Over de Gutmensch en over de Freeken

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Schepsel!

Re: Over de Gutmensch en over de Freeken

Berichtdoor Schepsel! » Zo Feb 07, 2016 9:23 pm

Ik heb wel een beetje medelijden met hem, laat hem toch gewoon gaan tuinieren, fietsen, bloemen schilderen, of iets anders leuks...

Met bijna elke uiting die hij doet laat hij zich een grotere sneuneus en verstofte, door de tijd ingehaald relikwie van een inmiddels muf tijdperk lijken. Net als een bakelieten telefoon of een feloranje typemachine; een gepensioneerd overblijfsel, iets dat door de tijd is ingehaald en licht medeleven opwekt.

Een "ja, dat was toen"-gevalletje.
(^v^)

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Apr 20, 2016 11:18 am

Maandag avond bij De Wereld Draait Door was Freek aanwezig.
Video van zijn optreden hier te zien:
http://www.hpdetijd.nl/2016-04-19/freek-de-jonge-probeert-onhandig-kwestie-bohmermann-te-ontwijken/
De kwestie Böhmermann kwam aan bod. Freek had niets te zeggen want:
1. je mag beledigen
2. je mag beledigd zijn
3. dus is het onder de rechter.
en dus is wat hij ervan vindt onbelangrijk.
Dat was even veel getrek om hem toch iets te laten zeggen over de zaak.
Hij klaagde dat zijn werkterrein zo vernauwd was geraakt.
. “De samenleving heeft ons satirici in het nauw gedreven. We kunnen homo’s niet meer belachelijk maken, we kunnen vrouwen niet meer belachelijk maken, we kunnen negers niet meer belachelijk maken, gehandicapten, politici.”

Is hij dan pro-dictator Erdogan? Je moet wel voorzichtig zijn met die man want hij heeft 3 miljoen vluchtelingen als chantage/drukmiddel.
“Vergeet niet dat Erdogan aan drie miljoen vluchtelingen plaats biedt in zijn land,” sprak De Jonge. “Hij is gekwetst (-) Het is niet zo dat meneer Erdogan er voor de satirici is. Wat moet ik hier nou op zeggen? In godsnaam?”

Dan komt het 'ik heb Joden onder mijn beste vrienden"-argument:
Ik ben niet iemand die Erdogan gaat verdedigen. Ik kom ieder jaar bij de herdenking van de Armeense genocide, dat is een pit die nog geslikt moet worden.”

De uitsmijter:
“Wij spelen als satirici eenzelfde soort rol als terroristen. Want we ontregelen de zaak.”
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 14, 2017 12:20 pm

Over het algemeen zullen de Freeken niet wonen in armetierige bedoeninkjes.
En hoe woont de opper-Freek?
Niet meer in zijn tweede landhuis in Frankrijk want die gaat hij verkopen voor 750.000 euro.
„Bonjour, wij zouden graag ons mooie landhuis in de Haute-Savoie nabij Evian-les-Bains willen overdragen aan iemand die er met net zoveel plezier gaat wonen als wij 18 jaar hebben gedaan, goed onderhouden 7.000 m2 grond, binnenzwembad, gastenverblijf, skiën op 10 min. Ideaal voor Chambres d’Hôtes. Gèneve Airport op 45 km. Interesse? Bel dan onze makelaar René 0653669609 vrgr Freek en Hella de Jonge.”

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 14, 2017 12:53 pm

Wie wil er in een zwembad zwemmen waar Freek en zijn blote augurk in gezwommen heeft. Ik niet.

Afbeelding

Freek over genderneutrale eieren en zo.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Ma Aug 14, 2017 6:51 pm

Laat Freek maar eens openbare uitnodiging doen aan een willekeurige dame die zich de afgelopen jaren in het openbaar nooit anders dan in boerka's vertoonde om dit kunststuk (naakt in het zwembad) voor de camera te herhalen en zien hoeveel respons hij daarop krijgt en daaruit zijn conclusies trekken.

Je kunt ook zeggen : Freek is blij om zijn stunt die hij anderen niet gunt. Hypocriet heet dat. Misschien goed om te weten dat hypocrieten zoals hij in Iran als eersten koud werden gemaakt nadat de islamofascisten onder leiding van Khomeini daar de macht hadden gegrepen.

Freek zal dat niet deren, want hij lijkt niet intelligent genoeg om bepaalde verbanden te kunnen leggen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Mar 24, 2019 2:04 pm

De top-Freek van de Freeken, te weten Freek de Jonge (cabarettier) liet van zich horen op een ongemakkelijk moment.
Freek de Jonge verstoort opening Boekenbal met tirade

Freek de Jonge (74) heeft vanavond voor opschudding gezorgd tijdens de opening van het Boekenbal. De cabaretier eiste vanuit het publiek luidkeels schreeuwend een statement over de overwinningsspeech van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet. Waarom hij dat deed, werd niet helemaal duidelijk. Volgens aanwezigen riep De Jonge vooral anti-Baudet-teksten.
https://www.ad.nl/video/kanalen/nederlands-nieuws~c400/series/snel-nieuws~s911/freek-de-jonge-verstoort-opening-boekenbal-met-tirade~p72478
En wat zei hij?
"Terwijl wij ons opmaken voor een heel mooi feest, is er 35 kilometer verderop een stille tocht gaande", zei Aendekerk aan het begin van haar speech. "Mijn gedachten zijn daarom ook bij Utrecht." "Maar ik hoop ook bij de afgelopen verkiezingen", schreeuwde De Jonge toen de zaal enkele seconden stil was. Het leverde aanvankelijk wat aarzelend applaus en ongemakkelijk gelach op. Toen Aendekerk probeerde haar toespraak te hervatten, vroeg De Jonge opnieuw om aandacht. "Ik vind dat we aan het begin een statement moeten maken over de toespraak die Thierry Baudet heeft gehouden."
https://www.youtube.com/watch?v=7juVqIps2y0
Afbeelding
. Zangeres en schrijfster Aafke Romeijn noemde het vrijdagavond op Twitter “gênant in het kwadraat” dat de cabaretier “minutenlang door de presentatrice heen heeft staan schreeuwen, terwijl zij stilte vroeg voor de slachtoffers in Utrecht”.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/03/23/freek-de-jonge-wonderlijk-dat-de-woede-zich-nu-op-mij-richt-a3954350

En de Grote Freek? Die vindt zijn handelen volkomen juist vanwege het hem overstijgende hogere belang dat hij dient.

King George

Berichtdoor King George » Zo Mar 24, 2019 2:54 pm

Freekje huilt? Wat zielig nou?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Mar 24, 2019 5:18 pm

Freek de Jonge ziet zichzelf als intellectueel?

Geplaatst op 24 maart 2019

Afbeelding
Freek de Jonge verstoort het Boekenbal 2019 met een statement tegen de toespraak van Thierry Baudet.

Dit zijn de kenmerken van een intellectueel:

Onafhankelijk. De Jonge echter is verre van onafhankelijk, want hij profileert zich, ver uit het midden, op Links met navenante (financieel!) onhaalbare ‘idealen’ en navenante naïviteit.
Kritisch denken. Kritisch verward zou ik eerder zeggen met een hardnekkige, typerend Linkse blinde(roze) vlek voor realiteit en haalbaarheid. Het gezegde: “Wie jong is stemt links, wie ouder en wijzer is stemt rechts” is tenslotte niet zomaar uit de lucht komen vallen.
Betrokkenheid. Betrokken is hij absoluut, ik vraag me alleen af of dit ook zo zou zijn geweest als het Limburg zou betreffen i.p.v. Groningen en of het ook de ‘gewone man’ betreft i.p.v. zijn eigen ‘kunstenaars’ en omhooggevallen ‘elitaire’ kliekje.

Freek wordt een steeds irritantere schreeuwer, gelijk aan de Radhakishun. Ordinair, ongenuanceerd en zonder respect en/of enige redelijkheid.

Ik onderzoek zowel menselijke als dierlijke gedragsvormen en mijn conclusie is: Met linkse mensen valt veelal NIET te discussiëren. Zij zijn (net als strenggelovige christelijken en moslims overigens) zó overtuigd van hún ‘goedheid voor de wereld’ en hun (!) gelijk, dat enige redelijkheid niet alleen ver te zoeken is, maar vooral helemaal NIET te vinden is.

Democratie en vrijheid van meningsuiting? Democratie bestaat niet meer en redelijke uitingen van vrijheid worden keihard overschreeuwd door naïeve roze-gebrilde roeptoeters met het IQ van een strontvlieg.

Door: Drs. E.N. Schilder

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/24 ... llectueel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Mar 25, 2019 8:45 pm

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 25, 2019 9:21 pm

Freek wil gaan eten met Baudet, om hem nog wat vragen te stellen. Waarschijnlijk komen de kosten van dat etentje dan op rekening van Thierry.

Freek de Jonge staat open voor een etentje met Thierry Baudet. Dat zegt de cabaretier in het NPO Radio 1-programma 1 op 1. De Jonge wil graag van Baudet horen wat hij bedoelt met zijn uitspraken over dat ’we ondermijnd worden door onze universiteiten, onze journalisten en door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen
’.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

King George

Berichtdoor King George » Do Apr 11, 2019 1:00 pm

Hollands Post
Gepubliceerd op 2 dec. 2013

Meer ontmaskering van links op http://www.hollandspost.nl.
...'Ik tutoyeerde omdat tijdens een debat beide partijen op gelijke voet moeten staan, vervolgt hij, zeker als het gaat om ideeën. Op de vraag of hij Freek niet iets te hard had aangepakt antwoord hij: 'ik was nog niet eens op stoom.'

De facebook pagina: https://www.youtube.com/redirect?q=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpages%2FLinkse-indoctrinatie-op-mijn-universiteit%2F317329701730105&event=video_description&v=ywz6nRhkrrw&redir_token=IW2sFJZWpW2GQMyvq0xa45GqxWp8MTU1NTA2NjY2NEAxNTU0OTgwMjY0
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Terug naar “Samenleving & Integratie”