Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
King George

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Berichtdoor King George » Do Apr 20, 2017 11:08 am

'Hans van de Mortel' schreef:Verrijking van onze cultuur begint bij het weg saneren van het links politieke adderengebroed.

Wie de Islam wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten
Laatst gewijzigd door King George op Do Apr 20, 2017 11:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

King George

En wederom wordt er gezwegen over dat het om Marokkanen gaat.

Berichtdoor King George » Do Apr 20, 2017 11:10 am

Aanranders teisteren Haags zwembad

1 uur geleden

DEN HAAG - Het Haagse zwembad Zuiderpark wordt geterroriseerd door een groep jongens die meisjes aanranden en spullen slopen. Ook personeel wordt belaagd.

Afbeelding
Foto: FB

“Vrouwelijke collega’s worden dagelijks voor kankerhoer uitgemaakt, geïntimideerd en bespuugd,” staat in een brief die aan de Haagse politieke partij Groep De Mos is gericht.

“Heel veel ernstige incidenten en misstanden worden gewoonweg niet gemeld óf doelbewust door het management en door de directie van dienst Onderwijs Cultuur en Welzijn van de gemeente Den Haag achtergehouden”, aldus een medewerker in de brief.

“Jonge meiden zijn niet veilig in het zwembad”, laat een medewerker aan Den Haag FM weten. “Aanwezig personeel waarschuwt de bezoekers om zich niet te uitdagend te kleden en de wildwaterkreek – ook wel de ‘aanrandkreek’ én het buitenbad én de Whirlpool te mijden. Puur omdat de kans zeer groot is dat je dan als vrouw wordt aangerand.”

Medewerkers en bezoekers worden regelmatig uitgescholden. “Het gezag van de politie en zwembadpersoneel ontbreekt.”

De Mos wil vandaag tijdens een commissievergadering vragen stellen over de wantoestanden. De gemeente wil pas na die vergadering commentaar geven. Overlastgevers krijgen normaal een zwembadverbod.

De Telegraaf

King George

Wie de Marokkanenterreur wil stoppen moet eerst links uit de macht ontzetten.

Berichtdoor King George » Do Apr 20, 2017 11:17 am

“Heel veel ernstige incidenten en misstanden worden gewoonweg niet gemeld óf doelbewust door het management en door de directie van dienst Onderwijs Cultuur en Welzijn van de gemeente Den Haag achtergehouden”, aldus een medewerker in de brief.

Verzwijgen om redenen van politieke correctheid. Deel van de oplossing of deel van het probleem? Problemen los je niet op door deze te verzwijgen. Problemen los je op door de probleemgroep te weren. En dat zijn de Marokkanen. Dit gaat echter niet zolang de politiek correcte bestuurlijke incompetentie en bestuurlijke lafheid regeren. Men zal de trap van boven af schoon moeten vegen en dat houdt in dat de bezem door de lagen van politiek correcte bestuurders welke niet beschikken over competentie, visie en moed heen moet. Gewoon omdat het moet, gewoon omdat het niet anders kan.
Laatst gewijzigd door King George op Do Apr 20, 2017 12:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

King George

Berichtdoor King George » Do Apr 20, 2017 11:54 am

“Jonge meiden zijn niet veilig in het zwembad”, laat een medewerker aan Den Haag FM weten. “Aanwezig personeel waarschuwt de bezoekers om zich niet te uitdagend te kleden en de wildwaterkreek – ook wel de ‘aanrandkreek’ én het buitenbad én de Whirlpool te mijden. Puur omdat de kans zeer groot is dat je dan als vrouw wordt aangerand.”

Medewerkers en bezoekers worden regelmatig uitgescholden. “Het gezag van de politie en zwembadpersoneel ontbreekt.”

Bestuurlijke incompetentie en lafheid regeren. Mag ik dat zo stellen?

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Apr 20, 2017 7:30 pm

Ach jeetje nog an toe.

Dit is niet echt nieuws. Het gebeurde eerder ook al in andere openbare zwembaden, zoals in het Mirandabad te Amsterdam waar Kutmarokkanen van moskeevaders voor problemen zorgen. De Kutmarokkanen opereren uiteraard in groepjes van 5, dan pak je het makkelijkst ongezien een niet-moslim wijf.

