Douchen na 't sporten met je onderbroek aan:

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Scarlatti

Re: Douchen na 't sporten met je onderbroek aan:

Berichtdoor Scarlatti » Zo Jan 15, 2012 8:30 pm

lijkt me toch een beetje moeilijk zo.... als ik die positie zie dan is t onmogelijk of t moet nog beginnen??
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 15, 2012 8:33 pm

IES KOELTOER!
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Jan 16, 2012 2:26 am

Ja, daar smeer ik ook graag wat olie over. :wink2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 16, 2012 12:57 pm

Deze jonge Turk wil klaarblijkelijk iets duidelijk maken, maar wàt?
Afbeelding

Let ook even op die piratenbroekjes tot net onder de knie. Waarom geen zwembroekjes of iets dergelijks ? Zou het ook iets te maken hebben met de Mohammedaanse obsessie dat de regio tussen knieën en navel onrein is ?

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jan 17, 2012 12:25 pm

Zo te zien loopt dat dikke kereltje op de achtergrond wel met een blote navel rond.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

King George

Berichtdoor King George » Ma Jan 23, 2012 2:07 pm

Beersels (Be) zwembad verplicht dragen zwemslip tegen (allochtone) zwembadterreur.

Bij onze zuiderburen gaat Beersel, een randgemeente van Brussel, een verbod invoeren op het dragen van short- bermudabroeken in het lokale openluchtzwembad. Alleen met een 'normale' zwembroek is het nog toegestaan om te badderen.

Officieel is de reden voor het verbod een 'hygiënisch-oogpunt'. De achterliggende reden is echter dat men hoopt dat allochtone jongens wegblijven. ''Allochtonen jongeren voelen zich immers te bloot in een zwembroek'', aldus de lokale sportwethouder.

In Beersel heeft men veel last van agressieve allochtone jongens die het zwembad terroriseren. Het gaat vooral om jeugd die vanuit Brussel naar het provinciebad trekt om flink te komen klieren.

Een verbod om enkel allochtone jongens te weren gaat de gemeente kennelijk te ver en zou waarschijnlijk ook geen stand houden voor een rechter in verband met discriminatie. Burgemeester Casear van Beersel: ''Het is voor ons zeer frustrerend dat allochtone jongeren uit Brussel zich hier komen misdragen. Behalve baldadigheden gaat het daarbij ook om veel verdergaande gewelddadigheden en zelfs pogingen tot verkrachting. Daarom hebben we besloten via dit verbod in te grijpen.''

'Discriminatie'
Vanuit België wordt bericht dat het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding onderzoekt of het verbod wel door de beugel kan.

''Het gaat hier om een ogenschijnlijk neutrale maatregel die mogelijk toch een indirecte vorm van discriminatie inhoudt'', aldus een CGKR-woordvoerder. ''We gaan praten met de betrokkenen om te horen wat precies de reden is van het verbod en welke oplossing er mogelijk is.''

Overigens blijkt het zwembad nog een maatregel te hebben genomen. Inwoners van Beersel mogen gratis gaan zwemmen. De provincie verdubbelt verder haar tarieven voor niet-Vlaams-Brabanders.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/77388

Het kan een kwestie van mode zijn, maar zo'n dertig jaar geleden droegen nog bijna alle jongens/mannen in het zwembad of op het strand niet meer dan een standaard zwemslip, tegenwoordig een "ballenknijper" genoemd. Ook wij als puberjongens. En niemand die dat "te bloot" vond. Ongeacht etniciteit en cultuur. Toch vreemd dat een functioneel zwemkledingstuk onze allochtone "helden" uit het zwembad kan weren, omdat ze zich daarin "te bloot" :laugh1: voelen... Ik ben benieuwd of zo'n verplichting in Nederland ook werkt. En zo ja: Dan ook in Nederland verplichten! Er valt wat te zeggen voor redenen van (fysische) hygiëne, maar de grootste winst lijkt mij vooral te liggen in de "sociale" :roll: hygiëne... En alzo kunnen onze Nederlandse meisjes weer gewoon in bikini zwemmen! :razz:
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

Berichtdoor King George » Ma Jan 23, 2012 2:09 pm

'Discriminatie'
Vanuit België wordt bericht dat het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding onderzoekt of het verbod wel door de beugel kan.

Allochtone zwembadterreur daarentegen kan bij het CGKR natuurlijk wel weer door de beugel... [c045.gif]

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jan 23, 2012 3:29 pm

Afbeelding
Marokkaans tuig wil dus alleen maar met zo iets het zwembad in.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Jan 23, 2012 11:07 pm

vanaf de navel tot a d knie... mag niet vertoond worden...

ik begrijp dat niet.... ik zou onmiddellijk willen aanraden van kop tot teen mogen die lui zich niet vertonen.... tenzij in die heimat van oorsprong en daar niet meer vandaan gaan na de 8weekse vakantie....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Jan 23, 2012 11:53 pm

Ik snap het niet goed. Dan lopen ze toch met een broek die klef tegen hun onderbroek aan plakt, waardoor het meteen lijkt alsof ze hun broek geplast hebben? Wat is er idioter dan met een drijfnatte onderbroek lopen? Ik mis vast iets. Maar weinig zou zo stom zijn als NA het douchen alsnog iets anders aan te doen!

Ik vind het maar een raar verhaal.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

King George

Berichtdoor King George » Di Jan 24, 2012 1:51 am

Dan moet je onder je handdoekje je natte onderbroek vervangen door een droge onderbroek als je geen vochtplekken op je broek wilt hebben en niet gezien willen worden... :roll2:

Monique

Berichtdoor Monique » Di Jan 24, 2012 8:55 am

Gewoon alleen maar naakt zwemmen in zwembaden.
Probleem opgelost.
Amorele atheistische nitwit

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Jan 24, 2012 9:39 am

nee maar zonder dollen, weer zoiets dat 'niet vanuit westers oogpunt' bekeken kan worden... èn het benadert weer eens de idioterie ervan...

in die koran staat dat ze 'dat gedeelte van hun lichaam moeten bedekken' en zodra ze dat 'weten' gaan ze dat dus ook doen.... de hele leeftijdsgroep of, men begint er maar gelijk mee, zoals die hele kleine meisjes met hoofddoekjes dus ook al...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jan 24, 2012 3:02 pm

Mannen hebben, hoe zal ik het zeggen, een soort van derde been.
Bij jonge mannen waar de hormoontjes door het lijf gieren en zeker als zij door culturele redenen oversekste prinsjes zijn, roert dat orgaan te pas en te onpas zijn kopje.
Dus in zwembaden hebben ze een probleem als ze in nauwe zwembroekjes lopen. Dan zijn ze net potloodventers of zo.
Ik denk dat de oplossing zal zijn: een samengevouwen handdoek voor het kruis houden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Monique

Berichtdoor Monique » Di Jan 24, 2012 3:14 pm

Ze kunnen ook thuisblijven.
Amorele atheistische nitwit

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Jan 24, 2012 4:29 pm

Monique schreef:Ze kunnen ook thuisblijven.

Vooral volgen dat advies!!! en dan 'thuis' in originele landen van afkomst...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Mar 03, 2012 2:27 pm

Nieuw op school: de schaamdouche

GRONINGEN - Klungelen met een handdoekje om het lichaam, de onderbroek aanhouden, of gewoon helemaal niet douchen. In vrijwel alle kleedkamers komt het na de gymnastiekles voor. Op twee splinternieuwe scholen in de stad Groningen is er nu een manier om gene weg te nemen: de schaamdouche. Een apart douchehokje, naast de gezamenlijke doucheruimte. Vooral vanuit de islamitische gemeenschap is er vraag naar.

Zowel de Feniks, de school in Gravenburg die eind 2010 afbrandde, als het nieuwe gebouw in Reitdiep van de Meander en de Hoeksteen zijn voorzien van een aparte doucheruimte.

Een nieuw fenomeen in het onderwijs, denkt woordvoerder Martin van den Bogaerdt van de landelijke Vereniging van openbare en algemeen toegankelijke scholen (vos/abb). "Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel een leuk woord overigens. Iets voor het woord van het jaar."

Volgens Van den Bogaerdt zou de douche wel eens problemen kunnen oplossen. Scholen kloppen geregeld aan bij vos/abb. "Er worden veel vragen gesteld over islamitische kinderen niet bloot willen." Leraren en scholen weten soms niet hoe ze met die situatie moeten omgaan.

Ook de islamitische Schoolbesturen Organisatie juicht de douche toe.

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/art ... haamdouche
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

KevinB

Berichtdoor KevinB » Za Mar 03, 2012 3:27 pm

Wat een schandalig voorbeeld van dhimmitude alweer. Toegeven omdat een paar puriteinse moslims en hun kinderen vervelend doen. Bespottelijk.

Ook de islamitische Schoolbesturen Organisatie juicht de douche toe.

Natuurlijk juichen ze het toe, het is een teken van islamisering en een stapje in hun al dan niet verborgen programma.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Mar 03, 2012 8:28 pm

En zo zorgen de anti-discriminatie wetten en regels die de verhouding tussen de burgers regelen (en verzieken) voor meer (en zichtbare) discriminatie.

Hans v d Mortel sr

Douchen met je onderbroek aan vanwege een tekort aan piemelv

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Mar 09, 2012 8:39 pm

Dihya schreef:Goede zaak. Kom op ey, je hoeft je zaakje toch niet aan wildvreemde jongens te laten zien? En wat is er mis mee als bepaalde mannen lieverd in onderbroeken douchen? Ze zijn daar niemand mee tot last....typisch Hollands: zanikken over dingen die er niet toe doen, maar gewoon om lekker te zeiken.

Het zit zo, moslims hebben als traditionele huichelaar iets te verbergen. Die buiten hun schuld imbecielen missen namelijk, zonder ooit nagedacht te hebben, een stukje van hun piemelvlees. Is dit normaal? Nee, natuurlijk niet. Moslims zijn sowieso in alles in de contramine. Dus wat doen die zwakkelingen? die houden hun onderbroek aan. Dan zie je niet dat moslims anders zijn dan anderen. Alsof een besneden piemel dat uitmaakt. Immers, IN WERKELIJKHEID TONEN MOSLIMS ZICH IN ALLES AFWIJKEND. In feite zijn het heel erg agressieve afwijkende non culturele conformistisch gebrekkige primitieve achterlijken uit het woestijn tijdperk van de historische zwakzinnige analfabeet psychopaat Mohammed.

Muziek heeft de mens beschaving bijgebracht in alle toonaarden. Nu begrijp ik ineens waarom islam en zijn zooitje ongeregelde moslims de grote afwezigen zijn. Niet alleen in de muziek, maar de facto in werkelijk alles wat maar met de huidige stand van zaken te maken heeft. Weleens een islamitische uitvinder tegengekomen? ik denk het niet. Of misschien toch wel? Heel lang geleden in de woestijn. Daar was ooit een Arabische analfabeet die de vliegende postduif van allah had uitgevonden. Gabriël was de naam. En wat dacht je wat? Anderhalf miljard zwakzinnigen (moslims) zijn nog steeds Mohammed hier dankbaar voor.

Gekken horen in het gesticht thuis. Moslims in de burelen van Mekka, het Arabische gekkenhuis voor godsdienstwaanzinnigen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Mar 10, 2012 12:48 am

Mijn oude overbuurvrouw viel bijna om van verbazing toen ze hoorde over de schaam-douches op scholen. Ze wist niet wat ze hoorde. "Echt hebben ze douches op school voor na de gym? Sinds wanneer hebben ze die?"
En terugkijkend over mijn schooltijd: er waren geen douches op school.
En thuis ook bij niemand. Alleen in het badhuis en bij rijke mensen.
Wassen was een keer per week in een teiltje op de keukenvloer en/of zittend op het aanrecht met de voeten in de spoelbak.
Warm water? Ketel en pannen op het gas want een geyser was er niet.
Maar ja, nu is iedereen rijk. Huizen hebben nu een badkamer.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Jan 12, 2020 9:31 pm

Alarmerend: de Islamitische onderbroekdoucher

12/01/2020

Afbeelding

Landgenoten, ik struinde wat rond op Twitter en ik kwam het volgende verschijnsel tegen: de Islamitische Onderbroekdoucher. Wordt blijkbaar het nieuwe normaal in Nederland. Ik was er niet mee bekend, maar naar verluidt douchen aanhangers van de Religie van de Vrede in de sportschool met hun onderbroek aan... Ik vind hier wat van.

Want met name het achterwerk en aanpalende gebieden dienen grondig gewassen te worden om zodoende allerlei geurtjes te voorkomen dan wel weg te wassen. Maar wat nu blijkbaar heel trendy is onder moslimmannen, is juist de onderbroek aanhouden onder de douche. Alhoewel, trendy? Neen, het is namelijk de nieuwe preutsheid/zedigheid welke momenteel geïnstalleerd wordt in Nederland.

Mocht u ooit in de doucheruimte van de sportschool naast een Islamitische Onderbroekdoucher staan, wees dan niet verbaasd als u smerig aangekeken wordt. U bent kennelijk niet bekend met de Islamitische leefregels, dus steek gerust uw hand in eigen boezem. Los hiervan, raad ik u aan dat u uw eventueel gevallen badspons gewoon laat liggen, want dan kan de onderbroek van de Islamitische Onderbroekdoucher opeens wel omlaag. U bent dus bij deze gewaarschuwd.

Jakkes, ik denk in plaatjes en krijg dit niet meer van mijn netvlies af. Meneer Behari doucht dus met de onderbroek aan. Duw er dan tenminste nog zo’n wasbolletje bij. Of twee. Eentje voor en eentje achter, maar laat de mensen die naakt douchen, zoals het hoort, gewoon met rust.

Ik wilde in het nieuwe jaar een abonnement bij de sportschool afsluiten, maar daar zie ik nu van af. Mij te link en ik wil ook niet geconfronteerd worden met dergelijke religieuze uitspattingen. Eigen doucheputje eerst en verder minder minder minder Islamitische cultuur in Nederland. Want als deze tendens zich voortzet, douchen we straks allemaal in ons ondergoed.

Omdat dit nieuwe douche-ritueel dan het nieuwe normaal is.

NRC

https://boilingpoints.wordpress.com/202 ... ekdoucher/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Terug naar “Samenleving & Integratie”