Rem op uitkering naar Marokko

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door King George »

Het gaat ons dus wat kosten?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

King George schreef:Het gaat ons dus wat kosten?
Als het aan de dames weduwen ligt wel ja.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

Hij staat er op. Kijk vanaf de 12 de minuut.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1327017
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Monique »

Sjonge jonge, het minimumloon is daar € 250 en die muts krijgt € 850.
Daarbij is het een jonge meid.
Weer een schoolvoorbeeld van een domme muts die te lui is om te werken.
Waarom neemt ze geen nieuwe man om haar te onderhouden? Zo hoort dat eigenlijk.
Wat kunnen die lui zielig doen zeg. En alle verantwoordelijkheid voor hun leven bij Nederland neerleggen.

Ik vind dat kinderbijslag sowieso afgeschaft moet worden. Voor iedereen.
Nabestaandenuitkeringen vind ik ook overbodig. Vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat zelf in hun onderhoud te voorzien.
Alleen vrouwen geboren voor 1960 of zo krijgen nog zo'n uitkering.

Opzeggen dat verdrag met Marokko.
We zijn weer duidelijk de geldkraan voor marokko.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door H.Numan »

Ik denk niet dat we die Duitse fokpremie nu nog nodig hebben. Want dat was de oorsprong van de kinderbijslag / kindergeld. In Duitsland had men het konijnenkruis, maar buiten Duitsland lachte men daarom. Duitsers zijn bepaald niet dom, dus pasten ze de beloning aan de omgeving aan.
(Eh, ........ hoe noem je iemand die voor geld sex bedrijft? :smile7: )
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ik vind dat kinderbijslag sowieso afgeschaft moet worden. Voor iedereen.
Dat vind ik ook. Maar het gaat de fokzucht van onze moslims niet beteugelen want die primitieven trekken zich niets aan van hun kinderen. In Afrika is er 0 eurocent kinderbijslag en ze maken vrolijk elk jaar een kindje bij.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

Hebben jullie gezien in wat voor mooie huizen de dames leefde? Allemaal bekostigd door ons. De rooie lippen weduwe zat er helemaal tof bij. Zij was dan ook degene die het hardst klaagde. Je zou bijna een collecte voor haar gaan houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Hebben jullie gezien in wat voor mooie huizen de dames leefde? Allemaal bekostigd door ons. De rooie lippen weduwe zat er helemaal tof bij. Zij was dan ook degene die het hardst klaagde. Je zou bijna een collecte voor haar gaan houden.
viel me ook op. Ook mooie grote TV aan de wand, schitterend salon. Ik voel me op slag een arme sloeber.
Hoe oud was de weduwe? 17 jaar? Haar ouders woonden "bij haar " in, niet andersom. Ze was net goed op tijd verkocht aan een in Nederland werkende landgenoot!
In België krijgen weduwen onder een bepaalde leeftijd slechts gedurende een beperkte tijd overlevingspensioen en kunnen dan zelf op eigen benen staan.

De haremvrouwen vond ik ook wel leuk, 5 kinderen en 7 was het? Ik dacht dat de marokkanen toch zo veel van hun ouders hielden dat ze hun moeder sowieso bij hen in huis namen?

Wat me ook opviel was dat de nederlandse belastingbetaler ginds in Marokko tolken betaalt en een bureel betaalt om de ginds wonende uitkeringstrekkers nog wat extra te helpen. Is dat deel van het bilateraal verdrag? Als ik naar Marokko een paar jaar ga werken, dan kan ik voor alle vragen terecht in Antwerpen waar de Marokkaanse regering een speciaal loket mèt tolk ter mijner beschikking stelt om mijn marokkaanse uitkering te kunnen ontvangen?