Het vies smerig perverse islamitische achterlijke fenomeen komt altijd voor zolang wij moslims dulden. Je Marokkaans islamitische moeder draagt een kopvod en ziet er niet uit met haar op de islam geïnspireerde lompenkleding. Alle Marokkaanse dochters dragen ook een kopvod zodat er niks aan het gezicht van islam ontbreekt.

Toen ik eens in de sauna zat na afloop van een partijtje squashen aan de Middenweg in Amsterdam-oost, zat er zo'n Kutmarrokaan naaast mij in de sauna. Ik was verrast, want normaliter laten zij zich niet zien in de sauna. Zij zijn in het squashcentrum aanwezig omdat zij daar trainen met gewichten. Hij had een handdoek over zijn benen gelegd. Mij viel op dat die handdoek niet plat lag. Een enorme erectie maakte zowaar een tentje van zijn handdoek. In de sauna zaten ook een paar vrouwen. Niet met een kopvod en lompenjurk, maar naakt.

Van de vele malen dat ik van de sauna na het squashen gebruik maakte was dit de enige keer dat ik een Kutmarokkaan tegenkwam als Lulmarokkaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Apr 26, 2017 6:47 pm

Ai toch.... :shock: Foei. Mag niet... : nono3:

Jongens belagen meisjes (12) bij McDonald’s tot in het damestoilet

Twee meisjes van twaalf jaar zijn maandagavond door een groep jongens lastiggevallen in de McDonald’s in Huis ter Heide. Zelfs in de dames-wc waren ze niet veilig. De fastfoodketen neemt de zaak hoog op.

De twee nichtjes Gaby en Quinty zijn enorm geschrokken van het incident. Nog steeds zijn ze aangeslagen van het incident dat maandag rond 19.00 uur begon.

De twee meiden wilden, niet ver van hun huis, een patatje en een hamburger eten bij McDonald’s. Toen ze net aan tafel zaten, werden ze lastiggevallen door een tiental jongens van ongeveer tien tot vijftien jaar.

Oudere zus Jessie verwoordt namens de twee geschrokken meisjes wat er gebeurde. ,,Gaby en Quinty zeiden tegen de jongens dat ze niet zo vervelend moesten doen, maar toen werd er getrapt.’’

Damestoilet
Volgens Jessie renden de meisjes naar het damestoilet, sloten zich op in een wc, maar ook daar kwamen de jongens binnen. ,,Met een muntje wisten ze de deur te openen. Pas toen mijn zusje mijn moeder belde, dropen de jongens af.’’

Jessie is vooral boos op de medewerkers van McDonald’s, die de andere kant zouden hebben opgekeken toen de jongens de meisjes lastigvielen. ,,Er werken hier kennelijk mensen met weinig gevoel. De mensen durven hun bek niet open te doen en doen alsof er niets aan de hand is.’’

Toen de vriend van haar moeder na het incident verhaal kwam halen en haar zusje en nichtje ophaalde, kreeg hij volgens Jessie een grote mond. ,,Ze zaten wat onnozel te praten. Ik wilde het niet op mijn facebookpagina schrijven, maar het gaat om een groep allochtone jongens. Toen de vriend bij McDonald’s naar de camerabeelden vroeg, zei een medewerker dat hij die niet mag laten zien.’’

De moeder van een van de meisjes zegt aangifte te gaan doen bij de politie.

Bij McDonald’s reageert een assistent-manager met verbazing op het verhaal. ,,Wij hebben niets gemerkt, maar vinden het heel vervelend. Als de politie erom vraagt, zullen we de beelden vrijgeven.’’

McDonald’s Nederland neemt het incident hoog op, laat woordvoerder Eunice Koekkoek weten. ,,We willen de zaak tot de bodem toe uitzoeken. We hebben onze eigen afdeling veiligheid op de zaak gezet om te helpen. De camerabeelden hebben we in elk geval al veiliggesteld.’’
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Apr 26, 2017 7:31 pm

Zoals jullie weten zijn Mercator en ondergetekende de mannen met directe oplossingen voor problemen met Marokkaanse baggerreligie-kinderen van moskee-vaders.

