Moslims willen Urkers bekeren

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Was dat Vera op de TV? Het is dat het gezegd is want ik heb haar echt niet herkend.
Herkende je haar niet aan de liefdevolle manier hoe ze een stukje fruit ( met handschoen) in de mond van haar zoontje propte? :D Het is een leuk klein kereltje. Dat moet ik toegeven. Jammer voor het joch dat zijn toekomst al vast staat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Allahu Akbar op Urk
Door: Martien Pennings

Ik vind dat er toch iets meer aandacht moet zijn voor de EO-docu over de “dawa” op Urk. Ja, ga maar eens kijken naar de evangeliserende moslimjongeren in het vissersdorp. “Allahu Akbar” klinkt het luid. Op Urk. Wat betekent dat ook alweer? Allah is groter! Ja, moslims hebben de grootste. Hoe luidt de fundamentele geloofsbelijdenis van de moslim ook alweer? “Ik getuig dat er geen God is dan Allah . . . . .” De gevolgen van die opvattingen: moslims hebben de grootste en eigenlijk ook de enige die mag bestaan . . . . Jouw God bestaat niet.

Als je vanaf precies 2:00 kijkt zie je een stukje dialoog met een “bekeerde” Nederlandse Moslim, blonde Dennis, die in de islam een nieuwere versie van “Windows” ziet in vergelijking met het Christendom. En op de vraag waarom die Christenen volgens deze bekeerling zo nodig tot de islam gebracht moeten worden, komt het alles-onthullende antwoord: “Volgens God. God is degene die dat zegt.”

Zie, daar heb je er weer een die weet wat God gezegd heeft!

En we halen Kuitert maar weer eens aan: “Alles van Boven komt van beneden”.

En natuurlijk komt er dan meteen een mijnheer vertellen dat God wel degelijk bestaat. Want dat weet hij vanwege een “warme stroom” die hij ooit gevoeld heeft. Ja, hij weet het zeker! Dat was God!

Iemand die zegt “Dat zegt God”, die praat dus mensen na , die al eerder beweerd hebben dat ze weten wat God zegt.

Vat u wel?

De bewering “Dat zegt God”, komt altijd uit de monden van mensen.

En nou is dat bij de huidige stand van Verlichting van het Christendom niet zo erg, maar uit de bekjes van islamietjes jaagt het toch de huivertjes over mijn lijfje.

Het fanatieke, ondoordringbare gelijkheb-koppie van het baard-manneke-met-bontkraagje op 2:00: oei!

Among the Believers . . . . . . . God!!!! Help !!!!!

Een van de halve gare baardaapjes gaat in op de angst voor de islam. Nou, zegt-ie, die angst zegt meer over die bange mensen dan over de islam. Hijzelf is een type dat, als-ie ergens bang voor is, het gaat onderzoeken . . . . . Ik zeg: doen! Ga onderzoeken! En vind!

Kijk op 7:10 hoe ze komen aanlopen . . . . . een boevenbende. Kijk op 8:23 hoe een bleek jurkventje met een slecht gebit dat op de vrije markt moeilijk aan een vrouw zou zijn gekomen en haar voorzeker moeilijk zou hebben behouden, nu een privé-slavin heeft die totaal in zijn macht is en als een tegen stof afgedekt meubelstuk in zijn achtergrond staat. Hij leeft van een uitkering met zijn kinderen – vermoedelijk net als de hele rest van de groep dawadisten – en vertelt intussen dat hij niks heeft met democratie en dat er een kalifaat moet komen gebaseerd op de sharia.

Een Che-Guevarra-achtige (10:40) stelt vol haat vast dat Nederland een poel van homofilie en pedofilie is. Beide komen inderdaad in moslimlanden niet voor, want moslims zijn genetisch tegen homofilie beschermd, als er toch een afwijkeling wordt gesignaleerd, dan wordt die opgehangen of anderszins vermoord en pedofilie is onder moslims ten strengste verboden.

De aarde is van Allah, zeggen de heren, “zelfs op Urk”en dus voelen ze zich vrij om midden op straat te gaan zitten bidden (11:40) , nadat ze de “kibla” (de bidrichting naar Mekka) hebben vastgesteld middels een mobieltje waarvan waarschijnlijk Israël de beslissende technologie heeft geleverd en dat hun eigen parasitaire stenen-tijdperk-geloof in geen millennia had kunnen voortbrengen.

Zie het baardmutsje op 12:25: gevraagd naar de wereldwijde terreur onder de islam: “Ik denk dat ik voor mezelf kan spreken en de islam in het algemeen.” (!) Waarna hij vertelt dat die terreur eigenlijk “defensie” moet heten en dat de Amerikanen met die terreur begonnen zijn, want moslims zijn natuurlijk nooit de eersten die met geweld beginnen. Kijk maar naar Israël, zou ik zeggen, die Palestijnen willen alleen met rust gelaten worden, maar die Israëli’s beginnen elke keer weer.

Let op de broek op 13:00: alles wat over de enkels valt bij een man is Allah onwelgevallig! Die Allah is een type van de details! Broekeman en bekeerling Dennis Honing mocht in Egypte de islam gaan bestuderen, maar keerde gauw terug toen de “Arabische Lente” uit de kiemknopjes begon te zwellen. “Qua educatie” denkt-ie nou aan Saoedie-Arabië . U weet wel, dat land waar die meisjes een brandende school terug ingejaagd werden omdat ze niet decent genoeg gekleed waren. Of aan Somalië. Als de interviewer opmerkt dat-ie bij de namen van die landen denkt “oe!” dan vindt Dennis dat hij dat toch méér heeft bij de Nederlandse cultuur, dat “oe!” van schrik. De vader van Dennis vindt Somalië géén goede keuze, maar in Saoedie-Arabië, zegt hij ernstig, “hebben ze de zaken goed op de rails”. (Als ze daar een papieren vliegtuigje moeten vouwen, hebben ze een Westerse ingenieur nodig, laat staan als ze rails zouden willen aanlegen, laat staan er ook nog iets op zetten.) Dennis zoekt voor zijn dochtertjes in de toekomst “een goede levenskwaliteit” en dat ziet hij in Nederland niet komen, ondanks de “dawa” die hij zo ijverig pleegt.

Ik moet zeggen dat de echtgenote van Dennis er gezond en gelukkig uit ziet. Beter gezegd: ze glimt volvlezig als een prijskoe. Bedekt zijn, huisvrouw zijn en het aanbidden van Allah is voor ons vrijheid, zegt ze. En zowel Dennis als zijn vlees-in-hobbezak zouden zich schuldig voelen, zegt-ie met hartstocht, als hij zijn dochters een keus tussen Nederland of zo’n mooi moslimland als Afghanistan of Somalië zou geven.

Het baardmutsmanneke dat al eerder heeft uitgelegd dat de islam-tereur “defensie” moet heten en sowieso alleen maar door de Amerikanen is uitgelokt, vertelt rond 16:20 dat hij absoluut zeker weet dat hij op de dag des Oordeels door Allah zal worden beloond voor zijn dawa-arbeid.

Die witte jurk met dat slechte gebit wordt gevraagd (17:00) of zijn loyaliteit altijd bij de moslims zou liggen:

“Jazeker. Al is hij [de moslimbroeder] honderd procent fout dan nog blijf ik er achter staan.” (!!!)

Blonde Dennis, die met zijn gezin zo graag naar Somalië wil: “Nederlanders bang voor mij? Ik ben juist bang voor hen. Zij betalen het belastinggeld waarmee mijn broeders in Afghanistan vermoord worden.” We horen hier natuurlijk een echo van de ideologie waarmee hij óók rechtvaardigt dat hij hier van een uitkering leeft: dat is gewoon het schaden van de Westerse vijand en dat is goed. “Mijn loyalitait ligt bij Allah, zijn Profeet en de Gemeenschap [van moslims] en niet bij jan, Piet en Klaas, communisten, atheïsten . . . . . democraten . . . .” En kijk vooral de fanatieke kop die hij bij die woorden trekt.

Vlasbaardige tulband Dennis: “Wij moslims zijn als brandnetels, rozen of het bijtje. Wij groeien en bloeien. Maar als je eraan komt zal je geprikt worden.” Zo vat de totaalmalloot 1400 jaar racistische Jihad samen. Zou de geschifte in de Jordaan wonen? We zien hem met grote assertieve passen en de juiste broekspijpen, die van de Salafisten, door de Jordaan struinen. Hij wijst op de Fatih-moskee aan de Rozengracht en spreekt de hoop uit dat alle christelijke kerken moskees zullen worden.

De docu sluit af met beelden van het hele gezin van sheik Dennis bij een boerenhek in een typisch Nederlands weidelandschap. Hij gaat naar een islamitisch land met zijn zwarte non. En met zijn kindjes. Arme meisjes.

http://www.amsterdampost.nl/allahu-akbar-op-urk/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Vuilnisman,

Mogen deze zakken ook mee?


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Afbeelding


PVV vraagt over Moslims op Urk

De PVV-fractie in Provinciale Staten van Flevoland heeft aan het dagelijks bestuur vragen gesteld over een bezoek van een groep moslims aan Urk.

Tijdens het bezoek zouden de jongeren meerdere malen 'Takbir' hebben geroepen, volgens de PVV een oproep tot geweld. Dat meldt Omroep Flevoland. Een verslag van het bezoek was te zien in het programma De Vijfde Dag van de EO. Ook uit interviews in de uitzending blijkt volgens de partij dat de moslims geen problemen hebben met agressie.

De PVV wil weten of groepen als deze vanuit jeugdzorg in de gaten worden gehouden en of er een beeld is van de activiteiten die dit soort groepen in Flevoland houden.


Powned
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Urk aan het hard werkende volk der Urkers, waar parasiteergedrag nog als iets minderwaardigs wordt gezien en de werkloosheid benedengemiddeld laag is! Overbodig te stellen dat op Urk geen plaats is voor de Islam.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Die witte jurk met dat slechte gebit wordt gevraagd (17:00) of zijn loyaliteit altijd bij de moslims zou liggen:

“Jazeker. Al is hij [de moslimbroeder] honderd procent fout dan nog blijf ik er achter staan.” (!!!)
Al was het Robert M!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Urk aan het hard werkende volk der Urkers, waar parasiteergedrag nog als iets minderwaardigs wordt gezien en de werkloosheid benedengemiddeld laag is! Overbodig te stellen dat op Urk geen plaats is voor de Islam.
Geen Turk in Urk!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Vergis je niet: Het is in een gesloten gemeenschap wel aanpassen of opkrassen. Mijn ouders hebben de eerste tien jaar van hun huwelijk in Volendam gewoond en het daar prima naar hun zin gehad. Geen enkel probleem met wel of niet geaccepteerd te worden omdat ze van buiten Volendam kwamen, ookal ben en blijf je dan een "jas", zoals ze daar een import-Volendammer noemen. Men hanteert daar wel de keiharde toetsingscriteria alleen als je je aanpast en alleen als je werkt. Je handje ophouden wordt daar als iets minderwaardigs gezien en niet op prijs gesteld. Zoiets noem ik gewoon een gezonde arbeidsmoraal.

Ik was twee toen wij uit Volendam vertrokken. De kleinste van de twee broertjes ben ik. Lief hè?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op za apr 14, 2012 11:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Die Dennis is ook een figuur. 21 jaar en al 3 kinderen. Hij heeft zijn zoon Moslim genoemd. Moslim Honing... :rolleyes: Enig als dat kind ouder is en op school gepest wordt met zijn naam....
"Moslim kom hier"
"Moslim ga aan het werk"

Op artikel 7 las ik dit :smile:
Dennis is ook bijzonder origineel voor een bekeerling, hij heeft zijn inmiddels derde kindje, ik geloof een piemeltje, namelijk de naam ‘Moslim’ gegeven. Kom dáár nou eens op!

Dat zou je een hellehond nog niet aandoen, Cerberus mag zich gelukkig prijzen!
Ziet u het voor u, bij een sollicitatiegesprek?

Werkgever: ‘Uw naam?’
Sollicitant: ‘Moslim’.
W: ‘Nee, uw NAAM, ik vroeg niet naar uw geloof!’
S: ‘Dat zeg ik toch, MOSLIM, Moslim Honing!’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik zou verwacht hebben dat hij zijn zoontje Mohammed zou hebben genoemd, of Osama...

@ George: leuke foto!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Circe, ik vermoed dat jij de uitzending gemist hebt. Jij bent ook vast wel nieuwsgierig naar hoe Vera er tegenwoordig uitziet.
Op 8.15 min zie je haar als een vuilniszak keurig achter haar man zitten. Ze komt wel een paar keer in beeld.
http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/artikel ... ie-op-urk/" onclick="window.open(this.href);return false;
heb een stukje kunnen zien, maar mijn pc valt uit bij video.

ik vraag me echter af hoe dat peutertje zijn "mama" beziet. Ik neem aan dat ze zich niet als ingepakt lustobject verstopt als er geen camera's bijzijn? Toen mijn kinderen klein waren speelde ik met hen verstoppertje onder een WIT laken, geen zwart.

En ook grappig om te zien hoe al die nederlandse blanke blonde mannen zich zo gretig van de rode henna bedienen om toch maar hun pluisbaardje en hun drie plukken haar nog in de kleur van de profeet te kunnen schilderen. ook al geeft dat een oranje schijnsel op hun witte huid. Wij hebben er in het Brusselse ook zo'n henna-rossekop lopen.
Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Eliabe »

Zet die moslims maar op een Urker vissersboot met windkracht 7 a 8 en waar de oude waarheid van het Koninkrijk der hemelen onversneden wordt gebracht. :evil:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door mercator »

Ik heb het ook gezien. Jonge werkloze baardapen die refo's in Urk op straat gaan lastig vallen. Die ene had toch al mooi twee bastaardjes gefokt bij zijn ingepakt negerinnetje!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

mercator schreef:. Die ene had toch al mooi twee bastaardjes gefokt bij zijn ingepakt negerinnetje!
Niet twee maar drie..Twee meisjes en een jongen die hij Moslim genoemd heeft. Moslim Honing. En hij is pas 21 jaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
mercator schreef:. Die ene had toch al mooi twee bastaardjes gefokt bij zijn ingepakt negerinnetje!
Niet twee maar drie..Twee meisjes en een jongen die hij Moslim genoemd heeft. Moslim Honing. En hij is pas 21 jaar.
maar heeft tijd en geld zat, woont bij zijn pa (ook al geen licht...) in, en heeft geen werk, wel een uitkering naw....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

janleul schreef:Één vd bezoekende molims aan Urk is de 'bekeerde' imbeciel c.q. NSB’er genaamd Dennis Honing alias Abdelkrim.Hij is woonachtig in Haarlem noord,voor zijn bekering was hij een fanatiek blowend straatrovertje.Zie hem geregeld lopen met een verderfelijke westerse zak chips (gebakken in varkensvet ?)in zn halal jatten.
Op onderstaand video verslag van Ben Kok komt hij op 4:31 met zn somalische slavin aanlopen voor een gezellig familiebezoekje aan de Hizb ut Tahrir kalifaat conferentie verleden jaar zomer in Amsterdam.

http://haarlemsvrijemening.6e.nl/viewto ... 57#p136557" onclick="window.open(this.href);return false;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Islam en kalifaat is onderdrukking zonder maat.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Mahalingam »

Dennis Abdelkarim Honing doet nogal veel dawa op het internet.Vele Youtube video's van hem.
Iemand maakte een opmerking over zijn manier van geluid maken (praten) die ook zijn vriendjes er op na houden.
Ik heb al die filmpjes van Dennis Abdelkarim Honing zitten kijken... dat accentje er ook bij... dat hebben al die bekeerling jochies van in de 20!! Hetzelfde heeft die Nourdeen Wildeman en die Nouredinne Steenvoorden en Abdul-Jabbar van der Ven... die praten ook met van die merkwaardige uithaaltjes.. alsof ze nog een beetje moeten wennen aan Nederlands omdat ze 30 jaar alleen maar standaard Arabisch hebben gepraat haha... wat een imitatiegedrag ..
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 8&start=15
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Op onderstaand video verslag van Ben Kok komt hij op 4:31 met zn somalische slavin

Af en toe vind ik jouw wel eens wat te grof maar hier was Somalische hoer toch beter op zijn plaats dan slavin geweest. Ik bedoel er is niks aan haar waar hij niet voor betaalt... Ik neem daarbij aan dat zij niet uitgehuwelijkt is...
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op zo apr 15, 2012 12:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Die Somalische is drie dingen voor hem: hoer, slavin en broedmachine.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Die Somalische is drie dingen voor hem: hoer, slavin en broedmachine.

Dat ook...ik zat gisteren met mijn 82 jarige moeder die scenes te bekijken en haar commentaar was ook wel correct: ach ach, wat een onnozel pubergedrag.. Zo is het ook, dat bekeerling-moslimgedoe is puur het equivalent van in de jaren 60 hippie en in de jaren 80 kraker te spelen. Daarmee ook dat die types elkaar zo goed kunnen vinden, t zijn onvolwassen mensen, sukkels die de kindertijd niet kunnen ontgroeien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Re:

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
KevinB schreef:Die Somalische is drie dingen voor hem: hoer, slavin en broedmachine.

Dat ook...ik zat gisteren met mijn 82 jarige moeder die scenes te bekijken en haar commentaar was ook wel correct: ach ach, wat een onnozel pubergedrag.. Zo is het ook, dat bekeerling-moslimgedoe is puur het equivalent van in de jaren 60 hippie en in de jaren 80 kraker te spelen. Daarmee ook dat die types elkaar zo goed kunnen vinden, t zijn onvolwassen mensen, sukkels die de kindertijd niet kunnen ontgroeien.
Als je mij toen ik zes jaar oud was een contract had voorgehouden waarin in stond dat ik de rest van mijn leven in de zandbak zou spelen, dan had ik dat contract onmiddellijk ondertekend. Als je mij toen ik 16 was een contract had voorgehouden waarin stond dat ik de rest van mijn leven in discotheken zou doorbrengen, dat had ik dat onmiddellijk ondertekend. Maar voor mij, toen ik 26 jaar was, had geen van beide contracten nog gedeugd. Trouwens op mijn 16e zou ik al van het contract dat ik op mijn zesde gesloten had onderuit willen komen.
Ik denk dat iedereen zulke fases met absolute waarheden in het leven doormaakt. Maar, je zult je maar, op jonge leeftijd, in je onnozele onschuld aan de islam verbinden waar geen contractontbinding bij mogelijk is… In mijn geval zou zoiets inhouden dat ik op m'n 50e nog steeds in de zandbak speel.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

King George schreef:Vuilnisman,

Mogen deze zakken ook mee?


Afbeelding
Hier nog meer vuilniszakken:

Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef: Hier nog meer vuilniszakken:
Je bent wel een beetje wreed. Er is een kans dat er in die vuilniszakken mensen zitten. Daar loop je zomaar overheen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie