Marokkaanse verrijking

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
King George

Marokkaanse verrijking

Berichtdoor King George » Za Nov 03, 2012 3:07 pm

Marokkaanse verrijking

2 november 2012

Afbeelding

Marokko, populair vakantieland met Oriëntaalse flair, verrijkt ons ook in Europa…

Marokkanen leverden drugs in Essen en ontvingen en passant een uitkering: er werden cocaïne en marihuana uit Nederland gehaald en in Essen via twee netwerken afgezet, denken de onderzoekers. Een van de verkoopplaatsen was een café in de Katernberger Straße, dat door een van de aangeklaagden werd geëxploiteerd. De rest werd op bestelling verkocht via de “cocaïnetaxi”, die het spul rechtstreek bij de koper afleverde. Beide netwerken zouden nauw met elkaar samengewerkt hebben en voor elkaar zijn ingevallen in de vakantieperiode.

De rechercheurs stonden versteld in welke luxe auto´s de grotendeels uitkeringsgerechtigde aangeklaagden reden: een Porsche Cabrio of een C 63 AMG Mercedes, geschatte waarde ongeveer € 150.000,- De “cocaïnetaxi” zag er iets minder opvallend uit. Er werd alleen geleverd in een VW Golf of een Opel Corsa.

Andere Marokkanen maken alleen maar een tussenstop in Duitsland – maar toen klikten plotseling de handboeien – gezocht wegens terrorisme:

Een op het vliegveld van München gearresteerde radicale islamiet werd door de rechercheurs als terrorist geclassificeerd. (…) De Fransman met Marokkaanse wortels stond op de internationale lijst van opsporing, aangezien de koning van Marokko een arrestatiebevel tegen hem had uitgevaardigd in verband met de aanslagen in Casablanca in het jaar 2003. (…) Bij vijf op elkaar afgestemde moordaanslagen op Joodse en westerse instellingen in Casablanca kwamen in 2003 meer dan 40 mensen om het leven, ongeveer 100 mensen raakten gewond. De 37-jarige verdachte zit nu in de Stadelheim gevangenis in München en wacht op de uitkomst van het uitleveringsproces. (…) De Marokkaan van geboorte was maandag in de val gelopen, toen hij op het vliegveld met zijn vrouw en drie kinderen uit Parijs aankwam en naar Dubai wilde doorreizen.

In Zwitserland heeft een Marokkaan een politieagent overreden, wat hem weinig interesseert, zoals blijkt uit het rechtbankprotocol:

Met het hoofd naar beneden en een onschuldig gezicht, maar aan handen en voeten geboeid, kwam Amin K. (25) gistermorgen het kantongerecht in Nyon binnen. De tengere Marokkaan speelt het onschuldige lam. Daarbij heeft hij bijna een mens gedood. Op 16 november 2011 pleegt de criminele toerist uit Frankrijk met een kameraad een inbraak in St. Cergue. Wanneer de politie later diens auto wil controleren, rijdt Amin K. frontaal op politieman Yves M. in. De wachtmeester ontsnapt ternauwernood aan de dood. Voor de officier van justitie is het duidelijk: K. wilde de politieagent die nacht doodrijden, de aanklacht luidt poging tot opzettelijke doodslag. Amin K. ziet zichzelf meer als slachtoffer.

Rechter: “Hoe kwam het tot de inbraak in St. Cergue?”

Amin K.: “We stopten, omdat ik verkeerd gereden was. Toen verdween mijn kameraad plotseling in een huis. Als ik merk dat hij een diefstal wil plegen, heb ik ruzie met hem gemaakt. Toch heeft hij de buit in een zak meegenomen.”

Rechter: “ Wat gebeurde er daarna tijdens de controle?”

Amin K.: “De politieagent gaf ons een teken dat we moesten stoppen. Dat wilde ik ook doen. Maar mijn collega Mehdi werd woedend, duwde op mijn knie en dwong me gas te geven.”

Afbeelding

Rechter: “Hoe hebt u de botsing beleefd?”

Amin K.: “Mehdi zei dat hij de politieman wilde uitschakelen. Hij pakte het stuur beet en stuurde op hem af. Ik heb niet gemerkt dat we een mens geraakt hebben, omdat ik meerdere seconden het bewustzijn verloor. Ik stond onder shock!”

Rechter: “Wat gebeurde er na het ongeluk?”

Amin K. : “De auto is vanzelf doorgereden.”