Zoals we weten opereert het laffe achterlijke religieuze zwerfvuil uit Marokko meestal in groepjes van vijf. Meer schijnt trouwens ook niet op bezwaren van Allah te stuiten. Dus: Marokkaans moslimtuig niet meer binnenlaten met meer dan twee personen tegelijk. Families uitgezonderd. Op toe blijven zien dat er zich in de wansmakelijke Hamburgerketen op een bepaald moment niet meer dan twee loslopende, door moskee-vaders opgevoede Kutmarokkanen, tegelijk ophouden. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Apr 26, 2017 7:43 pm

Zo versieren Ahmed, Mehmet en Ilyas (alle drie 16) meisjes in het zwembad.
‘Eén les: laat haar de stoomcabine betalen’

OVERLAST

Nederlandse meisjes zijn 'makkelijker', zeggen de jongens in zwembad De Fakkel. Toch blijft het lastig: wanneer vindt een meisje aandacht vervelend, en wanneer doet ze alsof?

DOOR NIELS MARKUS EN JENDA TERPSTRA – TROUW 26 APRIL 2017

Ahmed, Mehmet en Ilyas (alle drie 16) zitten in zwembroek bij het terras, aan de rand van het bad. Ze wachten op hun patatje. De drie vrienden zijn naar zwembad De Fakkel gekomen voor de glijbanen en voor het grote bad.

En voor meisjes? Ze beginnen te grappen over kleine kontjes en 'gevaarlijke kontjes'. Maar, zegt Mehmet, serieuzer: "Als je echt een meisje wilt, dan moet je naar het buitenbad als het open is. Of naar het Tikibad in Wassenaar. Dat is groter en de meisjes daar zijn lekkerder meestal. Een beetje high class."

Vandaag zijn de Rotterdammers niet op zoek naar meiden. "Maar zeg nooit nooit." Hoe weet je of een meisje jou leuk vindt? Mehmet: "Je ziet het als ze geil doen." Als je met een meisje in gesprek raakt, maar de toon verandert van flirterig naar 'droog', dan stoppen de jongens. "Als ze niet wil, dan benader ik haar niet", zegt Mehmet. Hij wil niet racistisch overkomen, maar: "Alleen negers doen dat. Die pushen." Als hij een meisje aandacht geeft en ze wil wél meer, dan neemt Ilyas haar mee naar een van de stoomcabines, zegt hij. "Eén les: laat het meisje die 2 euro voor de cabine betalen. Zodra jij betaalt, gaat ze je altijd om geld vragen." Of je bent een gentleman. Dan betaal je zelf.

De grens aanvoelen of een meisje wel of niet wil, vinden de jongens lastig. Mehmet: "Je merkt het meestal wel aan hoe ze praten." Ilyas: "Maar soms doe je iets, en lijkt het of ze niet willen. Maar dan doen ze juist alsof, en willen ze wél." Je weet zeker dat je beet hebt wanneer een meisje jou vraagt om met zijn tweeën naar het zwembad te gaan.

Hoe je weet of een meisje je leuk vindt? Je ziet het als ze geil doen. Vandaag zijn de vrienden met zijn drieën naar De Fakkel gegaan. Soms gaan ze met een grote groep, van wel twintig man. Met veelal jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst, zoals zijzelf. In zo'n groep zitten dan ook vaak meisjes. "Maar daar doen we niets mee. Dat zijn gewoon vriendinnen."

Speelt daarbij ook mee dat het islamitische meisjes zijn? Mehmet: "Eerlijk: Nederlandse meisjes zijn makkelijker. Ga naar het zwembad in Barendrecht, daar heb je zo twintig meisjes. We doen niet snel iets met Turkse en Marokkaanse meisjes." De bel bij de snackbar klinkt, Ahmed gaat zijn patatje halen.
Hij komt terug, de jongens pakken één voor één patatjes met mayonaise uit het bakje. Ahmed: "Van ons geloof mogen we niet met meisjes omgaan. Maar Nederlanders hebben schijt, die doen alles wat ze willen. Sommige meisjes sturen naaktfoto's of ze geven hoofd voor geld en aandacht." (HvdM: in mayonaise zit varkensvet verwerkt, maar wat de hypocriet niet weet dat deert hem niet.)
Dat komt ook door de ouders die meer toelaten, zegt Mehmet. Hij vult aan: "Ik wil niet etnisch profileren, maar christelijke mensen zijn minder gehecht aan het geloof dan islamitische mensen." Ilyas: "Wij bidden vijf keer per dag. De Nederlanders zijn alleen op zondag en woensdag met hun geloof bezig."

Als hij bidt, vraagt Mehmet soms vergiffenis voor de dingen die hij met meisjes doet. Want hij weet: seks voor het huwelijk mag niet. "Allah weet wat je doet. Maar Allah weet ook dat het in Turkije heel anders is dan hier. Daar zie je geen meisjes in strakke leggings."
Soms vraagt Mehmet om vergiffenis. Maar Allah weet ook dat je in Turkije geen meisjes in strakke leggings ziet.
Ilyas: "Hij vindt het wel erg, maar als je niet bidt, dan loopt het nog slechter met je af." Mehmet corrigeert Ilyas: "Zeg niet 'hij', zeg Allah." Ilyas heeft een neef, die raakte op het slechte pad. Hij rookte, deed foute dingen. "Tot hij begon te bidden, hij stopte met blowen en roken, daarna ging het veel beter met hem."

Van de geïnterviewde jongens zijn de achternamen bij de redactie bekend. Den Haag (overlast in het Zuiderparkzwembad daar was de aanleiding voor deze serie) heeft gisteren tot maatregelen besloten. In het Haagse bad worden in de vakantie extra toezichthouders en beveiligers ingezet. Iedereen boven de 14 jaar moet zich in het weekend legitimeren.

U kunt meepraten
Deze week is de pop-upredactie van Trouw in zwembad De Fakkel in Ridderkerk. Trouw spreekt met badgasten, badpersoneel en toezichthouders over de vraag: hoe houd je zwemmen veilig en leuk voor iedereen?
Lezers kunnen mailen naar [email protected] of reageren op Twitter: @pop_uptrouw. Of kom langs bij Zwembad De Fakkel aan Sportlaan 8-10 in Ridderkerk.

Hoog tijd om mohammedanen duidelijk te maken dat islam een religieuze schijtreligie is die overkookt van hypocrisie en homoseksuele aandrang bij gebrek aan logische tolerantie en verstand.

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Wo Apr 26, 2017 8:08 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Hoog tijd om mohammedanen duidelijk te maken dat islam een religieuze schijtreligie is die overkookt van hypocrisie en homoseksuele aandrang bij gebrek aan logische tolerantie en verstand.

Neem er nog een, beste kerel. Als dit soort gedachten opkomen is het meestal maar het beste gewoon door te drinken.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 26, 2017 8:25 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Zoals jullie weten zijn Mercator en ondergetekende de mannen met directe oplossingen voor problemen met Marokkaanse baggerreligie-kinderen van moskee-vaders.

De Marokkanenplaag is er door technologie-goedkoop beschikbaar vervoer vanuit de Allah-landen-gekomen en kan dus evenzeer technologisch opgelost worden. De Marokkanen zelf hebben aan hun uitzwermen geen enkele verdienste, die mogelijkheid hebben wij hen helaas helemaal zelf ter beschikking gesteld. Onklaar maken van alle internationale vliegvelden in de Allah-landen, onmogelijk maken van alle GSM-en internetverkeer in diezelfde landen en het moslimprobleem is zo opgelost. Een enkele kruisraket op Mekka mag, maar hoeft niet. Iets anders valt er eigenlijk niet over te zeggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Wo Apr 26, 2017 8:55 pm

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Zoals jullie weten zijn Mercator en ondergetekende de mannen met directe oplossingen voor problemen met Marokkaanse baggerreligie-kinderen van moskee-vaders.

De Marokkanenplaag is er door technologie-goedkoop beschikbaar vervoer vanuit de Allah-landen-gekomen en kan dus evenzeer technologisch opgelost worden. De Marokkanen zelf hebben aan hun uitzwermen geen enkele verdienste, die mogelijkheid hebben wij hen helaas helemaal zelf ter beschikking gesteld. Onklaar maken van alle internationale vliegvelden in de Allah-landen, onmogelijk maken van alle GSM-en internetverkeer in diezelfde landen en het moslimprobleem is zo opgelost. Een enkele kruisraket op Mekka mag, maar hoeft niet. Iets anders valt er eigenlijk niet over te zeggen.

I rest my case.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 26, 2017 9:16 pm

Boudewijn Abma schreef:I rest my case.

Goed te horen dat U het uiteindelijk met mij eens bent.

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Wo Apr 26, 2017 9:23 pm

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:I rest my case.

Goed te horen dat U het uiteindelijk met mij eens bent.

Nee, ik walg van uw gebral en hoop slechts dat u niet beseft wat u eigenlijk zegt.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 26, 2017 9:40 pm

Boudewijn Abma schreef:Nee, ik walg van uw gebral en hoop slechts dat u niet beseft wat u eigenlijk zegt.

Denk eens even na, het is kennelijk moeilijk voor U maar het zal uiteindelijk heilzaam zijn. ALLE mogeljkheden die de moslims hebben om ons het leven zuur te maken hebben ze van ons gekregen/gekocht/gestolen. Dat gaat van vliegtuigverkeer tot het gebruik van de AK-47 . Als we hen dat terug afnemen staan ze gewoon waar ze stonden in de glorierijke tijden van de profeet Mohammed in de 7de eeuw.Laat dat nu net de periode zijn waar ze blijkbaar nu nog allemaal van dromen ! Het door mij aanbevolen bombardement op de Zwarte Steen in Mekka mag voor mijn part helemaal zonder slachtoffers verlopen. Gewoon een dag op voorhand melden dat Allah een lesje gaat krijgen en dat alle moslims wordt aangeraden minstens een halve kilometer weg te blijven daar . Hoeveel humaner kan je het hebben ? Het is toch maar een stuk steen of zie jij dat anders?

Boudewijn Abma

Berichtdoor Boudewijn Abma » Wo Apr 26, 2017 10:12 pm

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Nee, ik walg van uw gebral en hoop slechts dat u niet beseft wat u eigenlijk zegt.

Denk eens even na, het is kennelijk moeilijk voor U maar het zal uiteindelijk heilzaam zijn. ALLE mogeljkheden die de moslims hebben om ons het leven zuur te maken hebben ze van ons gekregen/gekocht/gestolen. Dat gaat van vliegtuigverkeer tot het gebruik van de AK-47 . Als we hen dat terug afnemen staan ze gewoon waar ze stonden in de glorierijke tijden van de profeet Mohammed in de 7de eeuw.Laat dat nu net de periode zijn waar ze blijkbaar nu nog allemaal van dromen ! Het door mij aanbevolen bombardement op de Zwarte Steen in Mekka mag voor mijn part helemaal zonder slachtoffers verlopen. Gewoon een dag op voorhand melden dat Allah een lesje gaat krijgen en dat alle moslims wordt aangeraden minstens een halve kilometer weg te blijven daar . Hoeveel humaner kan je het hebben ? Het is toch maar een stuk steen of zie jij dat anders?

Inderdaad u beseft niet wat u zegt.
Ik zal u verder niet meer lastig vallen.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 26, 2017 10:37 pm

Het Heiligdom der moslims in Mekka heeft 0 en generlei architecturale of archeologische waarde dus het kan eenvoudigweg opgeruimd worden. Dat moslims daar aanstoot aan zouden nemen is dan hun probleem, niet dat van beschaafde individuën.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 26, 2017 10:41 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Hoog tijd om mohammedanen duidelijk te maken dat islam een religieuze schijtreligie is die overkookt van hypocrisie en homoseksuele aandrang bij gebrek aan logische tolerantie en verstand.

Ik ben het met je eens Hans maar ik voel me niet geroepen om moslims wat dan ook duidelijk te maken. Ze hebben zelf voor hun achterlijkheid gekozen en zijn verder genetisch belast, laat ze daar toch gelukkig mee zijn. Maar liefst niet hier .

King George

Berichtdoor King George » Wo Mei 03, 2017 1:55 am

Nick Bood in Zaandam doodgestoken door twee Marokkanen

Ingediend door copywriter op 2 mei, 2017 - 00:21. Gedrag

Nederland, april 2017

Afbeelding
Nick Bood

De 16-jarige Nick Bood werd zaterdagavond doodgestoken door twee jongens. Bood was samen met zijn stiefbroer uit in Zaandam en werd rond elf uur ’s avonds na een achtervolging door een groep neergestoken vlakbij het uitgaanscentrum van de stad.

Naar nu blijkt is Nick neergestoken door twee Marokkaanse jongens, aldus een tweet van de vader van de beste vriend van Nick. De ene dader is 15 en de ander 18 jaar. Beiden zijn opgepakt.

Telegraaf, 30 april 2017
MSN, 1 mei 2017

King George

Berichtdoor King George » Wo Mei 03, 2017 12:55 pm

Steekpartij in Utrecht, lichtgetinte dader gevlucht
http://telegraaf.nl/t/28093617

Dat neersteken is een dagelijkse gang van zaken geworden.

Hallo Tokyo

Berichtdoor Hallo Tokyo » Wo Mei 03, 2017 2:05 pm

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Mei 03, 2017 3:32 pm

Wat vreselijk voor zijn ouders. Wat een verdriet. En wat zinloos.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

King George

Berichtdoor King George » Do Mei 04, 2017 3:06 am

Ze weten nu nog niet eens hoeveel messteken die Marokkanen deze jongen hebben toebediend. Forensisch onderzoek zal zeer zeker niet tot verdere vrolijkheid gaan stemmen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Mei 14, 2017 12:57 am

De gemeente Zaandam heeft besloten in de nacht van zaterdag op zondag preventief te gaan fouilleren in het centrum van de stad. Directe aanleiding is de steekpartij op 29 april, waarbij de 16-jarige Nick Bood uit Assendelft de dood vond.

„Het is schokkend te zien dat jongeren blijkbaar met een mes op zak de stad ingaan. Met de dood van deze jongen als vreselijke uitkomst”, aldus Vreeman. „Door preventief te fouilleren willen we een beter beeld krijgen hoeveel mensen ’s avonds met een wapen op zak lopen. Maar vooral is dit een signaal dat dit onacceptabel is: wapens horen niet op straat en wapens horen zeker niet bij een gezellig avondje uit.”

Ik vermoed dat men niet etnisch mag of zal profileren, dus ook roomblanke jonge knullen die nog nooit met een mes op zak naar de disco gingen, moeten er aan geloven.

Wat een verspilling van tijd. De politie weet waarschijnlijk best wel welke jongens wel vaak met een mes lopen te zwaaien. Maar ja... :nietverstaan: Er moet zonder vooroordelen gefouillieerd worden , want we mogen niet onbewuste of op gangbare stereotiepe denkbeelden over bepaalde etnische minderheden hebben, want dat is een vorm van discriminatie. :scratch:

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Mei 14, 2017 2:24 am

En goede kans dat die Marokkanen nu dus juist NIET gefouilleerd gaan worden en wel om de volgende reden:

1. het is 'racisme',
2. het is veel risicovoller.

Die Marokkanen zijn immers veel gevaarlijker en de politie is daarnaast doodsbang om voor racist uitgemaakt te worden. Het is dus veel makkelijker en veiliger om wat witte jongens te fouilleren dan die Marokkanen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Mei 14, 2017 12:17 pm

Jongen in Beverwijk zonder reden in elkaar geschopt door zes lichtgetinte mannen

Een jongen in Beverwijk kreeg woensdagavond de schrik van zijn leven. Hij zat met twee vrienden in een park toen er zes mannen aankwamen, waarvan twee op motorfietsen. Zonder duidelijke reden zocht het zestal de confrontatie met het slachtoffer, en begonnen ze hem te schoppen en te slaan. Het slachtoffer hield er verwondingen aan zijn gezicht aan over. De zes lafbekken gingen er direct vandoor.

Wat een verschrikkelijk laffe actie om met zijn zessen zonder reden één jongen in elkaar te slaan. De politie is op zoek naar de daders en roept getuigen op om zich te melden. Het volledige signalement van de daders is als volgt:

Persoon 1: een lichtgetinte man, ongeveer 1.70 m. lang, normaal postuur, donker haar met opgeschoren zijkant, ongeschoren. Deze man droeg woensdag een zwarte jas
    Persoon 2: een lichtgetinte man, ongeveer 1.70 – 1.75 m. lang, gespierd uiterlijk, donker halflang haar, zijkant van het kapsel van opgeschoren.
    Persoon 3: man, getint uiterlijk, ongeveer 1.70 – 1.75 m. lang, normaal postuur, petje met opdruk ‘Bulls’ en hij droeg een zwarte jas
    Persoon 4: een man met gezet postuur en lichtgetint uiterlijk, ongeschoren, kort zwart haar dat aan de zijkanten opgeschoren is.
    Persoon 5: een lichtgetinte man, ongeveer 1.70 – 1.75 m. lang, normaal postuur, ongeschoren.
    Persoon 6: manspersoon, over hem is weinig informatie bekend op dit moment.

Het moet eens afgelopen zijn met dit soort straatterreur. Het is te hopen dat de daders snel worden gearresteerd en keihard aangepakt. Helaas is het zeer waarschijnlijk dat deze straatterroristen er vanaf komen met een taakstrafje, als ze überhaupt al worden gepakt. Wat is Nederland toch een ontzettend “gaaf” land.

Terug naar “Samenleving & Integratie”