgroepen beledigde, moslims dus. t Is allemaal een kwestie van public relations en propaganda.

Hier in Heerlen is nu een expo van een geweeeeldige kunstenares, ene Helen Verhoeven.k Durf wedden dat ze tegen Wilders is. Er hangen zelfs speciaal gemaakte vlaggen met conterfeitsels van haar kunstproducten. Ongelooflijke bullsh*t van iemand die nog slechter kan schilderen dan Vincent van Gogh zelf. Maar met het juiste verhaaltje erbij en een goedgelovig publiek pak je de luitjes zo in.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Feb 08, 2012 12:20 am

ik ben rooms-katholiek gedoopt Hans.....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

KevinB

Berichtdoor KevinB » Wo Feb 08, 2012 12:47 am

Ik ben ook Rooms-Katholiek gedoopt, en heb bovendien ook eerste communie en vormsel gehad (van de toenmalige bisschop van Antwerpen!). Praktiserend katholiek ben ik echter nooit geweest, waren mijn ouders ook niet. We gingen enkel naar de kerk bij speciale gelegenheden. Inmiddels ben ik afvallig, heb ik al een paar jaar geen kerkdienst meer bijgewoond en moet ik van de katholieke kerk niet meer weten, maar ik heb niet laten ontdopen. Dus technisch gezien... nou ja.

@ Mercator: dat is een aartslelijk schilderij.

mercator

Re:

Berichtdoor mercator » Wo Feb 08, 2012 12:53 am

KevinB schreef:
@ Mercator: dat is een aartslelijk schilderij.

Ja, afschuwelijk hé. Voor een luttele 5 gesubsidieerde Eurootjes kan je meer van dezelfde flauwekul hier in het plaatselijke cultureel centrum komen bekijken.En het gaat hier niet om een vlek op het platteland maar om de "culturele hoofdstad van Nederlands Limburg" nl. Heerlen. Mooi landschap overigens hier, zolang het niet ontsierd wordt door zulke lachwekkende on-kunst.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Feb 08, 2012 3:59 am

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik ben bang dat jij daarvoor niet de juiste intelligentie hebt Mercator. :cool:

Technische kennis en know-how is voldoende. Denk aan de Israëli die een betonnen muur hebben gebouwd. Heeft veel meer Mohammedaanse zelfploffers tegengehouden dan geneuzel in een Bijbeltje.

Israel raakt steeds verder in het nauw op geopolitiek gebied, 1 ECONOMISCHE meltdown en Israel is weg. Godzijdank zijn er nog genoeg echte joden, maar de linkse joden zijn nog meer op zelfvernietiging uit dan de Westerse marxisten. De laatste groep groeit in aantal en de eerste veroudert drastisch.

Het aantal abortussen in Israel is walgelijk hoog, en het budget voor het leger is groter dan in welk land ter wereld dan ook, zo hoog dat er weinig hoeft te gebeuren en ze dragen het niet meer. Obama steunt ondertussen de Arabieren met de Islamitische lente en de grootste wapendeal ooit aan Saudi-Arabie (30 miljard nu tot 60 Miljard over een langere periode). En natuurlijk het oorlogschip dat hij aan Egypte heeft gegeven.

Trouwens, laatst bleek in Georgia, USA dat Obama wettelijk gezien geen president mag zijn. Ondanks dat maakte de rechter, zonder enige uitleg over de wettelijke basis bekent dat hij Obama niet zal veroordelen. De naam van die rechter is Malihi:

Afkomst: Iran
Geloof: Islam!

