Multicrimineel Rotterdam: Wat is nou toch die verrijking?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
King George

Multicrimineel Rotterdam: Wat is nou toch die verrijking?

Berichtdoor King George » Za Jan 19, 2013 8:34 pm

Wat las ik nou? Dat in Rotterdam maar 1 % van de straatrovers Nederlander is? Dat 99 % van de gearresteerde straatrovers van buitenlandse komaf zijn? Wat is nou van die multicriminele samenleving toch die verrijking voor ons land? Het is voor ons land maar weinig wat we voor het moeten meebetalen aan die vet gesubsidieerde multikul terugkrijgen... We zijn beter af zonder die opgedrongen gesubsidieerde multikul.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Eliabe

Re: Multicrimineel Rotterdam: Wat is nou toch die verrijking

Berichtdoor Eliabe » Za Jan 19, 2013 8:55 pm

Als geboren en getogen Rotterdammer kan ik vermelden dat er in Rotterdam geen echte Rotterdammers meer wonen. Meer dan 62 % is momenteel allochtoon.
Van de Marokkanen die zich in Rotterdam bevinden, is 55% actief in de crime scene!!
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Jan 19, 2013 8:59 pm

En zou dat cijfer veel verschillen bij de verkrachtingen? Zou het ook zo zijn als, om maar eens een buitenplaats te noemen, in Oslo?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Jan 19, 2013 9:04 pm

Af en toe kijk best wel even raar op. Zoals wanneer ik in de rubriek over seks en Marokkanen lees;
Marokkaanse jongen, 15 jaar.
    "Naar Hollandse meisjes kijk ik eigenlijk niet, ik ken ook niet zo veel Hollandse meisjes. Bij ons op school zitten er twee, maar die zijn een beetje raar", zegt Kader

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jan 19, 2013 9:44 pm

Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45 procent van de verdachten, blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38 procent komt uit Marokko. Een 16 procent heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.

Oeps.. :ohmy2: Dat zijn dan bijna 3 oer Hollandse straatrovers. We hebben dus een Hollands straatrover probleem. Slecht...Oppakken dat tuig, en nooit meer vrijlaten. We moeten terug naar 0 procent.

Nou ja, Rotterdam heeft de burgemeester die ze verdienen. Een halal erwtensoep etende burgervader.

"Iedereen denkt dat snert een Hollandse specialiteit is, maar dat is niet zo", zegt de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb.

"Erwtensoep was het goedkoopste gerecht dat mijn Marokkaanse oma kon maken, met erwten, olijfolie en gedroogd vlees. Een echte boerenmaaltijd die kracht gaf. En daarna kon je het land weer op", zo zegt Aboutaleb in het AD.

Halal

De Rotterdamse burgemeester zei dat bij de snert-tram die gisteren reed in de Maasstad. Speciaal voor Aboutaleb was er erwtensoep met halal kippenvlees. "Ik eet alleen ritueel geslacht vlees, anders eet ik het niet’’ zei Aboutaleb.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Re: Multicrimineel Rotterdam: Wat is nou toch die verrijking?

Berichtdoor Ariel » Di Dec 11, 2018 4:13 pm

Zucht....

Ik kijk regelmatig naar het Engelse televisie programma "De deurwaarders UK " Aardig om te zien hoe import Britten die hun huur niet betalen hun huis uitgezet worden. Deze mensen begrijpen vaak niets van de rechterlijke dagvaardiging.

Het blijkt nu dat ook onze import medelanders die brieven niet begrijpen.

Maar... icon_clap.gif Er is een oplossing op handen.

Geen tekst maar plaatjes bij huisuitzetting

Huisuitzettingen in Rotterdam moeten worden voorkomen door brieven aan huurders voortaan met pictogrammen en foto’s te sturen.

Dat stelt de Pvda. Raadslid Narsingh Balwantsingh heeft schriftelijke vragen gesteld om het aantal fors terug te brengen. Hij is langs corporaties, wijkteams en schuldhulpverlening gegaan om tot maatregelen te komen die uitzettingen tegen kunnen gaan. Een van de oplossingen is volgens Balwantsingh te werken met pictogrammen, foto’s en weinig tekst, waardoor brieven beter leesbaar worden.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Re: Multicrimineel Rotterdam: Wat is nou toch die verrijking?

Berichtdoor Mahalingam » Di Dec 11, 2018 8:10 pm

Zijn er ergens ook landen waar je eeuwig kan blijven wonen zonder je huur te betalen?
Dat ze niet snappen dat ze uiteindelijk de facto hun huis uitgezet worden, is onzin.
Dat ze gerechterlijke documenten niet snappen kan ik mij levendig indenken, die worden door vele inboorlingen ook niet begrepen.
Maar met wat simpele gebaren is dat toch over te brengen.
Hert gebaar van 'geld betalen' is te snappen en het gebaar 'eruit schoppen' toch ook?

Terug naar “Samenleving & Integratie”