Rechter: “Maar er waren daar veel bochten”.

Amin K.: “Dat kan ik me niet meer herinneren. Het was mistig.”

Rechter: “Nee, in deze nacht niet. Bent u daarna te voet verder gevlucht?”

AminK.: “Nee, ik wilde weg om hulp te zoeken.”

Rechter: “Maar in een andere ondervraging zei u dat u zich zou hebben verstopt.”

Amin K.: “Nee, dat moet een misverstand geweest zijn.”

Rechter: “Een politieagent vertelde ons vandaag dat u bij de arrestatie zou hebben opgeschept over de daad.”

Amin K.: “Dat klopt ook niet.”

(…) Na het ongeluk moest de politieagent 13 uur achter elkaar geopereerd worden, er volgden maanden revalidatie. “Nu kan ik weer lopen”, zei hij gisteren tegen BLICK. “Maar ik heb nog iedere dag pijn in mijn hele lichaam. Werken als politieagent is onmogelijk.” De avontuurlijke omschrijvingen van de aangeklaagde duren de hele ochtend. Het vonnis wordt maandag verwacht, de officier van justitie eist zes jaar gevangenisstraf. Tegen de avond wordt Amin K. in handboeien afgevoerd. “Ik ben geen dief en ook geen moordenaar!”, roept hij over zijn schouder. Dan is zijn voorstelling beëindigd.

In Oostenrijk worden de Marokkanen blijkbaar te weinig in de watten gelegd:

Kort na 02.00 uur werd een 24-jarige man bij het marktplein door een man van achteren besprongen, en op de grond gegooid. Een tweede man kwam de dader te hulp. Het slachtoffer verzette zich, maar toch werden zijn portemonnee en iPhone gestolen. De vluchtende daders werden door het slachtoffer tot aan het kloosterdistrict achtervolgd. Op grond van de informatie van het slachtoffer kon de onmiddellijk uitgerukte politie de twee verdachten aanhouden. De gestolen spullen waren goed verstopt in de buurt, maar werd toch gevonden. De politie pakte twee 34- respectievelijk 40-jarige asielzoekers uit Marokko op. Het onderzoekt draait op volle toeren.

Alle andere Marokkanen zijn uiteraard hartstikke lief! En zo grappig!

Minister van Staat Maria Böhmer (CDU), de gevolmachtigde van de Duitse regering voor migratie, vluchtelingen en integratie, zei ooit:

Afbeelding

“Deze mensen met hun veelzijdige cultuur, hun hartelijkheid en hun levensvreugde zijn een verrijking voor ons allen”

Bron:http://www.zukunftskinder.org/?p=30378

Auteur: Redaktion Zukunftskinder

Vertaald uit het Duits door:E.J. Bron
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Manon

Re: Marokkaanse verrijking

Berichtdoor Manon » Zo Nov 04, 2012 11:53 am

Zal ik hier maar het verhaal van het onfortuinlijke "BELGISCH" koppel plaatsen?

Belgisch paar met kinderen gepakt met 100 kilo cannabis

In Urrugne, aan de Frans-Spaanse grens, is donderdag een honderdtal kilo cannabishars in beslag genomen. De drugs waren verstopt in het voertuig van een Belgisch paar dat met zijn twee kinderen op weg was, zo is vrijdag vernomen van het parket van Bayonne.

De twee Belgen, dertigers van Marokkaanse afkomst, waren vergezeld van hun kinderen van 2 en 6 jaar oud. De ouders werden in voorlopige hechtenis genomen, terwijl de kinderen in een opvangtehuis werden geplaatst.

Belga
http://www.vandaag.be/buitenland/108997_belgisch-paar-met-kinderen-gepakt-met-100-kilo-cannabis.html

Kan Frankrijk (of Spanje) deze Marokkanen uitleveren aan Marokko? Of wordt er verondersteld dat Frankrijk/Spanje deze Belgen moet uitleveren aan België?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 04, 2012 12:54 pm

Manon schreef:
Kan Frankrijk (of Spanje) deze Marokkanen uitleveren aan Marokko? Of wordt er verondersteld dat Frankrijk/Spanje deze Belgen moet uitleveren aan België?

Ik vermoed dat ze eerst een tijdje logeren in een tijdje logeren in een Franse gevangenis, en als Belgie vraagt om uitlevering dat ze dan teruggehaald worden. Marokko zal ze niet willen hebben.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Jan 03, 2013 3:11 pm

Het gebeurt nog niet vaak (anders dan met auto's) dat een trein in brand wordt gestoken. En op 2 jan. denk je dan een politiek correcte gedachte: zou er overgebleven vuurwerk in het spel zijn?
Drie verdachten treinbrand blijven voorlopig vastzitten
De drie verdachten die zijn opgepakt vanwege de brand in een intercity van Utrecht naar Schiphol vanmiddag brengen de nacht door in de cel. De drie, twee mannen van 22 en een van 23 jaar uit Nieuwegein, zijn in verzekering gesteld. De komende tijd moet blijken of ze nog langer vast blijven zitten, meldde een politiewoordvoerder vanavond aan persbureau Novum.

De drie hebben hun eerste verhoor achter de rug. De trein is inmiddels weggesleept. Forensisch onderzoek moet uitwijzen wat de oorzaak van de brand is geweest. Mogelijk was vuurwerk in het spel. Of de verdachten, die zijn opgepakt voor betrokkenheid bij de brand, inderdaad met de brand te maken hebben, wordt nog onderzocht.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/01/02/drie-verdachten-treinbrand-blijven-voorlopig-vastzitten/
Met zo veel mensen in een trein (75) is er altijd wel iemand die de zaak op video vast legt. Ook de arrestaties. En dat waren bontkraagjes.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Vr Jan 04, 2013 3:32 am

Wat ik me afvraag is of deze knapen halal waren of niet. Uiteraard wordt daar geen melding over gedaan.
Weet iemand meer?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jan 04, 2013 11:49 am

H.Numan schreef:Wat ik me afvraag is of deze knapen halal waren of niet. Uiteraard wordt daar geen melding over gedaan.
Weet iemand meer?

Bijna goed Numan. Maar de jongens zijn wegens bewijs al vrijgelaten. De brand is hoogstwaarschijnlijk ontstaan door kortsluiting, zo bevestigen ingewijden bij de NS en ProRail.

Darryl, Redouan en Jochem zijn woedend en hebben een advocaat in de arm genomen die bekijkt of ze in aanmerking komen voor en schadevergoeding. Bovendien willen de drie excuses van de politie. "Dat is het ergste van allemaal.", zegt Redouan tegen RTV Utrecht. "Eerst word je afgeschilderd als een crimineel. En vervolgens word je vrijgelaten omdat er geen aanleiding is om je langer vast te houden."

De jongens hielpen na de brand note bene met de evacuatie van reizigers. "We hebben geholpen met evacueren. Er was een hele hoop rook. Veel mensen hadden zware bagage bij zich. En toen werden we ineens aangehouden."
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Jan 04, 2013 3:58 pm

Godin Elektra heeft een paar Mohammedanen behoorlijk pissig gemaakt.
Ze mogen nog van geluk spreken dat ze niet geëlectrocuteerd zijn. Niet zo iets dus binnenboord.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/trein-met-kortsluiting-7802
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Za Jan 05, 2013 7:03 pm

Marokkanen vormen nieuwe generatie topcriminelen
De nieuwe Holleeder is een jonge, criminele Marokkaan. De Amsterdamse recherche voorspelde het vijf jaar geleden al. Met de recente liquidaties van Marokkaanse Amsterdammers lijkt die glazen politiebol gelijk te krijgen. Waar vroeger de geliquideerden Willem, Cor en John heetten, dragen ze tegenwoordig namen als Mohammed, Redouan, Nabil, Youssef en Saïd.

Dat meldt het AD vandaag.

De generatie van Willem Holleeder, rijdend op zijn karakteristieke Vespa, Cor van Hout, Sam Klepper, John Mieremet lijkt langzaam aan het uitsterven. Al was het maar omdat de meesten geliquideerd zijn. Een nieuwe generatie topcriminelen maakt zijn opmars. De nieuwe Holleeders heten Omar, Karim of Mustafa. Ze zijn in tegenstelling tot hun Nederlandse collega's mediaschuw en leven anoniem in hun volksbuurt.

Dat de nieuwe topcriminelen Marokkanen zijn, voorspelde de Amsterdamse politie vijf jaar geleden al. Recherchechef Willem Woelders vertelt dat de kruimeldiefjes van toen nu de zware criminelen zijn. 'De namen verschillen, hun strafblad niet,' zegt hij. 'De jongens op wie ik toen doelde, werken inmiddels landelijk, plegen grote overvallen en schuwen geen geweld.'

Bovenwereld
Er is wel een belangrijk verschil tussen Holleeder toen en de situatie nu, zegt PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch, die 10 jaar bij de Amsterdamse politie heeft gewerkt en zich nog steeds met veiligheid bezighoudt. 'De Holleeder-georganiseerde misdaad is intrigerend, gevaarlijk, omdat het zo verweven is met de bovenwereld. Ik heb nou niet het idee dat de jongens over wie we het nu hebben, daar ook zo verweven mee zijn. Dat is misschien een kwestie van tijd. Aan intelligentie ontbreekt het de Marokkaanse jongens niet, maar door hun achtergrond komen ze misschien moeilijker een netwerk binnen.'

Voor het grote publiek mag de nieuwe generatie dan onbekend zijn, de instanties kennen ze al jaren, de hangjongeren en kruimeldiefjes van toen. Onder het oog van de overheid wisten de jongens uit onder meer de Diamantbuurt uit te groeien tot serieuze criminelen. Volgens Marcouch maken de allochtone criminelen het de politie wel veel lastiger. 'De recherche is grotendeels autochtoon. En dat maakt het praktisch gezien al moeilijker om deze jongens te volgen. Ik heb destijds bij de politie meegemaakt dat wekenlang de verkeerde jongen is gevolgd. Ze dachten dat de verdachte Saddam heette, maar het moest Mohammed zijn. Zoals ik geen Nigerianen en Ghanezen uit elkaar kan houden, weet ik wel Marokkanen van Algerijnen en Tunesiërs te onderscheiden.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... elen.dhtml
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 09, 2013 3:24 pm

Dit zijn weggestopte berichten waar je als burger bijna nooit over leest of gewoon overheen leest. .

'Man vergiftigde vrouw met antivries'

De Wageningse Marian Heij is vergiftigd. Wie is Marian Heij ? Marian Heij is 60 jaar geworden en ze was waarschijnlijk een eenzaam naar liefde verlangend goedmens die veel van de multiculturele samenleving hield. Ze trouwde met een Marokkaan die op een goede dag de oude vrouw zat was. Wat doe je dan. Ga je dan als Marokkaan scheiden? Nee, want op die manier kan jij jezelf niet verrijken.

De Marokkaan heeft de vrouw vermoord om er met haar geld vandoor te kunnen gaan. Mogelijk gaat het om een bedrag van drie ton. Bekenden van het echtpaar hebben tegenover justitie verklaard dat de man er andere relaties op na hield.

De man zegt zelf dat hij onschuldig is. Tijdens de rechtszaak zei hij: "Ik heb niks gedaan. Ik wil graag naar huis." De officier van justitie zei bang te zijn dat hij dan naar Marokko, zijn vaderland, vlucht. De rechter wees daarom het verzoek om voortijdige vrijlating af.
Dit drama speelde zich af in Mei vorig jaar.

http://www.gelderlander.nl/regio/de-val ... -1.1559665
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2120 ... ast__.html

Hier staat Marian in gelukkiger tijden.
Afbeelding

Triest. Ik weet niet waarom, maar de dood van deze vrouw grijpt me aan. Ik vermoed dat dat komt omdat zij uit de goedheid van haar hart iedereen vertrouwde,ook deze marokkaan die met zoete woorden haar gestrikt heeft, maar die haar vertrouwen gruwelijk geschonden.
Ik vermoed dat de familie van Marian niet dol op haar echtgenoot was. Hij wordt namelijk niet genoemd in dit overlijdensbericht .
Ik heb niks gedaan. Ik wil graag naar huis.

Hans v d Mortel sr

Marokkaanse verrijking via de leer van Mohammed

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 09, 2013 9:07 pm

Ariel schreef:
De Marokkaan heeft de vrouw vermoord om er met haar geld vandoor te kunnen gaan. Mogelijk gaat het om een bedrag van drie ton. Bekenden van het echtpaar hebben tegenover justitie verklaard dat de man er andere relaties op na hield.

De man zegt zelf dat hij onschuldig is. Tijdens de rechtszaak zei hij: "Ik heb niks gedaan. Ik wil graag naar huis."

Dan is hij een moslim. Moslims - zowel kinderen als volwassenen - roepen altijd dat ze onschuldig zijn. Ook als zij op heterdaad betrapt worden. Op het proces zal mogelijk nog aangevoerd worden dat een joods complot achter de moord schuilgaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “Samenleving & Integratie”