en tot slot klinkt het ook zo dreigend dat die (grotere) kinderen - uiteraard volledig échte Nederlanders mèt paspoort- zelfs naar Nederland zouden komen om hier te studeren. Heerlijk is dit. Natuurlijk hadden die enkel gehoopt om enkel even naar Nederland te gaan om hun uitkering in orde te brengen nadat ze hun marokkaanse school hadden doorlopen! Zouden die "Nederlanders" wel Nederlands verstaan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

circe schreef:
en tot slot klinkt het ook zo dreigend dat die (grotere) kinderen - uiteraard volledig échte Nederlanders mèt paspoort- zelfs naar Nederland zouden komen om hier te studeren. Heerlijk is dit. Natuurlijk hadden die enkel gehoopt om enkel even naar Nederland te gaan om hun uitkering in orde te brengen nadat ze hun marokkaanse school hadden doorlopen! Zouden die "Nederlanders" wel Nederlands verstaan?
Laat ze maar komen die "goed opgeleide" :biggrin2: jonge dames en heren. Dat betekent namelijk dat pa moet zorgen voor hun onderhoud en dat hij dan niet meer kan genieten van dubbele kinderbijslag . Want dat krijgt pa namelijk als hij de kinderen in Marokko laat scholen. Ik vermoed dat het goedkoper voor hem is om zijn broedsel in Marokko te laten, tot dat ze oud genoeg zijn om hier een uitkering aan te vragen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Manon »

Laat ze maar komen die "goed opgeleide" jonge dames en heren. Dat betekent namelijk dat pa moet zorgen voor hun onderhoud en dat hij dan niet meer kan genieten van dubbele kinderbijslag .
o? kregen ze nog DUBBELE kinderbijslag ook ginder? Welke Nederlandse partijen zijn tot zulke prachtige initiatieven gekomen?

Dus niet alleen sturen ze ht kindergeld wèg uit nederland (anders zouden ze hier nog kunnen bijdragen aan de economie) maar ze krijgen het nog DUBBEL ook zodat de helft van de aangetrouwde familie er ook iets mee kan neem ik aan?
Je begint te begrijpen waarom die bontkraagjes zo gebeten zijn op het Nederlandse volk: waarom krijgen zij geen dubbel kindergeld ?

Staat er iemand ook even bij stil dat ze ginds amper huur moeten betalen? Want welke Nederlandse weduwe kan met haar weduwenpensioentje in Nederland een prachtige woning aankopen in feite?

Mogen Nederlanders zonder Marokkaans paspoort in feite ook ginds (met weinig energiekosten) een woning gaan huren of kopen en dan ginds hun (werkloosheid of arbeidsongeschiktheids)uitkering ontvangen? of geldt dat enkel voor dubbelpaspoortigen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Monique »

mercator schreef:
Monique schreef: Ik vind dat kinderbijslag sowieso afgeschaft moet worden. Voor iedereen.
Dat vind ik ook. Maar het gaat de fokzucht van onze moslims niet beteugelen want die primitieven trekken zich niets aan van hun kinderen. In Afrika is er 0 eurocent kinderbijslag en ze maken vrolijk elk jaar een kindje bij.
Dat geeft niet. Ze komen enkel voor het geld naar Nederland.
Dus, zonder kinderbijslag fokken ze in eigen land en kost het ons geen cent.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door mercator »

Monique schreef:Dat geeft niet. Ze komen enkel voor het geld naar Nederland.
Dus, zonder kinderbijslag fokken ze in eigen land en kost het ons geen cent.
Uiteraard, maar zelfs als ze helemaal niets krijgen hier zullen ze blijven komen. Want nergens kan een moslim het beter hebben dan in een moslimland want hier kan die altijd en overal én onbestraft stelen van de niet-moslims.

Dat heeft Numan geloof ik hier s gezegd, en dat is helaas de waarheid. Neem de moslims al hun voordeeltjes en uitkeringen af, ze zullen NOG niet vertrekken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Tart ons niet tot het uiterste", zo dreigde mannetje Pechtold.
Nog meer dreigementen en slecht nieuws voor de PvdA. Hun achterban wordt narrig als men de geldstroom naar Marokko stopt.
Marokkaanse organisaties dreigen steun aan PvdA in te trekken

09 maart 2013

Marokkaanse organisaties hebben aan PvdA-voorzitter Spekman een brief geschreven waarin ze aankondigen Marokkaanse-Nederlanders sterk te zullen adviseren om niet op de PvdA te stemmen, wanneer de PvdA in de Eerste Kamer steun geeft aan het wetsvoorstel om de kinderbijslag en de uitkeringen voor nabestaanden in Marokko stop te zetten.
Het wetsvoorstel zal door PvdA minister Asscher aan de Eerste Kamer worden voorgelegd.

Marokkaanse organisaties zullen de brief ook overhandigen aan hun lokale PvdA-afdeling. Hieronder de brief, die is ondertekend door Mohammed Rabbae en Abdou Menebhi.


Geachte heer Spekman,

De gemeenschap van de Marokkaanse-Nederlanders in Nederland heeft al sinds de jaren ‘70 een bijzondere band met de PvdA gehad. In de tijd van de gastarbeid was de naam van de partij op zich al een voldoende garantie voor herkenning en affiniteit met de PvdA. Ook de charismatische en sympathieke uitstraling van Den Uyl zorgde voor een blijvende trouw van onze gemeenschap aan de PvdA. Daarom was het niet verwonderlijk dat bij de eerste gemeenteraadsverkiezingen waaraan de migranten - na vijf jaar legaal verblijf - in 1986 mochten meedoen, de meerderheid van onze gemeenschap op de PvdA stemde. In de decennia daarop volgende heeft uw partij verschillende ideologische fasen meegemaakt variërend van het “afschudden van de sociaal-democratische veren” en de “derde weg” tot de nieuwe koers neergelegd in Van Waarde.

Hoewel de PvdA onder druk van de omstandigheden of de zogenaamde nieuwe tijd, dan wel het populisme minder herkenbaar was geworden wat betreft de sociaal-democratische principes hebben onze organisaties – met pijn in het hart - de PvdA steeds gesteund. Zeker wanneer we hoopten dat uw partij de Marokkaanse-Nederlanders in het bijzonder en de migranten in het algemeen principieel zou verdedigen tegen de voortdurende aanvallen van de populisten en extreem-rechts zowel landelijk alsook in de grote steden. Daarom hebben we onze gemeenschap in de diverse steden nadrukkelijk geadviseerd om op de PvdA te stemmen. Deze strategie heeft zowel in Den Haag, Rotterdam, Amsterdam alsook -in mindere mate- in Utrecht het juiste effect gesorteerd. Zeker in Rotterdam en Den Haag waar Leefbaar Rotterdam respectievelijk de PVV een grote dreiging voor de PvdA vormden.
Bij de laatste verkiezingen hebben we massaal op de PvdA gestemd om duidelijk af te komen van Rutte en zijn VVD, die we beschouwen als een PVV- light. Het vervolg is u bekend.

We walgen van de politiek van Rutte en zijn VVD en hadden niet verwacht dat uw partij met hem in zee zou gaan. Maar wat echter onze relatie met de PvdA volledig vertroebelt, is het feit dat uw eigen minister van sociale zaken, de heer Asscher, bezig is een asociaal wetsvoorstel dat afkomstig van Rutte I met hart en ziel te verdedigen in de Eerste Kamer. Dit, terwijl uw fractie in de Tweede Kamer dit wetsvoorstel principieel had afgewezen. Het gaat namelijk om het wetsvoorstel dat Rutte I - onder druk van Wilders - maakte om de kinderbijslag en de uitkeringen voor nabestaanden in Marokko stop te zetten. Waar moeten deze familieleden van migranten van leven dan? Is dit een sociaal beleid? Waarom heeft de PvdA haar principiële bezwaren tegen deze waanzinnige maatregel laten varen?

U zult begrijpen dat ons vertrouwen in de PvdA hierdoor zwaar aangetast is. Hoe is het mogelijk dat nota bene de PvdA een maatregel van Wilders uitvoert? Uw partij loopt nu bewust het risico om zich volledig te vervreemden van een grote gemeenschap van burgers in Nederland, die tegelijkertijd ook kiezers zijn. Bij handhaving van dit wetsvoorstel zullen we – bij de komende verkiezingen- de Marokkaanse-Nederlanders sterk adviseren om niet op de PvdA te stemmen.

Indien u een gesprek over deze ernstige kwestie op prijs stelt, dan zijn we daartoe bereid!

Hoogachtend,

Namens de Samenwerkende organisaties,

Mohamed Rabbae
Abdou Menebhi

http://www.republiekallochtonie.nl/maro ... te-trekken
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Schepsel »

Het gaat namelijk om het wetsvoorstel dat Rutte I - onder druk van Wilders - maakte om de kinderbijslag en de uitkeringen voor nabestaanden in Marokko stop te zetten.
Als Wilders of Rutte iets doet (of welke andere politicus ook), is het PER DEFINITIE fout? Ook niet meer poepen dan? Of mag dat nog wel omdat Mo dat ook deed? Wtf
Waar moeten deze familieleden van migranten van leven dan? Is dit een sociaal beleid? Waarom heeft de PvdA haar principiële bezwaren tegen deze waanzinnige maatregel laten varen?
Precies. Het wordt tijd dat we alle arme gezinnen in de Oekraine, in Ghana, in Bangladesh, in Rusland, en de hele rest van de wereld gaan steunen op Nederlands bijstandsniveau.

Mooi zo. Die ene zin toont aan dat ze welgeteld NUL argumenten hebben icon_thumbup.gif Dit is geen argument, en als ze er meer hadden, hadden ze die 100% zeker erbij gezet voor het betoog. Ze zetten zich te kijk als egoistische eisende drammende hebberds!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ariel »

Geert Wilders bezigde 5 jaar geleden in de tweede kamer tijdens de Algemene Beschouwingen" deze zin. "Jij stemmen op Wouter Bos, hij jou geven uitkering." Anno 2013 klinkt dat zinnetje dus als volgt: "Jullie ons geen uitkering geven. Wij niet stemmen op Samsom".

Voortaan hoeft Wilders alleen nog maar deze brief te quoten om zijn gelijk te halen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door op z'n kop »

Voortaan hoeft Wilders alleen nog maar deze brief te quoten om zijn gelijk te halen.
Zelf eventjes de uitbarsting weggehaald, pardon. Het is toch ook niet te geloven wat voor een achterbakse landverraders onze stemmen wegpikken.
Jarenlang word je vergruist en weggezet als een halve zool die gemeen doet tegen "aardige" nieuwe nederlanders, zelfs m'n beste vrienden zijn er met open ogen ingetuind.
En maar wegkijken en een paar eurootjes van hun hoge loon konden ze zeker missen. Hahaha, ik hoop dat de poep aan hun handen nog lang zal stinken. 8)
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Peter Louter »

Op wie moeten ze dan wel stemmen?

Benieuwd of de PvdA de Marokkaanse druk kan weerstaan. Dat zou ze alleen al moeten omdat het hier om chantage gaat.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door op z'n kop »

PVV, dan mogen ze blijven en leren mee te doen, ze worden dan in ieder geval niet bedrogen, als het goed is.

Mits de PVV er bij blijft dat ze er voor het volk zijn. En het geldlinks laten liggen voordat hele zaakje weer doorgaat als in de orde van de dag.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door H.Numan »

Dat laatste is iets waar ik nogal wat vraagtekens bij stel. Niet bij Wilders zelf, de man offert meer op dan de meeste mensen kunnen bevatten. Maar de rest van zijn partij komt me iets anders over. Op dit moment is er geen andere partij die het beter doet, de rest doet het veel slechter.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Manon »

Ik heb hier een paar extra bedenkingen bij:

"wij" mogen niet "wij en jullie" zeggen, "wij" mogen niet over "eigen volk" spreken, maar "zij" mogen dus wel hun volledige bevolkingsgroep aanraden om niet op PVDA te stemmen?

Als ik dat programma voor de geest haal, waar de 19-jarige weduwe in een riant huis woont met een inrichting waar ik enkel van kan dromen, dan vraag ik me weldegelijk af waarom de nederlandse belastingbetaler dat moet ophoesten. Hier in Belgique krijgen jonge weduwen (onder de 40 of zoiets) nog slechts gedurende korte tijd een overlevingspensioen en nadien kunnen ze ofwel terug op de huwelijksmarkt of alvast en zeker op de arbeidsmarkt terecht. Blijkbaar is dat teveel gevraagd voor Mohammed Rabbae?

En in feite zou er eens een Jaap en Kees moeten opstaan om aan de PVDA een briefje te schrijven dat ze hun "eigen volk" gaan aanraden om niet meer op PVDA te stemmen als ze dit wetsvoorstel NIET steunen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door H.Numan »

Circe, ik ben het helemaal met je eens. Het is een bewuste tactiek: eerst werd 'eigen volk eerst' gestigmatiseerd. Zo goed dat je vandaag de dag direct gezien wordt als neo nazi als je het durft te zeggen. Ook al is het aan de borreltafel.

Het Nederlandse volk? Dat bestaat niet. Er bestaan mensen die in Nederland wonen. Ook dat is er zo goed ingehamerd dat iemand die dat tegen durft te spreken direct als een halfzotte chauvinist wordt gezien.

En tenslotte is vaderlandse geschiedenis al verschillende generaties niet meer in het les programma. Het allerlaatste wat we willen is terug kijken naar het verleden hoe die domme Kazen de rest van de wereld klopten. Geeft ze maar domme ideeën over zichzelf.

De enige gelegenheid om nationalisme te uiten is wanneer het er niet toe doe en volkomen belachelijk is, tijdens voetballen of wielrennen. Dan loopt de meute lam van de drank rond in knettergekke pakken. Zo belachelijk dat het mag.

In België is het niet veel anders.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: De enige gelegenheid om nationalisme te uiten is wanneer het er niet toe doe en volkomen belachelijk is, tijdens voetballen of wielrennen. Dan loopt de meute lam van de drank rond in knettergekke pakken. Zo belachelijk dat het mag.
Of bij koninginnedag. Dan loopt heel het Hollandse volk te hoop om uitgerekend dàt sujet te aanbidden dat Nederland naar de verdommenis helpt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Pilgrim »

H.Numan schreef:Het Nederlandse volk? Dat bestaat niet. Er bestaan mensen die in Nederland wonen.
Tja, dat klopt natuurlijk ergens wel. Landen bestaan eigenlijk ook niet want een land is een abstractie. Er bestaan alleen bossen, rivieren, steden en weilanden, enz. :smile4:

Maar wat is het Nederlandse volk en waarin verschilt het wezenlijk van bijvoorbeeld het Duitse, Belgische of Engelse volk? Voel ik mij verbonden met 'mijn' volk? Ik voel mij in ieder geval niet verbonden met socialistische, islamofiele, communistische of andere foute Nederlanders. Ik voel me nog meer verbonden met Paul weston (Brit) dan met Diederik Samson (Nederlander). Misschien kan je je beter identificeren met mensen die het met je eens zijn dan met een nationale of regionale identiteit.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Ozes »

Nee, etniciteit en cultuur bepalen, naast geografische beperkingen de landgrenzen. Ik voel mij verbonden met Paul Weston omdat hij opkomt voor onder andere mijn etnische afkomst en mijn cultuur.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rem op uitkering naar Marokko

Bericht door Pilgrim »

M.a.w. een nuttige abstractie.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie