Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Mahalingam »

Mahalingam schreef:Hier zien wij de tweedeling van ons land:
Afbeelding

Bart-Joost van Rij van Leefbaar Rotterdam mept scheld- (hoer, kankerjood) en spuug Mocro's Kamal Majait en Yassine Haddach.

Mag dit wel? Daarover zijn de meningen verdeeld.
Maar dan na afloop zegt Bart-Joost "We laten ons niet wegjagen".
En daar worden Gutmenschen helemaal niet goed van.
"We laten ons niet wegjagen" van Bart Joost van Rij is een racistisch PVV statement en zijn actie verdiend afkeuring. @RDStad @MaartenHHoog
— Leo de Kleijn (@ldekleijn) June 10, 2016
https://twitter.com/ldekleijn/status/741165150351282176

Deze Leo is fractievoorzitter van de plaatselijke SP en maakt een collega politicus dus uit voor racist. En dan klagen over de toon van het debat door op deze manier het debat onmogelijk te maken.
En dan dat "zijn actie verdiend afkeuring". Let wel: niet zijn uitspraak maar zijn daad verdient afkeuring.
En nu staan de twee spuugbeestjes voor de rechter.
Spugende scooterrijders Coolsingel beboet
De twee jongens die vandaag terecht stonden voor het bespugen van een journaliste, hebben hun daden toegegeven. Een verslaggeefster van Omroep PowNed maakte opnames op de Coolsingel met Rotterdamse raadsleden toen ze door de jongens werd belaagd vanaf een scooter. De bestuurder kreeg een boete van 500 euro, terwijl de bijrijder werd bekeurd met 250 euro.
http://www.ad.nl/rotterdam/spugende-sco ... ~a2b2305b/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Racistische neger en Marokkaantjes mishandelen blanke scholier

Posted on juni 4, 2016 by Fubar in Nieuws // 7 Comments

Afbeelding

De politie onderzoekt de mishandeling van een Dordtse scholier. In een filmpje dat op internet circuleert is te zien hoe de leerling van het Wellantcollege wordt afgeranseld.
Luid gejoel, gescheld en in de verte een paar trappen die worden uitgedeeld. Een stuk of tien jongens van rond de 16 hebben zich om één jongen verzameld die het slachtoffer is. Als het filmpje verder gaat, lijkt de vechtpartij voorbij te zijn. Totdat één van de jongens fel uithaalt naar het slachtoffer en op hem in slaat totdat hij op de grond ligt. Eén van de jongens trekt de dader vervolgens van het slachtoffer af.

Filmpje bij De Limburger >>

Marokkanenprobleem >>

Dit is de toekomstige achterban van DENK, dat zeer populair is bij de Nederland hatende jeugd die we geïmporteerd hebben. Dit is het soort racisme dat aangewakkerd wordt door de steeds militantere zeurpieten die lopen te polariseren langs etnische lijnen.

En dit zal autochtone kinderen steeds vaker overkomen naarmate zij meer en meer een minderheid zullen vormen in eigen land.

Bedankt stelletje racisten van PvdA, GroenLinks, D66, SP en alle andere rot die politiek heet.


Fenixx
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Marokkaanse islamterreur in Veghel
Er is kermis in Veghel. Een goede tijd om flink rotzooi te trappen. En dat doen de mohammedaanse vlegels uit Veghel dus nu.

Er loopt zaterdag en zondag extra veel politie over de kermis in Veghel. Daarmee hoopt de gemeente nieuwe rellen, zoals vrijdagavond, te voorkomen. Die ontstonden nadat een arrestant vluchtte uit handen van de politie.

De rellen ontstonden op de eerste dag van de Veghelse kermis. Daarbij werden twee politieagenten geslagen, een winkelruit ingegooid en werden er zeven jongeren opgepakt.

De politie heeft iets meer bekend gemaakt over de oorzaak van de rellen. Het begon met een vechtpartij tussen jongeren. Twee jongen van zestien uit Veghel raakten daarbij gewond. Een andere 16-jarige werd even later aangehouden, aan de hand van een signalement. Het ging mis toen die arrestant zich wist los te rukken.

Er volgde een kleine achtervolging, waarbij de jongen op een dak klom. Tientallen mensen kwamen kijken en bemoeiden zich ermee. Toen de jongen naar beneden sprong, werd hij gearresteerd. Dat was ook het moment dat de omstanders zich tegen de politie richtten. Er ontstonden rellen.
Bewoners ten einde raad over intimidatie door jongeren in Veghel: 'Steeds angstaanjagender'

VEGHEL - Jongeren die het centrum van Veghel terroriseren. Woensdagochtend kwam het door een bericht op Facebook van de politie naar buiten. De situatie speelt echter al zes jaar, zo blijkt uit een gesprek met een bewoner van de Molenwieken in het centrum van Veghel. De sfeer wordt volgens hem steeds ‘angstaanjagender’. De met name Marokkaanse en Ethiopische jongeren gaan zelfs zover dat ze een rollator wegschoppen bij ouderen, zo hoort onze verslaggever in de buurt.

De mensen die wonen in een appartement aan het winkelplein in het centrum van Veghel hebben een prachtig balkon. Maar buiten zitten, doet niemand. Bewoners worden door jongeren geïntimideerd. “Roepen, schelden en uitdagen”, legt de bewoner uit.

De agressiviteit en bedreigingen worden volgens hem steeds erger. “Bel de politie maar, roepen ze. Dat is goed voor m’n conditie.”

De jongeren zien het plein volgens de buurtbewoner als ‘hun domein’. Dinsdagavond droegen ze volgens hem voor het eerst allemaal donkere kleding. “Dat maakt het nog angstaanjagender.”

Niet genieten van zwoele zomeravond
Was het in het begin nog te doen op een parkeerterrein in de buurt. Sinds het plein is opgeknapt, heeft de groep zich naar die plek verplaatst. Wanneer het kouder wordt, is het rustiger. Maar wanneer het weer beter wordt, is het opnieuw loos. Buiten genieten van een zwoele zomeravond is er voor de bewoners van de buurt niet meer bij.

Toen hij even geleden aan zijn dochter, die ook aan het plein woont, voorstelde wat bloemetjes te gaan kopen voor bij haar op het balkon, begon ze bijna te huilen. “Ik ga er toch niet zitten”, zei ze.

Burgemeester begrijpt de zorgen
Burgemeester Ina Adema wil alleen schriftelijk reageren. "Ik begrijp de zorgen van de bewoners. Het is bijzonder vervelend dat bewoners overlast ervaren en we nemen dit dan ook zeer serieus. Er is nauw overleg met politie, instanties én natuurlijk bewoners om te bekijken hoe we de overlast kunnen tegengaan."

De politie roept mensen op om overlast vooral te blijven melden. Om de overlast aan te pakken, voert de politie sinds deze week extra controles uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Tsunami van Marokkaanse asielzoekers overspoelt Nederland

Nu al drie keer zoveel als in heel 2015

20-09-2016, 9:09 Tags: Marokkanen

Een groeiend aantal Marokkanen vraagt in Nederland asiel aan. In acht maanden tijd waren dat er al drie keer zoveel als in heel 2015. Dat terwijl de kans dat ze mogen blijven vrijwel nihil is. Dat meldt het Noordhollands Dagblad dinsdag.

Vorig jaar kwam de toeloop al op gang. De PvdA stelde toen Kamervragen over Marokkanen uit het Rifgebergte die op zoek naar een betere toekomst richting Europa kwamen. Toen deden veel Marokkanen zich voor als Syrische vluchtelingen. Ze probeerden zo mee te liften op de vluchtelingenstroom via Griekenland.

Sinds begin dit jaar staat Marokko op de lijst van veilige landen, zodat oorlog geen reden is om asiel aan te vragen.


ANP


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

GROEP VAN 6 ‘LICHTGETINTEN’ SLAAN JONGEN IN ELKAAR EN BEROVEN HEM

oktober 5, 2016
Schoenafdrukken in nek en gezicht: ‘Hij is nu wel knock-out, zeiden ze’
Afbeelding

Hij werd van zijn fiets geduwd en vrijwel meteen in zijn gezicht geslagen en geschopt. De 22-jarige Daniel*(gefingeerde naam) had de schoenafdrukken in zijn gezicht en nek staan nadat hij eind augustus ’s nachts in Noord werd beroofd. Hij doet nu anoniem zijn schokkende verhaal: ‘Ik hoorde ze nog zeggen: “Hij is nu wel knock-out”‘.

Na een avond werken in de horeca was Daniel 25 augustus in de vroege ochtend op weg naar het huis van zijn vriendin. Bij de Buiksloterweg wordt hij tegengehouden door een groep mannen: ‘Voor ik het wist, stond er eentje voor mijn fiets om mij op te vangen. Ik remde en raakte uit balans, toen viel ik en voordat ik het wist had ik een paar vuisten in mijn gezicht. Daarna volgden alleen maar trappen.’
Ik had een hersenschudding, mijn hele gezicht was blauw. Er stond een voetafdruk in mijn nek en mijn voorhoofd. Ik had heel veel last van mijn hoofd.’

Het was de bedoeling van de groep om hem buiten westen te slaan. ‘Op een gegeven moment hoor ik een paar jongens zeggen: “Hij is nu wel knock-out”. Dus dat weet ik nog.’ Dan merkt Daniel dat zijn telefoon weg is en vraagt hem terug. ‘Je mag blij zijn dat je je fiets nog hebt, je moet nu weggaan’, snauwen de jongens hem toe.

Na een avond werken in de horeca was Daniel 25 augustus in de vroege ochtend op weg naar het huis van zijn vriendin. Bij de Buiksloterweg wordt hij tegengehouden door een groep mannen: ‘Voor ik het wist, stond er eentje voor mijn fiets om mij op te vangen. Ik remde en raakte uit balans, toen viel ik en voordat ik het wist had ik een paar vuisten in mijn gezicht. Daarna volgden alleen maar trappen.’

De politie is op zoek naar zes lichtgetinte mannen van tussen de 20 en 25 jaar oud die in de omgeving rond de Buiksloterweg gezien zijn of mogelijk vaker rondhangen. Meer over deze zaak en een getuigenoproep ziet u in Bureau 020.

http://www.at5.nl/artikelen/161001/scho ... -zeiden-ze

“Groep”, “lichtgetint”? Noem het beestje maar bij de naam! Zeg dus maar gerust een groep allochtonen/immigranten, oftewel een groep criminelen! En NEEN dit is is GEEN discriminatie, omdat deze groepen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit!
Allochtonen zijn in alle CBS statistieken oververtegenwoordigd en in vrijwel alles wat niet goed is. Criminaliteit, bevolking gevangenissen, lagere opleiding, gezondheid, obesitas, arbeidsparticipatie en uitkeringen. Dit zijn overheidscijfers, dus, linkse cultuurknuffelaars: dit is ook GEEN racisme!

Nederland dit is de toekomst van jullie kinderen, dankzij onze regering! Wen er maar alvast aan!


Eunmask
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Baby na mishandeling door Marokkanen op straat overleden

Bericht door King George »

King George schreef:Maar ûh, geen Marokkanenprobleem hoor...


Een zwangere Amsterdamse die op de Nieuwendijk door vijf Marokkaanse mannen was mishandeld, is kort daarop te vroeg bevallen, waarna de baby is overleden.

De 26-jarige vrouw van Marokkaanse komaf liep 26 maart met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk. De vijf mannen, rond de twintig, liepen achter hen. Het groepje schold haar uit voor 'negerhoer'.

Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt.

De belagers werden gearresteerd, de vrouw liet zich in een ziekenhuis onderzoeken. Haar verwondingen leken mee te vallen, maar op 4 april werd het kind te vroeg geboren, waarna het overleed. (Paul Vugts)


Het Parool

We doen weer eens een rondje knetter knetter knetter. Geen causaal verband tussen een zwangere vrouw in de buik schoppen en een miskraam? Alsof iemand aan loodvergiftiging is overleden in plaats van aan pistoolschoten. Voorts ben ik er ten zeerste zeker van dat als de daders Nederlanders waren en geen Marokkanen er heel wat harder gestraft zou zijn en er volop gesproken zou zijn over racistische mishandeling.

  • Justitie: niet bewezen dat baby stierf door vechtpartij

    Justitie eist slechts bescheiden werkstraffen voor vijf Marokkaanse jonge mannen die waren aangeklaagd omdat ze op 26 maart 2012 in de Amsterdamse binnenstad een stel zouden hebben mishandeld, waarna de zwangere vrouw haar zes maanden oude baby verloor.


    De mannen zouden de Marokkaanse voor 'negerhoer' hebben uitgescholden omdat haar vriend van Surinaamse komaf is.

    Justitie acht niet bewezen dat de vrouw klappen of schoppen kreeg en deskundigen hebben evenmin kunnen vaststellen of de baby ruim een week nadien door de vechtpartij is overleden. Daarom vordert de aanklager alleen straffen voor het openlijk geweld tegen de man van het stel en het schelden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Baby na mishandeling door Marokkanen op straat overleden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt.
Zoals het hier staat is er sprake van mishandeling.
De belagers werden gearresteerd, de vrouw liet zich in een ziekenhuis onderzoeken. Haar verwondingen leken mee te vallen, maar op 4 april werd het kind te vroeg geboren, waarna het overleed. (Paul Vugts)
Zij had verwondingen en die leken mee te vallen. Neemt niet weg (even opletten meneer de rechter!) dat zij geduwd, geslagen en geschopt was.
Justitie acht niet bewezen dat de vrouw klappen of schoppen kreeg en deskundigen hebben evenmin kunnen vaststellen of de baby ruim een week nadien door de vechtpartij is overleden. Daarom vordert de aanklager alleen straffen voor het openlijk geweld tegen de man van het stel en het schelden.[/list]
Conclusie: dit hele verhaal berust op leugens. Of . . . ik heb weer eens gelijk dat de rechterlijke macht niet per definitie corrupt is, maar wel opvallend vaak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Proficiat. Marokko Europees Kampioen "Minder"

Afbeelding

Wij zijn natuurlijk geen service-organisatie van de juridische afdeling van de heer Geert Wilders. Maar dit gezaghebbende onderzoekje is een cadeautje voor raadsman Geert-Jan Knoops. Proficiat o allochtonen uit Marokko! Eerste plek als het gaat om verplichte verblijven in de staatshotels en correctionele Airbnb's, in heel Europa. Van Zweden tot Spanje, van Ierland tot Griekenland. Overal in die schitterende EU zitten de plaatselijke penitentiaire inrichtingen tjokvol leipe mocro flavour uit Noord-Afrika. De vraag is nu: willen we dat verminderen & hoe gaan we dat regelen... Iemand?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Minder, minder, minder...
Zeer gewelddadige overval in Almere. Klanten juwelier op knieën gedwongen

Twee gewelddadige overvallers hebben dinsdagochtend in nog geen minuut tijd hun slag geslagen in een juwelierszaak in Almere. Het duo dwong de aanwezige klanten op hun knieën en sloegen vervolgens alles aan gort.

Het tweetal is met een onbekende buit op de vlucht geslagen op een oranje fiets. De politie is op zoek naar twee jongens van beiden ongeveer 25 jaar oud met een getinte huidskleur. Ze waren donker gekleed en droegen een oranje muts. Om de overvallers op te sporen, heeft de politie onder meer een helikopter ingezet.

Het is niet duidelijk of er mensen gewond zijn geraakt. Wel is de winkel veranderd in een slagveld. Overal ligt glas.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marokkanen hebben schijthekel aan negers.

Mocro klapt zijn zus tijdens docu (heftig)



Minder Marokkanen? Jazeker! Want de meeste Marokkanen zijn mohammedaan. En in een mohammedaans gezin zwaait de moskee-vader met de wil van Allah. Nou dan weet je het wel. Dan kun je een hoopvolle intgegratiegedachte wel op de buik van linkse kamerleden schrijven. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Dit heethoofd duwt een man bijna onder een bus

Bericht door King George »

Klik hier voor bekijken video Bijna vermoord na verkeersruzie.

De agressieveling in deze video mishandelt een man na een verkeersruzie in Amsterdam-Noord. Het incident vond plaats in juli.


Willen we meer of willen we minder?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Granaat tegen feestbedervers

Een door jongeren getergde commando hangt vervolging wegens poging tot doodslag boven het hoofd. De 33-jarige korporaal uit Zwijndrecht wordt ervan verdacht een flitsgranaat te hebben gegooid naar de jongens die het verjaardagsfeestje van zijn dochter verpestten.

Het incident had plaats op 16 september, toen zijn dochter haar zestiende verjaardag vierde. Een groep van veertig overwegend Marokkaanse jongens die niet welkom was, maar wel naar binnen probeerde te komen, bleef een tijdje voor de deur hangen. De spanningen liepen volgens de advocaat van de korporaal Michael Ruperti hoog op.

„Er werd op de deur en ramen gebonkt en gedreigd met schieten”, vertelt de advocaat. „Daarop is mijn cliënt met zijn zoon en zwager naar buiten gegaan om de jongens aan te spreken. Toen hij weer binnen was, hoorde hij een luide klap.”

Er blijkt in de brandgang achter het huis een flitsgranaat te zijn ontploft. Zulke projectielen worden gebruikt om bijvoorbeeld gijzelnemers bij een bevrijdingsactie te verwarren. Een jongen krijgt scherven van het explosief in zijn been en bil. Het slachtoffer stelt alleen maar te zijn gaan kijken bij het opstootje.

Hoewel het slachtoffer de commando volgens zijn raadsman niet als dader aanwijst, gaat de verdenking in de buurt snel richting de korporaal. Als foerier, een militair die de uitrusting beheert, heeft hij toegang tot de wapenkamer van het Korps Commandotroepen (KCT). De gebruikte granaat behoort tot de uitrusting van het KCT. Vanwege deze aanwijzingen arresteert de marechaussee de korporaal. Inmiddels is hij weer aan het werk. Hij mag niks over de zaak zeggen.

„Maar of het KCT iets mist, dat is hem niet gevraagd. Vooralsnog vind ik dit een zwakke zaak. Maar wel eentje met grote gevolgen voor mijn cliënt”, stelt raadsman Ruperti.
Sneu voor die millitair. Met die marokkaan heb ik weinig medelijden. Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Deze Soldaat van Oranje verdient een standbeeld.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Mahalingam »

Ik kom het getal vijf (5) tegen in een bericht. En dan heb ik de associatie met islam.
Baarnse stationheld uit wraak in elkaar geslagen
De heldhaftige Baarnse jongen (19) die een aantal weken geleden een man beschermde tegen vijf jonge belagers is gisteren uit wraak voor zijn deur in elkaar geslagen. Ook werd de voorruit van zijn auto ingeslagen. Twee jongens zijn gearresteerd.
Afbeelding

Het 19-jarige slachtoffer werd al langer geteisterd door wraakacties. Begin november greep hij in toen een treinpassagier op station Baarn werd lastiggevallen door een groep van vijf jongens tussen van 15 en 16 jaar oud. Dit werd hem niet in dank afgenomen. Kort na de heldendaad werd zijn auto beklad met het woord ‘snitch’, een Engelse term voor verrader.

Het was voor de reljeugd nog niet genoeg. Vier jongens wachtten het slachtoffer gisteren voor zijn woning aan de Meerpaal op. Zijn jongere zusje zag hoe haar broer in elkaar werd geslagen en belde 112.

De jongen is flink toegetakeld, maar inmiddels wel weer thuis.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2720 ... gen__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:Ik kom het getal vijf (5) tegen in een bericht. En dan heb ik de associatie met islam.
Baarnse stationheld uit wraak in elkaar geslagen
De heldhaftige Baarnse jongen (19) die een aantal weken geleden een man beschermde tegen vijf jonge belagers is gisteren uit wraak voor zijn deur in elkaar geslagen. Ook werd de voorruit van zijn auto ingeslagen. Twee jongens zijn gearresteerd.
Dat soort gasten had je bij ons vroeger in het dorp ook.
Die hebben met z'n zessen mijn broertje een keer gepakt.

Vervolgens heb ik ze eigenhandig stuk voor stuk even bijgewerkt. Met een stalen pijp.
En daarna nog een keer. En weer. Na 3 keer durfden ze in het weekend niet eens meer naar de kerk.
En ook niet meer naar de kroeg, enzovoorts. EN TOEN kwamen ze toch maar praten.

Ik kan deze methode aanraden, bij degenen die enkel de taal van harde klappen nog verstaan.
Ben geen voorstander van zinloos geweld, maar WEL van geweld als uiterst middel, en doe het dan ook gewoon goed.
Ook bij figuren met maar 1 hersencel is het mogelijk enige vorm van training en respect er in te stampen.
Mits je het doet op de manier van Cesar Milan (destijds Martin Gaus), kan je de rottigste pitbull nog trainen.

Vertrouwen, da's weer heel wat anders - je moet ze in de gaten blijven houden.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Een zaterdagavond in de Kanaalstraat: ‘Dit is onze buurt, ongelovig varken’

Afgelopen maand zijn meerdere meldingen binnengekomen bij DUIC over onveilige situaties op de Kanaalstraat in Lombok. Zo wordt er ‘s avonds gedeald, veel te hard gereden en geïntimideerd door veelal mannen van buitenlandse afkomst.


De Kanaalstraat, volgens buurtbewoners is het een straat geworden waar je kop los op je romp moet zitten of je wordt omvergereden, een straat waar voortaan dealers op hoeken staan, een straat waar ronkende motoren het geluid van de dag zijn en de moskee het boegbeeld van de straat is. Uit de meldingen die wij hebben gekregen blijkt dat de Kanaalstraat steeds vaker ontweken wordt door buurtbewoners. De veelgehoorde klacht is dat er hangjongeren en drugsdealers aanwezig zijn en de auto’s te hard langs je heen scheuren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Hoe zat het nou? Was er nou wel of niet een Marokkanenprobleem?

Zie welke partijen bleven volharden in eeuwig wegkijken!

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Mahalingam »

Dit is een recente foto van een plek die voor 16% verrijkt is.
Afbeelding

Het is de Bovenbuurtweg in de Edese wijk Maandereng die momenteel geteisterd wordt door autoinbraken.
http://edestad.nl/lokaal/wijkagent-waar ... en-228681.

Er werd grootscheeps gevochten. Of het een intercultureel misverstand was of een theologisch dispuut, is onduidelijk. Niemand is aangehouden en de aanleiding is onbekend.
Grote vechtpartij in Ede: groepen gaan elkaar met stokken te lijf
Volgens omstanders is er onder meer met stokken en met ijzeren staven geslagen. De politie was in groten getale aanwezig in de straat. Agenten hebben de weg een tijdlang afgezet. Er zijn onder meer bloedsporen op het wegdek te zien. Niemand is nog aangehouden.

Ook de ambulance kwam ter plaatse. Naar verluidt zijn meerdere mensen gewond naar het ziekenhuis vervoerd. De aanleiding voor de vechtpartij is nog onbekend.
http://www.gelderlander.nl/ede/grote-ve ... ~a866f56a/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verrijking van onze cultuur begint bij het weg saneren van het links politieke adderengebroed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie