Moslimpartij pleit voor hondenverbod

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jan 28, 2012 11:09 am

door Alexander Bakker

DEN HAAG - Het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is. Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten.

Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük. Hondenbezit zou volgens hem daarom strafbaar moeten worden in de hofstad. „Een hond in een flat is dierenmishandeling.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1139 ... en___.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Re: Moslimpartij pleit voor hondenverbod

Berichtdoor Manon » Za Jan 28, 2012 11:13 am

honden in de natuur?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Jan 28, 2012 11:44 am

Zou een beroeps Mohammedaan zich zorgen maken over dierenleed? Lieden die bij voorkeur onverdoofd beesten de keel doorsnijden?
Nee ik denk eerder dat het komt omdat honden theologisch onrein zijn.
En ik sluit natuurlijk niet uit dat Hasan tot zijn voorstel kwam nadat die in hondenpoep getrapt had.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jan 28, 2012 11:49 am

Manon schreef:honden in de natuur?

Zekers....Meneer Hasan Küçük komt uit Turkije en daar wonen veel honden in de vrije natuur. Zoals deze.

Afbeelding

Voor zwerfdieren in Turkije is het leven in de vrije natuur een feest.. Ze worden geschopt, geslagen, uitgehongerd, uitgedroogd, verminkt en verwond. Ook huisdieren hebben het niet veel beter.

Mensen in Turkije die zelf een hond hebben leggen die meestal aan een te korte ketting.Vaak liggen deze dieren in de brandende zon. Hun halsbanden te vast gesnoerd waardoor ze diepe wonden en infecties krijgen
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Jan 28, 2012 12:17 pm

Ariel schreef:Het in huis hebben van een hond moet verboden worden

Lijkt mij een prima plan. dit soort maatregelen raakt de vrijheid van de Nederlander pas echt. Zoiets wordt nooit geaccepteerd en gaat toch niet lukken. :sly:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Bustedleon

Berichtdoor Bustedleon » Za Jan 28, 2012 1:26 pm

Ik zie het al,jullie hebben geen flauw benul waar het over gaat [c045.gif]

Laat mij het even uitleggen...in analogie met hun gangster profeet willen zij honden uit het huis.De reden...de hond is het trouwste dier aan de mens,vroeger gebruikt voor de jacht maar en zeker niet in mindere mate,als waakhond.En daar zit het hem nou,veel moslims hebben een (on)gegronde angst voor honden,deze dieren verdedigen het eigendom van de eigenaar en zijn eigenaars,en daar dient het dier niet specifiek voor opgeleid te worden,zeker niet wanneer het met liefde en goede zorgen behandeld word,dan zal het met meer dan loyale energie zijn beschermers verdedigen.En dat zien die crimineeltjes natuurlijk niet graag,je zou maar eens gepakt worden door zo´n herders of ,dus wanneer er geen honden meer in huis mogen zijn en geen wapens,hebben de crimineeltjes vrije toegang om in te breken.
Wat me nog meer verbaasd is,hij wil zelfs niet dat we met onze soortgenoten optrekken,ongelovigen zijn toch maar honden,niet?Ik ga een klacht indienen wegens etnische discriminatie :bash: :roll2:
God is a comedian, playing to an audience too afraid to laugh.
Voltaire

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Za Jan 28, 2012 4:11 pm

Het in huis hebben van een hond moet verboden worden. Maw meneer wil Nederland honden vrij hebben.
Ik wil Nederland ook vrij hebben van honden, "MOSLIMHONDEN". Ben dit volk nu meer dan zat. Oprotten en zo snel mogelijk.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

SoulShine

Berichtdoor SoulShine » Za Jan 28, 2012 5:43 pm

Ik zit wat reacties te lezen van mensen die meteen gaan klagen over de hondenpoep zonder het besef te hebben dat het deze moslimpartij daar niet 1,2, 3 om te doen is. Hebben wel gelijk wat betreft de ontlasting van deze dieren, maar dat is niet de fout van de dieren in dit geval, maar van de eigenaren die het niet wegruimen waar het van ze word verwacht. De ontlasting gaat nog een groter probleem vormen als deze beesten de vrijheid in moeten. Wat dacht je van de verdere rotzooi die je gaat krijgen? Vuilnisbakken die worden omgegooid, honden die mensen gaan grijpen. Vast wel meer problemen op te rakelen.

Maar afijn dat even ter zijde, deze man moet echt niet denken dat ik mijn hond opgeef voor idiote smoes. Mijn hond heeft het goed, krijgt veel aandacht is lief voor mensen en kinderen van klein naar groot. Waarom? Door de hond op te voeden. Ben wel van mening dat niet elke woning geschikt is voor elke hond. Klein flatje is te doen met een kleinere hond bijvoorbeeld, kun je ook van de trap afdragen. Bij een grote hond zal dat onvriendelijker wezen, niet te tillen waardoor slecht voor de heupen van de hond, mits de uitzondering lift aanwezig is en de grote van de woning geschikt is voor grote hond. Ten tweede de hond valt onder de categorie "huis"dieren. Ze staan bekend als mensenvriend. Dus een verbod op de dieren is gewoon uit den boze en onzin.

Het enige voordeel dat zo'n verbod kan bieden voor hen is dat ze een obstakel minder tegen kunnen komen wanneer hun crimineeltjes je huis willen komen plunderen.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Za Jan 28, 2012 7:03 pm

Of wil Hasan Küçük de vrije jacht in de natuur om zichzelf volledig te bevredigen zoals volgens het
bericht hieronder heel normaal is in turkije.

Hondje Sincan verkracht en vermoord
Afbeelding
Zowel in de dorpen als in de steden in Turkije komt verkrachting van dieren door de mens vaak voor. Geiten, schapen, paarden en ook honden. Op de foto de verkrachte hond Sincan, direct na te zijn verkracht, vemoord.

Wat is de situatie van de dieren in Turkije?

De levensstandaard van dieren in Turkije is slecht. Omdat het houden van huisdieren niet gangbaar is in de Turkse cultuur, weten mensen weinig over dieren. Zwerfdieren worden vergiftigd, geschoten, geslagen voor gevechten gebruikt en verkracht.

In de meeste dierenasielen in Turkije hebben de dieren nauwelijks overlevingskansen. Dit soort asielen worden ook als ‘dodenasielen ‘genoemd. In de dodencellen is geen sprake van hygiëne. Door gebrek aan voedsel worden zwakkere dieren en pups opgegeten door de oudere dieren.

De verkrachting van Sincan gebeurde achter het Sincan Municipality in Ankara. Dierenvrienden over de hele wereld zijn geschokt en mailen de burgemeester van Ankara om te protesteren.U kunt meedoen en mail: [email protected] Omdat het verkrachten van dieren zo vaak voor komt in Turkije is het tijd om met zijn allen iets te doen. Link naar petitie

“Never be afraid to do what is right , especially if the well-being of a person or animal is at stake. Society’s punishments are small compared to the wounds we inflict on our soul when we look the other way.”
http://www.nieuwslog.nl/2011/03/25/hond ... -vermoord/

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Za Jan 28, 2012 8:27 pm

Mag je een hond als huisdier nemen?
Het is volgens de Islamitische Wetenschappen niet toegestaan om een hond in huis te hebben, tenzij deze wordt ingezet op een boerderij of helpt tijdens het jagen etc.. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: “De goede daden van degene die een hond houdt, zullen elke dag afnemen met één qiraat (een maateenheid), tenzij het een hond voor de landbouw of het hoeden is.” Volgens een andere overlevering: “…tenzij het een hond voor hoeden, landbouw of jagen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari, al-Fath 2322)

Een belangrijke reden voor het niet mogen hebben van een hond is dat honden onrein zijn. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: Honden zijn uiterst naajis (onrein). De Profeet (عليه السلام) heeft gezegd: “Als een hond uit de kom van één van jullie drinkt, laat diegene het zeven keer wassen.” (Overgeleverd door Moeslim 279). Volgens een andere overlevering: “…en reinig het acht keer met aarde.” (Sahih Moeslim 280)

Het is verboden in de islam om een hond te verkopen en er geld voor te ontvangen, zoals overgeleverd is in Sahih al-Bukhari van Abu Mas’oud al-Ansari: “De Boodschapper van Allah (vzmh) verbood (het aannemen van) de prijs van een hond.” (al-Fath nr. 2237)

De Profeet (عليه السلام) heeft ons opgedragen om niet op honden te lijken door onze onderarmen op de grond te plaatsen tijdens de (السجود knieling), zoals is overgeleverd in de hadith van Anas ibn Malik volgens wie de Profeet (عليه السلام) zei: “Doe de السجود behoorlijk; niemand van jullie zou zijn onderarmen moeten spreiden zoals een hond doet.” (al-Bukhari, Fath nr. 822)

Degene die een hond in zijn huis houdt, wordt de zegening van de aanwezigheid van engelen in zijn huis ontzegd, aangezien de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd: “De engelen betreden geen huis waar een hond binnen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari 3225).

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Jan 28, 2012 8:50 pm

Op alles is een uitzondering. In dit geval als je Koerden als Turken ziet (wat ze zelf niet doen)
Er bestaat de Koerdische "Van" kat. (genoemd naar het meer van Van) daar zijn de Koerden dol op. Kom niet aan hun Van kat want dan zijn de rapen gaar!

Afbeelding

Oh ja, Turken worden boos als je over de 'Koerdische' kat praat. Het moet de Turkse kat zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Cat

Uit het leven gegrepen.
Toen ik in turks Koerdistan was haalden 3 Franse junks het in hun kop om een Van kat te ontvoeren. Het werd gezien dat ze de kat in de auto mee namen. Het volgende dorp werd geallarmeerd en daar stond een meute ze op te wachten, die de kat terug eisten en vervolgens de jongens totaal lens en ziekenhuisrijp sloegen.
Dat ze niet dood waren, zo hoorde ik, kwam omdat een paar soldaten tussen beide kwamen.

Afbeelding

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Za Jan 28, 2012 10:16 pm

Ik ben hier intens geschokt door..... van mij mogen ze die lui allemaal castreren tot aan hun navel en vervolgens onthoofden....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Zo Jan 29, 2012 4:46 am

Toen Wilders en Fortuyn (politiek) nog niet bestonden, Janmaat net begonnen was en ik zat te blokken op school was dat zo ongeveer het allereerste waar ik aan dacht als de muzelmannen verkozen konden worden. Het is algemeen bekend dat honden en mohammedanen niet goed samengaan. Natuurlijk zijn ze niet zo dom om een nieuwe mohammedaanse burgemeester of wethouder een honden verbod in te laten voeren omdat zij een fobie voor honden hebben.

Dat verpak je gewoon in iets anders dat wel goed smaakt: honden geven veel overlast. Dus vandaar dat die dieren verboden moeten worden. Of je gaat van het standpunt uit het zielig is voor honden om in een flat te wonen. Ze hebben dus voor dat argument gekozen.

Het zelfde kan je verwachten -en zeer binnenkort!- op alle gebieden. Natuurlijk gaan ze geen sex bioscopen verbieden om dat het haram is. Maar wel omdat het onhygiënisch is. Naakstranden verbieden? Welnee. Ze verplaatsen die gewoon omdat niet mohammedanen (oma Zeikgraag en meneer Lullemans van de Refo kerk) geklaagd hebben.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 29, 2012 11:03 am

Jazeker, moslims zijn bang dat ze zo iets tegenkomen op hun strooptochten:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 29, 2012 11:53 am

Dit willen de moslims. Door moslims vergiftigde honden in Lerida/Spanje:
Afbeelding

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Jan 29, 2012 2:35 pm

Ook ik maak me inderdaad bezorgd om mijn hond in Tunesië, een Mechelaar Noa genaamd. Met de toename van het islamisme zijn ook wij klachten beginnen krijgen over onze hond, die uitstekend waakt en daarom ook staat te blaffen bovenop ons plat dak naar alles wat voorbijkomt... Onlangs kregen we bezoek van een baardeman, die kwam klagen dat zijn zwangere vrouw schrik had van onze hond wanneer ze voorbijkwam. Nu kan onze Noa onmogelijk buiten geraken, hij zit hoog en droog daar op het dak (1,5 verdiep hoog) en ons terrein is omheind met een muur van 2,5m, hij kan dus enkel blaffen zoals het een waakhond betaamt. Mijn man heeft baardemans gezegd dat zijn vrouw dan maar een eindje moest omlopen en niet meer voorbij ons huis moest komen. Maar toch blijf ik in mijn achterhoofd houden dat, als het echt verkeerd mocht gaan, onze hond de eerste zou zijn die ze een kopje kleiner maken...
Zover laten we het nooit komen, Noa zal dan naar andere oorden moeten verkassen, samen met ons.
Ter info : Noa slaapt en woont bij ons in huis, wij waken dus evenzeer over hem als hij over ons.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jan 29, 2012 2:42 pm

Tja Dutch, ik snap niet hoe je dat nog 1 dag in dat ellende-land kan uithouden. Je moet toch inzien dat het daar alleen maar van kwaad tot erger kan gaan.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Zo Jan 29, 2012 3:11 pm

Ben jij je eventueel aan het voorbereiden op vertrek Dutch of niet??
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Jan 29, 2012 5:13 pm

Ja hoor Scarlatti, daar zijn we volop mee bezig en het is zo goed als rond...een plan B hebben is zeer belangrijk !
Natuurlijk hoort ook Noa bij de eventuele evacuatie. Hij heeft een speciale IATA goedgekeurde XL kooi voor het reizen per vliegtuig trouwens.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Zo Jan 29, 2012 6:40 pm

ah gelùkkig zeg! Een zucht v verlichting want als ik dat fanatische gedoe daar zie kan ik me niet voorstellen dat je daar 'gewoon' kunt leven en zoals je zegt is je echtgenoot zo anders dan die lui dus ook hij zal gevaar lopen, en je huis daar, kun je dat verkopen of woont zijn familie er gewoon in zonder dat zij gevaar lopen... meid meid wat een gedoe zeg, dat gaat nooit wat worden daar!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Jan 29, 2012 7:29 pm

We hebben vier appartementen daar op een groot omsloten stuk terrein, met zwemlbad en alles erop en eraan. Wij wonen daar ook, de familie niet, die woont een eind verder.
De residentie draait goed, raar maar waar, veel Libiërs, soms Algerijnen en meestal franse en spaanse toeristen. De Libiërs zijn nu grotendeels vertrokken naar huis, maar het waren geen kwaaie huurders en ze betaalden goed, zeer goed zelfs...
Wij lieten hen met rust en zij ons ook.
De toeristen zijn echter vaak zeer veeleisender, ze willen alles en dan nog het vaakst zo goedkoop mogelijk...je hebt er veel geduld voor nodig om ermee om te gaan.

Ik verkoop niks, de investering was minimaal (voor die prijs heb je in Brussel zelfs geen klein appartementje) en mijn 3 kinderen zijn tenslotte ook tunesiërs....dus ooit zullen zij er blij mee zijn hoop ik. Ik weet ook dat de naam van mijn schoonfamilie ginds zal volstaan om alles overeind te houden, al zullen we zeker onze zonnepanelen (voor warm water) en airco apparaten wegbergen achter slot en grendel mochten we ginds weggaan. Verder zal een deel van de familie de residentie komen uitbaten en één familielid zal er komen te wonen.

Ja, mijn man komt zeker in de problemen als de islamisten eenmaal écht los zouden gaan...daarom ook ons plan B.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Zo Jan 29, 2012 7:40 pm

Dat zinnetje 'wij lieten hen met rust en zij ons ook' zal wel rap veranderen als dat zo door blijft gaan... mijn hele instinct zegt wègwezen daar iig, en strijdbaar zijn/worden dat het hier gestopt kan worden....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Dutch

Berichtdoor Dutch » Zo Jan 29, 2012 8:15 pm

Op dit moment ben ik nog zeer nuttig in the field Scarlatti, geloof me ... maar als de situatie onhoudbaar mocht worden zijn we inderdaad weg.
Als buitenlandse en werkend in de toeristische sector (een ideale cover) heb ik enorm veel bewegingsvrijheid en ben ik ahw "niet verdacht" en word ik dus ook (nog) niet gecontroleerd, wat veel toelaat en in de samenwerking met bepaalde middens is dat van groot belang.
En ook aan "Europese activiteiten" wordt gewerkt...

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Jan 30, 2012 1:10 am

gelukkig! jij zult idd het best het weten, jij leeft daar en je bent ook niet achterlijk maar als ik je dan zo zie zitten in de zon in Breda en ik hoor die gruwelijke verhalen dan denk ik ooo mijn god, wègwezen daar!
Knuffel van Bink en de meisjes voor Noa :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Jan 30, 2012 1:56 pm

Een hond geheten "Hassan"

Afbeelding

Terug naar “Samenleving & Integratie”