Weet niet helemaal of je doorhebt hoe groot de infiltratie van het Westen is gevorderd, vertel mij anders maar hoe toevallig een Islamitische rechter de eerste zaak (die jaren met veel druk, bedreigingen en geld uit de staatskas is tegengehouden) over Obama's geboortecertificaat mag beoordelen. Volgens de grondwet mag Obama simpelweg geen president zijn, beide ouders moeten namelijk van Amerikaanse afkomst zijn, ook al ben je in Hawai geboren, zoals hij claimt, zijn vader was geen Amerikaanse burger ten tijde van Obama's geboorte. Zoek maar naar rechter Malihi op de website van de staat Georgia om zijn naam en afkomst te bevestigen.Hier een website voor hen die er toevallig in geïnteresseerd zijn:

http://obamaballotchallenge.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

De FBI heeft een Moslim in de top, de CIA een hardcore dhimmie in de top en een Moslim hoog in de ranken, en het Pentagon heeft de aanslag op Fort Hood door een Hasan Nadal, die zichzelf als Soldier of Allah beschreef en radicale Imams te vriend had, officieel beschreven als "work related violence' in het eindrapport. Geen enkele referentie naar Islam. Tevens heeft het Pentagon al jaren geleden alle Islam experts ontslagen, het zou mij ook niets verbazen als ook daar een Moslim in de top werkt. Denk je tevens dat ondanks dat de Amerikanen de Serven in de rug staken, zij Nederland in een zelfde situatie niet aan de Moslims zullen geven?

De Amerikaanse regering is net zo verrot als de Nederlandse, het verschil is meer dat er miljoenen Christelijke Amerikanen rondlopen die bewapend tot de tanden de grondwet willen verdedigen. Ik ken genoeg dappere Amerikanen die zich verzetten tegen de Islam, met alle gevolgen van dien, lastig gevallen door CAIR, hun baan kwijt en zo meer. Maar sociaal staan ze ook zeer zwak buiten de eigen kern, Gramsci's & Alinsky's tactieken werken overal. Gelukkig zijn dit soort Amerikanen ongelofelijk koppig,dapper, eerlijk en gedreven.
Laatst gewijzigd door Ozes op Di Jun 19, 2012 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Hans v d Mortel sr

Islam. Hun intelligentie en ongeschiktheid voor onze samenle

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Feb 08, 2012 9:47 am

Scarlatti schreef:ik ben rooms-katholiek gedoopt Hans.....

Ja, wie niet? Maar je probeert mij toch niet duidelijk te maken dat je dat nog steeds bent? Je kan dan wel gedoopt zijn, dat ben ik ook, zelfs tweemaal, maar net zoals vele vrienden die ik ken waren wij alleen rooms-katholiek in onze jeugd. Ik herhaal: WAREN. Maar vanwege - denk ik - onze wijsheid, logisch inzicht en prettige karakter - hebben wij die verschrikkelijke religie omstreeks ons tiende jaar van ons afgeworpen. Ik hoor liever dat mensen zich atheïst noemen, maar christen mag ook. Meestal zijn ze dan geen roomsen. Want wie rooms-katholiek is, noemt zich geen christen, maar rooms-katholiek. Vele bekende Nederlanders WAREN in hun jeugd r.k.

Het is toch ronduit banaal te noemen dat een pas geboren kind zo gauw mogelijk naar de plensbak in de kerk moet worden gebracht om gered te worden. En dat volkomen krankzinnige schandalige heidense ritueel wordt dan ook nog eens herhaald op je zevende. (ik weet de juiste leeftijd het niet meer precies).

In de islam worden kinderen niet gedoopt. Daar gebeurt wat anders. Pas geboren kinderen worden vanaf het begin dom gehouden. De facto is dat veel en vele malen schadelijker. Bewijs? Lees de kranten en kijk naar de TV en werp af en toe een blik op internet.

Mohammedanen zien Jezus als een grote (geen kleine) profeet. Ook zij weten dat die profeet vredelievend was en waardevolle dingen heeft gezegd voor de liefhebber en zelfs wonderen verrichtte. Ja ja, dat geloven zij, maar praten er liever niet over. Immers, Mohammed kon van alles veel minder. Waarom kiezen zij dan niet massaal voor Jezus in plaats van Mohammed. Mohammedanen zijn achterbaks, maar niet altijd onwetend. Weten zij dan niet dat Mohammed niet deugde als mens? Wie kan nu in Nederland beweren dat crimineel Holleeder deugde als mens? Ja, die zijn er best wel. De aan hersenrot lijdende mensen. Mohammedanen ontkennen en masse dat hun geliefde pedofiel Mohammed niet deugde. Hoe kun je nu dit soort huichelachtige in commissie massaal liegende en bedriegende mensen als geschikt voor ONZE kennisbeschaving accepteren? Dat doen alleen mensen die behept zijn met dezelfde verwerpelijke eigenschappen: de linkse Gutmensch-clubleden, die van de doortrapte cultuur- en landverraders.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Re: Islam. Hun intelligentie en ongeschiktheid voor onze samenle

Berichtdoor mercator » Wo Feb 08, 2012 10:22 am

'Hans van de Mortel' schreef: Ik hoor liever dat mensen zich atheïst noemen, maar christen mag ook.

Niemand wordt nog lastig gevallen door paters, nonnen en pastoors. Religie is in de moderne beschaving een soort onschadelijke folklore geworden. Er bestaan ook geen katholieke bendes die zich op de geschriften van Jezus beroepen om te gaan stelen. Het lijk van het christendom terug opwekken om de moslims tegen te houden: dat gaat écht niet meer lukken.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Feb 08, 2012 10:36 am

precies Hans, ik wàs rk en ben er voorgoed mee opgehouden na een 'uiteenzetting' met mijn vader.... ik had the nerve te zeggen als kind dan, als die paus en die priesters eens wat minder geld besteedden aan die kazuifels en gouden tabernakels en ringen dat er naw geen armoe meer zou zijn haha ik was toen idd rond de 9 jaar en het werd me niet in dank afgenomen....

en mercator ik denk te weten wat je bedoelt... maar pedofilie is nog steeds gaande bij 'die uitvoerders v religies' zowel in de rk als de protestante en zéker bij die islamieten, die lijken t wel uitgevonden te hebben.... overal waar 'macht gebruik' mogelijk is, is er een kans op machtsmisbruik.... kijk maar bij de kinderdagverblijven....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Feb 08, 2012 10:39 am

Scarlatti schreef: maar pedofilie is nog steeds gaande bij 'die uitvoerders v religies' zowel in de rk als de protestante

Die huidige hetze tegen dat misbruik in de kerk is een manier om de aandacht af te leiden van de smeerlapperijen van de moslims, niks meer. Als ik het vooruitzicht heb dat ik geld ga krijgen als ik vertel dat een pater mij op zomerkamp in 1968 heeft betast zou ik daar mss ook wel op ingaan.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Feb 08, 2012 10:46 am

Ozes schreef:Weet niet helemaal of je doorhebt hoe groot de infiltratie van het Westen is gevorderd,

Daar ben ik me juist heel goed van bewust. Ik heb hier al wel s verteld dat ik die linkse kringen van binnenuit ken en ik weet dus dat ze daar al decennia lang de indoctrinatie met verschillende lepels tegelijk erin rammen. Ouders, familie, leraars, media, amusementsindustrie...allemaal propaganda. Als er voor de klas een leraar staat die vertelt dat nationalisme gelijk staat aan racisme, en dat is dan het juiste antwoord van de examenvraag tot wat leidt nationalisme? Dan zie ik echt niet in hoe dat doorbroken kan worden. De indoctrinatie heeft zich langs alle kanten goed in de maatschappij vast gebetonneerd.

Dat van dat nationalisme, is geen voorbeeld uit mijn 70er jaren jeugd, maar van anno nu 2011, wordt NU op die manier in de scholen aangebracht.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Feb 08, 2012 12:19 pm

Ik ook.
Maar na die doop heb ik geen kerk meer vanbinnen gezien.
Mijn ouders waren niet gelovig en die doop was alleen om van het gezeur van familie etc af te zijn.
Amorele atheistische nitwit

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Wo Feb 08, 2012 1:16 pm

Monique schreef:

Ik ook.
Maar na die doop heb ik geen kerk meer vanbinnen gezien.
Mijn ouders waren niet gelovig en die doop was alleen om van het gezeur van familie etc af te zijn.

hélaas.... bij mij niet... mijn vader was 'hoofd ener lagere school in Geleen en dacht bij de notabelen te behoren en wij hadden dus een 'voorbeeldfunctie' :roll2: bréék me de bek niet open...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Wo Feb 08, 2012 2:49 pm

Ozes schreef:
mercator schreef:
Pilgrim schreef:Ik ben bang dat jij daarvoor niet de juiste intelligentie hebt Mercator. :cool:

Technische kennis en know-how is voldoende. Denk aan de Israëli die een betonnen muur hebben gebouwd. Heeft veel meer Mohammedaanse zelfploffers tegengehouden dan geneuzel in een Bijbeltje.

Israel raakt steeds verder in het nauw op geopolitiek gebied, 1 ECONOMISCHE meltdown en Israel is weg. Godzijdank zijn er nog genoeg echte joden, maar de linkse joden zijn nog meer op zelfvernietiging uit dan de Westerse marxisten. De laatste groep groeit in aantal en de eerste veroudert drastisch.

Het aantal abortussen in Israel is walgelijk hoog, en het budget voor het leger is groter dan in welk land ter wereld dan ook, zo hoog dat er weinig hoeft te gebeuren en ze dragen het niet meer. Obama steunt ondertussen de Arabieren met de Islamitische lente en de grootste wapendeal ooit aan Saudi-Arabie (30 miljard nu tot 60 Miljard over een langere periode). En natuurlijk het oorlogschip dat hij aan Egypte heeft gegeven, hoeveel hij de Moslims

Trouwens, laatst bleek in Georgia, USA dat Obama wettelijk gezien geen president mag zijn. Ondanks dat maakte de rechter, zonder enige uitleg over de wettelijke basis bekent dat hij Obama niet zal veroordelen. De naam van die rechter is Malihi:

Afkomst: Iran
Geloof: Islam!

Weet niet helemaal of je doorhebt hoe groot de infiltratie van het Westen is gevorderd, vertel mij anders maar hoe toevallig een Islamitische rechter de eerste zaak (die jaren met veel druk, bedreigingen en geld uit de staatskas is tegengehouden) over Obama's geboortecertificaat mag beoordelen. Volgens de grondwet mag Obama simpelweg geen president zijn, beide ouders moeten namelijk van Amerikaanse afkomst zijn, ook al ben je in Hawai geboren, zoals hij claimt, zijn vader was geen Amerikaanse burger ten tijde van Obama's geboorte. Zoek maar naar rechter Malihi op de website van de staat Georgia om zijn naam en afkomst te bevestigen.Hier een website voor hen die er toevallig in geïnteresseerd zijn:

http://obamaballotchallenge.com/

De FBI heeft een Moslim in de top, de CIA een hardcore dhimmie in de top en een Moslim hoog in de ranken, en het Pentagon heeft de aanslag op Fort Hood door een Hasan Nadal, die zichzelf als Soldier of Allah beschreef en radicale Imams te vriend had, officieel beschreven als "work related violence' in het eindrapport. Geen enkele referentie naar Islam. Tevens heeft het Pentagon al jaren geleden alle Islam experts ontslagen, het zou mij ook niets verbazen als ook daar een Moslim in de top werkt. Denk je tevens dat ondanks dat de Amerikanen de Serven in de rug staken, zij Nederland in een zelfde situatie niet aan de Moslims zullen geven?

De Amerikaanse regering is net zo verrot als de Nederlandse, het verschil is meer dat er miljoenen Christelijke Amerikanen rondlopen die bewapend tot de tanden de grondwet willen verdedigen. Ik ken genoeg dappere Amerikanen die zich verzetten tegen de Islam, met alle gevolgen van dien, lastig gevallen door CAIR, hun baan kwijt en zo meer. Maar sociaal staan ze ook zeer zwak buiten de eigen kern, Gramsci's & Alinsky's tactieken werken overal. Gelukkig zijn dit soort Amerikanen ongelofelijk koppig,dapper, eerlijk en gedreven.

Hmm, hoe valt CAIR gewone Amerikanen lastig?

En in welke mate schat je in dat de Islam voor de VS een probleem is, en hoe? (als je nagaat dat Amerikanen doorgaans fors christelijk zijn...)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jun 19, 2012 10:21 pm

Erfelijkheid. Al heel lang woedt het debat over wat aangeboren is (erfelijk via de genen) en wat aangeleerd is. In hoeverre is mens en maatschappij maakbaar?
Van het IQ is bekend dat die in zeer grote mate afhangt van genen van de ouders.
Maar wat met karakter / persoonlijkheid ?

Niet opvoeding, maar genen vormen karakter
    Britse wetenschappers hebben aangetoond dat erfelijkheid een grotere invloed heeft op onze persoonlijkheid dan opvoeding. Psychologen dachten het tegenovergestelde.

Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Edinburgh in Schotland waaraan meer dan achthonderd paar tweelingen deelnamen. Tweelingen werden voor het onderzoek gekozen, omdat zij dezelfde genen hebben en vaak op eenzelfde manier worden opgevoed.

Genetica
    Volgens professor Timothy Bates, die het onderzoek leidde, gingen psychologen er juist van uit dat opvoeding het belangrijkst was. ‘Voorheen bepaalde de rol van familie en de omgeving rond het huis ideeën over wat invloed heeft op de geestelijke gezondheid. Dit werk vestigt echter de aandacht op de veel sterkere invloed van genetica.’
    De wetenschappers kwamen erachter dat eeneiige tweelingen een twee keer zo hoge kans hebben om karaktertrekken te delen als twee-eiige tweelingen.

Zelfbeheersing
    Genen bleken een grote invloed te hebben op het gevoel van eigenwaarde en zijn vooral bepalend voor de zelfbeheersing.
    Professor Bates noemde zelfbeheersing de 'grootste factor' waarop zijn onderzoeksteam stuitte. 'Er was een groot genetisch verschil in het vermogen van mensen om zichzelf in bedwang te houden en door te zetten wanneer ze in moeilijkheden komen.'

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Wetenschap/339215/Niet-opvoeding-maar-genen-vormen-karakter.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Okt 24, 2012 5:01 pm

Deze kwam ik van Nekschot tegen:

Afbeelding

Hans v d Mortel sr

Islam, intelligentie en menselijk gedrag

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Okt 29, 2012 7:58 am

Ozes schreef:Intelligentie heeft geen zak te maken met menselijk gedrag.

Volgens mij zit je er gloeiend naast. Intelligentie heeft wel degelijk met menselijk gedrag te maken. Je krijgt nog een kans om hierover na te denken! icon_thumbup.gif

Hans v d Mortel sr

Islam, intelligentie, seks en verwoestende religie

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Okt 29, 2012 8:50 am

mercator schreef:Ik vind Theo ook een veel beter (woord-en film)kunstenaar dan zijn familielid Vincent. Allebei zijn ze dood. De een wordt opgehemeld als de grootste schilder die ooit heeft geleefd, de ander als een provocateur die zijn eigen dood aan zichzelf te danken had omdat ie zwakke bevolkingsgroepen beledigde, moslims dus. t Is allemaal een kwestie van public relations en propaganda.

't Is allemaal een kwestie van public relations en propaganda.

Er bestaan onwaarschijnlijk veel mensen die ongelooflijk goed kunnen schilderen. Rembrandt was er een van. Wat was er mis met Han van Meegeren, de grote beroemde Nederlandse kunstvervalser? Men vond hem maar niks. Tot de kunstprutskenners een nog onontdekte ‘echte’ Vermeer herkenden. Prachtig! Wat geweldig! Ach, het was een goed bedoelde grap als wraakactie van niet erkenning van duivelskunstenaar Van Meegeren die gewoon eventjes voor Vermeer ging schilderen uit het niets.

Om als ‘kunstenaar’ erkend te worden dien je – zoals vriend Mercator intelligent vaststelt – gelanceerd te worden. Dat overkwam knoeiert Vincent van Gogh, die als kunstschilder van anatomie totaal geen kaas had gegeten. Hij had een oom met een kunstgalerie. En die oom lanceerde zijn neef. De hele kunstscene in New York draait om feestjes. Chique galeries nodigen fraai uitgedoste op middelbare leeftijd tantes uit, die goed bij kas zitten, graag een glas champagne drinken en hun bewondering over een nieuw ontdekt talent omzetten in de daad door de aanschaf van een kunstwerk uit de galerie. De galeriehouder (meestel vrouw) zoekt haar ‘aantrekkelijke’ talentjes zelf uit. ‘Aantrekkelijk’, als je begrijpt wat ik bedoel. De kwaliteit van het werk doet er verder niet toe. Bij de presentatie in de galerie van de expositie van een onbekend talent is altijd wel een 'kunstexpert' aanwezig die alles van tevoren gaat toelichten om misverstanden te voorkomen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de ene bezoeker de terugkomst van Jezus in het schilderij herkent en weer een ander de uitbeelding van een orgasme van koningin Beatrix.

Daarom bestaat er ook de bijbel en de koran, het handboek voor religieuze aangelegenheden. Vol met tips en wetenswaardigheden om de vrije wil voorgoed buiten de deur te houden.

mercator

Re: Islam, intelligentie, seks en verwoestende religie

Berichtdoor mercator » Ma Okt 29, 2012 12:32 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Om als ‘kunstenaar’ erkend te worden dien je – zoals vriend Mercator intelligent vaststelt – gelanceerd te worden.

Zo zijn uitgeverijen wanhopig op zoek naar Islamitische schrijvers. Van het goeie soort wel te verstaan, niet die oproepen tot bomaanslagen en bloedbaden, maar die "toonbeelden van integraatsie" zijn, liefst zonder baard of soepjurk. We hebben er wel enkele gehad, Ramsey Nasr, Aziz, die Iranees met die enorme snor die vindt dat hij de grootste schrijver is van het Nederlandse taalgebied...maar héél weinig en nadat ze hun eerste subsidies hebben gekregen stoppen ze met schrijven dus dat schiet niet op. Er is een hoop geld te verdienen met politiek-correcte Mohammedaanse bekentenisliteratuur. Je schrijft zoals de pseudo-intellectuele linksmens WIL dat een moslim schrijft, daar komt het op neer.
Ook Mohammedaanse schilders, beeldhouwers zullen zeer snel gelanceerd worden in het kunstenmakerswereldje, kijk wat een heisa er was rond die kwast met dat Gouden Kalf, k ben de naam vergeten.
Alleen: de Mohammedanen kunnen zelf helemaal niks, niet schrijven, niet beeldhouwen, niet schilderen....helemaal niks! Hoe moet dat dan?

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Okt 29, 2012 1:50 pm

Na een tijdje zoeken heb ik toch wat moderne Marokkaanse schilderkunst gevonden:
Afbeelding

Hans v d Mortel sr

Islam en intelligentie kunnen niet door dezelfde deur

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Nov 17, 2012 9:14 am

Deze toppic gaat over islam en intelligentie.

Wie nu nog niet begrijpt hoe intelligent en belangrijk vrouwen voor de mensheid zijn moet wel heel erg dom zijn. Moslims dus!

De laatste fase is ingegaan. Maar toch blijft er iets eigenaardigs kleven aan de horizon van het verstand van de islamitische vrouw. Waarom hechten ze toch zo aan die hoofddoek?

Afbeelding

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Nov 17, 2012 11:50 am

:smile7: Oeps!!!! Dat moet zeer doen..
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Islam, intelligentie en inteeltballen

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Nov 17, 2012 5:36 pm

Ariel schreef::smile7: Oeps!!!! Dat moet zeer doen..

Inderdaad! Maar 'allah' doet hem de pijn verzachten. Denk ik. :smartass:

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Nov 26, 2012 8:41 pm

Door onbekende oorzaak daalt het IQ in Duitsland.
De overheid houdt daar al rekening mee. Zo heeft de gemeente Düsseldorf een brochure laten maken over veiligheid in het verkeer. Deze
http://www.duesseldorf.de/verkehrsmanagement/pdf/gelbzeit.pdf
Afbeelding
dit is een "Ampel Gün" en dan mag je het wagen om over te steken. Er wordt bij verteld:
    Die Ampel zeigt noch Grün. Fussgänger mit normalen Tempo können die Fahrbahn noch sicher überqueren. Ältere und Gehbehinderte sollten lieber warten
Waarop wachten?

Terug naar “Samenleving & Integratie”