Wie steelt nou schapen....

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam

Re: Wie steelt nou schapen....

Berichtdoor Mahalingam » Di Mei 12, 2020 4:29 pm

Hij telde zijn schaapjes:

Afbeelding

En miste vier lammetjes. Waar kunnen die nu gebleven zijn?
Nu ook lammetjes gestolen in Holsbeek: “Onmogelijk dat ze ontsnapt zijn”
Na de diefstal van een schaap en twee lammetjes in Boutersem zijn er nu ook in Sint-Pieters-Rode, een deelgemeente van Holsbeek, vier lammetjes gestolen. Luc Van Hoeyveld (59) deed de ongelukkige vaststelling het voorbije weekend. “Ik vind het heel erg”, zegt Luc. “Ze waren amper 4 maanden oud.”
[...]

Ramadan

Op sociale media wordt er hier en daar geopperd dat de ramadan en het offerfeest iets te maken zouden hebben met de diefstal in Boutersem. Dat spreekt Luc tegen. “Lammetjes moeten minstens 8 maanden oud zijn alvorens je ze mag slachten voor het offerfeest”, zegt Luc. “Deze zijn dus veel te klein daarvoor en ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik denk eerder dat de daders de dieren gaan doorverkopen. Een lammetje jonger dan 6 maanden oud moet je nog niet ringen en ze kunnen de dieren nu dus inschrijven alsof zij de eigenaar zijn. Ik hoop dat ik ze nog terugzie, maar ik betwijfel het.”
https://www.topics.nl/nu-ook-lammetjes-gestolen-in-holsbeek-onmogelijk-dat-ze-ontsnapt-zijn-a14379788hln/?context=brand/hln/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Samenleving & Integratie”